Bedrijfsuitje Muziek en Dans in Eindhoven

Filteren

Filters

LenteUitjes
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
28 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Muziek en dans
  • Plaats, regio of provincie: Eindhoven
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Ga jij de uitdaging aan? Speel mee met een supergezellige muziekbingo of een originele pubquiz!

    De pubquiz is een klassieker op ieder personeelsfeest. De Quizmeester weet de pubquiz als geen ander in een origineel jasje te steken met een presentator met een aanstekelijk enthousiasme!

    De muziekbingo is een muziekspektakel en een feest der herkenning, kies jouw favoriete genres en de dj mixt alle liedjes soepel aan elkaar. Streep de liedjes af die je hoort en wie weet roep jij als eerst: BINGO!!

    Beschikbare thema's muziekbingo:

    • Algemeen
    • 60s hits , 70s hits, 80s hits, 90s hits, 00s hits, 10s hits
    • Après-ski , Carnaval
    • Dance, Disco, Duits, Filmmuziek
    • Foute hits, Hemelse hits, Homo Top 100
    • Kerst
    • Nederlandstalig, Nederpop
    • Rock, Romaanse Talen, Songfestival
    • Top 2000, U.K. hits, U.S.A. hits
    • Vastelaovend, Zangeressen en/ of Zomerhits

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     

    15 - 250 personen

    Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Clipgame en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte en opgenomen clips! 

    In een dynamische strijd voor de beste korte clip worden jullie onder tijdsdruk uitgedaagd om zo goed mogelijk samen te werken. De bedoeling is dat jullie in teams aan de slag gaan met het maken van een korte clip. Deze clip nemen jullie op met jullie eigen smartphone. Hierbij mogen jullie gebruik maken van de omgeving, van de locatie en van ons mobiel atelier vol met leuke en gekke kostuums, pruiken en props. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de meest inspirerende clip te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    We bepalen samen van te voren het thema voor de clips. Dit kan een actueel thema in het bedrijf zijn bijvoorbeeld. We denken graag met jullie mee over de mogelijkheden. 

    Aan het eind van de dag worden de clips plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste clip. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!

    De Clipgame is een ludiek, verrassend en flitsend event met de clips als blijvend aandenken aan deze dag. De Clipgame is op elke gewenste locatie te organiseren.

    30 - 200 personen

    Schuilt er in jouw teammanager een Freddie Mercury, is je P&O dame een ras-bassiste of zing je zelf de sterren van de hemel?! Ontdek tijdens HET leukste teamuitje van Nederland wie de echte rockstar van jullie bedrijf of vriendengroep is en beleef een avontuur om nooit te vergeten!

    Tijdens Teambanding waan je je een echte rockstar en treed je op samen met je collega’s. Zang, gitaar, drums, bas of piano spelen, alles kan. Onder leiding van professionele muzikanten wordt iedereen begeleid in het instrument dat het beste bij hem of haar past.

    Nog nooit een instrument bespeeld? Geen probleem! Je zult je verbazen hoeveel er al uit een instrument te halen is met de juiste begeleiding! 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 120 personen

    Swingt uw team al? Of kan de samenwerking nog verbeteren? 
    Een drummend lichaam is misschien wel het beste voorbeeld van een goedlopende organisatie.

    De ledematen van de drummer zijn de verschillende afdelingen die goed aangestuurd en gecoördineerd moeten worden. Hoe beter de afdelingen in staat zijn op het juiste moment hun taak uit te voeren des te swingender het ritme klinkt.

    Ook in een organisatie moeten de diverse disciplines in balans zijn om een werkend geheel te krijgen. Samenwerken en als team opereren bepalen in belangrijke mate het succes.

    In deze workshop staat het swingende ritme symbool voor een goed lopende efficiënte organisatie. 
    Drumwerk komt op locatie (desgewenst) in uw eigen (bedrijfs)pand of op de door u gekozen evenementlocatie. Indien nodig helpen we graag bij het zoeken naar de juiste plek in een door u aangegeven dorp of stad.  

    De workshop; wat kunt u verwachten? 
    Uw teamleden staan in een kring, ieder met één los onderdeel van een drumstel voor zich. In groepen hebben de deelnemers eenzelfde taak; de groepen/afdelingen voeren uit wat de handen en voeten van een drummer doen als deze een ritme speelt. De instructeur maakt, zittend achter een compleet drumstel, deel uit van de kring om alle uit te voeren taken goed te kunnen begeleiden en te coördineren.

    Er wordt begonnen met een eenvoudig popritme en gaandeweg worden moeilijkere Zuid-Amerikaanse ritmes gespeeld. De workshop duurt anderhalf uur. Muzikale kennis vooraf is niet nodig!

    Teamwork is het sleutelwoord!
    De volgende aspecten komen naar voren:
    · luisteren naar elkaar
    · focussen; geconcentreerd je eigen taak uitvoeren, daar niet te snel van afwijken en tegelijkertijd rekening houden met je omgeving
    · samenspelen en tegenspelen
    · leiden en volgen
    · coördineren
    · benutten van ieders persoonlijke kwaliteiten
    · ervaren dat als een motor eenmaal loopt, het werk minder energie kost

    Het wordt de deelnemers snel duidelijk dat het geheel meer is dan de som der delen. Er klinkt pas een swingend ritme als iedere(!) deelnemer meedoet en rekening houdt met de bovengenoemde aspecten.

    De vernieuwende meerwaarde van DRUMWERK!
    Doordat de deelnemers niet allemaal hetzelfde ritmische patroon spelen, zoals dat vaak wel het geval is bij andere slagwerkworkshops, ervaren ze veel duidelijker dat ze een schakel in de ketting vormen; ze zijn een radertje in een groter geheel.

    Even vormen de mensen van uw organisatie samen de stuwende, hardwerkende drummer. Onze overtuiging is dat een klant swing ervaart in uw organisatie zoals een publiek in deze zaal ook voelt of het goed loopt in de band. Drumwerk is dus veel meer dan een beetje samen trommelen. 

    Natuurlijk is het mogelijk, om op eigen gelegenheid, deze leuke workshop af te sluiten met een diner!

    Drumwerk werkt erg goed voor teams van 8 tot max. 48 personen. Groepen groter dan 48 personen adviseren we op te splitsen in 2 of meerdere groepen die aparte sessies doen. Bel gerust wanneer uw plan afwijkt. We leveren indien mogelijk graag maatwerk!

    Welke klanten gingen u voor: 

    Acaleph BV / AEGON / Albeda College/ Ambiq /ANNA Agency BV/APM Terminals /Artistic Hair/ Astellas/ Atradius/ Brandweer Lisse/ Capgemini/ CBS / Centocor BV/ Centrum voor Tandheelkunde/ Cintea/ COA/ CONO Kaasmakers/ Ctgb/ Deco Home van Rossum/ Deerns Nederland B.V./ Dienst SoZaWe NW Friesland/ Digilock Europe B.V./ Drukkerij Cabri/ DSM/ D-fitcompany/ Elckerlyc Montessori Basisschool/ Electrolux/ Endemol/ Erasmus MC/ Eurocross Assistance/ Flevoziekenhuis/ Flora Holland/ Gemeente Noordwijk/ GGZ Drenthe/ IKEA International/ ING/ Koninklijke Marechaussee/ Latexfalt BV/Leiden City Events en vele anderen

     

    8 - 48 personen
    Speciaal voor iedereen die op zoek is naar een teamuitje of teambuildingsactiviteit binnen de huidige maatregelen: onze online workshops!! 

    Tijdens de workshop homemade videoclip maken, maken jullie als team, op jullie eigen locatie, allemaal een onderdeel van jullie eigen videoclip of lipdub. Jullie kiezen zelf het liedje. Wij zullen het liedje verdelen over het aantal personen dat meedoet. Ieder krijgt zijn/haar eigen stukje en rol in de videoclip! Bedenk hier de leukste dansjes, acties of gekkigheden voor. Voor tips kan je altijd bij ons terecht.

    Na de verdeling en het instuderen is het zover: het is tijd om je eigen clip op te nemen. Je kunt hiervoor gewoon je mobiele telefoon gebruiken. Wanneer je jouw stukje van het lied hebt opgenomen, deel je deze met ons. Wij monteren alle losse stukjes tot één te gekke videoclip. Uiteraard wordt het een flitsende clip, inclusief effecten. Zo hebben jullie, apart van elkaar, toch samen iets heel gaafs gemaakt. 


    Ook kun je voor de horrorfilm kiezen: speel jij de detective of het slachtoffer in jullie eigen horror? Ook bij deze activiteit krijgt iedereen een eigen onderdeel om te verfilmen. Alle gefilmde beelden zorgen, na montage, voor één lange speelfilm waarin jullie allemaal een hoofdrol spelen! 

    Ook het maken van een lipdub of het spelen van een hilarische pubquiz behoren tot de mogelijkheden. En dat allemaal gewoon vanuit huis! Op afstand, maar toch samen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
    10 - 500 personen

    Ben je op zoek naar een uniek uitje? Boek dan onze silent disco bij jullie op locatie! Al onze topDJ's kunnen elke stijl in overleg draaien en hebben alle apparatuur bij zich om jullie ruimte om te toveren tot een toffe discozaal! Van 80's tot house en van R&B tot techno. Of misschien wel een mix van dit alles? Alles is in overleg mogelijk! Ook de koptelefoons zitten uiteraard bij de prijs inbegrepen!
    Dit zal gegarandeerd een middag of avond worden waar nog lang over zal worden nagepraat! 

    Het grote voordeel van een silent disco is dat de DJ op meerdere kanalen tegelijkertijd draait en jij met jouw eigen koptelefoon zelf kan kiezen waar je naar wil luisteren. Aan de kleur van de koptelefoon zie je, wie naar dezelfde muziek luistert. Sta jij op rood en jouw collega op groen....dan zullen jullie dansmoves er dus totaal anders uit zien wat voor hilarische taferelen zal zorgen. Onze DJ's zijn professioneel, draaien op grote festivals en feesten en kunnen alle kanten op qua muziekstyle. Ze maken er een groot feest van!

    - De kosten zijn €39,95 per persoon (inclusief BTW bij een minimum van 20 personen)
    - Wij rekenen GEEN reiskosten door heel Nederland!
    - De tijden zijn volledig in overleg.
    - De prijs is tot een maximum van 125 personen (tegen meerprijs is meer dan 125 personen mogelijk).

    Alle materialen qua geluid zijn bij de prijs inbegrepen! 

    20 - 125 personen

    Verveel jezelf geen moment met onze 80`s 90`s en 00`s Quiz met Swingende QuizMasters.

    Vragen, muziek, tv series raden en actie wisselen elkaar af.
    Na de indeling van de teams kiezen jullie een teamcaptain en wij zorgen dat de teamcaptain duidelijk herkenbaar is haha.

    Dan begint de 2 uur durende Quiz die bol staat van gezelligheid, met een heel hoog Oooh Jaaaa gehalte en gepresenteerd wordt door oergezellige en meeswingende QuizMaster.

    Welk team gaat winnen? Welk team mag aan het einde meezingen met “We are the champions” en de felbegeerde medailles in ontvangst nemen?

    Wij zorgen altijd voor een leuke aankleding en Oud-Hollands snoep op de team tafels.

    Al onze Quizzen zijn inclusief:

    • Altijd Vrolijke Quizmaster
    • Aankleding van de Locatie en Deelnemers
    • Oud-Hollands Snoep voor Iedereen
    • Spetterende Prijs voor de Winnaars
    • Officiële Prijsuitreiking
    • Plezier en Entertainment
    • Veel Verschillende Onderdelen
    • Eigen Inbreng Mogelijk

    Onze andere Quizzen zijn:

    • Ik hou van Holland Quiz
    • CarnavalQuiz
    • MuziekQuiz
    • Boer zoekt…….Gezellig bedrijf Quiz
    • 80`s 90`s en 00`s Quiz
    • Jongens tegen de Meisjes Quiz
    • Quiz op maat gemaakt

    De Quiz
    tot 15 personen € 375,-
    15 tot 30 personen € 24,95 p.p
    31 tot 45 personen € 22,95 p.p
    vanaf 46 personen € 19,95 p.p

    Alle bedragen zijn exclusief btw

    Voor 2 uur gezelligheid inclusief aankleding en benodigdheden.
    Wacht niet meer langer en boek deze gezellige quiz op jullie gewenste datum en tijd. Vul voor meer informatie over dit uitjehet aanvraagformulier in!  

    2 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. Uiteraard Coronaproof!

    Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.

    Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.

    Zie hieronder de mogelijkheden:

    - 60’s & 70’s
    - 80’s & 90’s
    - 2000 tot nu
    - Nederpop
    - Divers

    Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster. 

    Inclusief:
    - Popquiz
    - Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
    - 3-gangen diner
    - Locatiehuur
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs: vanaf €52,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    De Lipdub is het ultieme bedrijfsuitje. Gezellig, actief en met een prachtig eindresultaat. Iedereen kan meedoen.

    Bij een Lipdub playback je met al je collega's een nummer. Iedereen neemt een paar regels tekst voor zijn/haar rekening. Ondertussen "loopt" de camera door het hele gebouw. Nu is het de bedoeling dat elk "shot" zo leuk mogelijk is. Onze Superdagje teamleiders gaan samen met jou de leukste moves, dansjes, pop-ups andere scenes bedenken om dit de vetste lipdub ooit te maken! 

    TVworkshop zorgt voor alles, zoals kleding, versiering, attributen, begeleiding, audio en natuurlijk een goede cameraman met Steadicam. Daarnaast selecteren we samen een leuk nummer!

     

    Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in! 

    10 - 500 personen

    Energize Your Team! (Indoor & Outdoor)

    De leukste ‘Energizers’ om je team mee op te laden…
    Verras jouw collega's met originele activiteiten, ga samen lachen om vervolgens het jaar vol energie af te sluiten of natuurlijk te beginnen...

    Wat is een energizer?
    Een energizer is een korte actieve teamactiviteit die bij ons meestal tussen de 30 en 60 minuten duurt.
    Het draait hierbij om activiteiten die gasten vooraf niet verwachten, plezier maken en lachen.

    Online en offline
    Wij hebben energizers die tijdens live events georganiseerd kunnen worden, maar ook opties voor online evenementen. Moet je een online evenement organiseren in zoom of teams en ben je bang dat de energie bij de kijkers teveel inzakt? Wij adviseren je graag hoe je er voor kan zorgen dat het publiek er bij blijft en ook na een online sessie enthousiast de computer afsluit...

    Wanneer organiseer je een energizer?
    Energizers zijn op allerlei momenten en voor allerei soorten evenementen geschikt. Van een kick-off meeting tot een sales meeting tot een standaard bedrijfsuitje of kerstfeest.

    Wij adviseren altijd energizers te organiseren op die momenten dat het extra energie gewenst is of om het ijs te breken. Dus bijvoorbeeld aan het begin van de vergadering of juist aan het einde van de dag.

    Maar energizers zijn ook heel geschikt voor een ochtendsessie na een feestavond. Zeker nu met corona. Feestavonden lijken misschien te stoppen om 00.00 uur, maar dat hoeft niet. Om 7.00/8.00 uur 's ochtends kunnen we gewoon verder met een echte 'Morning Disco' inclusief DJ, Glowsticks, dansvloer, etc.

    Wat voor energizers organiseren jullie
    Er zijn vele energizers mogelijk, maar wij geven de voorkeur aan (licht) actieve sessies zoals:

    • A Sunrise Disco Party
    • Silent Disco Hit Bingo
    • Boxing clinic
    • Haka clinic
    • En meer...

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    50 - 1000 personen

    De "Foutste 2 uren" beleven jullie bij deze Knotsgekke Quiz.
    We vertellen nog niet alles natuurlijk over deze foute quiz  maar willen een klein tipje van de sluier oplichten.

    Alles aan deze Quiz is Fout, heel Fout, gewoon Fout, erg Fout en heel erg Fout. Natuurlijk heel veel Foute Muziek die jullie als vaste luisteraars van Het Foute uur allemaal kunnen meezingen natuurlijk.
    Veel Foute uur vragen, en vragen die echt op het randje zitten.

    Nog Fouter dan Fout zijn de opdrachten voor de teams, durven jullie de strijd aan te gaan?

    We beginnen met het aankleden van de teams.
    Wij nemen gekke brillen, hesjes, hoeden en slingers mee.
    Na de indeling van de teams stellen de teamcaptains de Foute teamleden voor en kan de Quiz beginnen.

    Onze Quizmasters zorgen dat het een gezellige boel wordt onder het genot van lekker snoep voor alle teams.

    Boek nu gelijk deze Foute Quiz of bel met Simona voor meer informatie.

    De Quiz
    tot 15 personen € 375,-
    15 tot 30 personen € 24,95 p.p
    31 tot 45 personen € 22,95 p.p
    vanaf 46 personen € 19,95 p.p
    Alle bedragen zijn exclusief btw.

    Voor 2 uur lang gezelligheid inclusief aankleding, oud-hollands snoep en alle benodigdheden.
    Al onze quizzen zijn inclusief:

    • Quizmaster
    • Medailles voor het winnende team
    • Alle benodigdheden
    • Aankleding van de deelnemers
    • Lekker snoep voor iedereen
    • Reis en parkeerkosten

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     

    2 - 500 personen

    Smells like team spirit: samen muziek maken is de ideale invulling van je bedrijfsfeest of teambuiling. Je leert elkaar anders kennen, krijgt een nieuwe klik met vertrouwde mensen en ontwikkelt nieuwe vaardigheden.

    We gaan graag met je in overleg en adviseren je met veel plezier over de verschillende opties en prijzen. Neem dus vooral even contact met ons op.

    Popband
    Leer je collega’s beter kennen door een workshop Popband. Wat komt er allemaal kijken bij een band en hoe werk je samen zodat je overtuigend op het podium staat? De workshopdocenten van POPEI staan voor je klaar om deze geheimen te vertellen.


    Straatvuil Percussie
    Een percussieworkshop zoals je die niet eerder hebt meegemaakt. Je gaat muziek maken op alles behalve instrumenten en je leert met je collega’s samen te werken om tot een gezamenlijk ritme te komen. Door samen ritmes te maken leer je naar elkaar te luisteren en elkaars inbreng te waarderen. Een actieve en energieke workshop!

    Sing Out Loud
    Iedereen kan zingen! Ontdek je eigen geluid in deze leuke zoektocht. Hoe komen klanken samen? In hoeverre verschilt jouw stem met die van je collega?

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 30 personen

    Plezier, Teambuilding, Functioneel, Samenwerken, Entertainment & Hilariteit!
     
    Speel samen met bijvoorbeeld 60,180 of zelfs 600 collega’s de hoofdrol in een spetterende videoclip waarin je op een ludieke wijze een bekend liedje playbackt. Een lipdub bestaat uit één shot waarin de steadicam operator (camera) een vooraf bedachte route aflegt.

    Tijdens de presentatie van jullie lipdub zie je jouw collega’s van het scherm knallen:) Aansluitend is er een spetterende Lipdub Music Award Show. Wie valt er in de prijzen?
     
    Geef jouw afdeling en/of jouw totale organisatie een boost!

    Echt maatwerk 
    LIPDUB TEAMBUILDING wordt altijd op maat gemaakt. Hierin is een goede voorbereiding van belang. In persoonlijke gesprekken brengen we alle speerpunten in kaart en verwerken dit in het Lipdub script. Tijdens dit gesprek wordt tevens het totale evenement tot in de puntjes voorbereid.
     
    Persoonlijke Service:
    Persoonlijke service staat bij LIPDUB TEAMBUILDING hoog in het vaandel! Het doel dat jij en jouw organisatie wilt bereiken staat voorop. Samen zorgen wij ervoor dat deze meer dan behaald worden.
     
    Vakmensen:
    Van origine komen wij vanuit de televisie, film en evenementen industrie. Wij hebben tientalen jaren ervaring in de organisatie van Filmevenementen. De eerste lipdubs die hier in Nederland werden geproduceerd daar waren wij bij betrokken.
     
    Specialisatie:
    Wij zijn specifiek in teambuilding gerichte lipdubs (voor grote groepen) gespecialiseerd.Veel Plezier, Hilariteit, Samen, Gezelligheid & Entertainment zijn hier uiteraard onderdeel van!

    Ervaring:
    LIPDUB TEAMBUILDING en zijn crew hebben honderden lipdubs geproduceerd. Voor bijna alle organisaties was teambuilding zeer belangrijk. Hierdoor hebben wij de ultieme formule ontwikkeld waarin Plezier, Teambuilding, Hilariteit, Saamhorigheid en Amusement samensmelten.

    https://www.youtube.com/watch?v=tUJP2yAG944 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    40 - 1000 personen

    Houd je van muziek en wil je een ludieke dag beleven? Dan heb je zojuist hét perfecte bedrijfsuitje gevonden. Jullie gaan namelijk een lipdub maken! Boek snel bij Uitjesbazen, dé nummer 1 in bedrijfsuitjes en teambuilding activiteiten!

    Lipdub opnemen met collega’s
    Maak een lipdub met je collega's. Een hilarische dag wat ook nog een prachtige videoclip oplevert. Een lipdub betekent dat je met je bedrijf een lied gaat playbacken en een videoclip maakt. Let op: in slechts 1 take. Tip: uitermate geschikt als promotiefilmpje voor jullie bedrijf.

    Is iedereen klaar?! Actie!!!
    Wij zorgen voor een cameraman, regisseur, camera, en een verplaatsbare speaker met het door jullie gekozen lied, inclusief songteksten. Vooraf starten we met een presentatie, zodat iedereen weet wat een lipdub is en hoe belangrijk creativiteit is tijdens dit proces. Wij begeleiden het van A tot Z en stoppen niet voordat de puntjes op de 'i' staan.

    Voorbeeldprogramma:

    • Voorstellen regisseur en cameraman;
    • Verkleden;
    • Groepsindeling;
    • Oefenen per groep + tips;
    • Oefenen complete lipdub;
    • Opname (vaak meerdere keren, totdat alles er perfect op staat).

    Montage, DVD en online bestand
    Na de lipdub monteren wij een DVD die naar jullie gestuurd wordt. Ook zal er een online bestand gemaakt worden, waardoor het makkelijk te versturen is naar iedere deelnemer.

    Prijs
    Vanaf €29,50 per persoon

    Duur
    1,5 uur  

    25 - 800 personen

    MuziekQuiz . Een feest van herkenning, hits en gezelligheid!

     Onze MuziekQuiz geeft een middag of avond vol plezier. Je hoort je favoriete hits en geeft je de kans jouw muziekkennis te laten zien. Help je team aan de overwinning! Een Muziekquiz is mogelijk in een kroeg of op locatie door heel Nederland. Onze MuziekQuiz is perfect te combineren met een borrel of diner.

    Onze Muziekquizzen duren ongeveer 1,5 tot 2 uur en zijn precies onderscheidend genoeg: Iedereen kan meedoen, maar de winnaars onderscheiden zich door net dat beetje meer feitenkennis. 

    Al onze Muziekquizzen bevatten minimaal 1 video, 1 audio en 1 afbeelding ronde. Onderwerpen variëren van sport, wetenschap, muziek, entertainment tot geschiedenis.

    Onze Quizzen worden gemaakt door professionals uit het vak en bestaan uit verschillende soorten rondes, fragmenten, opdrachten en vragen. Maar alles met 1 thema: muziek.

    De Quiz is geschikt voor alle leeftijden en wordt op de deelnemers aangepast. Wij regelen de Quiz van A-Z: van een enthousiaste quizmaster tot het vinden van een geschikte locatie of komen naar jouw eigen locatie! 

    Hoe verloopt een MuziekQuiz?
    Jullie verzamelen in een gezellige horeca locatie of op een eigen locatie.
    Onze ervaren quizmaster geeft jullie 1,5 tot 2 uur lang top entertainment. 
    We spelen in teams die variëren in grootte van 3-6 personen.

    De Quiz kent verschillende rondes. Bekende en iets minder bekende muziekfragmenten, videoclips, plaatjes en kennisvragen wisselen elkaar af. Hits van nu worden gecombineerd met jaren 70, 80 en 90 nummers.

    Geen enkele MuziekQuiz is hetzelfde en wordt aangepast op de deelnemers. 

    Waarom een MuziekQuiz?
    Plezier en teamwork

    Een MuziekQuiz is niet alleen leuk, maar je leert ook samenwerking onder tijdsdruk. Het beste team wint tijdens dit uitje! 
    Geschikt voor iedereen.

    Een goede Muziekquiz bevat genoeg variatie aan muziekstijlen. Voor iedereen zitten er favoriete hits tussen. 

    Gezamenlijke ervaring 
    Een vrolijke, feestelijke ervaring versterkt de onderlinge- band of vriendschap! De herinnering aan een top avond zorgt voor een mooie herinnering. 

    Inclusief 
    Professionele Quizmaster
    MuziekQuiz met gevarieerde muziekrondes
    Antwoordformulieren
    Prijzen voor de winnaars

    Dinerarrangement tijdens uw bedrijfsuitje is ook mogelijk! 
    Tijdsduur: 1,5 tot 2 uur

    10 - 500 personen

    Over deze pagina

    Een creatief bedrijfsuitje met muziek maken en dansen is niet alleen leuk...Tijdens uw bedrijfsuitje met Muziek en Dans in Eindhoven leert u ook nieuwe dingen in uzelf en uw collega's! Het samen maken van een c.d of een mooi muziekstuk met elkaar instuderen helpt u ook bij het verbeteren van de verhoudingen in uw team. Want hoe zou het klinken als u samen met uw collega's de djembe gaat bespelen! Of drummen op olievaten?!
    U kunt bij een bedrijfsuitje in de rubriek Muziek&Dans in Eindhoven bijvoorbeeld ook denken aan een lipdub maken, of een pubquiz spelen waarbij samenwerken en kennis centraal staan. Of maak samen in 1 dag een muziekvideo of ga en dagje radio maken! Tijdens een  bedrijfsuitje Muziek en Dans in Eindhoven kunt u gericht iets leren over uw collega's en hun muziekkennis of muzikale vaardigheden!

    WegmetdeBaas heeft voor u de leukste en beste bedrijfsuitjes in Muziek en Dans in Eindhoven gevonden. Bij ons vindt u alles overzichtelijk op 1 plek. Van smartlappen zingen in Eindhoven tot een eigen rap schrijven!