Personeelsfeest in Amstelveen

Filteren

Filters

Eindejaarsuitjes 2025
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
42 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Thema feesten
  • Plaats, regio of provincie: Amstelveen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    KerstQuiz als afsluiter voor jullie bedrijf
    Onze KerstQuiz is ieder jaar weer een geweldige afsluiter voor veel bedrijven. It’s the most wonderful time of the year! En een PubQuiz vol met vragen over Kerst, Oud & Nieuw en een terugblik op het afgelopen jaar is hiervoor een geweldige afsluiter. Trek je foute kersttrui aan en verzamel je vrienden, collega’s of familie. Kom er in 1,5 tot 2 uur achter wie van jullie de enige echte Kerstexpert is!

    Onze KerstQuiz is uniek en ontwikkeld door professionals uit het vak. Onder het genot van een drankje of diner spelen jullie verschillende rondes met afwisselende onderwerpen waaronder Kersthits, Kerstfeitjes en Kerstfilms. De rondes zijn uiteenlopend, zodat iedereen mee kan doen, van jong tot oud.

    Net als onze andere quizzen wordt de KerstQuiz gespeeld in een lokale kroeg, op een locatie naar keuze door heel Nederland of bij jullie op kantoor. Wij regelen jullie quiz van A tot Z, van quizmaster (met foute kersttrui) tot het vinden van een geschikte locatie.

    Hoe verloopt een KerstQuiz

    • Jullie verzamelen in een gezellige horeca locatie of op een eigen locatie.
    • Onze ervaren quizmaster geeft jullie 2 uur lang top entertainment.
    • We spelen in teams die variëren in grootte van 3-6 personen.
    • Net als in onze PubQuiz variëren de onderwerpen en zijn deze aangevuld met rondes over actualiteiten & sport uit het afgelopen jaar, Kersthits, -feitjes en -films.
    • Al onze Kerstquizzen worden ondersteund afbeeldingen, audio- en videofragmenten.
    • Je kan 1 ronde met vragen op maat over jullie bedrijf, team of groep toevoegen.
    • Inclusief prijzen voor de winnaars.
    10 - 500 personen

    Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Movie Event en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte speelfilms! 

    De groep wordt opgesplitst in teams, die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en een cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip), Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Aan het eind van de dag worden de films plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste acteur, actrice en beste film. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!

    Het Movie Event is een ludiek en verrassend event met de films als blijvend aandenken aan deze dag.
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    20 - 250 personen

    Ben je op zoek naar een smaakvol bedrijfsuitje? Boek onze Italiaanse catering en je hoeft nergens heen, want wij komen gewoon naar jou toe! Een bedrijfsfeest met Italiaanse catering is een leuke en smaakvolle manier om je werknemers te bedanken voor hun werk en inzet. Onze Italiaanse catering kun je zo uitgebreid maken als je zelf wil: wij serveren namelijk gerechten als pizza, pasta, antipasti, dolce en italiaanse drank. Daarnaast zorgen we voor een gezellige en ontspannen sfeer, boek daarom snel onze Italiaanse catering!

    Ons concept
    Wij hebben een complete mobiele keuken, bestaande uit steenovens en alle benodigdheden om een feest van Italiaanse catering te kunnen voorzien. Wij zetten onze mobiele keuken neer en gaan vervolgens alle gewenste gerechten live op locatie bereiden. Wij nemen genoeg ingrediënten mee om de ‘bestelde’ gerechten vers te bereiden voor de juiste hoeveelheid personen. 

    Wij serveren de pizza’s aan onze mobiele keuken, zodat iedereen zelfstandig een aantal slices kan komen halen met een klein pizzaplankje dat je van ons krijgt. Op deze manier creëren we een informele, gezellige en ontspannen sfeer en kan iedereen van de verschillende pizza’s proeven. 

    Onze gerechten
    Onze specialiteit is de Napolitaanse pizza, deze wordt bereid op de echte Napolitaanse manier en wordt gebakken in een houtgestookte steenoven. We maken gebruik van de verste ingrediënten, zodat we de beste smaken aan kunnen bieden. Deze ingrediënten zul je ook terugzien in de andere arrangementen. We serveren namelijk ook pasta, antipasti, dolce naast de Napolitaanse pizza. Ook kun je bij ons terecht voor Italiaanse drank en de complete aankleding, zodat je kan genieten van een echt Italiaans feest!

    Prijzen en beschikbaarheid
    De prijzen hangen af van een aantal factoren dus voor vragen over de prijs, beschikbaarheid of ons concept kun je een offerte aanvragen of ons bellen op 0413 - 288 647. 

    30 - 1000 personen

    Een show, een spel en een quiz in één! Een super Hollands, humoristisch en verrassend spel waarbij uw Nederlandse kennis tot in de puntjes wordt getest. Onze oer-Hollandse quizmaster neemt u mee naar de wondere wereld van ‘Ik Hou van Holland’! 

    Quiz 
    De unieke ‘Ik Hou van Holland’ Spelshow Quiz is een ongeëvenaarde quiz waarbij iedereen actief meedoet. Onderverdeeld in teams staat men achter een professionele quizdesk inclusief drukknop en zwaailamp. 
    ABC Events haalt alles uit de kast om u en uw gezelschap een onvergetelijke avond te bezorgen! 
    De ruimte wordt omgebouwd tot feestelijke spelshowstudio, met quizdesks, videoscherm, projector, geluidsinstallatie en aankleding. 

    De show start met een filmfragment en de begintune van het alom bekende ‘Ik Hou van Holland’ lied. Vervolgens treedt onze vrolijke spelshowhost naar voren, die jullie meeneemt naar de “Ik Hou van Holland” wereld. 

    Quizvragen 
    Tijdens de quiz testen wij de kennis van uw Nederlandse taal, de Nederlandse muziek, Nederlandse uitvindingen en nog veel meer. U bent van harte welkom om eigen vragen aan te leveren. Heeft u zin in een fantastische show, een enerverend spel, met veel hilarische momenten? Dan is dit evenement voor u! Mis dit onvergetelijke evenement niet!

    Dit progamma kan naar wens uitgebreid worden, met een lunch, borrel, diner, geheel verzorgde overnachting met ontbijt en nog heel veel meer.

    Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen, vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    20 - 1000 personen

    Op diverse locaties in Amsterdam kunnen wij uw businessmeeting van a tot z verzorgen. Dit alles is mogelijk op een van onze sfeervolle locaties in Amsterdam en omstreken of bij u op het bedrijf.

    Beamer, scherm, geluid, personal assistent en privé vervoer als bedrijfsmatige ondersteuning.

    Ontbijt, lunch, diner, amuses en borrel als culinaire onderbouwing! Als afsluiting entertainment (muziek, theater, boottocht, spel of quiz tot in de late uurtjes mogelijk).

    Tevens verzorgen wij elke vorm van catering voor u op elke gewenste locatie, private dining, kookworkshops, coaching en cooking, en high teas op onze eigen locaties in Amsterdam. Elk culinair genoegen en entertainment is bij ons in smakelijke handen!

    10 - 257 personen

    Lig jij ook elk weekend rollend van het lachen voor de televisie bij het zien van de verschillende spelshows? Of wat vind je van de spellen waarbij je echt je hersenen moet laten kraken? Wij hebben de leukste en grappigste spellen en de grootste breinbrekers nu voor je verwerkt in Dé Grote Spelshow!

    Hoe werkt het spel?
    Tijdens deze interactieve spelshow, onder begeleiding van onze enthousiaste quizmaster, komen twee uur lang de leukste spellen aan bod uit bekende televisieprogramma’s. Denk aan “De slimste mens", de “Geheugentrainer”, “Jongens tegen de Meisjes” en “Oh, wat een jaar!”

    De Grote Spelshow zit boordevol interactie. Zo beschikt elk team over een echte quizknop. Druk zo snel mogelijk op de knop om antwoord te geven op de quiz- en fotovragen of kies de juiste optie bij de meerkeuzevragen. Bovendien zien jullie live de tussenstand van alle teams. Liggen jullie op kop of moet er nog een tandje bij? Sla op de knop en geef direct het juiste antwoord! 

    Eigenlijk is twee uur bijna te kort voor De Grote Spelshow. Jullie komen zoveel leuke spelonderdelen uit verschillende televisieprogramma’s tegen! Ga de strijd aan tijdens het onderdeel “Wie is het?”, scoor punten bij het “Rad van Fortuin”, voorspel hoe de getoonde filmpjes aflopen en speel de 20 vragen uit “Oh, wat een jaar!” Onthoud jij alle 20 antwoorden en kun je deze ook nog benoemen in een zenuwslopende strijd?

    En kennen jullie het hilarische letterspel van Jongens tegen de Meisjes? Probeer met jouw team binnen 2 minuten zoveel mogelijk woorden te maken met letters die op jullie lichaam hangen.  

    Voor wie wel van een gokje wagen houdt, is het onderdeel “Wedden dat..” ideaal. Zet een aantal procent van jullie punten in voor de volgende vraag en verlies of win!

    Alsof dit nog niet genoeg is, spelen jullie in de quiz ook nog unieke games zoals “Balletje balletje” en “Hoger of lager”.

    Kende je overigens “Jeopardy” al? Ook onderdelen van deze Amerikaanse televisie hit komen aan bod in De Grote Spelshow: kies je thema en het aantal punten en zorg dat je de andere teams te slim af bent. 

    Afsluiten doen jullie met de “Geheugentrainer”: hoe goed is het geheugen aan het eind van het spel over iets wat je aan het begin hebt gezien? en de “Paardenrace”, dé hit van DoeNederland. Zet je punten in op een paard en schreeuw deze naar de overwinning. 

    De Grote Spelshow is sensationeel en vraagt om snelheid, creativiteit, intelligentie en natuurlijk een flinke dosis humor. Uiteraard hebben we een prijs voor het winnende team!

    10 - 500 personen

    Onze onvergetelijke TV-studio Spelshow Quizzen zijn hilarisch, gezellig en natuurlijk competitief. 
    We kunnen de quiz in uw gekozen thema doen en nog zoveel verschillende thema´s. ABC Events organiseert quizzen waarbij de algemene kennis van uw gezelschap wordt getest rondom het thema van uw keuze. Een unieke vragenstrijd in combinatie met het uitvoeren van diverse leuke activiteiten (afhankelijk van de gekozen quiz). 

    Quiz 
    Welk team drukt als eerst op de knop van zijn quizdesk en weet het juiste antwoord te geven? Deze quizzen kunnen als vergaderbreak een uur duren. Daarnaast is het mogelijk een uitgebreide dinerversie van drie uur neer te zetten, uw wens is leidend voor de inhoud van de quiz. Het is zelfs mogelijk om een aantal (outdoor) opdrachten toe te voegen, zoals bij de Super Sport Quiz. 

    Locatie 
    ABC Events organiseert quizzen op eigen locaties in Amsterdam, Haarlem, Garderen, Utrecht en Helvoirt. Daarnaast is het ook mogelijk een Quiz te verzorgen op een door u gekozen locatie. Wij komen door het hele land! 

    Dit unieke progamma kan naar wens uitgebreid worden, met een lunch, borrel, diner, geheel verzorgde overnachting met ontbijt en nog heel veel meer.

    Duur van dit evenement: 2 tot 4 uur (korter of langer in overleg).

    Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen, vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    20 - 1000 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Deze spelshow is niets vergeleken met andere spelshows.

    Bij deze spelshow speel je niet 1, niet 2 maar 3 quizzen in één!

    Jullie beginnen in de sferen van een kroeg en spelen daar onze ontzettend leuke en spannende Pubquiz.
    Hier wordt jullie algemene kennis getest in verschillende rondes. Na de korte pauze heb je helemaal het gevoel dat je samen met je vrienden koningsdag aan het vieren bent, want het is nu tijd voor de Gek op Holland Quiz! De Nederlandse vlaggetjes zijn uitgedeeld, de Hollandse nummers spelen door de speakers, de bekende koppen komen voorbij in de “Wie ben ik?” ronde. Laat jij zien dat je de ultieme “Holland Kenner” bent?

    Nu jullie ondertussen al zoveel plezier hebben, zijn jullie wellicht bang dat de avond er bijna op zit, maar wees gerust, het is nu tijd voor de mooiste dagen van het jaar, namelijk KERST!
    Nu hoor ik je denken, Kerst NU?! Eigenlijk wil ik het wel, maar mag het niet. Bij ons mag het wel! En daarom worden de Hollandse vlaggetjes ingewisseld voor de feestelijke kerstmutsen en gaan jullie scenes bekijken uit iconische kerstfilms, gillen jullie mee met Mariah Carey en ontdekken jullie grappige kerstweetjes.

    Kort gezegd, de Most Event Spelshow is niet zomaar een spelshow, het is een beleving...
    Ben jij klaar om je kennis te testen en te genieten van een onvoorspelbare spelshow? Welke quizronde kijk jij het meest naar uit? Laat je verassen en boek nu deze unieke ervaring!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    5 - 400 personen

    Stap in de wereld van onze Alleskunner Game, die speciaal is ontworpen voor jullie bedrijfsuitje of teambuildingactiviteit. Net zoals op televisie staat deze game garant voor een unieke ervaring die jullie nog lang zullen bijblijven. De vraag die centraal staat: welk team is het allerbeste in het overwinnen van gekke, (bijna) onmogelijke en verrassende spellen?

    Tijdens deze intensieve strijd van twee uur worden jullie teams uitgedaagd met een reeks uitdagende opdrachten en activiteiten.
    Elk spel vereist verschillende vaardigheden en samenwerking, waardoor iedereen volledig betrokken blijft. Het draait niet alleen om fysieke kracht, maar ook om creativiteit, behendigheid en strategisch denken. Onze Alleskunner Game is dynamisch, energiek en bovenal ontzettend leuk voor iedereen die deelneemt.

    Tijdens de games verzamelen de winnende teams winnaarsmunten als beloning voor hun prestaties. Aan het einde van de strijd worden deze munten geteld en het team met de meeste munten wordt gekroond tot kampioen. Als ultiem eerbetoon aan hun prestaties ontvangen de teamleden echte medailles.

    Onder het genot van heerlijke snoep en met een feestelijke aankleding creëren we een onvergetelijke zetting. Onze Alleskunner Game is niet zomaar een activiteit; het is een avontuur dat jullie team dichter bij elkaar zal brengen, jullie sterke punten zal benadrukken en nieuwe herinneringen zal creëren die een leven lang meegaan.

    Al onze quizzen zijn inclusief:

    • Quizmaster
    • Medailles voor het winnende team
    • Alle benodigdheden
    • Aankleding van de deelnemers
    • Lekker snoep voor iedereen

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    25 - 150 personen

    De Hilariteitsquiz  is een interactief programma met een allround entertainer/ instructeur die naast presenteren ook zeer goed kan improviseren.

    Tijdens het ontvangst is er een actrice/instructrice op locatie of in een horecagelegenheid naar keuze.
    Met muzikaal ontvangst: de quizmaster heet iedereen vrolijk welkom met bekende muziek en kan desgewenst ook drankjes uitserveren.

    Daarna spelen we de spelrondes (teams van 5 personen) met o.a.:
    Ronde 1
    : algemene muziekvragen
    Ronde 2:
    intro luisteren
    Ronde 3:
    Foto-ronde, minigames en een Lucky Loterij met grappige gadgets in pauze. 
    Ronde 4: singing bee
    Ronde 5
    : swingo. De muziekbingo waarbij verschillende periodes aan bod komen uit de dj-set!

    Als jullie minder muziek onderdelen willen, kunnen we deze vervangen voor:
    -           Get the Picture 
    -           Het ballonnen trapspel
    -           Reclame tunes raden
    -           Anagrammen oplossen

    Prijsuitreiking: welke groep heeft de meeste punten en welke individuen zijn het meest opgevallen tijdens deze hilarische quiz?
    Het programma duurt circa 2 uur, en mét een lunch of diner ongeveer 3,5 uur. De collega’s hebben daarna lekker de tijd om nog even na te borrelen.

    Hitster – Teambuilding Edition

    Het muzikale teamuitje vol energie, samenwerking en hilariteit!
    Ben je op zoek naar een origineel en dynamisch bedrijfsuitje waarin muziek, plezier én teambuilding centraal staan? Met de Hitster – Teambuilding Edition beleef je samen met collega’s een onvergetelijke middag of avond vol hits, verrassende uitdagingen en heel veel gezelligheid.

    Hitster is een volledig verzorgd teamspel, geïnspireerd op het populaire gezelschapsspel. In teams van maximaal vijf personen gaan collega’s de muzikale strijd met elkaar aan. Geen zorgen als je geen muziekkenner bent – meezingen helpt ook!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    20 - 400 personen

    Catering én event management in 1. Voor knallende én duurzame bedrijfsevenementen.
    Live cooking voor je gasten. Van versgebakken pizza tot volledige aankleding. Verzorgd van A-Z. Mét positieve impact.

    Van casual tussendoor tot hele-dak-eraf.
    Voor elk type gelegenheid. Casual tussendoor of hele-dak-eraf. Binnen of buiten. Van kleine groepen tot wel 400 personen. Holie Pizza is een cateraar die meedenkt en volledig ontzorgt.

    • Lunch op kantoor
    • Teamborrel
    • Personeelsfeest
    • Jubileumfeest
    • Themafeest
    • Zomerfeest
    • Pizza workshops

    Een cateraar die meedenkt.
    Je hebt een datum, en dan... Ga je nadenken over de invulling van het eten. En het drinken. Misschien ook een barista? What about de aankleding? Een garderobe, statafels, lampjes of zelfs wat mooie bloemstukken?

    Wij weten dat er veel komt kijken bij het organiseren van een evenement. Daarom denken we graag met je mee. Wij hebben veel ervaring met het invullen van bedrijfsevenementen. Van eten tot aankleding. Wij werken met partners waardoor we al het mogelijke eventmaterieel kunnen inzetten voor jouw evenement.

    Nog geen concreet idee hoe jouw evenement eruit moet zien? Neem contact met ons op en we denken graag met je mee over de invulling - van eten tot decoratie.

    Samen maken we positieve impact.
    Bij onze catering op locatie staat versgebakken pizza centraal. Pizza is onze superpower om zoveel mogelijk mensen kennis te laten maken met eten dat gruwelijk lekker én duurzaam is.

    Best slim toch? Want zeg nou eerlijk; wie houdt er nou niet van pizza?!

    Door ons in te schakelen als cateraar en leverancier op jouw evenement maak je impact op drie manieren:

    1. Je reduceert de CO2 uitstoot doordat wij:
      1. Geen vlees en vis gebruiken
      2. Producten zoveel mogelijk lokaal inkopen
      3. Geen wegwerpservies gebruiken
    2. We compenseren onze CO2 uitstoot. Aan de hand van ons model, berekenen we hoeveel kg CO2 eq uitgestoten wordt. Naderhand compenseren we dit volledig bij onze partner Climeworks. Zo realiseren we samen een net-zero evenement.
    3. We inspireren je gasten door een fantastische ervaring te bieden met duurzaam eten.

    Op zoek naar een leuke teambuilding activiteit?
    Naast onze catering, verzorgen onze pizzabakkers ook pizza workshops op locatie. Zij leren jou en je collega's hoe je zelf een zalige pizza kunt bakken.

    Geen suffe teambuilding of saaie presentaties. Eerst geven we een mini-pizza college waarbij we je meenemen in de geheimen van het perfecte pizzadeeg. Daarna mag iedereen losgaan in de keuken en zijn eigen picasso maken.

    Waar wacht je nog op?! Let's go!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    25 - 500 personen

    Winter Winderland / Apres Ski Uitdagingen
    Betreed de Oostenrijkse après-ski sfeer rechtstreeks vanuit ons verbluffende, frisse Holland. Droom weg in een skioord omgeven door verleidelijke après-ski uitdagingen. Na een hartelijke begroeting, vergezeld van zalige warme chocolademelk of een verkwikkende glühwein, leiden de skileraren verder. Deze experts begeleiden u naar het avontuurlijk terrein waar teams samengesteld worden, klaar om de confrontatie aan te gaan. Durf jij met je brigade de authentieke Oostenrijkse proeven te trotseren?

    Welke après ski uitdagingen staan op het programma tijdens Winterbetovering? In de Winterbetovering verzamelen avonturiers in een knusse ambiance vol winterse vrolijkheid. Elke dag bij Winterbetovering is een magnifiek festijn. Enkele van de meest begeerde bezigheden tijdens dit illustere evenement van 2023:

      • Bierpul schuiven
      • Haardhout verzamelen
      • Langlaufen
      • Spijkers slaan
      • Ijspegels vangen
      • Biathlon schieten

    Ga de competitie aan in uiteenlopende Oostenrijkse nederzettingen; kun jij met jouw team zegevieren in elk gehucht? Dan mag je jezelf als een authentieke Oostenrijker beschouwen!

    Prijsuitreiking bij Winterbetovering
    Als grandioos slot wordt door de jury de kampioenen aangekondigd. In consensus kan worden vastgesteld of u een jury installeert of dat wij de laureaat kiezen. En de trofee? We delibereren gezamenlijk over de beloning verbonden aan de triomf van Winterbetovering. Men kiest veelal voor waardecertificaten of een curieuze bokaal.

    Voor gedetailleerde informatie of een non-committente prijsopgave kunt u het aanvraagformulier invullen.

    10 - 1500 personen

    Ja! Wij willen echt eens iets uitbundigs doen met ons team! En wat is nou leuker dan lekker onbevangen met z'n allen zingen? SingIt! The Battle is een wedstrijd waarin teams met elkaar de strijd aan gaan in een spannende zangcompetitie. Doen jullie mee?

    In meerdere spelrondes met verschillende opdrachten krijgen de teams de kans om hun zangtalenten aan te boren en te presenteren. Jullie kiezen uit verschillende bekende liedjes die jullie als groep of als duo ten gehore brengen. En natuurlijk doen jullie je uiterste best om de act zo groots mogelijk neer te zetten! Hierbij kunnen jullie gebruik maken van ons atelier, wat gevuld is met leuke en gekke kleding, pruiken, hoeden en props. Jullie kleden de act zelf aan, inclusief achtergrondkoor en dansers. Een komische jury van acteurs van InspirationCompany deelt punten uit voor de verschillende rondes. SingIt The Battle sluit af met een groot finalenummer en een prijsuitreiking voor het beste team.

    SingIt! The Battle is voor iedereen een fantastische teambuildingsactiviteit en staat garant voor ontzettend veel plezier. Je hoeft niet mooi of goed te kunnen zingen, iedereen kan meedoen!

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    25 - 100 personen

    Een superspannende dinergame.
    Wat staat je te wachten tijdens La Casa de Dinero?

    Ook zo de behoefte om eens te ontsnappen uit de dagelijkse sleur? Bij ontvangst krijg je eerst een welkomstdrankje. Er volgt een uitgebreide uitleg over het spel . Vervolgens beginnen jullie met La Casa de Dinero en waan je je in een wereld die jouw denkwijze tot het uiterste zal drijven. Wie weet als eerste miljoenen euro's te bemachtigen?!

    Jullie gaan tegen elkaar strijden in teams van 6 personen per team. Het spel spelen jullie allemaal tegelijk en daarbij is het belangrijk om goed op je medespelers te letten. Door het oplossen van allerlei raadsels, puzzels waaronder puzzels in Virtual Reality en Real life puzzels bereik je steeds meer je doel.

    Wie beroofd als eerste het Spaanse Muntgebouw en blijft uit handen van de politie?!?! Gebaseerd op de populaire Netflix serie.


    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    6 - 500 personen

    Een compleet verzorgde drive in karaokeshow inclusief presentator, dj, uitgebreid aanbod aan karaoketitels en -lijsten. ABC Events verzorgt al jaren oergezellige karaokeshows in cafés en andere gelegenheden. Wilt u een karaokeavond organiseren? Wij verzorgen een feestelijk programma waarbij de Karaokekandidaten de ster zijn! 

    Evenement 
    We kijken altijd goed naar de locatie en groepsgrootte zodat het een passend geheel wordt. Met onze showmasters komen we naar een gewenste locatie, compleet met geluidsstudio, microfoons en een pakket aan karaokenummers. We kunnen een heuse wedstrijd neerzetten, of als extraatje dienen tijdens een gezellige feestavond. Desgewenst kunnen we de artiesten ook verkleden zoals vroeger bij de soundmixshow. Een gek hoedje, brilletje of plaksnor kan zorgen voor hilarische momenten.

    Hits
    Wij hebben voor onze gasten meerdere draadloze microfoons zodat de artiest vrij is in zijn bewegen. Daarnaast kunnen er meerdere personen tegelijkertijd zingen zodat er een “zwoel” duet of een enthousiaste band geïmiteerd kan worden. Lekker uit je dak met zowel Nederlands als Engelstalige muziek, stuk voor stuk hits, zodat de gasten uit hun dak gaan op de lekkere feestnummers. 

    Show 
    Wij gaan standaard uit van een twee uur durende show, maar deze kan natuurlijk verlengd worden. Wij hebben een beamer met groot professioneel scherm, zodat ook het publiek mee kan zingen, swingen en kijken. Eventueel kunnen we de show ook nog voor u uitbreiden met een complete lichtset, variërend van spots tot aan lasereffecten. Worden er geen nummers aangevraagd? Dan vullen wij de tijd zelf in, en proberen wij uw gasten tot een optreden te verleiden!

    Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen? Vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    20 - 1000 personen

    Over deze pagina

    Eindelijk is het weer zo ver! Het is tijd voor een personeelsfeest in Amstelveen. WegmetdeBaas helpt u bij het zoeken naar een geschikt personeelsfeest in Amstelveen. Wij hebben de leukste aanbieders verzameld op 1 site en dus ook de aanbieders van personeelsfeesten in Amstelveen. Van themafeesten tot theaterdiners en van actieve personeelsfeesten tot relaxte personeelsfeesten in Amstelveen. Personeelsfeesten zijn belangrijk voor het behouden en wellicht ook verbeteren van de sfeer en de saamhorigheid binnen een bedrijf. Het brengt collega's dichter bij elkaar omdat men samen is in een ontspannen sfeer. Personeelsfeesten in Amstelveen zijn als het ware een investering in uw bedrijf. Ook ten tijden van de zogeheten crisis is het belangrijk om hierin te blijven investeren. Kijk daarom snel op WegmetdeBaas en laat u inspireren voor uw personeelsfeest in Amstelveen. Heeft u één of meerdere uitjes gevonden? Vraag dan direct informatie op bij deze aanbieders. Zij zullen spoedig contact met u opnemen.