Bedrijfsuitje Muziek en Dans in Overijssel

Filteren

Filters

Kerstuitje
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
24 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Muziek en dans
  • Plaats, regio of provincie: Overijssel
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Een muzikale strijd!
    De Top 2000 is al sinds 1999 een jaarlijks terugkerend fenomeen op de Nederlandse Radio. Luisteraars mogen stemmen op hun favoriete nummers en stellen zo een lijst van de “2000 beste liedjes ooit” samen. Tijdens de Top 2000 Quiz speelt u in teams tegen elkaar in verschillende spelrondes waarin de muziek uit deze lijsten centraal staat.  Één en al gezelligheid en verbroedering. De Top 2000 Quiz kan plaatsvinden bij u op locatie of op een mooie externe locatie in een plaats naar keuze.

    Voor wie
    Uitermate geschikt voor personeelsuitjes, eindejaarsuitjes, bedrijfsuitjes, teamuitjes als opwarmertje van uw personeelsfeest.
     
    Arrangementen
    U kunt de quiz los boeken maar bijvoorbeeld ook in combinatie met een diner. Bekijk het programma op onze website voor meer details: Top 2000 Quiz Arrangementen 

    Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    20 - 2000 personen

    Energize Your Team! (Indoor & Outdoor)

    De leukste ‘Energizers’ om je team mee op te laden…
    Verras jouw collega's met originele activiteiten, ga samen lachen om vervolgens het jaar vol energie af te sluiten of natuurlijk te beginnen...

    Wat is een energizer?
    Een energizer is een korte actieve teamactiviteit die bij ons meestal tussen de 30 en 60 minuten duurt.
    Het draait hierbij om activiteiten die gasten vooraf niet verwachten, plezier maken en lachen.

    Online en offline
    Wij hebben energizers die tijdens live events georganiseerd kunnen worden, maar ook opties voor online evenementen. Moet je een online evenement organiseren in zoom of teams en ben je bang dat de energie bij de kijkers teveel inzakt? Wij adviseren je graag hoe je er voor kan zorgen dat het publiek er bij blijft en ook na een online sessie enthousiast de computer afsluit...

    Wanneer organiseer je een energizer?
    Energizers zijn op allerlei momenten en voor allerei soorten evenementen geschikt. Van een kick-off meeting tot een sales meeting tot een standaard bedrijfsuitje of kerstfeest.

    Wij adviseren altijd energizers te organiseren op die momenten dat het extra energie gewenst is of om het ijs te breken. Dus bijvoorbeeld aan het begin van de vergadering of juist aan het einde van de dag.

    Maar energizers zijn ook heel geschikt voor een ochtendsessie na een feestavond. Zeker nu met corona. Feestavonden lijken misschien te stoppen om 00.00 uur, maar dat hoeft niet. Om 7.00/8.00 uur 's ochtends kunnen we gewoon verder met een echte 'Morning Disco' inclusief DJ, Glowsticks, dansvloer, etc.

    Wat voor energizers organiseren jullie
    Er zijn vele energizers mogelijk, maar wij geven de voorkeur aan (licht) actieve sessies zoals:

    • A Sunrise Disco Party
    • Silent Disco Hit Bingo
    • Boxing clinic
    • Haka clinic
    • En meer...

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    50 - 1000 personen

    Back to the 90s Christmas style! 
    Home Alone, Mariah Carey, een kersteditie van het Rad van Fortuin. Dit dinerspel heeft het allemaal! Zodra u de zaal binnenwandelt overvalt u al direct dat warme en nostalgische gevoel. Met onze 90s attributen en kerstversiering brengen we iedereen direct bij aankomst al in de juiste sferen. 

    In teams gaat u de strijd met elkaar aan in een aantal zinderende spelrondes overgoten met kerst en nostalgische 90s herinneringen. Kerstfilms raden, Christmas Memory, de Popquiz en Kerst Karaoke: het maakt allemaal onderdeel uit van dit ultiem gezellige en verbroederende arrangement.

    De combinatie van kerst, jaren 90 en een heerlijk diner maakt dit het ideale bedrijfsuitje om het jaar goed mee af te sluiten. Samen eten, herinneringen ophalen en kerst vieren. Warmte, gezelligheid en positiviteit... waar wacht u nog op? Dit programma is uit te breiden met een 90s Afterparty. Daarnaast kan het spel ook zónder diner geboekt worden.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    # kerstspecial2022 

    20 - 1500 personen

    Wil je met jouw gezelschap een lipdub maken? Het opnemen van een lipdub staat garant voor een gezellige dag met collega's, vrienden of familie. Een onvergetelijk uitje. Kiezen jullie voor Beat It van Michael Jackson of Dancing Queen van ABBA?

    Kruip in de huid van iconische popsterren
    Camaraman? Check. Regisseur? Check. Jullie als iconische sterren? CHECK! Kies je favoriete nummer, tover je beste dansmoves tevoorschijn én actie. Met het maken / opnemen van een lipdub ben je popster voor heel even en beleef je een dag als nooit tevoren!

    Is iedereen klaar? Ready, Set and Go!
    Wij zorgen voor een cameraman, regisseur, camera en een verplaatsbare speaker met het door jullie gekozen lied, inclusief songteksten. Vooraf starten we met een presentatie, zodat iedereen weet wat een lipdub is en hoe belangrijk creativiteit is. Wij begeleiden het van A tot Z en stoppen niet voordat de puntjes op de 'i' staan!

    Voorbeeldprogramma van een lipdub:

    • Voorstellen regisseur en cameraman.
    • Verkleden.
    • Groepsindeling.
    • Oefenen per groep + tips.
    • Oefenen complete lipdub.
    • Opname (vaak meerdere keren, totdat alles er perfect op staat).

    Vakkundige montage lipdub
    Na afloop dragen wij zorg voor een vakkundige montage van de lipdub. Zo weten jullie zeker dat het eindresultaat er mag wezen!

    Ps. een lipdub maken is dé perfecte activiteit als (bedrijfs)uitje, promotiefilmpje én vrijgezellenfeest!

    Tijdsduur: 1,5 uur.
    Prijs: 
    vanaf €29,50 p.p.
    Groepsgrootte: vanaf 20 personen. Ideaal voor grotere groepen.
    Onze tip: combineer het maken van een lipdub met een lunch, diner of borrel! 

    20 - 1000 personen

    Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. Uiteraard Coronaproof!

    Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.

    Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.

    Zie hieronder de mogelijkheden:

    - 60’s & 70’s
    - 80’s & 90’s
    - 2000 tot nu
    - Nederpop
    - Divers

    Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster. 

    Inclusief:
    - Popquiz
    - Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
    - 3-gangen diner
    - Locatiehuur
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs: vanaf €52,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    In deze Samba Teambuilding spelen jullie zelf de opzwepende drums van het Braziliaanse Carnaval! 

    Stap met jullie collega’s in de wereld van de Braziliaanse Samba,  speel de drums, maak vrolijke muziek en vorm samen de Company Streetband!

    Dit krijgen jullie op de Samba Teambuilding:

    • Samenspel
    • Vrolijkheid en gezelligheid
    • Braziliaanse instrumenten
    • Onvervalste Braziliaanse carnavalsmuziek
    • Veel interactie
    • Een leerzame dag
    • Een nuttige dag voor het bedrijf
    • Een andere kijk op je collega’s

    Dit is hoe het werkt:

    • Jullie komen binnen en acclimatiseren eerst met een drankje
    • Dan kiezen jullie ieder een drum of andere aanwezige instrumenten uit 
    • Wen aan de instrumenten en de geluiden
    • Leer in eenvoudige stappen de Braziliaanse Samba spelen
    • Werk samen! Hoe beter de samenwerking, hoe beter de muziek
    • De workshopbegeleider begeleid jullie ‘all the way’
    • Geniet van de muziek die JIJ samen met je collega’s maakt!


    Maar wat is 'Samba' nou? Braziliaanse drums?Geen idee waar je 't over hebt!
    Check het filmpje. Dat is een Streetband die Samba speelt en dat is nou precies wat jullie gaan doen! 

    Stroop jullie mouwen maar alvast op want iedereen wordt 'aan het werk' gezet!
     
    Niemand zit aan de kant, deze teambuilding is (inter)actief. Iedereen krijgt een taak en is onderdeel van de streetband.

    Leuk als bedrijfsuitje/ teamuitje! 
    MLPercussion verzorgt inmiddels al meer dan 20 jaar teambuildings, bedrijfsfeesten, workshops, lessen, optredens en muzikale reizen op het gebied van Braziliaanse percussie. 

    Bel ons voor meer informatie of  vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte!

    10 - 50 personen

    Verveel jezelf geen moment met onze 80`s 90`s en 00`s Quiz met Swingende QuizMasters.

    Vragen, muziek, tv series raden en actie wisselen elkaar af.
    Na de indeling van de teams kiezen jullie een teamcaptain en wij zorgen dat de teamcaptain duidelijk herkenbaar is haha.

    Dan begint de 2 uur durende Quiz die bol staat van gezelligheid, met een heel hoog Oooh Jaaaa gehalte en gepresenteerd wordt door oergezellige en meeswingende QuizMaster.

    Welk team gaat winnen? Welk team mag aan het einde meezingen met “We are the champions” en de felbegeerde medailles in ontvangst nemen?

    Wij zorgen altijd voor een leuke aankleding en Oud-Hollands snoep op de team tafels.

    Al onze Quizzen zijn inclusief:

    • Altijd Vrolijke Quizmaster
    • Aankleding van de Locatie en Deelnemers
    • Oud-Hollands Snoep voor Iedereen
    • Spetterende Prijs voor de Winnaars
    • Officiële Prijsuitreiking
    • Plezier en Entertainment
    • Veel Verschillende Onderdelen
    • Eigen Inbreng Mogelijk

    Onze andere Quizzen zijn:

    • Ik hou van Holland Quiz
    • CarnavalQuiz
    • MuziekQuiz
    • Boer zoekt…….Gezellig bedrijf Quiz
    • 80`s 90`s en 00`s Quiz
    • Jongens tegen de Meisjes Quiz
    • Quiz op maat gemaakt

    De Quiz
    tot 15 personen € 375,-
    15 tot 30 personen € 23,95 p.p
    31 tot 45 personen € 21,95 p.p
    vanaf 46 personen € 18,95 p.p

    Alle bedragen zijn exclusief btw

    Voor 2 uur gezelligheid inclusief aankleding en benodigdheden.
    Wacht niet meer langer en boek deze gezellige quiz op jullie gewenste datum en tijd. Vul voor meer informatie over dit uitje het aanvraagformulier in!  

    2 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Een onvergetelijke middag met veel hilariteit en samen lekker swingen op de klanken van Jigle Bell Rock of All I Want For Christmas? Kies dan voor een workshop videoclip of lipdub maken! Dit wordt een teamuitje waar nog heel lang over nagepraat zal worden. 

    Terwijl de kerstmuziek wordt afgespeeld, zet iedereen een kerstmuts of rendier-oren op. Onder het genot van een glaasje glühwein of warme chocomel komt iedereen in de juiste stemming. Samen maken we de mooiste beelden van alle collega's en eventueel jullie werkplek voor een mooie kerstclip. Zo is het niet alleen een fantastische middag, maar kan je de film ook als kerstwens naar de relaties sturen! 

    Jullie mogen zelf de muziek uitkiezen en wij brengen de enthousiaste begeleiding, songteksten, verkleedkleding en alle benodigde apparatuur mee. De film kan dezelfde dag al worden opgeleverd. Dat wordt niet alleen een onvergetelijke dag samen met de collega's, maar het nagenieten zal eindeloos duren dankzij het terugkijken van de videoclip. 

    10 - 400 personen

    De Lipdub is het ultieme bedrijfsuitje. Gezellig, actief en met een prachtig eindresultaat. Iedereen kan meedoen.

    Bij een Lipdub playback je met al je collega's een nummer. Iedereen neemt een paar regels tekst voor zijn/haar rekening. Ondertussen "loopt" de camera door het hele gebouw. Nu is het de bedoeling dat elk "shot" zo leuk mogelijk is. Onze Superdagje teamleiders gaan samen met jou de leukste moves, dansjes, pop-ups andere scenes bedenken om dit de vetste lipdub ooit te maken! 

    TVworkshop zorgt voor alles, zoals kleding, versiering, attributen, begeleiding, audio en natuurlijk een goede cameraman met Steadicam. Daarnaast selecteren we samen een leuk nummer!

     

    Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in! 

    10 - 500 personen

    Ervaar een spetterende Sailing & Dancing cruise vanuit Lelystad! Even lekker je zinnen verzetten met muziek, dans en het ultieme gevoel van vrijheid? Vaar gezellig mee en beleef een onvergetelijke middag & avond op het mooiste zeilschip van Nederland, Bounty! Met een hapje en een drankje onder muzikale begeleiding van een professionele DJ varen we richting de horizon of waar de wind ons brengt!

    “Vaar op unieke wijze mee en geniet van deze muzikale zeilbelevenis en laad met nieuwe energie je accu op.”

    Zeilen en ondertussen genieten van de heerlijke livesets. Met de voetjes van het dek of even ontspannen op het loungedek en genieten van het uitzicht, voor ieder wat wils!

    30 - 45 personen

    Plezier Teambuilding Creatief Samenwerken Entertainment & Hilariteit!
     
    Speel samen met jouw collega’s de hoofdrol in een spetterende videoclip waarin je op een ludieke wijze een bekend liedje playbackt. Een lipdub bestaat uit één shot waarin de steadicam operator (camera)een vooraf bedachte route aflegt.
     
    Tijdens de presentatie van jullie lipdub zie je jouw collega’s van het scherm knallen:) Aansluitend is er een spetterende Lipdub Music Award Show. Wie valt er in de prijzen!
     
    Geef jouw afdeling en/of uw totale organisatie een boost!..
     
    LIPDUB TEAMBUILDING gaat verder dan zo maar een Lipdub produceren. Samen veel plezier beleven is het startsein van teambuilding, vanuit deze basis ontwikkelen wij jouw Lipdub op maat.

    Echt maatwerk:
    LIPDUB TEAMBUILDING wordt altijd op maat gemaakt. Hierin is een goede voorbereiding van belang. In een persoonlijk gesprek brengen we alle speerpunten in kaart en verwerken dit in het Lipdub script. Tijdens dit gesprek wordt tevens het totale evenement tot in de puntjes voorbereid.
     
    Persoonlijke Service:
    Persoonlijke service staat bij LIPDUB TEAMBUILDING hoog in het vaandel! Het doel dat jij en jouw organisatie wilt bereiken staat voorop. Samen zorgen wij ervoor dat deze meer dan behaald worden.

    Vakmensen:
    Van origine komen wij vanuit de televisie, film en evenementen industrie. Wij hebben tientalen jaren ervaring in de organisatie van Filmevenementen. De eerste lipdubs die hier in Nederland werden geproduceerd daar waren wij bij betrokken.

    Specialisatie:
    Wij zijn specifiek in teambuilding gerichte lipdubs gespecialiseerd.

    Veel Plezier, Hilariteit, Samen, Gezelligheid & Entertainment zijn hier uiteraard onderdeel van!
     
    Ervaring:
    LIPDUB TEAMBUILDING en zijn crew hebben honderden lipdubs geproduceerd. Voor bijna alle organisaties was teambuilding zeer belangrijk. Hierdoor hebben wij de ultieme formule ontwikkeld waarin Plezier, Teambuilding, Hilariteit, Saamhorigheid en Amusement samensmelten.

    Lipdub Teambuilding is inclusief:

    * Professionele Producent
    * Professionele begeleiding
    * Steadicam operator met faciliteiten 
    * Persoonlijke service
    * Geluidsfaciliteiten
    * Hulp bij creatief scriptwriting
    * Brainstormsessie ontwikkeling concept
    * Rekwisieten & props volledig verzorgt
    * Hulp bij uitzoeken rekwisieten op maat
    * Hulp bij het maken van het script/scenario
    * Uitschrijven van het op maat gemaakt script
    * Hulp bij het uitzoeken van de locatie naar wens
    * Plezier, hilariteit, entertainment & teambuilding 

    Prijs: vanaf €39,- p.p. afhankelijk van:

    - De wensen en behoeftes van jouw organisatie
    - Het doel dat je met Lipdub Teambuilding wilt bereiken
    - De groepsgrootte
    - Conceptontwikkeling en voorbereiding

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    20 - 1000 personen

    Ga de uitdaging aan met je collega’s en test je muziek kennis, want die heb je hard nodig bij onze gezellige en hilarische Zingo!

    Onze Zingo is een muziekspektakel gebaseerd op het alom bekende bingo spel. Deze keer geen nummers op de kaart maar titels van bekende muziek. Wie is de snelste, slimste, denkt het meest logisch na of heeft gewoon ontzettend veel kennis van muziek?Voetjes van de vloer, meezingen en afstrepen maar, als je het nummer herkent. Gegarandeerd plezier!

    Heeft jouw team de kaart vol? Dat wordt rennen naar de bel, want het snelste team wint de prijs! Onze Zingo bestaat uit verschillende rondes met in iedere ronde een ander muziekthema.Nederpop, feest, oldies… Er zijn vele mogelijkheden.Zelfs een op maat gemaakte ronde voor jullie bedrijf is mogelijk.

    De duur is ongeveer 2 uur, maar de Zingo kan ook goed gespeeld worden tussen de gangen van een diner door of als afsluiter van een teamdag met één van onze andere activiteiten. Wil je tijdens de Zingo onbeperkt drinken en hapjes tussendoor? Ook dat regelen wij graag voor je. Onze Zingo maakt van iedere gelegenheid een feestje!

    Voor meer informatie over deze Zingo neem gerust contact met ons op.

    20 - 1000 personen

    Ja! Wij willen echt eens iets uitbundigs doen met ons team! En wat is nou leuker dan lekker onbevangen met z'n allen zingen? SingIt! The Battle is een wedstrijd waarin teams met elkaar de strijd aan gaan in een spannende zangcompetitie. Doen jullie mee?

    In meerdere spelrondes met verschillende opdrachten krijgen de teams de kans om hun zangtalenten aan te boren en te presenteren. Jullie kiezen uit verschillende bekende liedjes die jullie als groep of als duo ten gehore brengen. En natuurlijk doen jullie je uiterste best om de act zo groots mogelijk neer te zetten! Hierbij kunnen jullie gebruik maken van ons atelier, wat gevuld is met leuke en gekke kleding, pruiken, hoeden en props. Jullie kleden de act zelf aan, inclusief achtergrondkoor en dansers. Een komische jury van acteurs van InspirationCompany deelt punten uit voor de verschillende rondes. SingIt The Battle sluit af met een groot finalenummer en een prijsuitreiking voor het beste team.

    SingIt! The Battle is voor iedereen een fantastische teambuildingsactiviteit en staat garant voor ontzettend veel plezier. Je hoeft niet mooi of goed te kunnen zingen, iedereen kan meedoen!

    Vul voor meer informatie onderstaand aanvraagformulier in!

    25 - 100 personen
    We gaan in deze te gekke Quiz even weer terug naar die heerlijke jaren 70 en 80!
    Keek jij vroeger altijd naar Miami Vice of naar Zeg 'ns Aaa? Was jij de koning met de Rubixcube of met Pac-Man? Is meezingen met de hits van Abba, Queen of de Beegees geen probleem? Herken je de openingstune nog van Tour of Duty of Kinderen voor Kinderen ? Wij nemen je in deze te gekke Quiz en muziekbingo mee naar de jaren 70 en 80 met tal van Ohja momenten! Daarnaast draaien we al die fantastische hits uit deze jaren en doen we ook de aankleding om jullie een overgetelijke middag of avond te geven! Uiteraard met een presentator volledig in stijl. Alle deelnemers ontvangen van ons ook nog een te gek 70's/80's kadootje als mooie herinnering, en wellicht pakt jouw team wel die waanzinnige andere prijzen!?

    De 70's en 80's Quiz
    Deze Quiz & Muziek avond/middag is voor elke gelegenheid en voor elk gezelschap! Jong en oud vinden dit fantastisch! Uiteraard houden wij er met het niveau van de vragen rekening mee dat niet iedereen deze jaren mee heeft gemaakt. De Quiz is leuk, grappig en zit tal van prachtige momenten uit deze jaren.  Wij kunnen de middag of avond helemaal naar jullie idee indelen. Tijdens deze Quiz spelen we ook nog de Muziekbingo waar ook unieke prijzen te winnen zijn! De totale Quiz duurt ongeveer 2 uur. (korter en langer in overleg mogelijk) In de Quiz zelf zitten plaatjesrondes, muziekrondes, tv series, films, gadgets, beeldrondes, teveel om op te noemen! En de muziekbingo is natuurlijk de kers op de taart.

    70's en 80's Quiz op Locatie: Unieke intense, gezellige en vooral waanzinnige Quiz met muziekbingo waarin we jullie mee terugnemen naar de jaren 70 en 80 en dit aanvullen met heerlijke muziek. Wij komen naar jullie locatie en hebben alles bij ons (aankleding, geluid, scherm etc) Wij hebben van jullie enkel een stroompunt nodig!

    Duur
    • Ongeveer 2 uur (ook korter mogelijk)

    Starttijden:
    • In overleg is alles mogelijk, ook de mogelijkheid om het te combineren met (bijvoorbeeld) rondom jullie lunch of diner.

    Details:
    • Minimaal 20 personen
    • Prijs is inclusief BTW
    • Prijs is inclusief reiskosten
    • Prijs is inclusief benodigdheden
    • Prijs is inclusief 90s aankleding (posters, reclameborden etc)
    • Prijs in inclusief Quizmaster
    • Prijs is inclusief Bokaal voor het winnende team (Flippocup)

    Inhoud van het arrangement:
    • Te gekke Quiz met beelden, muziek en vragen rond de 70's en 80's + Muziekbingo
    • We draaien rondom de Quiz lekkere 70's / 80's muziek.
    • Spontane Quizmaster
    • Prijs voor het winnende team! + kadootje voor alle deelnemers.
    Prijs:
    • €19,95 p.p. (all-in) (geen extra kosten)

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     
    20 - 500 personen

    De (online) Kerstborrelshow is een spetterende, muzikale teamactiviteit die perfect is voor elke moment; van kerstborrel en bedrijfsuitje. Een spraakmakende muziekquiz bomvol kersthits, maar natuurlijk komen ook andere hits van toen en nu voorbij. Een enthousiaste host en steengoede pianist maken samen met jullie het feestje! 

    Ons kerstconcept is voor de aankomende feestmaand vernieuwd én beter dan ooit! In anderhalf uur tijd komen de leukste kerstklassiekers voorbij, strijden jullie in teams voor te gekke prijzen en wordt jullie puzzelvermogen op de proef gesteld! De muzikanten en presentator zoeken constant interactie met de deelnemers. Daarnaast maken we gebruik een op en top kerst decor en strak vormgegeven visuals. Het belooft een dynamische show te worden waarbij stilzitten geen optie is. Meezingen, dansen of samen proosten; alles kan! En verzoeknummers zijn altijd welkom; want onze pianist kan bijna alles spelen!

     

    10 - 1000 personen

    Over deze pagina

    Een creatief bedrijfsuitje met muziek maken en dansen is niet alleen leuk...Tijdens uw bedrijfsuitje met Muziek en Dans in Overijssel leert u ook nieuwe dingen in uzelf en uw collega's! Het samen maken van een c.d of een mooi muziekstuk met elkaar instuderen helpt u ook bij het verbeteren van de verhoudingen in uw team. Want hoe zou het klinken als u samen met uw collega's de djembe gaat bespelen! Of drummen op olievaten?!
    U kunt bij een bedrijfsuitje in de rubriek Muziek&Dans in Overijssel bijvoorbeeld ook denken aan een lipdub maken, of een pubquiz spelen waarbij samenwerken en kennis centraal staan. Of maak samen in 1 dag een muziekvideo of ga en dagje radio maken! Tijdens een  bedrijfsuitje Muziek en Dans in Overijssel kunt u gericht iets leren over uw collega's en hun muziekkennis of muzikale vaardigheden!

    WegmetdeBaas heeft voor u de leukste en beste bedrijfsuitjes in Muziek en Dans in Overijssel gevonden. Bij ons vindt u alles overzichtelijk op 1 plek. Van smartlappen zingen in Overijssel tot een eigen rap schrijven!