De winter is aangebroken!
"Driving in my car, Driving home for Christmas"
Ga op pad met de winterse rally waarbij u zelf naar 'huis' rijdt in een legervoertuig. U dient de verloren pakjes die uit de arrenslee zijn gevallen te verzamelen zodat deze nog op tijd (voor de Kerst) kan gaan bezorgen.
In teams van maximaal 8 personen gaat u op kerstmissie met de legervoertuigen. De teams krijgen diverse opdrachten van de kerstman. Als eerste moeten er kerstballen geschoten worden (optioneel). Wie heeft een vaste hand? Daarna gaat u op pad met verschillende opdrachten; het besturen van het voertuig, navigeren, pakketjes zoeken, vragen beantwoorden. En op verzoek kunnen we dit allemaal aanpassen en dingen toevoegen/weglaten naar wens.
Als afsluiter zit er bij dit arrangement standaard een diner in. Praat onder het genot van een kaas-, vlees- of visfondue na met je collega's/kennisen/vrienden/familie. Niets is te gek. Wilt u na het eten nog niet naar huis? Voeg dan een Christmas Quiz toe aan het programma, geheel in stijl en met quizdesk met zwaailampen en drukknoppen.
Omdat wij zo van de winter en kerstperiode houden, organiseren we dit evenement vanaf nu ook in de lente, zomer en de herfst! ABC Events is een evenementenbureau dat zich richt op high-end evenementen voor grote groepen.
Voor meer informatie of een offerte kunt u hieronder vrijblijvend het aanvraagformulier invullen!
"Why couldn't it be Christmas everyday?!!"
Mokum Events neemt u mee naar de mooiste plekjes van de Jordaan, de oudste, meest bezongen volksbuurt. Hieronder een voorbeeldprogramma wat mogelijk is.
Voorbeeldprogramma: Uiteraard zijn de tijden en wensen aan te passen!
16.00 - 18.00 Jordaan Tour
Onder begeleiding van een deskundige gids nemen wij u mee naar de mooiste plekjes van de Jordaan. Onze gids vertelt u wetenswaardigheden en anekdotes over de oudste en meest bezongen volksbuurt van Amsterdam. We nemen u mee langs de mooiste hofjes, pittoreske grachtjes en de gezelligste kroegjes die nog rijkelijk aanwezig zijn. Halverwege wordt een typisch Jordanees kroegie aangedaan.
18.00 - 19.00 Smartlappen zingen
In een oergezellig Jordaans café leert u typisch Amsterdamse smartlappen op typisch Amsterdamse wijze te zingen. Waan jezelf Tante Leen of Johnny Jordaan. Wij leveren het tekstboek met 40 beroemde en beruchte levensliederen en een echte Amsterdamse accordeonist.
19.15 - 21.30 Diner
Vervolgens nemen wij u mee naar een speciaal door ons geselecteerd restaurant midden in de Jordaan. Alwaar u kunt genieten van een heerlijk 3 gangen diner.
Inclusief:
- Professionele gids
- Pauze in typisch Jordanees café
- Accordeonist
- Tekstboekjes
- Locatie hartje Jordaan
- Uitgebreid diner naar keuze
- Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!
Prijs:
Vanaf € 69,50 p.p. excl. BTW
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Ben je op zoek naar de leukste en meest afwisselende Pubquiz?
Super gezellige avond en ontspannen teamspel in pub sfeer. De Uitjes en Eten Pubquiz is een afwisseling van muziek, film, reclame, luister en kijkvragen met daarnaast uitdagende en hilarische pub spellen. Jullie vervelen je geen moment. Ontspanning en plezier gegarandeerd.
Wat is de Pubquiz ?
Omschrijving programma
De quizmaster van Uitjes en Eten ontvangt jullie in een gezellige pubsfeer. Teams van 5 tot 7 personen gaan de pub battle met elkaar aan. De PubQuiz is een afwisseling van vele doe- en denk vragen en opdrachten. Niet alleen zitten jullie aan tafel met jullie team, ook in de zaal zijn er uitdagende en hilarische spellen.
De PubQuiz wordt gepresenteerd op een groot beeldscherm. Het is een quiz waar iedereen aan mee kan doen. Tijdens de Pubquiz wordt het geheugen getest en staat vooral samenwerking en plezier voorop. Welk team kan goed samenwerken en weet de meeste antwoorden? Het winnende team neemt de PubQuiz Trofee mee naar huis!
Hoe zal de avond eruit zien? (Dit is een voorbeeld progamma, dit kan naar wens aangepast worden)
17.00 - 17.15 Ontvangst met indeling teams en uitleg programma
17.15 - 18.00 Eerste ronde PubQuiz
18.00 - 18.15 Pauze
18.15 - 19.15 Tweede ronde PubQuiz
19.15 - 19.30 Pauze
19.30 - 20.15 Laatste ronde PubQuiz
20.15 - 20.30 Afsluiting met prijsuitreiking
Maak jullie uitje compleet met deze optionele extra's:
Binnen één werkdag een offerte!
Heb je vragen of ben je geïnteresseerd? Vraag dan gerust een vrijblijvende offerte aan: wij helpen je graag verder! Onze programma's kunnen volledig naar jullie wens ingericht worden. Wij organiseren uitjes en teamuitstapjes door heel Nederland. Vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte.
Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
Wij maken blij! Groepen die een uitje hebben gehad bij Uitjes en Eten geven hun uitje gemiddeld 4,9 van de 5 sterren! uit ruim 200+ Google beoordelingen! Benieuwd naar de ervaringen van deze groepen? Bekijk hier onze Google reviews!
Vanaf 15 tot 2500 personen. Ideaal voor iedere groep, écht iedereen kan meedoen met de PubQuiz!
Op diverse locaties in Amsterdam kunnen wij uw businessmeeting van a tot z verzorgen. Dit alles is mogelijk op een van onze sfeervolle locaties in Amsterdam en omstreken of bij u op het bedrijf.
Beamer, scherm, geluid, personal assistent en privé vervoer als bedrijfsmatige ondersteuning.
Ontbijt, lunch, diner, amuses en borrel als culinaire onderbouwing! Als afsluiting entertainment (muziek, theater, boottocht, spel of quiz tot in de late uurtjes mogelijk).
Tevens verzorgen wij elke vorm van catering voor u op elke gewenste locatie, private dining, kookworkshops, coaching en cooking, en high teas op onze eigen locaties in Amsterdam. Elk culinair genoegen en entertainment is bij ons in smakelijke handen!
Op uw dinertafel liggen de futuristische VR-brillen met koptelefoon en microfoon al voor u klaar. Zodra iedereen zit mag u deze opzetten. Dan ontdek u uw Avatar (virtueel karakter). Het is niet voor niets een teamuitje, dus als u om u heen kijkt ziet u ook alle Avatars van uw collega teamleden. Spannend!? Wat dacht u van de Mount Everest? Hier speelt u een ijzig potje 360º Pictionary. En heeft u altijd al eens mee willen doen aan de Olympische spelen? Dat kan, want vandaag is uw team avatars onder meer een bobsleeteam op de Olympsche Winterspelen en staat u klaar voor een levensechte razendsnelle afdaling. Gaat u voor goud?
In totaal zijn er 5 fantastische omgevingen die door de unieke VR beleving ieder een ongelofelijke ervaring bieden. Met recht een avond vol 21e-eeuwse teambuilding! Deze uitdaging wordt nog versterkt omdat u, ondanks de verschillende samenstelling per spel, steeds uw teambelang in het oog moet houden. De spelleiding legt per spel duidelijk uit wat de bedoeling is en hoe u de punten kunt verdienen. Zo kunt u zich helemaal concentreren op de fantastische wereld van virtual reality en de winst van uw team!
Per spel wordt u aan collega avatars gekoppeld. Zo ontstaat een virtual reality samenwerking. Het maakt voor virtual reality niet uit hoe ver u fysiek van elkaar zit of hoe goed u elkaar goed kent. Zodra de teams aan het volgende spel beginnen, moeten ze wel samenwerken om een topprestatie neer te kunnen zetten. Communicatie en het verrichten van handelingen in virtual reality verloopt helemaal via de VR bril, koptelefoon en microfoon.
Tussen de unieke virtual reality teambuilding geniet u van een ouderwets lekker driegangendiner. Gespreksstof en hilariteit genoeg want over deze unieke VR-ervaringen raakt u letterlijk niet uitgepraat!
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.
Stand-up comedy is fenomeen een uit de Verenigde Staten. Het is een theatervorm en staat vaak uit korte humoristische verhalen. De komiek speelt meestal een snelle set van humoristische verhalen en oneliners. Bij stand-up comedy hebben de comedians meestal niet veel meer nodig dan een spotlight en een microfoon. In een comedy show is er meestal een line-up van drie tot vier comedians die om de beurt een kort en krachtig optreden geven. Deze wordt gepresenteert door een MC (Master of Ceremonie). Bij stand up is improvisatie een belangrijk onderdeel bij comedians.
Het verschil met onze Comedy en die van anderen is dat wij na jarenlange kennis opgebouwd hebben de vertaalslag hebben gemaakt voor comedy voor bedrijven iets anders is dan comedy in een theater voor publiek die een kaartje voor jou koopt. Nu krijgt het personeel iets waar zij zelf niet voor gekozen hebben en aangezien smaak van iedereen anders is qua humor is het belangrijk om je te verdiepen voor wie je speelt en maatwerk aflevert zodat je in het moment bent en de bezoeker nu wel aandacht heeft omdat het over zijn vak of werk gaat. Samen met interactie met de mensen maken wij ook improvisaties en doen onze beste comedybits.
Een stand-up comedian is hilarisch en draagt bij prettige sfeer en vooral goed voor de lach. Bij ons kunt u comedians boeken voor een complete comedy show. Dit is fantastische toevoeging voor uw lezing, vergadering, conferentie, bedrijfsfeest. Ons Boekingsbureau ComedyTeam staat klaar met de allerbeste cabaretiers en comedians die u kunt boeken voor uw evenement. Wij bieden stand up comedy aan met lachgarantie! Niet genoeg gelachen? Geld terug!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Ook een chocolade-liefhebber?
Ontvangst
Begin uw dag met een welkomstdrankje om daarna als een echte patissier aan de slag te gaan.
Workshop bonbons maken
Onze deskundige patisser leert u de lekkerste bonbons of pralines te maken. De twee basistechnieken van het bonbons maken zijn het vullen en het ‘doorhalen’. In een handomdraai maakt u uw eigen goed gevulde bonbon doosje. Als vulling kunt u o.a. ganache, noten en zuidvruchten gebruiken. Na afloop van de workshop is het resultaat een doosje (circa 350 gram) vol heerlijke zelfgemaakte bonbons waarmee u goed thuis kunt komen.
Diner
Ter afsluiting geniet u samen van een heerlijk driegangen diner in het centrum van de stad. Hierbij heeft u per gang de keuze uit meerdere gerechten.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! Graag aangeven in het aanvraagformulier om welke stad het gaat, zodat wij direct de juiste informatie kunnen sturen.
Prijsindicatie: vanaf € 79- excl btw.
Back to the 90s!
In dit opzwepende spel vol herkenning en herinneringen nemen wij je mee terug naar de tijd waarin internet en mobiele telefoons nog maar net aan hun opmars begonnen. Flippo’s en Furbies veroverden de wereld. Half Nederland stond massaal te hakken in aussie en alle tienermeisjes waren verliefd op Nick van de Backstreet Boys.
Inhoud
In teams ga je onderling de strijd aan in een Nineties Nieuwsquiz, Het Rad van Fortuin, een spetterende 90s Karaoke Battle en nog veel meer! Naast het spannende spelelement staat deze heerlijke ‘trip down memory lane’ ook garant voor een avond (of middag) vol plezier, positiviteit en saamhorigheid. We komen allemaal ergens anders vandaan maar de 90s verbinden ons.
Voor wie
Uitermate geschikt voor personeelsuitjes, bedrijfsfeesten en incentives. Voor de Belgen is er een Vlaamse versie beschikbaar.
Arrangementen
U kunt kiezen uit de volgende arrangementen:
-Het 90s Nostalgia Quiz Arrangement (3 uur)
-Het 90s Nostalgia Dinerspel (Quiz+3 gangendiner)
-Een complete 90s Nostalgia Feestavond (vanaf 4 uur)
NIEUW! - SUMMER EDITION
Vamos a la playa en Samba de janeiro! Nu ook te boeken een 90s Quiz Summer editie. Ideaal in combinatie met een BBQ
-90s Quiz - Summer Edition
CHRISTMAS EDITION
Santa Clause is Coming to Town! Nu ook te boeken een 90s Quiz Kersteditie. Ideaal in combinatie met een Diner,
-90s Quiz - Kersteditie
Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.
Het doel van deze quiz? Dat de deelnemers een quiz krijgen met de juiste wow-factor! De quiz heeft een hoog entertainmentgehalte; ze laten u van minuut één tot het einde lachen, strijden, meezingen en huiveren.
De gasten worden 1,5 uur geanimeerd met 40 quizvragen, interactieve opdrachten, vragen gesteld door BN-ers en vele andere leuke spelelementen. Het gaat ons erom dat het niet een saaie kennisquiz wordt, maar dat het vermaakt en uitdaagt, competitiedrang teweegbrengt, er veel interactie is tussen onze ervaren quizmasters en alle deelnemers, dat er verbazing is en dat er veel gelachen wordt. Ga jij voor de WOW-factor?
De ervaren quizmasters presenteerden al honderden quizzen in het Nederlands, Engels, Duits en Frans. We kunnen zelfs in 2 talen de quiz doen en uiteraard maken we de quiz persoonlijk op maat met vragen over het personeel of het bedrijf.
Ontdek het Eliminatie Avontuur
Maak kennis met The Elimination Game, een opwindende game ontworpen voor het vermaak van grote groepen. Dompel je onder in een avontuur vol spanning, met een origineel verhaal en gave puzzels, geïnspireerd door bekende series zoals The Hunger Games en Squid Game. Ervaar een adembenemende eliminatieronde die actie en teamwork vereist, waarin jullie in kleinere teams tegen elkaar strijden!
Deze opwindende ervaring kan overal worden opgezet dankzij de mobiele versie van het Eliminatie Avontuur! Perfect voor teambuildingsactiviteiten, zakelijke bijeenkomsten, familievieringen of groepsactiviteiten!
Zijn jullie klaar voor deze uitdaging?
De spelregels van The Elimination Game
Het spel is ontworpen voor groepen van 20 tot 72 deelnemers. Het is een opwindende competitie waarbij deelnemers in kleinere groepen verschillende opdrachten gaan uitvoeren. Het Eliminatie Avontuur bestaat uit zeven uitdagingen, elke uitdaging test een andere soort kennis.
Na een reeks spannende opdrachten begint de eliminatie echt, waarbij geleidelijk teams afvallen. Om de deelnemers goed in hun rol te zetten, maakt de vreeswekkende MOMO op cruciale momenten zijn entree en initieert de Freeze fase. Als iemand zich beweegt, kan dit nadelig zijn voor het hele team! Let ook op de 'geheime missie' die op elk moment het spel kan doen kantelen.
Hebben jullie het in je om als kampioenen uit deze strijd te komen?
Een enerverend teambuilding avontuur dat jullie uitdaagt tot samenwerking, effectieve communicatie en het ontsluiten van ieders potentieel.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Koken en zingen met je collega's het leukste bedrijfsfeestje ooit! Hihi en laat de baas de afwas doen!
Een interactief feest, er moet geholpen worden met koken van het 3 gangen menu en dan het eten dansend en wel het eten uitserveren. Je zult je verbazen wat voor talenten je collega's hebben. Met ze alleen heerlijk eten, drinken, zingen en heel veel lachen, genieten van het entertainment met Magic en verrassings act.
Deze avond wordt begeleid door Gastheer/Entertainer/ zanger Rob Wijngaard en zal aan de hand van de namen en leuke weetjes die je van tevoren mailt de keukenbrigade samenstellen en natuurlijk wie gaat de afwas doen!!
Het is een arrangement van 4,5 a 5 uur all-in Food&Drinks&Entertainment.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Moordspel (eigen locatie)
Op zoek naar een smaakvolle invulling voor uw team-event? Speel dan de culinaire businessgame Food for Thought. Deze interactieve teamtraining bevat alle ingrediënten om uw medewerkers op unieke wijze met elkaar aan de slag te laten gaan en inzicht te geven in elkaars kwaliteiten.
Wij nemen de deelnemers mee in de metaforische zakenwereld van de Haute Cuisine. Verdeeld over verschillende teams vertegenwoordigen ze één restaurant. Aan hen de taak het restaurant te voorzien van een verbluffende menukaart! De onderlinge strijd om de beste ingrediënten en de mooiste gerechten barst los. Dit vraagt om creativiteit, samenwerking, zakelijk instinct maar bovenal om smaak. Is uw team bestand tegen de hectiek van de keuken of laat u zich gemakkelijk van de kook brengen?
Food for Thought is hét recept voor een succesvolle teambuilding. Ervaar het zelf!
Duur: in overleg, standaard programma van 14.00 tot 20.00uur (inclusief diner)
Prijs: varieert o.b.v. groepsgrootte en tijdsduur. Vul het contactformulier in voor een vrijblijvende offerte.
Uitvoer: Food for Thought is mogelijk als totaalprogramma maar kan ook uitstekend ingepast worden als programma onderdeel van uw vergadering of evenement. Het programma is ook Engelstalig beschikbaar, andere talen op aanvraag.
Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen.
Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.
Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.
Zie hieronder de mogelijkheden:
- 60’s & 70’s
- 80’s & 90’s
- 2000 tot nu
- Nederpop
- Divers
Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster.
Inclusief:
- Popquiz
- Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
- 3-gangen diner
- Locatiehuur
- Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!
Voor minder deelnemers reserveren?
Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.
Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!
Prijs:
10 - 19 personen: €69,50 p.p. excl. BTW
20 - 29 personen: €64,50 p.p. excl. BTW
30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW
Crazy Dinner, dat is Crazy 88 spelen én lekker eten, met Holland Tour Guides. Doorgedraaid, spannend, lekker en komisch! Holland Tour Guides komt nu met het meest hilarische diner! Gebaseerd op het spraakmakende BNN televisieprogramma Crazy 88. Een avontuurlijke Game in het hart van de stad, afgewisseld met drie overheerlijke dinergangen in diverse restaurants? Dit uitje heeft zijn plaats verdiend binnen de top-tien van onze arrangementen.
Want wat gaat u eigenlijk doen?
U wordt ontvangen door onze professionele begeleiding die uw gezelschap opsplitst in verschillende teams. Wat voor opdrachten kunt u verwachten? Wat dacht u van: bel bij iemand aan en vraag of je een kopje koffie mag drinken of knuffel een politieagent. Dit is uiteraard pas een voorproefje, dus maak uw borst maar vast nat. U zult alle opdrachten registeren op een videocamera zodat de jury uiteindelijk kan zien of ze daadwerkelijk zijn uitgevoerd. Ondertussen komen alle teams weer bij elkaar en gaat u tijdens deze tocht heerlijk eten in de diverse restaurants.
De Crazy Dinner hoofdprijs wordt in de wacht gesleept door het best presterende en het best gedocumenteerde team. Een avontuurlijk dag en heerlijk genieten van de horeca. Geniet van het dessert!
Programma-indicatie:
18.00 - 19.00 Voorgerecht
19.00 - 20.00 Crazy game deel 1
20.00 - 21.00 Hoofdgerecht
21.00 - 22.00 Crazy game deel 2
22.00 - 23.00 Nagerecht
Inclusief:
- Professionele begeleiding
- Filmcamera tijdens het spel
- Achteraf alle video's digitaal toegestuurd
- Uitgebreid 3-gangen diner in 3 restaurants naar keuze
- Prijsuitreiking
- Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!
Prijs:
10 - 19 personen: €66,50 p.p. excl. BTW
20 - 29 personen: €64,50 p.p. excl. BTW
30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
Vanaf 40 personen: €59,50 p.p. excl. BTW
Wilt u een Crazy Dinner boeken in een andere Nederlandse of Vlaamse stad? Dit arrangement is te boeken in maarliefst 46 steden! Neem gerust contact met ons op.
Optioneel:
Niet telkens uw knip hoeven trekken om uw drankje af te rekenen? Voor € 12,50 per persoon per uur dat u in het restaurant doorbrengt (excl. BTW) kunt u gebruikmaken van het drankarrangement, waarbij u onbeperkt kunt genieten van bier, fris, huiswijn, koffie en thee. En…zo komt u ook achteraf niet voor verrassingen te staan!
Komt u niet aan het minimale aantal deelnemers? Als u bereid bent voor het minimale aantal te betalen, kunt u ook gewoon voor minder personen boeken!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!