
Welkom bij The HandProject
Bij The Hand Project geloven we dat teambuilding méér kan zijn dan een middagje samen buiten. In onze workshop bouwen jullie echte, functionele prothesehanden voor mensen die ze hard nodig hebben. Je werkt samen, je leert van elkaar, en je verandert iemands leven.
Bij The Hand Project draait teambuilding om meer dan een leuke dag. Jullie bouwen samen een echte prothesehand voor iemand die er geen toegang toe heeft. Zo werk je aan teamgevoel én maak je direct impact.
Hoe het werkt
Duur: ongeveer 2,5 uur
Locatie: overal in Nederland, wij komen naar jullie toe
Zelf doen of begeleid: kies voor een self-facilitated event of laat je begeleiden door ons team
Kleine of grote groep: geschikt vanaf 4 deelnemers tot wel 500 mensen
Iedere deelnemer ervaart de workshop intensief en persoonlijk. Je werkt met één hand gebonden, leert creatief oplossen en merkt hoe belangrijk samenwerking is. Aan het eind versieren jullie samen een tas met persoonlijke boodschap en foto. Die gaat naar de ontvanger.
Na een paar maanden volgt het mooiste moment: een foto van iemand die dankzij jullie hand zijn dagelijkse leven kan hervatten. Dat maakt de ervaring compleet.
Waarom kiezen voor dit event?
Ideaal voor kleine teams: onze self-facilitated events zijn eenvoudig op te zetten en al een mega succes gebleken.
Grootschalig of internationaal: wij begeleiden ook evenementen met honderden deelnemers.
Blijvende herinnering: je team maakt niet alleen een mooi moment mee, maar ook tastbare verandering voor iemand anders.
Waar kan dit?
Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag, Haarlem… én bij jullie op kantoor. Wij regelen alles.
Boek dit unieke uitje
Wil je meer weten of direct boeken? Neem vrijblijvend contact op. Samen zorgen we voor een onvergetelijk teamuitje met echte impact.
Een outdoor G.P.S. tocht als nergens anders!!
U wordt met koffie en bosbessengebak met slagroom ontvangen in ons sportcafé. Daarna is het tijd voor het ’actieve’ gedeelte: voorzien van de G.P.S, een videocamera, fotomap en de G.S.M, gaat u al fietsend, steppend en lopend een avontuurlijke tocht tegemoet.
Tijdens de tocht ontvangt u, na het vervullen van de eerder doorgegeven opdracht, via de GSM steeds een nieuwe. Door midel van foto’s wordt u met de wandeltocht door een stukje Veluwe geleid waar u video opdrachten krijgt. Het fietsen en steppen doet u met een G.P.S. U krijgt elke keer een nieuwe code van ons en ga maar op zoek! Gegarandeerd lachen! Na deze 3 onderdelen kunnen jullie nog meer punten verdienen met Handboogschieten.
Samenwerking staat hier voorop, alle opdrachten dienen in teamverband uitgevoerd te worden. Vervolgens gaat u genieten van een een heerlijk Boswachters buffet. Na afloop worden de filmopnames van de video opdrachten gezamenlijk bekeken, wat erg humoristisch is!
Verschillende facetten van oriëntatie en visuele hulpmiddelen komen bij dit spel aan de orde!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Let's Make Art Together!
Breng jullie kernwaarden tot leven
De Art of Values workshop transformeert de kernwaarden van jullie organisatie in een tastbaar, gezamenlijk kunstwerk. Teams geven visueel vorm aan, verkennen en stemmen af op jullie kernwaarden en gedeelde doel, waarbij essentiële gesprekken ontstaan door kunstgebaseerde samenwerking en creativiteit.
Doelen & Voordelen:
Workshop details:
Ideaal voor:
Geen artistieke ervaring vereist
Over About Collab
Wij zijn een creatief ontwikkelingsatelier dat teams en organisaties verbindt door de kracht van kunst en creativiteit. Onze betekenisvolle, speelse interventies combineren creativiteit met bedrijfsdoelstellingen en leveren blijvende impact voor jullie team.
‘The Ultimate Expedition’ is een activiteit die meerdere doelen kan dienen. Het heeft competitie-elementen, actie en interactie en is bevorderend voor samenwerking en teambuilding. En de mensen die daar niet zo mee bezig zijn hebben het vooral over de originele en superleuke kant van het programma!
Ga samen de uitdagingen aan
Uw groep wordt via een leuke activiteit (of in overleg) opgesplitst in een aantal kleinere groepen van ongeveer 8 tot 10 personen. Vervolgens verplaatst u zich met uw team van plek naar plek en elke keer staat daar weer een nieuwe, toffe challenge voor uw groep zelf óf juist tegen een andere groep van uw gezelschap, te wachten. Naast deze challenges krijgt u ook een bucketlist mee met vragen en opdrachten, met als uitdaging om daar ook zoveel mogelijk punten mee te scoren!
Ontdek jullie kwaliteiten en win!
Elke opdracht doet weer een beroep op een andere combinatie van kwaliteiten zoals: snelheid, intelligentie, samenwerking, creativiteit, doelgerichtheid, historisch besef, humor, stressbestendigheid e.d. Uw groep wordt van harte uitgenodigd om meer uit u en elkaar te halen door zelf keuzes te maken uit het grote aanbod van vragen en opdrachten. Geen verplichte activiteiten dus, maar alles op basis wat jullie graag willen doen en kiezen. Het aantal punten dat met de vragen en opdrachten wordt behaald bepaald uiteindelijk de winst.
Weer of minder weer, maar altijd "weerbestendig"!
The Ultimate Expedition is weinig weersgevoelig. Doordat de deelnemers keuzes mogen maken voor welke vragen, opdrachten en uitdagingen ze gaan is de activiteit is hierdoor in hoge mate weerbestendig. Er zitten namelijk ook veel dingen tussen die zowel binnen als buiten kunnen en dat maakt het voor iedereen wel zo prettig. De kwaliteit en intensiteit van het spel blijft dus altijd uitstekend!
Op maat!
In de activiteit kunnen we ook informatie van de organisatie en/of de deelnemers in verwerken als u dat leuk vindt. Je leert elkaar sowieso beter en vaak van een andere kant kennen. Daarnaast kijken we altijd met u hoe actief en intensief het gewenst is. Uiteraard wordt het programma aangepast aan uw tijdsplanning. In de regel duurt een Ultimate Expedition circa 3-4 uur. Een en ander afhankelijk van uw wensen. Iets korter of juist langer mag natuurlijk ook.
Voor iedereen en (bijna) overal
The ‘Ultimate Expedition’ is een leuk en zeer vermakelijk spel vol competitie, interactie en hilarische momenten. De spelonderdelen zijn volgens het principe ‘voor elk wat wils’ en is recreatief/actief van aard. Gedurende het spel wordt er van zowel de stad als aanwezige parken gebruik gemaakt, dat telt ook voor binnen- en buitenlocaties. Wij organiseren dit graag voor u op elke daarvoor geschikte locatie in Nederland en Vlaanderen en dus ongetwijfeld ook bij u in de gewenste plaats en/of omgeving!
Een compleet pakket
‘The Ultimate Expedition’ speelt in op diverse doelen die veelal te maken hebben met energie genereren, veel plezier met elkaar hebben, strategisch denken, doorzettingsvermogen, samenwerking, flexibiliteit, leiderschap, teambuilding e.d. en een combinatie daarvan.
Om een activiteit als deze te laten slagen hechten wij zeer veel waarde aan een prettige en goede sfeer tijdens deze activiteit. Alles is er bij ons op gericht om het u en de andere deelnemers naar de zin te maken en hen te laten stralen en genieten. Om de experience compleet te maken sturen wij u vooraf graag teasers om uw mensen te enthousiasmeren voor deelname en na afloop foto’s om nog eens rustig te kunnen nagenieten van een leuke activiteit.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!
Bij Art of Events bieden we graag op maat gemaakte activiteiten aan. Eventuele extra voorzorgsmaatregelen m.b.t. gezondheid worden natuurlijk steeds weer op de nieuwe situatie en jullie wensen aangepast.
Referentie The Ultimate Expedition:
Bedrijfsnaam: Humana
“Art of Events heeft de collega’s van Humana een erg leuke dag bezorgd. Het enthousiasme van het team straalde er van af. De spelonderdelen waren origineel en zeer competitief. Een echte aanrader!”
Het You2 virus breekt uit! Ga de DNA Challenge aan:
Daag uw personeel uit door te kiezen voor een event waar elke deelnemer wordt geprikkeld zijn grenzen te verleggen en dat alles met een flinke dosis humor, spanning en zelfreflectie.
Ontdek nieuw talent in Uzelf!
De DNA Challenge!
De teams worden gevormd en uitgerust met een Ipad waarna ze zich begeven in een andere dimensie waar fysieke en creatieve uitdagingen hand in hand gaan met duistere praktijken als spionage, sabotage, infiltratie en alerts.
Welk team is stressbestendig genoeg om het verspreiden van het You2 VIRUS te voorkomen teneinde de mensheid te redden van een gruwelijke ondergang? Wie durft zich bloot te geven aan de gevaren en weet het juiste DNA profiel te ontmaskeren dat resistent is tegen het steeds sneller om zich heen grijpende You2 VIRUS? Zal er iemand onverhoopt besmet raken door onnadenkendheid, concentratieverlies of slim spel van de tegenstander?
De winnaar redt de wereld en schrijft wellicht geschiedenis als de volgende superhero in een nieuwe marvelmovie!!
The Challenge:
Na een korte introductie gaan de teams aan de hand van de uitdagingen (alerts, foto en filmopdrachten) locatiepunten opsporen. Hiermee kunnen ze een deel van een DNA-streng bemachtigen hetgeen uiteindelijk beslissend zal zijn voor het behalen van de resistentie tegen het You2 virus. ‘ Alerts’ waarbij het team zo snel mogelijk extra opdrachten moet uitvoeren, geven deze quest een extra stressimpuls mee om de koelbloedigsten onder de teams een voorsprong te geven op de voorzichtige spelers in het spel. De strijd tegen het virus wordt extra spannend als teams met gadgets hun tegenstanders tijdelijk kunnen uitschakelen.
De locaties en real-time-scores van alle teams zijn voor iedereen zichtbaar op de ipad, hetgeen tot een bloedstollende race tegen de klok zal leiden.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Het programma ziet er als volgt uit (tijden zijn variabel):
14.00 uur Instructie, en start videoboodschap
14.15 uur Aanvang spel
16.30 uur Einde spel (borrel)
16.45 uur Onderhandeling en prijsuitreiking (presentatie van de leukste foto's en video's
17.00 uur Einde van het programma. (Na het event worden alle foro's en video's naar u opgestuurd)
17.00 uur Borrel en evt. diner
De Alleskunner – Wie van jullie kan écht alles?
Wie in jullie groep is van alle markten thuis? Tijdens De Alleskunner komen jullie daar achter! Gebaseerd op het populaire TV-programma hebben wij een reeks verrassende, grappige en uitdagende opdrachten ontwikkeld. Van quizvragen en puzzels tot behendigheidsspellen en gekke doe-opdrachten – alles komt voorbij. Iedere ronde staat er iets totaal nieuws klaar, waardoor je constant op het puntje van je stoel zit.
Het mooie is: bij ons valt niemand af! Iedereen blijft tot de laatste ronde meespelen. Zo blijft het spannend tot het einde en kan werkelijk iedereen de felbegeerde titel van De Alleskunner veroveren.
Buitenvariant
Zin in actie in de frisse lucht? Kies voor de buitenvariant van De Alleskunner! Ga met je team de strijd aan tijdens ludieke en actieve opdrachten in de buitenlucht. Denk aan blokjes omschieten, evenwicht bewaren, razendsnel puzzelen en nog veel meer verrassingen. Perfect voor een sportieve, energieke middag vol hilariteit.
Binnenvariant – tijdens lunch, diner of borrel
Liever gezellig binnen? Ook tijdens een lunch, diner of borrel spelen wij De Alleskunner. Tussen de gangen door of tijdens een gezellige borrel zorgen wij voor korte, afwisselende opdrachten waar iedereen in mee kan doen. Zo wordt jullie bijeenkomst gegarandeerd interactief, luchtig en onvergetelijk.
Wintervariant
Op zoek naar een unieke activiteit in de koude maanden? Dan is onze winterse Alleskunner dé keuze. Hier staan opdrachten in het teken van winter, sneeuw en feestdagen. Denk aan sneeuwballenwerpen (zonder natte voeten), winterse puzzels en creatieve opdrachten die voor een flinke dosis winterpret zorgen. Ideaal voor een kerstborrel of eindejaarsuitje!
Waarom De Alleskunner?
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Moordspel (eigen locatie)
Teambuilding met fun factor; ijssculpturen. De activiteit is overal mogelijk, wij hebben de beschikking over een aantal unieke winterlocaties maar kunnen op elke locatie komen, ook bij jullie op kantoor.
Dit is een geweldige manier om teambuilding te combineren met plezier, en je eindresultaat is iets om trots op te zijn.
Deze laagdrempelige activiteit biedt de perfecte gelegenheid om tijdens of na het sculpturen genieten van een hapje en drankje. Het is ideaal voor een gezellige borrel!
Tijdens de workshop laat je je creativiteit de vrije loop terwijl je met ijs werkt—een ervaring die je niet snel zult vergeten. Met 2 of 3 personen per glashelder blok ijs gaan jullie aan de slag om het mooiste sculptuur van de dag uit te hakken. Met hamertje, beiteltje, schuur- en schaafwerk ga je aan de slag. Kortom, het wordt ijskoud plezier voor iedereen!
Natuurlijk te combineren met een heerlijk diner, lunch of borrel bij een van onze winterse locaties.
Programma
- Ontvangst bij een sfeervolle locatie
- Programma uitleg en teamindeling
- Klaarmaken en ijsblok prepareren
- IJssculpturen
- Jureren en Prijsuitreiking (prijsjes inbegrepen)
- Borrelen tijdens het sculpturen (optioneel)
- Diner / winters stamppot buffet (optioneel)
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en vermeld jullie gewenste locatie!
Tags: winteruitje, bedrijfsuitje, groepsuitje, teamuitje, collega uitje, kerstborrel, nieuwjaarsborrel, winter, personeelsuitje, indoor.
Thriller van Michael Jackson, I Want to Break Free van Queen of Grease, wie kent deze videoclips niet ? Tijdens de workshop videoclip maken kunnen jullie nu zelf je eigen onvergetelijke muziekvideo maken!
De workshop videoclip maken begint met het verdelen van de deelnemers over de songtekst. Daarna gaan jullie, met hulp van ervaren regisseurs, verschillende shots bedenken. Tijdens de workshop videoclip maken kan de camera ieder moment worden gestopt. Het is dus mogelijk om kleding te wisselen of om een close up te maken van dat perfecte shot. Ook zijn er mogelijkheden om te veranderen van locatie of decor. Alle creativiteit en unieke ideeën kunnen ingebracht worden. Iedereen doet en denkt mee met deze workshop; niemand zal zich vervelen.
De perfecte filmworkshop voor alle gelegenheden, inclusief blijvend eindresultaat: jullie eigen videoclip!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Met vrienden of collega's een leuke tijd in een grote stad in Nederland of België beleven? De Ranking the Stars van Huisbrand Events onthult allerlei geheimen tussen de gerechten door, kleine onthullende dingetjes die je het liefst niet aan elkaar had willen vertellen, maar door dat wel te doen de noodzakelijke hilariteit teweeg zal brengen. Een groepsuitje met 'een bite' dus. Kent u nog dat Tv-programma? Zoiets moet u verwachten, en dat u voortdurend in de lach schiet natuurlijk.
Uiteraard hoort bij dit event een enthousiaste quizmaster, die niet schroomt de geheimen van gepast commentaar te voorzien.
Voordat jullie meedoen aan dit gezellige spelprogramma, worden een paar dagen van tevoren vragenlijsten rondgestuurd. Eenmaal bij elkaar gekomen, zijn alle ins- en outs bij ons bekend, en wordt door onze spelleider afwisselend een meerkeuze of open vraag gesteld aan alle deelnemers.
Uw gezelschap wordt verdeeld in teams of koppels en elk team gaat proberen een zo goed mogelijke inschatting of ranking te maken. Wie heeft de meeste baantjes gehad in z'n leven? Welke dame staat minstens een uur voor de spiegel? Wie drinkt er af en toe een borreltje teveel?
Ook gooien we er een paar muzikale intermezzo's tussendoor waarop u lekker kunt meedeinen. De beste 'Ranker' weet alle vrienden en familie op waarde te schatten. Na elke vragenronde volgt er een uiteindelijke puntenscore. Uiteindelijk ontvangt de winnaar de niet te onderschatten Ranking The Stars hoofdprijs.
Inclusief:
- Feestelijke presentatie door professionele quizmaster
- Prachtige Ranking The Stars hoofdprijs voor de winnaar
- Gezellige locatie in centrum van de stad
- Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!
Voor minder deelnemers reserveren?
Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!
Prijs:
10 - 19 personen: € 34,50 p.p. excl. BTW
20 - 29 personen: € 31,50 p.p. excl. BTW
30 - 39 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
vanaf 40 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW
Na het succes van Flikken Maastricht en Flikken Rotterdam komen deze misdaadbestrijders nu ook naar andere grote steden in Nederland toe. Wij van Huisbrand Events hebben een interessante moordzaak voor jullie klaarliggen die zo snel mogelijk opgelost dient te worden. Was het een laffe misdaad of komen er politieke geheimen aan het licht? Pas wel op… jullie bevinden je op gevaarlijk terrein!
Deze Flikken speurtocht is echt teamwork en ideaal voor een bedrijfsuitje in Nederland of België. Jullie gezelschap wordt verdeeld in verschillende onderzoeksteams die allemaal hetzelfde dossier meekrijgen. Via verschillende opdrachten zullen jullie meer informatie krijgen over het moordwapen, de moordlocatie en de moordenaar.
Weten jullie uiteindelijk de juiste verdachte aan te wijzen? De moordenaar heeft zijn moordwapen achtergelaten in de stad. Als jullie deze weten te bemachtigen zijn jullie grote kanshebbers om de Flikken speurtocht winnend af te sluiten.
Na twee uur puzzelen staat er een welverdiend drankje op jullie te wachten. Jullie begeleider checkt ondertussen of het dossier afgesloten kan worden. Het winnende onderzoeksteam wordt uiteraard beloond voor hun kundige speurwerk!
Inclusief:
Prijs:
10 - 19 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
20 - 29 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW
vanaf 30 personen: € 21,50 p.p. excl. BTW
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!
Op zoek naar een origineel bedrijfsuitje, een interactieve teambuilding-activiteit of een smaakvolle invulling voor jullie teamdag, relatie-event of netwerkborrel? Dan is de Bubbelsproeverij van Time to Sparkle precies wat je zoekt.
Tijdens deze mousserende wijnproeverij ontdek je samen hoe bubbly jullie team écht is. Je kijkt, ruikt, luistert (ja, bubbels hebben geluid!) en proeft verschillende hoogwaardige bubbelwijnen. Geen ingewikkelde vinologentaal, maar een luchtige en leuke tasting waarin je gegarandeerd iets leert én veel lacht.
In vijf compacte proefrondes maak je kennis met crémant, het Franse, charmante zusje van Champagne, en andere mousserende wijnen. Je leert waar de bubbels vandaan komen, hoe je professionele proefnotities maakt, welk glas het beste werkt en welke hapjes perfect combineren. Elke ronde ontvang je een korte wijnomschrijving: welke collega herken jij in een frisse, energieke of elegante bubbel? Altijd positief, nooit zuur.
Onze Bubbelsproeverij is perfect als:
Teambuilding-activiteit voor meer verbinding in het team
Bedrijfsuitje met culinaire beleving
Netwerkborrel met een laagdrempelige ijsbreker
Relatie-event dat indruk maakt
Start of afsluiter van een teamdag of diner
Iedereen moet kunnen meedoen, dus we bieden ook een alcoholvrije bubbelsproeverij. Met borrelplanken of bijpassende gerechtjes maken we de smaakbeleving compleet.
Organiseer je een groter event of heb je een gemengd gezelschap? We passen het programma eenvoudig aan.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Wil je net als koningin Maxima en prinses Beatrix ook eens met onze Koninklijke Roofvogels vliegen boek dan onze 1 uur durende workshop Koninklijk Vliegen. Het programma tijdens Koninginnedag in Thorn op 30 april 2011 was samengesteld rond de thema’s cultuur, historie en traditie. Aan ons van de eer om samen met de Koningin en leden van de Koninklijke familie te valkenieren.
Wil je dit zelf ook ervaren dan kan dat nu. Op een passende locatie, zelf gekozen, presenteren wij in geuren en kleuren deze fascinerende beleving.
De deelnemers gaan tijdens deze workshop zelf verschillende roofvogels en uilen naar de hand laten vliegen. En natuurlijk maakt iedereen er heel veel foto`s en filmpjes van.
Waar:
Datum, tijd, locatie en programma zijn maatwerk. Onze teams komen graag naar elke gewenste locatie maar het kan natuurlijk ook op een van onze locaties.
Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!
De Graffiti workshop begint met wat uitleg over graffiti als kunstvorm, de technieken en materialen. Na de uitleg is het tijd om jezelf in een overall te hijsen en aan de slag te gaan met je eigen kunstwerk. Deze creatieve workshop is erg geschikt voor teambuilding. De informele sfeer en creativiteit zorgen ervoor dat je je collega’s beter leert kennen. We kunnen hierbij ook inspelen op bepaalde thema’s die aansluiten bij de groep of organisatie. Je kan er ook voor kiezen om hierbij dan te werken in tweetallen of teams.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Het belooft een spannende strijd voor het hele gezelschap te worden. Jullie moeten allerlei opdrachten volbrengen en van alle markten thuis zijn om aanspraak te maken op de titel 'Alleskunner'. Afhankelijk van de grootte van uw gezelschap gaat u individueel of in teams aan de slag. Zo zullen jullie bijvoorbeeld (letterlijk) door het oog van de naald gaan en zo snel mogelijk een ballon opblazen totdat hij knapt... En wie kan het beste leeftijden en gewichten inschatten? Als je gedurende alle spellen niet als laatste eindigt en de meeste punten weet te verzamelen dan win je de hoofdprijs en mag je jezelf "De Alleskunner" noemen!
Uiteraard hoort bij dit event een enthousiaste spelmeester, die de actie van gepast commentaar zal voorzien en alles in goede banen zal leiden.
Natuurlijk is het niet zo dat wij de verliezende kandidaten met een oneerbiedig “tot nooit meer” naar huis sturen, zoals in het TV programma. Via een puntentelling houden we bij wie de taken het beste weet te volbrengen en komen we er achter wie de echte “Homo Universalis” is.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Prijs:
10 - 19 personen: € 37,50 p.p. excl. BTW
20 - 29 personen: € 34,50 p.p. excl. BTW
30 - 39 personen: € 31,50 p.p. excl. BTW
vanaf 40 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
Boekt u dit uitje in december? Dan speelt u dit hilarische spel in gezellige kerstsferen en voegen wij een "kerstachtig-tintje" aan de opdrachten toe.