Mooi personeelsfeestje in Amstelveen

Filteren

Filters

Unieke Eindejaarsuitjes 2025
Activiteiten: Spel & Ontspanning
Citygames & Beachgames
Topkeuze: Sportief & Actief
Kookworkshop & meer
Inspirerende Creatieve uitjes
Verbindende Teambuilding activiteiten
Eten, Drinken, & Feesten
Onvergetelijke Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
438 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Amstelveen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Ontdek de Kleuren van Samenwerking met de DISC Kwiz!

    Benieuwd naar de dynamiek binnen jouw team? De DISC Kwiz biedt een speelse en interactieve ervaring die inzicht geeft in de gedragsstijlen van jouw teamleden, van de energieke gele kanarie tot de gedetailleerde blauwe dakduif.

    Deze training combineert het DISC-model met boeiende Kwiz-onderdelen en uitdagende opdrachten, waardoor je niet alleen over jezelf leert, maar ook over de verborgen eigenschappen van je collega’s. Het resultaat is beter begrip, communicatie en samenwerking binnen je team.

    De DISC Kwiz is op maat gemaakt voor jouw team en kan worden aangepast aan specifieke behoeften. Wil je het nog persoonlijker maken? Laat je team dan eerst het DISC-model ervaren, zodat we de Kwiz daarop kunnen afstemmen.

    Of het nu binnen of buiten is, de DISC Kwiz past zich aan het weer aan, zodat het plezier en leren altijd doorgaan.

    Klaar om de DISC Kwiz te ervaren? Neem contact met ons op en creëer een onvergetelijke, leerzame ervaring voor jouw team. 

    Vul het aanvraagformulier in voor meer informatie of een vrijblijvende offerte!

    5 - 250 personen

    Samenwerking, teambuilding energie genereren en nog superleuk ook! 
    ‘U Deugt Wij Deugen’ is een spelprogramma waarbij groepen tegen elkaar uitkomen in allerlei originele en vermakelijke spelonderdelen. In dit spelprogramma wordt u uitgedaagd om meer uit u zelf en anderen te halen. Competitie én heel veel plezier met elkaar beleven staat centraal. Teambuilding gaat immers om veel meer dan alleen winnen of verliezen. Met een (vette) knipoog wordt daarbij ook gekeken hoe het allemaal tot stand kwam. Deugde het allemaal?

    We nodigen u graag uit om meer uit uzelf en uit anderen te halen!
    Zoals de naam van het spelprogramma al aangeeft, gaat de competitie met elkaars groepen hand in hand met de manier wáárop er wordt gewonnen en verloren. Met een knipoog hebben we het dan ook over de ‘nieuwe deugden’ zoals: doorzettingsvermogen, humor, flexibiliteit, leiderschap, charisma, collegialiteit, sportiviteit, etc. Winnen en verliezen krijgt op die manier een leuke andere mindset erbij.

    Natuurlijk is het de bedoeling dat zoveel mogelijk activiteiten geschikt zijn voor alle deelnemers en dat ze de mogelijkheid hebben om te schitteren, maar ook om iets van anderen op te pikken!

    Dames en heren, wij presenteren de winnaars!
    Aan het einde zal duidelijk worden welk team de spelonderdelen heeft 'gewonnen' en of de manier waarop dat gebeurde ook echt 'deugde'! Uiteraard wordt deze uitslag op vrolijke wijze samengevat in de finale!

    Volstrekt unieke onderdelen!
    Art of Events hecht zeer aan originaliteit! Alle spelonderdelen zijn daarom in eigen beheer ontwikkeld. U hoeft dus niet bang te zijn dat uw deelnemers het al eens ergens hadden meegemaakt! Daarnaast mag u van ons verwachten dat we de onderdelen maximaal op uw mensen, het weer en de plaats waar het gaat plaatsvinden, aan zullen passen. 

    Bij Art of Events bieden we graag op maat gemaakte activiteiten aan. 

    Referenties:

    Novartis
    "Een leuk, interactief programma! Een aanrader als je houdt van competitie op een gezellige manier. We hebben erg gelachen en ondertussen nog veel gedaan. Fijn dat iedereen mee kon doen en het leuk vond want dat lukt niet altijd!"

    Stichting Xmotion
     “Erg gelachen en supertoffe onderdelen! Met name de balkonscène met Romeo en Julia was een succes. Leuke warming- up met ‘elkaar dood schieten’. De begeleiders wisten goed om te gaan met de fanatieke valsspelers onder ons.” 


    Vul voor meer informatie over dit leuke uitje, of een vrijblijvende offerte,  het aanvraagformulier in!

    25 - 500 personen

    Maak kennis met onze hilarische bedrijfsquiz op maat! Of het nu gaat om een bedrijfsfeest, jubileum of gewoon een gezellige avond met collega's, wij zorgen voor een onvergetelijke ervaring. Laat je verrassen door interactieve vragen en uitdagende opdrachten die perfect zijn afgestemd op jouw wensen, thema en doelgroep. Waar wacht je nog op? Maak van je volgende evenement een knaller met deze bedrijfsquiz op maat!

    Een quiz op maat is een speciaal samengestelde quiz die volledig is aangepast aan jouw evenement. Of het nu gaat om een bedrijfsfeest, een verjaardag of een teambuildingactiviteit, een quiz op maat zorgt voor een interactieve en vermakelijke ervaring die perfect past bij jouw doelgroep en thema. Onze professionele quizmasters nemen je mee op een quizreis vol leuke vragen, uitdagende opdrachten en een gezonde dosis competitie.

    Wij maken iedere quiz op in de huisstijl van de klant, met een opvallende welkomstsheet en we nemen Kraakhelder geluid mee tot 150 deelnemers, met professionele audioapparatuur (geen losse boxen, maar topkwaliteit).
    We nemen een ervaren quizmaster mee: Geen stagiaires, maar een doorgewinterde, gepassioneerde quizmaster die je publiek vermaakt en enthousiasmeert.

    We hebben 17 jaar ervaring: Jaarlijks organiseren wij 3.000 quizzen, wat ons de experts maakt in het creëren van memorabele momenten en met een dikke 9 op meer dan 1000 recensies.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 

    20 - 2000 personen

    Beschikken jullie over stalen zenuwen en een flinke dosis lef? Sla op de vlucht en probeer als Voortvluchtige uit de handen te blijven van de Hunters. De Hunters openen de jacht op de Voortvluchtigen en proberen hen op te sporen. Welk team weet er met de winst vandoor te gaan?

    Wat is The Hunt?
    - Een spannende en actieve activiteit gecombineerd met een speciaal ontwikkelde app
    - De begeleider van Uitjes en Eten geeft jullie op afstand aanwijzingen en aanmoedigingen  
    - Strijd met jouw team voor de winst en de bijbehorende prijs

    Omschrijving programma
    Download de Uitjes en Eten app en kies je rol, daarna wordt de jacht geopend. Als Hunters beschikken jullie over speciale opsporingsmiddelen, kom er hiermee achter wat de exacte locatie is van de voortvluchtigen. Wanneer je deze gevonden hebt kan het jagen beginnen. Scoor zo veel mogelijk punten en fa er met de winst vandoor. Na 60 minuten draaien de rollen om. Als Voortvluchtige proberen jullie zo veel mogelijk onder de radar te blijven, ga opzoek naar zo veel mogelijk aanwijzingen om het extractiepunt te achterhalen. Maar pas op! Dit kan sporen achterlaten. Lukt het om uit handen te blijven van de Hunters en het extractiepunt te vinden? Dan gaan jullie er met de winst vandoor.
    Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner.  

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan?

    8 - 1500 personen

    Ben jij klaar voor een onvergetelijk avontuur vol spanning, strategie en hilariteit? Stap in je auto en ervaar de unieke mix van een roadtrip en teambuilding met Capture The Flag XL – The Roadtrip Edition! Dit is niet zomaar een spel, dit is een avontuur dat je samen met je team beleeft, vol uitdagingen en verrassingen.

    Waarom kiezen voor Capture The Flag XL – The Roadtrip Edition?
    Unieke, Persoonlijke Ervaring: Vooraf vullen alle spelers een vragenlijst in. De antwoorden hiervan worden verwerkt in de challenges, waardoor elke uitdaging uniek is en je je teamgenoten op een geheel nieuwe manier leert kennen.

    Spanning en Strategie: Race tegen de klok en andere teams terwijl jullie rondrijden om zoveel mogelijk challenges te voltooien. Verzamel op die manier hints over welke vlag je wel en niet moet pakken. Het team dat de meeste goede vlaggen pakt, wint het spel!

    Herinneringen voor het Leven: Of je nu als eerste de vlag verovert of onderweg verdwaalt, je gaat gegarandeerd naar huis met een berg aan hilarische fotos. Na afloop heb je talloze nieuwe verhalen om te delen.

    Hoe werkt het?

    • De startlocatie is flexibel, bijvoorbeeld vanaf jullie kantoor. Jullie bepalen zelf jullie ideale route om zoveel mogelijk challenges te kunnen voltooien.
    • Door een challenge te voltooien ontvang je hints over welke vlag je wel en niet moet pakken in de finale. Challenges worden op maat gemaakt op basis van een vragenlijst die spelers vooraf moeten invullen. Zo is elk spel een unieke ervaring voor elk team!
    • Het team dat de meeste goede vlaggen in de finale pakt heeft gewonnen. De game kan afgesloten worden met een borrel of diner op de locatie van de finale. De perfecte plek om alle verhalen van deze roadtrip met elkaar te delen!

    Veiligheid voorop
    Bij Capture The Flag XL draait alles om plezier en avontuur, maar veiligheid staat voorop. Let goed op het verkeer, het is een roadtrip, geen road race! De finale speelt zich af te voet om gevaarlijke situaties met auto’s te voorkomen.

    Over Breakout Bandits: sociale impact maken
    We zijn een sociale onderneming die als primaire doel heeft om een sociale impact te maken. Winst maken is een secundair doel. Bij Breakout Bandits maken we teambuildingsgames met vastgelopen jongeren. Ze leren nieuwe skills, krijgen meer zelfvertrouwen en krijgen weer perspectief! Jouw teamuitje zorgt er voor dat we nieuwe jongeren verder kunnen helpen. Zo hebben onze games niet alleen impact op jouw team, maar ook op het leven van onze jongeren! 

    Waarom nog wachten?
    Start de motor, zet je navigatie aan en maak je klaar voor het meest opwindende teambuildingavontuur ooit. Reserveer nu je plek voor Capture The Flag XL – The Roadtrip Edition en ontdek wie van jullie het beste team is!

    6 - 500 personen

    Let's Make Art Together!

    Breng jullie kernwaarden tot leven

    De Art of Values workshop transformeert de kernwaarden van jullie organisatie in een tastbaar, gezamenlijk kunstwerk. Teams geven visueel vorm aan, verkennen en stemmen af op jullie kernwaarden en gedeelde doel, waarbij essentiële gesprekken ontstaan door kunstgebaseerde samenwerking en creativiteit.

    Doelen & Voordelen:

    • Betekenisvolle dialoog - Creëer een veilige ruimte voor oprechte gesprekken over bedrijfswaarden
    • Team afstemming - Kunstmaken bevordert wederzijds begrip en gedeelde interpretaties
    • Visuele helderheid - Transformeer abstracte concepten in begrijpelijke visuele kunst
    • Tastbare herinnering - Produceer kunstwerken als voortdurende visuele herinneringen aan teamcommitments

    Workshop details:

    • Groepsgrootte: Voor groepen van 4 tot 800 deelnemers
    • Inbegrepen: Op maat gemaakte workshop, materialen, begeleiding, en afgewerkt kunstwerk klaar om op te hangen in jullie kantoor
    • Investering: Vanaf €65 pp (min. €750) | 3-5 uur
    • Prijs afhankelijk van: Omvang, materialen en complexiteit van jullie project

    Ideaal voor:

    • Lanceren of vernieuwen van kernwaarden
    • Navigeren door organisatieverandering of groei
    • Afstemmen van leiderschap op waardengedreven gedrag
    • Definiëren van gedeelde waarden voor nieuwe of cross-functionele teams
    • Versterken van waarden tijdens rebranding of strategische verschuivingen
    • Waarschijnlijk jullie team!

    Geen artistieke ervaring vereist

    Over About Collab
    Wij zijn een creatief ontwikkelingsatelier dat teams en organisaties verbindt door de kracht van kunst en creativiteit. Onze betekenisvolle, speelse interventies combineren creativiteit met bedrijfsdoelstellingen en leveren blijvende impact voor jullie team.

     

    4 - 800 personen

    Beleef een wel heel speciale kroegentocht. Met onze speciale app ziet u een interactieve plattegrond van de stad, met daarop de gezelligste kroegen en de mooiste highlights. Op elk punt wacht u een leuke raadselvraag of een interessante vraag over de stad. Ontdek de gezelligste kroegen en cafés waar u een drankje kunt drinken en bepaal zelf het tempo van deze kroegentocht!

    Tijdens het spelen kan je ook de app pauzeren om bijvoorbeeld ergens een terrasje te pakken. 

    Het Kroegentocht 2.0 spel is mogelijk in Nederland, Engeland en België.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    1 - 5 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Kerst en nostalgie gaan hand in hand. Voeg daar een heerlijk diner en een spelelement aan toe en je hebt het ideale bedrijfsuitje om het jaar goed mee af te sluiten. Samen eten, samen herinneringen ophalen en samen kerst vieren. Warmte, gezelligheid, positiviteit, genieten en veel lachten… waar wacht u nog op?

    INHOUD
    Tijdens de Nostalgia Kerstdiner Spelshow strijd u, onder leiding van onze professionele entertainers, in teams voor de titel van de Ultieme Kerstkenners van het gezelschap. In verschillende spelrondes wordt jullie kennis én kunde getest over alles wat met kerst en nostalgie te maken heeft.  We hebben het o.a. over een Kerstkennis Quiz, KerstFilms Raden, een Kerst Karaoke, een KerstMuziekRonde en nog veel meer.
    Home Alone, The Grinch, Mariah Carey, Wham! en de Coca Cola reclame. Het passeert allemaal de revue. Wie "driven er home for christmas" met de hoofdprijs op zak?  

    HET KERSTDINER
    Tussen de spelrondes door kunnen jullie genieten van het kerstdiner, door jullie zelf verzorgd bij jullie op eigen locatie óf in een all-in pakket door ons geregeld op een gezellige horeca locatie in een plaats naar keuze.

    EXTRA OPTIES
    Het feest helemaal compleet maken? Boek er dan onze fotograaf of onze Polaroid camera bij. Of.... na afloop nog even de voetjes van de vloer tijdens een Nostalgische Christmas afterparty?  Wij regelen het.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen

    Op diverse locaties in Amsterdam kunnen wij uw businessmeeting van a tot z verzorgen. Dit alles is mogelijk op een van onze sfeervolle locaties in Amsterdam en omstreken of bij u op het bedrijf.

    Beamer, scherm, geluid, personal assistent en privé vervoer als bedrijfsmatige ondersteuning.

    Ontbijt, lunch, diner, amuses en borrel als culinaire onderbouwing! Als afsluiting entertainment (muziek, theater, boottocht, spel of quiz tot in de late uurtjes mogelijk).

    Tevens verzorgen wij elke vorm van catering voor u op elke gewenste locatie, private dining, kookworkshops, coaching en cooking, en high teas op onze eigen locaties in Amsterdam. Elk culinair genoegen en entertainment is bij ons in smakelijke handen!

    10 - 257 personen

    Volgens de legende woonde de beroemde piraat One-eye in 1516 korte tijd in de stad. One-Eye was erg op zichzelf, maar op een avond in een kroeg vertelde hij in een dronken bui over een enorme piratenschat bestaande uit duizenden goudstukken die ergens op een eiland verborgen lagen.

    In de stad, zo liet hij weten, had hij aanwijzingen achtergelaten over de vindplaats van de schat. Kort daarna stierf hij en met hem het geheim. Hij liet wel een oude geheimzinnige kist achter met een vreemd soort raadsel, waarmee de kist geopend kan worden.

    Tot op heden heeft nog niemand de kist weten te openen en de schat kunnen vinden. Kan jij achterhalen op welke eiland de schat verborgen is en waar de schat precies begraven is? 

    Tijdens het spelen kan je ook de app pauzeren om bijvoorbeeld ergens een terrasje te pakken.

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in.

    1 - 5 personen

    KARATE KRACHT! is een interactieve workshop waar de 7 principes van karate centraal staan. Ontdek de perfecte balans tussen kennis en kracht!

    Wil jij met jouw team verder groeien?  Ben nieuwsgierig naar hoe de principes van karate kunnen worden toegepast op de werkvloer?  Dan is Karate Kracht de perfecte workshop voor jouw team!

    Tijdens deze training duiken we in de zeven principes van karate en hoe deze kunnen worden toegepast op de werkvloer. Valence Bickel zal haar uitgebreide kennis met jullie delen en jullie introduceren in de wereld van karate!

    De workshop begint met een interessante uitleg over de zeven fundamentele principes van karate. Met praktijkvoorbeelden en inspirerende verhalen onderzoeken we samen hoe deze principes kunnen bijdragen aan de dynamiek en uitdagingen van jullie team op de werkvloer.

    Maar dat is nog niet alles! Na de theoretische verdieping gaan we praktisch aan de slag en passen we de opgedane kennis direct toe. In een energieke karate trainingssessie leren jullie hoe je door middel van focus, discipline en teamwork je doelen kunt bereiken, zowel persoonlijk als binnen het team. 

    Kortom, Karate Kracht biedt een interactieve en unieke ervaring waarbij mentale groei, teambuilding en persoonlijke ontwikkeling centraal staan!

    Deze workshop is voor iedereen toegankelijk en aan te passen aan julie wensen. Neem contact met ons op en wij denken vrijblijvend met jullie mee!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

     

    10 - 2500 personen

    Bij Gopi Gopi ontdek je de verrassende Vedische keuken. De keuken uit het oude India die super lekker, puur en van origine volledig vegetarisch is. Dit is eten dat goed smaakt èn voelt, beloofd! 

    Gopi Gopi wil jouw innerlijk Vedische vlammetje aanwakkeren. Door het delen van authentieke recepten, nieuwe kruiden en praktische kooktechnieken tijdens een kookworkshop. Of jou kennis te laten maken met de gerechten tijdens een lunch of diner, bereid door Gopi Gopi.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    8 - 24 personen

    Let's Make Art Together!

    Teamdynamiek begrijpen door creatieve expressie
    De Art of Personalities workshop combineert inzicht in persoonlijkheden met creatieve samenwerking om teamdynamiek visueel te verkennen. In een ontspannen en inclusieve setting bespreken teamleden hun sterke punten, werkstijlen en communicatie voorkeuren via interactieve en creatieve activiteiten. Zo ontstaan er diepere verbindingen en groeit het begrip tussen verschillende persoonlijkheden.

    Doelen & Voordelen:

    • Betekenisvol dialoog - Open gesprekken over sterke punten en werkstijlen
    • Waardering van sterke punten - Herken en waardeer diverse kwaliteiten in het team
    • Visualisatie van teamdynamiek - Maak teaminteracties zichtbaar door kunst
    • Duurzame impact en herinnering - Kunstwerk als blijvende herinnering aan teamversterking

    Workshop details:

    • Groepsgrootte: Voor groepen van 4 tot 1000 deelnemers
    • Inbegrepen: Een volledig afgestemde workshop, alle materialen, professionele begeleiding en het afgewerkte kunstwerk, klaar om direct op te hangen in jullie kantoor
    • Investering: Vanaf €65 pp (min. €750) | 2-5 uur
    • Prijs afhankelijk van: Omvang, materialen en complexiteit van jullie project

    Ideaal voor:

    • Teams met communicatie-uitdagingen of persoonlijkheidsconflicten
    • Nieuw samengestelde of herstructurerende teams die elkaar beter willen begrijpen
    • Cross-functionele teams die hun samenwerking willen versterken
    • Leiderschapsteams die inzicht zoeken in management- en communicatiestijlen
    • Projectteams bij de start van nieuwe initiatieven
    • Waarschijnlijk jullie team!

    Geen artistieke ervaring vereist

    Over About Collab
    Wij zijn een creatief ontwikkelingsatelier dat teams en organisaties verbindt door de kracht van kunst en creativiteit. Onze betekenisvolle, speelse interventies combineren creativiteit met bedrijfsdoelstellingen en leveren blijvende impact voor jullie team.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    4 - 200 personen

    We beginnen de Master Chef Experience met een food quiz om het geheugen even op te frissen. Tijdens deze quiz wordt jullie kennis getest en gaan jullie blind proeven. Na deze quiz is het tijd voor de teamopdracht. Vanaf hier is het tijd om te koken en gaan jullie de strijd tegen elkaar aan om in één uur (per gerecht) het beste gerecht te bereiden. Jullie kunnen gebruik maken van verschillende ingrediënten en professioneel keukenapparatuur. De jury is aanwezig om jullie tips te geven en kijkt streng toe op jullie kookkunsten.

    Na het koken volgt dan ook de jurering. Jullie worden beoordeeld op hygiëne, samenwerken, presentatie en smaak. Als de jury er over uit is en haar oordeel heeft geveld is het tijd om ook zelf te proeven van jullie creaties. Alle gerechten worden geëtaleerd op tafel en nu is het tijd om ook elkaars gerechten te gaan proeven. De dag wordt afgesloten met een gezellige borrel en de bekendmaking van het team dat zich Master Chef mag noemen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    15 - 250 personen

    Ontdek de oude meester in uzelf. Met de technieken van Bob Ross schildert iedereen een topstuk.

    Ontvangst
    Begin uw dag met een welkomstdrankje om daarna als een echte schilder aan de slag te gaan. 

    Waarom Bob Ross?
    Bob Ross was eigenlijk een Youtuber voordat Youtube bestond. Hij vond dat iedereen kon schilderen en gaf tutorials op tv: het populaire 'The joy of painting'. In dit programma van een half uur maakte hij realtime samen met de kijker een schilderij. Met zijn warme stem en optimistische inslag trok hij een miljoenenpubliek, het was dan ook heerlijke slow-tv. De Bob Ross Foundation ziet toe op het bewaken van zijn lesmethode en certificeert gekwalificeerde Bob Ross schilderdocenten. Natuurlijk krijgt u tijdens deze schilderworkshop dan ook les van een officieel gecertificeerde docent.

    Maak uw eigen schilderij! Happy painting!
    De schildersezel staat voor u klaar, tijd om aan de slag te gaan. U zult u zien dat inderdaad iedereen kan schilderen. De nat-in-nat techniek van Bob Ross heeft u zó onder de knie! Nog nooit geschilderd? Geen probleem! Al snel gebruikt u de kenmerkende schildersmessen en kwasten of u nooit anders gedaan heeft. Onvermoede talenten komen naar boven! Als u uw eigen schilderij gesigneerd heeft krijgt u het in een beschermende verpakking mee naar huis.

    Diner
    Ter afsluiting geniet u samen van een heerlijk driegangen diner in het centrum van de stad. Hierbij heeft u per gang de keuze uit meerdere gerechten.

    Groepsgrootte
    15 - 60 personen (meer personen in overleg mogelijk)

    Prijsindicatie: vanaf € 87 excl. btw

    Inclusief
    - Ontvangst: welkomstdrankje
    - Workshop "Schilderen als Bob Ross" door gecertificeerde docent
    - Gebruik van materialen en beschermend schort
    - Zelfgemaakt schilderij in beschermende doos
    - Driegangen keuzemenu 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! Graag aangeven in het aanvraagformulier om welke stad het gaat, zodat wij direct de juiste informatie kunnen sturen.

    15 - 60 personen

    Over deze pagina

    Personeelsfeestje in Amstelveen! Wat gaan we dit keer doen? De een wil iets actiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat bij iedereen in de smaak valt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! 
    Op WegmetdeBaas vindt u verschillende personeelsfeestjes in Amstelveen .Zoveel mensen, zoveel wensen, er is altijd wel een personeelsfeestje in Amstelveen te vinden. Veel aanbieders kunnen personeelsfeestjes aanbieden waar mensen verschillende activiteiten kunnen doen. Zo kan iedereen genieten en uitkijken naar het geplande personeelsfeestje in Amstelveen. Tevens zijn personeelsfeestjes in Amstelveen ook een uitstekende gelegenheid om elkaar beter te leren kennen. Bij veel personeelsfeestjes in Amstelveen draait het om samenwerking en gezelligheid. Personeelsfeestjes in Amstelveen zijn goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Een personeelsfeestje is goed voor de sfeer. Ga snel en simpel op zoek naar leuke personeelsfeestjes in Amstelveen. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een personeelsfeestje in Amstelveen. Veel plezier!