Eten, Drinken & Feesten in Vlissingen

Filteren

Filters

LenteUitjes 2025
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
77 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Totaalprogramma
  • Attracties en Entertainment
  • Eten en Drinken
  • Thema feesten
  • Plaats, regio of provincie: Vlissingen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Teambuilding, promotie or just for fun... maak samen met ons een professionele lipdub/videoclip.

    Vaak wordt er voor gekozen om de lipdub te filmen op locatie, een goede promotie voor het bedrijf, school etc. De camera reist namelijk zogezegd tijdens een lang en continu shot door de verschillende ruimtes en situaties en laat zo zien welke faciliteiten er te bieden zijn. Nog een reden om en lipdub te maken is teambuilding, er moet namelijk nauw worden samengewerkt om een goed, creatief eindresultaat te bereiken. Dit vanzelfsprekend wel onder begeleiding van onze ervaren en professionele cameracrew.

    Uiteraard kunnen jullie er ook voor kiezen om samen een lipdub te maken just for the fun of it. Samen playbacken of meezingen op een zelf gekozen nummer, acteren, verkleden en attributen maken dat levert ongetwijfeld plezier en leuk beeldmateriaal op. Dit beeldmateriaal wordt in de studio gemonteerd en het geluid wordt dan ook vervangen door die van het originele nummer. De lipdub wordt digitaal toegestuurd zodat die eventueel in een optimale kwaliteit op jullie eigen website kan worden geplaatst.

    Reden genoeg dus om samen een lipdub te maken, maar fun it is!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    6 - 1000 personen

    Herbeleef de magie van vervlogen decennia met onze interactieve Nostalgia Memories Spelshow! Stap dit voorjaar in de tijdmachine en laat de jaren 60, 70, 80, 90 en 2000 opnieuw tot leven komen in deze bruisende spelshow. Perfect geschikt voor diverse en grote groepen, waar leeftijden en herinneringen uiteenlopen. Het geheim van succes ligt in een slimme teamindeling, waarbij generaties elkaar ontmoeten. Jong en oud kunnen hun krachten bundelen om hun kennis van het verleden te testen en samen naar de hoogste score te streven. Efficiënt, ideaal voor teambuilding en bovenal ontzettend gezellig! Dit alles op een prachtige locatie in jouw favoriete stad.

    INHOUD NOSTALGIA MEMORIES SPELSHOW
    Laat ons entertainerteam je op een ontspannen en gezellige manier meenemen op een reis terug in de tijd, langs het pad van herinneringen. Onze diverse spelrondes staan garant voor plezier, lachbuien en het delen van talloze "Oh ja, dat weet ik nog!" momenten. Dit draagt bij aan een ontspannen en verbindende sfeer. Tijdens het spel komt het verleden tot leven via spannende spelonderdelen zoals de Nostalgia News Quiz, het Raden van Reclames en de Muziekronde. Het team dat consistent presteert in de gevarieerde vragen en opdrachten zal aan het einde van de rit met luid gejuich worden beloond met de hoofdprijs. Bij de Nostalgia Memories Spelshow heerst namelijk een sfeer van saamhorigheid, waarin iedereen elkaars successen viert.

    EXTRA'S
    Voor een onvergetelijke ervaring kan dit arrangement worden uitgebreid met verschillende leuke extra's. Zodra de spelshow ten einde is, kunnen jullie de Nostalgia Afterparty toevoegen. Laat het feest losbarsten, dans op de deuntjes van vroeger en geniet van de hits die de tijd hebben overleefd.

    Maar dat is niet alles! We bieden ook maatwerk aan, waarbij we quizonderdelen kunnen aanpassen met vragen, foto's en filmpjes van jouw bedrijf, op een manier die naadloos bij het spel past.

    Wil je deze bijzondere gelegenheid voor altijd vastleggen? Schakel dan onze professionele fotograaf in om elk moment van het evenement vast te leggen, van begin tot eind. De foto's worden naderhand geleverd in een prachtig digitaal fotoalbum.

    VOOR WIE EN WAAR?
    Onze Nostalgia Memories Spelshow kan door heel Nederland en België plaatsvinden, zowel op een van onze partnerlocaties als op jouw eigen locatie. Perfect voor grote groepen, bedrijfsuitjes, personeelsfeesten, teambuildingevenementen of jubilea. We bieden zelfs een verkorte versie aan als onderdeel van grotere evenementen of als intermezzo tijdens vergaderdagen. Maak je klaar om herinneringen op te halen, te lachen en nieuwe verbindingen te leggen tijdens deze betoverende reis door de tijd!

    Vanaf 20 personen
    Prijs vanaf €26,50 pp excl btw

    Locaties: Op eigen locatie of bij 1 van onze partnerlocaties in een door u gewenste stad in Nederland of België

    20 - 500 personen

    Ben je op zoek naar een smaakvol bedrijfsuitje? Boek onze Italiaanse catering en je hoeft nergens heen, want wij komen gewoon naar jou toe! Een bedrijfsfeest met Italiaanse catering is een leuke en smaakvolle manier om je werknemers te bedanken voor hun werk en inzet. Onze Italiaanse catering kun je zo uitgebreid maken als je zelf wil: wij serveren namelijk gerechten als pizza, pasta, antipasti, dolce en italiaanse drank. Daarnaast zorgen we voor een gezellige en ontspannen sfeer, boek daarom snel onze Italiaanse catering!

    Ons concept
    Wij hebben een complete mobiele keuken, bestaande uit steenovens en alle benodigdheden om een feest van Italiaanse catering te kunnen voorzien. Wij zetten onze mobiele keuken neer en gaan vervolgens alle gewenste gerechten live op locatie bereiden. Wij nemen genoeg ingrediënten mee om de ‘bestelde’ gerechten vers te bereiden voor de juiste hoeveelheid personen. 

    Wij serveren de pizza’s aan onze mobiele keuken, zodat iedereen zelfstandig een aantal slices kan komen halen met een klein pizzaplankje dat je van ons krijgt. Op deze manier creëren we een informele, gezellige en ontspannen sfeer en kan iedereen van de verschillende pizza’s proeven. 

    Onze gerechten
    Onze specialiteit is de Napolitaanse pizza, deze wordt bereid op de echte Napolitaanse manier en wordt gebakken in een houtgestookte steenoven. We maken gebruik van de verste ingrediënten, zodat we de beste smaken aan kunnen bieden. Deze ingrediënten zul je ook terugzien in de andere arrangementen. We serveren namelijk ook pasta, antipasti, dolce naast de Napolitaanse pizza. Ook kun je bij ons terecht voor Italiaanse drank en de complete aankleding, zodat je kan genieten van een echt Italiaans feest!

    Prijzen en beschikbaarheid
    De prijzen hangen af van een aantal factoren dus voor vragen over de prijs, beschikbaarheid of ons concept kun je een offerte aanvragen of ons bellen op 0413 - 288 647. 

    30 - 1000 personen

    Stap in de wereld van de Dienst Landelijke Recherche en beleef het spannendste groepsuitje van Holland Tour Guides. Dit groepsuitje is in diverse steden in Nederland en België te organiseren. Het Flikken speurtocht & diner arrangement heeft maar één doel; het tot op de bodem uitzoeken van een lugubere moordzaak. Uiteraard combineren we dit spannende avontuur met een voortreffelijk diner zodat iedereen ook even kan ontspannen. Als echte rechercheurs gaan jullie op pad door het schaars verlichte centrum van de door jullie uitgekozen stad om het moordwapen te vinden, DNA-sporen te achterhalen en de moordenaar te identificeren. 

    Voordat jullie gaan beginnen, wordt jullie groep eerst opgesplitst in speciale onderzoeksteams. Elk team gaat met het dossier en de boodschappen die via sms worden doorgegeven op zoek naar de aanwijzingen die in de stad van jullie keuze verborgen liggen. Elk team speelt tegen de klok en tegen de andere teams. Samenwerken is dus essentieel. Na een uurtje speurwerk komen jullie bij elkaar in een ander restaurant om te genieten van weer een ander gerecht. Langzaam komen jullie erachter wat er precies gebeurd is, wat het motief was van die vreselijke moord en wie er achter zat.

    Welk team werkt snel en grondig aan het vinden van de juiste aanwijzingen en sporen? Wie van jullie heeft er echt talent als rechercheur? Al deze vragen worden vanavond definitief beantwoord. Het beste rechercheteam ontvangt van ons een prachtige hoofdprijs!

    Programma-indicatie: 

    18.00 - 19.00 Voorgerecht
    19.00 - 20.00 Flikken speurtocht deel 1
    20.00 - 21.00 Hoofdgerecht
    21.00 - 22.00 Flikken speurtocht deel 2
    22.00 - 23.00 Nagerecht en prijsuitreiking

    Inclusief: 

    • Enthousiaste begeleiding
    • Uitgebreid 3-gangen diner in verschillende restaurants
    • Te boeken op de door jullie gewenste dag
    • Mooie prijs voor het beste 'flikkenteam'
    • Te organiseren op uw gewenste dag en tijdstip

    Prijs: 
    10 - 19 personen € 66,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen € 64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen € 62,50 p.p. excl. BTW
    Vanaf 40 personen € 59,50 p.p. excl. BTW

    Optioneel:
    Niet telkens uw knip hoeven trekken om uw drankje af te rekenen? Voor € 12,50 per persoon per uur dat u in het restaurant doorbrengt (excl. BTW) kunt u gebruikmaken van het drankarrangement, waarbij u onbeperkt kunt genieten van bier, fris, huiswijn, koffie en thee. En… zo komt u ook achteraf niet voor verrassingen te staan!

    10 - 500 personen

    Zie je het al voor je? Je zit samen met je collega's, CEO en alle andere zakelijke relaties in een bomvolle zaal, licht gaat uit, spot gaat aan en je gaat genieten van een echte comedyshow. Binnen 1 minuut ontstaat er een magische energie waar iedereen behoefte aan heeft. Je voelt dat er een echte eenheid ontstaat. Met een zeer persoonlijke comedyshow voel je de kracht van echte humor. 

    Wil je enorm hard lachen om de beste grappen en meest komische verhalen? Van een stand-up comedian en cabaretier die precies weet wat ervoor nodig is om ieder event tot een groot succes te brengen. Met veel energie, interactie, improvisatievermogen en erg veel humor is Comedy Events de juiste partner voor ieder type event.

    Comedy Events heeft een schat aan ervaring en met veel organisaties mogen samenwerken. Zoals Lowlands, Johan Cruijff ArenA, Ahoy Rotterdam, ProRail, Rijksoverheid, Ministerie van Defensie, Politie Nederland en vele andere enthousiaste partners.

    Als je samenwerkt met Comedy Events, dan voel je als publiek meteen “Ja, ik begrijp waarom we voor deze organisatie hebben gekozen!”.

    Met een zeer fijne kennismakingsgesprek wil Comedy Events graag ontdekken wat de wensen zijn van de opdrachtgever. We komen onze afspraken altijd na. Met als absolute einddoel. Een zeer persoonlijke en te gekke comedyshow en optreden.

    Wil je je event echt next level maken en met veel humor als absolute meerwaarde? Kies dan voor Comedy Events. 15, 30 minuten of avondvullend plus 100% lach garantie. Alles is bespreekbaar.

    Naast echte maatwerk comedy zijn onze comedians ook te boeken als presentator, hosts tijdens een festival en verzorgt Comedy Events ook de allerleukste workshops van Nederland.

    We kijken uit naar je enthousiasme!
    Met vriendelijke groet, Raymon Hofkens van Comedy Events

    1 - 2500 personen

    Een compleet verzorgde drive in karaokeshow inclusief presentator, dj, uitgebreid aanbod aan karaoketitels en -lijsten. ABC Events verzorgt al jaren oergezellige karaokeshows in cafés en andere gelegenheden. Wilt u een karaokeavond organiseren? Wij verzorgen een feestelijk programma waarbij de Karaokekandidaten de ster zijn! 

    Evenement 
    We kijken altijd goed naar de locatie en groepsgrootte zodat het een passend geheel wordt. Met onze showmasters komen we naar een gewenste locatie, compleet met geluidsstudio, microfoons en een pakket aan karaokenummers. We kunnen een heuse wedstrijd neerzetten, of als extraatje dienen tijdens een gezellige feestavond. Desgewenst kunnen we de artiesten ook verkleden zoals vroeger bij de soundmixshow. Een gek hoedje, brilletje of plaksnor kan zorgen voor hilarische momenten.

    Hits
    Wij hebben voor onze gasten meerdere draadloze microfoons zodat de artiest vrij is in zijn bewegen. Daarnaast kunnen er meerdere personen tegelijkertijd zingen zodat er een “zwoel” duet of een enthousiaste band geïmiteerd kan worden. Lekker uit je dak met zowel Nederlands als Engelstalige muziek, stuk voor stuk hits, zodat de gasten uit hun dak gaan op de lekkere feestnummers. 

    Show 
    Wij gaan standaard uit van een twee uur durende show, maar deze kan natuurlijk verlengd worden. Wij hebben een beamer met groot professioneel scherm, zodat ook het publiek mee kan zingen, swingen en kijken. Eventueel kunnen we de show ook nog voor u uitbreiden met een complete lichtset, variërend van spots tot aan lasereffecten. Worden er geen nummers aangevraagd? Dan vullen wij de tijd zelf in, en proberen wij uw gasten tot een optreden te verleiden!

    Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen? Vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    20 - 1000 personen

    Ontdek het Eliminatie Avontuur
    Maak kennis met The Elimination Game, een opwindende game ontworpen voor het vermaak van grote groepen. Dompel je onder in een avontuur vol spanning, met een origineel verhaal en gave puzzels, geïnspireerd door bekende series zoals The Hunger Games en Squid Game. Ervaar een adembenemende eliminatieronde die actie en teamwork vereist, waarin jullie in kleinere teams tegen elkaar strijden!

    Deze opwindende ervaring kan overal worden opgezet dankzij de mobiele versie van het Eliminatie Avontuur! Perfect voor teambuildingsactiviteiten, zakelijke bijeenkomsten, familievieringen of groepsactiviteiten!

    Zijn jullie klaar voor deze uitdaging?

    De spelregels van The Elimination Game
    Het spel is ontworpen voor groepen van 20 tot 72 deelnemers. Het is een opwindende competitie waarbij deelnemers in kleinere groepen verschillende opdrachten gaan uitvoeren. Het Eliminatie Avontuur bestaat uit zeven uitdagingen, elke uitdaging test een andere soort kennis.

    Na een reeks spannende opdrachten begint de eliminatie echt, waarbij geleidelijk teams afvallen. Om de deelnemers goed in hun rol te zetten, maakt de vreeswekkende MOMO op cruciale momenten zijn entree en initieert de Freeze fase. Als iemand zich beweegt, kan dit nadelig zijn voor het hele team! Let ook op de 'geheime missie' die op elk moment het spel kan doen kantelen.

    Hebben jullie het in je om als kampioenen uit deze strijd te komen?

    Een enerverend teambuilding avontuur dat jullie uitdaagt tot samenwerking, effectieve communicatie en het ontsluiten van ieders potentieel.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    20 - 72 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes
    Teambuilding, lekker eten én een unieke ervaring komen samen bij de VR-dinnergames van Huisbrand Events. U wordt ontvangen in een sfeervol restaurant In het centrum van de stad of een locatie naar keuze en vervolgens wisselen de gangen en spelrondes elkaar af. Stoelriemen vast, want deze virtuele wereld is niet te onderscheiden van de echte wereld.

    Virtual reality ofwel virtuele werkelijkheid (VR), is een gesimuleerde omgeving die met behulp van een volledig omsloten VR-bril de gebruiker een ervaring geeft alsof hij of zij er daadwerkelijk in deelneemt. Onze spelbegeleider zal u instructies geven met betrekking tot de apparatuur en het doel van het spel en vervolgens gaan we snel van start.

    In teams van vier personen gaan jullie aan de slag, waarbij er elke ronde een ander teamlid de VR-bril op heeft. We bieden een spannende moordzaak aan, waarbij jullie op zoek gaan naar een moordenaar, een moordwapen en moordlocatie. Kunnen jullie goed presteren onder druk? Goed analyseren en de juiste vragen stellen? De moordenaar kan je zomaar te slim af zijn. Of kruipen jullie liever in de huid van een crimineel om de ultieme bankroof te plaatsen? Dit kan als jullie kiezen voor “La Casa de Papel VR-game”.
     
    8 - 400 personen

    Tijdens het ranking the stars diner van Holland Tour Guides gaat u in teamverband uw vriendenkring of collega's eens goed onderzoeken op de meest ludieke geheimen en smikkelt u van een fantastisch 3-gangen diner. 

    Een paar dagen voordat u bij elkaar komt, sturen we u een vragenlijst op, met een paar grappige vragen in de hoop op een paar onthullende antwoorden. Zo komen we iets meer over iedereen te weten en kunnen we dit spelprogramma's in volle vaart beginnen.

    Uw gezelschap wordt verdeeld in kleine teams en vervolgens gaat elk team proberen een zo goed mogelijke inschatting of ranking te maken. Wie begaat de meeste flaters? Wie is de grootste praatjesmaker? En wie is de meest ideale schoonzoon/dochter? Ongetwijfeld gaat dit een aantal verrassingen opleveren, maar uiteraard krijgt u van ons de gelegenheid om uzelf te verdedigen!

    Het team dat de beste inschattingen over de andere deelnemers heeft gemaakt, ontvangt van onze spelleider de enige echte Ranking The Stars hoofdprijs. Mocht uw team niet erg op dreef zijn dan beleeft u alsnog een uitstekende avond, want de culinaire hoogstandjes van de chef zullen u zeker niet teleurstellen!

    Inclusief: 

    - Een enthousiaste quizmaster
    - Een uitgebreid 3 gangen diner
    - Toplocatie in centrum van de stad
    - Een Ranking The Stars hoofdprijs voor de winnaars
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Prijs:
    10 - 19 personen € 69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen € 64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen € 62,50 p.p. excl. BTW
    Vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    Handige tip: 
    Niet telkens uw knip hoeven trekken om uw drankje af te rekenen? Voor € 12,50 per persoon per uur (excl. BTW) kunt u gebruikmaken van het drankarrangement, waarbij u onbeperkt kunt genieten van bier, fris, huiswijn, koffie en thee. Zo komt u ook achteraf niet voor verrassingen te staan!

    Komt u niet aan het minimale aantal deelnemers? Als u bereid bent voor het minimale aantal te betalen, kunt u ook gewoon voor minder personen boeken!

    10 - 500 personen

    Welk team is Geschikt of Ongeschikt voor het leger? Dat wordt bepaald tijdens deze teambuildingsdag. De verschillende teams zullen getest worden op hun vaardigheden door middel van spannende en ludieke opdrachten. Tijdens de briefing gegeven door onze Korporaal wordt het duidelijk dat er een strijd geleverd moet worden. 

    Iedere deelnemer ontvangt  een eigen overall om dit evenement in uit te voeren. Bij Jan Soldaat draait het om de teamprestatie, u hoeft dus niet over een uitmuntende conditie te beschikken om aan dit evenement mee te kunnen doen. Activiteiten die tijdens de dag voorbij kunnen komen zijn een communicatiechallenge, katapult bouwen, luchtbuks schieten of een IQ-test.

    Dit evenement kan uitgevoerd worden op een locatie naar keuze of start op ons Hoofdkwartier in de buurt van Haarlem/Amsterdam. De locatie vormt het ideale decor voor de missie “Geschikt of Ongeschikt?”. 

    Deze unieke missie kan naar wens uitgebreid worden, met een lunch, borrel, diner, geheel verzorgde overnachting met ontbijt en nog heel veel meer.

    Wilt u meer weten over de mogelijkheden van dit evenement en de activiteiten? Vul het aanvraagformulier in!

    30 - 1001 personen

    Duik in de heerlijke wereld van chocolade tijdens deze interactieve bonbonworkshop! Onder begeleiding van een ervaren chocolatier leer je de fijne kneepjes van het vak en ontdek je hoe je zelf prachtige en smaakvolle bonbons maakt. Van het smelten van chocolade tot het vullen van mallen met verrukkelijke ganache: je doorloopt alle stappen van het ambachtelijke proces.

    De workshop start met een korte uitleg over chocolade, de verschillende soorten en technieken die je gaat gebruiken. Je leert over het tempereren van chocolade, smelten au-bain-marie en het maken van ganache.

    In kleine groepjes ga je aan de slag met het maken van bonbons. Je krijgt duidelijke instructies en werkt stap voor stap aan je creaties. Hierbij maak je gebruik van verschillende vullingen en decoraties om unieke bonbons te ontwerpen. De begeleider is er om je te helpen en praktische tips te geven.

    Na het maken van de bonbons is het tijd om te genieten! Er wordt een proeverij gehouden waarbij je jouw zelfgemaakte bonbons kunt proeven, eventueel in combinatie met een drankje. Je kunt ook jouw bonbons mooi verpakken en mee naar huis nemen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 250 personen

    Stap binnen in de wereld van de traditionele Italiaanse keuken met onze interactieve pizza maken workshop! Onder begeleiding van ervaren pizzabakkers leren deelnemers de kunst van het bereiden van authentieke houtovenpizza’s. Deze workshop biedt niet alleen een culinaire ervaring, maar ook veel gezelligheid en teamwork, perfect voor bedrijfsuitjes, feestjes of speciale evenementen.

    De workshop begint met een korte introductie over de basisprincipes van pizza maken, van het kiezen van ingrediënten tot het beheersen van de houtgestookte oven. Daarna gaan deelnemers zelf aan de slag: ze leren hoe ze de pizzabodem voorbereiden en beleggen met verse ingrediënten, zoals geraspte kaas, peperoni, oregano en basilicum.

    Het hoogtepunt? Het bakken van de pizza’s in onze mobiele houtoven. Deelnemers ervaren hoe belangrijk temperatuurbeheersing is en leren de kneepjes van het draaien en perfect afbakken. Na ongeveer 90 seconden komt hun eigen creatie er knapperig en goudbruin uit!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 250 personen

    Film Teambuilding is de unieke creatieve beleving dat plezier, entertainment, humor & het bouwen aan een perfect op elkaar afgestemd team combineert!

    Jouw lente uitje vol energie & plezier!
    Samen met jouw collega's transformeren jullie tot échte filmsterren en professionele filmcrews. Onder begeleiding van ervaren televisie- en filmprofessionals maken jullie een hilarische film, pakkende commercial, energieke lipdub of een hilarische reality docusoap!

    Mogelijkheden:
    Film/Commercial Maken
    Nieuwsitem(s) Maken
    Sketch Maken
    Lipdub/Videoclip Maken
    TV-programma Maken
    Reality Docusoap

    Leer je collega’s echt kennen:)
    Iedereen kruipt in een leuke, verrassende rol: van de gepassioneerde regisseur tot de avontuurlijke cameraman/vrouw, acteurs die hun personages overtuigend overbrengen, en beeldende figuranten. Iedereen is actief betrokken en plezier staat centraal.

    Elke filmcrew krijgt een enthousiaste begeleider die ervoor zorgt dat jullie samen een onvergetelijk filmisch meesterwerk creëren. Bereid je voor: tijdens het filmen én bij de première zullen jij en je collega’s gegarandeerd schateren van het lachen!

    Persoonlijk & Maatwerk
    Film Teambuilding wordt volledig afgestemd op jullie wensen. Zo kunnen we op ludieke wijze jullie eigen (organisatie)boodschappen verwerken in een hilarische film, spetterende videoclip of pakkende commercial. Of laat juist een compleet fictief, supergrappig en avontuurlijk filmidee tot leven komen:)!

    Samenwerken
    Met Film Teambuilding beleef je de creatieve wereld van film maken optimaal en ervaar je samen plezierige momenten. Ook is de teamspirit beleving groot omdat een film alleen gemaakt kan worden door samenwerking binnen de filmcrew(s).

    Film Teambuilding is inclusief:
    * Professionele producent & begeleiding
    * Regisseur voor iedere filmgroep
    * Professionele camera- , licht en geluidsapparatuur
    * Persoonlijke en enthousiaste service
    * Creatieve scriptwriting sessies
    * Gezamenlijke brainstorm & conceptontwikkeling
    * Ruime keuze rekwisieten & props
    * Op maat gemaakt script en scenario
    * Ondersteuning bij locatiekeuze
    * Première & presentatie van jullie eigen film(s) direct op de dag zelf!

    Plezier gegarandeerd! 
    Entertainment, enthousiasme, verbinding, creativiteit en vooral heel veel plezier staan centraal bij Film Teambuilding. Geniet samen met je collega's van onvergetelijke, hilarische momenten & volop teamgevoel. Maak van jullie filmdag een fantastische belevenis waar iedereen met een grote glimlach aan terugdenkt!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    34 - 600 personen

    Ik Hou van Holland, Het landje aan de Zuiderzee!
    Houden jullie van een feestje? 
    Wij zeker wel, daarom houden we ook van een "Ik Hou van Holland" Quiz en komen geheel in stijl gekleed in rood-wit-blauw en oranje.

    Wij zorgen voor een leuke aankleding van alle teams bij deze quiz, leuk voor de foto`s

    Na de indeling van de teams kiezen jullie een Teamcaptain. 
    De Teamcaptain wordt extra feestelijk aangekleed voor de Ik Hou van Holland Quiz.

    Onze Quizmaster maakt er een gezellige boel van, net zoals Linda de Mol. Onder het genot van Gratis Oud-Hollands snoep komen er 
    alllerlei verschillende onderdelen van de tv hit “Ik hou van Holland” voorbij inclusief het "Ik Hou van Holland" Rad

    Welk team mag een slinger geven aan het "Ik Hou van Holland" Rad in de finale? 
    Welk team mag onder luid gejuich naar voren komen voor de prijsuitreiking?

    We weten het na een Quiz vol met leuke spellen, muziek en vragenrondes.

    Boek nu deze Ik Hou van Holland Quiz voor het allerleukste bedrijfsfeest en bel of mail met Simona voor meer informatie.

    Al onze quizzen zijn inclusief:

    • Quizmaster
    • Medailles voor het winnende team
    • Alle benodigdheden
    • Aankleding van de deelnemers
    • Lekker snoep voor iedereen
    • Reis en parkeerkosten


    Vul voor meer informatie over dit bedrijfsuitje kunt u het aanvraagformulier invullen!

     

    25 - 150 personen

    Een feest gemaakt door en voor je collega’s. Met het hele bedrijf of de afdeling gaan jullie dit Ultieme Feest bedenken, organiseren, uitvoeren en natuurlijk ook beleven. Met z’n allen samenwerken en meewerken om er met elkaar een topdag van te maken!

    Er is ontzettend veel te doen op deze feestdag. Bij een goed feest hoort natuurlijk lekker eten, muziek, ontspanning, amusement en goede bediening. Ook is het belangrijk dat de ruimte waar het feest wordt gehouden een mooie en feestelijke uitstraling heeft. Daarom kunnen mensen, naar gelang de groepsgrootte, kiezen uit een aantal workshops om hen op weg te helpen een bijdrage te leveren aan de avond. Elke workshop staat onder leiding van een professionele trainer die uw medewerkers klaarstoomt voor hun taak. Iedereen mag zelf kiezen welke bijdrage hij of zij levert aan een dag om nooit meer te vergeten.

    Het Ultieme Feest is een "maatevenement". Niemand weet immers beter wat goed is voor het bedrijf dan jullie mensen zelf. Het Ultieme Feest is een goede combinatie van teambuilding, beloning en plezier. Het gaat over samenwerken, kwaliteiten benutten en doen wat je leuk echt vindt. 

    Voorbeelden van workshops

    • Workshop koken
    • Workshop bediening en etiquette
    • Workshop film en video
    • Workshop sfeer en aankleding
    • Workshop tafeldressing
    • Workshop muziek en entertainment
    • Workshop spreekstalmeester

     

    ’s Middags vinden deze voorbereidende workshops plaats, zodat iedereen zijn deel aan het feest kan bijdragen. Aan het begin van de avond wordt het feest officieel geopend, worden de deelnemers door gastheren en gastvrouwen welkom geheten, wordt er heerlijk gegeten, is er entertainment en kan er tot de late uurtjes worden gedanst. 

    Het Ultieme Feest is uitermate geschikt als teambuilding, kennismaking van nieuwe teams of gewoon als ultieme feestdag!

    Vul voor een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    50 - 500 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een uitje in Vlissingen! Maar wat gaan we dan doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! Wij hebben heel veel diverse uitjes verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in Vlissingen te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitje. Tevens zijn bedrijfsuitjes in Vlissingen ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele bedrijfsuitjes draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Een bedrijfsuitje in Vlissingen is goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitjes in Vlissingen. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitje. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden. En of u nu in Amsterdam een bedrijfsuitje wil plannen, in Maastricht, Nijmegen, Groningen, Rotterdam.. Of juist in een kleinere gemeente, u vindt het allemaal op WegmetdeBaas!