Groepsactiviteit in Limburg | WegmetdeBaas.nl

Filteren

Filters

Eindejaarsuitjes 2025
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
272 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Teambuilding
  • Plaats, regio of provincie: Limburg
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Een uniek en interactief bedrijfsuitje in Amsterdam waarbij jullie in teams tegen elkaar strijden én tegelijkertijd een goed doel steunen! Tijdens de Charity Escape doen jullie beide. Via de Charity Stemwijzer kiest elk team een goed doel waarvoor jullie tijdens het spel aan de slag gaan. Voer uitdagende opdrachten uit, los lastige raadsels op en beantwoord kennisvragen. Welk team verzamelt het meeste geld voor het goede doel en kroont zich tot winnaar?

    Een MVO-bedrijfsuitje met impact
    Tijdens dit teamuitje strijden jullie niet alleen tegen elkaar, maar ook vóór een goed doel. Gaan jullie vandaag voor Stichting AAP, KIKA, het Wereld Natuur Fonds of de Voedselbank? Of misschien kiezen jullie wel een ander goed doel dat beter bij jullie team past.

    Onze digitale vragenlijst, de Charity Stemwijzer, helpt jullie bij het maken van een keuze. Is duurzaamheid jullie drijfveer? Of zetten jullie je liever in voor zieke kinderen? Wist je bijvoorbeeld dat de Voedselbank met slechts €5 al een maaltijd kan verzorgen voor een compleet gezin?

    Zodra jullie keuze vaststaat, start de Charity Escape! Jullie doel: zoveel mogelijk geld verzamelen door opdrachten uit te voeren en puzzels op te lossen. Aan het eind van het spel doneren we namens jullie team het opgehaalde bedrag aan het gekozen goede doel. Kleine bijdragen maken samen een groot verschil!

    Wat kun je verwachten van de Charity Escape?
    Jullie bedrijfsuitje begint in een sfeervol restaurant in Amsterdam. Onze professionele spelleider geeft een korte uitleg voordat jullie – uitgerust met een tablet, plattegrond en spelmaterialen – de stad in trekken. Maar vandaag draait het niet om ontsnappen uit een kamer, maar om ontsnappen vóór het goede doel.

    Heel Amsterdam wordt jullie speelveld. Door slim samen te werken, verbanden te leggen en de juiste aanwijzingen te volgen, verzamelen jullie geld voor de gezamenlijke pot. Alleen door de juiste route te vinden, kunnen jullie de levensgrote escape room voltooien. Lukt het om als eerste de eindlocatie te bereiken?

    De Charity Escape in Amsterdam is niet alleen een spannend en interactief teamuitje, maar ook een leerzame ervaring. Jullie ontdekken interessante weetjes over de goede doelen én dragen direct bij aan een betere wereld.

    Wat is inbegrepen?

    • Begeleiding door onze ervaren spelbegeleider(s)
    • Verzorgd spelmateriaal
    • Een tablet per team met speciale Charity App
    • €5,- per persoon voor het goede doel
    • Een mini-snack per deelnemer tijdens het spel
    • Een gratis poncho bij een regenbui
    • Een leuke prijsuitreiking met een ludieke prijs
    • Teambuilding en gezonde competitieve teamstrijd

    Wil je meer informatie over dit MVO-bedrijfsuitje? Neem contact met ons op en ontdek de mogelijkheden. Dit uitje is te boeken in alle grote steden van Nederland, waaronder Amsterdam, Den Haag en Rotterdam. Liever een diner combineren met de Charity Escape? Kies dan voor de Charity Dinner Game, waarbij je geniet van een heerlijk driegangendiner terwijl je strijdt voor het goede doel.

    20 - 1000 personen

    De meest onvergetelijke teambuilding is Ontvoer je Baas! Een zinderend, sensationeel event waarin het hele bedrijf alle talenten in moet zetten om de baas te bevrijden uit een benarde situatie.

    Nadat iedereen in een spannend filmpje heeft gezien dat de baas ontvoerd is, wordt duidelijk dat de ontvoerders een groot bedrag aan losgeld eisen voor de vrijlating. Gelukkig valt er geld te verdienen door in teams verschillende uitdagingen aan te gaan, waarbij de teams getest worden op vindingrijkheid, samenwerking, communicatie, creativiteit, flexibiliteit en inlevingsvermogen. In steeds weer onverwachte situaties worden de teams gestimuleerd hun samenwerking te verbeteren. Hopelijk doet iedereen zijn best om de geliefde baas weer vrij te krijgen!

    Het programma wordt afgesloten met een spannende finale verpakt in een speciale DWDD-uitzending waarin de beste teams tegen elkaar opnemen om te bepalen welk team het meeste losgeld heeft verzameld. Als alles goed gaat wordt de baas daarna hopelijk weer vrijgelaten...

    Krijgen jullie de baas weer veilig terug? De dag is spannend, energiek en onvergetelijk! Een ontzettend leuke manier om aan teambuilding te doen, of als kennismaking. Hier wordt zeker nog lang over nagepraat!
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    25 - 213 personen

    Plezier Teambuilding Creatief Samenwerken Verbinding Entertainment & Hilariteit!
    Speel samen met jouw collega’s de hoofdrol in een spetterende videoclip waarin je op een ludieke wijze een bekend liedje playbackt. Een lipdub bestaat uit één shot waarin de steadicam operator (camera)een vooraf bedachte route aflegt.
     
    Tijdens de presentatie van jullie lipdub zie je jouw collega’s van het scherm knallen:) Aansluitend is er een spetterende Lipdub Music Award Show. Wie valt er in de prijzen!
     
    Geef jouw afdeling en/of uw totale organisatie een boost!..
    LIPDUB TEAMBUILDING gaat verder dan zo maar een Lipdub produceren. Samen veel plezier beleven is het startsein van teambuilding, vanuit deze basis ontwikkelen wij jouw Lipdub op maat.

    Echt maatwerk:
    LIPDUB TEAMBUILDING wordt altijd op maat gemaakt. Hierin is een goede voorbereiding van belang. In een persoonlijk gesprek brengen we alle speerpunten in kaart en verwerken dit in het Lipdub script. Tijdens dit gesprek wordt tevens het totale evenement tot in de puntjes voorbereid.
     
    Persoonlijke Service:
    Persoonlijke service staat bij LIPDUB TEAMBUILDING hoog in het vaandel! Het doel dat jij en jouw organisatie wilt bereiken staat voorop. Samen zorgen wij ervoor dat deze meer dan behaald worden.

    Vakmensen:
    Van origine komen wij vanuit de televisie, film en evenementen industrie. Wij hebben tientalen jaren ervaring in de organisatie van Filmevenementen. De eerste lipdubs die hier in Nederland werden geproduceerd daar waren wij bij betrokken.

    Specialisatie:
    Wij zijn specifiek in teambuilding gerichte lipdubs gespecialiseerd.
    Veel Plezier, Hilariteit, Samen, Gezelligheid & Entertainment zijn hier uiteraard onderdeel van!

    Ervaring:
    LIPDUB TEAMBUILDING en zijn crew hebben honderden lipdubs geproduceerd. Voor bijna alle organisaties was teambuilding zeer belangrijk. Hierdoor hebben wij de ultieme formule ontwikkeld waarin Plezier, Teambuilding, Hilariteit, Saamhorigheid en Amusement samensmelten.

    Veel plezier, verbinding, samen communiceren, resultaat, creatieve & hilarische momenten zijn bij LIPDUB TEAMBUILDING altijd inbegrepen.

    20 - 1000 personen

    Op zoek naar teambuilding met een flinke dosis humor?
    Ja, verandering is soms nodig, maar het hoeft niet saai of serieus te zijn! Herken je dit? Je team zegt vaak: “Zo doen we het hier altijd” of “Zo ben ik nu eenmaal”? We zijn gewoontedieren en kuddedieren, maar we willen ook vooruit, samenwerken en resultaten behalen. Toch stuiten we steeds weer tegen die onzichtbare muur van ‘vastgeroeste’ gewoontes.

    Tijd voor verandering, maar wel met een beetje humor.
    Met de ‘Zo ben ik nu eenmaal’ show brengen we een verfrissende en humoristische blik op veranderprocessen. Door samen te lachen om de typische archetypes in je team, zoals Touwtjes in handen Tilly, Regelrechte Rick, Open deur directeur Dries en Kantelkoning Jack, ontdek je hoe veranderen makkelijker én leuker kan zijn. Ja, je kunt zelfs lachen om je eigen gedrag – en dat maakt alles net een stukje eenvoudiger!

    Waarom? Omdat humor de perfecte manier is om de vicieuze cirkel van “Zo doen we het hier” te doorbreken en je team uit de comfortzone te krijgen. Je zult merken dat irritaties ineens omgezet kunnen worden in inspiratie. Zoals Jung al zei: Wat je irriteert aan andere, vertelt je wat jezelf te ontwikkelen hebt. En die inzichten zorgen voor misschien wel de echte verandering.

    Honderden teams gingen je voor.

    Met de ‘Zo ben ik nu eenmaal’ show maakten we inmiddels honderden teams lachend bewust van wat er nodig is om soepel samen te werken en ontspannen te veranderen. Praten mét elkaar in plaats van over elkaar. Kijken naar jezélf in plaats van wijzen naar een ander en je irritaties gebruiken als inspiratie en groei.

    “Indringend, confronterend, humoristisch! Ik kan de show van harte aanbevelen als je op zoek bent naar iets waarbij je de groep (inclusief jezelf) een spiegel wilt voorhouden.’

    "Het was een voltreffer. Precies wat je in zo’n organisatie nodig hebt. Je gaat met een glimlach weg en toch heb je ook een boodschap meegekregen."

    "De types in deze show zijn zo geweldig neergezet, die vergeet je nooit meer. Mensen gebruiken het nog veel om elkaar aan te spreken op gedrag. Ik merk dat mensen zichzelf nu vaker corrigeren, veel bewuster zijn geworden van hun eigen valkuilen" 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 

    Kijk voor een visuele impressie in de bioscoop van Studio Spaak op studiospaak.nl

    25 - 500 personen
    In het Kort
    Midden in de stad heeft het politie het lijk aangetroffen van de omstreden politicus Ronald Tromp. Al snel werd duidelijk dat er opzet in het spel was, moord dus. Wie de moordenaar is en waarom Tromp dood moest is tot op heden echter onbekend. Nu de zaak vast is gelopen en in het archief dreigt te geraken wil de hoofdcommissaris nog een laatste poging wagen. Hij trommelt ‘s werelds grootste detectives op en overhandigt hen het politiedossier. Succes!

    Wat je gaat doen
    Tijdens dit uitje voor jong en oud is teamwork van groot belang. Jullie doorlopen in meerdere teams de verschillende fases van het onderzoek. Van het forensisch bewijs tot aan de ondervraging van de verdachten. Door op verschillende locaties in de binnenstad opdrachten en puzzels correct uit te voeren komt de dader al snel in het vizier...

    Prijsuitreiking en drankje
    Als de zaak is afgerond ontmoeten alle detectives elkaar weer in een gezellig café. Terwijl u van een heerlijk drankje geniet,  neemt de hoofdcommissaris (onze begeleider) de zaak nog even kort en bondig door.  Het team dat de moordenaar heeft weten te ontmaskeren ontvangt van ons een mooie prijs.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
     
    Praktische Informatie:
    Lengte:                      2,5 uur (uit te breiden met lunch/ diner) 
    Locatie:                      Binnenstad van grote steden
    Groepsgrootte        16-200 personen

    Prijs:
    17-36 personen €29,50 p.p.
    36+ personen    €26,50 p.p.
     
    Verder nog inbegrepen:
    Prijsuitreiking:          Leuke prijs voor het winnende team
    Drankje:                      1 drankje p.p. Is inbegrepen

    Lunch of diner
    Moord in de stad is ook te combineren met een lunch of diner. Vraag naar de mogelijkheden.
    16 - 200 personen

    Let's Make Art Together!

    Breng jullie kernwaarden tot leven

    De Art of Values workshop transformeert de kernwaarden van jullie organisatie in een tastbaar, gezamenlijk kunstwerk. Teams geven visueel vorm aan, verkennen en stemmen af op jullie kernwaarden en gedeelde doel, waarbij essentiële gesprekken ontstaan door kunstgebaseerde samenwerking en creativiteit.

    Doelen & Voordelen:

    • Betekenisvolle dialoog - Creëer een veilige ruimte voor oprechte gesprekken over bedrijfswaarden
    • Team afstemming - Kunstmaken bevordert wederzijds begrip en gedeelde interpretaties
    • Visuele helderheid - Transformeer abstracte concepten in begrijpelijke visuele kunst
    • Tastbare herinnering - Produceer kunstwerken als voortdurende visuele herinneringen aan teamcommitments

    Workshop details:

    • Groepsgrootte: Voor groepen van 4 tot 800 deelnemers
    • Inbegrepen: Op maat gemaakte workshop, materialen, begeleiding, en afgewerkt kunstwerk klaar om op te hangen in jullie kantoor
    • Investering: Vanaf €65 pp (min. €750) | 3-5 uur
    • Prijs afhankelijk van: Omvang, materialen en complexiteit van jullie project

    Ideaal voor:

    • Lanceren of vernieuwen van kernwaarden
    • Navigeren door organisatieverandering of groei
    • Afstemmen van leiderschap op waardengedreven gedrag
    • Definiëren van gedeelde waarden voor nieuwe of cross-functionele teams
    • Versterken van waarden tijdens rebranding of strategische verschuivingen
    • Waarschijnlijk jullie team!

    Geen artistieke ervaring vereist

    Over About Collab
    Wij zijn een creatief ontwikkelingsatelier dat teams en organisaties verbindt door de kracht van kunst en creativiteit. Onze betekenisvolle, speelse interventies combineren creativiteit met bedrijfsdoelstellingen en leveren blijvende impact voor jullie team.

     

    4 - 800 personen

    Combineer MVO en teambuilding met Bouw een fiets voor Afrika! Een absoluut TOP-uitje in samenwerking met stichting Tools To Work. 

    Bouw samen met uw collega’s, een fiets voor Afrika! Van kaal frame tot een complete, kwalitatief uitstekende fiets. Uitgerust met de mooiste accessoires. Dat is de uitdaging die u met uw team aangaat!

    De teams beginnen met enkel een frame en gereedschap. Wat volgt is een dynamisch programma waarbij alle deelnemers tot het einde betrokken blijven bij het streven naar een zo goed mogelijk eindresultaat. De fietsonderdelen worden verworven door strategisch in te kopen en te onderhandelen. Daarna gaat een deel van het team aan slag met de onderdelen, de boutjes en de moertjes, terwijl anderen zich buigen over onze breinbrekers om accessoires te verdienen. Aan het einde van dit evenement worden de fietsen door de deelnemers getest. Onder toeziend oog van alle deelnemers volgt de ereronde en ontvangt het winnende team een originele prijs.

    Met Bouw een fiets voor Afrika, bouwt u aan een goed doel: wij hebben een samenwerking met de stichting Tools to Work (AMBI erkend) uit Teteringen. Dankzij jullie donatie worden er door de stichting fietsen en andere goederen opgestuurd naar projecten in Afrika. Uiteraard geven wij u hier graag meer informatie over.

    Bij Bouw een fiets voor Afrika zijn er alleen maar winnaars. Terecht een TOP-uitje met een goed gevoel en uitermate geschikt als teambuilding activiteit!

    Programma voorstel

    14:45 - 15:00       Ontvangst en uitleg
    15:00 - 15:30       Veiling van de fietsonderdelen
    15:30 - 16:00       Onderhandelingen en start bouwen
    16:00 - 17:00       Verder bouwen en inkopen accessoires
    17:00 - 17:15       Testronde op het parcours
    17:15 - 17:30       Prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • Op iedere gewenste locatie mogelijk
    • Alle benodigde gereedschappen, beschermende kleding en fietsen
    • Originele prijs voor het winnende team
    • Donatie voor de fiets, dit deel is aftrekbaar voor belastingen
    • Verscheping van de fietsen en goederen naar Afrika

    Optioneel

    • Lunch, borrel en/of diner
    • Extra accessoires
    • Ook op eigen locatie mogelijk
    • Combineren met andere activiteiten
    • Engelstalige opdrachten/spelleiding
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!
    15 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Het leukste teamuitje, bedrijfsuitje of groepsuitje, uiteraard bekent van Tv maar nog veel feestelijker, De Ik Hou van Holland Spelshow van Huisbrand Events. In bijna alle grote steden in Nederland en België te organiseren en altijd supergezellig. Beantwoord de leukste vragen van onze quizmaster en zet even allemaal de polonaise in! 

    Uw gezelschap wordt verdeeld in een aantal teams en het winnende team neemt de unieke hoofdprijs mee naar huis. Meneer de Quizmaster laat tevens een aantal geluidsfragmenten horen waar u de uitvoerende artiest bij mag zoeken. Concentratie en een paar flinke flaporen zijn altijd meegenomen! Met ons eigen jurylid wordt niet gedelibereerd op straffe van diskwalificatie! Natuurlijk kunt u onderling even overleggen over het goede antwoord. Deze unieke quiz wordt gespeeld op een gezellige locatie in het centrum van uw stad. Na afloop kunt u dan ook gerust even met uw eigen winnende team de bloemetjes buiten zetten!

    Inclusief:
    - Acteur: quizmaster
    - Decor
    - Rad
    - Kostuums en oranje attributen
    - Leuke prijs voor het winnende team
    - Locatie

    Bezorgkosten:
    De bezorgkosten naar uw locatie zijn op aanvraag verkrijgbaar.

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs:
    10 - 19 personen: € 34,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: € 31,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW

    10 - 2000 personen

    Welk team weet als eerste de code te kraken?

    Ontvangst
    Uw ontsnapping begint met een u gastvrij welkom in een restaurant in het cetrum met een welkomstdrankje.

    Kraak de code - binnenspel
    Meestercrimineel Klaas D. is gearresteerd, maar niet voordat hij zijn buit op een geheime locatie heeft verstopt. Als rechercheurs zijn jullie belast met de taak om de geheime code te kraken die hij naar zijn handlanger vanuit de gevangenis doorseint. Gedurende het spel ontvangt elk team verschillende opdrachten die leiden tot een deel van de geheime code. Jullie moeten samenwerken, slim denken en de codes ontcijferen om de vindplaats van de buit te achterhalen. Onze instructeur begeleidt u op afstand en zorgt voor de nodige spanning. 

    Driegangen keuzediner
    Ter afsluiting wordt u in een gezellig restaurant een heerlijk driegangen keuzediner aangeboden. Uiteraard houden we rekening met eventuele dieetwensen.

    Groepsgrootte
    6 - 100 personen (meer personen in overleg mogelijk)

    Prijsindicatie: vanaf € 59 excl. btw

    Inclusief
    - Welkomstdrankje
    - Kraak de code met begeleiding op afstand
    - Driegangen keuzediner

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! Graag aangeven in het aanvraagformulier om welke stad het gaat, zodat wij direct de juiste informatie kunnen sturen.

    6 - 100 personen

    Red Light Green Light, hét survival groepsuitje van dit moment!
    Van de film de Hungergames tot nu de spraakmakende Netflix serie de Squid Game! Iedereen heeft het er over en wordt nu al als het meest populaire groepsuitje voor het komende jaar genoemd. Het Red Light Green Light is op deze spellen gebaseerd.

    Wat is Red Light Green Light voor activiteit?
    Het actieve spel is gebaseerd op de populaire Netflix serie the Squid Game. Alle deelnemers van dit teambuildingsuitje zijn je concurrenten. Tegelijk moet je wel op het goede moment met elkaar samenwerken. Ideaal voor bijvoorbeeld een bedrijfsuitje, vrijgezellenfeest of een uitje met vrienden. Het minimum aantal deelnemers is 30.

    Hoe werkt het spel?
    Het spel start als de Frontman de groep toespreekt. Vervolgens splitsen we de groep op in teams van 6 personen. Iedere deelnemer krijgt een T-shirt met een persoonsnummer (heb jij 456?).

    De teams spelen 6 verschillende games, waarin je als team én individueel werkt. Tijdens de rondes komen de uit de serie bekende Games aan bod, zoals Red Light Green Light (Annemaria Koekkoek), Cut a shape (vormpjes prikken) of Tug of War (touwtrekken). Net zoals in de serie kun je er voor kiezen om zelfstandig te werken, of om elkaar te helpen de prestatie van het team te verbeteren. Door de tijdslimiet die aan de games zit, neemt de spanning toe. Een ware race tegen de klok!

    Na deze 6 verschillende rondes, eindigt één team als het beste team. Nu begint de afvalrace, want er is op het einde maar één winnaar van de game. Wie eindigt er na deze spannende finale als de Inktvis koning of koningin?  

    Voor wie is het spel bedoeld?
    Dit groepsuitje is te spelen voor groepen vanaf 30 personen. Door de verschillende onderdelen is het ook geschikt voor grotere groepen tot wel 200 personen. Hoe meer deelnemers, hoe meer onderdelen het spel heeft. Alle deelnemers kunnen het spel tegelijk spelen.

    Hoe lang duurt het?
    De duur van het spel is 2 tot 2,5 uur. Dit is inclusief een korte pauze, waarin de deelnemers even kunnen uitrusten, wat drinken en eventueel tactiek kunnen bespreken.

    Waar kan Red light Green Light gespeeld worden?
    Het spel kan binnenkort in het hele land op elke locatie met een grote binnen- of buitenruimte gespeeld worden. Tijdens de winter raden we aan om het binnen te spelen, bijvoorbeeld in een sporthal of zaal (denk daarbij wel aan eventuele huurkosten). We denken hierbij graag met u mee. Ook kunnen we de hele organisatie verzorgen als u wenst.
    ------------------

    Wat is inclusief?

    • · Professionele spelbegeleiders in de bijbehorende           kostuums
    • · Een T-shirt met persoonsnummer tijdens de game     (daarna weer inleveren)
    • · Minstens zes rondes met welbekende games
    • · Attributen om de games te kunnen spelen
    • · Finalespel voor de zes beste deelnemers
    • · Een prijs voor de gedoodverfde winnaar van het spel

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 

    30 - 500 personen
    Wie is er nou niet gek op een quiz met allerlei leuke rondes?

    Op zoek naar een leuke PubQuiz voor jullie team of groep? 

    Dan zijn wij de juiste partner! Onze team bestaat uit 3 fulltime en 11 parttime Quizmasters die dagelijks Quizzen presenteren, maken en ademen :)

    Wat bieden wij aan voor jullie groep?

    Onwijs leuke Quiz voor alle soorten groepen! Laagdrempelig, Interactief maar vooral super gezellig! Onze professionele Quizmaster maakt van elk uitje een topdag! Wij organiseren dit op elke dag van de week! Ochtenden, middagen en avonden, alles is mogelijk!

    Wist je dat wij bij de top 5 van leukste Quizbedrijven van Nederland zitten?

    Wij maken al onze Quizzen zelf en kunnen hem heel goed afstemmen op jullie groep. Bij ons geen saaie Quiz, onze visie is altijd: Een gezellige Quiz waar iedereen mee kan doen!

    Het is uiteraard ook mogelijk vragen toe te voegen over jullie bedrijf , team of vriendengroep..

    Wij komen bij jullie op locatie door heel Nederland zonder dat wij hier extra reiskosten voor rekenen. Of dit nu in een school, op werk of dat jullie een horecalocatie afhuren,  wij zijn van de partij!

    Hoe lang het duurt? Volledig in overleg! Van 1 tot 3 uur, alles is mogelijk.

    Wij zorgen uiteraard voor alles wat erbij komt, van prijzen, tot presentator en alle benodigde (geluids)materialen

    De (Pub)Quiz
    Onze pubquiz is voor elke gelegenheid, elke samenstelling van mensen en voor elk gezelschap! Daar ligt onze kracht en onderscheiden wij ons van alle anderen. Iedereen kan meedoen! Wij kunnen de middag of avond helemaal naar jullie idee indelen. Wil je tussendoor ergens eten? of aan één stuk door quizzen? Alles is in overleg mogelijk. Wij hebben natuurlijk ook genoeg ervaring om dit met jullie samen te stellen zodat het voor iedereen het uitje was waar nog lang over wordt gesproken. Wij kunnen zelfs kosteloos themarondes toevoegen aan de Quiz bijvoorbeeld over een collega, jarige of jullie woonplaats!

    Quiz op Locatie:
     Unieke intense, gezellige maar vooral bloedfanatieke middag of avond! met een leuke quizmaster op jullie eigen locatie.

    Duur Kampioenschap
    • Tussen de 1 en 3 uur (in overleg) Wij raden 1,5 to 2 uur aan.

    Starttijden:
    • In overleg is alles mogelijk, ook de mogelijkheid om het te combineren met (bijvoorbeeld) rondom jullie lunch of diner.

    Details:
    • Minimaal 20 personen.
    • Prijs is inclusief BTW
    • Prijs is inclusief reiskosten
    • Prijs is inclusief benodigdheden
    • Prijs in inclusief Quizmaster en Prijzen.

    Inhoud van het arrangement:
    • 4, 6 of 8 rondes (afhankelijk van de tijd, in overleg)
    • Spontane Quizmaster
    • Alle benodigdheden hebben wij (ook eventueel de microfoon en het geluid)
    • In overleg kunnen wij themarondes toevoegen (eventueel persoonlijke rondes)
    • Prijs voor het winnende team!

    Prijs:

    De Prijzen: (incl. btw en alle kosten!)

    • 30-40 personen --> € 14,95 p.p.
    • 40-50 personen --> €12,95 p.p.
    • 50-75 personen --> €11,95 p.p.
    • 75-100 personen --.> €10,95 p.p.
    • 100-125 personen --> €9,95 p.p.
    • 125-150 personen --> €8,95 p.p.
    • 150-200 personen --> €7,95 p.p.
    • *Bij minder dan 30 personen, factureren wij 30 personen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 250 personen

    Teambuilding & Gedrag
    Krijg op ludieke wijze inzicht in uw eigen gedrag en dat van uw team waarbij de schapen de spiegel zijn. Met mooie metaforen legt u de link naar uw team. De Workshop Schapendrijven brengt u inzicht, inspiratie maar ook energie!

    Afhankelijk van de doelstelling van uw bijeenkomst kunnen thema’s als samenwerking, communicatie, leiderschap, rollen binnen een groep, passie en ambitie centraal staan. Maar uiteraard ook plezier en samen beleven!

    Hoe ziet de Workshop Schapendrijven eruit?
    Door middel van diverse opdrachten brengt u samen de schapen in beweging. We beginnen eenvoudig, maar gedurende de workshop worden de oefeningen steeds uitdagender.

    Ook krijgt u een exclusief kijkje in het bijzondere werk schapendrijven met Border Collies. Daarbij laten we zien hoe we onze honden selecteren en trainen van pup tot volwassen sporthond. Een ware inspiratiebron welke bijzondere inzichten geeft om zeker mee te nemen naar de werkvloer.

    Tot slot eindigt u de workshop met een uniek finalespel. Eén ding staat vast, dit is gegarandeerd de meest bijzondere (en moeilijke!) vorm van schapendrijven ooit!

    De Workshop Schapendrijven duurt circa 1,5 uur en is mogelijk in het Nederlands en Engels. 

    Neem ook een kijkje op onze site www.workshopschapendrijven.nl !

    Welke locatie of groepsgrootte?                                                                             

    Bij ons is veel mogelijk, als het nooit ten koste gaat van het dierenwelzijn! Wij reizen door heel Nederland en delen van België.

    Groepsgroottes van 4 – 200 personen.

    Heeft u inhoudelijke wensen?
    Met plezier vernemen we dit graag van u tijdens een telefonische voorbespreking. Zo sluit de workshop naadloos aan op uw bijeenkomst.

    Waarom u kiest voor schapendrijven met LLanfarian Events? 

    • Dierenwelzijn: Het welzijn van onze dieren staat altijd op nummer 1
    • Topniveau: Vanwege onze passie en kwaliteit behoren we tot de top!
    • Kwaliteit: De focus ligt op het bereiken van uw doelstelling
    • Flexibel: We denken graag met u mee en leveren workshops op maat
    • Gecertificeerd: In bezit van de juiste vergunningen, verzekeringen en vaccinaties zoals Q-koorts en Blauwtong

    LLanfarian Events
    De Workshop Schapendrijven wordt verzorgd door een enthousiast en professioneel team. Op onze boerderij met meer dan 1000 schapen is er dagelijks veel werk voor onze honden. Gepassioneerd laten we u opgaan in dat bijzondere werk én de magische samenwerking tussen baasje en hond.

    4 - 200 personen

    De Eindejaarsperiode is de tijd om samen stil te staan en te vieren. Met onze Eindejaars Special Workshop beleef je met je team iets écht bijzonders. Jullie bouwen samen een functionele prothesehand. Vol creativiteit, gezelligheid, en samenhang.

    En terwijl jullie samen werken en plezier maken, geven jullie ook een cadeau dat verder reikt dan jullie team. De hand gaat naar iemand die hem hard nodig heeft. In het voorjaar ontvangen jullie een foto van de ontvanger met jullie hand. Dat moment maakt het verhaal compleet en geeft jullie team iets om trots op te zijn.

    Waarom kiezen voor deze special?

    • Goed passend bij de kerstperiode en sfeer

    • Perfect voor kleine én grote teams

    • Extra: jullie maken samen ook een verschil voor iemand anders

    Of je nu kiest voor een self-facilitated event (handig voor kleine groepen, en al een mega succes!) of voor een begeleide workshop, je team gaat naar huis met een ervaring die verder gaat dan een standaard kerstborrel.

    4 - 1000 personen

    Een Pub Trail is een groepsspel. Het is een combinatie van een speurtocht en een kroegentocht. In de stad zien jullie de leukste plekjes en in pubs krijgen jullie grappige opdrachten. 

    Het spel wordt tégen elkaar gespeeld. Het spel eindigt met een ‘Rad van Fortuin’ waarop de winnaar na afloop een leuke prijs wint. Maar er is ook een Rad van Pech en misschien draai je een opdracht waar je vrienden hartelijk om lachen.

    In het spel zitten ook team-opdrachten. Dit spel is ideaal voor een uitje met vrienden of collega's. We krijgen veel positieve reacties van deelnemers. 

    • Duur: die bepaal je zelf, er is geen tijdsdruk
    • Bij deze activiteit is begeleiding (online)
    • €12,50 per persoon (grote groepen krijgen korting)
    • Liever een arrangement? Informeer naar de mogelijkheden

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    8 - 40 personen

    Maken jullie aanspraak op De Erfenis van 2 Miljoen?!

    Jullie suikeroom “Bill Metgeld” is heen gegaan en laat zijn erfenis na. Helaas niet aan jullie allemaal maar aan slechts één van jullie! Hij wil dat slechts de beste beschikking krijgt over zijn geld. Aan jullie dus de taak om te bewijzen dat jullie de beste zijn!

    Dit is jullie kans om een grote som geld te verdienen. De taak is simpel: Bill wil dat jullie bewijzen dat jullie een echte “Metgeld” zijn. Daarom krijg je de beschikking over een som geld die zo snel mogelijk goed besteed moet worden en die jullie naar de Erfenis zal leiden. Race tegen elkaar door een stad naar keuze en voer zo snel en origineel mogelijk de ludieke opdrachten uit die jullie doorkrijgen via jullie telefoon!

    Wat staat jullie te wachten tijdens City Game De Erfenis?
    City Game De Erfenis begint rustig. Onder het genot van een kop koffie, thee of glaasje fris, krijgen jij en je groep een uitgebreide speluitleg. Daarna vormen we teams en na een laatste strategische briefing gaat het hele gezelschap de stad in.

    Via je mobiel krijg je diverse opdrachten en vragen door. Deze voer je uit of beantwoord je. Ook kun je fotopunten scoren voor extra aanwijzingen door bepaalde objecten in de stad te lokaliseren en op foto vast te leggen. Des te meer aanwijzingen, des te groter de kans dat je als eerste de erfenis vindt.

    Na afloop van het spel verzamelen jullie je bij het startpunt. Onder genot van een drankje (koffie, thee of fris) wordt de uitslag berekend en het winnende team bepaald.

    Vul voor meer informatie onderstaand aanvraagformulier in! 

    6 - 5000 personen

    Over deze pagina

    WegmetdeBaas heeft leuke ideeën voor een groepsactiviteit in Limburg. Wij hebben vele unieke aanbieders van bedrijfsuitjes verzameld op onze site. Zo kunt u dus op één site een groepsactiviteit in Limburg vinden in het brede aanbod van bedrijfsuitjes. Van actieve bedrijfsuitjes tot culinaire bedrijfsuitjes. Wat dacht u van een kookworkshop of een citygame in een stad naar keuze? Een groepsactiviteit is een goede investering voor het bedrijf omdat uw medewerkers op een informele wijze samen kunnen zijn. Zo ziet u dat collega's soms nog leuker zijn dan u al dacht. De ontspannen sfeer zorgt ook voor een ontspannen omgang met elkaar. Juist door even niet over werk te praten leert u elkaar nog beter kennen.

    Heeft u een groepsactiviteit in Limburg gevonden dan kunt u direct meer informatie opvragen bij de aanbieder van het uitje. U vult eenvoudig het formulier in en deze wordt dan direct verstuurd naar de aanbieder van de groepsactiviteit in Limburg. De aanbieder van het uitje neemt dan zo spoedig mogelijk contact met u op.