Veel plezier, verbinding, samen communiceren, resultaat, creatieve & hilarische momenten zijn bij Filmteambuilding altijd inbegrepen.
Teambuilding, promotie or just for fun... maak samen met ons een professionele lipdub/videoclip.
Vaak wordt er voor gekozen om de lipdub te filmen op locatie, een goede promotie voor het bedrijf, school etc. De camera reist namelijk zogezegd tijdens een lang en continu shot door de verschillende ruimtes en situaties en laat zo zien welke faciliteiten er te bieden zijn. Nog een reden om en lipdub te maken is teambuilding, er moet namelijk nauw worden samengewerkt om een goed, creatief eindresultaat te bereiken. Dit vanzelfsprekend wel onder begeleiding van onze ervaren en professionele cameracrew.
Uiteraard kunnen jullie er ook voor kiezen om samen een lipdub te maken just for the fun of it. Samen playbacken of meezingen op een zelf gekozen nummer, acteren, verkleden en attributen maken dat levert ongetwijfeld plezier en leuk beeldmateriaal op. Dit beeldmateriaal wordt in de studio gemonteerd en het geluid wordt dan ook vervangen door die van het originele nummer. De lipdub wordt digitaal toegestuurd zodat die eventueel in een optimale kwaliteit op jullie eigen website kan worden geplaatst.
Reden genoeg dus om samen een lipdub te maken, maar fun it is!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Het Hollywood Event is een spectaculair event waarin de deelnemers hun eigen film maken om hiermee eeuwige roem te vergaren! Wie gaat er naar huis met de felbegeerde Oscar voor de beste film, de beste mannelijke hoofdrol en de beste vrouwelijke hoofdrol?
De groep wordt opgesplitst in teams die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.
In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip). Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films.
Als alle films zijn opgenomen gaan onze editors aan het werk om de beelden te bewerken tot een spectaculair eindresultaat. Intussen heeft de groep de gelegenheid om even bij te komen en kan er bijvoorbeeld een borrel en diner georganiseerd worden.
Na het diner begint het Hollywood Gala. Een feestelijke afsluiting van de dag waarin alle films vertoond worden. Twee acteurs presenteren deze avond en reiken de Oscars uit voor de beste mannelijke hoofdrol, de beste vrouwelijke hoofdrol en de beste film. Deze winnaars worden in een spannend waarderingsspel door het publiek zelf gekozen.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
“Let’s get together and feel allright!”
De woorden van Bob Marley in zijn hit ‘One Love’. Een feel good nummer over hoop en samenkomen dat precies de lading dekt van dit arrangement. Na een paar jaar gescheiden van elkaar te zijn geweest door de pandemie kunnen we weer zonder beperking in groepen bijeen komen. Dat wilden we vieren! Speciaal hiervoor heeft Nostalgia Events een Feel-good Quiz samengesteld tegen een scherpe prijs. Deze quiz zit boordevol fijne herinneringen aan vervlogen tijden.
Inhoud
Ons entertainersteam neemt jullie op een gezellige, ongedwongen manier mee op een reis terug in de tijd naar vroeger, toen alles nog beter was. De quiz is laagdrempelig en hier en daar met een knipoog. Kennisvragen, leuke feitjes, fijne herinneringen en muziekfragmenten wisselen elkaar af. Het winnende team zal aan het eind onder luid gejuich de hoofdprijs in ontvangst mogen nemen. De presentatie is in handen van onze professionele entertainers die zorgen voor extra sfeer en jeu.
Voor wie
Uitermate geschikt voor grote groepen, personeelsuitjes, eindejaarsuitjes, bedrijfsuitjes, teamuitjes als opwarmertje van uw personeelsfeest.
Arrangementen
U kunt de quiz los boeken maar bijvoorbeeld ook in combinatie met een diner. Vraag naar de mogelijkheden
Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.
Puzzle-Painting bied U de mogelijkheid om samen te schilderen terwijl er afstand is tussen de deelnemers. Dat kan in sommige gevallen anderhalve meter zijn maar in andere gevallen ook honderden kilometers. Bij puzzle-painting werkt iedereen aan een aantal eigen stuksjes van de puzzel die later, samengevoegd en afgelakt, een groot schilderij vormen.
U beslist hoe groot het uiteindelijke kunstwerk wat u gezamenlijk wilt maken gaat worden. Er zijn verschillende opties maar u kunt ook uw eigen formaat doorgeven. Hoe groter hoe mooier en hoe meer inzet er van uw medewerkers verwacht wordt. U geeft aan om hoeveel medewerkers het gaat en wij nemen contact met u op. Dan maken wij in overleg met u een lijst op van de medewerkers die meedoen en zorgen ervoor dat iedere medewerker een hoeveelheid puzzelstukjes krijgt. Random geselecteerd. Dus niet dat iemand een bepaalde plaats kan claimen binnen de puzzel.
Na een vastgestelde periode maken wij een afspraak dat wij alle puzzelstukjes op 1 adres in Nederland of België op gaan halen. Vervolgens lakken wij alles af en voegen de puzzelstukjes samen tot 1 gezamenlijk kunstwerk. Dat resultaat leveren wij dan weer af bij u op de zaak zodat na afloop van de crisis iedereen het gezamenlijke werk kan komen bewonderen.
Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!
Tadaa! Laat de deelnemers samenwerken, communiceren, balanceren en presenteren.
Je leert je de andere kant van je collega’s kennen op een manier die verrassend, spannend en speels is. Zonder het door te hebben wordt je grenzen over geholpen waarvan je vooraf niet dacht dat je ze zou durven nemen. Zowel letterlijk als figuurlijk vertrouw je erop dat je collega’s je niet zullen laten vallen! Je geeft vertrouwen en krijgt vertrouwen op terreinen die nog onontgonnen gebied waren maar o zo zinvol in de dagelijkse omgang met elkaar.
Samen werk je toe naar een eindresultaat waar nog lang over na gesproken zal worden. Niet alleen omdat het spetterend, leuk, verrassend en humorvol was. Maar juist ook omdat je dingen hebt gedaan met elkaar waar in andere workshops alleen over gesproken wordt. Tijdens deze workshop praat je er pas achteraf over, maar dan met een door iedereen gedeelde ervaring!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! Uniek bedrijfsuitje/ personeelsfeestje/teamuitje!
Een middag vol creativiteit, uitdagingen en obstakels. Bouw de meest (on)mogelijke obtakels op jullie eigen, unieke midgetgolfbaan!
Een unieke golfbaan
Niks is te gek in de wereld van Midgetgolf Maniacs. Het bouwen van jullie Midgetgolf baan, kan misschien wel het leukste project zijn van dit jaar. Laat je vaardigheden zien op een parcours vol creatieve obstakels en versla de andere teams met de perfecte slag.
Voor het bouwen van de baan beginnen we bij de basis; een grasmat, een lichtslang en het einddoel de put. Nu kan het creatieve proces beginnen. Jullie hebben al je vaardigheden nodig op het gebied van ontwerpen, bouwen en spelinzicht. Jullie kunnen de baan zo uitdagend mogelijk maken, maar toch haalbaar voor speler van verschillende niveaus.
Wanneer het thema en de baan vorm hebben gekregen, kan er begonnen worden met het bouwen van de obstakels. Terwijl een deel van het team druk is met de bouw van de baan, worden de andere teamleden uitgedaagd door diverse minigames om zo materialen te verdienen en de baan steeds verder aan te kleden.
Let de game begin!
Zodra alle banen klaar zijn, kunnen de teams de par van hun baan bepalen. Met de scorekaart om jullie nek is het tijd om jullie midgetgolf skills te laten zien op de banen van jullie tegenstanders. Welk team slaat zich er het best doorheen? Probeer met de minste slagen alle obstakels te overwinnen en binnen de baan te blijven.
Als extra optie kunnen jullie de ombouw van 1 baan kopen. Samen met de zelfgebouwde obstakels kunnen jullie eindeloos variëren en de vrijmibo voortaan uitbreiden met een potje office golf!
Programma voorstel
14:00 - 14:15 Ontvangst en verdeling van de teams
14:15 - 14:30 Ontwerpen van de golfbanen
14:30 - 15:30 Bouwen van de obstakels
15:30 - 16:00 Minigames voor extra materialen
16:00 - 16:45 Testen van de golfbanen
16:45 - 17:00 Prijsuitreiking en afsluiting
Inbegrepen
Extra opties
Samen werken aan de grootste Chainreaction ooit!
Ken je een chainreaction? Het lijkt op Domino D-Day, maar met meer dan alleen dominostenen. Wij werken met een diversiteit aan verschillende materialen, om tot een origineel bouwwerk te komen. In teams zijn jullie verantwoordelijk om een segment van de chainreaction te bouwen.
Laat hierbij je eigen creativiteit en bouwinzicht de vrije loop. Blijf wel communiceren, want alle segmenten moeten naadloos op elkaar aansluiten, zodat je uiteindelijk eindigt met één grote chainreaction-finale!
De Chainreaction XXL combineren met een lunch of diner? Ook dit regelen we!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Schuilt er in jouw teammanager een Freddie Mercury, is je P&O dame een ras-bassiste of zing je zelf de sterren van de hemel?!
Ontdek tijdens HET leukste teamuitje van Nederland wie de echte rockstar van jullie bedrijf of team is en beleef een avontuur om nooit te vergeten!
Tijdens teambanding waan je je een echte rockstar en treed je op samen met je collega’s. Zang, gitaar, drums, bas of piano spelen, alles kan. Onder leiding van professionele muzikanten wordt iedereen begeleid in het instrument dat het beste bij hem of haar past.
Nog nooit een muziekinstrument bespeeld? Geen probleem! Je zult je verbazen hoeveel er al uit een instrument te halen is met de juiste begeleiding. Muziek maken was nog nooit zo makkelijk!
Teambanding is voor iedereen die op zoek is naar een creatief teamuitje of teambuilding die net even iets anders zoeken en waar je nog dagen over zult napraten!
Voor meer info of een vrijblijvende offerte vul je het aanvraagformulier in.
Bij Chain Reaction Table Top maak je een lange 'kettingreactie' op tafels waarbij ieder team verantwoordelijk is voor een deel ervan. Je werkt niet alleen samen met de mensen in je team, maar ook met de aangrenzende teams om de ketting tot een succes te maken!
Alle teams ontvangen een spelbord en een set spelkaarten die de basis vormen van het ontwerp. Ieder team kiest 4 of 5 losse 'machines' uit die gemaakt worden van allerlei bijgeleverde materialen.
Creativiteit wordt beloond zolang het ontwerp goed genoeg in elkaar zit en de testfase doorstaat. Projectmanagement en resource management komen ruim aan bod.
Alle losse machines worden eerst per team elkaar gelinkt. Vervolgens worden de ontwerpen van aangrenzende teams aan elkaar verbonden. Zo ontstaat er één grote kettingreactie die door de hele zaal loopt. Als iedereen er klaar voor is volgt de grote finale waarin de ketting in beweging wordt gezet. De energie wordt van tafel naar tafel doorgegeven en iedereen is trots op het eindresultaat.
Teambuildingeffecten van Chain Reaction Table Top
Een teambuildingprogramma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast oefenen we vaardigheden in het programma die je ook in je werk nodig hebt. De belangrijkste op een rij:
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Wilt u een creatieve workshop (op maat) om het teamgevoel op het werk te versterken? Bij schilder-cursus.nl kunt u terecht voor bijzondere, creatieve, workshops. Bent u niet in de gelegenheid om naar ons toe te komen? Dan komen wij toch gewoon naar u toe. Wij garanderen dat wij de boel altijd netjes achter te laten. Heeft u geen eigen locatie of bent u toch bang dat het niet goed zal gaan bij u op locatie? Geen enkel probleem. Wij hebben in de afgelopen 15 jaar een groot netwerk opgebouwd van locaties waar we terecht kunnen.
Dus wat let u om de frustratie van u af te gooien tijdens een workshop verfsmijten? Of om Beestachtig te schilderen? Neem contact met ons op voor een vrijblijvende prijsopgave.
15 jaar geleden begonnen we voorzichtig met de workshop Beestachtig schilderen. En onze eerste advertentie was bij wegmetdebaas.nl. Toen hadden we niet kunnen bedenken dat onze concepten zo’n succes zouden worden. De workshop Beestachtig schilderen (beschilder je eigen dier naar keuze) was de eerste, daarna volgden Verfsmijten, Tuinbanken schilderen, het tijdens corona ontwikkelde Puzzle-painting en zo kunnen we wel doorgaan. Het heeft ons in die 15 jaar veel gebracht. Duizenden mensen hebben bijgedragen aan het succes van onze workshops.
En onze workshops zijn ideaal gebleken voor:
- Teamuitjes, teambuilding
- Vrijgezellenfeesten
- Familiefeesten
- Bedrijfsfeesten van relatief klein tot heel groot etc.
Wilt u meer informatie over onze workshops neem dan contact met ons op. Onder al de mensen die dit jaar een workshop boeken verloten we een workshop (eventueel op locatie) voor 10 personen. Om te vieren dat we al 15 jaar dit geweldige werk mogen doen.
De "Foutste 2 uren" beleven jullie bij deze Knotsgekke Quiz.
We vertellen nog niet alles natuurlijk over deze foute quiz maar willen een klein tipje van de sluier oplichten.
Alles aan deze Quiz is Fout, heel Fout, gewoon Fout, erg Fout en heel erg Fout. Natuurlijk heel veel Foute Muziek die jullie als vaste luisteraars van Het Foute uur allemaal kunnen meezingen natuurlijk.
Veel Foute uur vragen, en vragen die echt op het randje zitten.
Nog Fouter dan Fout zijn de opdrachten voor de teams, durven jullie de strijd aan te gaan?
We beginnen met het aankleden van de teams.
Wij nemen gekke brillen, hesjes, hoeden en slingers mee.
Na de indeling van de teams stellen de teamcaptains de Foute teamleden voor en kan de Quiz beginnen.
Onze Quizmasters zorgen dat het een gezellige boel wordt onder het genot van lekker snoep voor alle teams.
Boek nu gelijk deze Foute Quiz of bel met Simona voor meer informatie.
Al onze quizzen zijn inclusief:
Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
"Klei je collega!"
De workshop “klei je collega” is een creatief teambuilding-feest op uw eigen locatie in Noord-Brabant of Limburg (overige provincies in overleg)!
Door middel van lootjes trekken krijg je een collega, teamgenoot, vriend of vriendin toegewezen. Vervolgens ga je deze persoon onder begeleiding van een kunstenaar stap voor stap boetseren. Je hoeft dus geen ervaring te hebben. Onopvallend bestudeer je die persoon en verwerk je persoonlijke kenmerken in je creatie.
Op deze manier blijft het tot op het eind een verrassing wie nou wie heeft gemaakt en krijgt iedereen een persoonlijk kunstwerk.
De kosten per deelnemer zijn €32,95- *
Dit is exclusief reiskostenvergoeding (€0,30* per km) en instructie op locatie (€65,-* voor 90 minuten).
Deze activiteit is ook online te doen omdat we verzendklare pakketten maken met alle benodigdheden (klei, een sokkel, boetseergereedschap en eventueel een handleiding die stap voor stap uitlegt hoe je een portret boetseert.)
Een kant-en-klaar boetseerpakket kost slechts €35,-*
De pakketten worden aangetekend verzonden. Er passen 6 pakketten in een zending voor €15,-*. Daarna kun je zelf de pakketten uitdelen of per stuk verzenden. De pakketten kunnen ook per stuk naar het woonadres van de deelnemers gestuurd worden als de klant de verzendlabels aanmaakt en naar ons doormailt.
Zo kun je via een online meeting toch dit hilarische "uitje" thuis doen! :)
Eventueel met live instructie van +/- 90 minuten via een online platform (€65,-* ).
Vul voor meer informatie over dit leuke teamuitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
*Prijzen zijn exclusief 21% BTW
Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Clipgame en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte en opgenomen clips!
In een dynamische strijd voor de beste korte clip worden jullie onder tijdsdruk uitgedaagd om zo goed mogelijk samen te werken. De bedoeling is dat jullie in teams aan de slag gaan met het maken van een korte clip. Deze clip nemen jullie op met jullie eigen smartphone. Hierbij mogen jullie gebruik maken van de omgeving, van de locatie en van ons mobiel atelier vol met leuke en gekke kostuums, pruiken en props. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de meest inspirerende clip te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.
We bepalen samen van te voren het thema voor de clips. Dit kan een actueel thema in het bedrijf zijn bijvoorbeeld. We denken graag met jullie mee over de mogelijkheden.
Aan het eind van de dag worden de clips plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste clip. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!
De Clipgame is een ludiek, verrassend en flitsend event met de clips als blijvend aandenken aan deze dag. De Clipgame is op elke gewenste locatie te organiseren.
Haka Teambuilding
Iedereen kent wel de ‘krijgsdans’ van de haka, die door de All blacks of (iets minder bekend) de Silver Ferns wordt gedaan voor hun rugbymatch. Wist je dat dit soort krijgsdansen op alle eilanden in de South Pacific worden gedaan? Klaas Faka’hafua kent er alles van, omdat hij geboren is op het eiland Tonga. Samen met zijn partner, Hilde Goris, brengt hij in een teambuilding de kracht van de èchte haka tot op de werkvloer. Ze doen dit al jaren samen in retreats, ook internationaal.
Ingepast in een groter geheel, zorgen wij voor stoom aflaten tijdens pauzes en een opbouw naar de apotheose van een mannelijke en de vrouwelijke haka samen te doen. Maar de haka workshop is een teambuilding op zich. Prachtig en heel bijzonder om de kracht van de eenheid in je team letterlijk te ervaren! Een onvergetelijke ervaring om dit met een native te doen, ook al kan de tekst in het Nederlands/Engels worden gegoten!
We kiezen een haka uit die passend is, en passen die zo aan dat ook het aanleren haalbaar is :
Duur workshop : 3 a 4 uren (kan mits kleine aanpassing in prijs ook in verschillende delen doorheen de dag gebracht worden)
Kostprijs : vanaf 35 personen 35 EUR per persoon
- vanaf 100 personen 25 EUR per persoon
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.