Teambuilding, promotie or just for fun... maak samen met ons een professionele lipdub/videoclip.
Vaak wordt er voor gekozen om de lipdub te filmen op locatie, een goede promotie voor het bedrijf, school etc. De camera reist namelijk zogezegd tijdens een lang en continu shot door de verschillende ruimtes en situaties en laat zo zien welke faciliteiten er te bieden zijn. Nog een reden om en lipdub te maken is teambuilding, er moet namelijk nauw worden samengewerkt om een goed, creatief eindresultaat te bereiken. Dit vanzelfsprekend wel onder begeleiding van onze ervaren en professionele cameracrew.
Uiteraard kunnen jullie er ook voor kiezen om samen een lipdub te maken just for the fun of it. Samen playbacken of meezingen op een zelf gekozen nummer, acteren, verkleden en attributen maken dat levert ongetwijfeld plezier en leuk beeldmateriaal op. Dit beeldmateriaal wordt in de studio gemonteerd en het geluid wordt dan ook vervangen door die van het originele nummer. De lipdub wordt digitaal toegestuurd zodat die eventueel in een optimale kwaliteit op jullie eigen website kan worden geplaatst.
Reden genoeg dus om samen een lipdub te maken, maar fun it is!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Zo ben ik nu eenmaal! Ontmoet de archetypen in een van kwaad tot erger komedie met happy-end én een glasheldere take home message.
Maak kennis met medewerker "kom niet aan mijn pritstift" Rick, manager "touwtjes in handen" Tilly, directeur "Mijn deur staat altijd open" Dries, en "kantelkoning" Jack.
Verandergoeroe Jack zal kantoorgenoten Rick en Tilly wel even omturnen tot enthousiaste en vooral flexibele medewerkers. In een hilarische show van 50 minuten zie je hoe dat niet bepaald loopt zoals hij in gedachten had. In het interactieve gedeelte na afloop ervaar je hoe het ook anders kan; Ontspannen veranderen!
Door samen te lachen om herkenbare verander- en communicatie valkuilen voorkom je dat jullie team in de "zo ben ik nu eenmaal" houding en de "zo doen we het hier cultuur" terecht komt.
Deze onvergetelijke archetypes maakten inmiddels honderden teams lachend bewust wat er nodig is soepel samen te werken en ontspannen te veranderen. Praten mét elkaar in plaats van over elkaar. Kijken naar jezélf in plaats van wijzen naar een ander en je irritaties gebruiken als inspiratie en groei. We weten het wel, maar doen we het ook?
Deze theatervoorstelling is niet alleen van schouwburgniveau, hij gaat ook nog eens over hilarisch herkenbare werksituaties. Je herkent jezelf en je collega's in de tijdloze archetypes en wordt serieus aan het denken gezet over hoe jij zelf met verandering omgaat. "Zo ben ik nu eenmaal" en "Zo doen we dat hier" klinken nooit meer hetzelfde.
“Indringend, confronterend, humoristisch! Ik kan de show van harte aanbevelen als je op zoek bent naar iets waarbij je de groep (inclusief jezelf) een spiegel wilt voorhouden.’
"Het was een voltreffer. Precies wat je in zo’n organisatie nodig hebt. Je gaat met een glimlach weg en toch heb je ook een boodschap meegekregen."
"De types in deze show zijn zo geweldig neergezet, die vergeet je nooit meer. Mensen gebruiken het nog veel om elkaar aan te spreken op gedrag. Ik merk dat mensen zichzelf nu vaker corrigeren, veel bewuster zijn geworden van hun eigen valkuilen"
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Kijk voor een visuele impressie in de bioscoop van Studio Spaak op https://www.studiospaak.nl
Wil je geluk of wil je gelijk? Ben je een ja-mens of ben je een nee-mens? Of kun je geen nee zeggen? Zie je wat er wel is of zie je wat er niet is? Zie je wat er mogelijk is of zie je wat er onmogelijk is? Hoe kijk je naar het leven?
De WellesNietesShow is misschien wel de allerleukste en leerzaamste theatershow van Nederland! In deze show krijgen we te zien dat we allemaal verschillend zijn en niet altijd weten hoe we met elkaar om moeten gaan. Deze leerzame en humoristische show is voor iedereen een feest van herkenning. Op ludieke wijze maken tweelingbroers Ted en Fred ons duidelijk dat we allemaal anders zijn, dat we anders communiceren en ook echt anders naar de wereld kijken! Want wat voor de één Welles is, kan voor de ander Nietes zijn!
De WellesNietesShow een bewezen en hooggewaardeerd concept dat garant staat voor een vermakelijk kijkje op misverstanden in de communicatie die ontstaan doordat we elkaars gebruiksaanwijzing niet kennen. Bij management- en communicatietrainingen, kick-offs, als break tijdens congressen en als losse workshop zorgde de WellesNietesShow op een ontwapenende manier voor meer bewustzijn en begrip voor diversiteit. Met als gevolg: minder aanvallen en meer aanvullen!
In de show kan input vanuit de organisatie worden opgenomen, zodat deze aansluit bij de thema’s die op dat moment binnen uw bedrijf spelen.
De WellesNietesShow kan eventueel naadloos overgaan in de workshop Persoonlijke Gebruiksaanwijzing of onze workshop Levende Hersentest. Wij denken graag met u mee om een ervaring op maat te maken. Vraag ons vooral naar de mogelijkheden!
Filmteambuilding is de unieke motivatiebeleving dat plezier, entertainment, functionaliteit, humor en het bouwen aan een perfect op elkaar afgestemde teams combineert!
Heb jij de leuke taak om al jouw collega's te verrassen met een origineel bedrijfsuitje?
FilmTeambuilding is uitermate geschikt om met grote groepen samen veel plezier te beleven.
Samen met jouw collega's transformeer je tot hechte filmcrews en maak je onder begeleiding van televisie- en filmprofessionals ludieke bedrijfscommercials, spannende films, hilarische sketches, meeslepende documentaires, spetterende videoclips waarin jij, jouw organisatie en 80, 160, of 320 collega's de hoofdrol spelen!
Een groep van bijvoorbeeld 80 wordt verdeeld in 6 filmcrews. Binnen de filmcrew vervullen jullie amuserende ‘filmtaken’ zoals: regisseur, cameraman/vrouw, geluid, licht,opnameleider, acteurs, figuranten. Op deze wijze is iedereen actief bezig en is er voor ieder wat wils. Iedere groep krijgt een enthousiaste begeleider die helpt om samen tot een filmisch kunstwerk te komen:)
Alle films worden gemonteerd zodat het gepresenteerd kan worden tijdens jouw eigen Spetterende Oscar Awards Show!
Filmteambuilding laat jou optimaal de wereld van film beleven met veel plezier & hilariteit. Ook zal het team spirit gevoel hoog zijn omdat een film alleen tot stand kan komen door samenwerking binnen de crew!
Filmteambuilding is inclusief:
* Professionele producent
* Professionele begeleiding (regisseur per groep)
* Professionele camera's
* Persoonlijke service
* Geluidsfaciliteiten
* Hulp bij creatief scriptwriting
* Brainstormsessie ontwikkeling concept
* Basis rekwisieten & props en hulp met uitzoeken
* Hulp bij het maken van het script/scenario
* Uitschrijven van het op maat gemaakt script
* Hulp bij het uitzoeken van de locatie naar wens
* Plezier, hilariteit, entertainment & teambuilding
Voorbeeld programma:
13.00 - 13.15 uur Ontvangst op locatie
13.15 - 13.45 uur Plenaire sessie film maken
13.45 - 14.30 uur Voorbereiding en brainstormsessies
14.30 - 17.00 uur Start opnames vol plezier
17.00 - 18.30 uur Borrel met hapjes
18.30 - 19.00 uur presentatie films met oscar award show
Andere mogelijkheden:
* Commercial Maken
* Televisieprogramma maken
* Soap Maken
* Videoclip maken
* Favoriete scene maken
* Mediatraining
* Sketch Maken
* Professionele Lipdub
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.
We leven in een tijd waar ontzettend veel mogelijk is. Veel meer dan dat wij voor mogelijk houden. In deze tijd kan een organisatie (van 100 tot 1500 mensen) in één dag een onvoorstelbare impactvolle onomkeerbare quantumsprong maken op het gebied van samenwerken, communicatie, realistische kracht en cultuur.
InspirationCompany heeft een training ontwikkeld die laat zien dat er veel en veel meer mogelijk is dan wij denken. De training is vooral bestemd voor organisaties die alle krachten willen bundelen en in één inspirerende dag een enorme sprong voorwaarts willen maken.
Er wordt gewerkt met kleurprofilering, insight theater, teambuilding, Patroon doorbrekend denken en handelen.
Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!
Dit spelprogramma is afgeleid van het bekende TV programma Ranking the Stars. U en uw collega’s zijn vandaag de ‘stars’. Hoe goed kent u elkaar eigenlijk? Er worden stellingen voorgelegd en u zult elkaar gaan rangschikken. ‘Wie is het meest sportief?’, ‘Wie was de grootste etter op school?’ en ‘wie komt het vaakst te laat?’ Zijn jullie klaar om erachter te komen wie vroeger het meest spijbelde of wie volgens jullie het grootste gat in zijn of haar hand heeft? Doordat alle vragen en opdrachten op maat samengesteld kunnen worden, is dit bedrijfsuitje ideaal om elkaar beter te leren kennen.
U komt een hoop te weten over uw collega’s en andersom. Zijn alle vooroordelen waar, of heeft u een totaal verkeerd beeld van uw collega’s? Dit spelprogramma zorgt gegarandeerd voor een erg gezellige avond!
Het spelprogramma kenmerkt zich door een gezellige en open sfeer: de partymanager en de deelnemers nemen elkaar geregeld op de hak en doen vaak opmerkelijke uitspraken en openbaringen. Het voorlezen van de lijst gaat veelal gepaard met satirische uitspraken over uw collega’s uit het bedrijf. Het voordeel om het door ons te laten organiseren is dat het spel wordt geleid voor een ervaren comedian/presentator en dat maakt het spel compleet!
Ranking your colleagues combineren?
Uiteraard kan het spelprogramma aangevuld worden met een heerlijke lunch, diner of spetterend themafeest. Het spelprogramma Ranking your colleagues is op ieder gewenste locatie mogelijk.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvend voorstel het aanvraagformulier in.
Een uniek concept: word kandidaat in jullie eigen spelshow en speel het razend populaire spel 30 seconds! Dit is je kans om in een echte spelshow te zitten. En nee, we bedoelen niet in het publiek.
Tijdens deze activiteit mag je deelnemer zijn, jury, host of misschien wil je wel floormanager of cameraman worden? Samen met jouw vrienden maken we jullie eigen versie van het razend populaire spel 30 seconds!
We verdelen jullie groep in kleinere teams die tegen elkaar strijden. Om de beurt raden jullie zoveel mogelijk begrippen die door je teamgenoot worden omschreven in, jawel, 30 seconden. En denk je te gaan winnen? Think again!
Om het kwartier wordt er met de dobbelsteen gegooid, die het hele spel in de war gooit. Je kunt je punten verdubbelen, alles verliezen of misschien mag je wel een teamlid van een ander groepje stellen.
Niets is te voorspellen. Als klap op de vuurpijl wordt alles opgenomen en ontvangen jullie achteraf een leuke compilatiefilm van jullie spelshow!
Ontdek de Magie van Muziek:
Boek Nu Onze DJ Workshop voor Jouw Bedrijfsuitje!
Ben je op zoek naar een unieke en manier om teambuilding en plezier te combineren? Zoek niet verder! Onze DJ-workshop voor bedrijfsuitjes biedt jou en je collega's een onvergetelijke ervaring vol muziek, creativiteit en samenwerking.
Waarom zou je onze DJ-workshop kiezen?
Leer de Fijne Kunst van DJ'en: Onder begeleiding van ervaren DJ-instructeurs leer je de geheimen van het mixen, scratchen en beatmatchen. Geen ervaring vereist; iedereen kan meedoen!
State-of-the-Art DJ-Apparatuur: We voorzien je van professionele DJ-apparatuur, zodat je meteen aan de slag kunt en je innerlijke DJ kunt laten stralen.
Team Building: Ontwikkel communicatie- en samenwerkingvaardigheden terwijl je samen muziek maakt. DJ'en vereist teamwork, timing en synchronisatie, net als in een professioneel bedrijf.
Feestelijke Sfeer: Onze workshops zijn niet alleen educatief, maar ook leuk! Breng twee uur lang door in een feestelijke sfeer, omringd door geweldige beats en energie.
Aanpasbaar aan Jouw Behoeften: We begrijpen dat elk bedrijf uniek is. Daarom kunnen we de workshop aanpassen aan jouw specifieke wensen, of het nu gaat om een kort bedrijfsuitje of een volledige dag vol muzikale ontdekkingen. Combineer het samen met een pub quiz aansluitend of een bedrijfsfeest, waar jullie DJ collega's tegelijkertijd hun skills kunnen laten zien.
Laat je team ervaren hoe het is om samen te werken, plezier te hebben en muziek te maken. Het is de perfecte manier om de banden te versterken en nieuwe vaardigheden te ontwikkelen in een bruisende en creatieve omgeving.
Neem contact met ons op voor meer informatie en om je datum te reserveren. We kunnen niet wachten om je te verwelkomen in de opwindende wereld van DJ'en!
Laat de Beats Los: DJ Workshop voor Bedrijfsuitjes
Voor we gaan oefenen met beatmixen bespreken we de basis:
- Uitleg draaitafel
- Wat is que, start, pitch, DJ set, mixer
- Hoe is het Vinyl geëvolueerd naar de digitale DJ sets van vandaag?
- Hoe is de muziek eigenlijk opgebouwd?
Per 10 personen 1 DJ set en DJ workshopgever
Per 10 personen werken we met 1 professionele DJ set en 1 DJ Workshopgever / DJ Docent. Dit betekent dus dat grotere groepen ook mogelijk zijn. De workshop duurt 2 uur.
Zeepkistenrace: het snelste uitje van het moment
Als je op zoek bent naar een vernieuwende, uitdagende activiteit, kijk dan eens naar de zeepkistenrace! Tijdens deze spannende activiteit worden je handigheid, creativiteit en snelheid op de proef gesteld. Bouw de snelste en beste zeepkist en win samen met je team eeuwige roem. Met schroevendraaier en schroeven, hamers en spijkers, tape en touw dagen wij je uit om een volledige zeepkist neer te zetten. Met deze zeepkist wordt écht geracet tegen elkaar!
De zeepkist bouwen:
Ga samen met je team aan de slag en bouw de beste zeepkist. Voor je aan de slag kunt gaan legt de jury de spelregels uit. Vervolgens neem je plaats aan je werkbank en dan begint de strijd. Iedereen start met hetzelfde geldbedrag om onderdelen mee aan te schaffen. Het is aan jou om dit geld zo efficiënt mogelijk te besteden. Koop je drie of vier wielen, of huur je zwaar gereedschap? De zeepkist is klaar zodra hij kan sturen en zonder hulp rechtop blijft staan.
Laat je niet kisten!
Is de zeepkist klaar? Dan is het tijd voor de jury om de zeepkist te jureren. Er zijn bonuspunten te krijgen voor de mooiste gedecoreerde zeepkist én voor het team met het meeste resterende geld. Dus zorg ook voor de mooiste zeepkist! Vervolgens is het tijd om te racen! De teams strijden tegen elkaar op het uitdagende racecircuit onder het spannende commentaar van onze fanatieke commentator. Doe goed je best want voor het winnende team is een prijs geregeld!
Prijzen
10 tot 20 personen € 55,00 p.p.
21 tot 30 personen € 45,00 p.p.
31 tot 40 personen € 37,50 p.p.
41 tot 50 personen € 32,50 p.p.
50+ personen op aanvraag
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.
Een heel vrolijk groepsuitje voor particulieren en bedrijven. Met veel plezier ga je elkaar van een onverwachte kant mee maken. Ik leg je graag uit hoe…
Je gaat een onderzoek doen naar hoe je (als team en individueel) omgaat met onverwachte situaties. Hoe bereid je voor op iets dat je niet ziet aankomen?
Ben je van de ’controle’ of heb je vertrouwen in improvisatietalent?
Tijdens deze workshop ontdek je dat je ’opvoeders’ het beste met je voor hadden en toch… dat er op dit punt vaak iets té veel is aangeleerd. Tijd misschien om dat af te leren?
Inhoud
Je doet in hoog tempo veel verschillende oefeningen (voor elk wat wils) in kleine en grotere groepen. Je gaat anders kijken naar de-kans-op-fouten-maken en eventuele faalangst te lijf. Je leert te vertrouwen op je spontaniteit, je gaat improviseren.
Samen met je vrienden of collega’s oefeningen doen die op het eerste gezicht gemakkelijk lijken: een simpel klap-spelletje bijvoorbeeld. Als dat dan plots anders loopt blijkt het ’Afleren…’ begonnen.
Na twee uurtjes zeg je volmondig ja tegen de meest spannende situaties. Heb je dingen gedaan waarvan je eerst dacht: Zou ik dat nou wel doen?
En je collega’s? Je maakt ze mee van een andere kant. Dat zal de samenwerking nog beter maken.
Kortom: Leuk, (af)leerzaam en nuttig.
Voor wie
Particuliere groepen en groepen uit het bedrijfsleven, v.a. 8 personen tot onbeperkt.
Duur en locatie
De workshop duurt 2,5 uur. Overal in Nederland en Vlaanderen, een ruime zaal met voor iedere deelnemer een stoel plus twee extra.
Aanpak
Het gaat in deze workshop om het plezier met je team. En het gaat ondertussen echt ergens over.
’Afleren…’ kan ook in het Engels worden gegeven.
Neem contact op via het formulier om uw specifieke wensen te delen.
Teambuilding, promotie or just for fun... maak samen met ons een professionele lipdup/videoclip op jullie favoriete kerstnummer.
Voor een eindresultaat met de 'WOW-factor', want daar gaan we tenslotte voor, zal er nauw moeten worden samengewerkt. Door jullie zelf maar vanzelfsprekend wel onder begeleiding van onze ervaren en professionele cameracrew.
Het nummer maar ook de locatie kan zelf worden uitgekozen, bijvoorbeeld jullie eigen locatie, een goede promotie voor het bedrijf, school etc. Tip... spreek gezamenlijk een kerstwens uit voor de camera, de clip met kerstwens kan dan bijvoorbeeld worden geplaatst op de website.
Samen playbacken of meezingen, acteren, verkleden, de kerstmutsen, attributen en zelfs ‘sneeuw’, dat levert ongetwijfeld plezier en leuk beeldmateriaal op. Dit beeldmateriaal wordt in de studio gemonteerd en het geluid wordt dan ook vervangen door die van het originele nummer. De lipdub wordt digitaal toegestuurd voor een optimale beeldkwaliteit, zodat deze eventueel op jullie website kan worden geplaatst. Evenals de foto’s die tijdens het filmen worden gemaakt.
Ho Ho Ho Santa Claus is coming to???
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Welkom bij The HandProject,
Wij doen team building net even anders.
We begrijpen dat het erg moeilijk is om iets te organiseren wat iedereen leuk vind. Maar daar hebben wij nou net het antwoord voor. Wij durfen met zekerheid te zeggen dat iedereen enorm positief verrast zal zijn, en zelfs vergeten dat ze met een teambuilding workshop bezig zijn!
In onze workshop ga jij met je team echte fuctionele prosthese handen in elkaar zetten voor mensen in ontwikkelingslanden. Zo werk je niet alleen aan je team, maar verander je ook direct iemands leven!
Ons evenement duurt ongeveer 3 uur. Tijdens het evenement kom je erachter wat echt goed communiceren is, en hoe je moeilijke problemen oplost. Dit komt voornamelijk omdat alle team leden een "koozi" dragen. Dit zorgt ervoor dat je je meest dominanten hand niet gebruikt.
De kern van onze missie is het verstrekken van gratis prothesehanden aan mensen die ze nodig hebben. Via onze programma's krijgen teams de kans om deze op maat gemaakte handen in elkaar te zetten en te doneren, wat het leven van de ontvangers kan veranderen.
Soms kan het onderwerp wat heftig klinken, maar dat is juist niet het geval. We focussen op blijdschap, dankbaarheid en gezelligheid. Waarom? Dit zien we ook terug bij de recipients die deze handen mogen ontvangen.
Nadat jullie de hand in elkaar gezet hebben, is het tijd om de tas te versieren en een team photo te maken. Deze krijgt de ontvanger dan ook te zien zodat ze weten wie hen hand gemaakt heeft. Daarin tegen ontvangt u u ongeveer 4 maanden later weer een foto van de ontvanger met uw hand. Zo weet u ook welk leven u veranderd heeft.
U kunt op twee verschillende manieren met ons meedoen:
VOLLEDIG GEFACILITEERD EVENEMENT
Ontworpen voor teams van 4 tot 500 personen.
Bereid je voor op een echt zinvolle en lonende teambuildingervaring!
Wat is feedback nou eigenlijk? En wat vind je er eigenlijk van? Is feedback hetzelfde als een oordeel? En is een oordeel dan ook hetzelfde als een mening? Mag je dan eigenlijk wel oordelen? Of moeten we het afleren? Of juist aanleren?
In de FeedbackShow wordt op een heldere en ludieke manier duidelijk dat feedback voor iedereen anders is. Is het voor jou makkelijk te ontvangen? En geef je dan ook makkelijk feedback? Of haalt het je helemaal uit je programma als je het woord feedback alleen al hoort? Of voelt het altijd als een persoonlijke aanval? Misschien hoef je geen compliment? Maar wil je wel weten wat je fout hebt gedaan, zodat er iets verbeterd kan worden? Of hoor je het liefst alleen maar wat er goed is gegaan? Door te begrijpen dat feedback voor iedereen anders werkt kunnen we elkaar weer vinden en in verbinding komen.
In de show gebruiken we hersendominantie om onderscheid in vier types te maken. Vanuit deze types zijn er bepaalde voorkeuren over feedback. De FeedbackShow kan naadloos overgaan in een workshop waarin we gaan kijken welk type je zelf bent. Daarna gaan we in een plenair forum onder begeleiding van onze trainers met elkaar in gesprek over deze verschillen om inzicht te krijgen in elkaars bewustzijn.
De FeedbackShow is enorm leuk om in te zetten als energizer bij een kick-off, of als begin van een training, maar ook te gebruiken als verdiepingsslag. Als het thema feedback bij jullie speelt is de FeedbackShow goed inzetbaar!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!
Aantal personen
Van 15 tot 200 personen
Onder gejuich van het publiek beginnen de zelf ontworpen wieken op gang te komen. Maar hoeveel stroom zullen ze gaan opwekken? De Duurzame Energie Challenge is een ‘groene’ en bijzondere teambeleving waarbij u windmolens gaat bouwen!
Codes kraken om onderdelen te verdienen...
Twee tot vijf teams construeren elk een windmolen, opgebouwd uit reuze meccano. Elk bouwwerk is ruim 4 meter hoog!
Een deel van elk team gaat constructief aan de slag. Anderen beantwoorden vragen over duurzaamheid om te komen tot een cijfercode. Met de juiste cijfercode worden enkele onmisbare onderdelen van de windmolen verdiend.
Zelf ontwerpen
De basis volgens 3D bouwtekening maar de cruciale en bewegende onderdelen geheel volgens eigen ontwerp.
Samenwerking is essentieel
De teams zullen de taken effectief moeten verdelen om de verschillende onderdelen in elkaar te zetten, maar ook blijven managen om het geheel tijdig samen te voegen voor een strakke bouwtijd. Daarnaast zijn er onderdelen en punten te verdienen met het voltooien van opdrachten over duurzaamheid.
Finale op ‘orkaankracht’!
In de finale moeten de teams zoveel mogelijk energie opwekken met behulp van windkracht uit een enorme ventilator... Welke windmolen draait de meeste RPM (rondes per minuut)? En welk team meet de hoogste piekstroom?
Welk team heeft de beste totaalscore en mag zichzelf winnaar van de ‘Duurzame Energie Challenge’ noemen?
Programmaduur: 2,5 uur.
Aantal personen: 15 tot 125, <125 is mogelijk i.c.m. andere programma’s die wij ook aanbieden, zoals bijvoorbeeld Bouw een Kart als Mario, of de Brain Game.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte over dit teamuitje/ bedrijfsuitje het aanvraagformulier in!
Beleef met collega's, vrienden of familie een leuke en creatieve dag.
Wat is nou precies een lipdub?
Een lipdub is een videoclip, bestaande uit enkele opname, waarin je met een groep je favoriete nummer nasynchroniseert. Zo'n videoclip duurt meestal ongeveer vier minuten en er werken tussen de 8 en soms wel 600 mensen aan mee. De achterliggende gedachte van een lipdub is vaak die om de school of het bedrijf te promoten. Je kunt immers door een lipdub laten zien welke faciliteiten je te bieden hebt. Maar de belangrijkste reden om een lipdub te maken is de gezelligheid die de opnames bieden. Daarom is het maken van een lipdub ook uitermate geschikt voor vrijgezellenfeesten, familiefeesten sportteams etc.
Er ontstaat een band tussen alle deelnemers en dat komt de algemene sfeer die op de school of op de werkvloer hangt ten goede, en zorgt ervoor dat studenten of collega's dichter tot elkaar komen. Ideaal dus voor teambuilding. Allereerst wordt er natuurlijk een liedje gekozen waar jullie een leuke clip bij maken. Populaire lipdub-liedjes zijn vooral liedjes met een vrolijke melodie. Dan komt het creatieve proces: wat wordt er in beeld gebracht en hoe gaan jullie dit doen? Hierbij zal er een groot beroep worden gedaan op de creativiteit en samenwerkingsvaardigheden van de groep. De totale groep wordt in kleinere groepjes verdeeld. Onder begeleiding gaat elke groep een leuk script bedenken voor elk een deel van het nummer. Vervolgens repeteren we in deze groepjes en dan is het na 1 tot 2 uur tijd voor de opname.
Middels allerlei attributen zoals ballonnen, serpentines, boa's, pruiken, feestbrillen etc. is het plaatje compleet! De opname wordt verzorgd door een professionele cameraman. Na de opnamen starten we met de montage, zodat er een tastbaar eindresultaat komt: de eigengemaakte lipdub op DVD!
Afhankelijk van de groepsgrootte duurt het maken van de lipdub 2 tot 4 uur. Hierin zijn wij zeer flexibel. In principe vindt de lipdub plaats bij daglicht. In de praktijk is dat dan meestal op door-de-weekse namiddagen of in de weekends. De lipdub vindt plaats op een in overleg te bepalen locatie. Dit kan zijn op uw bedrijf of school,centrum van een stad, strand maar ook bij horeca locaties door het hele land. Alle mogelijkheden zijn bespreekbaar.
U maakt al een lipdub met 8 personen! Kleinere groepen en groepen groter dan 20 personen ontvangen een aangepaste offerte.
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.