Teambuilden in Eindhoven

Filteren

Filters

Unieke Eindejaarsuitjes 2025
Activiteiten: Spel & Ontspanning
Citygames & Beachgames
Topkeuze: Sportief & Actief
Kookworkshop & meer
Inspirerende Creatieve uitjes
Verbindende Teambuilding activiteiten
Eten, Drinken, & Feesten
Onvergetelijke Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
304 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Teambuilding
  • Teamtraining
  • Uit vergaderen & Vergaderbreaks
  • Online
  • Plaats, regio of provincie: Eindhoven
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Maak een Keuze uit 3 van de onderstaande mogelijkheden:

    1) Een eigen Speelfilm maken met een keuze uit hilarische en actuele storylines en als thema Whodunit.

    Een uniek teambuildinguitje en in korte tijd met een super resultaat.
    Iedereen bepaalt zijn of haar functie in het team en filmcrew. Er zijn rollen zowel achter als voor de camera. Kies je wat bij de collega's past of geef je ze de opdracht om uit hun "comfort zone" te komen.

    2) Een eigen bedrijfs/promotie-of speelfilm maken:

    Maak samen met uw team een eigen bedrijfs, promotie of speelfilm en creëer een unieke teambuildingervaring.

    3) Een eigen recruitment/promotie film maken:  wie zijn we, wat doen we, waar staan we voor en waarom is het zo leuk om bij ons te komen werken.

    Een uniek teambuildinguitje en in korte tijd met een super resultaat (voor iedereen een rol zowel achter als voor de camera)

    Bij alle drie de keuzes geldt onderstaande:

    Start Teambuilding door eigen functieverdeling te maken:
    U kiest binnen uw team zelf wie de technische, creatieve, organisatorische of leidinggevende functies op zich nemen zoals: camera, geluid, regie, productie/ organisatie, tijdcode, script/storyline schrijven, acteren of figureren.

    Door de Combinatie van binnen en buiten is het film maken het hele jaar mogelijk!
    Elk team/crew krijgt de beschikking over een professionele camera, geluidsghengel en een keuze uit verschillende storylines, kostuums en attributen. 

    Voor iedere scene hebben de teams de vrije keuze uit verschillende locatiepunten (zowel binnen als buiten) die passen bij het verhaal.

    Tijdens de borrel en diner worden de films gemonteerd! De jury zich zal bezinnen op de meest hoogdravende hoogtepunten binnen elk team.
    Na het Diner gaan alle filmpjes in première en worden gepresenteerd via het grote scherm. .

    Tot slot (optioneel) gaat de rode loper uit voor al onze Oscarwinnaars die met veel elan in de spotlichts worden gezet. 

    Door de opbouw en ontwikkeling tijdens de activiteit worden de teams steeds enthousiaster en fanatieker.

    U zult versteld staan van het resultaat!

    Een Herinnering om nooit meer te vergeten!!!
    .
    De organisatie krijgt na afloop al het materiaal toegezonden zodat u snel en eenvoudig iedereen de hilarische films kan doorsturen. Kortom een super leuke herinnering voor altijd! 

    Extra Compilatie (optioneel): We kunnen ook een extra compilatie en eindmontage maken van alle teamfilms te samen. Dit kan ideaal gebruikt worden voor een promotie op de eigen website, intranet of eventuele sociale Media zoals Linked-in.

    Een onvergetelijk teamuitje, voor een brede doelgroep waar iedereen aan mee kan doen. 

    Het programma ziet er als volgt uit (voorbeeld):
    14.00 uur Ontvangst op locatie
    14.15 uur Uitgebreide Instructie na functieverdeling
    15.00 uur Start filmen 
    17.00 uur Laatste team retour; (borrelen) 
    17.15 uur Vervolg borrel of aansluitend eten(op uw eigen locatie of horeca gelegenheid)
    18.30 uur Presentatie films en aansluitend oscaruitreiking. 
    19.00 uur Einde (alle films worden binnen enkele dagen naar u als contactpersoon verstuurd; kortom een blijvende herinnering) 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

     

    12 - 600 personen

    ‘The Ultimate Expedition’ is een activiteit die meerdere doelen kan dienen. Het heeft competitie-elementen, actie en interactie en is bevorderend voor samenwerking en teambuilding. En de mensen die daar niet zo mee bezig zijn hebben het vooral over de originele en superleuke kant van het programma!

    Ga samen de uitdagingen aan
    Uw groep wordt via een leuke activiteit (of in overleg) opgesplitst in een aantal kleinere groepen van ongeveer 8 tot 10 personen. Vervolgens verplaatst u zich met uw team van plek naar plek en elke keer staat daar weer een nieuwe, toffe challenge voor uw groep zelf óf juist tegen een andere groep van uw gezelschap, te wachten. Naast deze challenges krijgt u ook een bucketlist mee met vragen en opdrachten, met als uitdaging om daar ook zoveel mogelijk punten mee te scoren!

    Ontdek jullie kwaliteiten en win!
    Elke opdracht doet weer een beroep op een andere combinatie van kwaliteiten zoals: snelheid, intelligentie, samenwerking, creativiteit, doelgerichtheid, historisch besef, humor, stressbestendigheid e.d. Uw groep wordt van harte uitgenodigd om meer uit u en elkaar te halen door zelf keuzes te maken uit het grote aanbod van vragen en opdrachten. Geen verplichte activiteiten dus, maar alles op basis wat jullie graag willen doen en kiezen. Het aantal punten dat met de vragen en opdrachten wordt behaald bepaald uiteindelijk de winst.

    Weer of minder weer, maar altijd "weerbestendig"!
    The Ultimate Expedition is weinig weersgevoelig. Doordat de deelnemers keuzes mogen maken voor welke vragen, opdrachten en uitdagingen ze gaan is de activiteit is hierdoor in hoge mate weerbestendig. Er zitten namelijk ook veel dingen tussen die zowel binnen als buiten kunnen en dat maakt het voor iedereen wel zo prettig. De kwaliteit en intensiteit van het spel blijft dus altijd uitstekend!

    Op maat!
    In de activiteit kunnen we ook informatie van de organisatie en/of de deelnemers in verwerken als u dat leuk vindt. Je leert elkaar sowieso beter en vaak van een andere kant kennen. Daarnaast kijken we altijd met u hoe actief en intensief het gewenst is. Uiteraard wordt het programma aangepast aan uw tijdsplanning. In de regel duurt een Ultimate Expedition circa 3-4 uur. Een en ander afhankelijk van uw wensen. Iets korter of juist langer mag natuurlijk ook.

    Voor iedereen en (bijna) overal
    The ‘Ultimate Expedition’ is een leuk en zeer vermakelijk spel vol competitie, interactie en hilarische momenten. De spelonderdelen zijn volgens het principe ‘voor elk wat wils’ en is recreatief/actief van aard. Gedurende het spel wordt er van zowel de stad als aanwezige parken gebruik gemaakt, dat telt ook voor binnen- en buitenlocaties. Wij organiseren dit graag voor u op elke daarvoor geschikte locatie in Nederland en Vlaanderen en dus ongetwijfeld ook bij u in de gewenste plaats en/of omgeving!

    Een compleet pakket
    ‘The Ultimate Expedition’ speelt in op diverse doelen die veelal te maken hebben met energie genereren, veel plezier met elkaar hebben, strategisch denken, doorzettingsvermogen, samenwerking, flexibiliteit, leiderschap, teambuilding e.d. en een combinatie daarvan.

    Om een activiteit als deze te laten slagen hechten wij zeer veel waarde aan een prettige en goede sfeer tijdens deze activiteit. Alles is er bij ons op gericht om het u en de andere deelnemers naar de zin te maken en hen te laten stralen en genieten. Om de experience compleet te maken sturen wij u vooraf graag teasers om uw mensen te enthousiasmeren voor deelname en na afloop foto’s om nog eens rustig te kunnen nagenieten van een leuke activiteit.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    Bij Art of Events bieden we graag op maat gemaakte activiteiten aan. Eventuele extra voorzorgsmaatregelen m.b.t. gezondheid worden natuurlijk steeds weer op de nieuwe situatie en jullie wensen aangepast.

     Referentie The Ultimate Expedition:
    Bedrijfsnaam: Humana 
     “Art of Events heeft de collega’s van Humana een erg leuke dag bezorgd. Het enthousiasme van het team straalde er van af. De spelonderdelen waren origineel en zeer competitief. Een echte aanrader!”

    30 - 500 personen

    Let’s play a little game! Ga de uitdaging aan tegen The Mask. Lukt het jullie om de explosieve escape box te overleven? Boek nu onze escape box en ervaar de vetste escape room van dit moment!

    Blijven jullie koel onder tijdsdruk?
    Op locatie naar keuze heeft The Mask een mysterieuze koffer voor jullie achtergelaten. Bij het openen van de koffer begint de timer direct te tikken. The Mask heeft speciaal voor jullie een explosieve escape room gemaakt. Lief, toch? Dacht het niet! Ga samen met elkaar de strijd aan en versla The Mask. Weten jullie onder tijdsdruk de juiste oplossingen te vinden? 

    Zijn jullie klaar voor Escape the Mask?
    - Een nieuwe escape room ervaring met een unieke gameplay.
    - Een boeiende verhaallijn met mythologische wezens, De Grote Meesters en bommen.
    - Professionele begeleiding en spelmaterialen.
    - Ontwikkeld door de makers van het NK-Escape Rooms.

    Ontmantel op tijd de bomkoffer
    De tijd is aan het tikken… Laat de ultieme strijd losbarsten door meerdere teams tegen elkaar te laten strijden. Verschillende escape games, raadsels en puzzels vliegen je om de oren. Denk jij The Mask sneller te verslaan dan andere teams? Dan gaat jouw team met de trofee naar huis! Let’s play a little game, shall we? 

    5 - 2500 personen

    Wil je je team wakker maken? De organisatie transformeren naar een levende organisatie, dan is de SPOT ON training heel geschikt. Het is een leuke lichte energieke dag, die begint met een theatershow. Daarna gaan mensen bezig met hun eigen unieke rol in het team of binnen de organisatie. Er wordt onderzocht hoe er weer nieuwe spirit en nieuwe energie kunnen inzetten om met volle kracht vooruit te gaan.

    SPOT ON is typisch een dag waarop nieuwe doelen geformuleerd kunnen worden, nieuwe mensen elkaar kunnen leren kennen, teams opnieuw hun vorm en doel kunnen bepalen. We werken oa met persoonlijke gebruiksaanwijzing, teamspirit, creatie-regie, kortom allerlei werkvormen om een energieke lichte dag te maken waarin medewerkers weer de zin van hun werk gaan inzien en er weer zin in krijgen.

    Doel is nieuwe inspiratie ontvangen, elkaar beter leren kennen, doelstellingen van de organisatie helder te krijgen, SPOT ON kick-off.

    8 - 200 personen

    Ontdek de sensatie van Zeepkisten F1, een teambuildingactiviteit die snelheid, strategie en teamwork samenbrengt voor een bedrijfsuitje vol plezier en uitdaging.

    Bij deze unieke variant van de Formule 1 draait het niet alleen om wie het snelst is, maar ook om slimme tactieken, soepele communicatie, goed getimede checks en een doordachte taakverdeling. De teams strijden niet alleen om de finishlijn, maar ook om de waardering van hun collega's.

    Welk team gaat er met de meeste punten naar huis en mag genieten van de welbekende champagne-douche? Dat bepalen jullie terwijl jullie samenwerken om de zeepkistenrace tot een succes te maken.

    Dus, zet je schrap voor een dag vol lachende gezichten, teamwork en misschien zelfs wat competitieve spirit. Trek je helm aan, geef je zeepkist een laatste check en laat de race om de beste zeepkistenkampioenen beginnen!

    • Geschikt voor iedereen
    • Duur: 80-180 minuten, in overleg. 
    • Locatie: overal mogelijk, ook buiten!
    • Benodigheden: vlakke ondergrond en voldoende ruimte (3 tot 4 m2 p.p.)

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Deelnemers waardeerden deze activiteit met een 9 gemiddeld!  (bron: klantenvertellen.nl)
    Reactie deelnemers:
    Activiteit oogstte bruisende energie en samenwerking. Alles goed geregeld en de groep mooi meegenomen gedurende de hele activiteit. Er kwam veel positieve energie in de groep vrij. Veel gelachen en gejuicht. Mooie werkvorm voor versterken teambuilding. Levent Aykul, UWV, Amsterdam (bron:klantenvertellen.nl)

    Geweldige beleving! Leuk om te doen, leerzaam en veel gelachen! Bart Vogels, Eindhoven (bron:klantenvertellen.nl)
    20 - 100 personen

    Tadaa! Laat de deelnemers samenwerken, communiceren, balanceren en presenteren.

    Je leert je de andere kant van je collega’s kennen op een manier die verrassend, spannend en speels is. Zonder het door te hebben wordt je grenzen over geholpen waarvan je vooraf niet dacht dat je ze zou durven nemen. Zowel letterlijk als figuurlijk vertrouw je erop dat je collega’s je niet zullen laten vallen! Je geeft vertrouwen en krijgt vertrouwen op terreinen die nog onontgonnen gebied waren maar o zo zinvol in de dagelijkse omgang met elkaar.

    Samen werk je toe naar een eindresultaat waar nog lang over na gesproken zal worden. Niet alleen omdat het spetterend, leuk, verrassend en humorvol was. Maar juist ook omdat je dingen hebt gedaan met elkaar waar in andere workshops alleen over gesproken wordt. Tijdens deze workshop praat je er pas achteraf over, maar dan met een door iedereen gedeelde ervaring!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! Uniek bedrijfsuitje/ personeelsfeestje/teamuitje!

    6 - 1200 personen

    Kent u het bordspel Kolonisten van Catan en wilt u de essentie van dit spel combineren met het ultieme groepsuitje of bedrijfsuitje? Dit virituele smartphone spel van Holland Tour Guides is hét evenement voor groepen en bedrijven die wel eens een echte ontdekkingstocht willen maken door de stad. Bepakt met een smartphone of tablet gaat uw team op zoek naar grondstoffen die door de hele stad verspreid liggen. Deze avontuurlijke City Game vraagt om de noodzakelijke teambuildingskills, 100% creativiteit en doorzettingsvermogen om uw kolonie op te bouwen. 

    Uw gezelschap wordt verdeeld in verschillende teams. Elk team krijgt smartphone of tablet mee om het spel te kunnen spelen. Net zoals bij het originele bordspel, heeft u de mogelijkheid om ridderkaarten te spelen, ontwikkelingskaarten te kopen en hele gebieden in de stad te plunderen. Redeneer en acteer als een echte kolonist en probeer de tegenstander de loef af te steken!

    Tussen de bedrijven moeten er ook nog een aantal foto-opdrachten uitgevoerd worden. Zo weten wij waar uw teamleden geweest zijn en heeft u nog een paar leuke herinneringen aan dit avontuurlijke evenement. Het beste team kolonisten wordt door ons in 't zonnetje gezet en ontvangt een superleuke hoofdprijs.

    Uw eigen VOC-mentaliteit en teamgeest eens goed op de proef stellen? Boek dan de Kolonisten van Katan van Holland Tour Guides om dit eens te testen.

    Inclusief:
    - Smartphone of Tablet
    - Professionele begeleiding
    - Een consumptie (bier, fris, huiswijn, koffie of thee)
    - Een leuke prijs voor het winnende team
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Prijs:
    10 - 19 personen: € 32,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: € 29,50 p.p. excl. BTW 
    Vanaf 30 personen: €27,50 p.p. excl. BTW

    Komt u niet aan het minimale aantal deelnemers? Als u bereid bent voor het minimale aantal te betalen, kunt u ook gewoon voor minder personen boeken! 

    10 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    The Park Playground biedt uitdagende ervaringen en maakt virtuele realiteit mogelijk voor zowel jong als oud. The Park locaties hebben speelruimtes van 100 - 200 m2 en laten je even ontsnappen aan de hedendaagse realiteit. Na een VR introductie bij de mini games word je op missie gestuurd tijdens een overweldigende VR experience! Stap samen met je teamgenoten in een adembenemende virtuele wereld en beweeg vrij rond. Hier gelden geen regels. Echt onvergetelijk!

    • Ga op jacht naar angstaanjagende zombies en overleef.
    • Houd je teamgenoten in de gaten en ontdek wie de mol is.
    • Werk samen om de horror escape room te ontsnappen.
    • Vind de energie kristal en red de aarde.
    • Werk samen met je SWAT team en red de gijzelaars.

    Kies jouw favoriete uitdaging en ga op avontuur! 

    2 - 150 personen

    In deze Muzikale Teambuildingsworkshop gaan jullie lekker samen zingen en swingen! 
    Ervaar de verbindende kracht van samen zingen en muziek maken en leer je collega’s op een andere, verrassende manier kennen!

    Dit krijgen jullie op de Muzikale Teambuilding:

    • Samenspel en samenzang
    • Mooie liedjes
    • Even uit je normale teamrol komen
    • Nog beter leren luisteren naar elkaar
    • Versterking van je teamspirit en binding
    • En vooral: veel vrolijkheid en plezier, want samen zingen is leuk!

    Dit is hoe het werkt:

    • Bij binnenkomst pakken jullie een drankje, terwijl de pianist vast wat speelt.
    • Met een aansprekend verhaal neem ik jullie mee in de wereld van de muziek.
    • Vervolgens doen we een warming up van het lichaam en de stembanden.
    • Daarna gaan we lekker swingen en zingen op meerdere liedjes.
    • Sommige liedjes gaan we zelfs meerstemmig maken. Ja, dat kunnen jullie!
    • Het gaat er niet om hoe goed je kunt zingen, wel om het plezier in de muziek.
    • Zingen iets te spannend voor jou? Neuriën mag ook. Of je pakt de tamboerijn.
    • Jullie leren echt naar elkaar luisteren, één geheel te vormen. Hoe beter de samenwerking, hoe beter het klinkt!  

    Muziek maken en zingen is goed voor de teambuilding? Hoe dan?
    Samen muziek maken en zingen doet wonderen voor je team! Iedereen heeft zijn eigen stem of partij, maar pas als je echt samenwerkt, klink je goed en gaat het swingen. Niet voor niets zeggen we dat muzikanten die al jaren samen op het podium staan,  op elkaar zijn ‘ingespeeld’. Zo werkt het ook in teams: door samen muziek te maken, ga je elkaar beter begrijpen en heb je meer verbinding met elkaar.

    Je hoeft niet muzikaal te zijn of goed te kunnen zingen!
    We gaan vooral veel plezier maken! Kijk maar naar het filmpje waar je een team samen het liedje ‘Let the sunshine in’ ziet zingen.

    Leuk als bedrijfsuitje/ teamuitje! 
    Ik verzorg al jaren Muzikale Teambuildingsessies. Tientallen teams hebben al ervaren hoe leuk dat is: : van teams van UWV, de SVB, de Onderwijsraad, het RIVM, teams van leraren en handhavers tot de top van een ministerie. Ik krijg iedereen samen aan het zingen en swingen! 

    Bel ons voor meer informatie of vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte!

    6 - 40 personen

    Veel bedrijven zoeken een teamuitje dat niet alleen draait om plezier en teambuilding, maar ook een positieve impact heeft op de wereld. Met ons Plastic Soep teamuitje combineren we een interactieve en verbindende ervaring met duurzaamheid en bewustwording. Een uitje waar circulaire economie, buitenactiviteiten en maatschappelijke betrokkenheid samenkomen.

    Plastic Soup Cleanup: Aan de slag met impact
    Onder begeleiding van Karl, expert bij milieuorganisatie Recycling Netwerk Benelux, gaan jullie als team aan de slag om zwerfafval op te ruimen. In kleine groepjes krijgen collega’s zowel individuele als gezamenlijke opdrachten, waarbij ze zich bewust worden van de impact van zwerfafval en vooral plastic op het milieu. Karl weet op een enthousiaste en inspirerende manier te prikkelen zonder belerend te zijn. Bij grotere groepen sluit Jeroen zich aan voor extra begeleiding en verdieping.

    Wat kun je verwachten?
    Dit interactieve en leerzame programma duurt ongeveer 2 - 2,5 uur en bestaat uit:

    • Een boeiende quiz en interactieve presentatie over Plastic Soep en circulaire economie
    • Cleanup actie op een locatie naar keuze (bij jullie op kantoor, in de stad, op het strand of in het bos)
    • Analyse & reflectie op de vondsten
    • Teambuilding-opdrachten en samenwerkingsuitdagingen
    • Ruimte voor inhoudelijke vragen en discussie

    We zorgen uiteraard voor handschoenen, grijpers en speciale juttassen. Vaak lijkt een plek schoon, maar de praktijk wijst uit dat er overal meer dan genoeg afval te vinden is. We richten ons zowel op grote stukken afval (zoals blikjes en verpakkingen) als op de kleine, vaak onzichtbare stukjes plastic die enorme schade aanrichten in het milieu.

    Na deze ervaring kijk je nooit meer hetzelfde naar zwerfafval
    Na deelname aan deze cleanup zul je de buitenruimte met andere ogen zien. Collega’s ontdekken hoe een kleine inspanning een groot verschil kan maken.

    Waarom kiezen voor het Plastic Soep teamuitje?

    • Teambuilding & gezelligheid
    • Binnen & buiten mogelijk (stad, strand, bos of rondom kantoor)
    • Interactief & inspirerend
    • Gezond & zinvol
    • Luchtig & leerzaam
    • Duurzaam & futureproof
    • Betaalbaar & kwalitatief
    • Voor iedereen, overal te organiseren

    Maak impact met jouw team!
    Plastic Soep is een duurzaam personeelsuitje waarbij jullie als bedrijf concreet bijdragen aan een schonere omgeving. Willen jullie impact maken en tegelijkertijd een leuk, verbindend uitje organiseren? Vraag vrijblijvend een offerte aan!

    15 - 1000 personen

    Ben je klaar voor een dag vol knotsgekke avonturen, lachen tot je buikpijn hebt en een competitie waarbij creativiteit de overhand heeft?

    Grijp je vrienden bij de arm en dompel jezelf onder in de waanzinnige wereld van Crazy 88!

    Wat kun je verwachten?

    • Te gekke opdrachten:
      Dans als niemand kijkt op het drukste plein, vraag een vreemde om een zelfverzonnen gedicht, of doe iets nog veel gekkers! Alles vastgelegd op camera, want geloof ons, dit wil je voor altijd herinneren.
    • Competitie:
      De meest originele, grappige en bizarre acties leveren de meeste punten op. Wie wil er nu niet met de titel "Crazy 88 Kampioen" naar huis gaan?
    • Onvergetelijke herinneringen:
      Creëer samen onvergetelijke herinneringen met je vrienden of collega's.
    • Win een prijs:
      Voor het team met de meeste punten wacht er een prijs. De ultieme beloning voor de meest waanzinnige dag!

    Waar wacht je nog op?
    Trommel je team op, gooi die remmen los en boek deze activiteit voor een dag vol knotsgekke momenten. Crazy 88 - waar de stad jouw speeltuin wordt en het plezier nooit stopt!

    5 - 400 personen

    Heeft u ook een grote voorliefde voor de Elfstedentocht, maar blijkt het ieder jaar weer een teleurstelling door de weersomstandigheden? Geen zorgen! ABC Events biedt een uniek alternatief waarbij de traditie van de Elfstedentocht op een geheel nieuwe manier wordt beleefd. Stap samen met uw team in een stoer legervoertuig zoals de DAF YA 126 en onze Landrover 109. Bezoek verschillende dorpen op zoek naar de beroemde stempelposten. Onderweg navigeert u niet alleen door de route, maar wordt u ook uitgedaagd met ludieke en spannende opdrachten. Sla uw slag en beleef een onvergetelijk avontuur met dit unieke evenement, geïnspireerd door Nederlands meest iconische schaatstocht!

    Evenement
    Verzamel Stempels – Net als bij de echte Elfstedentocht moeten jullie bij elke “stad” stoppen om een stempel te bemachtigen. Pas als de stempel is verzameld, mogen jullie door naar de volgende locatie, daar wachten uitdagende opdrachten. Bij elke stempelpost wacht een unieke opdracht die je als team moet voltooien. Van raadsels en puzzels tot grappige fysieke uitdagingen zorg dat je samenwerkt en geniet van de reis! Navigeren en vindt routes de weg tussen de posten moeten jullie zelf navigeren. Blijf scherp, want verdwalen betekent extra tijd! Het team dat als eerste alle stempels verzamelt en de finish bereikt, wint de Elfstedentocht op Wielen.

    Deze unieke missie kan naar wens uitgebreid worden, met een lunch, borrel, diner, geheel verzorgde overnachting met ontbijt en nog heel veel meer.

    Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen? Vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    16 - 500 personen

    60 Seconden, de naam spreekt eigenlijk al voor zich! Hierbij dienen de deelnemers allemaal verschillende behendigheidsspelletjes binnen 60 seconden uit te voeren. Een actief en razend spannend uitje dat erg geschikt is voor teambuilding. Samen met vrienden, familie of collega’s ga je strijden om de felbegeerde hoofdprijs. Pak punten met behendigheidsopdrachten en maak jezelf onsterfelijk in 60 seconden!


    Wat staat je te wachten?

    Bij aankomst wordt de groep onderverdeeld in verschillende teams. Na een welkomstdrankje barst de strijd los! Welk team blijkt er verrassende individuele kwaliteiten te hebben en voert het snelst de behendigheidsspellen uit? Beschikken jullie over lef, tactisch inzicht en doorzettingsvermogen? Dan is 60 Seconden het perfecte spel! Vooraf worden de teams geïnformeerd over welke spellen er uitgevoerd dienen te worden. De teams kunnen zich hier op voorbereiden en bepalen wie welke kwaliteiten bezit. In een hilarische competitieve strijd wordt uiteindelijk bepaald welk team de hoofdprijs mag opeisen. Succes! 

    Aansluitend kunt u genieten van een heerlijk diner!

    8 - 5000 personen

    Verken de kracht van eenheid terwijl de energie pulst en het ritme weerklinkt in jouw team. Tijdens deze dynamische en plezierige workshop ontdek je in enkele doeltreffende stappen de kunst van het spelen van een meeslepend samba-ritme. Een ervaring die niet alleen klinkt als muziek in de oren, maar ook zorgt voor een ongekende verbinding binnen het team.

    Deze activiteit is gewijd aan het gezamenlijk bouwen van ritme: een kunst die draait om samenwerken, luisteren, afstemmen en als team een solide muzikale basis leggen. Het lijkt misschien uitdagend, maar met deskundige begeleiding wordt het een haalbare en onvergetelijke ervaring.

    Voor wie: écht voor iedereen
    Duur: 45-75 minuten, in overleg. 
    Locatie: Overal mogelijk, ook buiten. Benodigheden: Helemaal niets, bij meer dan 70 deelnemers vragen we jullie een draadloze headset ter beschikking te stellen.

    "Een hele leuke workshop, zeer enthousiast begeleidt. Ongelooflijk om te zien hoe we met een grote groep al snel een goed ritme met verschillende variaties konden maken. Wij hadden deze activiteit als teambuilding en dat was zeer geslaagd!" Waarderingscijfer: 10 
    Marieke G. (Catharinaziekenhuis Eindhoven)  (bron: klantenvertellen.nl)
     
    "Super leuke energizer voor op een evenement. Mooi om de dag mee af te sluiten. En Marnix doet het echt fantastisch!”. Waarderingscijfer: 10 Emel T. (ING)  (bron: klantenvertellen.nl)

    Meer informatie over dit uitje? Mail ons via het formulier of bel ons. We praten heel graag even verder! Vervolgens heb je razendsnel een offerte per mail. 

    15 - 750 personen

    Het is al helemaal hip en happening, flexwerken en flexplekken. We werken vanuit huis of vanuit de lunchroom, zelfs vanaf onze vakantiebestemming gaat het werk gewoon door. Is er dan nog wel behoefte aan een vaste plek op het werk? 

    De Mag ik een vaste flexplek-show is een  komische theatershow over de voor en nadelen van het nieuwe werken. Een show waarin alle voorkomende vragen over het nieuwe werken op een ludieke manier aan de orde komen. De show is licht, informatief en humoristisch en uitermate geschikt voor meetingen en trainingen waarin dit onderwerp centraal staat.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    10 - 200 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een uitje in Eindhoven! Maar wat gaan we dan doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! Wij hebben heel veel diverse uitjes verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in Eindhoven te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitje. Tevens zijn bedrijfsuitjes in Eindhoven ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele bedrijfsuitjes draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Een bedrijfsuitje in Eindhoven is goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitjes in Eindhoven. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitje. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden. En of u nu in Amsterdam een bedrijfsuitje wil plannen, in Maastricht, Nijmegen, Groningen, Rotterdam.. Of juist in een kleinere gemeente, u vindt het allemaal op WegmetdeBaas!