
"Met het hele bedrijf op het ijs."
Een origineel en bijzonder bedrijfsuitje is onze Company Curling Edition. Speciaal voor grote groepen van 100 tot 500 personen organiseren wij een unieke mogelijkheid om met je hele bedrijf tegelijk curling te spelen. Dat kan op 1 ijsbaan maar we hebben zelfs mogelijkheden op niet 1 maar op meer locaties in Nederland tegen je collega's te strijden. Dit is jullie kans om een Company Curling competitie te spelen.
Dit is een ideaal winteruitje met een fantastisch decor; daag je collega's uit en speel tegelijk of apart van elkaar. Wij beschikken over zeer grote aantallen mooie 'Fun' Curling stenen waardoor het mogelijk is om met groepen van meer dan 200 personen curling te spelen.
Op onze prachtige ijsbanen gaan jullie de strijd aan. Stel je voor je collega's in Amsterdam spelen op dezelfde manier tegen elkaar als de collega's in Haarlem of Den Haag. Wij houden de scores bij... Liever niet op 1 dag tegelijk? Ook dat is mogelijk. Standen en uitslagen kunnen zelfs virtueel met jullie gedeeld worden. Bijvoorbeeld dat de scores in Dordrecht vele male hoger liggen dan Leidschendam of Haarlem.
CURLING
Na een korte introductie van de curlingtechnieken en tactieken gaan we van start. De taken worden verdeeld in de Teamcaptain, de Vegers en de Werper. En geen paniek, iedereen mag natuurlijk werpen. We draaien door, zodat we alle tegenstanders een keer hebben kunnen verslaan.
DE RANGLIJST
We sluiten natuurlijk af met Fun Finales... Wie kan het beste met de druk omgaan en wie laat de curlingsteen het slimst over het ijs heen glijden. Als jullie team goed genoeg is zien we dat op de lijst ter lijsten. Want natuurlijk komen jullie als team op de Company Curling ranglijst. Ben jij soms het talent van de dag? Wie weet val je dan ook in de prijzen. TIP: een wisselbokaal zodat dit een terugkerend Company Event wordt. We denken graag met je mee.
AFTER CURLING BORREL
Nog even lekker doorgaan na de Curling? Een sfeervol welkom, een gezellige borrel of een stamppottenbuffet? Informeer naar de mogelijkheden!
De leukste en meest afwisselende PubQuiz! Zin in een gezellige avond vol quizvragen en humor? Daag je familie, vrienden of collega’s uit en jullie vervelen je geen moment! Van luister- en kijk vragen tot hilarische spellen alles komt aan bod! Welk team mag zich na vanavond de ultieme PubQuiz winnaar noemen?
Wat is de PubQuiz?
- Kennis, muziek, doe- denkspellen afgewisseld met teamspellen
- Alles wordt in goede banen geleid door de enthousiaste quizmaster van Uitjes en Eten
- PubQuiz trofee voor het winnende team
Omschrijving programma
Jullie worden ontvangen door de quizmaster van Uitjes en Eten. In teams gaan jullie de strijd met elkaar, dit gebeurt aan de hand van muziek, film, reclame, luister en kijkvragen met daarnaast uitdagende en hilarische spellen. Door de afwisseling zullen jullie niet de hele avond aan tafel zitten met jullie team. Tijdens de quiz wordt het geheugen getest en staat voornamelijk samenwerking en plezier voorop. Wel team kan goed samenwerken en weet de meeste antwoorden? Het winnende team neemt de PubQuiz trofee mee naar huis!
Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner.
Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan?
Veel plezier, verbinding, samen communiceren, resultaat, creatieve & hilarische momenten zijn bij Filmteambuilding altijd inbegrepen.
Crazy 88 van Huisbrand Events in Nederland en België brengt het beste (en het slechtste) bij jullie naar boven tijdens dit bedrijfsuitje, groepsuitje of vrijgezellenfeest in de dor jullie gekozen stad. Jazeker, bekent van Tv en altijd grappig, spannend en gezellig tegelijk! Gekke en ludieke opdrachten uitvoeren in hoog tempo, in verschillend teams, dat is waar het in feite om draait. Een verrassende competitie met een climax van jewelste! In bijna elke stad in Nederland of België door Huisbrand Events te organiseren!
Jullie worden in het centrum van de door jullie gekozen stad opgesplitst in Teams van 5 - 8 personen en op pad gestuurd met belachelijke, hilarische en uitzinnige opdrachten. De uitvoering van de opdrachten moet als bewijs worden vastgelegd met de filmcamera en dit alles ook nog eens binnen de aangegeven tijd!
Zijn jullie in het gezelschap van 'daredevils' en doorzetters? Dan is deze Crazy 88 de kans om de boel op stelten te zetten! Eens kijken wie van jullie de opdrachten allemaal tot in detail het best uitvoert.
Natuurlijk doen jullie het uiteindelijk voor de eer en de hoofdprijs die na afloop door ons wordt overhandigd! Onze jury houdt uiteraard rekening met de presentatie en de accurate uitvoering! Veel plezier!
Inclusief:
- Professionele begeleiding
- Versnapering voor onderweg
- 1 consumptie (bier, fris, huiswijn, koffie en thee)
- Filmcamera's tijdens het spel
- Leuke prijs voor het winnende team
- Alle filmpjes digitaal na afloop
- Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!
Prijs:
10 - 19 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
20 - 29 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW
vanaf 30 personen: € 21,50 p.p. excl. BTW
Voor minder deelnemers reserveren?
Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de gewenste stad er graag ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!
Nadat de teams zijn gemaakt en duidelijk is wie vanuit welk kamp het event start, wordt er begonnen met het maken van een team / kamp vlag.
Een bijpassende yell kan uiteindelijk bepalen wie bij een gelijke stand het Robinson team van het jaar is. Laat van je horen en wees creatief, wellicht verdienen jullie hiermee jullie eerste amulet!
Met doe opdrachten, denk opdrachten en een taak voor het media team is deze activiteit voor iedereen toegankelijk. Met je kamp ga je zoveel mogelijk amuletten verzamelen maar ...
Juich niet te vroeg. Tijdens de eiland raad kan er nog van alles veranderen...
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Het is al helemaal hip en happening, flexwerken en flexplekken. We werken vanuit huis of vanuit de lunchroom, zelfs vanaf onze vakantiebestemming gaat het werk gewoon door. Is er dan nog wel behoefte aan een vaste plek op het werk?
De Mag ik een vaste flexplek-show is een komische theatershow over de voor en nadelen van het nieuwe werken. Een show waarin alle voorkomende vragen over het nieuwe werken op een ludieke manier aan de orde komen. De show is licht, informatief en humoristisch en uitermate geschikt voor meetingen en trainingen waarin dit onderwerp centraal staat.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!
Samenwerking, teambuilding energie genereren en nog superleuk ook!
‘U Deugt Wij Deugen’ is een spelprogramma waarbij groepen tegen elkaar uitkomen in allerlei originele en vermakelijke spelonderdelen. In dit spelprogramma wordt u uitgedaagd om meer uit u zelf en anderen te halen. Competitie én heel veel plezier met elkaar beleven staat centraal. Teambuilding gaat immers om veel meer dan alleen winnen of verliezen. Met een (vette) knipoog wordt daarbij ook gekeken hoe het allemaal tot stand kwam. Deugde het allemaal?
We nodigen u graag uit om meer uit uzelf en uit anderen te halen!
Zoals de naam van het spelprogramma al aangeeft, gaat de competitie met elkaars groepen hand in hand met de manier wáárop er wordt gewonnen en verloren. Met een knipoog hebben we het dan ook over de ‘nieuwe deugden’ zoals: doorzettingsvermogen, humor, flexibiliteit, leiderschap, charisma, collegialiteit, sportiviteit, etc. Winnen en verliezen krijgt op die manier een leuke andere mindset erbij.
Natuurlijk is het de bedoeling dat zoveel mogelijk activiteiten geschikt zijn voor alle deelnemers en dat ze de mogelijkheid hebben om te schitteren, maar ook om iets van anderen op te pikken!
Dames en heren, wij presenteren de winnaars!
Aan het einde zal duidelijk worden welk team de spelonderdelen heeft 'gewonnen' en of de manier waarop dat gebeurde ook echt 'deugde'! Uiteraard wordt deze uitslag op vrolijke wijze samengevat in de finale!
Volstrekt unieke onderdelen!
Art of Events hecht zeer aan originaliteit! Alle spelonderdelen zijn daarom in eigen beheer ontwikkeld. U hoeft dus niet bang te zijn dat uw deelnemers het al eens ergens hadden meegemaakt! Daarnaast mag u van ons verwachten dat we de onderdelen maximaal op uw mensen, het weer en de plaats waar het gaat plaatsvinden, aan zullen passen.
Bij Art of Events bieden we graag op maat gemaakte activiteiten aan.
Referenties:
Novartis
"Een leuk, interactief programma! Een aanrader als je houdt van competitie op een gezellige manier. We hebben erg gelachen en ondertussen nog veel gedaan. Fijn dat iedereen mee kon doen en het leuk vond want dat lukt niet altijd!"
Stichting Xmotion
“Erg gelachen en supertoffe onderdelen! Met name de balkonscène met Romeo en Julia was een succes. Leuke warming- up met ‘elkaar dood schieten’. De begeleiders wisten goed om te gaan met de fanatieke valsspelers onder ons.”
Vul voor meer informatie over dit leuke uitje, of een vrijblijvende offerte, het aanvraagformulier in!
De gasten worden 1,5 uur geanimeerd met 50 quizvragen, interactieve opdrachten, vragen gesteld door BN-ers en vele andere leuke spelelementen. Het gaat ons erom dat het niet een saaie kennisquiz wordt, maar dat het vermaakt en uitdaagt, competitiedrang teweegbrengt, er veel interactie is tussen onze ervaren quizmasters en alle deelnemers, dat er verbazing is en dat er veel gelachen wordt. Ga jij voor de WOW-factor?
Uiteraard wordt de hele quiz in een kerstuitstraling gevisualiseerd op een groot scherm en zitten er klassieke kerstfragmenten zoals de Gremlins, Wham, Mariah Carey, Home Alone, Band Aid, Chris Rea in de quiz.
Wij maken iedere quiz op in de huisstijl van de klant, met een opvallende welkomstsheet en we nemen Kraakhelder geluid mee tot 150 deelnemers, met professionele audioapparatuur (geen losse boxen, maar topkwaliteit).
We nemen een ervaren quizmaster mee: Geen stagiaires, maar een doorgewinterde, gepassioneerde quizmaster die je publiek vermaakt en enthousiasmeert.
We hebben 17 jaar ervaring: Jaarlijks organiseren wij 3.000 quizzen, wat ons de experts maakt in het creëren van memorabele momenten en met een dikke 9 op meer dan 1000 recensies.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Combineer MVO en teambuilding met Bouw een fiets voor Afrika! Een absoluut TOP-uitje in samenwerking met stichting Tools To Work.
Bouw samen met uw collega’s, een fiets voor Afrika! Van kaal frame tot een complete, kwalitatief uitstekende fiets. Uitgerust met de mooiste accessoires. Dat is de uitdaging die u met uw team aangaat!
De teams beginnen met enkel een frame en gereedschap. Wat volgt is een dynamisch programma waarbij alle deelnemers tot het einde betrokken blijven bij het streven naar een zo goed mogelijk eindresultaat. De fietsonderdelen worden verworven door strategisch in te kopen en te onderhandelen. Daarna gaat een deel van het team aan slag met de onderdelen, de boutjes en de moertjes, terwijl anderen zich buigen over onze breinbrekers om accessoires te verdienen. Aan het einde van dit evenement worden de fietsen door de deelnemers getest. Onder toeziend oog van alle deelnemers volgt de ereronde en ontvangt het winnende team een originele prijs.
Met Bouw een fiets voor Afrika, bouwt u aan een goed doel: wij hebben een samenwerking met de stichting Tools to Work (AMBI erkend) uit Teteringen. Dankzij jullie donatie worden er door de stichting fietsen en andere goederen opgestuurd naar projecten in Afrika. Uiteraard geven wij u hier graag meer informatie over.
Bij Bouw een fiets voor Afrika zijn er alleen maar winnaars. Terecht een TOP-uitje met een goed gevoel en uitermate geschikt als teambuilding activiteit!
Programma voorstel
14:45 - 15:00 Ontvangst en uitleg
15:00 - 15:30 Veiling van de fietsonderdelen
15:30 - 16:00 Onderhandelingen en start bouwen
16:00 - 17:00 Verder bouwen en inkopen accessoires
17:00 - 17:15 Testronde op het parcours
17:15 - 17:30 Prijsuitreiking en afsluiting
Inbegrepen
Optioneel
KARATE KRACHT! is een interactieve workshop waar de 7 principes van karate centraal staan. Ontdek de perfecte balans tussen kennis en kracht!
Wil jij met jouw team verder groeien? Ben nieuwsgierig naar hoe de principes van karate kunnen worden toegepast op de werkvloer? Dan is Karate Kracht de perfecte workshop voor jouw team!
Tijdens deze training duiken we in de zeven principes van karate en hoe deze kunnen worden toegepast op de werkvloer. Valence Bickel zal haar uitgebreide kennis met jullie delen en jullie introduceren in de wereld van karate!
De workshop begint met een interessante uitleg over de zeven fundamentele principes van karate. Met praktijkvoorbeelden en inspirerende verhalen onderzoeken we samen hoe deze principes kunnen bijdragen aan de dynamiek en uitdagingen van jullie team op de werkvloer.
Maar dat is nog niet alles! Na de theoretische verdieping gaan we praktisch aan de slag en passen we de opgedane kennis direct toe. In een energieke karate trainingssessie leren jullie hoe je door middel van focus, discipline en teamwork je doelen kunt bereiken, zowel persoonlijk als binnen het team.
Kortom, Karate Kracht biedt een interactieve en unieke ervaring waarbij mentale groei, teambuilding en persoonlijke ontwikkeling centraal staan!
Deze workshop is voor iedereen toegankelijk en aan te passen aan julie wensen. Neem contact met ons op en wij denken vrijblijvend met jullie mee!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
De Alleskunner (Binnenuitje)
Wat je gaat doen
Beleef samen met collega’s, vrienden of familie een hilarisch en uitdagend indoor-uitje geïnspireerd op het populaire tv-programma De Alleskunner! Of je nu in een gezellig restaurant, grand-café of op je eigen locatie bent, wij verzorgen een onvergetelijk programma vol kleine, grappige en originele spellen.
Stapelen met dobbelstenen, lastige puzzels oplossen of torens bouwen van satéprikkers: individueel of in teams neem je het tegen elkaar op om uit te vinden wie écht overal goed in is.
Onze aanpak
Bij aankomst heet onze enthousiaste spelbegeleider jullie hartelijk welkom. Na een korte uitleg gaan jullie aan de slag met de diverse spellen. Natuurlijk houden wij de puntentelling bij en zorgen we ervoor dat alles vlekkeloos verloopt. Aan het einde van de middag of avond volgt een feestelijke prijsuitreiking, met een leuke prijs voor de ultieme Alleskunner!
Eten & drinken
Standaard zijn 2 drankjes per persoon en lekkere borrelhapjes inbegrepen. Liever wat extra’s? Geen probleem! Het arrangement is eenvoudig uit te breiden met bijvoorbeeld een lunch, diner of extra hapjes en drankjes. Laat ons weten wat jullie wensen en wij maken graag een vrijblijvende offerte op maat.
De Alleskunner op maat
Ons programma is geïnspireerd op De Alleskunner, maar volledig aangepast aan jullie locatie, het gezelschap en het beschikbare budget. Zo geniet je van hetzelfde speelse, gezellige karakter van het tv-format, maar dan helemaal afgestemd op jullie gezelschap.
Benieuwd welke spellen we kunnen verzorgen? Vraag ons naar de mogelijkheden – we vertellen je er met plezier meer over!
Prijs(incl. 2 drankjes p.p. en borrelhapjes)
T/m 16 personen €680,00 p.p. (vaste prijs)
17-36 personen €42,50 p.p.
36+ personen €39,00 p.p.
Met z’n alle een brandweerpak aan, helm op, instappen, sirenes aan en dan gaan als de brandweer!!! Water en vuur zijn de elementen waarmee en waartegen gestreden wordt. Zo gebruiken we water voor blussen maar ook voor spuitvoetbal. En dat is gegarandeerd pret! Samen bezig zijn, nuttige zaken leren over brand en natuurlijk veel lachen dat zijn de unieke ingredienten van BrandweerSurvival.
Oefenen in het echt....Door te oefenen in een realistische praktijk situatie ontstaat teamgeest! Een teambuilding event waar verborgen talenten boven komen drijven, waar je mag testen en uit proberen. Fouten maken mag, het kost je een nat pak!
BrandweerSurvival heeft een eigen oefenterrein, een veilige plaats waar we samen kunnen zijn en kunnen leren. Het komt aan op samenwerking en snelheid. Iedereen voelt zich snel thuis, we kennen de brandweer immers. De teambuilding ontstaat meteen bij binnenkomst in de kazerne.
Enthousiasme is belangrijk omdat dit gepaard gaat met het natuurlijk gedrag van de mens: ‘hij laat zijn ware ik zien’. Als dit gebeurt kunnen de beste leermomenten worden gecreëerd. En de trainer kan zien hoe zij met een paniek situatie omgaan, flexibiliteit en inlevingsvermogen komen eveneens boven drijven.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Het Voedselbank Stadsspel waarbij iedereen wint!
De Voedselbank zorgt ervoor dat mensen die een minimumbestaan leiden toch genoeg verse producten krijgen om gezond te leven. Een gezellig uitje zit er voor de klanten van de voedselbank, zeker in deze tijd, niet in. Daarom besloten wij een speciaal teamuitje te organiseren, dat naast hartstikke leuk ook nog eens bijzonder maatschappelijk verantwoord is. Samen met de voedselbank bedachten wij een uniek stadsspel waar je jouw geitenwollen sokken niet voor hoeft te dragen en waar iedereen de winnaar is. De aard van dit bedrijfsuitje maakt dat dit bedrijfsuitje ook zeer gewild is in de non-profit sector.
Heb je nu al zin in een maatschappelijk verantwoord bedrijfsuitje waarbij iedereen wint?
Wat houdt het voedselbank stadsspel in?
Onder professionele begeleiding ga je tijdens dit bedrijfsuitje in kleine teams de binnenstad naar keuze verkennen. Dit doet je aan de hand van allerlei gerelateerde opdrachten. Soms bestaat de opdracht uit het beantwoorden van kennisvragen en soms is er een foto-opdracht. Zo zijn er allerlei opdrachten die u kennis laten maken met de omgeving en de weetjes over de Voedselbank. Uiteraard houden we de sfeer gezellig en zoals beloofd, kun je de geitenwollen sokken thuis laten. Aan het eind van het spel drinken we met zijn allen een drankje terwijl wij het totaalbedrag van de donatie met een grote cheque overhandigen. Inderdaad. Bij dit bedrijfsuitje strijd je niet met teams tegen elkaar, maar gezamenlijk. Terwijl je werkt aan hernieuwde teambuilding en saamhorigheid na de quarantaine periode zamelen we zo samen de grootste prijs van dit bedrijfsuitje in, een donatie in cash.
Hoe is de voedselbank bij dit spel betrokken?
Allereerst hebben wij gezamenlijk diverse creatieve spelelementen ontwikkeld. Daarnaast verzorgt de Voedselbank in overleg en op uw verzoek graag een presentatie voordat het spel van start gaat.
Bovendien doneren wij, mede namens u € 5,00 per persoon aan de voedselbank. Dit bedrag mag niet wereldschokkend klinken, maar voor vijf euro kan deze organisatie al een pakket samenstellen dat voldoende is voor een geheel gezin!
Wat heeft het Voedselbank Teamspel jou te bieden?
Naast een hilarische middag, saamhorigheid en de wetenschap dat u daadwerkelijk maatschappelijk betrokken bent biedt dit bedrijfsuitje:
• Professionele begeleiding
• Tablet met Voedselbank app per team
• Beeld- en spelmaterialen van hoge kwaliteit
• Prijsuitreiking met uiteindelijke cheque overhandiging
• Versnapering voor onderweg
• Teambuilding
• Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip
Wij nemen dan direct contact met je op om alle vragen en wensen door te nemen en een offerte uit te werken.
Beleef een unieke kroegentocht waarbij u de leukste kroegen bezoekt en tegelijkertijd met een app leuke vragen beantwoordt.
Ontvangst
Uw uitje begint met een u gastvrij welkom in een restaurant in het cetrum met een welkomstdrankje.
Kroegentocht 2.0 citygame
Daarna begint de Kroegentocht 2.0, een gezellige ontdekkingstocht door de stad! Met onze speciale app ziet u een interactieve plattegrond van de stad, waar verschillende bezienswaardigheden zijn gemarkeerd. Op elk punt wacht u een leuke raadselvraag of een interessante vraag over de stad, zodat u op een leuke manier meer over de stad leert. Daarnaast ontdekt u de gezelligste kroegen en grandcafés, waar u kunt genieten van een drankje en de unieke sfeer. U bepaalt zelf het tempo en maakt er een ontspannen kroegentocht van, terwijl u spelenderwijs de stad ontdekt!
Driegangen keuzediner
Ter afsluiting wordt u in een gezellig restaurant een heerlijk driegangen keuzediner aangeboden. Uiteraard houden we rekening met eventuele dieetwensen.
Groepsgrootte
6 - 100 personen (meer personen in overleg mogelijk)
Prijsindicatie: vanaf € 48 excl. btw
Inclusief
- Welkomstdrankje
- Kroegentocht 2.0 citygame
- Driegangen keuzediner
Opmerking
De drankjes die u in de kroegen bestelt vallen buiten dit arrangement.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! Graag aangeven in het aanvraagformulier om welke stad het gaat, zodat wij direct de juiste informatie kunnen sturen.