Teambuilden in Eindhoven

Filteren

Filters

Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
303 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Teambuilding
  • Teamtraining
  • Uit vergaderen
  • Online
  • Plaats, regio of provincie: Eindhoven
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Lijderschap
    Voor leidinggevenden, managers, supervisors en directie op weg naar nieuw leiderschap
    Mensen aansturen is geen standaardwerk. Geen team is hetzelfde. Geen mens is hetzelfde. En toch wordt van jou als leidinggevende verwacht dat je iedereen ‘meeneemt’. Dat je helder bent, maar ook zacht. Ruimte geeft, maar ook richting. Vertrouwen geeft, maar ook de touwtjes in handen houdt. De een wil autonomie. De ander zoekt bevestiging. De een wil sparren. De ander wil rust. En soms… verandert dat per week. Je bent dus niet alleen leidinggevende.
    Je bent vertaler. Spiegel. Buffer. Brug. En ondertussen heb je ook nog gewoon je eigen werk te doen.

    En dan is er nog iets wat niemand zegt, maar iedereen doet:
    Je projecteert. Je stuurt zoals jíj zelf graag aangestuurd wil worden. Je communiceert in het tempo dat voor jóu prettig is. Je geeft ruimte of structuur omdat jij denkt dat dat nodig is. Heel menselijk. Maar juist daarin gaat het vaak mis.

    Mensgericht leidinggeven begint bij jezelf.
    Weten wat van jou is — en wat van de ander. Zien hoe jouw voorkeuren doorwerken in je stijl. En leren schakelen, zonder jezelf kwijt te raken.

    In deze training:

    • Krijg je inzicht in de verschillende ‘typen’ mensen in je team – en wat ze écht nodig hebben
    • Leer je herkennen wat je projecteert (en waarom)
    • Ontwikkel je meer bewegingsvrijheid in je stijl
    • Oefen je met aansturen op maat, zonder kunstjes
    • Werk je aan leiderschap dat klopt, bij jou én bij hen

    Deze training is uitermate geschikt voor leidinggevenden, teamleiders, supervisors, managers en directieleden.

    We zoeken niet naar perfectie.
    Wel naar helderheid, richting en werkbare relaties.

    Want als je stopt met lijden aan je eigen blinde vlekken, dan wordt Lijderschap weer Leiderschap.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.



     

    8 - 100 personen

    Vrolijk Groepsuitje voor Bedrijven en Particulieren: 'Afleren wat je van je moeder hebt geleerd'

    Ben je klaar voor een energieke ervaring? In deze workshop leer je elkaar op een verrassende manier kennen en ontdek je de kracht van improvisatie.

    Wat ga je doen?
    Ontdek hoe jij en je team omgaan met onverwachte situaties: kies je voor controle of durf je te vertrouwen op je eerste impuls? Leer loslaten en ontdek nieuwe kanten van jezelf en je collega’s. Afleren kan de beste stap vooruit zijn!

    Meer vertrouwen, betere samenwerking en veel plezier!
    Deze workshop bevat energieke oefeningen waarin je spontane ideeën leert omarmen. Samen ontdek je hoe creativiteit de samenwerking versterkt en voor veel plezier zorgt. Na twee uur ben je klaar voor elke uitdaging!

    Kortom: Leuk, Leerzaam en Verbonden
    Of je nu met vrienden, collega’s of wie-dan-ook meedoet, deze workshop is een geweldige manier om nieuwe kanten van jezelf en je groepsgenoten te ontdekken. Een waardevolle ervaring die iedereen dichter bij elkaar brengt.

    Voor Wie?

    • Particuliere groepen
    • Bedrijfsgroepen
    • Vanaf 8 personen

     

    Duur en Locatie
    De workshop duurt 2,5 uur en is beschikbaar overal in Nederland en Vlaanderen. Als er maar een ruime zaal is met voldoende stoelen.

    Plezier en Vaardigheden
    Wat heeft je moeder er nu mee te maken? Dát leer je tijdens de workshop waarin het draait om plezier én het ontwikkelen van belangrijke vaardigheden. Ook beschikbaar in het Engels.

    Meer informatie of een vrijblijvende offerte?
    Neem contact op via het formulier voor meer details!

    8 - 2000 personen

    De kracht van 'Magisch (om)denken'.
    In deze workshop van een uur weet Peter Vogel het publiek te verbazen en verwonderen, laat hij ze (glim)lachen, maar de ludieke kracht van deze workshop is dat 
    het vooral een eye-opener is om te (onder)handelen met resultaat. Omdenken naar plan B of C, en dat met een magic touch!

    Als goochelaar (magisch entertainer) denk Peter Vogel altijd oplossingsgericht. 

    De mooie inzichten en ervaringen die Peter in de afgelopen dertig jaar heeft opgedaan in zijn succesvolle carrière als professioneel goochelaar, hebben hem een unieke kijk op de wereld gegeven. Hij kijkt in zijn vak immers altijd anders naar situaties, dagelijkse problemen en persoonlijke interacties. 

    De unieke ervaring van Peter in het presenteren en manipuleren van informatie als goochelaar om een betere ervaring voor het publiek te creëren, bevat waardevolle inzichten voor vele facetten in het bedrijfsleven. Peter kan met zijn magic skills mensen beïnvloeden, op een makkelijke manier connectie maken en situaties naar zijn of haar hand zetten. In deze workshop leert Peter zijn publiek op een ludieke manier omdenken in het dagelijkse (bedrijfs)leven en laat ze ontdekken wat de geheimen van de goochelkunst zijn, zonder dat ze ingewikkelde trucs hoeven te leren.

    Interactie, hilariteit en vooral zeer effectief in het bedrijfsleven.
    Het lijkt Peter leuk om zijn ervaringen en inzichten ook met jouw team te delen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    5 - 60 personen

    Ontdek de kracht van teamwork met deze unieke activiteit vol arcadestijl mini-games!

    Het doel van Synergyk is om door middel van het benutten van ieders talenten de regels van de verschillende retrostijl minigames te ontdekken. Hoe sneller je als team begrijpt wat de bedoeling is, hoe meer punten je kunt behalen.

    Ieder team (4-6 personen) krijgt een Synergyk console, een manual en een combinationbook. Deze zijn alledrie nodig om de minigames te kunnen spelen.

    Het spel wordt begeleid door een AI robot die vertelt wat de bedoeling is. De minigames volgen elkaar snel op en elke keer ga je opnieuw uitvinden wat de bedoeling is van het spel.

    De verschillende minigames, die een combinatie zijn van puzzels, coördinatie en andere vaardigheden, geven elke speler de kans om zijn of haar talenten te gebruiken. De 8-bits muziek en de stijl van de minigames geven deze activiteit een nostalgische jaren '80 uitstraling.

    Het spel stimuleert samenwerking: deelnemers kunnen de spellen niet in hun eentje spelen en moeten dus op hun teamleden vertrouwen om vooruit te kunnen komen. Het gaat vooral ook om het inzetten van ieders kwaliteiten! Door de kleine groepsgroottes moet iedereen ook wel meedoen. Ieder team speelt bovendien in dezelfde setting en krijgt dus gelijke kansen.

    Resultaten van Synergyk:

    • Het opbouwen van een sterke teamdynamiek
    • Communicatie 
    • Probleemoplossend vermogen
    • Het bij elkaar brengen van verschillende informatie
    • Het inzetten van ieders kwaliteiten
    • Procesverbetering 

     

    20 - 75 personen

    Zoveel Citygames, Waarom wij?

    Een ervaring die vele jaren bijblijft! Een persoonlijke, intensieve prikkeling vol verbazing & paranoia. Onze activiteiten voldoen aan de hoogste kwaliteitseisen. Een doordachte terugkoppeling met vermakelijke anecdotes. Ons maatwerkspel is ontworpen voor zowel hoogopgeleide als praktisch ingestelde deelnemers.

    Bij ons geen saaie uitleg door studenten. Geen onlogische opdrachten. Geen teams die halverwege stoppen.

    Neverrest staat garant voor een geweldig teamevent. Met een groot team gaan we ,elke dag weer, voor niets minder dan een buitengewone SUPER-GAME! 

    6 - 400 personen

    Een mooie landelijke rally waarin samenwerking en plezier worden bij elkaar gebracht in één programma ideaal voor Teambuilding.

    Een puzzeltocht (bolletje pijltje) met oldtimer Dafjes wordt verdeeld over vier trajecten en gecombineerd met een ludieke competitie. Onderweg dient elk team quizvragen op te lossen en ook ludieke samenwerkingsopdrachten uit te voeren.

    Normaal is de ontvangst om 13.00 (in overleg aan te passen) met onbeperkt koffie/thee. Deze Rally id alleen mogelijk vanuit Maarheeze en dus helaas niet vanaf andere locaties i.v.m. de extreem hoge transport kosten. Wij zijn wel goed bereikbaar, direct aan de A2, 10 minuten onder Eindhoven en ook 10 minuten boven Weert. Wij beschikken over een eigen parkeergelegenheid, buitenterras, ontvangstruimte en garage-café. Parkeerruimte genoeg voor groepen die met een touringcar willen komen. 

    Aansluitend volgt de veiligheidsbriefing/instructie en starten we met de mooie puzzeltocht met gebruik maken van een professioneel routeboek. Een tocht, door tal van typisch Kempische dorpjes met hun marktpleintjes, terrasjes, restaurantjes, eetcafés en bezienswaardigheden.

    Natuurlijk ontmoeten de teams elkaar bij de verschillende stops waar de chauffeurs ook de gelegenheid krijgen om te wisselen zodat iedereen plaats kan nemen achter het stuur van een oldtimer Dafje. Tijdens twee van deze stops worden teamopdrachten georganiseerd. De resultaten van deze teamopdrachten samen met de uitslagen van de Quiz bepalen de einduitslag van de ludieke competitie. Bij de derde stop wordt een borrelstop (op eigenkosten) georganiseerd. 

    Na afloop van de Rally sluiten we de dag af met het gezamelijk doornemen van de antwoorden en applaus voor de winnende teamleden. Op deze manier heeft het uitje een 'kop en staart'. Na-borrelen en/of afsluiten met  een BBQ is ook mogelijk.

    Vul voor meer informtie of een vrijblijvende offerte voor dit leuke teamuitje het aanvraagformulier in.

    12 - 100 personen

    Kent u het bordspel Kolonisten van Catan en wilt u de essentie van dit spel combineren met het ultieme groepsuitje of bedrijfsuitje? Dit virituele smartphone spel van Holland Tour Guides is hét evenement voor groepen en bedrijven die wel eens een echte ontdekkingstocht willen maken door de stad. Bepakt met een smartphone of tablet gaat uw team op zoek naar grondstoffen die door de hele stad verspreid liggen. Deze avontuurlijke City Game vraagt om de noodzakelijke teambuildingskills, 100% creativiteit en doorzettingsvermogen om uw kolonie op te bouwen. 

    Uw gezelschap wordt verdeeld in verschillende teams. Elk team krijgt smartphone of tablet mee om het spel te kunnen spelen. Net zoals bij het originele bordspel, heeft u de mogelijkheid om ridderkaarten te spelen, ontwikkelingskaarten te kopen en hele gebieden in de stad te plunderen. Redeneer en acteer als een echte kolonist en probeer de tegenstander de loef af te steken!

    Tussen de bedrijven moeten er ook nog een aantal foto-opdrachten uitgevoerd worden. Zo weten wij waar uw teamleden geweest zijn en heeft u nog een paar leuke herinneringen aan dit avontuurlijke evenement. Het beste team kolonisten wordt door ons in 't zonnetje gezet en ontvangt een superleuke hoofdprijs.

    Uw eigen VOC-mentaliteit en teamgeest eens goed op de proef stellen? Boek dan de Kolonisten van Katan van Holland Tour Guides om dit eens te testen.

    Inclusief:
    - Smartphone of Tablet
    - Professionele begeleiding
    - Een consumptie (bier, fris, huiswijn, koffie of thee)
    - Een leuke prijs voor het winnende team
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Prijs:
    10 - 19 personen: € 32,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: € 29,50 p.p. excl. BTW 
    Vanaf 30 personen: €27,50 p.p. excl. BTW

    Komt u niet aan het minimale aantal deelnemers? Als u bereid bent voor het minimale aantal te betalen, kunt u ook gewoon voor minder personen boeken! 

    10 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Met vrienden of collega's een leuke tijd in een grote stad in Nederland of België beleven? De Ranking the Stars van Huisbrand Events onthult allerlei geheimen tussen de gerechten door, kleine onthullende dingetjes die je het liefst niet aan elkaar had willen vertellen, maar door dat wel te doen de noodzakelijke hilariteit teweeg zal brengen. Een groepsuitje met 'een bite' dus. Kent u nog dat Tv-programma? Zoiets moet u verwachten, en dat u voortdurend in de lach schiet natuurlijk. 

    Uiteraard hoort bij dit event een enthousiaste quizmaster, die niet schroomt de geheimen van gepast commentaar te voorzien.

    Voordat jullie meedoen aan dit gezellige spelprogramma, worden een paar dagen van tevoren vragenlijsten rondgestuurd. Eenmaal bij elkaar gekomen, zijn alle ins- en outs bij ons bekend, en wordt door onze spelleider afwisselend een meerkeuze of open vraag gesteld aan alle deelnemers.

    Uw gezelschap wordt verdeeld in teams of koppels en elk team gaat proberen een zo goed mogelijke inschatting of ranking te maken. Wie heeft de meeste baantjes gehad in z'n leven? Welke dame staat minstens een uur voor de spiegel? Wie drinkt er af en toe een borreltje teveel?

    Ook gooien we er een paar muzikale intermezzo's tussendoor waarop u lekker kunt meedeinen. De beste 'Ranker' weet alle vrienden en familie op waarde te schatten. Na elke vragenronde volgt er een uiteindelijke puntenscore. Uiteindelijk ontvangt de winnaar de niet te onderschatten Ranking The Stars hoofdprijs.

    Inclusief:
    - Feestelijke presentatie door professionele quizmaster
    - Prachtige Ranking The Stars hoofdprijs voor de winnaar
    - Gezellige locatie in centrum van de stad
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs:
    10 - 19 personen: € 34,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: € 31,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen
    In het Kort
    In navolging van het populaire televisieprogramma strijden de verschillende kampen om de overwinning. Tijdens het spannende en gevarieerde spelprogramma testen we uw overlevingsskills tot het maximum!

    Onze Aanpak
    Onze enthousiaste spelbegeleider heet uw gezelschap op de afgesproken locatie welkom. Na een korte introductie is het voor actie. Misschien testen we uw vaardigheden als jager wel of doen we een beroep op uw uithoudingsvermogen en kennis van overleven. Ook zou het zomaar kunnen dat u de beruchte eetproef voorgeschoteld krijgt of met bamboestokken uw eigen hut moet bouwen. Op een onbewoond eiland kan er van alles gebeuren!
     
    Het enige dat wij met zekerheid kunnen zeggen is dat wij de opdrachten zo hebben uitgewerkt dat ze goed speelbaar zijn voor jong en oud!

    Prijsuitreiking en drankje
    Wanneer het spel is gestreden voeren wij u mee naar een gezellig café voor een verfrissend drankje. De spelbegeleider maakt de eindklassering bekend en heeft een mooie prijs voor het winnende team in petto. Het belooft een prachtige dag te worden!

    Praktische Informatie:
    Lengte:                      3 uur
    Locatie:                      Binnenstad van grote steden
    Groepsgrootte:        16-200 personen

    17-36 personen    €32,50 p.p. excl. btw
    36+ personen        €29,50 p.p. excl. btw
     
    Verder nog inbegrepen:
    Prijsuitreiking:          Leuke prijs voor het winnende team
    Drankje:                     1 drankje p.p. Is inbegrepen

    Lunch of diner
    'Expeditie Robinson - Avontuur in de Stad’ is ook te combineren met een lunch of diner. Vraag naar de mogelijkheden.
    16 - 200 personen

    Een goede commercial laat een onuitwisbare indruk achter. Wat dacht je van het succesvolle 'Even Apeldoorn bellen? ' of de commercials van Calvé pindakaas? Maak nu jullie eigen reclame tijdens onze razend populaire workshop commercial maken!

    Tijdens deze workshop maken jullie een eigen commercial, op basis van een door jullie zelf bepaald thema. Wie of wat zetten we in de spotlight? Prijzen we de vrijgezel aan of misschien verkopen we wel het favoriete voorwerp van de jarige?

    Iedere groep wordt begeleid door een regisseur. Naast acteurs en actrices zoeken we ook deelnemers die taken achter de camera willen vervullen, zoals de regie, het camerawerk en het geluid. Zo verzekeren we iedereen van een actieve rol tijdens deze gave filmworkshop, met blijvend eindresultaat: jullie eigen commercial!

    10 - 9999 personen

    Ontdek de oude meester in uzelf. Met de technieken van Bob Ross schildert iedereen een topstuk.

    Ontvangst
    Begin uw dag met een welkomstdrankje om daarna als een echte schilder aan de slag te gaan. 

    Waarom Bob Ross?
    Bob Ross was eigenlijk een Youtuber voordat Youtube bestond. Hij vond dat iedereen kon schilderen en gaf tutorials op tv: het populaire 'The joy of painting'. In dit programma van een half uur maakte hij realtime samen met de kijker een schilderij. Met zijn warme stem en optimistische inslag trok hij een miljoenenpubliek, het was dan ook heerlijke slow-tv. De Bob Ross Foundation ziet toe op het bewaken van zijn lesmethode en certificeert gekwalificeerde Bob Ross schilderdocenten. Natuurlijk krijgt u tijdens deze schilderworkshop dan ook les van een officieel gecertificeerde docent.

    Maak uw eigen schilderij! Happy painting!
    De schildersezel staat voor u klaar, tijd om aan de slag te gaan. U zult u zien dat inderdaad iedereen kan schilderen. De nat-in-nat techniek van Bob Ross heeft u zó onder de knie! Nog nooit geschilderd? Geen probleem! Al snel gebruikt u de kenmerkende schildersmessen en kwasten of u nooit anders gedaan heeft. Onvermoede talenten komen naar boven! Als u uw eigen schilderij gesigneerd heeft krijgt u het in een beschermende verpakking mee naar huis.

    Diner
    Ter afsluiting geniet u samen van een heerlijk driegangen diner in het centrum van de stad. Hierbij heeft u per gang de keuze uit meerdere gerechten.

    Groepsgrootte
    15 - 60 personen (meer personen in overleg mogelijk)

    Prijsindicatie: vanaf € 87 excl. btw

    Inclusief
    - Ontvangst: welkomstdrankje
    - Workshop "Schilderen als Bob Ross" door gecertificeerde docent
    - Gebruik van materialen en beschermend schort
    - Zelfgemaakt schilderij in beschermende doos
    - Driegangen keuzemenu 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! Graag aangeven in het aanvraagformulier om welke stad het gaat, zodat wij direct de juiste informatie kunnen sturen.

    15 - 60 personen

    De Graffiti workshop begint met wat uitleg over graffiti als kunstvorm, de technieken en materialen. Na de uitleg is het tijd om jezelf in een overall te hijsen en aan de slag te gaan met je eigen kunstwerk. Deze creatieve workshop is erg geschikt voor teambuilding. De informele sfeer en creativiteit zorgen ervoor dat je je collega’s beter leert kennen. We kunnen hierbij ook inspelen op bepaalde thema’s die aansluiten bij de groep of organisatie. Je kan er ook voor kiezen om hierbij dan te werken in tweetallen of teams.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    15 - 250 personen


    Het You2 virus breekt uit!  Ga de DNA Challenge aan: 
    Daag uw personeel uit door te kiezen voor een event waar elke deelnemer wordt geprikkeld zijn grenzen te verleggen en dat alles met een flinke dosis humor, spanning en zelfreflectie.

    Ontdek nieuw talent in Uzelf!

    De DNA Challenge!
    De teams worden gevormd en uitgerust met een Ipad waarna ze zich begeven in een andere dimensie waar fysieke en creatieve uitdagingen hand in hand gaan met duistere praktijken als spionage, sabotage, infiltratie en alerts.

    Welk team is stressbestendig genoeg om het verspreiden van het You2 VIRUS te voorkomen teneinde de mensheid te redden van een gruwelijke ondergang? Wie durft zich bloot te geven aan de gevaren en weet het juiste DNA profiel te ontmaskeren dat resistent is tegen het steeds sneller om zich heen grijpende You2 VIRUS? Zal er iemand onverhoopt besmet raken door onnadenkendheid, concentratieverlies of slim spel van de tegenstander?

    De winnaar redt de wereld en schrijft wellicht geschiedenis als de volgende superhero in een nieuwe marvelmovie!!

    The Challenge:
    Na een korte introductie gaan de teams aan de hand van de uitdagingen (alerts, foto en filmopdrachten) locatiepunten opsporen. Hiermee kunnen ze een deel van een DNA-streng bemachtigen hetgeen uiteindelijk beslissend zal zijn voor het behalen van de resistentie tegen het You2 virus. ‘ Alerts’ waarbij het team zo snel mogelijk extra opdrachten moet uitvoeren, geven deze quest een extra stressimpuls mee om de koelbloedigsten onder de teams een voorsprong te geven op de voorzichtige spelers in het spel. De strijd tegen het virus wordt extra spannend  als teams met gadgets hun tegenstanders tijdelijk kunnen uitschakelen.  

    De locaties en real-time-scores van alle teams zijn voor iedereen zichtbaar op de ipad, hetgeen tot een bloedstollende race tegen de klok zal leiden. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Het programma ziet er als volgt uit (tijden zijn variabel):
    14.00 uur Instructie, en start videoboodschap
    14.15 uur Aanvang spel
    16.30 uur Einde spel (borrel)
    16.45 uur Onderhandeling en prijsuitreiking (presentatie van de leukste foto's en video's
    17.00 uur Einde van het programma. (Na het event worden alle foro's en video's naar u opgestuurd)
    17.00 uur Borrel en evt. diner

    20 - 500 personen

    Wie is de Verrader – Vertrouw jij je collega’s nog?

    Intriges, list en bedrog: tijdens Wie is de Verrader draait alles om samenwerking én achterdocht. In je team bevindt zich een saboteur die er alles aan zal doen om de opdrachten te laten mislukken. Aan jullie de taak om samen zoveel mogelijk punten of geld te verdienen, maar tegelijkertijd de verrader te ontmaskeren. Een spannende strijd waarbij je nooit zeker weet wie je écht kunt vertrouwen…

    Het spel begint met een luchtige kennismakingsopdracht, waarna jullie in teams aan de slag gaan. Van creatieve raadsels tot uitdagende groepsopdrachten: alleen door slim samen te werken maak je kans. Ondertussen probeert de verrader met slimme leugens en subtiele sabotage de boel te verstoren – zonder zelf betrapt te worden. Wie houdt zijn pokerface het langst vol, en wie ziet door de leugens heen?

    Buitenvariant

    Tijdens de buitenvariant ga je samen met je team de omgeving in. Terwijl je opdrachten uitvoert, weet je nooit wie er écht aan dezelfde kant staat. Perfect voor een actieve middag vol spanning, teambuilding en verrassende twists.

    Binnenvariant – tijdens lunch, diner of borrel

    Wil je spanning en gezelligheid combineren? Dan is de binnenvariant ideaal. Terwijl jullie genieten van een lunch, diner of borrel spelen jullie dit intrigerende spel. Tussen de gangen door volgen de opdrachten elkaar op en blijft de vraag centraal: wie saboteert stiekem de boel?

    Wintervariant

    Speciaal voor de koude maanden is er de wintervariant, waarin de opdrachten een winters tintje krijgen. Denk aan sfeervolle winterse spellen en opdrachten met een feestelijk karakter. Ideaal als teambuilding tijdens de kerstborrel of eindejaarsbijeenkomst.

    Waarom kiezen voor Wie is de Verrader?

    • Spannend en hilarisch bedrijfsuitje met gegarandeerde verrassingen
    • Ideale teambuildingsactiviteit: samenwerking én tactisch denken zijn onmisbaar
    • Geschikt voor binnen, buiten én in winterse sferen
    • Altijd en overal in Nederland te spelen
    • Onthul wie de echte saboteur in jullie team is!
    20 - 500 personen

    Puzzle-Painting bied U de mogelijkheid om samen te schilderen terwijl er afstand is tussen de deelnemers. Dat kan in sommige gevallen anderhalve meter zijn maar in andere gevallen ook honderden kilometers. Bij puzzle-painting werkt iedereen aan een aantal eigen stuksjes van de puzzel die later, samengevoegd en afgelakt, een groot schilderij vormen.

    U beslist hoe groot het uiteindelijke kunstwerk wat u gezamenlijk wilt maken gaat worden. Er zijn verschillende opties maar u kunt ook uw eigen formaat doorgeven. Hoe groter hoe mooier en hoe meer inzet er van uw medewerkers verwacht wordt. U geeft aan om hoeveel medewerkers het gaat en wij nemen contact met u op. Dan maken wij in overleg met u een lijst op van de medewerkers die meedoen en zorgen ervoor dat iedere medewerker een hoeveelheid puzzelstukjes krijgt. Random geselecteerd. Dus niet dat iemand een bepaalde plaats kan claimen binnen de puzzel.

    Na een vastgestelde periode maken wij een afspraak dat wij alle puzzelstukjes op 1 adres in Nederland of België op gaan halen. Vervolgens lakken wij alles af en voegen de puzzelstukjes samen tot 1 gezamenlijk kunstwerk. Dat resultaat leveren wij dan weer af bij u op de zaak zodat na afloop van de crisis iedereen het gezamenlijke werk kan komen bewonderen.

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    10 - 500 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een uitje in Eindhoven! Maar wat gaan we dan doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! Wij hebben heel veel diverse uitjes verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in Eindhoven te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitje. Tevens zijn bedrijfsuitjes in Eindhoven ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele bedrijfsuitjes draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Een bedrijfsuitje in Eindhoven is goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitjes in Eindhoven. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitje. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden. En of u nu in Amsterdam een bedrijfsuitje wil plannen, in Maastricht, Nijmegen, Groningen, Rotterdam.. Of juist in een kleinere gemeente, u vindt het allemaal op WegmetdeBaas!