VR games in Utrecht

Filteren

Filters

Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
119 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Indoor spel en ontspanning
  • Plaats, regio of provincie: Utrecht
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Combineer MVO en teambuilding met Bouw een fiets voor Afrika! Een absoluut TOP-uitje in samenwerking met stichting Tools To Work. Uiteraard Coronaproof!

    Bouw samen met uw collega’s, een fiets voor Afrika! Van kaal frame tot een complete, kwalitatief uitstekende fiets. Uitgerust met de mooiste accessoires. Dat is de uitdaging die u met uw team aangaat!

    De teams beginnen met enkel een frame en gereedschap. Wat volgt is een dynamisch programma waarbij alle deelnemers tot het einde betrokken blijven bij het streven naar een zo goed mogelijk eindresultaat. De fietsonderdelen worden verworven door strategisch in te kopen en te onderhandelen. Daarna gaat een deel van het team aan slag met de onderdelen, de boutjes en de moertjes, terwijl anderen zich buigen over onze breinbrekers om accessoires te verdienen. Aan het einde van dit evenement worden de fietsen door de deelnemers getest. Onder toeziend oog van alle deelnemers volgt de ereronde en ontvangt het winnende team een originele prijs.

    Met Bouw een fiets voor Afrika, bouwt u aan een goed doel: wij hebben een samenwerking met de stichting Tools to Work (AMBI erkend) uit Teteringen. Voor elke door u gebouwde fiets, verzorgt de stichting Tools to Work een fiets die zal worden verscheept naar een project in Afrika. Uiteraard geven wij u hier graag meer informatie over.

    Bij Bouw een fiets voor Afrika zijn er alleen maar winnaars. Terecht een TOP-uitje met een goed gevoel en uitermate geschikt als teambuilding activiteit!

    Programma voorstel

    14:45 - 15:00       Ontvangst en uitleg
    15:00 - 15:30       Veiling van de fietsonderdelen
    15:30 - 16:00       Onderhandelingen en start bouwen
    16:00 - 17:00       Verder bouwen en inkopen accessoires
    17:00 - 17:15       Testronde op het parcours
    17:15 - 17:30       Prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • Op iedere gewenste locatie mogelijk
    • Alle benodigde gereedschappen, beschermende kleding en fietsen
    • Originele prijs voor het winnende team
    • Donatie voor de fiets, dit deel is aftrekbaar voor belastingen
    • Verscheping van de fietsen naar Afrika

    Optioneel

    • Lunch, borrel en/of diner
    • Extra accessoires
    • Ook op eigen locatie mogelijk
    • Combineren met andere activiteiten
    • Engelstalige opdrachten/spelleiding
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!
    15 - 1000 personen

    Een werkdag is nog nooit zo leuk geweest. Deze hilarische spelshow staat garant voor een onvergetelijk teamuitje.

    Alles Mag op een Werkdag is het beste uitje om de werkweek mee te beginnen, te doorbreken of af te sluiten. De onverwachte spelelementen zullen jullie gegarandeerd aan het lachen maken.

    De gekozen teamcaptains beginnen met het voorstellen van de teamleden, waarna de strijd bijna kan losbarsten! Eerst nog een formeel gesprek met een ludieke twist en daarna kan De Alles mag op een Werkdag echt beginnen. We testen jullie creativiteit met Office Origami en ‘spijkers met koppen slaan’, krijgt een heel andere betekenis. Brul, mime, zing en teken er op los! Uiteraard hoeft er niemand over te werken en gaan jullie aan het eind van de werkdag zingend naar huis!

    Het teamuitje ‘Alles Mag op een Werkdag’ is te boeken in het Nederlands en in het Engels. Neem gerust contact met ons op, wij vertellen u er graag meer over!

    Programma voorstel

    19:30 - 20:00       Ontvangst, speluitleg en voorstellen van de teams
    20:00 - 21:00       Eerste deel: Alles Mag op een Werkdag!
    21:00 - 21:15       Pauze
    21:15 - 22:15       Tweede deel: Alles Mag op een Werkdag!
    22:15 - 22:30       Prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • Enthousiaste spelbegeleiding
    • Uitdagende opdrachten
    • Gebruik van alle materialen
    • Op iedere gewenste locatie mogelijk
    • Originele prijs voor het winnende team

    Optioneel

    • Opdrachten op maat gemaakt
    • Lunch, borrel en/of diner
    • Combineren met andere activiteiten
    • Engelstalige opdrachten/spelleiding
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!
    15 - 500 personen

    Online en op 1,5 meter afstand is mogelijk!

    Je hoort het vaak, dat wij Nederlands zulke mopperaars zouden zijn. Dat we graag klagen over van alles en nog wat. Is dat nou echt zo erg? Dat klagen?
    Veel mensen ervaren het als vervelend en eigenlijk wordt er gewoon best veel gemopperd over dat er gemopperd wordt. Hoe grappig is dat! Mopperen doen we dus allemaal in meer of mindere maten, dus het zal wel zin hebben. En ja, heb je een paar klagers in je team, dan zorgt dat voor alertheid en voor nieuwe inzichten. Maar hoe je klaagt of moppert, maakt wel uit of dit opgepikt wordt!

    Tijdens deze mopperworkshop gaan we 1,5 tot 2 uur lang mopperen. Mopperen over alle mogelijke onderwerpen die er zijn. Mopperen is afgeleidt van het wordt moppen (grimassen maken), dus er zit een dus lijntje tussen. Mopperen tot je een ons weegt. Zodat je daarna kan kijken met je team, hoe je mopperen kan inzetten als een effectief middel voor verandering. Hoe je mopperen kan ombuiten tot iets positiefs!

    Resultaten na afloop van de mopperworkshop

    • Het team weet waar de mopperkwaliteiten liggen
    • Iedereen gaat naar huis met zijn eigen mopper top 5
    • Meer bewustwording over het effect van moppergedrag
    • Mopperen als een effectief middel inzetten voor verandering, positiviteit en team werk

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    6 - 50 personen

    Een bedrijfsuitje of personeelsfeest in een échte Engelse Dubbeldekker bus? Dit is je kans! Dubbel Dekker Diner verzorgt het meest bijzondere bedrijfsuitje of personeelsfeest sinds jaren! Lekker touren in een echte Dubbeldekker bus, een compleet 3-gangen diner onderweg, drankjes aan boord, muziek en gezelligheid in 1 all-inclusive programma. We halen u op, en brengen u weer ‘thuis’! Waar ook in Nederland!

    Drie mooie restaurants, een dubbel dekker bus en een gezellige groep: onze Engelse Dubbeldekker tourt van u voorgerecht naar hoofdgerecht naar nagerecht. En tussen de gangen door wordt het steeds gezelliger in de gezelligste Dubbeldekker bus van Nederland…Is het de bar aan boord, de partyverlichting of het draaien van jullie eigen Spotify hits? Wanneer je combinatie arrangementen zoekt, denkt de Bus ook graag met je mee.

    Cessna vliegen onderweg, Engelse Highland Games of een Pub Quiz? Wij verzorgen het allemaal! Zoek je jullie volgende personeelsuitje of feestavond, dan moet je dit meemaken!

    Dit uitje is mogelijk vanaf € 75,00 per persoon excl. btw, en vanaf 25 personen.


    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    25 - 500 personen

    In deze interactieve theatershow worden de basisprincipes van het LEAN werken op humoristische wijze onder de aandacht gebracht. LEAN werken betekent dat je je interne processen onder de loep neemt en zorgt dat je organisatie beter en efficiënter gaat functioneren. 

    Tante Lean weet daar alles van, want ze is LEAN en ze haat ‘Waste’ en andere vormen van inefficiëntie. Gelukkig is zij gespecialiseerd in Six Sigma en LEAN werken. De theatershow wordt gespeeld door twee acteurs die u meenemen in deze gestroomlijnde wereld van doorlooptijd verkortingen en kostenbesparingen. De show kan los geboekt worden, maar ook in combinatie met de Duplo LEAN Game waarin teams in competitieverband Duplo torens bouwen en steeds hun processen zo LEAN mogelijk moeten maken om de wedstrijd te kunnen winnen.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.



     

    8 - 500 personen

    Een heel vrolijk groepsuitje voor particulieren en bedrijven. Met veel plezier ga je elkaar van een onverwachte kant mee maken. Ik leg je graag uit hoe…
     
    Je gaat een onderzoek doen naar hoe je (als team en individueel) omgaat met onverwachte situaties. Hoe bereid je voor op iets dat je niet ziet aankomen?
    Ben je van de ’controle’ of heb je vertrouwen in improvisatietalent?

    Tijdens deze workshop ontdek je dat je ’opvoeders’ het beste met je voor hadden en toch… dat er op dit punt vaak iets té veel is aangeleerd. Tijd misschien om dat af te leren?

    Inhoud
    Je doet in hoog tempo veel verschillende oefeningen (voor elk wat wils) in kleine en grotere groepen. Je gaat anders kijken naar de-kans-op-fouten-maken en eventuele faalangst te lijf. Je leert te vertrouwen op je spontaniteit, je gaat improviseren.

    Samen met je vrienden of collega’s oefeningen doen die op het eerste gezicht gemakkelijk lijken: een simpel klap-spelletje bijvoorbeeld. Als dat dan plots anders loopt blijkt het ’Afleren…’ begonnen.

    Na twee uurtjes zeg je volmondig ja tegen de meest spannende situaties. Heb je dingen gedaan waarvan je eerst dacht: Zou ik dat nou wel doen?
 En je collega’s? Je maakt ze mee van een andere kant. Dat zal de samenwerking nog beter maken.

    Kortom: Leuk, (af)leerzaam en nuttig.

    Voor wie
    Particuliere groepen en groepen uit het bedrijfsleven, v.a. 8 personen tot onbeperkt.

    Duur en locatie
    De workshop duurt 2,5 uur. Overal in Nederland en Vlaanderen, een ruime zaal met voor iedere deelnemer een stoel plus twee extra.

    Aanpak
    Het gaat in deze workshop om het plezier met je team. En het gaat ondertussen echt ergens over.
    ’Afleren…’ kan ook in het Engels worden gegeven.

    Neem contact op via het formulier om uw specifieke wensen te delen.

    8 - 2000 personen

    Race of the Robots daagt u op spectaculaire wijze uit. In teamverband ontwerpt u een robot van aluminium en verzinkt staal. Een vleugje 'hoogstaand techniek gevoel', een flinke dosis creativiteit en een partij strijdbaarheid bij het 'gamen' (om onderdelen te verdienen) maken van Race of the Robots een unieke teambeleving! In een zinderende finale strijden de teams, met de zelfgebouwde en op afstand bestuurbare robots, om de winst in de bloedstollende behendigheidsrace 'Race of the Robots'!

    Team Challenge met verrassende games
    Een deel van elk team gaat creatief aan de slag. De overige teamleden verdienen geld met het spelen van games. Met het gewonnen geld kunnen onderdelen worden gekocht in de 'Robot Store'.

    Race of the Robots
    In een echte arena gaan de verschillende robots strijden in een spannend toernooi. Er moeten diverse opdrachten worden uitgevoerd die de wendbaarheid, stevigheid en precisie van de gebouwde robot op de proef zullen stellen. Na het volbrengen van deze missie moet de robot zelf de eigen tijd stilzetten!

    Teamwork
    De controller van de robot moet - als in een estafette - worden overgenomen door elk teamlid. Dus elke behendigheidsronde is ook wérkelijk een teamaangelegenheid!

    Hoe onverschrokken, hoe handig, hoe bestuurbaar, hoe slim is de robot én het team dat daarachter schuilt? Welk team wint Race of the Robots?

    Programmaduur: ongeveer 3 uur.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte over deze teambuilding het aanvraagformulier in!

    12 - 100 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    City Challenge/Battle:

    De teams starten vanuit uw eigen locatie of horeca bedrijf en volgen de route die aangegeven wordt op de telefoon of ipad.
    Tijdens dit teambuildingspel komen jullie uitdagende vragen en challenges tegen met de meest gevarieerde foto/video opdrachten. Deze worden gelijk door ons als jury beoordeeld en teruggekoppeld!

    De vragen en foto/video opdrachten komen in beeld, als je op het juiste plekje in de stad staat. Zoek tevens de locatiepunten die aangegeven zijn en verzamel zo veel mogelijk antwoorden en foto's.
    De Challenge is een echte team wedstrijd! U kunt realtime de score van uw team en de andere teams volgen en ze dwarsbomen met verschillende gadgets.

    Samenwerken, humor en een beetje lef is hard nodig tijdens deze City Challenge, want vaak is het hele team nodig om aan de voorwaarden van de opdrachten te voldoen.

    Centraal in het gebied bevindt zich een begeleider waar de teams naar toe kunnen gaan om verschillende uitdagende denk-, durf of doe challenges uit te voeren.

    Wie durft een meelworm te eten of wie kan op afstand ontdekken wat er door de instructeur wordt uitgebeeld? (er zijn meerdere challenges waaruit gekozen kan worden)

    Door slim te spelen kan de challenge area vaker bezocht worden en zullen er extra punten verdiend worden!

    Het programma ziet er als volgt uit: (Tijdstip van aanvang bepaalt u zelf):

    14.00 uur           ontvangst op locatie
    14.30 uur           Uitleg en teamindeling City Challenge 

    14.45 uur           Aanvang City Challenge
    16.30 uur           Einde City Challenge en korte pauze

                              (terwijl wij een ludieke prijsuitreiking voorbereiden)    

    16.45 uur            De prijsuitreiking, een act op zich en de leukste en ludiekste foto's en video's worden gepresenteerd.

    17.00 uur            Einde van zeer leuke activiteit.
    17.00 uur            Evt. borrel en diner (optioneel)
    De eindtijd bepalen jullie natuurlijk zelf. Alle foto en video-opdrachten worden naar u verstuurd als contactpersoon.

    20 - 600 personen

    Wat is jouw werkstijl? Wat is de werkstijl van je collega’s?
    Ontdek de verschillende stijlen door middel van een ontspannen kaartspel.

    Winst
    Het is lastig samenwerken met iemand die een heel andere werkstijl heeft. Maar met een beetje empathie en aanpassing kun je, juist vanuit deze botsing van stijlen, je winst pakken.

    Met Werkstijlpoker creëer je de ideale situatie om op luchtige wijze met elkaar eens tot een constructief gesprek te komen.

    Spelvorm
    Deze gegamificeerde werkstijltest is feitelijk een persoonlijkheidstest. Door de spelvorm levert het Werkstijlpoker vaak verrassende inzichten op.

    Iedereen kan meedoen met dit simpele kaartspel. Na het spel volgt een boeiende en vermakelijke toelichting. De workshop eindigt met een goed gesprek waarbij deelnemers zich letterlijk in de kaart laten lijken. 

    Meer weten? Bekijk de infographic.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    6 - 1000 personen

    Een spannende, leuke en een unieke beleving!

    Communicatie is van levensbelang in een team. Het verbindt collega's waardoor ze elkaar gaan vertrouwen en optimaal gaan samenwerken! Wij hebben hier een leuke en uitdagende teambuildingsactiviteit voor ontwikkeld waarin deelnemers ervaren hoe een ander communiceert en van elkaar leren hoe het beste met elkaar te communiceren. The case: Europol heeft twee geheimzinnige kisten weten te onderschepen. Volgens de inlichtingen kunnen de kisten niet te dicht bij elkaar komen. De specialisten van Europol zijn stuk gelopen met het kraken van codes om de kisten open te krijgen. Alleen jullie als externe communicatie experts kunnen dit mysterie ontrafelen en een ramp voorkomen!


    Wat staat je te wachten bij The Communication Box?

    Je hebt als team 2 boxen die uit elkaar staan. Het team wordt in tweeën gesplitst. Door goed met elkaar te communiceren kun je beide boxen open maken. Laat zien dat jullie onderlinge communicatie van wereldniveau is. Verbaal door een portofoon, non-verbaal zoals liplezen, gebarentaal en tekenen. Voor jullie maakt het niks uit want jullie begrijpen elkaar in iedere vorm! Laat zien wat teamwork is en test het oplossend vermogen in deze razend spannende Case. Puzzel samen in verschillende groepen naar de oplossing van het mysterie en help hierbij Europol. Een supergave teambuildingsactiviteit gericht op goede communicatie binnen een team!

    Vraag vrijblijvend een offerte aan via onderstaand aanvraagformulier!

    Nieuwsgierig naar meer van onze spannende teambuilding activiteiten? Klik op het tabblad andere activiteiten van dit bedrijf voor nog veel meer activiteiten. zoals onder andere; Moorddiner, Help! De directeur is ontvoerd, Escape in the city.

    6 - 5000 personen

    Onze Escape Dinner Room is een beetje tegenstrijdig. In een Escape Room is het lastig dineren en van een heerlijk driegangendiner wil eigenlijk niemand ontsnappen. Daarom leek het ons een goed idee om beide concepten te combineren. Wij presenteren u met trots de Escape Dinner Room: een dinerspel gebaseerd op het concept van Escape Room!

    In teamverband proeft u de uitdaging. Concludeert uw team al bij het voorgerecht dat u het zelden zo zout gegeten heeft of geniet u aan het eind van de avond de zoete smaak van de overwinning? Onze keukenbrigade is niet ontsnapt aan haar verplichtingen, want het driegangendiner doet alle gedachten aan een ontsnapping spontaan verbleken. Hier wilt u niet voor weglopen! Mocht u snel de juiste escape gevonden hebben dan stellen we u gerust, uiteraard hoeft u niet voor het dessert weg! Er is dus geen enkele reden om geen informatie aan te vragen over dit lekkere groepsuitje!

     

    Hoe verloopt de Escape Dinner Room?

    Als u met een lekker drankje aan tafel zit blijkt uw tafeltje ineens een team te vormen. Gezellig! Het is de bedoeling zo snel mogelijk te ontsnappen en de juiste uitweg van dit driegangendiner te vinden. Het team dat dit als snelste doet wint deze spannende game. Maakt u zich geen zorgen, wanneer u ook ontsnapt, u blijft het hele groepsuitje meegenieten!

    De spelleiding introduceert zichzelf en het spel en dan gaat u van start. Er wacht een escape game vol raadsels, clues, krakende hersens en noodzakelijk teamwork. Blijkt uw directeur ineens een feilloos gevoel te hebben om raadsels op te lossen? Heeft uw secretaresse een antwoord op elke Rotterdamse hersenkraker? Vanavond leert u uw groepsgenoten anders kennen! Wie is verantwoordelijk voor de creativiteit en welke teamleden blinken uit in het denkwerk? Allemaal belangrijk, maar teamwork is noodzakelijk om als eerste team te ontsnappen uit deze escape dinner room.

    Het heet niet voor niets een ‘dinner room’ dus tussen de spannende rondes van de escape serveert de bediening een heerlijk driegangendiner. U proeft zo dat de keukenbrigade niets aan de aandacht heeft laten ontsnappen! Tijdens de gerechten mag u de strijdbijl inruilen voor de vredespijp en is er ruim de tijd om te genieten van het eten maar ook om lekker bij te praten of anekdotes uit te wisselen.

    Zodra de gezelligheid en het lekkere eten de gedachte aan een ontsnapping dreigen te verjagen grijpt de spelleider in en gaan we weer verder! Bovendien aarzelt hij niet om u op het verkeerde been te zetten. Welk team we met eeuwige roem en mooie beloning als winnaar mogen bekronen blijft dan ook spannend tot het laatst!

    Heeft u ook zo’n zin in een groepsuitje met een heerlijk driegangendiner waar geen ontsnappen aan is? Vraag dan snel meer informatie!

    Wat is inbegrepen bij de Escape Dinner Room als groepsuitje?

    Naast een hersenkrakend spel, uitdagende opdrachten en geraffineerde clues, teambuilding, humor en vooral veel gezelligheid is dit leuke groepsuitje inclusief:

    • Professionele entertainer
    • Spelmaterialen van hoge kwaliteit
    • Gebruik van een strategische Rotterdamse locatie
    • Overheerlijk driegangendiner
    • Prijsuitreiking
    • Prijs voor het winnende team
    • Een donatie van € 25,- aan een goed doel. (Het winnende team kiest zelf een goede doel.)

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    15 - 500 personen

    Ga jij de uitdaging aan? Speel mee met een supergezellige muziekbingo of een originele pubquiz!

    De pubquiz is een klassieker op ieder personeelsfeest. De Quizmeester weet de pubquiz als geen ander in een origineel jasje te steken met een presentator met een aanstekelijk enthousiasme!

    De muziekbingo is een muziekspektakel en een feest der herkenning, kies jouw favoriete genres en de dj mixt alle liedjes soepel aan elkaar. Streep de liedjes af die je hoort en wie weet roep jij als eerst: BINGO!!

    Beschikbare thema's muziekbingo:

    • Algemeen
    • 60s hits , 70s hits, 80s hits, 90s hits, 00s hits, 10s hits, 20s hits
    • Après-ski , Carnaval
    • Dance, Dansbaar, Disco, Duits, Filmmuziek
    • Foute hits, Hemelse hits, Homo Top 100
    • Kerst
    • Nederlandstalig, Nederpop
    • Rock, Romaanse Talen, Songfestival
    • Top 2000, U.K. hits, U.S.A. hits
    • Vastelaovend, Zangeressen en/ of Zomerhits

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     

    15 - 250 personen

    Met deze vrolijke rondleiding op jullie eigen apenrots krijg je op een actieve en vooral ook speelse manier inzicht in hoe het komt dat de verhoudingen binnen jullie team liggen zoals ze liggen. 

    "Eindelijk begrijp ik waarom mijn mannelijke collega's steeds van die aparte humor maken en waarom mijn vrouwelijke collega's zo vaak samenscholen!"

    Ik ben toch geen aap?!
    Objectief gezien niet nee. Maar als je kijkt naar hoe we ons onderling gedragen dan zit er meer aap in jou dan je tot nu toe voor mogelijk had gehouden! Ook jij zit samen met je collega's op een apenrots.
    Of je nu wilt of niet, je speelt onbewust een subtiel spel om de onderlinge sociale verhoudingen binnen jouw groep te managen. En 'je ziet het pas als je het doorhebt'.
    Deze humorvolle workshop leert je hoe je dat spel gespeeld wordt en wat de ongeschreven regels zijn. 

    Actief aan de slag
    In twee uur tijd zul je van alles beleven. 
    Je gaat sokken ruilen bij een weerbarstige winkelmedewerker. Je gaat op cruise naar de Caraïben en zult aanspoelen op een tropisch eiland. Je zult een bijzondere treinreis maken en je wordt zelfs spindocter van een politicus (Als je de politicus al niet zélf bent.). 
    En ondertussen ligt daar ook nog eens die tros bananen van de trainer...
    Kortom: Je gaat actief aan de slag en zult aldoende ontdekken hoe je in dit soort situaties door al die andere 'apen' beïnvloed wordt.

    "Nu snap eindelijk dat haantjesgedrag... Geleerd op een apenrots nota bene!"

    Nooit meer hetzelfde
    Het wordt een onvergetelijke workshop. Want als je eenmaal doorziet welk spel we spelen op onze rots, zal je leven nooit meer hetzelfde zijn. En-passent ontdek je ook nog eens waarom we zeggen dat mannen van Mars komen en vrouwen van Venus.

    Eigen positie
    Het effect? Je krijgt tools in handen om je eigen positie te bepalen op de rots. Hoog in de top, of comfortabele ergens onderaan. (Waar óók bananenplanten groeien...) En je leert eindelijk hoe je die bullebak kunt beïnvloeden of die muurbloem kunt laten bloeien.
    En als slagroom op de bananentaart krijgt de sociale cohesie binnen je team of afdeling een positieve boost.

    Leuk als teamuitje/ personeelsuitje/ bedrijfsuitje enz.
    (Dit programma is ook beschikbaar als podiumshow voor grotere groepen en als verdiepende training.)
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    8 - 200 personen

    De Team-escape is een fantastische Game waarbij teams zich een weg banen langs verschillende uitdagende opdrachten. Hierbij is teamwork belangrijk en worden alle zintuigen en capaciteiten van de teamleden tot het maximale getest. Op elke locatie lossen de teams een klein stukje van de puzzel op. Een afwisseling van activiteiten zorgt ervoor dat iedereen tot het eind toe betrokken blijft. Onderweg merken de teams dat ze andere teams nodig hebben om sommige opdrachten te vervullen. 

    Je zal je kennis moeten delen. In je eentje lukt het niet, hoe combineer je jullie kwaliteiten? Maak gebruik van de attributen, zoek naar aanwijzingen en voer opdrachten uit om de code te kraken en de kist te openen.  Niets is wat het lijkt, neem alles wat in het gebouw aanwezig is goed in je op,… is die fotolijst een hint? Of juist een ‘rookgordijn’. En wat betekenen die cijfers er achterop?

    De Team-escape is kortom een leuke uitdaging om met een groep aan te gaan. Kunnen jullie het aan tijdens jullie teamuitje/ personeelsuitje?

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte voor dit bedrijfsuitje  kunt u onderstaand formulier invullen.

    10 - 500 personen

    De Talent Rooms is de nieuwste methode om de samenwerking binnen een team zichtbaar te maken en te verbeteren. Niet door erover te praten, maar door te doen en ervaren! De kamers bevatten ieder een spectaculaire uitdaging waarbij het team onder tijdsdruk moet samenwerken. 

    Een van de Talent Rooms is een 'escape-room' waarbij het team terecht komt in een crime scene en de uitdaging krijgt om zo snel mogelijk een aantal aanwijzingen uit te rechercheren. Bij een andere Talent Room wordt juist een beroep gedaan op de communicatieve vaardigheden van de teamleden: zal het hen lukken om twee ruimtes identiek in te richten zonder dat zij elkaar kunnen zien? In weer een andere Talent Room wordt juist een beroep gedaan op de kennis van de teamleden. 

    Teams worden op een creatieve manier uitgenodigd om samen te werken. Ook worden ze op een ludieke manier getest op flexibiliteit, innovatiekracht, pro-activiteit en inlevingsvermogen. Door het interactieve karakter van de kamers worden de deelnemers verrast met onverwachte situaties en gestimuleerd om na elke kamer hun team samenwerking te verbeteren

    We eindigen met een spectaculaire finaleronde. Een echte knaller waarna het winnende team bekend wordt gemaakt!

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    15 - 150 personen

    Over deze pagina

    Eens een keer iets heel anders tijdens het jaarlijkse uitje? Ontdek Virtual Reality games samen tijdens jullie bedrijfsuitje! Deze nieuwe techniek brengt je echt even uit de realiteit naar een totaal andere, ongrijpbare wereld.  Speel een VR spel en ontdek de mogelijkheden! Het maakt voor virtual reality niet uit hoe ver u fysiek van elkaar zit of hoe goed u elkaar goed kent. Tijdens dit bedrijfsuitje zal je verstelt staan van de mogelijkheden die VR games bieden! Kijk en vind VR games op WegmetdeBaas. Een leuk en uniek bedrijfsuitje voor u en uw team. De VR game Utrecht afsluiten met een lekker etentje of borrel kan natuurlijk altijd! Er zijn tal van mogelijkheden! Met dit unieke uitje heeft u absoluut iets unieks in handen!