Bedrijfsuitjes Spel en Ontspanning in Almelo

Filteren

Filters

Unieke Eindejaarsuitjes 2025
Activiteiten: Spel & Ontspanning
Citygames & Beachgames
Topkeuze: Sportief & Actief
Kookworkshop & meer
Inspirerende Creatieve uitjes
Verbindende Teambuilding activiteiten
Eten, Drinken, & Feesten
Onvergetelijke Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
142 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Indoor spel en ontspanning
  • Plaats, regio of provincie: Almelo
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    In de lachworkshop gaan we zonder reden lachen – gewoon heel veel lachen! Waarom? Lachen brengt mensen samen, geeft energie, ontspant, en kan zelfs een beetje ongemakkelijk voelen. Ook bij een neplach maken je hersenen endorfine aan, het gelukshormoon, terwijl stresshormonen verminderen. Dit zorgt ervoor dat je je blijer voelt en geeft je een positieve invloed op je gemoedstoestand.

    De lachworkshop kan voor verschillende doeleinden worden ingezet:

    - Geweldig als ijsbreker voor teams die elkaar nog moeten leren kennen.
    - Ideaal als pauze tijdens een intensieve vergaderdag.
    - Effectief als teambuildingsactiviteit voor teams die een nieuwe impuls kunnen gebruiken.
    - Leuk als start van een bedrijfsuitje.

    Lachen zonder reden is iets wat volwassenen vaak verleerd zijn – en daar gaan we mee aan de slag. Met diverse oefeningen onder begeleiding van een lachcoach leer je opnieuw ongedwongen lachen. Het voelt misschien wat gek, maar het is ook hilarisch, verkwikkend en heerlijk bevrijdend.

    Resultaten na de workshop:

    - Betere teamcommunicatie
    - Vergrote effectiviteit binnen het team
    - Meer creativiteit en samenwerking
    - Verbeterd relativeringsvermogen

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het onderstaande formulier invullen. Ook mogelijk als online workshop!

    6 - 450 personen

    De Alleskunner:
    Het bekende tv-programma omgezet in een dagdeel teambuildingprogramma. Perfect voor de onderlinge spirit en om te ontdekken hoe competitief jouw collega’s nu echt zijn! Anders dan op TV valt er vandaag niemand af en is er geen individuele winnaar, maar een winnend team!

    Hoe ziet het programma eruit:

    We schuiven alle tafels naar de zijkant en creëren een ware Battle arena in het midden van de ruimte. Ieder team van 5-6 personen heeft een tafel aan de rand van de ‘arena’. Het team met een ideale mix tussen slimheid, creativiteit, behendigheid, accuraatheid, handelings- en reactievermogen maakt de meeste kans om er met de overwinning vandoor te gaan!

    De spellen in dit programma bieden een leuke afwisseling van actie, een race tegen de klok en breinkrakers. Tussen de spellen door is er genoeg tijd om samen te borrelen of wat hapjes rond te laten gaan. Dit zal zorgen voor een gezellige, relaxte sfeer.

    De Alleskunner spellen:
    Er zijn een aantal individuele uitdagingen, die door ieder teamlid voltooid moeten worden binnen zo snel mogelijke tijd, bijvoorbeeld het bouwen van een toren. Hebben jullie een vaste hand? Ook zijn er battles die je met jouw team tegen een ander team speelt, zoals tic tac too met beerpong cups. Tot slot zijn er nog een aantal spellen die met alle teams tegelijk worden gespeeld en waarbij het draait om een zo goed mogelijk resultaat binnen een bepaalde tijd.. Hier wordt bijvoorbeeld jullie kennis getest tijdens het quizonderdeel of jullie richtingsgevoel bij de geblindeerde bouw-challenge.

    Alle onderdelen zijn tafelvarianten en zijn goed speelbaar voor alle doelgroepen en in alle ruimtes.

    Kortom de alleskunner is ook een mix van capaciteiten als: handelingssnelheid, accuraatheid en reactievermogen

    Tussen de drie ronden door is er een korte pauze. Drankjes worden bijgevuld en is er tijd voor gezelligheid. Het is ook mogelijk om te combineren met een 3-gangen diner. Het programma wordt afgesloten met een hilarische prijsuitreiking. 


    Planning teambuildingprogramma:
    (Starttijd bepalen jullie zelf) Voorbeeld:

    15.00 uur Ontvangst gasten op locatie
    15.15 uur Teamindeling en Instructie Alleskunner
    15.30 uur Start spelonderdelen
    17.15 uur Einde onderdelen en borrel 
    17.30 uur Hilarische prijsuitreiking en evaluatie
    17.45 uur Einde


    De teambuilding spellen en bedrijfsuitjes kunnen bijna overal georganiseerd worden.
    Wij controleren voor de zekerheid (in de offertefase) altijd de omgeving voor de activiteiten. De gewenste ruimte voor de binnen teamuitjes nemen we met jullie door zodat we zeker weten dat deze geschikt is om de activiteit te kunnen uitvoeren.


    Voor meer informatie over dit uitje, of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    15 - 180 personen

    Met vrienden of collega's een leuke tijd in een grote stad in Nederland of België beleven? De Ranking the Stars van Huisbrand Events onthult allerlei geheimen tussen de gerechten door, kleine onthullende dingetjes die je het liefst niet aan elkaar had willen vertellen, maar door dat wel te doen de noodzakelijke hilariteit teweeg zal brengen. Een groepsuitje met 'een bite' dus. Kent u nog dat Tv-programma? Zoiets moet u verwachten, en dat u voortdurend in de lach schiet natuurlijk. 

    Uiteraard hoort bij dit event een enthousiaste quizmaster, die niet schroomt de geheimen van gepast commentaar te voorzien.

    Voordat jullie meedoen aan dit gezellige spelprogramma, worden een paar dagen van tevoren vragenlijsten rondgestuurd. Eenmaal bij elkaar gekomen, zijn alle ins- en outs bij ons bekend, en wordt door onze spelleider afwisselend een meerkeuze of open vraag gesteld aan alle deelnemers.

    Uw gezelschap wordt verdeeld in teams of koppels en elk team gaat proberen een zo goed mogelijke inschatting of ranking te maken. Wie heeft de meeste baantjes gehad in z'n leven? Welke dame staat minstens een uur voor de spiegel? Wie drinkt er af en toe een borreltje teveel?

    Ook gooien we er een paar muzikale intermezzo's tussendoor waarop u lekker kunt meedeinen. De beste 'Ranker' weet alle vrienden en familie op waarde te schatten. Na elke vragenronde volgt er een uiteindelijke puntenscore. Uiteindelijk ontvangt de winnaar de niet te onderschatten Ranking The Stars hoofdprijs.

    Inclusief:
    - Feestelijke presentatie door professionele quizmaster
    - Prachtige Ranking The Stars hoofdprijs voor de winnaar
    - Gezellige locatie in centrum van de stad
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs:
    10 - 19 personen: € 34,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: € 31,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    Bij Chain Reaction Table Top maak je een lange 'kettingreactie' op tafels waarbij ieder team verantwoordelijk is voor een deel ervan. Je werkt niet alleen samen met de mensen in je team, maar ook met de aangrenzende teams om de ketting tot een succes te maken!

    Alle teams ontvangen een spelbord en een set spelkaarten die de basis vormen van het ontwerp. Ieder team kiest 4 of 5 losse 'machines' uit die gemaakt worden van allerlei bijgeleverde materialen. 

    Creativiteit wordt beloond zolang het ontwerp goed genoeg in elkaar zit en de testfase doorstaat. Projectmanagement en resource management komen ruim aan bod. 

    Alle losse machines worden eerst per team elkaar gelinkt. Vervolgens worden de ontwerpen van aangrenzende teams aan elkaar verbonden. Zo ontstaat er één grote kettingreactie die door de hele zaal loopt. Als iedereen er klaar voor is volgt de grote finale waarin de ketting in beweging wordt gezet. De energie wordt van tafel naar tafel doorgegeven en iedereen is trots op het eindresultaat. 

    Teambuildingeffecten van Chain Reaction Table Top
    Een teambuildingprogramma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast oefenen we vaardigheden in het programma die je ook in je werk nodig hebt. De belangrijkste op een rij:

    • Teams aansturen
    • Probleemoplossend vermogen
    • Netwerken
    • Project planning
    • Innovatie stimuleren

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen

    Zie jij jezelf al op een wolkenkrabber staan? Lopen tussen dinosauriërs? Wij bouwen elke locatie naar keuze om tot een echte virtual reality room. Boek nu onze VR Workshop en maak kennis met de eindeloze mogelijkheden van virtual reality! 

    Ontdek de nieuwste VR experience
    Virtual reality is nieuw. Hip. Populair. Het zorgt ervoor dat jullie uitje naar een onvergetelijk niveau stijgt. Letterlijk. Zo klim je bijvoorbeeld naar het topje van een berg. Of spring je uit het vliegtuig. En dit allemaal gecombineerd met teambuilding. Wij komen op locatie naar keuze. Door heel Nederland. Ben jij klaar voor de nieuwste VR experience?

    Perfect voor ieder gezelschap
    - Leuke workshop om kennis te maken met virtual reality.
    - Verschillende VR experiences: van Beat Saber tot skydiven.
    - Altijd onder begeleiding van een echte VR-expert.

    Durf jij de Plank Experience aan?
    Pak de VR bril erbij en probeer je balans te behouden bij de Plank Experience. Of denk jij goed te kunnen tennissen? Wacht maar tot je jouw virtuele slagen geoefend hebt. Door gebruik van meerdere VR brillen, kunnen grote groepen tegelijkertijd de VR wereld verkennen. Are you ready for virtual reality? Ervaar het allerbeste van de virtuele wereld in de VR Workshop! 

    15 - 2500 personen

    Een compleet verzorgde drive in karaokeshow inclusief presentator, dj, uitgebreid aanbod aan karaoketitels en -lijsten. ABC Events verzorgt al jaren oergezellige karaokeshows in cafés en andere gelegenheden. Wilt u een karaokeavond organiseren? Wij verzorgen een feestelijk programma waarbij de Karaokekandidaten de ster zijn! 

    Evenement 
    We kijken altijd goed naar de locatie en groepsgrootte zodat het een passend geheel wordt. Met onze showmasters komen we naar een gewenste locatie, compleet met geluidsstudio, microfoons en een pakket aan karaokenummers. We kunnen een heuse wedstrijd neerzetten, of als extraatje dienen tijdens een gezellige feestavond. Desgewenst kunnen we de artiesten ook verkleden zoals vroeger bij de soundmixshow. Een gek hoedje, brilletje of plaksnor kan zorgen voor hilarische momenten.

    Hits
    Wij hebben voor onze gasten meerdere draadloze microfoons zodat de artiest vrij is in zijn bewegen. Daarnaast kunnen er meerdere personen tegelijkertijd zingen zodat er een “zwoel” duet of een enthousiaste band geïmiteerd kan worden. Lekker uit je dak met zowel Nederlands als Engelstalige muziek, stuk voor stuk hits, zodat de gasten uit hun dak gaan op de lekkere feestnummers. 

    Show 
    Wij gaan standaard uit van een twee uur durende show, maar deze kan natuurlijk verlengd worden. Wij hebben een beamer met groot professioneel scherm, zodat ook het publiek mee kan zingen, swingen en kijken. Eventueel kunnen we de show ook nog voor u uitbreiden met een complete lichtset, variërend van spots tot aan lasereffecten. Worden er geen nummers aangevraagd? Dan vullen wij de tijd zelf in, en proberen wij uw gasten tot een optreden te verleiden!

    Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen? Vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    20 - 1000 personen

    Augmented Reality Game!

    Het plaatsen van hologrammen in de echte wereld is jarenlang pure science fiction geweest maar nu realiteit! De lijn tussen de virtuele wereld en echte wereld vervaagt. Met Augmented Reality wordt de echte wereld aangevuld met computer gegenereerde content! TB Events heeft hier een supergave game voor ontwikkeld! Een hersen krakend dinerspel! In teamvorm ga je aan tafel de strijd aan en los je raadsels, codes en puzzels op om samen punten te scoren. Maar blijf scherp: teamwork en teamgeest stellen je in staat om alle clues en aanwijzingen aan elkaar te koppelen tijdens dit dinerspel.

    Wat staat je te wachten tijdens Augmented Reality Game?

    Het spel begint met een gedetailleerde briefing, zodat iedereen weet waar hij of zij aan toe is. Vervolgens verdelen we de deelnemers in teams en ga je met een tablet op zoek naar eerste Augmented Reality aanwijzingen, codes en clues in het gebouw.

    Dan gaan jullie aan tafel en speel je het spel. Goede tactiek, de juiste links leggen en het kraken van codes zorgen voor een stijgende tafelscore en nieuwe aanwijzingen. Let tijdens het spel dus goed op!
    Aan het einde van het spel wordt het winnende team bekend gemaakt.

    Augmented Reality Game is te boeken in elke stad in Nederland, België en Duitsland (ook in het Engels & Frans ).

    12 - 5000 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Kerst en nostalgie gaan hand in hand. Voeg daar een heerlijk diner en een spelelement aan toe en je hebt het ideale bedrijfsuitje om het jaar goed mee af te sluiten. Samen eten, samen herinneringen ophalen en samen kerst vieren. Warmte, gezelligheid, positiviteit, genieten en veel lachten… waar wacht u nog op?

    INHOUD
    Tijdens de Nostalgia Kerstdiner Spelshow strijd u, onder leiding van onze professionele entertainers, in teams voor de titel van de Ultieme Kerstkenners van het gezelschap. In verschillende spelrondes wordt jullie kennis én kunde getest over alles wat met kerst en nostalgie te maken heeft.  We hebben het o.a. over een Kerstkennis Quiz, KerstFilms Raden, een Kerst Karaoke, een KerstMuziekRonde en nog veel meer.
    Home Alone, The Grinch, Mariah Carey, Wham! en de Coca Cola reclame. Het passeert allemaal de revue. Wie "driven er home for christmas" met de hoofdprijs op zak?  

    HET KERSTDINER
    Tussen de spelrondes door kunnen jullie genieten van het kerstdiner, door jullie zelf verzorgd bij jullie op eigen locatie óf in een all-in pakket door ons geregeld op een gezellige horeca locatie in een plaats naar keuze.

    EXTRA OPTIES
    Het feest helemaal compleet maken? Boek er dan onze fotograaf of onze Polaroid camera bij. Of.... na afloop nog even de voetjes van de vloer tijdens een Nostalgische Christmas afterparty?  Wij regelen het.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen

    Workshop Faalplezier: Wie faalt, kan leren
    Faalplezier boeken? Daar is lef voor nodig. En dat maakt deze workshop zo krachtig! Fouten maken hoort erbij, al is dat in veel teams lastig om toe te geven. Herkenbaar? Dan is Faalplezier dé workshop voor jouw team!

    Wat ga je doen?
    Je leert de angst voor falen loslaten door middel van improvisatie en je kiest voor onzekerheid. Dit opent de deur voor meer creativiteit, nieuwe ideeën en betere samenwerking.

    Doel van de workshop
    Na afloop heeft je team:

    • Meer inzicht in elkaars sterke punten
    • Groter vertrouwen en een meer open communicatie
    • Minder faalangst en meer plezier!

    Faalplezier gaat verder dan ‘leuk’ zijn – het zorgt ervoor dat je team vol zelfvertrouwen aan de slag gaat

    Lef is alles!
    We duiken in improvisatietheater – buiten je comfortzone, waar de magie gebeurt. Je ontdekt dat fouten geen obstakel zijn, maar juist kansen zijn voor groei.

    Faalplezier voor elk team
    Van ministeries tot modebedrijven – teams uit diverse sectoren gingen je voor. Of je team nu alles voorbereidt of juist in de actiemodus zit, Faalplezier is waardevol voor iedereen die faalangst wil overwinnen.

    Tijdsduur 
    De workshop duurt standaard 2,5 uur, maar aangepast worden aan jullie wensen qua tijdsduur. Zowel langer als korter is bespreekbaar.

    Onze Aanpak
    Faalplezier is geen training, maar een ervaring die draait om plezier en groei. Het kan ook in het Engels worden gegeven.

    Neem contact op voor meer info of om je wensen te bespreken!

    Faalplezier – Het kan altijd anders!

    8 - 2000 personen

    Ontdek het mysterie met 'Niets Is Wat Het Lijkt!', een zinderend groepsspel op locatie. Ideaal voor grote groepen vanaf 30 personen! Een fascinerende mix van een escape room en het 'bekende mollen tv-programma'. Weliswaar zonder mol, maar vol puzzels, raadsels en tactische uitdagingen van alle soorten kennisgebieden.

    Het spel is uitermate geschikt voor bedrijfsuitjes, familiefeesten en teambuildingevents. Dit levendige spel is geschikt voor groepen van 30 tot 100 personen, waarbij teams van 4 tot 5 spelers hun kennis, inzicht, groepsgeest en gevoel voor humor gebruiken om te strijden voor de grootste geldpot. De druk van de tijd is voelbaar: elke seconde telt, aangezien tijd letterlijk geld wordt in deze spannende zoektocht!

    Via een speciaal ontwikkelde app voor 'Niets Is Wat Het Lijkt', bepalen de teams hun eigen strategische koers binnen het spel, waarbij plezier en strategie hand in hand gaan. Samenwerken is de sleutel; elke correcte oplossing voedt de geldpot, maar wees waakzaam - vergissingen zijn kostbaar. Met jokers in het spel en de race om een geheimzinnige groene box, blijft de spanning tot de laatste minuut. Want 'Niets Is Wat Het Lijkt!' in deze spannende teamgame.

    'Niets Is Wat Het Lijkt!' kan overal gespeeld worden. We helpen je graag met het vinden van de perfecte setting i.s.m. met onze partnerlocaties.

    Is jouw team de andere teams te slim af? Ontdek het zelf in dit boeiende en tactische teamavontuur!

    Dit wordt een uitje om nooit te vergeten!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    30 - 100 personen

    Werk samen en ontsnap!
    Ooit een 'normale' Escape Room ervaren? Dan weet je wat het voor jou en jouw team kan betekenen. Onze Escape Rooms zijn extra uniek dankzij de toevoeging van Virtual Reality. Zo begeef je, je echt in een andere wereld met onbegrensde mogelijkheden.

    De Escaperoom gaat écht over samenwerken, communiceren en plezier. De spelers zien elkaar, lopen vrij rond én zijn interactief bezig. Je moet goed samenwerken en zo puzzels en opdrachten oplossen. De sleutel is samenwerken.

    • Vrij rondlopen en communiceren in een onbegrensde wereld!
    • Met vijf spelers tegelijk gedurende 45 minuten in de Virtuele wereld. 
    • Perfect voor teambuilding, leer elkaar -nog- beter kennen!
    • Herken de persoonlijke rol van alle deelnemers. Lees onze blog erover.
    • Uniek om te zien, te doen en een ervaring om nooit meer te vergeten!
    • 8 unieke werelden met diverse, unieke thema's.

    Wat is een VR escaperoom?
    Misschien ben je al bekend met de term escaperoom. Maar wat is een VR escaperoom? Dat leggen we graag aan je uit. Ervaar een unieke virtuele activiteit met onze VR escaperooms. Werk samen met jouw vrienden, familie of collega's om uit een of meerdere van onze uitdagende en unieke kamers te ontsnappen. Onder tijdsdruk (45 min) probeer jij alle hersen krakende puzzels en raadsels op te lossen. Werk dus goed samen en maak gebruik van de kwaliteiten binnen jouw groep. Alleen met goed teamwerk lukt het jullie om de virtual reality escaperoom te ontsnappen. 

    Omdat onze escape rooms volledig virtueel zijn, heb je als groep de keuze uit verschillende escaperooms met diverse en unieke thema's. Onze escaperooms hebben tevens verschillende moeilijkheidsgraden. Dus of je nu een doorgewinterde escaperoom fanaat bent, of voor het eerst speelt, wij hebben voor elke groep wat wils.

    10 - 500 personen

    Pub Quizzen zijn razend populair en bieden een gezellige avond vol plezier en uitdaging voor iedereen!
    Ben jij op zoek naar een avondje vol vermaak met vrienden, familie of collega's? Dan is deze Pub Quiz dé activiteit voor jou!

    Onze Pub Quiz is een interactieve en vermakelijke quiz vol met verschillende categorieën.
    Weet je veel over series en TV? Of toch meer over sport? Herken jij een bekend persoon aan zijn of haar ogen, mond of haren in de ronde 'Wie ben ik'?
    Kun jij een liedje herkennen aan het eerste deuntje dat je hoort? Of heb je iets langer nodig om erachter te komen welke artiest en titel wij zoeken?

    Je wordt uitgedaagd met vragen op verschillende niveaus en onze Quizmaster zorgt voor een ontspannen sfeer waarbij iedereen zich op zijn gemak voelt.

    Zoals bij elke andere quiz die wij aanbieden, speel je deze quiz met de buzzers die wij voor jou meenemen.
    Is het A, B, C of D? Of druk jij als eerst op de knop bij de open vragen?
    Door deze buzzers kan er nooit vals gespeeld worden en is het elke ronde, nee elke vraag, ontzettend spannend!

    Onze Pub Quiz is geschikt voor groepen van alle maten, of je nu met een klein groepje vrienden of een grote groep collega's komt. Het is de perfecte manier om de onderlinge band te versterken en om te strijden voor de titel van Pub Quiz-kampioen! Dus verzamel je vrienden, familie of collega's en daag jezelf uit met onze vermakelijke Pub Quiz!

    Wij verzorgen het hele uitje!
    Wij komen met alle materialen (Beamer, scherm, geluidsinstallatie en buzzers) naar een locatie naar keuze en zorgen voor een leuke prijs voor het winnende team. Voor ons is het belangrijkste dat jullie zorgeloos een fantastisch uitje gaan beleven en dat gaan wij voor jullie regelen!

    • Professionele Quizmaster
    • Gebruik buzzers
    • Leuke prijs voor het winnende team
    • De Pub Quiz kan op iedere willekeurige locatie in Nederland & België gespeeld worden

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     

    5 - 400 personen

    Verken de kracht van eenheid terwijl de energie pulst en het ritme weerklinkt in jouw team. Tijdens deze dynamische en plezierige workshop ontdek je in enkele doeltreffende stappen de kunst van het spelen van een meeslepend samba-ritme. Een ervaring die niet alleen klinkt als muziek in de oren, maar ook zorgt voor een ongekende verbinding binnen het team.

    Deze activiteit is gewijd aan het gezamenlijk bouwen van ritme: een kunst die draait om samenwerken, luisteren, afstemmen en als team een solide muzikale basis leggen. Het lijkt misschien uitdagend, maar met deskundige begeleiding wordt het een haalbare en onvergetelijke ervaring.

    Voor wie: écht voor iedereen
    Duur: 45-75 minuten, in overleg. 
    Locatie: Overal mogelijk, ook buiten. Benodigheden: Helemaal niets, bij meer dan 70 deelnemers vragen we jullie een draadloze headset ter beschikking te stellen.

    "Een hele leuke workshop, zeer enthousiast begeleidt. Ongelooflijk om te zien hoe we met een grote groep al snel een goed ritme met verschillende variaties konden maken. Wij hadden deze activiteit als teambuilding en dat was zeer geslaagd!" Waarderingscijfer: 10 
    Marieke G. (Catharinaziekenhuis Eindhoven)  (bron: klantenvertellen.nl)
     
    "Super leuke energizer voor op een evenement. Mooi om de dag mee af te sluiten. En Marnix doet het echt fantastisch!”. Waarderingscijfer: 10 Emel T. (ING)  (bron: klantenvertellen.nl)

    Meer informatie over dit uitje? Mail ons via het formulier of bel ons. We praten heel graag even verder! Vervolgens heb je razendsnel een offerte per mail. 

    15 - 750 personen

    Deze spelshow is niets vergeleken met andere spelshows.

    Bij deze spelshow speel je niet 1, niet 2 maar 3 quizzen in één!

    Jullie beginnen in de sferen van een kroeg en spelen daar onze ontzettend leuke en spannende Pubquiz.
    Hier wordt jullie algemene kennis getest in verschillende rondes. Na de korte pauze heb je helemaal het gevoel dat je samen met je vrienden koningsdag aan het vieren bent, want het is nu tijd voor de Gek op Holland Quiz! De Nederlandse vlaggetjes zijn uitgedeeld, de Hollandse nummers spelen door de speakers, de bekende koppen komen voorbij in de “Wie ben ik?” ronde. Laat jij zien dat je de ultieme “Holland Kenner” bent?

    Nu jullie ondertussen al zoveel plezier hebben, zijn jullie wellicht bang dat de avond er bijna op zit, maar wees gerust, het is nu tijd voor de mooiste dagen van het jaar, namelijk KERST!
    Nu hoor ik je denken, Kerst NU?! Eigenlijk wil ik het wel, maar mag het niet. Bij ons mag het wel! En daarom worden de Hollandse vlaggetjes ingewisseld voor de feestelijke kerstmutsen en gaan jullie scenes bekijken uit iconische kerstfilms, gillen jullie mee met Mariah Carey en ontdekken jullie grappige kerstweetjes.

    Kort gezegd, de Most Event Spelshow is niet zomaar een spelshow, het is een beleving...
    Ben jij klaar om je kennis te testen en te genieten van een onvoorspelbare spelshow? Welke quizronde kijk jij het meest naar uit? Laat je verassen en boek nu deze unieke ervaring!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    5 - 400 personen

    Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Clipgame en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte en opgenomen clips! 

    In een dynamische strijd voor de beste korte clip worden jullie onder tijdsdruk uitgedaagd om zo goed mogelijk samen te werken. De bedoeling is dat jullie in teams aan de slag gaan met het maken van een korte clip. Deze clip nemen jullie op met jullie eigen smartphone. Hierbij mogen jullie gebruik maken van de omgeving, van de locatie en van ons mobiel atelier vol met leuke en gekke kostuums, pruiken en props. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de meest inspirerende clip te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    We bepalen samen van te voren het thema voor de clips. Dit kan een actueel thema in het bedrijf zijn bijvoorbeeld. We denken graag met jullie mee over de mogelijkheden. 

    Aan het eind van de dag worden de clips plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste clip. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!

    De Clipgame is een ludiek, verrassend en flitsend event met de clips als blijvend aandenken aan deze dag. De Clipgame is op elke gewenste locatie te organiseren.

    30 - 200 personen

    Over deze pagina

    Bedrijfsuitje Indoor Spel en Ontspanning in Almelo op onze site WegmetdeBaas staat vol met leuke en gezellige bedrijfsuitjes die binnen gehouden kunnen worden. 
    Van gezellige spelletjes tot hele sluwe teambuildings. Een bedrijfsuitje Indoor Spel en Ontspanning in Almelo is niet alleen relaxed of spannend, maar ook zeker positief om de relaties in uw bedrijf te verbeteren. U maakt tenslotte bijzonders mee!
    U kunt tijdens een bedrijfsuitje Indoor Spel en Ontspanning in Almelo kiezen voor een leuk en relaxed samenzijn tijdens een dinerspel of kiezen om gezamelijk iets te gaan ondernemen.

    Geniet samen met uw team van een overgetelijke dag, middag of ochtend. Tijdens een bedrijfsuitje Indoor Spel en Ontspanning in Almelo kunt u kiezen om gericht samen in een team te strijden tegen het andere team tijdens een spel zoals Ik hou van Holland of een pubquiz, maar u kunt ook kiezen om de grotten van Valkenburg in te gaan, en te gaan ontdekken. Of wat dacht u van een circus act leren, curlen of handboog leren schieten?! WegmetdeBaas heeft voor u de leukste en spannendste bedrijfsuitjes in de rubriek infoor spel en ontspanning in Almelo gevonden. Bij ons vindt u alles compleet op 1 site, in de door u gekozen regio.