Creatieve Uitjes in Zeist

Filteren

Filters

LenteUitjes 2025
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
83 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Theater
  • Creatief
  • Muziek en dans
  • Plaats, regio of provincie: Zeist
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Herbeleef de magie van vervlogen decennia met onze interactieve Nostalgia Memories Spelshow! Stap dit voorjaar in de tijdmachine en laat de jaren 60, 70, 80, 90 en 2000 opnieuw tot leven komen in deze bruisende spelshow. Perfect geschikt voor diverse en grote groepen, waar leeftijden en herinneringen uiteenlopen. Het geheim van succes ligt in een slimme teamindeling, waarbij generaties elkaar ontmoeten. Jong en oud kunnen hun krachten bundelen om hun kennis van het verleden te testen en samen naar de hoogste score te streven. Efficiënt, ideaal voor teambuilding en bovenal ontzettend gezellig! Dit alles op een prachtige locatie in jouw favoriete stad.

    INHOUD NOSTALGIA MEMORIES SPELSHOW
    Laat ons entertainerteam je op een ontspannen en gezellige manier meenemen op een reis terug in de tijd, langs het pad van herinneringen. Onze diverse spelrondes staan garant voor plezier, lachbuien en het delen van talloze "Oh ja, dat weet ik nog!" momenten. Dit draagt bij aan een ontspannen en verbindende sfeer. Tijdens het spel komt het verleden tot leven via spannende spelonderdelen zoals de Nostalgia News Quiz, het Raden van Reclames en de Muziekronde. Het team dat consistent presteert in de gevarieerde vragen en opdrachten zal aan het einde van de rit met luid gejuich worden beloond met de hoofdprijs. Bij de Nostalgia Memories Spelshow heerst namelijk een sfeer van saamhorigheid, waarin iedereen elkaars successen viert.

    EXTRA'S
    Voor een onvergetelijke ervaring kan dit arrangement worden uitgebreid met verschillende leuke extra's. Zodra de spelshow ten einde is, kunnen jullie de Nostalgia Afterparty toevoegen. Laat het feest losbarsten, dans op de deuntjes van vroeger en geniet van de hits die de tijd hebben overleefd.

    Maar dat is niet alles! We bieden ook maatwerk aan, waarbij we quizonderdelen kunnen aanpassen met vragen, foto's en filmpjes van jouw bedrijf, op een manier die naadloos bij het spel past.

    Wil je deze bijzondere gelegenheid voor altijd vastleggen? Schakel dan onze professionele fotograaf in om elk moment van het evenement vast te leggen, van begin tot eind. De foto's worden naderhand geleverd in een prachtig digitaal fotoalbum.

    VOOR WIE EN WAAR?
    Onze Nostalgia Memories Spelshow kan door heel Nederland en België plaatsvinden, zowel op een van onze partnerlocaties als op jouw eigen locatie. Perfect voor grote groepen, bedrijfsuitjes, personeelsfeesten, teambuildingevenementen of jubilea. We bieden zelfs een verkorte versie aan als onderdeel van grotere evenementen of als intermezzo tijdens vergaderdagen. Maak je klaar om herinneringen op te halen, te lachen en nieuwe verbindingen te leggen tijdens deze betoverende reis door de tijd!

    Vanaf 20 personen
    Prijs vanaf €26,50 pp excl btw

    Locaties: Op eigen locatie of bij 1 van onze partnerlocaties in een door u gewenste stad in Nederland of België

    20 - 500 personen

    Teambuilding, promotie or just for fun... maak samen met ons een professionele lipdub/videoclip.
    Vaak wordt er voor gekozen om de lipdub te filmen op locatie, een goede promotie voor het bedrijf, school etc. De camera reist namelijk zogezegd tijdens een lang en continu shot door de verschillende ruimtes en situaties en laat zo zien welke faciliteiten er te bieden zijn. Nog een reden om en lipdub te maken is teambuilding, er moet namelijk nauw worden samengewerkt om een goed, creatief eindresultaat te bereiken. Dit vanzelfsprekend wel onder begeleiding van onze ervaren en professionele cameracrew.

    Uiteraard kunnen jullie er ook voor kiezen om samen een lipdub te maken just for the fun of it. Samen playbacken of meezingen op een zelf gekozen nummer, acteren, verkleden en attributen maken dat levert ongetwijfeld plezier en leuk beeldmateriaal op. Dit beeldmateriaal wordt in de studio gemonteerd en het geluid wordt dan ook vervangen door die van het originele nummer. De lipdub wordt digitaal toegestuurd zodat die eventueel in een optimale kwaliteit op jullie eigen website kan worden geplaatst.

    Reden genoeg dus om samen een lipdub te maken, maar fun it is!

    Prijs

    € 34,95 p.p. incl. btw (€ 28,88 p.p. excl. btw) vanaf 20 personen
    € 39,95 p.p. incl. btw (€ 33,02 p.p. excl. btw) vanaf 10 personen

    Inclusief

    Regisseur/cameraman, fotograaf, materiaal, apparatuur, digitale
    versie lipdub, montage/editor, foto’s en reiskosten (er komen dus
    geen verdere kosten bij)

    Aantal personen

    vanaf 6 (minder personen op aanvraag mogelijk)

    Tijdsduur

    3 uur

    Locatie

    geheel Nederland en België

    Optioneel

    cd opnemen (eventueel met eigen tekst), catering

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    6 - 1000 personen

    Onze Silent Comedyshow is de ideale manier om te genieten van de beste comedians, de meest lekkere drankjes en ook om je buren te vriend te houden. Lees snel verder!!

    Zie je het al voor je? Lachen om de beste grappen en meest komische verhalen die dwars door de speakers van je hoofdtelefoon komen. Je geniet van de beste comedians die bekend zijn van o.a. De Lama's, Raymann is Laat, BNNVARA, Comedy Central, Lowlands, Paaspop, RTL en SBS. 

    Onze shows zijn onder leiding van de meest energieke Master of Ceremonies Raymon Hofkens. Binnen 1 minuut weet hij ieder publiek voor zich te winnen. 

    Tijdens deze show mag je kiezen hoe lang je onze show wil boeken, of je maatwerk wenst en welke comedians je graag wilt zien. Naast de echte professionals werken wij ook met de leukste opkomende talenten. 

    Vanaf 30 minuten tot aan een show van 2 uur beloven wij 100% comedy en 100% lachgarantie. We kunnen eventueel ook een eigen opblaasbare comedyclub en theater meenemen (tegen een meerprijs) als je niet zeker bent van heerlijk buitenweer. 

    Silent Comedyshow is ideaal voor een buiten-event, bedrijfsfestival of jaarlijkse BBQ. 
    De benoemde bedragen zijn exclusief hoofdtelefoons + zenders, o.b.v. een line-up met prijswinnende comedytalenten (en finalisten van gearriveerde comedywedstrijden) en inclusief 25% maatwerk.

    1 - 1000 personen

    In deze Muzikale Teambuildingsworkshop gaan jullie lekker samen zingen en swingen! 
    Ervaar de verbindende kracht van samen zingen en muziek maken en leer je collega’s op een andere, verrassende manier kennen!

    Dit krijgen jullie op de Muzikale Teambuilding:

    • Samenspel en samenzang
    • Mooie liedjes
    • Even uit je normale teamrol komen
    • Nog beter leren luisteren naar elkaar
    • Versterking van je teamspirit en binding
    • En vooral: veel vrolijkheid en plezier, want samen zingen is leuk!

    Dit is hoe het werkt:

    • Bij binnenkomst pakken jullie een drankje, terwijl de pianist vast wat speelt.
    • Met een aansprekend verhaal neem ik jullie mee in de wereld van de muziek.
    • Vervolgens doen we een warming up van het lichaam en de stembanden.
    • Daarna gaan we lekker swingen en zingen op meerdere liedjes.
    • Sommige liedjes gaan we zelfs meerstemmig maken. Ja, dat kunnen jullie!
    • Het gaat er niet om hoe goed je kunt zingen, wel om het plezier in de muziek.
    • Zingen iets te spannend voor jou? Neuriën mag ook. Of je pakt de tamboerijn.
    • Jullie leren echt naar elkaar luisteren, één geheel te vormen. Hoe beter de samenwerking, hoe beter het klinkt!  

    Muziek maken en zingen is goed voor de teambuilding? Hoe dan?
    Samen muziek maken en zingen doet wonderen voor je team! Iedereen heeft zijn eigen stem of partij, maar pas als je echt samenwerkt, klink je goed en gaat het swingen. Niet voor niets zeggen we dat muzikanten die al jaren samen op het podium staan,  op elkaar zijn ‘ingespeeld’. Zo werkt het ook in teams: door samen muziek te maken, ga je elkaar beter begrijpen en heb je meer verbinding met elkaar.

    Je hoeft niet muzikaal te zijn of goed te kunnen zingen!
    We gaan vooral veel plezier maken! Kijk maar naar het filmpje waar je een team samen het liedje ‘Let the sunshine in’ ziet zingen.

    Leuk als bedrijfsuitje/ teamuitje! 
    Ik verzorg al jaren Muzikale Teambuildingsessies. Tientallen teams hebben al ervaren hoe leuk dat is: : van teams van UWV, de SVB, de Onderwijsraad, het RIVM, teams van leraren en handhavers tot de top van een ministerie. Ik krijg iedereen samen aan het zingen en swingen! 

    Bel ons voor meer informatie of vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte!

    6 - 40 personen

    Het is al helemaal hip en happening, flexwerken en flexplekken. We werken vanuit huis of vanuit de lunchroom, zelfs vanaf onze vakantiebestemming gaat het werk gewoon door. Is er dan nog wel behoefte aan een vaste plek op het werk? 

    De Mag ik een vaste flexplek-show is een  komische theatershow over de voor en nadelen van het nieuwe werken. Een show waarin alle voorkomende vragen over het nieuwe werken op een ludieke manier aan de orde komen. De show is licht, informatief en humoristisch en uitermate geschikt voor meetingen en trainingen waarin dit onderwerp centraal staat.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    10 - 200 personen

    Wil je genieten van de beste comedians en cabaretiers in een zeer bijzondere locatie? Dan bieden wij jou uitkomst. Want je hoeft er zelf helemaal niets voor te doen. Topcomedy in een opblaasbare comedyclub en theater genaamd DE HUMOR DOME. Lees snel verder!

    De allerbeste comedians komen naar je toe. Bekend van o.a. De Lama's, Raymann is Laat, BNNVARA, The Comedy Factory, Lowlands, Paaspop, Comedy Central, RTL en SBS.  Inclusief de meest energieke Master of Ceremonies Raymon Hofkens. Wie weet geniet je van Arie Koomen, Jorgen Raymann of Steven Brunswijk. 

    Voor veel organisaties is het regelen van een eigen locatie nog steeds een hoge drempel. Binnen 10 minuten heb je een zeer toffe locatie en we kunnen beginnen met topcomedy. 

    Je bepaalt zelf hoe lang een show mag duren. Vanaf 30 minuten tot aan een volledige dag of weekend. Enorm handig als je een bedrijfsfestival mag organiseren. In overleg met jou gaan we de juiste line-up samenstellen en je ontvangt 100% topcomedy en 100% lachgarantie. 

    Onze ervaring met het verzorgen van comedy tijdens besloten events is eindeloos. Vele mensen hebben tranen met tuiten gelachen om de beste grappen en meest komische verhalen.

    We kunnen ook comedy verzorgen met hoofdtelefoons. Zodat er geen overlast mag zijn tijdens andere  activiteiten. Wens je liever een humoristische quiz? Wij maken het allemaal realistisch. Zolang we samen maar hard mogen lachen.

    Zin in de beste grappen en meest komische verhalen?
    Een echte aanrader!!

    Neem gerust contact met ons op zodat we samen kunnen kijken welke show het beste aansluit bij je wensen.

    We kijken uit naar je enthousiasme. Kies voor Comedy Events!

    1 - 50 personen

    Wilt u voor uw organisatie een groots evenement organiseren? Of zijn jullie nog zoek naar inspiratie om een onvergetelijke ervaring neer te zetten? Wij zijn gespecialiseerd in het organiseren van evenementen voor een groot aantal deelnemers maar ook een met een grootse beleving! 

    De Workshop Carrousel is een dag vol met inspirerende, creatieve en enerverende workshops. De deelnemers mogen zelf een keuze maken aan welke workshops ze deel willen nemen. Dit kunnen inhoudelijke workshops zijn, creatieve of fysieke workshops, enerverende of rustgevende alles is mogelijk! De dag wordt verdeeld in verschillende workshoprondes, waarin jullie steeds weer met iets anders aan de slag kunnen. Hieronder een greep uit de workshops die georganiseerd kunnen worden:

     

    • Theatersport
    • Improviseren
    • Cartoon tekenen
    • Visueel communiceren
    • Logo schilderen
    • Mindfulness
    • Meditatie
    • Tai chi
    • Creatief schrijven
    • Massage workshop
    • Authentiek spreken
    • Systemisch werken
    • Zingen
    • Stijldansen
    • Stembevrijding
    • Lachworkshop
    • Samenwerken
    • Percussieworkshop

     

    En er zijn nog veel meer varianten workshops mogelijk. Wij denken graag met u mee over de gehele organisatie van het evenement, of de invulling van een gedeelte. Maatwerk dat echt past! We zorgen altijd voor een onvergetelijke en inspirerende dag waar nog lang over nagepraat wordt.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    100 - 2000 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Tadaa! Laat de deelnemers samenwerken, communiceren, balanceren en presenteren.

    Je leert je de andere kant van je collega’s kennen op een manier die verrassend, spannend en speels is. Zonder het door te hebben wordt je grenzen over geholpen waarvan je vooraf niet dacht dat je ze zou durven nemen. Zowel letterlijk als figuurlijk vertrouw je erop dat je collega’s je niet zullen laten vallen! Je geeft vertrouwen en krijgt vertrouwen op terreinen die nog onontgonnen gebied waren maar o zo zinvol in de dagelijkse omgang met elkaar.

    Samen werk je toe naar een eindresultaat waar nog lang over na gesproken zal worden. Niet alleen omdat het spetterend, leuk, verrassend en humorvol was. Maar juist ook omdat je dingen hebt gedaan met elkaar waar in andere workshops alleen over gesproken wordt. Tijdens deze workshop praat je er pas achteraf over, maar dan met een door iedereen gedeelde ervaring!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! Uniek bedrijfsuitje/ personeelsfeestje/teamuitje!

    6 - 1200 personen

    Geef verdieping aan de band met je bedrijf of team door een Workshop Kernwaarden Schilderen. 

    Ben je op zoek naar een unieke en creatieve ervaring die zowel persoonlijk als professioneel verrijkend is? Ontdek dan de kracht van onze Workshop Kernwaarden Schilderen! Deze bijzondere workshop is speciaal ontworpen om individuen en teams dichter bij hun kernwaarden te brengen door de creatieve kracht van schilderen.

    Kernwaarden bepalen de identiteit van een bedrijf of organisatie; ze bieden houvast. Met deze workshop gaan jullie actief met de kernwaarden aan de slag en zetten ze om in beeld!

    Kernwaarden maken de bedrijfscultuur in één keer duidelijk. En ondanks dat ze vaak voorbijkomen weten veel mensen toch niet helemaal precies wat de kernwaarden van hun bedrijf eigenlijk inhouden. Daar is meer voor nodig.

    Jij en je collega’s krijgen in deze workshop op een creatieve manier een beter inzicht in de cultuur van jullie bedrijf. Je hebt verder geen ervaring nodig. Door de beschikbare voorbeelden en begeleiding van de kunstenaar lukt het gegarandeerd. Leukste van allemaal: neem je creatie mee naar huis of naar kantoor.

    Kernwaarden Schilderen voor beginners
    Onze workshops zijn zo opgezet dat je geen ervaring nodig hebt.  Wij geloven dat iedereen creatief is! ArtPub heeft als missie mensen en bedrijven te inspireren. We willen mensen zichzelf laten verrassen. Iedereen kan met de juiste begeleiding een kunstwerk maken waar hij of zij trots op is. Hiervoor maken we gebruik van ons eigen collectief aan kunstenaars. Zij weten als geen ander hoe ze hun passie en kennis over creativiteit moeten delen.

    Hoe verloopt een Workshop Kernwaarden Schilderen?

    • Voorafgaand aan de workshop stemmen we de inhoud vooraf helemaal af. Zo kan de workshop goed aansluiten op specifieke kernwaarden, projecten of thema's in jullie bedrijf.
    • Je wordt ontvangen door onze kunstenaar in een gezellige locatie of op jullie eigen locatie
    • Vervolgens gaan we met de kernwaarden aan de slag. Gezamenlijk bespreken jullie wat de kernwaarden betekenen in een kleine brainstorm en gaan jullie deze in groepjes uitbeelden op het schildersdoek.
    • De perfecte combinatie van gezelligheid, teambuilding en creatief uitgedaagd worden. 
    • Hang de blijvende herinnering op in jullie kantoor of bedrijf! Zo blijven de kernwaarden leven!

    Deze workshop is perfect voor individuen die persoonlijke groei nastreven, teams die hun onderlinge band en samenwerking willen versterken, en bedrijven die op zoek zijn naar een innovatieve teambuilding activiteit.

    10 - 990 personen

    Tijdens de workshop Design met Duct Tape ga je onder begeleiding van een workshopbegeleider aan de slag met duct tape. De begeleider legt je stap voor stap uit hoe en wat je allemaal kan maken met het tape. Ga jij voor een sleutelhanger, pennebakje of toch voor een mooie bloem? Het kan allemaal en natuurlijk mag je je eigen ontwerp na de workshop mee naar huis nemen en kan je het gelijk gebruiken. Een workshop waar je nog lang van kan na genieten dus!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 250 personen

    Bevrijd de creativiteit en samenwerking met onze Improvisatietheater Workshop!
    Op zoek naar een originele, energieke activiteit voor teambuilding of een personeelsuitje? Ontdek de kracht van improvisatietheater!

    Tijdens deze workshop duiken jullie samen in creatieve oefeningen en leer je spontaan reageren, samenwerken en out-of-the-box denken. Perfect om je collega’s op een nieuwe manier te leren kennen en een dag vol plezier en energie te beleven!

    Creatief en verbindend– Leer elkaar kennen op een speelse en verrassende manier.
    Versterkt samenwerking – Bouw vertrouwen en stimuleer teamwork.
    Boost je zelfvertrouwen– Stap uit je comfortzone en ontdek je eigen creatieve potentieel.
    Out-of-the-box denken– Leer sneller schakelen en flexibeler denken.
    Plezier gegarandeerd Lach samen en creëer herinneringen die nog lang zullen blijven hangen.

    Kies voor een ervaring vol energie en verbinding. Boek nu de Improvisatietheater Workshop en geef je team een dag om nooit te vergeten!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    8 - 50 personen

    “Let’s get together and feel allright!”
    De woorden van Bob Marley in zijn hit ‘One Love’. Een feel good nummer over hoop en samenkomen dat precies de lading dekt van dit arrangement. Na een paar jaar gescheiden van elkaar te zijn geweest door de pandemie kunnen we weer zonder beperking in groepen bijeen komen. Dat wilden we vieren! Speciaal hiervoor heeft Nostalgia Events een Feel-good Quiz samengesteld tegen een scherpe prijs. Deze quiz zit boordevol fijne herinneringen aan vervlogen tijden.

    Inhoud
    Ons entertainersteam neemt jullie op een gezellige, ongedwongen manier mee op een reis terug in de tijd naar vroeger, toen alles nog beter was. De quiz is laagdrempelig en hier en daar met een knipoog. Kennisvragen, leuke feitjes, fijne herinneringen en muziekfragmenten wisselen elkaar af. Het winnende team zal aan het eind onder luid gejuich de hoofdprijs in ontvangst mogen nemen. De presentatie is in handen van onze professionele entertainers die zorgen voor extra sfeer en jeu.

    Voor wie
    Uitermate geschikt voor grote groepen, personeelsuitjes, eindejaarsuitjes, bedrijfsuitjes, teamuitjes als opwarmertje van uw personeelsfeest.

    Arrangementen

    U kunt de quiz los boeken maar bijvoorbeeld ook in combinatie met een diner. Vraag naar de mogelijkheden

    Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    20 - 500 personen

    In The Big Picture wordt een meesterwerk van ongekend formaat gemaakt!

    De groep wordt opgedeeld in teams van 6-8 deelnemers. Ieder team krijgt 2 panelen. Een ervan is voorgetekend, de ander is blanco. En ze zijn niet aansluitend...

    Voordat er geschilderd gaat worden, bepalen de teams hun strategie en moeten er een aantal opdrachten uitgevoerd worden om de benodigde materialen te verdienen. Van concurrentie tussen de teams is geen sprake: samenwerken leidt tot het beste resultaat! Hoewel ieder team verantwoordelijk is voor de twee eigen panelen, uiteindelijk zijn ze een onderdeel van The Big Picture. Teams werken dus samen met andere teams die aansluitende panelen beschilderen, zodat de lijnen en kleuren goed doorlopen.

    Aan het eind worden alle canvassen verzameld en in een frame geplaatst zodat het als 1 geheel tentoongesteld kan worden. Het eindresultaat is pas te zien bij de grote onthulling!

    Het ontwerp voor het schilderij woordt in gezamenlijk overleg met een grafisch ontwerper helemaal op maat gemaakt. Het onderwerp van The Big Picture gaat vaak over de kernwaarden, missie en visie van het bedrijf. Op deze manier wordt op de dag zelf door iedereen gewerkt aan de gezamenlijke toekomst.

    Het eindresultaat is een prachtig kunstwerk dat nog jarenlang op kantoor tentoongesteld kan worden. 

    Teambuildingeffecten van The Big Picture
    Een teambuildingprogramma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast is dit programma zo opgezet dat je ook belangrijke vaardigheden traint, zoals: 

     Empathie en inlevingsvermogen tussen collega's vergroten
    √ Samenwerking tussen afdelingen versterken
    Het ervaren van de kracht van een gezamenlijk doel nastreven
     Projectplanning
    √ Het stimuleren van creativiteit
    √ Communicatiestrategie
    √ Visualiseren van de toekomst

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen

    "Klei je collega!" 

    De workshop “klei je collega” is een creatief teambuilding-feest op uw eigen locatie in Noord-Brabant of Limburg (overige provincies in overleg)! 

    Door middel van lootjes trekken krijg je een collega, teamgenoot, vriend of vriendin toegewezen. Vervolgens ga je deze persoon onder begeleiding van een kunstenaar stap voor stap boetseren. Je hoeft dus geen ervaring te hebben. Onopvallend bestudeer je die persoon en verwerk je persoonlijke kenmerken in je creatie. 

    Op deze manier blijft het tot op het eind een verrassing wie nou wie heeft gemaakt en krijgt iedereen een persoonlijk kunstwerk.

    De kosten per deelnemer zijn €32,95- *

    Dit is exclusief reiskostenvergoeding (€0,30* per km) en instructie op locatie (€65,-* voor 90 minuten).

    Deze activiteit is ook online te doen omdat we verzendklare pakketten maken met alle benodigdheden (klei, een sokkel, boetseergereedschap en eventueel een handleiding die stap voor stap uitlegt hoe je een portret boetseert.) 

    Een kant-en-klaar boetseerpakket kost slechts €35,-*

    De pakketten worden aangetekend verzonden. Er passen 6 pakketten in een zending voor €15,-*. Daarna kun je zelf de pakketten uitdelen of per stuk verzenden. De pakketten kunnen ook per stuk naar het woonadres van de deelnemers gestuurd worden als de klant de verzendlabels aanmaakt en naar ons doormailt. 

    Zo kun je via een online meeting toch dit hilarische "uitje" thuis doen! :)

    Eventueel met live instructie van +/- 90 minuten via een online platform (€65,-* ).

    Vul voor meer informatie over dit leuke teamuitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    *Prijzen zijn exclusief 21% BTW

    4 - 100 personen

    Geef je medewerkers een onvergetelijke ervaring met een bedrijfsfestival op de Veluwe. Wij regelen alles, van de sfeervolle styling tot het smakelijke diner. 

    Een bedrijfsfestival is niet alleen een fantastisch evenement dat de teamgeest versterkt, maar ook een uitdagende onderneming. Samen met jouw wensen en onze expertise zorgen we voor een bedrijfsevent dat in ieders geheugen gegrift blijft.

    Bij Fuori zijn we gespecialiseerd in openlucht evenementen en wij hebben bijzondere locaties beschikbaar voor jullie bedrijfsevent: een unieke Schaapskooi midden in het bos of een prachtige vuurplaats op het Landgoed. Deze unieke locaties bieden ruimte, privacy en een prachtige omgeving midden in de natuur die de hele dag exclusief voor jullie beschikbaar is. 

    Begin met een teambuildingsactiviteit en sluit af met een live outdoor cooking bij het kampvuur. Onze buitenkoks bereiden de heerlijkste gerechten voor jullie of begeleiden een stoere workshop buitenkoken. Waar gaat jullie voorkeur naar uit?

    Bij onze vuurplaats op het Landgoed hebben wij een unieke Argentijnse asado waar de koks, tijdens jullie festival, bijzondere ‘happen’ ter plekke klaarmaken. Wil je een handje helpen? Dat mag altijd.

    Dus wil jij dit jaar écht iets bijzonders vieren met je bedrijf of team? Laat Fuori dan een festival voor jullie organiseren.

    40 - 1000 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een uitje in Zeist! Maar wat gaan we dan doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! Wij hebben heel veel diverse uitjes verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in Zeist te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitje. Tevens zijn bedrijfsuitjes in Zeist ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele bedrijfsuitjes draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Een bedrijfsuitje in Zeist is goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitjes in Zeist. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitje. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden. En of u nu in Amsterdam een bedrijfsuitje wil plannen, in Maastricht, Nijmegen, Groningen, Rotterdam.. Of juist in een kleinere gemeente, u vindt het allemaal op WegmetdeBaas!