Teambuilden in Eindhoven

Filteren

Filters

Unieke Eindejaarsuitjes 2025
Activiteiten: Spel & Ontspanning
Citygames & Beachgames
Topkeuze: Sportief & Actief
Kookworkshop & meer
Inspirerende Creatieve uitjes
Verbindende Teambuilding activiteiten
Eten, Drinken, & Feesten
Onvergetelijke Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
305 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Teambuilding
  • Teamtraining
  • Uit vergaderen & Vergaderbreaks
  • Online
  • Plaats, regio of provincie: Eindhoven
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Teambuilding kan onverwacht zo leuk zijn!

    Leer elkaar op een bijzonder leuke manier beter kennen. Dat is de inzet van Ranking your Team. Kom meer te weten over u zelf en uw collega’s met dit spel vol plezier en hilarische anekdotes.

    Aan de hand van de meest ludieke vragen met een knipoog (welke u zelf vooraf selecteert) ranken jullie elkaar anoniem in een online enquête. De uitkomsten zullen tijdens Ranking your Team besproken worden. Per vraag schatten jullie in welke naam het meest genoemd is.

    Het gehele uitje wordt begeleid door één van onze ervaren presentatoren. Zij zorgen er altijd voor dat het geen serieuze bespreking wordt, maar dat u en uw collega’s uitgedaagd worden om op de meest scherpe, humorvolle en briljante wijze de keuze voor die naam toe te lichten. U zult verrast zijn hoeveel verborgen komisch talent er in uw team zit.

    Na ruim tien jaar ervaring met zeer diverse bedrijven en organisaties mogen wij ons best Ranking specialisten noemen. Neem gerust contact met ons op, wij vertellen u er graag meer over!

    Ranking your Team is uitermate goed in te zetten als teambuilding of teambinding activiteit. Indien gewenst kan het ook online via Zoom georganiseerd worden.

    Programma voorstel
    14:45 - 15:00  Ontvangst en speluitleg
    15:00 - 16:00  Eerste deel: Ranking your Team!
    16:00 - 16:15  Pauze
    16:15 - 17:15  Tweede deel: Ranking your Team!
    17:15 - 17:30  Prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • Enquête met door jullie zelf geselecteerde vragen
    • Enthousiaste presentatie
    • Op iedere gewenste locatie mogelijk
    • Originele prijs voor het winnende team

    Optioneel

    • Online presentatie via Zoom
    • Toevoeging van eigen vragen
    • Combineren met andere activiteiten
    • Engelstalige vragen/spelleiding
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!

     

    10 - 200 personen

    Heeft u ook een grote voorliefde voor de Elfstedentocht, maar blijkt het ieder jaar weer een teleurstelling door de weersomstandigheden? Geen zorgen! ABC Events biedt een uniek alternatief waarbij de traditie van de Elfstedentocht op een geheel nieuwe manier wordt beleefd. Stap samen met uw team in een stoer legervoertuig zoals de DAF YA 126 en onze Landrover 109. Bezoek verschillende dorpen op zoek naar de beroemde stempelposten. Onderweg navigeert u niet alleen door de route, maar wordt u ook uitgedaagd met ludieke en spannende opdrachten. Sla uw slag en beleef een onvergetelijk avontuur met dit unieke evenement, geïnspireerd door Nederlands meest iconische schaatstocht!

    Evenement
    Verzamel Stempels – Net als bij de echte Elfstedentocht moeten jullie bij elke “stad” stoppen om een stempel te bemachtigen. Pas als de stempel is verzameld, mogen jullie door naar de volgende locatie, daar wachten uitdagende opdrachten. Bij elke stempelpost wacht een unieke opdracht die je als team moet voltooien. Van raadsels en puzzels tot grappige fysieke uitdagingen zorg dat je samenwerkt en geniet van de reis! Navigeren en vindt routes de weg tussen de posten moeten jullie zelf navigeren. Blijf scherp, want verdwalen betekent extra tijd! Het team dat als eerste alle stempels verzamelt en de finish bereikt, wint de Elfstedentocht op Wielen.

    Deze unieke missie kan naar wens uitgebreid worden, met een lunch, borrel, diner, geheel verzorgde overnachting met ontbijt en nog heel veel meer.

    Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen? Vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    16 - 500 personen

    Combineer MVO en teambuilding met Bouw een fiets voor Afrika! Een absoluut TOP-uitje in samenwerking met stichting Tools To Work. 

    Bouw samen met uw collega’s, een fiets voor Afrika! Van kaal frame tot een complete, kwalitatief uitstekende fiets. Uitgerust met de mooiste accessoires. Dat is de uitdaging die u met uw team aangaat!

    De teams beginnen met enkel een frame en gereedschap. Wat volgt is een dynamisch programma waarbij alle deelnemers tot het einde betrokken blijven bij het streven naar een zo goed mogelijk eindresultaat. De fietsonderdelen worden verworven door strategisch in te kopen en te onderhandelen. Daarna gaat een deel van het team aan slag met de onderdelen, de boutjes en de moertjes, terwijl anderen zich buigen over onze breinbrekers om accessoires te verdienen. Aan het einde van dit evenement worden de fietsen door de deelnemers getest. Onder toeziend oog van alle deelnemers volgt de ereronde en ontvangt het winnende team een originele prijs.

    Met Bouw een fiets voor Afrika, bouwt u aan een goed doel: wij hebben een samenwerking met de stichting Tools to Work (AMBI erkend) uit Teteringen. Dankzij jullie donatie worden er door de stichting fietsen en andere goederen opgestuurd naar projecten in Afrika. Uiteraard geven wij u hier graag meer informatie over.

    Bij Bouw een fiets voor Afrika zijn er alleen maar winnaars. Terecht een TOP-uitje met een goed gevoel en uitermate geschikt als teambuilding activiteit!

    Programma voorstel

    14:45 - 15:00       Ontvangst en uitleg
    15:00 - 15:30       Veiling van de fietsonderdelen
    15:30 - 16:00       Onderhandelingen en start bouwen
    16:00 - 17:00       Verder bouwen en inkopen accessoires
    17:00 - 17:15       Testronde op het parcours
    17:15 - 17:30       Prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • Op iedere gewenste locatie mogelijk
    • Alle benodigde gereedschappen, beschermende kleding en fietsen
    • Originele prijs voor het winnende team
    • Donatie voor de fiets, dit deel is aftrekbaar voor belastingen
    • Verscheping van de fietsen en goederen naar Afrika

    Optioneel

    • Lunch, borrel en/of diner
    • Extra accessoires
    • Ook op eigen locatie mogelijk
    • Combineren met andere activiteiten
    • Engelstalige opdrachten/spelleiding
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!
    15 - 500 personen

    De leukste en meest afwisselende PubQuiz! Zin in een gezellige avond vol quizvragen en humor? Daag je familie, vrienden of collega’s uit en jullie vervelen je geen moment! Van luister- en kijk vragen tot hilarische spellen alles komt aan bod! Welk team mag zich na vanavond de ultieme PubQuiz winnaar noemen?

    Wat is de PubQuiz?
    - Kennis, muziek, doe- denkspellen afgewisseld met teamspellen
    - Alles wordt in goede banen geleid door de enthousiaste quizmaster van Uitjes en Eten
    - PubQuiz trofee voor het winnende team

    Omschrijving programma
    Jullie worden ontvangen door de quizmaster van Uitjes en Eten. In teams gaan jullie de strijd met elkaar, dit gebeurt aan de hand van muziek, film, reclame, luister en kijkvragen met daarnaast uitdagende en hilarische spellen. Door de afwisseling zullen jullie niet de hele avond aan tafel zitten met jullie team. Tijdens de quiz wordt het geheugen getest en staat voornamelijk samenwerking en plezier voorop. Wel team kan goed samenwerken en weet de meeste antwoorden? Het winnende team neemt de PubQuiz trofee mee naar huis!
    Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner. 

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan?

    15 - 2500 personen

    Geschikt voor ieder type uitje!
    Maak op een laagdrempelige en unieke wijze kennis met de toekomst. Wij verzorgen diverse Virtual Reality Experiences waardoor jij samen met jouw collega’s óf team een unieke herinnering creëert. 

    Deelnemers betreden gezamenlijk een wereld waar alles dusdanig echt lijkt dat je écht overtuigd bent van die draak in de verte of het lopen over een plank écht voelt als een kilometer hoogte. De spelers lopen in een team vrij rond en moeten goed samenwerken om te slagen. Daarnaast zijn er individuele mogelijkheden waarbij je als deelnemers, gemotiveerd door de omstanders, diverse indrukken krijgt over wat Virtual Reality te bieden heeft. 

    Alle ervaringen zijn uniek en zijn uiterst ideaal voor de teambuilding, verbetering van de communicatie en natuurlijk voor een blijvende glimlach. Ervaren is beleven, zet daarom een bril op en maak kennis met een wereld waarin alles mogelijk is!

    Wij ontzorgen het volledige evenement. Dat houdt in dat wij alles opbouwen, iedereen begeleiden en alles weer netjes achterlaten. Wij brengen de mogelijkheden van Virtual Reality bij jou op locatie. 

    Een aantal belangrijke punten:

    • Ideaal voor bedrijfsuitjes en teamuitjes
    • Geschikt voor beurzen en evenementen, als aanvulling op het bestaande programma.
    • Ideaal om als team te groeien. Herken de leider, communicatie specialist en de verbinder!
    • Zorgt voor een directe groei in de teambuilding en onderlinge communicatie.
    • Vanaf 10 personen tot 300 personen, onze experiences worden hierop aangepast.
    • De best mogelijke experience(s) voor jouw beschikbare budget.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 300 personen

    Mensen denken “inside-the-box”, want je brein dwingt je om te redeneren in vaste patronen. Hoe kom je dan outside the box?
    In deze workshop leren we om te redeneren in “ja, en…” in plaats van “ja maar…”?

    “Get out-of-the-box!” is DE praktijk-workshop om helemaal los te komen uit je kaders, en in mogelijkheden te leren denken.

    Wij leren het team de basisvaardigheden van improvisatie aan, geven een energieke boost, en zo komt het team helemaal los uit hun patronen. Er zal ook veel gelachen worden nu improvisatie uit niet-overdachte impulsen voortkomt.

    Je leert op zeer laagdrempelige en veilige wijze elkaar beter kennen, je leert jezelf beter kennen (waar blokkeer ik?) en je leert hoe improvisatie-vaardigheden jou het leven (en je werk) aangenamer kunnen maken.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvend voorstel het aanvraagformulier in!

    10 - 200 personen

    Het leukste uitje van Schotland. Maar dan in Nederland. Een spannende en sportieve strijd in teams. Boek nu de Highland Games en ga de strijd met elkaar aan! 

    Tijd voor de Schotse kleding
    Ja, je leest het goed. Schotse kilt aan, muts op en gaan. Zijn jullie klaar om de strijd aan te gaan? Dit wordt een actief uitje waar teamspirit voorop staat. Weten jullie balans te houden tijdens het gevecht op de balk? Rollen jullie als eerste de vrachtwagenband over de finishlijn? Het is tijd om de strijd los te laten barsten! 

    Sportieve strijd met een knipoog
    - Energievolle Schotse spellen, inclusief Schotse kleding.
    - Inclusief professionele begeleiding. 
    - Mogelijk op locatie naar keuze. 

    Klaar voor de strijd om de Scottish Wiskey?
    Samenwerking. Communicatie. En niet te vergeten een goede strategie. Belangrijke onderdelen om de typische Schotse spellen te winnen. Ga voor een goede teamspirit om de winst binnen te halen. Zijn jullie sterk en strategisch genoeg om de finale met touwtrekken te winnen? Dan gaat jouw team naar huis met een trofee en een echte fles Scottish Wiskey! 

    15 - 2500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Maak een Keuze uit 3 van de onderstaande mogelijkheden:

    1) Een eigen Speelfilm maken met een keuze uit hilarische en actuele storylines en als thema Whodunit.

    Een uniek teambuildinguitje en in korte tijd met een super resultaat.
    Iedereen bepaalt zijn of haar functie in het team en filmcrew. Er zijn rollen zowel achter als voor de camera. Kies je wat bij de collega's past of geef je ze de opdracht om uit hun "comfort zone" te komen.

    2) Een eigen bedrijfs/promotie-of speelfilm maken:

    Maak samen met uw team een eigen bedrijfs, promotie of speelfilm en creëer een unieke teambuildingervaring.

    3) Een eigen recruitment/promotie film maken:  wie zijn we, wat doen we, waar staan we voor en waarom is het zo leuk om bij ons te komen werken.

    Een uniek teambuildinguitje en in korte tijd met een super resultaat (voor iedereen een rol zowel achter als voor de camera)

    Bij alle drie de keuzes geldt onderstaande:

    Start Teambuilding door eigen functieverdeling te maken:
    U kiest binnen uw team zelf wie de technische, creatieve, organisatorische of leidinggevende functies op zich nemen zoals: camera, geluid, regie, productie/ organisatie, tijdcode, script/storyline schrijven, acteren of figureren.

    Door de Combinatie van binnen en buiten is het film maken het hele jaar mogelijk!
    Elk team/crew krijgt de beschikking over een professionele camera, geluidsghengel en een keuze uit verschillende storylines, kostuums en attributen. 

    Voor iedere scene hebben de teams de vrije keuze uit verschillende locatiepunten (zowel binnen als buiten) die passen bij het verhaal.

    Tijdens de borrel en diner worden de films gemonteerd! De jury zich zal bezinnen op de meest hoogdravende hoogtepunten binnen elk team.
    Na het Diner gaan alle filmpjes in première en worden gepresenteerd via het grote scherm. .

    Tot slot (optioneel) gaat de rode loper uit voor al onze Oscarwinnaars die met veel elan in de spotlichts worden gezet. 

    Door de opbouw en ontwikkeling tijdens de activiteit worden de teams steeds enthousiaster en fanatieker.

    U zult versteld staan van het resultaat!

    Een Herinnering om nooit meer te vergeten!!!
    .
    De organisatie krijgt na afloop al het materiaal toegezonden zodat u snel en eenvoudig iedereen de hilarische films kan doorsturen. Kortom een super leuke herinnering voor altijd! 

    Extra Compilatie (optioneel): We kunnen ook een extra compilatie en eindmontage maken van alle teamfilms te samen. Dit kan ideaal gebruikt worden voor een promotie op de eigen website, intranet of eventuele sociale Media zoals Linked-in.

    Een onvergetelijk teamuitje, voor een brede doelgroep waar iedereen aan mee kan doen. 

    Het programma ziet er als volgt uit (voorbeeld):
    14.00 uur Ontvangst op locatie
    14.15 uur Uitgebreide Instructie na functieverdeling
    15.00 uur Start filmen 
    17.00 uur Laatste team retour; (borrelen) 
    17.15 uur Vervolg borrel of aansluitend eten(op uw eigen locatie of horeca gelegenheid)
    18.30 uur Presentatie films en aansluitend oscaruitreiking. 
    19.00 uur Einde (alle films worden binnen enkele dagen naar u als contactpersoon verstuurd; kortom een blijvende herinnering) 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

     

    12 - 600 personen

    Goochelen is een bijzondere vorm van vermaak met verschillende disciplines.Metalisme is hier een van. Mentalisme is het beïnvloeden van mensen, zodanig dat het lijkt dat een mentalist beschikt over buitengewone mentale krachten. De illusie opwekken van een zesde zintuig. Gedachten lezen,voorspellen maar vooral sturen behoren tot het arsenaal van echte mindf*cker.


    Nu is er de mogelijkheid om je deze unieke discipline eigen te maken in de mindfuck workshop.


    Laat vrienden en familie versteld staan van jouw uitzonderlijke vaardigheden.


    Een workshop Mindfuck /mentalisme is een unieke manier om de fijne kneepjes van het vak te leren kennen.


    De workshop duurt 2 uur. In vogelvlucht worden de verschillende disciplines uitgelegd, zoals close up, Stand Up en Stage mentalisme.


    Tijdens de workshop Mindfuck zullen creativiteit, presentatie en teambuilding de rode draad vormen in een korte reis door de wereld van magie en illusie. Je transformeert tot een ware mentalist, waarbij ‘de manier waarop’ veel belangrijker blijkt dan de truc zelf. Aan het eind van de workshop worden de experimenten onderling gepresenteerd en wordt alles uit de kast gehaald. Dat is best pittig en dat is maar goed ook: oefening maakt de meester.
     
    Aansluitend kunnen jullie genieten van een heerlijk diner.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kun je onderstaand formulier invullen.

    20 - 5000 personen

    Veel bedrijven zoeken een teamuitje dat niet alleen draait om plezier en teambuilding, maar ook een positieve impact heeft op de wereld. Met ons Plastic Soep teamuitje combineren we een interactieve en verbindende ervaring met duurzaamheid en bewustwording. Een uitje waar circulaire economie, buitenactiviteiten en maatschappelijke betrokkenheid samenkomen.

    Plastic Soup Cleanup: Aan de slag met impact
    Onder begeleiding van Karl, expert bij milieuorganisatie Recycling Netwerk Benelux, gaan jullie als team aan de slag om zwerfafval op te ruimen. In kleine groepjes krijgen collega’s zowel individuele als gezamenlijke opdrachten, waarbij ze zich bewust worden van de impact van zwerfafval en vooral plastic op het milieu. Karl weet op een enthousiaste en inspirerende manier te prikkelen zonder belerend te zijn. Bij grotere groepen sluit Jeroen zich aan voor extra begeleiding en verdieping.

    Wat kun je verwachten?
    Dit interactieve en leerzame programma duurt ongeveer 2 - 2,5 uur en bestaat uit:

    • Een boeiende quiz en interactieve presentatie over Plastic Soep en circulaire economie
    • Cleanup actie op een locatie naar keuze (bij jullie op kantoor, in de stad, op het strand of in het bos)
    • Analyse & reflectie op de vondsten
    • Teambuilding-opdrachten en samenwerkingsuitdagingen
    • Ruimte voor inhoudelijke vragen en discussie

    We zorgen uiteraard voor handschoenen, grijpers en speciale juttassen. Vaak lijkt een plek schoon, maar de praktijk wijst uit dat er overal meer dan genoeg afval te vinden is. We richten ons zowel op grote stukken afval (zoals blikjes en verpakkingen) als op de kleine, vaak onzichtbare stukjes plastic die enorme schade aanrichten in het milieu.

    Na deze ervaring kijk je nooit meer hetzelfde naar zwerfafval
    Na deelname aan deze cleanup zul je de buitenruimte met andere ogen zien. Collega’s ontdekken hoe een kleine inspanning een groot verschil kan maken.

    Waarom kiezen voor het Plastic Soep teamuitje?

    • Teambuilding & gezelligheid
    • Binnen & buiten mogelijk (stad, strand, bos of rondom kantoor)
    • Interactief & inspirerend
    • Gezond & zinvol
    • Luchtig & leerzaam
    • Duurzaam & futureproof
    • Betaalbaar & kwalitatief
    • Voor iedereen, overal te organiseren

    Maak impact met jouw team!
    Plastic Soep is een duurzaam personeelsuitje waarbij jullie als bedrijf concreet bijdragen aan een schonere omgeving. Willen jullie impact maken en tegelijkertijd een leuk, verbindend uitje organiseren? Vraag vrijblijvend een offerte aan!

    15 - 1000 personen

    Een échte Escape ervaring om thuis of op kantoor te spelen. Daag je familie, vrienden of collega's uit! Tijdens deze Escape Game waan je jezelf in de wereld van La Casa de Papel. Lukt het jullie om alle mysterieuze berichten van El Professor te ontrafelen?

    Wat is Escape Game La Casa de Papel?
    - Een Escape ervaring die op eigen locatie te spelen is
    - Er wordt gespeeld zonder begeleider via de Uitjes en Eten app
    - Speel tegen elkaar in virtuele teams

    Omschrijving programma
    Nadat jullie zijn ingelogd in de app begint het spel direct. Jullie ontvangen allemaal een dossier volledig in La Casa de Papel thema. Los alle hints, puzzels en opdrachten op die El Professor voor jullie heeft achtergelaten. Jullie hebben hier 1,5 uur de tijd voor. Welk team is het snelste en heeft de minste hints nodig?

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan?

    8 - 500 personen

    Jullie unieke collaboratieve kunstervaring
    The Art of Creativity workshop biedt volledig op maat gemaakte artistieke ervaringen afgestemd op jullie unieke evenement of strategische doelen. We creëren inspirerende, gezamenlijke kunstwerken waarin plezier, teambuilding en een tastbare impact centraal staan. Elk kunstwerk sluit nauw aan bij de visie, kernidentiteit of thema's van jullie organisatie of evenement.

    Let's Make Art Together!

    Doelen & Voordelen:

    • Inspirerende samenwerking - Versterk teamverbindingen door gezamenlijke creativiteit
    • Creatieve oplossingen - Stimuleer innovatief denken en out-of-the-box benadering
    • Onvergetelijke ervaringen - Creëer memorabele momenten die nog lang worden herinnerd
    • Tastbare resultaten - Neem een uniek kunstwerk mee als blijvende herinnering aan jullie evenement

    Workshop details:

    • Groepsgrootte: Voor groepen van 4 tot 1000 deelnemers
    • Inbegrepen: Volledig op maat gemaakte workshop, alle materialen, professionele begeleiding en het afgewerkte kunstwerk
    • Investering: Vanaf €50 pp (min. €1000) | 2-5 uur
    • Prijs afhankelijk van: Omvang, materialen en complexiteit van jullie project

    Ideaal voor:

    • Teams die mijlpalen, prestaties of bedrijfsjubilea vieren
    • Organisaties die zoeken naar originele en memorabele teambuilding-ervaringen
    • Leiderschapsteams die creatief denken en innovatie willen stimuleren
    • Bedrijven die unieke evenementen willen organiseren, afgestemd op strategische doelen
    • Impactvolle klantevenementen of bijzondere vieringen
    • Bedrijfsretraites en off-site bijeenkomsten
    • Jouw team!

    Geen artistieke ervaring vereist

    Over About Collab
    Wij zijn een creatief ontwikkelingsatelier dat teams en organisaties verbindt door de kracht van kunst en creativiteit. Onze betekenisvolle, speelse interventies combineren creativiteit met bedrijfsdoelstellingen en leveren blijvende impact voor jullie team.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    4 - 1000 personen

    Plezier, teambuilding en maatschappelijke betrokkenheid komen samen in dit unieke dinerspel! Tijdens dit MVO-bedrijfsuitje strijd je samen met je collega’s voor een goed doel én dragen jullie daadwerkelijk bij aan een betere wereld. Uitjesbureau doneert namelijk €5 per deelnemer aan het door jullie gekozen goede doel. Dit uitdagende en interactieve dinerspel vindt plaats in een gezellige horeca locatie naar keuze en is te spelen in elke grote stad in Nederland. Liever tijdens de lunch? Dat kan ook!

    Een charity dinner met escape room-elementen
    Genieten van een heerlijk diner en tegelijkertijd de strijd aangaan voor een goed doel? Dat is de Charity Dinner Game! Voorafgaand aan het spel bepalen jullie als team welk goede doel jullie willen steunen. Een lastige keuze, want welk doel past het beste bij jullie als team? Waarvoor gaan jullie tot het uiterste?

    Om jullie te helpen, maken jullie gebruik van de Charity Stemwijzer. Op een tablet doorlopen jullie een digitale vragenlijst waarin jullie voorkeuren en drijfveren worden uitgedaagd. Is jullie team begaan met milieukwesties? Liggen dierenrechten jullie na aan het hart? Of gaan jullie voor de belangen van kansarme kinderen? De Charity Stemwijzer helpt jullie op weg.

    Wat is inbegrepen?

    • Begeleiding door onze ervaren spelbegeleider(s)
    • Verzorgd spelmateriaal per team
    • Een tablet per team
    • €5,- per persoon voor het goede doel
    • Prijsuitreiking met prijs en cheque
    • Driegangendiner

    Wat kun je verwachten?
    Jullie worden ontvangen in een sfeervolle horeca locatie in een stad naar keuze. Na een warme welkom van onze spelleider en een uitgebreide speluitleg worden de teams samengesteld. Zodra jullie een goed doel hebben gekozen, start het diner met een heerlijk voorgerecht. Daarna barst de strijd los!

    Via de tablet krijgen de teams uitdagende opdrachten, puzzels en vragen voorgeschoteld, waaronder vragen over het gekozen goede doel. Na elke spelronde volgt een nieuwe gang van het diner, waardoor er tijd is om tactieken te bespreken én gezellig bij te kletsen. Samenwerking, strategisch denken en goede communicatie zijn essentieel om als team de overwinning binnen te halen.

    Het team dat de opdrachten het snelst oplost, wint! Maar uiteindelijk wint iedereen: jullie beleven een onvergetelijke avond en steunen tegelijk een prachtig doel.

    Klaar om samen met je collega’s te strijden voor jullie favoriete goede doel? Vraag vrijblijvend een offerte aan en beleef een inspirerend en uitdagend MVO-bedrijfsuitje!

    20 - 1000 personen

    Beat the Box is een enververende en dynamische activiteit, die veel weg heeft van een Escape Room.

    Het heeft een paar grote voordelen: je kunt het met grote groepen spelen en het kan overal! Beat the Box kan bij jullie op kantoor, op een vergaderlocatie, binnen of buiten... we nemen de boxen overal mee naartoe. 

    Het spel begint met een mysterieuze videoboodschap. Alle teams wordt gevraagd om binnen 90 minuten een geheime code te ontrafelen. De eerste stap is om de grote zilveren box te openen. Het is een daarna een opeenvolging van interessante breinbrekers waarbij iedereen in het team wordt uitgedaagd om out-of-the box te denken en de raadsels op te lossen.

    Het spel start als competitie tussen de teams. Gaandeweg kom je er alleen achter dat je niet kunt winnen zonder hulp van de anderen. Deze unieke twist laat de waarde zien van samenwerking en het behalen van een gezamenlijk succes. 

    Teambuildingeffecten van Beat the Box
    Een teambuildingprogramma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast oefenen we vaardigheden in het programma die je ook in je werk nodig hebt. De belangrijkste op een rij:

    √ Teamoverschrijdend samenwerken
    √ Probleemoplossend vermogen
    √ Netwerken
    √ Strategisch communiceren
    √ Project planning

    20 - 1000 personen

    Na het succes van Flikken Maastricht en Flikken Rotterdam komen deze misdaadbestrijders nu ook naar andere grote steden in Nederland toe. Wij van Huisbrand Events hebben een interessante moordzaak voor jullie klaarliggen die zo snel mogelijk opgelost dient te worden. Was het een laffe misdaad of komen er politieke geheimen aan het licht? Pas wel op… jullie bevinden je op gevaarlijk terrein! 

    Deze Flikken speurtocht is echt teamwork en ideaal voor een bedrijfsuitje in Nederland of België. Jullie gezelschap wordt verdeeld in verschillende onderzoeksteams die allemaal hetzelfde dossier meekrijgen. Via verschillende opdrachten zullen jullie meer informatie krijgen over het moordwapen, de moordlocatie en de moordenaar.

    Weten jullie uiteindelijk de juiste verdachte aan te wijzen? De moordenaar heeft zijn moordwapen achtergelaten in de stad. Als jullie deze weten te bemachtigen zijn jullie grote kanshebbers om de Flikken speurtocht winnend af te sluiten.

    Na twee uur puzzelen staat er een welverdiend drankje op jullie te wachten. Jullie begeleider checkt ondertussen of het dossier afgesloten kan worden. Het winnende onderzoeksteam wordt uiteraard beloond voor hun kundige speurwerk!

     

    Inclusief:

    • Enthousiaste begeleiding
    • Een welverdiend drankje na afloop
    • Te boeken op de door jullie gewenste dag en tijdstip

     

    Prijs: 
    10 - 19 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 30 personen: € 21,50 p.p. excl. BTW



    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    10 - 400 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een uitje in Eindhoven! Maar wat gaan we dan doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! Wij hebben heel veel diverse uitjes verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in Eindhoven te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitje. Tevens zijn bedrijfsuitjes in Eindhoven ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele bedrijfsuitjes draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Een bedrijfsuitje in Eindhoven is goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitjes in Eindhoven. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitje. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden. En of u nu in Amsterdam een bedrijfsuitje wil plannen, in Maastricht, Nijmegen, Groningen, Rotterdam.. Of juist in een kleinere gemeente, u vindt het allemaal op WegmetdeBaas!