Groepsactiviteit in Leersum | WegmetdeBaas.nl

Filteren

Filters

LenteUitjes 2025
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
245 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Teambuilding
  • Plaats, regio of provincie: Leersum
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Ontdek het plezier van creativiteit met onze ontspannen schilderworkshops! Of je nu een kunstenaar in de dop bent of op zoek bent naar een uniek bedrijfsuitje, wij hebben het perfecte programma voor jouw team.

    Onze workshops zijn zowel voor beginners als gevorderden. De workshops bevorderen niet alleen de teambuilding, maar je leert ook nog een nieuwe vaardigheid.

    Kies je eigen thema en werk onder leiding van jullie eigen schildercoach individueel of samen aan een groepsschilderij. Een mix van plezier, ontspanning en nieuwe vaardigheden, allemaal volledig verzorgd. Laat de kunst van teambuilding tot leven komen – boek nu voor een onvergetelijk bedrijfsuitje!

    We maken een workshop voor je op maat, aansluitend bij jullie wensen. Ook kunnen we aanbevelingen doen voor diner, borrel of lunch om er een geheel verzorgde dag van te maken.

    Mogelijkheden:

    • Samen een groot schilderij maken
    • Portret schilderen met projector – max. 10 personen
    • Mixed media workshop
    • Bob Ross workshop
    • Dikke dames schilderen
    • Eigen thema

     Waarom mee doen?

    • ontspanning en plezier
    • fantastische teambuilding
    • ontdek je creatief talent
    • ontdekken, ontspannen en leren
    • aandacht voor iedereen
    • onder leiding van ervaren schildercoach
    • alle materialen verzorgd
    • leuk aandenken in de vorm van een schilderij
    • thema integratie mogelijk
    • heel veel extra opties mogelijk
    • in het atelier of op jouw eigen locatie

     Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    4 - 50 personen

    Highland Events, de grootste in Schotse Highland Games! Welkom op onze eigen toplocatie op Landgoed Beukenrode in Doorn (vlakbij Utrecht)

    Waarom Highland Events?

    • Prachtige eigen locatie in het bos met een particulier voetbalveld
    • Eigen horeca en vergadermogelijkheden voor een complete dag
    • Professionele begeleiding (meest oud Mariniers)
    • Originele Schotse kilts
    • Keuze uit 3 programma's van 3½, 4½ of 5½ uur
    • Voor groepen van 10 tot 160 personen
    • Iedereen (m/v), ongeacht leeftijd of fysieke conditie, kan gelijkwaardig deelnemen
    • Vaste opstellingen van de activiteiten
    • Goed en deugdelijk materiaal

    Eigen locatie
    Bij aankomst op Landgoed Beukenrode in Doorn kunt u in de verte de Schotse doedelzakmuziek al horen. De muziek komt van het Highland Camp dat midden in het bos ligt, vlak naast het particuliere voetbalveld van het Landgoed. Het Highland Camp is een prachtige locatie met prima faciliteiten zoals 2 grote houten paviljoens met 3 ruime kleedkamers, circa 200 zitplaatsen zowel binnen als buiten, een groot overdekt barbecuepaviljoen, 2 overdekte vuurplaatsen, ruime opslag, een kantine en sanitair. De volmaakte plek voor Schotse Highland Games!

    Verschillende programma's (10 - 160 personen)
    Highland Events biedt maar liefst 3 verschillende programma's Highland Games. De programma's zijn genoemd naar beroemde speelfilms waarin Schotse helden van weleer een hoofdrol spelen. De programma's zijn volledig verzorgd inclusief drankjes en koek.

    1. Programma Braveheart  | Competitie | 3½ uur | 10 - 120 personen
    2. Programma Rob Roy | Competitie | 4½ uur | 10 - 160 personen
    3. Programma Highlander | Competitie | 5½ uur | 10 - 100 personen

    Ontvangst
    De instructeurs van Highland Events stellen zich aan u voor en heten u van harte welkom.  Na uitleg over de Highland Games krijgt elke deelnemer een Schotse kilt uitgereikt. Bij Highland Events is dat een originele Schotse kilt. Er is keuze uit verschillende kleurpatronen waaronder de 'Royal Stewart' of de 'Black Watch'. Voordat het programma aanvangt is er koffie, thee, fruitdrank, cup a soup en koek. Alle drankjes zijn inbegrepen, ook in de pauze.

    Activiteiten voor iedereen
    Bij de Highland Games gaan de deelnemers in teamverband allerlei competitieve kracht- en behendigheidsproeven met elkaar aan. Er zijn bij Highland Events zo'n 20 verschillende activiteiten mogelijk waaronder klassieke onderdelen als 'tossing the caber', 'throwing the hammer' en 'tug a war'. De activiteiten zijn dusdanig aangepast dat iedereen (m/v), ongeacht leeftijd of fysieke conditie, overal gelijkwaardig aan kan deelnemen. De Schotse Highland Games zijn geschikt als bedrijfsuitje of personeelsuitje, maar voor particulieren ook als vrijgezellenfeest of familiedag.

    Catering & Vergaderen
    U kunt uw programma Highland Games uitbreiden met een lunch vooraf of een diner of barbecue na afloop. De ambiance op het Highland Camp is geweldig en Highland Events beschikt over uitstekende catering van de Gildeslager. Vraag naar onze menukaart. We attenderen u ook op de mogelijkheid om op het Highland Camp te vergaderen, bijvoorbeeld in de ochtend voorafgaand aan de Highland Games.

    Andere uitjes
    Highland Events maakt deel uit van de Bedrijfsuitjes Groep, specialist in originele bedrijfsuitjes. Andere bedrijfsuitjes van de Bedrijfsuitjes Groep zijn Mipapo (herbeleef de militaire dienstplicht), Out-Doorn, Bounty Hunt en Alpenfest.

    10 - 160 personen

    Het belooft een spannende strijd voor het hele gezelschap te worden. Jullie moeten allerlei opdrachten volbrengen en van alle markten thuis zijn om aanspraak te maken op de titel 'Alleskunner'. Afhankelijk van de grootte van uw gezelschap gaat u individueel of in teams aan de slag. Zo zullen jullie bijvoorbeeld (letterlijk) door het oog van de naald gaan en zo snel mogelijk een ballon opblazen totdat hij knapt... En wie kan het beste leeftijden en gewichten inschatten? Als je gedurende alle spellen niet als laatste eindigt en de meeste punten weet te verzamelen dan win je de hoofdprijs en mag je jezelf "De Alleskunner" noemen!

    Uiteraard hoort bij dit event een enthousiaste spelmeester, die de actie van gepast commentaar zal voorzien en alles in goede banen zal leiden.

    Natuurlijk is het niet zo dat wij de verliezende kandidaten met een oneerbiedig “tot nooit meer” naar huis sturen, zoals in het TV programma. Via een puntentelling houden we bij wie de taken het beste weet te volbrengen en komen we er achter wie de echte “Homo Universalis” is.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Prijs:
    10 - 19 personen: € 37,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: € 34,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: € 31,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW

     

    Boekt u dit uitje in december? Dan speelt u dit hilarische spel in gezellige kerstsferen en voegen wij een "kerstachtig-tintje" aan de opdrachten toe. 

    10 - 100 personen

    Let’s play a little game! Ga de uitdaging aan tegen The Mask. Lukt het jullie om de explosieve escape box te overleven? Boek nu onze escape box en ervaar de vetste escape room van dit moment!

    Blijven jullie koel onder tijdsdruk?
    Op locatie naar keuze heeft The Mask een mysterieuze koffer voor jullie achtergelaten. Bij het openen van de koffer begint de timer direct te tikken. The Mask heeft speciaal voor jullie een explosieve escape room gemaakt. Lief, toch? Dacht het niet! Ga samen met elkaar de strijd aan en versla The Mask. Weten jullie onder tijdsdruk de juiste oplossingen te vinden? 

    Zijn jullie klaar voor Escape the Mask?
    - Een nieuwe escape room ervaring met een unieke gameplay.
    - Een boeiende verhaallijn met mythologische wezens, De Grote Meesters en bommen.
    - Professionele begeleiding en spelmaterialen.
    - Ontwikkeld door de makers van het NK-Escape Rooms.

    Ontmantel op tijd de bomkoffer
    De tijd is aan het tikken… Laat de ultieme strijd losbarsten door meerdere teams tegen elkaar te laten strijden. Verschillende escape games, raadsels en puzzels vliegen je om de oren. Denk jij The Mask sneller te verslaan dan andere teams? Dan gaat jouw team met de trofee naar huis! Let’s play a little game, shall we? 

    5 - 2500 personen

    Een hilarische anti-training
    Heb je genoeg van de zoveelste communicatietraining? Het Museum voor Onbedoelde Kunst pakt het anders aan! Tijdens deze speelse en prikkelende workshop ontdek je met je team een compleet nieuwe manier van kijken – naar jezelf, je collega’s en de wereld om je heen.

    Samen creëren jullie een unieke kunstcollectie, compleet met officiële museumbordjes en een audiotour. Na deze ervaring zie je niet alleen de printer als kunstwerk, maar blijkt die ‘saaie’ collega ineens een briljante performance artist.  

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    5 - 100 personen

    Verwonderd raken met knikkers?

    Ja, en hoe... Diverse teams bouwen een kettingreactie met geavanceerde magneet aangedreven knikkerbanen. Het is een spannende competitie waarin elk team een fantastische knikkerbaan bouw met verrassende effecten. Een onmisbaar onderdeel moet worden verdiend met de Fun Facts Quiz. Vind je antwoorden op fraai handbeschilderde knikkers die je vindt in de ruimte! Tegelijkertijd zijn ook teamgenoten strategische en behendigheidsspellen aan het spelen. In elk spel speelt de knikker uiteraard een belangrijke rol.

    Met alle activiteiten worden knikker gewonnen voor de eigen knikkerpot, want alles draait uiteindelijk om de knikkers!

    Vul voor meer informatie over dit unieke teamuitje/ bedrijfsuitje het aanvraagformulier in!

    25 - 75 personen

    In deze groene en spannende uitdaging bouw je een windmolen met fraaie materialen. Verschillende teams gaan aan de slag met constructiematerialen volgens bouwtekening. De wieken worden echter gecreëerd naar eigen ontwerp. De finale gaat op 'orkaankracht'. Van welk team draaien de wieken het beste? Welk team wekt de meeste energie op?

    Een groot deel van de constructie staat op tekening, maar juist de draaiende delen worden door elk team zelf ontworpen. Je dient een 3- en 4- wiekige molen maken. Er zijn variabelen mogelijk in lengte, oppervlakte, richting van van de wieken, en de hoek waarin de wieken staan.

    Naast het bouwen worden ook spellen gespeeld die een link hebben met duurzaamheid. Tenslotte dient elk team een code te kraken door vragen over duurzaamheid te beantwoorden. Met de gekraakte code verdient je team een onmisbaar onderdeel!

    In de finale worden de ventilatoren aangezet en wordt gemeten welk team de meeste energie opwekt. Alle onderdelen leveren munten op, die worden verzameld in de Duurzaamheidsbarometer. Het team met de meeste munten in deze transparante buis wint de challenge!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    25 - 200 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Een 30 Seconds Kampioenschap bij jou op locatie!

    Wat gaan jullie doen?!

    Ook zo gek op het bordspel 30 Seconds? Wie niet?! Dit intense, gezellige maar vooral hilarische kampioenschap is een garantie voor succes. Hier zal iedereen nog lang over napraten!
    Wij organiseren al jaren door heel Nederland op locatie 30 Seconds Kampioenschappen met echte prijzen! Ben je op zoek naar een uitje die goed is voor de teambuilding, dan is dit de juiste keuze! Laat teams samenwerken op weg naar de titel "kampioen van jouw bedrijf"!

    Je kan de teams zelf samenstellen maar ook wij kunnen dit doen! Een hoop gejuich, gegil en intens fanatisme gegarandeerd.
    Wij doen uiteraard vooraf de uitleg voor iedereen die het spel nooit eerder gespeeld heeft, binnen 1 minuut zit iedereen vol fanatisme mee te schreeuwen!
    Kan jij met jouw team het hele jaar zeggen dat jouw team kampioen was en die grote bokaal (met logo van het bedrijf) op jouw afdeling zetten?

    Wij organiseren op elke locatie in Nederland een 30 Seconds kampioenschap. Wij verzorgen uiteraard alle benodigdheden en de middag of avond wordt op een zeer leuke manier aan elkaar gepraat door een presentator. Ook de uitleg zal vooraf worden gegeven. Wij zullen ook de prijzen verzorgen. De top 3 krijgt een echte bokaal en er is zelfs een speciale prijs! Wij hebben dit al vele keren met veel succes georganiseerd op tal van locatie voor tal van bedrijven. Het leuke element zit hem vooral in dat je elk kwartier tegen een ander team speelt (en zodoende dus tegen tal van collega's speelt).

    Dit Nederlandse spel is uitermate geschikt voor teambuilding en is voor alle leeftijden leuk (vanaf 16 jaar).De tijden zijn volledig in overleg en de prijs is inclusief presentator, alle benodigdheden en bekers!

    De prijs:

    De Prijzen: (incl. btw en alle kosten!)

    • 30-40 personen --> € 14,95 p.p.
    • 40-50 personen --> €12,95 p.p.
    • 50-75 personen --> €11,95 p.p.
    • 75-100 personen --.> €10,95 p.p.
    • 100-125 personen --> €9,95 p.p.
    • 125-150 personen --> €8,95 p.p.
    • 150-200 personen --> €7,95 p.p.

      *Bij minder dan 30 personen, factureren wij 30 personen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 200 personen

    Geschikt voor ieder type uitje!
    Maak op een laagdrempelige en unieke wijze kennis met de toekomst. Wij verzorgen diverse Virtual Reality Experiences waardoor jij samen met jouw collega’s óf team een unieke herinnering creëert. 

    Deelnemers betreden gezamenlijk een wereld waar alles dusdanig echt lijkt dat je écht overtuigd bent van die draak in de verte of het lopen over een plank écht voelt als een kilometer hoogte. De spelers lopen in een team vrij rond en moeten goed samenwerken om te slagen. Daarnaast zijn er individuele mogelijkheden waarbij je als deelnemers, gemotiveerd door de omstanders, diverse indrukken krijgt over wat Virtual Reality te bieden heeft. 

    Alle ervaringen zijn uniek en zijn uiterst ideaal voor de teambuilding, verbetering van de communicatie en natuurlijk voor een blijvende glimlach. Ervaren is beleven, zet daarom een bril op en maak kennis met een wereld waarin alles mogelijk is!

    Wij ontzorgen het volledige evenement. Dat houdt in dat wij alles opbouwen, iedereen begeleiden en alles weer netjes achterlaten. Wij brengen de mogelijkheden van Virtual Reality bij jou op locatie. 

    Een aantal belangrijke punten:

    • Ideaal voor bedrijfsuitjes en teamuitjes
    • Geschikt voor beurzen en evenementen, als aanvulling op het bestaande programma.
    • Ideaal om als team te groeien. Herken de leider, communicatie specialist en de verbinder!
    • Zorgt voor een directe groei in de teambuilding en onderlinge communicatie.
    • Vanaf 10 personen tot 300 personen, onze experiences worden hierop aangepast.
    • De best mogelijke experience(s) voor jouw beschikbare budget.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 300 personen

    Ontsproten uit de creatieve breinen van Logic Locks, makers van de hoogstgewaardeerde escape rooms van Amsterdam, is er nu een nieuwe meeslepende ervaring! De dappere zielen die dit avontuur aandurven krijgen de kans om een gigantische reiskoffer, die uit het niets verschenen lijkt te zijn, als eerste te onderzoeken... Naarmate de spelers zich dieper in het mysterie werken, wordt duidelijk dat de eigenaar van de koffer op zijn minst gezegd niet helemaal pluis is. Lukt het jullie team het geheim te ontrafelen en de toekomst te redden?

    • Ontwikkeld door ervaren escape room designers in samenwerking met organisatiepsychologen
    • Hoge kwaliteit unieke props en thematische puzzels aansluitend op het meeslepende verhaallijn
    • Te spelen op een locatie naar keuze in heel Nederland - duurt 75 - 90 minuten
    • Te spelen met 5 tot 25 mensen per spel, meerdere spellen back to back zijn goedkoper.
    • Populair onder corporate klanten. Te boeken met aanvullende reflectie sessie over de performance van het team en de lessen dieeruit kunnen getrokken worden voor op de werkvloer.
    • Reeds geboekt door bekende bedrijven als Adidas, Hilton, KLM, Heineken, Elsevier, Nike, Philips, Red Bull, McKinsey, Stryker enz.

     

    De complexiteit van de puzzels en de verhaallijn maken een goede samenwerking onmisbaar. Dit, samen met het gevoel van gemeenschappelijke triomf op het einde, maakt het een ideale teambuilding ervaring. Hier kan nog meer uitgehaald worden met een reflectie sessie na afloop zodat de geleerde lessen toegepast kunnen worden op de werkvloer. Daarbij kan de nadruk kan gelegd worden op verschillende aspecten van teamwork zoals Leiderschap & Groeps Dynamiek, Flow & Focus of Motivatie & Support.

    De makers van deze ervaring wonnen de prijs voor de beste Escape Room van Nederland, op basis van beoordelingen op verschillende reviewplatforms. Daarnaast staan hun ervaringen al jaren te boek als de hoogstgewaardeerde van Amsterdam en Nederland.

    Aarzel voor meer informatie over dit spel niet om contact op te nemen met ons via onderstaand formulier.

    10 - 95 personen

    Durf jij het aan om deel te nemen aan een spannend en intrigerend bedrijfsuitje? Welkom bij De Verraders, een meeslepende spelervaring waarin vertrouwen, strategie en verraad centraal staan.

    Ontmasker de verraders of misleid de groep!
    Ben jij een meester in manipulatie en misleiding? Ontmasker de Verraders tijdens dit ultieme teamuitje!

    Samen met je collega’s strijd je voor één doel: zoveel mogelijk zilver verzamelen. Maar pas op… er zijn verraders in jullie midden die niets liever willen dan jullie saboteren en zelf de winst binnenhalen. Hoe goed is jouw mensenkennis?

    Strategie en spanning tot de laatste seconde

    Dit spel is speciaal ontwikkeld voor bedrijven en teams die op zoek zijn naar unieke, interactieve teambuilding. In drie bloedstollende spelrondes gaan jullie de strijd aan in een mix van fysieke en persoonlijke uitdagingen. Tussendoor krijgen de spelers de kans om te overleggen, bondjes te sluiten, verdenkingen uit te spreken en in stemrondes collega’s / verraders uit het spel te werken.

    Althans; de verbannen spelers doen nog wel mee met de komende spellen, maar zij maken geen kans meer op het spelen van de finale..

    Bereid je voor op een dag vol verrassende spellen: van snelle mini-games binnen in duo’s of trio’s tot een spannende mini-escape tocht buiten met slimme spelsoftware. 

    Geen vaste teams vandaag – juist de afwisseling maakt het leuk én effectief. Bij elk spel werk je in een andere samenstelling en soms zelfs als één grote groep. Zo leer je elkaar écht op een andere manier kennen.

    En dan het mooiste: jullie gezamenlijke doel is het verzamelen van zoveel mogelijk zilver (chocoladerepen)
    Hoe beter jullie presteren, hoe groter de zilverschat.
    En ja – die is aan het eind van de dag ook echt voor de winnaar(s).

    Teamwork en verraad gaan hand in hand:
    Vorm sterke bondjes, overtuig je collega’s van je onschuld en speel een slim strategisch spel. In dit teamuitje draait het niet alleen om samenwerken, maar ook om manipulatie, intuïtie en psychologisch inzicht. De teams wisselen per ronde, waardoor je telkens opnieuw je positie moet bepalen en beslissingen moet maken. Je zult vandaag ook veel andere collega’s spreken.

    Wie wint De Verraders?
    Na elke ronde volgt een stemronde waarin de groep een verdacht persoon wegstemt. Maar de verraders zijn ook niet stil… zij kunnen in het geheim een speler ‘verbannen’. Hoe langer je in het spel blijft, hoe groter je kans op de finale.

    De drie spelers die het meeste vertrouwd worden nemen het tegen elkaar op in de finale en moeten beslissen: verdelen we het zilver of kiest iemand voor verraad? Eén verkeerde keuze kan alles veranderen, want als er een verrader in de finale staat, gaat al het zilver naar de verraders.

    Begeleiding door professionals:
    Onze ervaren gamemasters begeleiden het spel, houden de spanning hoog en zorgen ervoor dat alles soepel verloopt. De perfecte balans tussen spelplezier en competitie zorgt ervoor dat iedereen – van fanatieke strategen tot speelse teamspelers – een onvergetelijke ervaring beleeft.

    Zij zullen tijdens de beraadrondes ook zorgen dat iedereen aan het woord komt.

    Klaar voor de ultieme uitdaging? Samenwerken, lachen, uitgedaagd worden én winnen – dat wil je niet missen!

    Neem contact met ons op en boek vandaag nog jouw ultieme bedrijfsuitje! 
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    Combinatie van binnen en buitenprogramma mogelijk!

    15 - 100 personen
    Film Teambuilding is de unieke creatieve motivatiebeleving dat plezier, entertainment, humor & het bouwen aan een perfect op elkaar afgestemd team combineert!
     
    Jullie bedrijfsuitje vol Plezier, Verbinding, Hilariteit & Teambuilding
     Samen met jouw collega's transformeer je tot hechte filmcrews en maak je onder begeleiding van televisie- en filmprofessionals ludieke bedrijfscommercials, spannende films, hilarische sketches, meeslepende documentaires, spetterende videoclips waarin jij, jouw organisatie en 80, 160, of 320 collega's de hoofdrol spelen!
     
    Je leert elkaar tijdens dit personeelsuitje eens op een andere manier kennen
    Binnen de filmcrew(s) vervullen jullie amuserende ‘filmtaken’ zoals bijvoorbeeld : passievolle regisseur, voorbeeldige cameraman/vrouw, komische/avontuurlijke acteurs en vrolijke figuranten. Op deze wijze is iedereen actief bezig en is er voor ieder wat wils. Iedere groep krijgt een enthousiaste begeleider/regisseur die helpt om samen tot een filmisch kunstwerk te komen.
     
    Tijdens de opnames en de presentatie van jullie eigen film(s) zullen er vele collega's gieren van het lachen:)!

    Persoonlijk & Maatwerk
    Film teambuilding wordt exact naar wens gemaakt. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om op een ludieke wijze eigen (organisatie)boodschappen te verwerken in jullie avontuurlijke/hilarische film, spetterende videoclip of pakkende commercial vol humor:)
     
    Samenwerken
    Met Filmteambuilding beleef je de creatieve wereld van film maken optimaal en ervaar je samen plezierige momenten. Ook is de teamspirit beleving groot omdat een film alleen gemaakt kan worden door samenwerking binnen de filmcrew(s).

    Veel plezier, verbinding, samen communiceren, resultaat, creatieve & hilarische momenten zijn bij Filmteambuilding altijd inbegrepen.

    40 - 600 personen

    Teambuilding & Gedrag
    Krijg op ludieke wijze inzicht in uw eigen gedrag en dat van uw team waarbij de schapen de spiegel zijn. Met mooie metaforen legt u de link naar uw team. De Workshop Schapendrijven brengt u inzicht, inspiratie maar ook energie!

    Afhankelijk van de doelstelling van uw bijeenkomst kunnen thema’s als samenwerking, communicatie, leiderschap, rollen binnen een groep, passie en ambitie centraal staan. Maar uiteraard ook plezier en samen beleven!

    Hoe ziet de Workshop Schapendrijven eruit?
    Door middel van diverse opdrachten brengt u samen de schapen in beweging. We beginnen eenvoudig, maar gedurende de workshop worden de oefeningen steeds uitdagender.

    Ook krijgt u een exclusief kijkje in het bijzondere werk schapendrijven met Border Collies. Daarbij laten we zien hoe we onze honden selecteren en trainen van pup tot volwassen sporthond. Een ware inspiratiebron welke bijzondere inzichten geeft om zeker mee te nemen naar de werkvloer.

    Tot slot eindigt u de workshop met een uniek finalespel. Eén ding staat vast, dit is gegarandeerd de meest bijzondere (en moeilijke!) vorm van schapendrijven ooit!

    De Workshop Schapendrijven duurt circa 1,5 uur en is mogelijk in het Nederlands en Engels. 

    Neem ook een kijkje op onze site www.workshopschapendrijven.nl !

    Welke locatie of groepsgrootte?                                                                             

    Bij ons is veel mogelijk, als het nooit ten koste gaat van het dierenwelzijn! Wij reizen door heel Nederland en delen van België.

    Groepsgroottes van 4 – 200 personen.

    Heeft u inhoudelijke wensen?
    Met plezier vernemen we dit graag van u tijdens een telefonische voorbespreking. Zo sluit de workshop naadloos aan op uw bijeenkomst.

    Waarom u kiest voor schapendrijven met LLanfarian Events? 

    • Dierenwelzijn: Het welzijn van onze dieren staat altijd op nummer 1
    • Topniveau: Vanwege onze passie en kwaliteit behoren we tot de top!
    • Kwaliteit: De focus ligt op het bereiken van uw doelstelling
    • Flexibel: We denken graag met u mee en leveren workshops op maat
    • Gecertificeerd: In bezit van de juiste vergunningen, verzekeringen en vaccinaties zoals Q-koorts en Blauwtong

    LLanfarian Events
    De Workshop Schapendrijven wordt verzorgd door een enthousiast en professioneel team. Op onze boerderij met meer dan 1000 schapen is er dagelijks veel werk voor onze honden. Gepassioneerd laten we u opgaan in dat bijzondere werk én de magische samenwerking tussen baasje en hond.

    4 - 200 personen
    Teambuilding, lekker eten én een unieke ervaring komen samen bij de VR-dinnergames van Huisbrand Events. U wordt ontvangen in een sfeervol restaurant In het centrum van de stad of een locatie naar keuze en vervolgens wisselen de gangen en spelrondes elkaar af. Stoelriemen vast, want deze virtuele wereld is niet te onderscheiden van de echte wereld.

    Virtual reality ofwel virtuele werkelijkheid (VR), is een gesimuleerde omgeving die met behulp van een volledig omsloten VR-bril de gebruiker een ervaring geeft alsof hij of zij er daadwerkelijk in deelneemt. Onze spelbegeleider zal u instructies geven met betrekking tot de apparatuur en het doel van het spel en vervolgens gaan we snel van start.

    In teams van vier personen gaan jullie aan de slag, waarbij er elke ronde een ander teamlid de VR-bril op heeft. We bieden een spannende moordzaak aan, waarbij jullie op zoek gaan naar een moordenaar, een moordwapen en moordlocatie. Kunnen jullie goed presteren onder druk? Goed analyseren en de juiste vragen stellen? De moordenaar kan je zomaar te slim af zijn. Of kruipen jullie liever in de huid van een crimineel om de ultieme bankroof te plaatsen? Dit kan als jullie kiezen voor “La Casa de Papel VR-game”.
     
    8 - 400 personen

    Wil je je team wakker maken? De organisatie transformeren naar een levende organisatie, dan is de SPOT ON training heel geschikt. Het is een leuke lichte energieke dag, die begint met een theatershow. Daarna gaan mensen bezig met hun eigen unieke rol in het team of binnen de organisatie. Er wordt onderzocht hoe er weer nieuwe spirit en nieuwe energie kunnen inzetten om met volle kracht vooruit te gaan.

    SPOT ON is typisch een dag waarop nieuwe doelen geformuleerd kunnen worden, nieuwe mensen elkaar kunnen leren kennen, teams opnieuw hun vorm en doel kunnen bepalen. We werken oa met persoonlijke gebruiksaanwijzing, teamspirit, creatie-regie, kortom allerlei werkvormen om een energieke lichte dag te maken waarin medewerkers weer de zin van hun werk gaan inzien en er weer zin in krijgen.

    Doel is nieuwe inspiratie ontvangen, elkaar beter leren kennen, doelstellingen van de organisatie helder te krijgen, SPOT ON kick-off.

    8 - 200 personen

    Over deze pagina

    WegmetdeBaas heeft leuke ideeën voor een groepsactiviteit in Leersum. Wij hebben vele unieke aanbieders van bedrijfsuitjes verzameld op onze site. Zo kunt u dus op één site een groepsactiviteit in Leersum vinden in het brede aanbod van bedrijfsuitjes. Van actieve bedrijfsuitjes tot culinaire bedrijfsuitjes. Wat dacht u van een kookworkshop of een citygame in een stad naar keuze? Een groepsactiviteit is een goede investering voor het bedrijf omdat uw medewerkers op een informele wijze samen kunnen zijn. Zo ziet u dat collega's soms nog leuker zijn dan u al dacht. De ontspannen sfeer zorgt ook voor een ontspannen omgang met elkaar. Juist door even niet over werk te praten leert u elkaar nog beter kennen.

    Heeft u een groepsactiviteit in Leersum gevonden dan kunt u direct meer informatie opvragen bij de aanbieder van het uitje. U vult eenvoudig het formulier in en deze wordt dan direct verstuurd naar de aanbieder van de groepsactiviteit in Leersum. De aanbieder van het uitje neemt dan zo spoedig mogelijk contact met u op.