Creatieve Uitjes in Zeeland

Filteren

Filters

Lente 2023
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
67 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Theater
  • Creatief
  • Muziek en dans
  • Plaats, regio of provincie: Zeeland
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Een inspirerende workshop voor ieder teamuitje of bijeenkomst (Ook online).

    Je hebt uitje, een teambuilding of een afscheid en je wilt daar iets verbindends doen.
    Dichter bij de zaak brengt je in no time dichter bij elkaar.

    In deze workshop word je door een heuse woordkunstenaar meegenomen in een super verrassend creatief proces.
    Op een heel laagdrempelige, vrolijke en inspirerende manier wordt iedereen begeleid in het schrijven van een gedicht.
    De onderwerpen worden vooraf met jou als opdrachtgever bepaald en kunnen heel divers zijn.
    Het resultaat:

    • iedereen is verrast is over het eigen creatief (schrijf-)vermogen
    • iedereen heeft een gedicht geschreven
    • iedereen draagt dat gedicht voor

    Oók met meer dan twintig deelnemers? Ja! Zelfs met meer dan honderd deelnemers!
    Hoe dan?! Je zult verrast zijn.

    Reacties uit eerdere workshops:

    "Wat ontzettend leuk dit!"
    "Nooit gedacht dat ik een gedicht zou schrijven!"
    "Ik heb niks met taal, maar dit was heel bijzonder!"
    "Ik ga dit gedicht zeer zeker persoonlijk voordragen aan mijn collega."
    "Heel leuk en heel zinvol"
    "Grappige opzet!"

    Sfeer van de workshop: Laagdrempelig, speels, bezinnend, met humor, verrassend.
    Duur: plm. 30 - 120 minuten. (Al naar gelang de wens.)
    Deze workshop kan zowel online als live gegeven worden.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvend voorstel het aanvraagformulier in!

     

    2 - 200 personen

    Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. Uiteraard Coronaproof!

    Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.

    Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.

    Zie hieronder de mogelijkheden:

    - 60’s & 70’s
    - 80’s & 90’s
    - 2000 tot nu
    - Nederpop
    - Divers

    Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster. 

    Inclusief:
    - Popquiz
    - Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
    - 3-gangen diner
    - Locatiehuur
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs: vanaf €52,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    Een middag vol creativiteit, uitdagingen en obstakels. Bouw de meest (on)mogelijke obtakels op jullie eigen, unieke midgetgolfbaan! 

    Een unieke golfbaan

    Niks is te gek in de wereld van midgetgolf masters. Het bouwen van jullie Midgetgolf baan, kan misschien wel het leukste project zijn van dit jaar. Laat je vaardigheden zien op een parcours vol creatieve obstakels en versla de andere teams met de perfecte slag.

    Voor het bouwen van de baan beginnen we bij de basis; een grasmat, een lichtslang en het einddoel de put. Nu kan het creatieve proces beginnen. Jullie hebben al je vaardigheden nodig op het gebied van ontwerpen, bouwen en spelinzicht. Jullie kunnen de baan zo uitdagend mogelijk maken, maar toch haalbaar voor speler van verschillende niveaus.

    Wanneer het thema en de baan vorm hebben gekregen, kan er begonnen worden met het bouwen van de obstakels. Terwijl een deel van het team druk is met de bouw van de baan, worden de andere teamleden uitgedaagd door diverse minigames om zo materialen te verdienen en de baan steeds verder aan te kleden.

    Let de game begin!
    Zodra alle banen klaar zijn, kunnen de teams de par van hun baan bepalen. Met de scorekaart om jullie nek is het tijd om jullie midgetgolf skills te laten zien op de banen van jullie tegenstanders. Welk team slaat zich er het best doorheen? Probeer met de minste slagen alle obstakels te overwinnen en binnen de baan te blijven.

    Als extra optie kunnen jullie de ombouw van 1 baan kopen. Samen met de zelfgebouwde obstakels kunnen jullie eindeloos variëren en de vrijmibo voortaan uitbreiden met een potje office golf!

    Programma voorstel

    14:00 - 14:15      Ontvangst en verdeling van de teams
    14:15 - 14:30      Ontwerpen van de golfbanen
    14:30 - 15:30      Bouwen van de obstakels
    15:30 - 16:00      Minigames voor extra materialen
    16:00 - 16:45      Testen van de golfbanen
    16:45 - 17:00      Prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • Enthousiaste spelbegeleiding
    • Gebruik van alle benodigde materialen
    • Gerecycled karton
    • Dynamisch spelprogramma
    • Originele prijs voor het winnende team en voor de midgetgolf master
    • Reis- en reserveringskosten

    Extra opties

    • Neem de creaties mee en strijd verder op kantoor
    • Lunch, borrel en/of diner
    • Engelstalige opdrachten en begeleiding
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!
    15 - 200 personen

    Bij Chain Reaction Table Top maak je een lange 'kettingreactie' waarbij ieder team verantwoordelijk is voor een deel ervan. Je werkt niet alleen samen met de mensen in je team, maar ook met de aangrenzende teams om de ketting tot een succes te maken!

    Alle teams ontvangen een spelbord en een set spelkaarten die de basis vormen van het ontwerp. Ieder team kiest 4 of 5 losse 'machines' uit die gemaakt worden van allerlei bijgeleverde materialen. 

    Creativiteit wordt beloond zolang het ontwerp goed genoeg in elkaar zit en de testfase doorstaat. Projectmanagement en resource management komen ruim aan bod. 

    Alle losse machines worden eerst per team elkaar gelinkt. Vervolgens worden de ontwerpen van aangrenzende teams aan elkaar verbonden. Zo ontstaat er één grote kettingreactie die door de hele zaal loopt. Als iedereen er klaar voor is volgt de grote finale waarin de ketting in beweging wordt gezet. De energie wordt van tafel naar tafel doorgegeven en iedereen is trots op het eindresultaat. 

    Teambuildingeffecten van Chain Reaction Table Top
    Een teambuildingprogramma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast oefenen we vaardigheden in het programma die je ook in je werk nodig hebt. De belangrijkste op een rij:

    • Teams aansturen
    • Probleemoplossend vermogen
    • Netwerken
    • Project planning
    • Innovatie stimuleren

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen

    Verveel jezelf geen moment met onze 80`s 90`s en 00`s Quiz met Swingende QuizMasters.

    Vragen, muziek, tv series raden en actie wisselen elkaar af.
    Na de indeling van de teams kiezen jullie een teamcaptain en wij zorgen dat de teamcaptain duidelijk herkenbaar is haha.

    Dan begint de 2 uur durende Quiz die bol staat van gezelligheid, met een heel hoog Oooh Jaaaa gehalte en gepresenteerd wordt door oergezellige en meeswingende QuizMaster.

    Welk team gaat winnen? Welk team mag aan het einde meezingen met “We are the champions” en de felbegeerde medailles in ontvangst nemen?

    Wij zorgen altijd voor een leuke aankleding en Oud-Hollands snoep op de team tafels.

    Al onze Quizzen zijn inclusief:

    • Altijd Vrolijke Quizmaster
    • Aankleding van de Locatie en Deelnemers
    • Oud-Hollands Snoep voor Iedereen
    • Spetterende Prijs voor de Winnaars
    • Officiële Prijsuitreiking
    • Plezier en Entertainment
    • Veel Verschillende Onderdelen
    • Eigen Inbreng Mogelijk

    Onze andere Quizzen zijn:

    • Ik hou van Holland Quiz
    • CarnavalQuiz
    • MuziekQuiz
    • Boer zoekt…….Gezellig bedrijf Quiz
    • 80`s 90`s en 00`s Quiz
    • Jongens tegen de Meisjes Quiz
    • Quiz op maat gemaakt


    Wacht niet meer langer en boek deze gezellige quiz op jullie gewenste datum en tijd. Vul voor meer informatie over dit uitje het aanvraagformulier in!  

    2 - 500 personen

    "Een heerlijke onderderdompeling in de wereld van het schouwtoneel"

    Je wilt je team wat steviger in de schoenen laten staan, je wilt dat ze elkaar beter leren kennen, en je wilt plezier maken.
    De Toneelacademie In Vier Minuten is een vrolijke en krachtige workshop over ik-kracht, samenwerking en (zelf)presentatie.

    In vier high impact minuten doorloop je de gehele toneelacademie. Vier minuten? Ja! Vier minuten!

    Je leert eindelijk waarom acteurs het zo fijn vinden om in de schijnwerpers te staan terwijl het tegelijkertijd hun grootste angst is. En dat blijkt verrassend leerzaam!

    In deze workshop brengen we jou tot grote hoogten. Je zult schitteren zoals acteus dat ook kunnen.  Én je leert een heel belangrijke les over hoe dit alles jou van nut kan zijn in het echte (werkzame) leven. 

    Tja en als je dan toch de toneelacademie doorlopen hebt, dan kun je je nieuwe vaardigheden ook maar beter meteen in de praktijk brengen toch? Twee uur lang gaan we aan de slag met de kunst van het spelen.
    Je leert ofwel iets over improviseren, of iets over declameren. Al naar gelang de behoefte.

    Plezier gegarandeerd.

    Na deze workshop:

    • heb je gelachen
    • sta je steviger in je schoenen
    • kun je iedere rol aan
    • heb je gewerkt aan je presentatiekracht

    Ondertussen heb je collega's beter leren kennen en ben je als team hechter geworden. En wellicht word je eindelijk gevraagd voor de rol van je leven.

    Sfeer van de workshop: Laagdrempelig, hoge impact, actief en humorvol

    De workshop duurt twee uur en vier minuten. 
    We werken landelijk en we adviseren qua zaal een theatrale omgeving. (Theaterzaaltje, repetitiestudio enz.)

    6 - 25 personen

    Zeepkistenrace: het snelste uitje van het moment
    Als je op zoek bent naar een vernieuwende, uitdagende activiteit, kijk dan eens naar de zeepkistenrace! Tijdens deze spannende activiteit worden je handigheid, creativiteit en snelheid op de proef gesteld. Bouw de snelste en beste zeepkist en win samen met je team eeuwige roem. Met schroevendraaier en schroeven, hamers en spijkers, tape en touw dagen wij je uit om een volledige zeepkist neer te zetten. Met deze zeepkist wordt écht geracet tegen elkaar! 

    De zeepkist bouwen:
    Ga samen met je team aan de slag en bouw de beste zeepkist. Voor je aan de slag kunt gaan legt de jury de spelregels uit. Vervolgens neem je plaats aan je werkbank en dan begint de strijd. Iedereen start met hetzelfde geldbedrag om onderdelen mee aan te schaffen. Het is aan jou om dit geld zo efficiënt mogelijk te besteden. Koop je drie of vier wielen, of huur je zwaar gereedschap? De zeepkist is klaar zodra hij kan sturen en zonder hulp rechtop blijft staan. 

    Laat je niet kisten! 
    Is de zeepkist klaar? Dan is het tijd voor de jury om de zeepkist te jureren. Er zijn bonuspunten te krijgen voor de mooiste gedecoreerde zeepkist én voor het team met het meeste resterende geld. Dus zorg ook voor de mooiste zeepkist! Vervolgens is het tijd om te racen! De teams strijden tegen elkaar op het uitdagende racecircuit onder het spannende commentaar van onze fanatieke commentator. Doe goed je best want voor het winnende team is een prijs geregeld! 

    Prijzen
    10 tot 20 personen € 55,00 p.p.
    21 tot 30 personen € 45,00 p.p.
    31 tot 40 personen € 37,50 p.p.
    41 tot 50 personen € 32,50 p.p.
    50+ personen op aanvraag 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen. 

    20 - 200 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Een eigen recruitment/promotie film maken:  wie zijn we, wat doen we, waar staan we voor en waarom is het zo leuk om bij ons te komen werken.

    Een uniek teambuildinguitje en in korte tijd een super resultaat (voor iedereen een rol zowel achter als voor de camera)

    Maak met elkaar een film met behulp van een van onze storylines of jullie eigen opdracht. 

    Super Teambuilding!

    Altijd al eens een filmscript willen schrijven, een professionele camera en geluid bedienen of zelf de hoofdrol willen spelen in een speelfilm of commercial? 
    Dan wordt dit uw moment of fame!

    Welk team maakt de beste film, heeft de beste acteur of actrice en maakt de meest originele scene? U komt erachter tijdens de “Oscaruitreiking"! 
    Ieder team krijgt de beschikking over een professionele videocamera, verschillende ludieke storylines, opvallende kostuums en rekwisieten.

    Teambuilding en rolverdeling:
    Met uw team besluit u zelf wie de functies van camera, geluid, regie, productie/organisatie, tijdcode, script/storyline schrijven, acteren of figureren op zich nemen.

    Na 3 uren zult u versteld staan van het resultaat! 
    Door de opbouw en ontwikkeling tijdens de activiteit worden de teams steeds enthousiaster en fanatieker.
    Een uitdagende optie is dat iedereen een rol kiest die niet direct past bij de persoon in het dagelijks leven, zodat verborgen talenten aan het licht komen tijdens de première! 

    Nadat al het ruwe opnamemateriaal is ingeleverd op de montagekamer, gaat onze professionele editor aan de slag met het eindresultaat. Ondertussen praat u nog na en kunt u genieten van een borrel en een hapje. 
    Tot slot kijken we samen op een groot scherm naar het verrassende resultaat van alle filmploegen.

    Jullie krijgen alle gemonteerde films na het event zsm opgestuurd en kunnen de film gebruiken voor eigen promotiedoeleinden.

    Optioneel: om de film extra te professionaliseren kan onze camera man jullie scenes opnemen.

    Het programma (voorbeeld) ziet er dan als volgt uit:
    13.00 uur Ontvangst op locatie
    13.15 uur Uitgebreide Instructie na functieverdeling
    14.00 uur Start filmen 
    16.30 uur Laatste team retour; (borrelen) 
    17.15 uur Aanvang diner (op uw eigen locatie of horeca gelegenheid)
    18.45 uur Presentatie films en aansluitend oscaruitreiking. 
    19.00 uur Einde (alle films worden binnen enkele dagen naar u als contactpersoon verstuurd; kortom een blijvende herinnering) 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen. 

    20 - 350 personen

    Beestachtig Schilderen

    Altijd al een beschilderde koe op uw schoorsteen of kast willen hebben? Of een levensgroot exemplaar in uw tuin? Bij ons kan dat tegen een betaalbare prijs. U kunt elk dier beschilderen wat u wilt; dus niet alleen een koe of paard. Eigenlijk is elk dier mogelijk. De indeling van de workshop staat garant voor tevreden gezichten bij iedereen. Ook wanneer u geen ervaring met schilderen hebt levert het samen met de professionele begeleider prachtige resultaten op. De beschilderde dieren worden uw eigendom. Wij zorgen dat de objecten netjes afgelakt bij u bezorgd worden. Zo houdt u een tastbare herinnering over aan een leuke maar bovenal creatieve dag. Dit zit allemaal bij de prijs inbegrepen. Heeft u het al bepaald? Waar uw kunstwerk een plekje krijgt?

    Wij bieden deze workshops aan sinds 2010. Wij hebben een reputatie opgebouwd als flexibele en betrouwbare partner. 

    Bent u niet in de gelegenheid om naar ons toe te komen? Geen probleem. Wij komen gewoon naar u toe en geven de workshop op iedere gewenste locatie.

    Vul het het aanvraag formulier in voor meer informatie of een vrijblijvende offerte. Zodra uw aanvraag verzonden is ontvangt u direct onze contactgegevens. Uw aanvraag wordt zo spoedig mogelijk beantwoord.

    1 - 750 personen

    Zoek je naar een vrolijk en actief dagje uit met je collega’s? Dan is het tijd voor de Company Streetband!
    Dit bedrijfsuitje biedt jullie eerst een welkomstdrankje om te ontspannen en los te komen. Daarna gaan jullie op een energieke manier aan de slag. Iedereen krijgt een drum, shaker of bellen en dan is het tijd om samen muziek te maken!

    In dit Samba Bedrijfsuitje spelen jullie zelf de opzwepende drums van het Braziliaanse Carnaval!
     
    Met gebruik van Braziliaanse instrumenten maken jullie onvervalste Braziliaanse carnavalsmuziek. Geniet van veel interactie en plezier en speel aan het eind van de workshop jullie eigen grooves!
    Dus waar wachten jullie nog op? Vorm jullie eigen Company Streetband en breng het teamgevoel naar nieuwe hoogtes. Boek vandaag nog dit onvergetelijke bedrijfsuitje!

    Stroop jullie mouwen maar alvast op want iedereen wordt 'aan het werk' gezet! 
    Niemand zit aan de kant, dit uitje is (inter)actief. Iedereen krijgt een taak en is onderdeel van de streetband.

    Leuk als bedrijfsuitje/ teamuitje! 
    MLPercussion verzorgt inmiddels al meer dan 20 jaar bedrijfsuitjes, bedrijfsfeesten, workshops, lessen, optredens en muzikale reizen op het gebied van Braziliaanse percussie. Check het filmpje. Dat is een Streetband die Samba speelt en dat is wat jullie gaan doen! 

    Bel ons voor meer informatie of  vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte!

    10 - 50 personen

    Beleef met collega's, vrienden of familie een leuke en creatieve dag.

    Wat is nou precies een lipdub?

    Een lipdub is een videoclip, bestaande uit  enkele opname, waarin je met een groep je favoriete nummer nasynchroniseert. Zo'n videoclip duurt meestal ongeveer vier minuten en er werken tussen de 8 en soms wel 600 mensen aan mee. De achterliggende gedachte van een lipdub is vaak die om de school of het bedrijf te promoten. Je kunt immers door een lipdub laten zien welke faciliteiten je te bieden hebt. Maar de belangrijkste reden om een lipdub te maken is de gezelligheid die de opnames bieden. Daarom is het maken van een lipdub ook uitermate geschikt voor vrijgezellenfeesten, familiefeesten sportteams etc.

    Er ontstaat een band tussen alle deelnemers en dat komt de algemene sfeer die op de school of op de werkvloer hangt ten goede, en zorgt ervoor dat studenten of collega's dichter tot elkaar komen. Ideaal dus voor teambuilding. Allereerst wordt er natuurlijk een liedje gekozen waar jullie een leuke clip bij maken. Populaire lipdub-liedjes zijn vooral liedjes met een vrolijke melodie. Dan komt het creatieve proces: wat wordt er in beeld gebracht en hoe gaan jullie dit doen? Hierbij zal er een groot beroep worden gedaan op de creativiteit en samenwerkingsvaardigheden van de groep. De totale groep wordt in kleinere groepjes verdeeld. Onder begeleiding gaat elke groep een leuk script bedenken voor elk een deel van het nummer. Vervolgens repeteren we in deze groepjes en dan is het na 1 tot 2 uur tijd voor de opname.

    Middels allerlei attributen zoals ballonnen, serpentines, boa's, pruiken, feestbrillen etc. is het plaatje compleet! De opname wordt verzorgd door een professionele cameraman. Na de opnamen starten we met de montage, zodat er een tastbaar eindresultaat komt: de eigengemaakte lipdub op DVD!

    Afhankelijk van de groepsgrootte duurt het maken van de lipdub 2 tot 4 uur. Hierin zijn wij zeer flexibel. In principe vindt de lipdub plaats bij daglicht. In de praktijk is dat dan meestal op door-de-weekse namiddagen of in de weekends. De lipdub vindt plaats op een in overleg te bepalen locatie. Dit kan zijn op uw bedrijf of school,centrum van een stad, strand maar ook bij horeca locaties door het hele land. Alle mogelijkheden zijn bespreekbaar.

    U maakt al een lipdub met 8 personen! Kleinere groepen en groepen groter dan 20  personen ontvangen een aangepaste offerte.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    8 - 800 personen

    “Let’s get together and feel allright!”
    De woorden van Bob Marley in zijn hit ‘One Love’. Een feel good nummer over hoop en samenkomen dat precies de lading dekt van dit arrangement. Na een paar jaar gescheiden van elkaar te zijn geweest door de pandemie kunnen we weer zonder beperking in groepen bijeen komen. Dat wilden we vieren! Speciaal hiervoor heeft Nostalgia Events een Feel-good Quiz samengesteld tegen een scherpe prijs. Deze quiz zit boordevol fijne herinneringen aan vervlogen tijden.

    Inhoud
    Ons entertainersteam neemt jullie op een gezellige, ongedwongen manier mee op een reis terug in de tijd naar vroeger, toen alles nog beter was. De quiz is laagdrempelig en hier en daar met een knipoog. Kennisvragen, leuke feitjes, fijne herinneringen en muziekfragmenten wisselen elkaar af. Het winnende team zal aan het eind onder luid gejuich de hoofdprijs in ontvangst mogen nemen. De presentatie is in handen van onze professionele entertainers die zorgen voor extra sfeer en jeu.

    Arrangementen

    U kunt de quiz los boeken maar bijvoorbeeld ook in combinatie met een diner. Vraag naar de mogelijkheden

    Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    15 - 200 personen

    Onder gejuich van het publiek beginnen de zelf ontworpen wieken op gang te komen. Maar hoeveel stroom zullen ze gaan opwekken? De Duurzame Energie Challenge is een  ‘groene’ en bijzondere teambeleving waarbij u windmolens gaat bouwen!

    Codes kraken om onderdelen te verdienen...
    Twee tot vijf teams construeren elk een windmolen, opgebouwd uit reuze meccano. Elk bouwwerk is ruim 4 meter hoog!

    Een deel van elk team gaat constructief aan de slag. Anderen beantwoorden vragen over duurzaamheid om te komen tot een cijfercode. Met de juiste cijfercode worden enkele onmisbare onderdelen van de windmolen verdiend.

    Zelf ontwerpen
    De basis volgens 3D bouwtekening maar de cruciale en bewegende onderdelen geheel volgens eigen ontwerp.

    Samenwerking is essentieel
    De teams zullen de taken effectief moeten verdelen om de verschillende onderdelen in elkaar te zetten, maar ook blijven managen om het geheel tijdig samen te voegen voor een strakke bouwtijd. Daarnaast zijn er onderdelen en punten te verdienen met het voltooien van opdrachten over duurzaamheid. 

    Finale op ‘orkaankracht’!
    In de finale moeten de teams zoveel mogelijk energie opwekken met behulp van windkracht uit een enorme ventilator... Welke windmolen draait de meeste RPM (rondes per minuut)? En welk team meet de hoogste piekstroom? 

    Welk team heeft de beste totaalscore en mag zichzelf winnaar van de ‘Duurzame Energie Challenge’ noemen?

    Programmaduur: 2,5 uur.
    Aantal personen: 15 tot 125, <125 is mogelijk i.c.m. andere programma’s die wij ook aanbieden, zoals bijvoorbeeld Bouw een Kart als Mario, of de Brain Game.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte over dit teamuitje/ bedrijfsuitje het aanvraagformulier in! 

    10 - 750 personen

    Wil je dit jaar echt wat leuks doen met het bedrijfsuitje? Een dagje TV en Film maken! Bij TVworkshop ben je aan het juiste adres. Je mag alles zelf doen zoals camera, licht, geluid en natuurlijk acteren. 

    Soap maken
    Nu is het dan eindelijk tijd om al die sappige roddels van de werkvloer vast te leggen in een echte soap. Gemaakt en gespeeld door jou en je collega’s!

    Speelfilm maken
    Kruip in de karakters van een bekende film en speel die scènes op je eigen manier. Wij monteren de film in een spannend resultaat!

    Commercial maken
    Waarom onthoud je dat ene spotje wel en dat andere niet? We gaan het je vertellen. En beter nog, we gaan er zelf een maken!

    Lipdub maken
    Met het hele bedrijf in 1 take een videoclip opnemen. Iedereen is een aantal uren met elkaar in touw om de clip zo leuk mogelijk te maken. 

    Videoclip maken
    Kanye West, Anouk, of een gouwe ouwe uit de 80′s. Samen maken we er iets moois van waar nog lang over nagepraat zal worden.

     Onze workshops staan garant voor een middag gezelligheid, lol en zeker ook een mooi creatief resultaat, je eigen soap, lipdub of spannende serie. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in! 

    10 - 500 personen
    We gaan in deze te gekke Quiz even weer terug naar die heerlijke jaren 70 en 80!
    Keek jij vroeger altijd naar Miami Vice of naar Zeg 'ns Aaa? Was jij de koning met de Rubixcube of met Pac-Man? Is meezingen met de hits van Abba, Queen of de Beegees geen probleem? Herken je de openingstune nog van Tour of Duty of Kinderen voor Kinderen ? Wij nemen je in deze te gekke Quiz en muziekbingo mee naar de jaren 70 en 80 met tal van Ohja momenten! Daarnaast draaien we al die fantastische hits uit deze jaren en doen we ook de aankleding om jullie een overgetelijke middag of avond te geven! Uiteraard met een presentator volledig in stijl. Alle deelnemers ontvangen van ons ook nog een te gek 70's/80's kadootje als mooie herinnering, en wellicht pakt jouw team wel die waanzinnige andere prijzen!?

    De 70's en 80's Quiz
    Deze Quiz & Muziek avond/middag is voor elke gelegenheid en voor elk gezelschap! Jong en oud vinden dit fantastisch! Uiteraard houden wij er met het niveau van de vragen rekening mee dat niet iedereen deze jaren mee heeft gemaakt. De Quiz is leuk, grappig en zit tal van prachtige momenten uit deze jaren.  Wij kunnen de middag of avond helemaal naar jullie idee indelen. Tijdens deze Quiz spelen we ook nog de Muziekbingo waar ook unieke prijzen te winnen zijn! De totale Quiz duurt ongeveer 2 uur. (korter en langer in overleg mogelijk) In de Quiz zelf zitten plaatjesrondes, muziekrondes, tv series, films, gadgets, beeldrondes, teveel om op te noemen! En de muziekbingo is natuurlijk de kers op de taart.

    70's en 80's Quiz op Locatie: Unieke intense, gezellige en vooral waanzinnige Quiz met muziekbingo waarin we jullie mee terugnemen naar de jaren 70 en 80 en dit aanvullen met heerlijke muziek. Wij komen naar jullie locatie en hebben alles bij ons (aankleding, geluid, scherm etc) Wij hebben van jullie enkel een stroompunt nodig!

    Duur
    • Ongeveer 2 uur (ook korter mogelijk)

    Starttijden:
    • In overleg is alles mogelijk, ook de mogelijkheid om het te combineren met (bijvoorbeeld) rondom jullie lunch of diner.

    Details:
    • Minimaal 20 personen
    • Prijs is inclusief BTW
    • Prijs is inclusief reiskosten
    • Prijs is inclusief benodigdheden
    • Prijs is inclusief 90s aankleding (posters, reclameborden etc)
    • Prijs in inclusief Quizmaster
    • Prijs is inclusief Bokaal voor het winnende team (Flippocup)

    Inhoud van het arrangement:
    • Te gekke Quiz met beelden, muziek en vragen rond de 70's en 80's + Muziekbingo
    • We draaien rondom de Quiz lekkere 70's / 80's muziek.
    • Spontane Quizmaster
    • Prijs voor het winnende team! + kadootje voor alle deelnemers.
    Prijs:
    • €19,95 p.p. (all-in) (geen extra kosten)

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     
    20 - 500 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een uitje in Zeeland! Maar wat gaan we dan doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! Wij hebben heel veel diverse uitjes verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in Zeeland te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitje. Tevens zijn bedrijfsuitjes in Zeeland ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele bedrijfsuitjes draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Een bedrijfsuitje in Zeeland is goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitjes in Zeeland. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitje. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden. En of u nu in Amsterdam een bedrijfsuitje wil plannen, in Maastricht, Nijmegen, Groningen, Rotterdam.. Of juist in een kleinere gemeente, u vindt het allemaal op WegmetdeBaas!