Mooi personeelsfeestje in Almelo

Filteren1filter

Filters

Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
378 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Almelo
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Zoek je naar een vrolijk en actief dagje uit met je collega’s? Dan is het tijd voor de Company Streetband!
    Dit bedrijfsuitje biedt jullie eerst een welkomstdrankje om te ontspannen en los te komen. Daarna gaan jullie op een energieke manier aan de slag. Iedereen krijgt een drum, shaker of bellen en dan is het tijd om samen muziek te maken!

    In dit Samba Bedrijfsuitje spelen jullie zelf de opzwepende drums van het Braziliaanse Carnaval!
     
    Met gebruik van Braziliaanse instrumenten maken jullie onvervalste Braziliaanse carnavalsmuziek. Geniet van veel interactie en plezier en speel aan het eind van de workshop jullie eigen grooves!
    Dus waar wachten jullie nog op? Vorm jullie eigen Company Streetband en breng het teamgevoel naar nieuwe hoogtes. Boek vandaag nog dit onvergetelijke bedrijfsuitje!

    Stroop jullie mouwen maar alvast op want iedereen wordt 'aan het werk' gezet! 
    Niemand zit aan de kant, dit uitje is (inter)actief. Iedereen krijgt een taak en is onderdeel van de streetband.

    Leuk als bedrijfsuitje/ teamuitje! 
    MLPercussion verzorgt inmiddels al meer dan 20 jaar bedrijfsuitjes, bedrijfsfeesten, workshops, lessen, optredens en muzikale reizen op het gebied van Braziliaanse percussie. Check het filmpje. Dat is een Streetband die Samba speelt en dat is wat jullie gaan doen! 

    Bel ons voor meer informatie of  vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte!

    10 - 50 personen

    Wie heeft bij jullie het hoogste IQ? Deze test zal het voor eens en altijd bepalen...

    Voor je verder leest: weet je het zeker? De Company IQ Test kan verstrekkende gevolgen hebben voor de verhoudingen binnen de groep collega’s, vrienden of teamleden waarmee jij deze battle aangaat. Waar zitten de Einsteins en welke groep kan het niet zo best bijbenen? Voor je het weet blijkt bijvoorbeeld die niet al te montere blonde baliedame beter uit de quiz te komen dan jij en wie serveert er dan voortaan de koffie? De Company IQ Test is de leukste manier om voor eens en altijd het verschil tussen brein en branie te bepalen.

     

    Wat staat je te wachten tijdens de Company IQ Test?
    Jouw gezelschap wordt ontvangen door een heuse quizmaster. Hij of zij geeft jullie een uitgebreide speluitleg en dan worden er teams gemaakt van 6 tot 8 personen. Aan de hand van 10 vragenrondes gaan we de absolute meesterbreinen bepalen. Ja/nee-rondes, multiple choice, schattingsrondes en natuurlijk buzzrondes: wie het snelst op de rode knop drukt en juist antwoordt pakt de punten. Uiteraard steken we de quiz zo breed mogelijk in, met algemene kennis alleen ga je het zeker niet redden. Muziekfragmenten herkennen, geschiedenis- en aardrijkskundevragen, tv- en mediavragen, anagrammen oplossen en hoeveel weet je eigenlijk van literatuur?

    De beste masterminds komen elkaar tegen in de grand finale. De pittigste vragen gaan nu over tafel en de quizmaster geeft geen millimeter toe. Hier win je alleen op inzicht, maar een sprankje geluk is zeker welkom!

    De Company IQ Test kan op iedere willekeurige locatie in Nederland, België en Duitsland gespeeld worden. Dit spel kan ook in het Engels gespeeld worden.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    6 - 5000 personen

    Boost het welzijn van je team met Bedrijfsyoga!
    Wil je het welzijn en de productiviteit van jouw team vergroten? Ontdek de kracht van bedrijfsyoga met GetTheLaughFlow! Onze ontspannende en energiegevende bedrijfsyoga-workshops kun je inzetten om werkstress te verlichten, focus te verbeteren en het groepsgevoel te versterken.

    Wat kun je verwachten?

    - Stressreductie: Ontspan lichaam en geest met ademhalingsoefeningen en lichte stretches, perfect voor tijdens de werkdag.
    - Meer Energie en Focus: Met eenvoudige bewegingen breng je het energieniveau en de concentratie omhoog.
    - Toegankelijk voor Iedereen: Geen ervaring of speciale kleding nodig (broek is wel handig :)) – we passen de oefeningen aan op ieder niveau.

    4 - 40 personen

    Leiderschap & Gedrag
    Een originele leiderschapstraining, heerlijk in de buitenlucht. Tijdens de Workshop Hondenspiegelen krijg je een heldere kijk op jouw eigen gedrag. De honden zijn in de workshop een spiegel voor jouw leiderschap en persoonlijke effectiviteit. De reacties van de dieren zorgen voor mooie metaforen waarmee communicatie en persoonlijk leiderschap in een ongewone context worden onderzocht. De roedel waarmee we werken bestaat uit Border Collies van verschillende leeftijden en met diverse karakters. Border Collies zijn een zeer intelligent hondenras, waarmee succes wordt gegarandeerd indien je de juiste snaar aanslaat. Dat wordt steeds opnieuw de uitdaging!

    Afhankelijk van de doelstelling van jullie bijeenkomst kunnen thema’s als samenwerking, communicatie, leiderschap, grenzen stellen, rollen binnen een groep en verbinding centraal staan. Maar uiteraard ook plezier en samen beleven!

    Hoe ziet de Workshop Hondenspiegelen eruit?  
    Een introductie over roedelgedrag van honden geeft inzicht in welke rollen de verschillende roedelleden vervullen in hun groep. Met deze informatie kiest iedere deelnemer een hond uit onze roedel om mee samen te werken. Deze keuze kan gebaseerd zijn op de uitdaging die je ziet om juist met deze hond samen te gaan werken, of misschien een stukje herkenning en vertrouwen in de hond.

    Afhankelijk van de groepsgrootte ga je individueel, in tweetallen of in drietallen aan de slag met diverse opdrachten. We zoeken samen naar manieren om contact te leggen met de hond zodat deze met plezier met jou wilt werken. We starten eenvoudig, maar de opdrachten worden steeds ingewikkelder waarbij afleidingsfactoren een steeds grotere rol gaan spelen. Wat blijft er dan nog over van jullie prille relatie? De ultieme spiegel naar persoonlijk leiderschap!

    De Workshop Hondenspiegelen duurt circa 1,5 uur en is mogelijk in het Nederlands en in het Engels.

    Neem ook een kijkje op onze site www.workshophondenspiegelen.nl !

    Welke locatie of groepsgrootte? 
    Bij ons is veel mogelijk, als het nooit ten koste gaat van het dierenwelzijn! Wij reizen door heel Nederland en delen van België. Groepsgroottes van 1 – 20 personen.

    Heeft u inhoudelijke wensen?
    Met plezier vernemen we dit graag van jou tijdens een telefonische voorbespreking. Zo sluit de workshop naadloos aan op jouw bijeenkomst.

    Waarom je kiest voor Hondenspiegelen met LLanfarian Events?

    • Dierenwelzijn: Het welzijn van onze dieren staat altijd op nummer 1
    • Kwaliteit: De focus ligt op het bereiken van jouw doelstelling
    • Topniveau:Door onze passie behoren we tot de top
    • Flexibel:We denken graag met je mee en leveren workshops op maat
    • Gecertificeerd:In bezit van de juiste vergunningen, verzekeringen en vaccinaties

    LLanfarian Events
    De Workshop Hondenspiegelen wordt verzorgd door onze professionele en enthousiaste hondentrainers en gedragsdeskundigen. Op onze boerderij met meer dan 1000 schapen is er dagelijks veel werk voor onze Border Collies. Gepassioneerd nemen we je mee in de bijzondere en magische samenwerking tussen baasje en hond. Gegarandeerd dat wij jou hierdoor inspireren en enthousiast maken!

    1 - 20 personen

    The Hangover van Huisbrand Events is, te organiseren in Nederland en België en biedt vrijgezellen, collega's of vrienden de kans om even uit hun dak te gaan. Net als de gelijknamige film komen jullie tijdens dit event terecht in een volstrekt onoverzichtelijke situatie.  Ja, dat huwelijk zit eraan te komen maar hoe zorg je ervoor dat je ongehavend bij de ceremonie verschijnt? 

    En nog het ergste: het huwelijk is vandaag en daar moet nog van alles voor geregeld worden!

    Met behulp van een smartphone worden jullie kriskras door de stad geleid. Het doel van het spel is om munten te verzamelen en hiermee zaken te regelen, zoals het herstellen van je gebit en het afbetalen van de ringen en het trouwpak. Deze dingen dienen vervolgens afgeleverd te worden op het stadhuis of op de feestlocatie.

    Om het allemaal nog iets spectaculairder te maken hebben we enkele virtuele figuren aan het spel toegevoegd. Ontwijk de stripteasedanseres van gisteravond en ook de ex en de schoonmoeder van de bruidegom bevinden zich in de stad. Rennen en niet achterom kijken!

    Onder het genot van een welverdiend drankje zal het winnende team bekend worden gemaakt. Valt het huwelijk nog te redden? We hopen het van harte!

     Inclusief:

    - Professionele begeleiding
    - 1 consumptie tijdens de prijsuitreiking
    - Kleine versnapering
    - Een smartphone per team
    - Een prijs voor het winnende team
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip! 


    Tip:
    Uiteraard is dit uitje uitstekend te combineren met een heerlijke lunch vooraf of een uitgebreid diner na afloop. U kunt dit spel ook combineren met andere spelprogramma's. Informeer naar de mogelijkheden! Er bestaat ook een vrouwelijke variant: ‘The Wedding Planner'.

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs:
    8 - 12 personen: € 29,50 p.p. excl. BTW
    13 - 19 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
    Vanaf 20 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW

    8 - 1000 personen

    Voor-Hete-Vuren-Staan:
    Brand, vuur, sirenes ... rondrennende mannen, draaiende pompen ... De wereld van de brandweer intrigeert iedereen! Maak het mee, samen met je collega´s vorm je een team: de uitrukploeg! Meteen erop af, een vlammenzee bedwingen: geen gepraat maar actie! Doen, meemaken en beleven dat zijn de sleutelwoorden van dit bedrijfsuitje!

    Voor elk wat wils
    Onze brandweermannen staan klaar, samen met jouw overwinnen we de angst voor vuur en maken we pret met water. Je bent voor één dag brandweerman, een belevenis die je niet snel vergeet! Iedereen - van jong tot oud - vindt leuke en leerzame elementen in dit personeelsuitje terug.

    De top 5:
    De top 5 ingredienten van een succesvol programma. BrandweerSurvival zit vol:
    1. Actie, het alarm gaat, snel instappen voor een heuse uitruk
    2. Spel, maakt het kind los in je, twee teams die watervoetbal spelen
    3. Sport, actief bezig zijn met een ouderwetse handpomp
    4. Fun, ... waarschijnlijk knoei jij per ongeluk met water ...
    5. Teambuilding, communicatie en samenwerking zijn noodzakelijk om een brand te blussen

    * Bovendien zijn educatieve elementen toegevoegd, zodat u (ongemerkt) ook nog iets nuttigs leert. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte voor dit leuke teamuitje het aanvraagformulier in!

    14 - 450 personen

    Ja! Wij willen echt eens iets uitbundigs doen met ons team! En wat is nou leuker dan lekker onbevangen met z'n allen zingen? SingIt! The Battle is een wedstrijd waarin teams met elkaar de strijd aan gaan in een spannende zangcompetitie. Doen jullie mee?

    In meerdere spelrondes met verschillende opdrachten krijgen de teams de kans om hun zangtalenten aan te boren en te presenteren. Jullie kiezen uit verschillende bekende liedjes die jullie als groep of als duo ten gehore brengen. En natuurlijk doen jullie je uiterste best om de act zo groots mogelijk neer te zetten! Hierbij kunnen jullie gebruik maken van ons atelier, wat gevuld is met leuke en gekke kleding, pruiken, hoeden en props. Jullie kleden de act zelf aan, inclusief achtergrondkoor en dansers. Een komische jury van acteurs van InspirationCompany deelt punten uit voor de verschillende rondes. SingIt The Battle sluit af met een groot finalenummer en een prijsuitreiking voor het beste team.

    SingIt! The Battle is voor iedereen een fantastische teambuildingsactiviteit en staat garant voor ontzettend veel plezier. Je hoeft niet mooi of goed te kunnen zingen, iedereen kan meedoen!

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    25 - 100 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Onze onvergetelijke TV-studio Spelshow Quizzen zijn hilarisch, gezellig en natuurlijk competitief. 
    We kunnen de quiz in uw gekozen thema doen en nog zoveel verschillende thema´s. ABC Events organiseert quizzen waarbij de algemene kennis van uw gezelschap wordt getest rondom het thema van uw keuze. Een unieke vragenstrijd in combinatie met het uitvoeren van diverse leuke activiteiten (afhankelijk van de gekozen quiz). 

    Quiz 
    Welk team drukt als eerst op de knop van zijn quizdesk en weet het juiste antwoord te geven? Deze quizzen kunnen als vergaderbreak een uur duren. Daarnaast is het mogelijk een uitgebreide dinerversie van drie uur neer te zetten, uw wens is leidend voor de inhoud van de quiz. Het is zelfs mogelijk om een aantal (outdoor) opdrachten toe te voegen, zoals bij de Super Sport Quiz. 

    Locatie 
    ABC Events organiseert quizzen op eigen locaties in Amsterdam, Haarlem, Garderen, Utrecht en Helvoirt. Daarnaast is het ook mogelijk een Quiz te verzorgen op een door u gekozen locatie. Wij komen door het hele land! 

    Dit unieke progamma kan naar wens uitgebreid worden, met een lunch, borrel, diner, geheel verzorgde overnachting met ontbijt en nog heel veel meer.

    Duur van dit evenement: 2 tot 4 uur (korter of langer in overleg).

    Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen, vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    20 - 1000 personen

    Teambuilding kan onverwacht zo leuk zijn!

    Leer elkaar op een bijzonder leuke manier beter kennen. Dat is de inzet van Ranking your Team. Kom meer te weten over u zelf en uw collega’s met dit spel vol plezier en hilarische anekdotes.

    Aan de hand van de meest ludieke vragen met een knipoog (welke u zelf vooraf selecteert) ranken jullie elkaar anoniem in een online enquête. De uitkomsten zullen tijdens Ranking your Team besproken worden. Per vraag schatten jullie in welke naam het meest genoemd is.

    Het gehele uitje wordt begeleid door één van onze ervaren presentatoren. Zij zorgen er altijd voor dat het geen serieuze bespreking wordt, maar dat u en uw collega’s uitgedaagd worden om op de meest scherpe, humorvolle en briljante wijze de keuze voor die naam toe te lichten. U zult verrast zijn hoeveel verborgen komisch talent er in uw team zit.

    Na ruim tien jaar ervaring met zeer diverse bedrijven en organisaties mogen wij ons best Ranking specialisten noemen. Neem gerust contact met ons op, wij vertellen u er graag meer over!

    Ranking your Team is uitermate goed in te zetten als teambuilding of teambinding activiteit. Indien gewenst kan het ook online via Zoom georganiseerd worden.

    Programma voorstel
    14:45 - 15:00  Ontvangst en speluitleg
    15:00 - 16:00  Eerste deel: Ranking your Team!
    16:00 - 16:15  Pauze
    16:15 - 17:15  Tweede deel: Ranking your Team!
    17:15 - 17:30  Prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • Enquête met door jullie zelf geselecteerde vragen
    • Enthousiaste presentatie
    • Op iedere gewenste locatie mogelijk
    • Originele prijs voor het winnende team

    Optioneel

    • Online presentatie via Zoom
    • Toevoeging van eigen vragen
    • Combineren met andere activiteiten
    • Engelstalige vragen/spelleiding
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!
    10 - 200 personen

    Het meest spannende bedrijfsuitje, Escape in the City! De stad verandert in jullie escape room. Weten jullie de codes te kraken aan de hand van de verschillende opdrachten? Open als eerste de kluis en ga er met de winst vandoor!

    Wat is Escape in the City?
    -
    Spannend ontsnappingsspel onder begeleiding van de spelleider van Uitjes en Eten
    - Werk samen om de codes te vinden en te kraken
    - Battle om de felbegeerde Escape in the City trofee

    Omschrijving programa
    Elk team krijgt een koffer overhandigd welke vast zit met handboeien. Aan jullie de taak om zo snel mogelijk los te komen en de koffer te openen. In de koffer vinden jullie verschillende gekleurde cijfersloten om een mystery ring. Los de uitdagende puzzels, raadsels, doe-, denk- en foto-opdrachten op en vindt de juiste codes! Welk team breekt het eerste los en pakt een voorsprong in de finale? Het team dat het finalespe als eerst oplost gaat er vandoor met de enige echte Escape in the City trofee!
    Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner. 

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan?

    15 - 1500 personen

    Een spannend, interactief stadsspel als groepsuitje

    De mooiste manier om een stad te ervaren is door haar zelf te ontdekken. Zonder navigatie en gewoon op je richtingsgevoel. Onze City Experience biedt je de mogelijkheid om op een cryptische wijze zelf een stad uit te kammen. Een spannend en interactief stadsspel, zeer geschikt als groepsuitje of bedrijfsuitje.

    Wat staat je te wachten tijdens de City Experience?
    De City Experience begint lekker relaxed. Na ontvangst met een drankje volgt een uitgebreide speluitleg. Dan vormen we teams en elk team ontvangt een laatste strategische briefing, en een ‘escape enveloppe’, met een stadskaart . Vervolgens gaan jullie de stad in. Door middel van cryptische aanwijzingen bepaal je de route door een stad, op zoek naar de mooiste locaties. Probeer binnen de tijdslimiet te blijven!

    Aangekomen op deze locaties krijgen teams lucratieve opdrachten die zij moeten volbrengen. Deze opdrachten leveren punten op. Aan het eind van de experience keren de teams terug naar het beginpunt, waar jullie ontvangen worden met een drankje. Terwijl jullie de ervaringen delen worden de winnaars van de dag bekendgemaakt en een prijs uitgereikt.

    Honger naar meer?
    Zo’n stadstocht maakt je hongerig. Een lunch of een diner is een perfecte afsluiter. Dit zit niet bij de prijs inbegrepen, maar er zijn diverse mogelijkheden. Neem hiervoor contact op. De City Experience is in verschillende steden in Nederland te spelen.

    6 - 5000 personen

    Bijlwerpen (Axe Throwing) op locatie, een uitdagende en stoere clinic waarbij het niet gaat om brute kracht, maar om de juiste techniek. Tijdens de workshop Bijlwerpen zal er gegooid worden met verschillde type bijlen. We kunnen het Bijlwerpen op 2 verschillden manieren aanbieden. 

    Teambuilding Clinic Bijlwerpen met 2 of 4 banen, tijdsduur 1 tot 1,5 uur en geschikt voor groepen tot 24 personen per clinic. Samen met de instructeur gaan jullie stap voor stap leren om op een veilige manier te bijlwerpen met uiteindelijk een leuke competitie in teamverband. 

    Evenementen Opstelling Bijlwerpen met 4 banen, in overleg kunnen we korte clinic's verzorgen van 30, 45 of 60 minuten. Ook is het mogelijk om te werken met een vrije inloop zodat bezoekers op een leuke (veilige) manier kunnen kennismaken met het bijlwerpen. 

    Bijlwerpen bieden wij aan op locatie door heel Nederland en kan ook prima gecombineert worden met één van onze andere teambuilding activiteiten op locatie zoals bijvoorbeeld Handboogschieten of onze Wighland Games. 

    Je kunt vrijblijvend contact met ons opnemen voor meer informatie. 

    10 - 300 personen

    Ontdek het Unieke Jeukwoordenspel ! 
    Ben je klaar voor een uniek avontuur dat je nergens anders zult vinden? GO-Teambuilding heeft het perfecte recept voor een bruisend teamuitje dat bol staat van actie, uitdagingen én een flinke dosis kantoorhumor! Het is tijd om jezelf los te laten, de zorgen van dat hoofdpijndossier van je af te schudden en die eeuwige kritiek gewoon overboord te gooien. Klaar om het langste Jeukwoord neer te leggen?

    Wat staat je te wachten?
    Het Jeukwoordenspel is een rollercoaster van hilariteit, gevuld met spellen zoals het "Mikpunt van Kritiek", "Jeukwoorden Scrabble", geheugentests én natuurlijk de beruchte "Jeukwoorden Kwiz"! En weet je wat het beste is? Wij maken dit spel helemaal op maat voor jou en je collega's. We graven in jullie bedrijfsjargon en creëren uitdagingen die perfect bij jullie passen. Geen zorgen over materialen of begeleiding, wij regelen dat allemaal voor jullie. De duur en inhoud van het spel? Volledig aanpasbaar aan jullie groep! En geloof ons, na dit spel is een hechter teamgevoel gegarandeerd. Het Jeukeffect blijft minstens zes weken in jullie collectieve bedrijfsgeheugen hangen!

    Wat zijn Jeukwoorden?
    Jeukwoorden zijn die woorden die je keer op keer hoort, tot ze hun betekenis verliezen. Je kent ze wel: scrummen, agile, teambuilding, zelfsturende teams, en natuurlijk de beruchte heidag. Ze zorgen niet alleen voor irritatie, maar kunnen ook de communicatie flink in de war sturen. Ons Jeukwoordenspel is als een lachspiegel voor jullie organisatie - een kans om samen te lachen én te leren!

    Dus waar wacht je nog op? Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie. Het wordt een avontuur om nooit te vergeten!

    Laat het Jeukwoordenspel beginnen! 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 

    15 - 150 personen

    De worksop begint met een korte uitleg over wat Action painting inhoudt en de geschiedenis ervan. Je leert verschillende technieken en gaat deze ook uitproberen.

    Na de uitleg ga jezelf aan de slag, hiervoor kan je gebruik maken van verschillende materialen waarmee je jouw creatie op het doek kan zetten. Denk hierbij aan verschillende soorten kwasten, rietjes, tape en touw. Je kan je eigen creativiteit helemaal de vrije loop laten gaan. Na afloop gaan jullie vol trots met jullie eigen gemaakte kunstwerk als blijvende herinnering naar huis. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 250 personen

    Kies je voor dit buiten programma met deze vier thema’s dan ben je verzekerd voor een uniek en verrassende teamdag.

    Elke deelnemer schrijft zich van te voren bij ons in voor een bepaald 'thema', het thema waar je je voor opgeeft bestaat uit  een diversiteit aan workshops die onder jouw favoriete thema vallen.

    Ben je een avontuurlijk type, dan kies je uiteraard voor Adventure, ben je competitief ingesteld, dan kies je voor de Battle workshops.
    Waar zou jij voor kiezen?

    Er zitten veel voordelen aan dit programma.
    Hier zijn een paar voorbeelden:

    • Het is een leuke en ontspannende manier om met je collega’s te ontspannen en bij te praten.
    • Het is een geweldige manier om in een korte tijd van  verschillende workshops te proeven en nieuwe vaardigheden te leren.
    • Het is een goede manier om je team uit te dagen en te motiveren.
    • Met dit programma verbeter je het teamgevoel!

    Als je op zoek bent naar een manier om je teamdag een succes te maken, dan is een teamdag met buiten workshops  een geweldige optie.
    Je team zal het zeker waarderen!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 1000 personen

    Over deze pagina

    Personeelsfeestje in Almelo! Wat gaan we dit keer doen? De een wil iets actiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat bij iedereen in de smaak valt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! 
    Op WegmetdeBaas vindt u verschillende personeelsfeestjes in Almelo .Zoveel mensen, zoveel wensen, er is altijd wel een personeelsfeestje in Almelo te vinden. Veel aanbieders kunnen personeelsfeestjes aanbieden waar mensen verschillende activiteiten kunnen doen. Zo kan iedereen genieten en uitkijken naar het geplande personeelsfeestje in Almelo. Tevens zijn personeelsfeestjes in Almelo ook een uitstekende gelegenheid om elkaar beter te leren kennen. Bij veel personeelsfeestjes in Almelo draait het om samenwerking en gezelligheid. Personeelsfeestjes in Almelo zijn goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Een personeelsfeestje is goed voor de sfeer. Ga snel en simpel op zoek naar leuke personeelsfeestjes in Almelo. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een personeelsfeestje in Almelo. Veel plezier!