Een buitengewoon bedrijfsuitje in Zwolle

Filteren

Filters

Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
3 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Theater
  • Creatief
  • Muziek en dans
  • Plaats, regio of provincie: Zwolle
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Ja! Wij willen echt eens iets uitbundigs doen met ons team! En wat is nou leuker dan lekker onbevangen met z'n allen zingen? SingIt! The Battle is een wedstrijd waarin teams met elkaar de strijd aan gaan in een spannende zangcompetitie. Doen jullie mee?

    In meerdere spelrondes met verschillende opdrachten krijgen de teams de kans om hun zangtalenten aan te boren en te presenteren. Jullie kiezen uit verschillende bekende liedjes die jullie als groep of als duo ten gehore brengen. En natuurlijk doen jullie je uiterste best om de act zo groots mogelijk neer te zetten! Hierbij kunnen jullie gebruik maken van ons atelier, wat gevuld is met leuke en gekke kleding, pruiken, hoeden en props. Jullie kleden de act zelf aan, inclusief achtergrondkoor en dansers. Een komische jury van acteurs van InspirationCompany deelt punten uit voor de verschillende rondes. SingIt The Battle sluit af met een groot finalenummer en een prijsuitreiking voor het beste team.

    SingIt! The Battle is voor iedereen een fantastische teambuildingsactiviteit en staat garant voor ontzettend veel plezier. Je hoeft niet mooi of goed te kunnen zingen, iedereen kan meedoen!

    Vul voor meer informatie onderstaand aanvraagformulier in!

    25 - 100 personen

    Een uniek teambuildingspel (evenveel rollen achter als voor de camera)

    Als veilig uitje:

    Maak met elkaar een film met behulp van een van onze ludieke storylines of thema's.  Voor iedereen een passende rol voor of achter de camera. 

    Film Festival: (unieke storylines of eigen opdracht)
    Door de opbouw en ontwikkeling in het spel worden de teams steeds enthousiaster en fanatieker.
    U zult versteld staan van het resultaat!

    Teambuilding:

    U kiest binnen uw team wie o.a. de functie van camera, geluid, regie, productie, tijdcode, script/storyline schrijven, acteren of figureren op zich neemt.

    Welk team wint de Oscar voor de beste film, acteur of actrice en maakt de origineelste scene! 

    Maak vooraf een keuze uit een speelfilm, promotiefilm of commercial. 

    Een onvergetelijk teamuitje, voor een brede doelgroep waar iedereen aan mee kan doen. Ook zal er een hoog inspiratiegehalte voor de teams/crews bereikt worden omdat we uiteenlopende storylines aanreiken. Van Uw eigen thema of onderwerp kunnen we ook een storyline maken.

    Binnen en buiten mogelijk het gehele jaar!
    Uw gezelschap wordt onderverdeeld in teams/crews van maximaal toegestane grootte. Elk team krijgt de beschikking over een professionele camera, geluidsghengel en een keuze uit verschillende storylines, kostuums en attributen voor de spelers. Men kan er voor kiezen zelf een storyline uit te kiezen of zelf te bedenken.
    Kortom er zijn technische, creatieve en organisatorische rollen op de voor en- achtergrond in te vullen. Overigens kan er ook tijdens het filmen van een aantal rollen worden gewisseld.

    Voor de scenes hebben de teams de vrije keuze uit verschillende locatiepunten (zowel binnen als buiten) die passen bij het verhaal.

    Na afloop van de opnames worden de films gemonteerd terwijl het gezelschap napraat met een drankje en een hapje.
    Na het Diner gaan alle filmpjes in premiere waarna de jury zich zal bezinnen op de meest hoogdravende hoogtepunten binnen elk team. Tot slot gaat de rode loper uit voor al onze Oscarwinnaars die met veel elan in de spotlichts worden gezet. 

    Een Herinnering om nooit meer te vergeten!!!
    .
    De organisatie krijgt na afloop al het materiaal toegezonden zodat u snel en eenvoudig iedereen de hilarische films kan doorsturen. Kortom een hernnering voor het leven! 

    Het programma ziet er als volgt uit (tijden zijn variabel):
    13.00 uur Ontvangst op locatie
    13.30 uur Instructie en start filmen 
    16.45 uur Laatste team retour; (borrelen) 
    17.30 uur Aanvang diner (op uw eigen locatie of horeca gelegenheid)
    19.00 uur Premiere films en aansluitend oscaruitreiking. 
    19.20 uur Einde (alle films worden binnen enkele dagen naar u als contactpersoon verstuurd; kortom een blijvende herinnering) 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    20 - 500 personen

    Een uniek teambuildingspel met evenveel functies voor als achter de camera

    Maak met elkaar een film met behulp van een van onze storylines of uw eigen opdracht. 

    Hoog resultaat: 
    Door de opbouw en ontwikkeling in het spel worden de teams steeds enthousiaster en fanatieker.
    U zult versteld staan van de teamresultaten in korte tijd!

    Super Teambuilding!
    Voor iedereen een passende rol voor of achter de camera. 

    Altijd al eens een filmscript willen schrijven, een professionele camera bedienen of zelf de hoofdrol willen spelen in een film over uw favoriete held? 
    Dan wordt dit uw moment of fame!

    Van brainstorm tot opname; u krijgt met uw teamgenoten de vrije hand met de camera. Om na afloop te schitteren op de rode loper bij de “Oscaruitreiking”.
    Welk team maakt de beste film, heeft de beste acteur of actrice en maakt de meest originele scene? U komt erachter tijdens de “Oscaruitreiking"! 

    Aan het begin van de filmmiddag stellen we teams samen van de op dat moment toegestane groepsgrootte.
    Ieder team krijgt de beschikking over een professionele videocamera, verschillende ludieke storylines, opvallende kostuums en rekwisieten.

    Teambuilding en rolverdeling:

    Met uw team besluit u zelf wie de functies van camera, geluid, regie, productie, tijdcode, script/storyline schrijven, acteren of figureren op zich nemen.

    Na 3 uren zult u versteld staan van het resultaat!

    Een uitdagende optie is dat iedereen een rol kiest die niet direct past bij de persoon in het dagelijks leven, zodat verborgen talenten aan het licht komen tijdens de première! 

    Nadat al het ruwe opnamemateriaal is ingeleverd op de montagekamer, gaat onze professionele editor aan de slag met het eindresultaat. Ondertussen praat u nog na en kunt u genieten van een borrel en een hapje. 
    Tot slot kijken we samen op een groot scherm naar het verrassende resultaat van alle filmploegen. Welk team wint de “Oscars" voor de meest uiteenlopende en ludieke categorieën? 
    Nb. Uw organisatie ontvangt vervolgens binnen 3 dagen de opnames en het verzamelde materiaal via WeTransfer. 

     
    Een herinnering om nooit meer te vergeten!

     

    Het programma (fysiek uitje) ziet er dan als volgt uit:

    13.30 uur                     Ontvangst van uw gasten op locatie
    14.00 uur                     Uitleg en Aanvang film maken

    17.00 uur                     Laatste team retour; einde; (borrelen
                                        indien weer mogelijk) (terwijl Teambuildingspellen de ludieke films bekijkt en monteert)

    17.45 uur                     Aanvang diner

    19.15 uur                     Presentatie films van alle teams en
                                        Oscaruitreiking (in de corona tijd kunnen we de films die de deelnemers hebben
                                        gemaakt opsturen)

    19.45 uur                     Einde Film maken

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen. 

    20 - 350 personen

    Over deze pagina

    Een bedrijfsuitje in Zwolle heeft altijd iets magisch. De oude stad geeft nét even dat nostalgische tintje dat de dag of avond nóg gezelliger maakt. Probeer daarom bijvoorbeeld het MovieEvent of de Videoworkshops. Dat zijn bedrijfsuitjes waarin de groepen zelf films of commercials gaan maken. Liever de digitale wereld even vaarwel zeggen? Dan is de Koldertocht zeker een aanrader. Een ervaren actrice neemt de groep op sleeptouw en samen maken jullie een hilarische ontdekkingstocht door de binnenstad. Natuurlijk zijn er ook quizzen, moordspelen of... lachworkshops!

    Veel plezier toegewenst!