Creatieve Uitjes in Zeeland

Filteren

Filters

Kerstuitje
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
66 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Theater
  • Creatief
  • Muziek en dans
  • Plaats, regio of provincie: Zeeland
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Maak een sprookjesachtige kerstfilm vol humor en avontuur, een grappige kerst commercial met een pakkende boodschap, knallend het jaar in met een HAPPY NEW YEAR videoclip of een hartverwarmende kerst tv-show! 

    Film Teambuilding is de unieke motivatiebeleving dat plezier, entertainment, humor & het bouwen aan een perfect op elkaar afgestemd team combineert!
     
    Jouw uitje vol Plezier & Teambuilding
    Samen met jouw collega's transformeer je tot hechte filmcrews en maak je onder begeleiding van televisie- en filmprofessionals een spetterende/hilarische film, commercial, videoclip of tv-programma!

    Je leert elkaar eens op een andere manier kennen
    Binnen de filmcrew(s) vervullen jullie amuserende ‘filmtaken’ zoals bijvoorbeeld : passievolle regisseur, voorbeeldige cameraman/vrouw, komische/avontuurlijke acteurs en vrolijke figuranten. Op deze wijze is iedereen actief bezig en is er voor ieder wat wils. Iedere groep krijgt een enthousiaste begeleider die helpt om samen tot een filmisch kunstwerk te komen.
    Tijdens de opnames en de presentatie van jullie eigen film(s) zullen er vele collega's gieren van het lachen:)!

    Persoonlijk & Maatwerk
    Jouw Film teambuilding evenement wordt exact naar wens gemaakt. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om op een ludieke wijze eigen (organisatie)boodschappen te verwerken in jullie film of commerial.

    Voorbeeld programma: 
    13.00 - 13.15 uur Ontvangst op locatie
    13.15 - 13.45 uur Plenaire sessie film maken
    13.45 - 14.30 uur Creatie script & eerste grappige repetities
    14.30 - 17.00 uur Start opnames vol humor en leuke momenten
    17.00 - 18.30 uur Borrel met hapjes
    18.30 - 19.00 uur presentatie films met oscar award show.

    Veel plezier, verbinding & hilarische momenten zijn bij Filmteambuilding Film/Commercial Maken altijd inbegrepen.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    # Kerstspecial2022

    15 - 600 personen

    Tijdens de workshop Design met Duct Tape ga je onder begeleiding van een workshopbegeleider aan de slag met duct tape. De begeleider legt je stap voor stap uit hoe en wat je allemaal kan maken met het tape. Ga jij voor een sleutelhanger, pennebakje of toch voor een mooie bloem? Het kan allemaal en natuurlijk mag je je eigen ontwerp na de workshop mee naar huis nemen en kan je het gelijk gebruiken. Een workshop waar je nog lang van kan na genieten dus!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 250 personen

    Bij Chain Reaction Table Top maak je een lange 'kettingreactie' waarbij ieder team verantwoordelijk is voor een deel ervan. Je werkt niet alleen samen met de mensen in je team, maar ook met de aangrenzende teams om de ketting tot een succes te maken!

    Alle teams ontvangen een spelbord en een set spelkaarten die de basis vormen van het ontwerp. Ieder team kiest 4 of 5 losse 'machines' uit die gemaakt worden van allerlei bijgeleverde materialen. 

    Creativiteit wordt beloond zolang het ontwerp goed genoeg in elkaar zit en de testfase doorstaat. Projectmanagement en resource management komen ruim aan bod. 

    Alle losse machines worden eerst per team elkaar gelinkt. Vervolgens worden de ontwerpen van aangrenzende teams aan elkaar verbonden. Zo ontstaat er één grote kettingreactie die door de hele zaal loopt. Als iedereen er klaar voor is volgt de grote finale waarin de ketting in beweging wordt gezet. De energie wordt van tafel naar tafel doorgegeven en iedereen is trots op het eindresultaat. 

    Teambuildingeffecten van Chain Reaction Table Top
    Een teambuildingprogramma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast oefenen we vaardigheden in het programma die je ook in je werk nodig hebt. De belangrijkste op een rij:

    • Teams aansturen
    • Probleemoplossend vermogen
    • Netwerken
    • Project planning
    • Innovatie stimuleren

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen

    Back to the 90s Christmas style! 
    Home Alone, Mariah Carey, een kersteditie van het Rad van Fortuin. Dit dinerspel heeft het allemaal! Zodra u de zaal binnenwandelt overvalt u al direct dat warme en nostalgische gevoel. Met onze 90s attributen en kerstversiering brengen we iedereen direct bij aankomst al in de juiste sferen. 

    In teams gaat u de strijd met elkaar aan in een aantal zinderende spelrondes overgoten met kerst en nostalgische 90s herinneringen. Kerstfilms raden, Christmas Memory, de Popquiz en Kerst Karaoke: het maakt allemaal onderdeel uit van dit ultiem gezellige en verbroederende arrangement.

    De combinatie van kerst, jaren 90 en een heerlijk diner maakt dit het ideale bedrijfsuitje om het jaar goed mee af te sluiten. Samen eten, herinneringen ophalen en kerst vieren. Warmte, gezelligheid en positiviteit... waar wacht u nog op? Dit programma is uit te breiden met een 90s Afterparty. Daarnaast kan het spel ook zónder diner geboekt worden.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    # kerstspecial2022 

    20 - 1500 personen

    Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. Uiteraard Coronaproof!

    Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.

    Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.

    Zie hieronder de mogelijkheden:

    - 60’s & 70’s
    - 80’s & 90’s
    - 2000 tot nu
    - Nederpop
    - Divers

    Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster. 

    Inclusief:
    - Popquiz
    - Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
    - 3-gangen diner
    - Locatiehuur
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs: vanaf €52,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    Wanneer je kiest voor een workshop commercial, journaal of speelfilm maken, weet je zeker dat je iets unieks organiseert waar nog lang over zal worden nagepraat. Spelen jullie Home Alone na, maken jullie een eigen kerst commercial a la Coca Cola of wordt het een kerstjournaal over jullie werkvloer? 

    Onder het genot van een glaasje glühwein of warme chocomel schrijven we samen jullie eigen script, waarin iedereen een rol krijgt. Sta je liever niet voor de camera? Dan is er natuurlijk een plek voor je beschikbaar als cameraman/vrouw, geluidstechnicus of regisseur. Zo is er voor elke collega een belangrijke taak op de set. 

    Samen verfilmen we jullie script tot een professioneel eindresultaat. Genieten jullie diezelfde dag nog van de premiere of wordt de film als nieuwjaarswens naar alle relaties verstuurd? 

    Dit wordt niet alleen een onvergetelijke dag samen met de collega's, maar het nagenieten zal eindeloos duren dankzij het terugkijken van jullie eigen film. 

    10 - 350 personen

    De basis van de activiteiten van TVworkshop is dat je zelf de “crew” bent. Dus camera, licht, geluid, regie, productie en al het acteerwerk doe je helemaal zelf. Onze ervaren film- en televisiemakers begeleiden je bij dit proces.

    Wat gaan we maken?
    Een commercial! Van brainstormsessie over het script tot de complete uitvoering. Dit is een stukje teambuilding zonder dat dit woord zal vallen. Maar bovenal is het gewoon leuk, hilarisch, spannend en gezellig als we de workshop in een paar woorden samenvatten.

    Zo ziet de workshop eruit:
    We beginnen met een spetterende intro voor de hele groep. Vervolgens gaan we van start in kleine groepen van gemiddeld 12 personen met een brainstormsessie (45 minuten). Als resultaat komt hier het script uit. Nu is het tijd om iedereen een taak te geven. Camera, licht, geluid, regie, runner, acteurs en actrices, iedereen doet mee! De teamleiders geven iedereen een korte uitleg wat te doen op de set. Het kan beginnen! We gaan draaien. De laatste scène staat erop en …”it’s a wrap”. Nu is het tijd voor de Grande Première. De beste film wint de felbegeerde Oscar!

    Naast de leuke commercial maken hebben we nog meer in petto:
    *Lipdub maken
    *Speelfilm maken
    *Soap maken
    *Videoclip maken

    Superleuk team evenement! Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in.

    10 - 300 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Plezier, Teambuilding, Functioneel, Samenwerken, Entertainment & Hilariteit!
     
    Speel samen met bijvoorbeeld 60,180 of zelfs 600 collega’s de hoofdrol in een spetterende videoclip waarin je op een ludieke wijze een bekend liedje playbackt. Een lipdub bestaat uit één shot waarin de steadicam operator (camera) een vooraf bedachte route aflegt.

    Tijdens de presentatie van jullie lipdub zie je jouw collega’s van het scherm knallen:) Aansluitend is er een spetterende Lipdub Music Award Show. Wie valt er in de prijzen?
     
    Geef jouw afdeling en/of jouw totale organisatie een boost!

    Echt maatwerk 
    LIPDUB TEAMBUILDING wordt altijd op maat gemaakt. Hierin is een goede voorbereiding van belang. In persoonlijke gesprekken brengen we alle speerpunten in kaart en verwerken dit in het Lipdub script. Tijdens dit gesprek wordt tevens het totale evenement tot in de puntjes voorbereid.
     
    Persoonlijke Service:
    Persoonlijke service staat bij LIPDUB TEAMBUILDING hoog in het vaandel! Het doel dat jij en jouw organisatie wilt bereiken staat voorop. Samen zorgen wij ervoor dat deze meer dan behaald worden.
     
    Vakmensen:
    Van origine komen wij vanuit de televisie, film en evenementen industrie. Wij hebben tientalen jaren ervaring in de organisatie van Filmevenementen. De eerste lipdubs die hier in Nederland werden geproduceerd daar waren wij bij betrokken.
     
    Specialisatie:
    Wij zijn specifiek in teambuilding gerichte lipdubs (voor grote groepen) gespecialiseerd.Veel Plezier, Hilariteit, Samen, Gezelligheid & Entertainment zijn hier uiteraard onderdeel van!

    Ervaring:
    LIPDUB TEAMBUILDING en zijn crew hebben honderden lipdubs geproduceerd. Voor bijna alle organisaties was teambuilding zeer belangrijk. Hierdoor hebben wij de ultieme formule ontwikkeld waarin Plezier, Teambuilding, Hilariteit, Saamhorigheid en Amusement samensmelten.

    https://www.youtube.com/watch?v=tUJP2yAG944 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    40 - 1000 personen

    De Kluis in Huis is een zelfstandige escapegame welke op afstand of in verschillende ruimtes tegen elkaar gespeeld kan worden. Speel het als battle tegen je collega’s en laat ze zien dat jullie het slimste team zijn! Jullie krijgen een Kluis en per team van 2-5 personen een koffer opgestuurd. Welk team weet als eerste alle raadsels te ontcijferen en de Kluis te openen?

    Op het oog is het een rommeltje op tafel, maar jullie weten beter. Hier wordt nagedacht, worden aantekeningen gemaakt en worden oplossingen gevonden. De tijd vliegt. Normaal een goed teken, maar nu even niet! Jullie zitten midden in De Kluis in Huis. Binnen 2 uur moet de Kluis open!

    Zodra een team de koffer open heeft, zien zij vijf kistjes, afgesloten met hangslotjes en allerlei losse materialen. Stap voor stap worden raadsels ontcijferd en codes gevonden. Elk kistje dat opengaat, brengt het team dichter bij de cijfercode van de Kluis. Maar de timer tikt door en de andere teams zijn ook al ver op weg…

    Bij grotere groepen kan De Kluis in Huis begeleid door één van onze enthousiaste spelleiders. Na de ontvangst en speluitleg zal er met de juiste begeleiding voor gezorgd worden dat alle teams op scherp blijven. Mochten de teams te lang vastlopen op een onderdeel, zal de spelleider ze ook van tips voorzien, zodat de strijd tot het einde voelbaar is.

    Prijs kleine groepen (inclusief retour verzending)
    1 team: € 82,50
    2 teams: € 142,45
    3 teams: € 187,45
    4 teams: € 245,00

    Bent u met een grotere groep of wilt u meer informatie? Neem gerust contact met ons op, wij vertellen u er graag meer over!

    Programma voorstel

    14:00 - 14:15 Ontvangst en speluitleg
    14:15 - 16:15 De escape game: De Kluis in Huis
    16:15 - 16:30 Afsluiting en nabespreking

    Inbegrepen binnen dit uitje

    • Per team een bomvolle koffer met opdrachten en raadsels
    • Een kluis met aftellende klok
    • Per team een kraskaart met tips

    Optioneel binnen dit uitje

    • Begeleiding ter plaatse
    • Lunch, borrel en/of diner
    • Combineren met andere activiteiten
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!
    2 - 100 personen

    Met deze vrolijke rondleiding op jullie eigen apenrots krijg je op een actieve en vooral ook speelse manier inzicht in hoe het komt dat de verhoudingen binnen jullie team liggen zoals ze liggen. 

    "Eindelijk begrijp ik waarom mijn mannelijke collega's steeds van die aparte humor maken en waarom mijn vrouwelijke collega's zo vaak samenscholen!"

    Ik ben toch geen aap?!
    Objectief gezien niet nee. Maar als je kijkt naar hoe we ons onderling gedragen dan zit er meer aap in jou dan je tot nu toe voor mogelijk had gehouden! Ook jij zit samen met je collega's op een apenrots.
    Of je nu wilt of niet, je speelt onbewust een subtiel spel om de onderlinge sociale verhoudingen binnen jouw groep te managen. En 'je ziet het pas als je het doorhebt'.
    Deze humorvolle workshop leert je hoe je dat spel gespeeld wordt en wat de ongeschreven regels zijn. 

    Actief aan de slag
    In twee uur tijd zul je van alles beleven. 
    Je gaat sokken ruilen bij een weerbarstige winkelmedewerker. Je gaat op cruise naar de Caraïben en zult aanspoelen op een tropisch eiland. Je zult een bijzondere treinreis maken en je wordt zelfs spindocter van een politicus (Als je de politicus al niet zélf bent.). 
    En ondertussen ligt daar ook nog eens die tros bananen van de trainer...
    Kortom: Je gaat actief aan de slag en zult aldoende ontdekken hoe je in dit soort situaties door al die andere 'apen' beïnvloed wordt.

    "Nu snap eindelijk dat haantjesgedrag... Geleerd op een apenrots nota bene!"

    Nooit meer hetzelfde
    Het wordt een onvergetelijke workshop. Want als je eenmaal doorziet welk spel we spelen op onze rots, zal je leven nooit meer hetzelfde zijn. En-passent ontdek je ook nog eens waarom we zeggen dat mannen van Mars komen en vrouwen van Venus.

    Eigen positie
    Het effect? Je krijgt tools in handen om je eigen positie te bepalen op de rots. Hoog in de top, of comfortabele ergens onderaan. (Waar óók bananenplanten groeien...) En je leert eindelijk hoe je die bullebak kunt beïnvloeden of die muurbloem kunt laten bloeien.
    En als slagroom op de bananentaart krijgt de sociale cohesie binnen je team of afdeling een positieve boost.

    Leuk als teamuitje/ personeelsuitje/ bedrijfsuitje enz.
    (Dit programma is ook beschikbaar als podiumshow voor grotere groepen en als verdiepende training.)
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    8 - 200 personen

    Het is al helemaal hip en happening, flexwerken en flexplekken. We werken vanuit huis of vanuit de lunchroom, zelfs vanaf onze vakantiebestemming gaat het werk gewoon door. Is er dan nog wel behoefte aan een vaste plek op het werk? 

    De Mag ik een vaste flexplek-show is een  komische theatershow over de voor en nadelen van het nieuwe werken. Een show waarin alle voorkomende vragen over het nieuwe werken op een ludieke manier aan de orde komen. De show is licht, informatief en humoristisch en uitermate geschikt voor meetingen en trainingen waarin dit onderwerp centraal staat.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    10 - 200 personen

    Een uniek teambuildingspel met evenveel functies voor als achter de camera

    Maak met elkaar een film met behulp van een van onze storylines of uw eigen opdracht. 

    Hoog resultaat: 
    Door de opbouw en ontwikkeling in het spel worden de teams steeds enthousiaster en fanatieker.
    U zult versteld staan van de teamresultaten in korte tijd!

    Super Teambuilding!
    Voor iedereen een passende rol voor of achter de camera. 

    Altijd al eens een filmscript willen schrijven, een professionele camera bedienen of zelf de hoofdrol willen spelen in een film over uw favoriete held? 
    Dan wordt dit uw moment of fame!

    Van brainstorm tot opname; u krijgt met uw teamgenoten de vrije hand met de camera. Om na afloop te schitteren op de rode loper bij de “Oscaruitreiking”.
    Welk team maakt de beste film, heeft de beste acteur of actrice en maakt de meest originele scene? U komt erachter tijdens de “Oscaruitreiking"! 

    Aan het begin van de filmmiddag stellen we teams samen van de op dat moment toegestane groepsgrootte.
    Ieder team krijgt de beschikking over een professionele videocamera, verschillende ludieke storylines, opvallende kostuums en rekwisieten.

    Teambuilding en rolverdeling:

    Met uw team besluit u zelf wie de functies van camera, geluid, regie, productie, tijdcode, script/storyline schrijven, acteren of figureren op zich nemen.

    Na 3 uren zult u versteld staan van het resultaat!

    Een uitdagende optie is dat iedereen een rol kiest die niet direct past bij de persoon in het dagelijks leven, zodat verborgen talenten aan het licht komen tijdens de première! 

    Nadat al het ruwe opnamemateriaal is ingeleverd op de montagekamer, gaat onze professionele editor aan de slag met het eindresultaat. Ondertussen praat u nog na en kunt u genieten van een borrel en een hapje. 
    Tot slot kijken we samen op een groot scherm naar het verrassende resultaat van alle filmploegen. Welk team wint de “Oscars" voor de meest uiteenlopende en ludieke categorieën? 
    Nb. Uw organisatie ontvangt vervolgens binnen 3 dagen de opnames en het verzamelde materiaal via WeTransfer. 

     
    Een herinnering om nooit meer te vergeten!

     

    Het programma (fysiek uitje) ziet er dan als volgt uit:

    13.30 uur                     Ontvangst van uw gasten op locatie
    14.00 uur                     Uitleg en Aanvang film maken

    17.00 uur                     Laatste team retour; einde; (borrelen
                                        indien weer mogelijk) (terwijl Teambuildingspellen de ludieke films bekijkt en monteert)

    17.45 uur                     Aanvang diner

    19.15 uur                     Presentatie films van alle teams en
                                        Oscaruitreiking (in de corona tijd kunnen we de films die de deelnemers hebben
                                        gemaakt opsturen)

    19.45 uur                     Einde Film maken

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen. 

    20 - 350 personen
    We gaan in deze te gekke Quiz even weer terug naar die heerlijke jaren 70 en 80!
    Keek jij vroeger altijd naar Miami Vice of naar Zeg 'ns Aaa? Was jij de koning met de Rubixcube of met Pac-Man? Is meezingen met de hits van Abba, Queen of de Beegees geen probleem? Herken je de openingstune nog van Tour of Duty of Kinderen voor Kinderen ? Wij nemen je in deze te gekke Quiz en muziekbingo mee naar de jaren 70 en 80 met tal van Ohja momenten! Daarnaast draaien we al die fantastische hits uit deze jaren en doen we ook de aankleding om jullie een overgetelijke middag of avond te geven! Uiteraard met een presentator volledig in stijl. Alle deelnemers ontvangen van ons ook nog een te gek 70's/80's kadootje als mooie herinnering, en wellicht pakt jouw team wel die waanzinnige andere prijzen!?

    De 70's en 80's Quiz
    Deze Quiz & Muziek avond/middag is voor elke gelegenheid en voor elk gezelschap! Jong en oud vinden dit fantastisch! Uiteraard houden wij er met het niveau van de vragen rekening mee dat niet iedereen deze jaren mee heeft gemaakt. De Quiz is leuk, grappig en zit tal van prachtige momenten uit deze jaren.  Wij kunnen de middag of avond helemaal naar jullie idee indelen. Tijdens deze Quiz spelen we ook nog de Muziekbingo waar ook unieke prijzen te winnen zijn! De totale Quiz duurt ongeveer 2 uur. (korter en langer in overleg mogelijk) In de Quiz zelf zitten plaatjesrondes, muziekrondes, tv series, films, gadgets, beeldrondes, teveel om op te noemen! En de muziekbingo is natuurlijk de kers op de taart.

    70's en 80's Quiz op Locatie: Unieke intense, gezellige en vooral waanzinnige Quiz met muziekbingo waarin we jullie mee terugnemen naar de jaren 70 en 80 en dit aanvullen met heerlijke muziek. Wij komen naar jullie locatie en hebben alles bij ons (aankleding, geluid, scherm etc) Wij hebben van jullie enkel een stroompunt nodig!

    Duur
    • Ongeveer 2 uur (ook korter mogelijk)

    Starttijden:
    • In overleg is alles mogelijk, ook de mogelijkheid om het te combineren met (bijvoorbeeld) rondom jullie lunch of diner.

    Details:
    • Minimaal 20 personen
    • Prijs is inclusief BTW
    • Prijs is inclusief reiskosten
    • Prijs is inclusief benodigdheden
    • Prijs is inclusief 90s aankleding (posters, reclameborden etc)
    • Prijs in inclusief Quizmaster
    • Prijs is inclusief Bokaal voor het winnende team (Flippocup)

    Inhoud van het arrangement:
    • Te gekke Quiz met beelden, muziek en vragen rond de 70's en 80's + Muziekbingo
    • We draaien rondom de Quiz lekkere 70's / 80's muziek.
    • Spontane Quizmaster
    • Prijs voor het winnende team! + kadootje voor alle deelnemers.
    Prijs:
    • €19,95 p.p. (all-in) (geen extra kosten)

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     
    20 - 500 personen
    Speciaal voor iedereen die op zoek is naar een teamuitje of teambuildingsactiviteit binnen de huidige maatregelen: onze online workshops!! 

    Tijdens de workshop homemade videoclip maken, maken jullie als team, op jullie eigen locatie, allemaal een onderdeel van jullie eigen videoclip of lipdub. Jullie kiezen zelf het liedje. Wij zullen het liedje verdelen over het aantal personen dat meedoet. Ieder krijgt zijn/haar eigen stukje en rol in de videoclip! Bedenk hier de leukste dansjes, acties of gekkigheden voor. Voor tips kan je altijd bij ons terecht.

    Na de verdeling en het instuderen is het zover: het is tijd om je eigen clip op te nemen. Je kunt hiervoor gewoon je mobiele telefoon gebruiken. Wanneer je jouw stukje van het lied hebt opgenomen, deel je deze met ons. Wij monteren alle losse stukjes tot één te gekke videoclip. Uiteraard wordt het een flitsende clip, inclusief effecten. Zo hebben jullie, apart van elkaar, toch samen iets heel gaafs gemaakt. 


    Ook kun je voor de horrorfilm kiezen: speel jij de detective of het slachtoffer in jullie eigen horror? Ook bij deze activiteit krijgt iedereen een eigen onderdeel om te verfilmen. Alle gefilmde beelden zorgen, na montage, voor één lange speelfilm waarin jullie allemaal een hoofdrol spelen! 

    Ook het maken van een lipdub of het spelen van een hilarische pubquiz behoren tot de mogelijkheden. En dat allemaal gewoon vanuit huis! Op afstand, maar toch samen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
    10 - 500 personen

    De worksop begint met een korte uitleg over wat Action painting inhoudt en de geschiedenis ervan. Je leert verschillende technieken en gaat deze ook uitproberen.

    Na de uitleg ga jezelf aan de slag, hiervoor kan je gebruik maken van verschillende materialen waarmee je jouw creatie op het doek kan zetten. Denk hierbij aan verschillende soorten kwasten, rietjes, tape en touw. Je kan je eigen creativiteit helemaal de vrije loop laten gaan. Na afloop gaan jullie vol trots met jullie eigen gemaakte kunstwerk als blijvende herinnering naar huis. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     

    10 - 250 personen

    Over deze pagina

    Bedrijfsuitjes organiseren in Zeeland begint bij WegmetdeBaas.nl. Of u nu op zoek bent naar actieve bedrijfsuitjes, teamuitjes of workshops: op WegmetdeBaas vindt u altijd het bedrijfsuitje dat u zoekt. Uiteraard zijn de uitjes Coronaproof! Om de zoekresultaten te verfijnen, kunt u gebruik maken van "Uitgebreid Zoeken" links op de site. Hier kunt u uw regio invoeren, rubrieken kiezen, en het aantal personen opgeven om direct de meeste passende uitjes te bekijken!