Teambuilding in Overberg

Filteren

Filters

LenteUitjes 2025
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
246 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Teambuilding
  • Plaats, regio of provincie: Overberg
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Een dynamische dag midden in de natuur. Robinson Uitje, overleef jij de eilandraad?

    Ons Robinson Uitje is afgeleid van het bekende televisie programma waarin 20 - 26 kandidaten proberen te overleven op een onbewoond eiland. Dit doen ze door het zoeken naar eten en organiseren van onderdak. Daarnaast strijden ze tegen elkaar door verschillende proeven.

    Tijdens ons Robinson Uitje worden de deelnemers in groepen ingedeeld en moeten ze tegen elkaar strijden om de meeste proeven te winnen. Het team dat de meeste punten heeft behaald wint te strijd!

    Samenwerking, rivaliteit, tactisch spel en inventiviteit komen terug in het unieke Robinson uitje. Een uitdaging voor iedereen!

    Hoe verloopt een Robinson Uitje?

    We verzamelen op een locatie in de natuur, op het strand of op jullie eigen locatie. Na een korte uitleg door de instructeurs worden de teams ingedeeld en wacht jullie een aantal uitdagende proeven die jullie in teams tegen elkaar zullen uitvoeren.

    • Iedere proef is anders, maar al onze Robinson uitjes bevatten een aantal vaste proeven: de vuurproef, brancard race & het katapult spel.
    • Afhankelijk van jullie wensen en de samenstelling van de groep vullen we deze aan. Je kunt denken aan hindernis proeven, balproeven, fysieke proeven, kennisproeven en natuurlijk kan ook de gevreesde eetproef worden opgenomen in het spel.
    • Kortom het Expeditie Robinson uitje staat garant voor een flinke dosis teambuilding, dynamiek en een heleboel lol!

    Robinson Uitje programma

    Om een beetje een idee te krijgen van hoe de dag eruit gaat zien, hebben wij een voorbeeld programma gemaakt.
    Uiteraard kunnen de tijden nog wisselen.

    13:00 Aanvang
    13:15 Uitleg, introductie en team indeling
    13:30 Proef 1 - 3
    14:15 Drink pauze
    14:30 Proef 4 - 6
    15:15 Prijsuitreiking en afsluiting

    Wat is een Robinson Uitje?
    Het Robinson Uitje is een gevarieerd uitje op basis van het bekende televisieprogramma. Door de variatie in het uitje is het zowel geschikt voor minder fitte als sportieve personen. De verschillende onderdelen hebben allemaal hetzelfde doel: winnen. Hierdoor zullen de deelnemers extra gebrand zijn om van de andere teams te winnen! Het kan een leuke en uitdagende manier zijn om samenwerking en teambuilding te bevorderen, en om deelnemers uit hun comfortzone te halen.

    Onderdelen van het Robinson Uitje
    Tijdens het Robinson Uitje gaan jullie met de andere teams de strijd om de overwinning aan! Jullie gaan een aantal verschillende onderdelen uitvoeren. Onderstaand een overzicht van de onderdelen.

    • Vuurproef
    • Evenwichtsproef
    • Eetproef
    • Waterproef
    • Katapultproef
    • Brancardproef

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in

    20 - 500 personen

    Nadat de teams zijn gemaakt en duidelijk is wie vanuit welk kamp het event start, wordt er begonnen met het maken van een team / kamp vlag.

    Een bijpassende yell kan uiteindelijk bepalen wie bij een gelijke stand het Robinson team van het jaar is. Laat van je horen en wees creatief, wellicht verdienen jullie hiermee jullie eerste amulet! 

    Met doe opdrachten, denk opdrachten en een taak voor het media team is deze activiteit voor iedereen toegankelijk.  Met je kamp ga je zoveel mogelijk amuletten verzamelen maar ...

    Juich niet te vroeg. Tijdens de eiland raad kan er nog van alles veranderen...

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

     

    30 - 3000 personen

    Kerst Quizzen zijn razend populair in de wintermaanden (stiekem ook al eerder in het jaar) en bieden een gezellige middag/avond vol plezier en uitdaging voor iedereen!

    Ben jij op zoek naar een middagje/avondje vol vermaak in de heerlijke kerst sferen met vrienden, familie of collega's? Dan is deze Kerst Quiz dé activiteit voor jou!

    Onze Kerst Quiz is een interactieve en vermakelijke quiz vol met verschillende categorieën. Weet je veel over kerst films? Of toch meer over de kerst weetjes? Blijf jij het langste staan in de ronde “Kerstmuts op, kerstmuts af”? Kun jij een kerst liedje herkennen aan het eerste deuntje dat je hoort? Of heb je iets langer nodig om erachter te komen welke artiest en titel wij zoeken?

    Je wordt uitgedaagd met vragen op verschillende niveaus en onze Quizmaster zorgt voor een ontspannen kerst sfeer waarbij iedereen zich op zijn gemak voelt. Zoals bij elke andere quiz die wij aanbieden, speel je deze quiz met de buzzers die wij voor jou meenemen. Is het A, B, C of D? Of druk jij als eerst op de knop bij de open vragen? Door deze buzzers kan er nooit vals gespeeld worden en is het elke ronde, nee elke vraag, ontzettend spannend!

    Onze Kerst Quiz is geschikt voor groepen van alle maten, of je nu met een klein groepje vrienden of een grote groep collega's komt. Het is de perfecte manier om al helemaal in de kerst sfeer te komen, de onderlinge band te versterken én om te strijden voor de titel van Kerst Quiz-kampioen!

    Dus verzamel je vrienden, familie of collega's en daag jezelf uit met onze vermakelijke Kerst Quiz!

    Wij verzorgen het hele uitje!
    Wij komen met alle materialen (Beamer, scherm, geluidsinstallatie en buzzers) naar een locatie naar keuze en zorgen voor een leuke prijs voor het winnende team. 

    5 - 400 personen
    Oh boy do we love the 90s! So much dat we er ook een Citygame over hebben gemaakt.  Terug naar de tijd van Friends, Flippo's Furbies, Jurassic Park, Gabbertje, Barbie Girl en nog veel meer en dat terwijl je ook nog eens lekker buiten bent :)

    Het doel van de 90s  Citygame is om zoveel mogelijk virtuele flippo’s te verdienen in een stad of plaats van jullie keuze. Bij dit hilarische groepsuitje gaan jullie in teams op pad met een tablet of smartphone en wordt je kriskras door het spelgebied gestuurd om GPS locaties te bezoeken. Op deze locaties aangekomen verschijnen er vragen of opdrachten op jullie scherm waarbij het aankomt op kennis over de jaren 90, creativiteit en hier en daar ook een portie lef. Heeft jouw team deze elementen allemaal aan boord? Grote kans dat jullie dan als winnaars uit de bus komen en ervandoor gaan met de hoofdprijs!
     
    Allereerst worden jullie door een professionele entertainer ontvangen op een gezellige (horeca)locatie in de buurt van het speelgebied. Hier wordt de speluitleg gegeven, het benodigde spelmateriaal uitgedeeld en de teamindeling bekend gemaakt. Vervolgens worden jullie terug in de tijd geslingerd en begint jullie jacht naar de flippo’s. 90s Quizvragen, foto- en video-opdrachten, creatieve uitdagingen en een
    breinbrekende zoektocht naar de Gouden Flippo staan jullie te wachten op weg naar de top. Eenmaal terug op locatie worden de winnaars bekend gemaakt. 
     
    Voor wie
    Uitermate geschikt voor grote en diverse groepen, personeelsuitjes, eindejaarsuitjes, bedrijfsuitjes, teamuitjes als opwarmertje van uw personeelsfeest.
    20 - 500 personen

    Red Light Green Light, hét survival groepsuitje van dit moment!
    Van de film de Hungergames tot nu de spraakmakende Netflix serie de Squid Game! Iedereen heeft het er over en wordt nu al als het meest populaire groepsuitje voor het komende jaar genoemd. Het Red Light Green Light is op deze spellen gebaseerd.

    Wat is Red Light Green Light voor activiteit?
    Het actieve spel is gebaseerd op de populaire Netflix serie the Squid Game. Alle deelnemers van dit teambuildingsuitje zijn je concurrenten. Tegelijk moet je wel op het goede moment met elkaar samenwerken. Ideaal voor bijvoorbeeld een bedrijfsuitje, vrijgezellenfeest of een uitje met vrienden. Het minimum aantal deelnemers is 30.

    Hoe werkt het spel?
    Het spel start als de Frontman de groep toespreekt. Vervolgens splitsen we de groep op in teams van 6 personen. Iedere deelnemer krijgt een T-shirt met een persoonsnummer (heb jij 456?).

    De teams spelen 6 verschillende games, waarin je als team én individueel werkt. Tijdens de rondes komen de uit de serie bekende Games aan bod, zoals Red Light Green Light (Annemaria Koekkoek), Cut a shape (vormpjes prikken) of Tug of War (touwtrekken). Net zoals in de serie kun je er voor kiezen om zelfstandig te werken, of om elkaar te helpen de prestatie van het team te verbeteren. Door de tijdslimiet die aan de games zit, neemt de spanning toe. Een ware race tegen de klok!

    Na deze 6 verschillende rondes, eindigt één team als het beste team. Nu begint de afvalrace, want er is op het einde maar één winnaar van de game. Wie eindigt er na deze spannende finale als de Inktvis koning of koningin?  

    Voor wie is het spel bedoeld?
    Dit groepsuitje is te spelen voor groepen vanaf 30 personen. Door de verschillende onderdelen is het ook geschikt voor grotere groepen tot wel 200 personen. Hoe meer deelnemers, hoe meer onderdelen het spel heeft. Alle deelnemers kunnen het spel tegelijk spelen.

    Hoe lang duurt het?
    De duur van het spel is 2 tot 2,5 uur. Dit is inclusief een korte pauze, waarin de deelnemers even kunnen uitrusten, wat drinken en eventueel tactiek kunnen bespreken.

    Wat is inclusief?

    • · Professionele spelbegeleiders in de bijbehorende kostuums
    • · Een T-shirt met persoonsnummer tijdens de game (daarna weer inleveren)
    • · Minstens zes rondes met welbekende games
    • · Attributen om de games te kunnen spelen
    • · Finalespel voor de zes beste deelnemers
    • · Een prijs voor de gedoodverfde winnaar van het spel


    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 

    30 - 250 personen

    Wil je je team wakker maken? De organisatie transformeren naar een levende organisatie, dan is de SPOT ON training heel geschikt. Het is een leuke lichte energieke dag, die begint met een theatershow. Daarna gaan mensen bezig met hun eigen unieke rol in het team of binnen de organisatie. Er wordt onderzocht hoe er weer nieuwe spirit en nieuwe energie kunnen inzetten om met volle kracht vooruit te gaan.

    SPOT ON is typisch een dag waarop nieuwe doelen geformuleerd kunnen worden, nieuwe mensen elkaar kunnen leren kennen, teams opnieuw hun vorm en doel kunnen bepalen. We werken oa met persoonlijke gebruiksaanwijzing, teamspirit, creatie-regie, kortom allerlei werkvormen om een energieke lichte dag te maken waarin medewerkers weer de zin van hun werk gaan inzien en er weer zin in krijgen.

    Doel is nieuwe inspiratie ontvangen, elkaar beter leren kennen, doelstellingen van de organisatie helder te krijgen, SPOT ON kick-off.

    8 - 200 personen

    Verken de kracht van eenheid terwijl de energie pulst en het ritme weerklinkt in jouw team. Tijdens deze dynamische en plezierige workshop ontdek je in enkele doeltreffende stappen de kunst van het spelen van een meeslepend samba-ritme. Een ervaring die niet alleen klinkt als muziek in de oren, maar ook zorgt voor een ongekende verbinding binnen het team.

    Deze activiteit is gewijd aan het gezamenlijk bouwen van ritme: een kunst die draait om samenwerken, luisteren, afstemmen en als team een solide muzikale basis leggen. Het lijkt misschien uitdagend, maar met deskundige begeleiding wordt het een haalbare en onvergetelijke ervaring.

    Voor wie: écht voor iedereen
    Duur: 45-75 minuten, in overleg. 
    Locatie: Overal mogelijk, ook buiten. Benodigheden: Helemaal niets, bij meer dan 70 deelnemers vragen we jullie een draadloze headset ter beschikking te stellen.

    "Een hele leuke workshop, zeer enthousiast begeleidt. Ongelooflijk om te zien hoe we met een grote groep al snel een goed ritme met verschillende variaties konden maken. Wij hadden deze activiteit als teambuilding en dat was zeer geslaagd!" Waarderingscijfer: 10 
    Marieke G. (Catharinaziekenhuis Eindhoven)  (bron: klantenvertellen.nl)
     
    "Super leuke energizer voor op een evenement. Mooi om de dag mee af te sluiten. En Marnix doet het echt fantastisch!”. Waarderingscijfer: 10 Emel T. (ING)  (bron: klantenvertellen.nl)

    Meer informatie over dit uitje? Mail ons via het formulier of bel ons. We praten heel graag even verder! Vervolgens heb je razendsnel een offerte per mail. 

    15 - 750 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Een hilarische anti-training
    Heb je genoeg van de zoveelste communicatietraining? Het Museum voor Onbedoelde Kunst pakt het anders aan! Tijdens deze speelse en prikkelende workshop ontdek je met je team een compleet nieuwe manier van kijken – naar jezelf, je collega’s en de wereld om je heen.

    Samen creëren jullie een unieke kunstcollectie, compleet met officiële museumbordjes en een audiotour. Na deze ervaring zie je niet alleen de printer als kunstwerk, maar blijkt die ‘saaie’ collega ineens een briljante performance artist.  

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    5 - 100 personen

    Verwonderd raken met knikkers?

    Ja, en hoe... Diverse teams bouwen een kettingreactie met geavanceerde magneet aangedreven knikkerbanen. Het is een spannende competitie waarin elk team een fantastische knikkerbaan bouw met verrassende effecten. Een onmisbaar onderdeel moet worden verdiend met de Fun Facts Quiz. Vind je antwoorden op fraai handbeschilderde knikkers die je vindt in de ruimte! Tegelijkertijd zijn ook teamgenoten strategische en behendigheidsspellen aan het spelen. In elk spel speelt de knikker uiteraard een belangrijke rol.

    Met alle activiteiten worden knikker gewonnen voor de eigen knikkerpot, want alles draait uiteindelijk om de knikkers!

    Vul voor meer informatie over dit unieke teamuitje/ bedrijfsuitje het aanvraagformulier in!

    25 - 75 personen

    Heeft u ook een grote voorliefde voor de Elfstedentocht, maar blijkt het ieder jaar weer een teleurstelling door de weersomstandigheden? Geen zorgen! ABC Events biedt een uniek alternatief waarbij de traditie van de Elfstedentocht op een geheel nieuwe manier wordt beleefd. Stap samen met uw team in een stoer legervoertuig zoals de DAF YA 126 en onze Landrover 109. Bezoek verschillende dorpen op zoek naar de beroemde stempelposten. Onderweg navigeert u niet alleen door de route, maar wordt u ook uitgedaagd met ludieke en spannende opdrachten. Sla uw slag en beleef een onvergetelijk avontuur met dit unieke evenement, geïnspireerd door Nederlands meest iconische schaatstocht!

    Evenement
    Verzamel Stempels – Net als bij de echte Elfstedentocht moeten jullie bij elke “stad” stoppen om een stempel te bemachtigen. Pas als de stempel is verzameld, mogen jullie door naar de volgende locatie, daar wachten uitdagende opdrachten. Bij elke stempelpost wacht een unieke opdracht die je als team moet voltooien. Van raadsels en puzzels tot grappige fysieke uitdagingen zorg dat je samenwerkt en geniet van de reis! Navigeren en vindt routes de weg tussen de posten moeten jullie zelf navigeren. Blijf scherp, want verdwalen betekent extra tijd! Het team dat als eerste alle stempels verzamelt en de finish bereikt, wint de Elfstedentocht op Wielen.

    Deze unieke missie kan naar wens uitgebreid worden, met een lunch, borrel, diner, geheel verzorgde overnachting met ontbijt en nog heel veel meer.

    Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen? Vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    16 - 500 personen

    Teambuilding & Gedrag
    Krijg op ludieke wijze inzicht in uw eigen gedrag en dat van uw team waarbij de schapen de spiegel zijn. Met mooie metaforen legt u de link naar uw team. De Workshop Schapendrijven brengt u inzicht, inspiratie maar ook energie!

    Afhankelijk van de doelstelling van uw bijeenkomst kunnen thema’s als samenwerking, communicatie, leiderschap, rollen binnen een groep, passie en ambitie centraal staan. Maar uiteraard ook plezier en samen beleven!

    Hoe ziet de Workshop Schapendrijven eruit?
    Door middel van diverse opdrachten brengt u samen de schapen in beweging. We beginnen eenvoudig, maar gedurende de workshop worden de oefeningen steeds uitdagender.

    Ook krijgt u een exclusief kijkje in het bijzondere werk schapendrijven met Border Collies. Daarbij laten we zien hoe we onze honden selecteren en trainen van pup tot volwassen sporthond. Een ware inspiratiebron welke bijzondere inzichten geeft om zeker mee te nemen naar de werkvloer.

    Tot slot eindigt u de workshop met een uniek finalespel. Eén ding staat vast, dit is gegarandeerd de meest bijzondere (en moeilijke!) vorm van schapendrijven ooit!

    De Workshop Schapendrijven duurt circa 1,5 uur en is mogelijk in het Nederlands en Engels. 

    Neem ook een kijkje op onze site www.workshopschapendrijven.nl !

    Welke locatie of groepsgrootte?                                                                             

    Bij ons is veel mogelijk, als het nooit ten koste gaat van het dierenwelzijn! Wij reizen door heel Nederland en delen van België.

    Groepsgroottes van 4 – 200 personen.

    Heeft u inhoudelijke wensen?
    Met plezier vernemen we dit graag van u tijdens een telefonische voorbespreking. Zo sluit de workshop naadloos aan op uw bijeenkomst.

    Waarom u kiest voor schapendrijven met LLanfarian Events? 

    • Dierenwelzijn: Het welzijn van onze dieren staat altijd op nummer 1
    • Topniveau: Vanwege onze passie en kwaliteit behoren we tot de top!
    • Kwaliteit: De focus ligt op het bereiken van uw doelstelling
    • Flexibel: We denken graag met u mee en leveren workshops op maat
    • Gecertificeerd: In bezit van de juiste vergunningen, verzekeringen en vaccinaties zoals Q-koorts en Blauwtong

    LLanfarian Events
    De Workshop Schapendrijven wordt verzorgd door een enthousiast en professioneel team. Op onze boerderij met meer dan 1000 schapen is er dagelijks veel werk voor onze honden. Gepassioneerd laten we u opgaan in dat bijzondere werk én de magische samenwerking tussen baasje en hond.

    4 - 200 personen

    Met deze vrolijke rondleiding op jullie eigen apenrots krijg je op actieve en vooral speelse manier inzicht in hoe het komt dat de verhoudingen binnen jullie team liggen zoals ze liggen. 

    Ik ben toch geen aap?!
    Nou... Als je kijkt naar hoe we ons onderling gedragen dan zit er meer aap in jou dan je tot nu toe voor mogelijk had gehouden. Ook jij zit samen met je collega's op een apenrots.
    Iedereen, ook jij,  speelt onbewust een subtiel spel om de onderlinge sociale verhoudingen binnen jouw groep te managen. Net als op een echte apenrots. En 'je ziet het pas als je het doorhebt'.

    Deze laagdrempelige workshop leert je hoe het spel gespeeld wordt en wat de ongeschreven regels zijn. Je leert over positie bepalen, over (informeel) leiderschap en over onderlinge verhoudingen.

    "Eindelijk wordt ons eens haarfijn blootgelegd waarom we ons onderling gedragen zoals we ons gedragen."
    "Oh daarom zijn die paar mannen op onze afdeling zo dominant aanwezig!"
    "Je ziet het gebeuren waar je bij staat. Geweldig!"

    Actief aan de slag
    Je gaat het allemaal zelf aan den lijve ervaren. En geloof ons... je zult heel veel lachen.
    Zo zul je een aankoop gaan ruilen bij een weerbarstige winkelmedewerker met alle ingewikkeldheden van dien. Je zult aanspoelen op een tropisch eiland waar het van cruciaal belang is dat je de leider weet te vinden. Je beleeft een bijzondere treinreis en wordt zelfs spindocter van een politicus (Als je de politicus al niet zélf bent.). 
    Ondertussen ligt daar ook nog eens die aanlokkelijke tros bananen van de trainer...

    Kortom: Je gaat actief aan de slag en zult aldoende ontdekken hoe je in al deze situaties door de andere 'apen' om je heen beïnvloed wordt.

    "Nu snap eindelijk dat haantjesgedrag... Geleerd op een apenrots nota bene!"

    Andere bril
    Het wordt een onvergetelijke workshop. Als je eenmaal doorziet welk spel we spelen op onze rots, zie je mensenlijk gedrag opeens met een andere bril. En-passent snap je na afloop ook nog eens waar om men zegt dat mannen van Mars komen en vrouwen van Venus.

    Leuk als teamuitje/ personeelsuitje/ bedrijfsuitje enz. Dit programma is ook beschikbaar als podiumshow voor grotere groepen en als verdiepende training.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    8 - 200 personen

    Van Irritatie naar Inspiratie.

    Meestal gaat communiceren prima, maar soms loopt het spaak.

    Dat is logisch, Je kunt tenslotte niet met iedereen een klik hebben. Maar aan
    bepaald gedrag ergeren we ons elke keer weer. 
    Wat we ook proberen: het lijkt maar niet te veranderen.
    Wat moeten we ermee? 
    We kunnen denken:

    “Ach, Zo zijn ze nu eenmaal” 

    Of kunnen we ze ook als spiegel gebruiken?
    Via een van onze acteurs maak je als team kennis met de 5 archetypes, (bekend uit De
    'Zo ben ik nu eenmaal' show
    ) waar we ons in werkend Nederland het meest aan ergeren:

    “Regelrechte” Rick
    “Touwtjes in handen” Tilly
    “Mijn deur staat altijd open“ Dries
    “Kantel Koning” Jack
     en “Altijd Aardige” Ellen

    Teambuidling maar dan met een flinke dosis humor!

    In een interactieve lezing tussen de komische scenes door, ontdek je waarom het zo
    moeilijk is om gedragspatronen te veranderen, wat er in je brein gebeurt als
    je te maken hebt met ergerlijk gedrag van anderen en hoe je voorkomt dat
    je zelf een “Zo ben ik nu eenmaal” type wordt.

    De ‘Zo ben ik nu eenmaal’ Masterclass is een prikkelende en luchtige kennismaking met de “Ontspannen Veranderen” aanpak van Studio Spaak

    Een theatrale lezing met spel en interactie over onze neiging om in een ‘Zo ben ik nu eenmaal’ reflex te schieten in tijden van verandering.

    Met De ‘Zo ben ik nu eenmaal’ Masterclass bieden we vanuit een humorvolle sfeer de confrontatie die nodig is op weg naar inzicht, motivatie en concrete gedragsverandering. Want een veranderproces is pas een succes wanneer je dat terugziet in het gedrag van alle medewerkers.

    “Een waardevolle masterclass "Zo ben ik nu eenmaal", bij de start van het schooljaar voor het team van Daltonschool De Leeuwerik in Leiderdorp. Goede nabespreking, veel herkenning op de werkvloer van de diverse typetjes. Kiezen voor Studio Spaak is kiezen voor humor en resultaat!”

    Directeur De Leeuwerik R. van den Berg

    “De voorstelling en workshop zijn inspirerend en motiverend voor ieder team dat met veranderingen te maken krijgt. Nog maanden na de voorstelling blijven de typetjes een onderwerp van gesprek! Een effectieve en vooral heel leuke manier om samenwerking in teams en organisaties bespreekbaar te maken.”

    Teamleider Gemeente Amsterdam L. Rigter

    "Na de masterclass op ons teamuitje was iedereen enthousiast. Het was leuk, laagdrempelig en zette aan het denken. Door het in groepsverband over karaktereigenschappen te hebben, op een niet zware manier, voelde niemand zich aangevallen en werd toch heel duidelijk waar iedereen staat. "

    Manager Elkerliek Ziekenhuis L.J.M van der Vegte

     

    5 - 40 personen

    Een feest gemaakt door en voor je collega’s. Met het hele bedrijf of de afdeling gaan jullie dit Ultieme Feest bedenken, organiseren, uitvoeren en natuurlijk ook beleven. Met z’n allen samenwerken en meewerken om er met elkaar een topdag van te maken!

    Er is ontzettend veel te doen op deze feestdag. Bij een goed feest hoort natuurlijk lekker eten, muziek, ontspanning, amusement en goede bediening. Ook is het belangrijk dat de ruimte waar het feest wordt gehouden een mooie en feestelijke uitstraling heeft. Daarom kunnen mensen, naar gelang de groepsgrootte, kiezen uit een aantal workshops om hen op weg te helpen een bijdrage te leveren aan de avond. Elke workshop staat onder leiding van een professionele trainer die uw medewerkers klaarstoomt voor hun taak. Iedereen mag zelf kiezen welke bijdrage hij of zij levert aan een dag om nooit meer te vergeten.

    Het Ultieme Feest is een "maatevenement". Niemand weet immers beter wat goed is voor het bedrijf dan jullie mensen zelf. Het Ultieme Feest is een goede combinatie van teambuilding, beloning en plezier. Het gaat over samenwerken, kwaliteiten benutten en doen wat je leuk echt vindt. 

    Voorbeelden van workshops

    • Workshop koken
    • Workshop bediening en etiquette
    • Workshop film en video
    • Workshop sfeer en aankleding
    • Workshop tafeldressing
    • Workshop muziek en entertainment
    • Workshop spreekstalmeester

     

    ’s Middags vinden deze voorbereidende workshops plaats, zodat iedereen zijn deel aan het feest kan bijdragen. Aan het begin van de avond wordt het feest officieel geopend, worden de deelnemers door gastheren en gastvrouwen welkom geheten, wordt er heerlijk gegeten, is er entertainment en kan er tot de late uurtjes worden gedanst. 

    Het Ultieme Feest is uitermate geschikt als teambuilding, kennismaking van nieuwe teams of gewoon als ultieme feestdag!

    Vul voor een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    50 - 500 personen

    Welk team weet als eerste de code te kraken?

    Ontvangst
    Uw ontsnapping begint met een u gastvrij welkom in een restaurant in het cetrum met een welkomstdrankje.

    Kraak de code - binnenspel
    Meestercrimineel Klaas D. is gearresteerd, maar niet voordat hij zijn buit op een geheime locatie heeft verstopt. Als rechercheurs zijn jullie belast met de taak om de geheime code te kraken die hij naar zijn handlanger vanuit de gevangenis doorseint. Gedurende het spel ontvangt elk team verschillende opdrachten die leiden tot een deel van de geheime code. Jullie moeten samenwerken, slim denken en de codes ontcijferen om de vindplaats van de buit te achterhalen. Onze instructeur begeleidt u op afstand en zorgt voor de nodige spanning. 

    Driegangen keuzediner
    Ter afsluiting wordt u in een gezellig restaurant een heerlijk driegangen keuzediner aangeboden. Uiteraard houden we rekening met eventuele dieetwensen.

    Groepsgrootte
    6 - 100 personen (meer personen in overleg mogelijk)

    Prijsindicatie: vanaf € 59 excl. btw

    Inclusief
    - Welkomstdrankje
    - Kraak de code met begeleiding op afstand
    - Driegangen keuzediner

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! Graag aangeven in het aanvraagformulier om welke stad het gaat, zodat wij direct de juiste informatie kunnen sturen.

    6 - 100 personen

    Over deze pagina

    Een teambuilding is niet alleen leuk, het is ook samenwerken met collega's. Samen ervaringen op doen, samen lachen of angsten overwinnen. Samen met je team iets meemaken buiten het werk om. Goed voor het groepsgevoel.


    Check de website www.wegmetdebaas.nl/teambuilding/nederland en vindt een teambuilding naar wens.