Creatief Bedrijfsuitje in Maastricht

Filteren

Filters

Lente 2023
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
39 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Creatief
  • Plaats, regio of provincie: Maastricht
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Wilt u voor uw organisatie een groots evenement organiseren? Of zijn jullie nog zoek naar inspiratie om een onvergetelijke ervaring neer te zetten? Wij zijn gespecialiseerd in het organiseren van evenementen voor een groot aantal deelnemers maar ook een met een grootse beleving! 

    De Workshop Carrousel is een dag vol met inspirerende, creatieve en enerverende workshops. De deelnemers mogen zelf een keuze maken aan welke workshops ze deel willen nemen. Dit kunnen inhoudelijke workshops zijn, creatieve of fysieke workshops, enerverende of rustgevende alles is mogelijk! De dag wordt verdeeld in verschillende workshoprondes, waarin jullie steeds weer met iets anders aan de slag kunnen. Hieronder een greep uit de workshops die georganiseerd kunnen worden:

    • Theatersport
    • Improviseren
    • Cartoon tekenen
    • Visueel communiceren
    • Logo schilderen
    • Mindfulness
    • Meditatie
    • Tai chi
    • Creatief schrijven
    • Massage workshop
    • Authentiek spreken
    • Systemisch werken
    • Zingen
    • Stijldansen
    • Stembevrijding
    • Lachworkshop
    • Samenwerken
    • Percussieworkshop

    En er zijn nog veel meer varianten workshops mogelijk. Wij denken graag met u mee over de gehele organisatie van het evenement, of de invulling van een gedeelte. Maatwerk dat echt past! We zorgen altijd voor een onvergetelijke en inspirerende dag waar nog lang over nagepraat wordt.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    100 - 2000 personen

    Een uniek teambuildingspel met evenveel functies voor als achter de camera

    Maak met elkaar een film met behulp van een van onze storylines of jullie eigen opdracht. 

    Super Teambuilding!
    Voor iedereen een passende rol voor of achter de camera. 

    Altijd al eens een filmscript willen schrijven, een professionele camera en geluid bedienen of zelf de hoofdrol willen spelen in een speelfilm of commercial? 
    Dan wordt dit uw moment of fame!

    Welk team maakt de beste film, heeft de beste acteur of actrice en maakt de meest originele scene? U komt erachter tijdens de “Oscaruitreiking"! 
    Ieder team krijgt de beschikking over een professionele videocamera, verschillende ludieke storylines, opvallende kostuums en rekwisieten.

    Teambuilding en rolverdeling:
    Met uw team besluit u zelf wie de functies van camera, geluid, regie, productie/organisatie, tijdcode, script/storyline schrijven, acteren of figureren op zich nemen.

    Na 3 uren zult u versteld staan van het resultaat! 
    Door de opbouw en ontwikkeling tijdens de activiteit worden de teams steeds enthousiaster en fanatieker.
    Een uitdagende optie is dat iedereen een rol kiest die niet direct past bij de persoon in het dagelijks leven, zodat verborgen talenten aan het licht komen tijdens de première! 

    Nadat al het ruwe opnamemateriaal is ingeleverd op de montagekamer, gaat onze professionele editor aan de slag met het eindresultaat. Ondertussen praat u nog na en kunt u genieten van een borrel en een hapje. 
    Tot slot kijken we samen op een groot scherm naar het verrassende resultaat van alle filmploegen.

    En optioneel: Welk team wint de “Oscars" voor de meest uiteenlopende en ludieke categorieën? 

    Jullie krijgen alle gemonteerde films na het event zsm opgestuurd

    Het programma (voorbeeld) ziet er dan als volgt uit:
    13.00 uur Ontvangst op locatie
    13.15 uur Uitgebreide Instructie na functieverdeling
    14.00 uur Start filmen 
    16.30 uur Laatste team retour; (borrelen) 
    17.15 uur Aanvang diner (op uw eigen locatie of horeca gelegenheid)
    18.45 uur Presentatie films en aansluitend oscaruitreiking. 
    19.00 uur Einde (alle films worden binnen enkele dagen naar u als contactpersoon verstuurd; kortom een blijvende herinnering) 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen. 

    20 - 350 personen

    Race of the Robots daagt u op spectaculaire wijze uit. In teamverband ontwerpt u een robot van aluminium en verzinkt staal. Een vleugje 'hoogstaand techniek gevoel', een flinke dosis creativiteit en een partij strijdbaarheid bij het 'gamen' (om onderdelen te verdienen) maken van Race of the Robots een unieke teambeleving! In een zinderende finale strijden de teams, met de zelfgebouwde en op afstand bestuurbare robots, om de winst in de bloedstollende behendigheidsrace 'Race of the Robots'!

    Team Challenge met verrassende games
    Een deel van elk team gaat creatief aan de slag. De overige teamleden verdienen geld met het spelen van games. Met het gewonnen geld kunnen onderdelen worden gekocht in de 'Robot Store'.

    Race of the Robots
    In een echte arena gaan de verschillende robots strijden in een spannend toernooi. Er moeten diverse opdrachten worden uitgevoerd die de wendbaarheid, stevigheid en precisie van de gebouwde robot op de proef zullen stellen. Na het volbrengen van deze missie moet de robot zelf de eigen tijd stilzetten!

    Teamwork
    De controller van de robot moet - als in een estafette - worden overgenomen door elk teamlid. Dus elke behendigheidsronde is ook wérkelijk een teamaangelegenheid!

    Hoe onverschrokken, hoe handig, hoe bestuurbaar, hoe slim is de robot én het team dat daarachter schuilt? Welk team wint Race of the Robots?

    Programmaduur: ongeveer 3 uur.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte over deze teambuilding het aanvraagformulier in!

    12 - 100 personen

    Team 1... Ready?... GO! Het eerste team gaat de uitdagingen van het circuit te lijf onder het gejuich van het publiek. Maar wordt dit ook de snelste tijd?

    Van Pitstop tot Pimp Shop!
    Van ontwerp naar complete zeepkist, in teams van 4 tot 8 personen. Wie zijn verantwoordelijk voor het constructieve en creatieve deel? En wie spelen de games en opdrachten om geld te verdienen?

    Met het gewonnen geld kan worden geshopt in de Pimp-My-Ride Tuning Shop. Verkrijgbaar zijn de meest waanzinnige accessoires als ’dikke’ uitlaten, ’bling-bling’ zijspiegels, zwaailichten, alarmsystemen, LED verlichting, bull-bars, kentekenplaten met inspirerende en maffe teksten, etc.

    Grand Prix… action!
    In een waanzinnig spannende tijdrit voeren de chauffeurs een aantal zenuwslopende opdrachten uit met de zeepkist. Een combinatie van techniek, vernuftige uitvoering en snelheid maakt een winnend zeepkisten team…

    Een remwegtest wordt gevolgd door een chauffeurswissel, waarna een foutloze slalom leidt naar de whoop-de-doo’s en scherpe bochten in het circuit. Wat is de eindtijd? Hoeveel strafseconden worden erbij opgeteld? Kortom… Wélk team wint de Zeepkisten Grand Prix?

    Programmaduur: 3 tot 3½ uur.
    Vergaderfaciliteiten aanwezig.

    Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte over dit bedrijfsuitje/ teamuitje het aanvraagformulier in!

    10 - 750 personen

    Welkom op de redactievloer! Coronaproof!

    Denk na over de perfecte invalshoek, verscherp je interview-skills, verfijn je schrijfvaardigheden en ontpop je tot ware paparazzi. In een dag(deel) samen een magazine maken: daar draait het om bij Magazines Maken. Iets wat écht van jullie samen is, wat gedragen wordt door iedereen. Samen geven jullie het magazine inhoud, gewicht. Voor iedereen is een mooie rol weggelegd.

    Schrijven, fotograferen en interviewen
    Voorafgaand bepalen we  de onderwerpen die aan bod komen. Op de dag zelf ga je aan de slag met concrete stap-voor-stap-opdrachten. Ga je vandaag interviewen? Schuilt er een columnist in je? Of maak je een fotopagina? Kom je er even niet uit? Professionele tekstschrijvers, journalisten, fotografen en redacteuren helpen je. 

    Workshops: schrijven, fotografie en interviewen
    Je krijgt de nodige schrijf-, interview- en fotografietips van ons. Vervolgens verzorgt het team van Magazines Maken de eindredacie en vormgeving. Een aantal weken later ligt het magazine op je bureau.

    Een geweldig visitekaartje en een resultaat om heel trots op te zijn!
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    5 - 500 personen

    In The Big Picture wordt een meesterwerk van ongekend formaat gemaakt!

    De groep wordt opgedeeld in teams van 6-8 deelnemers. Ieder team krijgt 2 panelen. Een ervan is voorgetekend, de ander is blanco. En ze zijn niet aansluitend...

    Voordat er geschilderd gaat worden, bepalen de teams hun strategie en moeten er een aantal opdrachten uitgevoerd worden om de benodigde materialen te verdienen. Van concurrentie tussen de teams is geen sprake: samenwerken leidt tot het beste resultaat! Hoewel ieder team verantwoordelijk is voor de twee eigen panelen, uiteindelijk zijn ze een onderdeel van The Big Picture. Teams werken dus samen met andere teams die aansluitende panelen beschilderen, zodat de lijnen en kleuren goed doorlopen.

    Aan het eind worden alle canvassen verzameld en in een frame geplaatst zodat het als 1 geheel tentoongesteld kan worden. Het eindresultaat is pas te zien bij de grote onthulling!

    Het ontwerp voor het schilderij woordt in gezamenlijk overleg met een grafisch ontwerper helemaal op maat gemaakt. Het onderwerp van The Big Picture gaat vaak over de kernwaarden, missie en visie van het bedrijf. Op deze manier wordt op de dag zelf door iedereen gewerkt aan de gezamenlijke toekomst.

    Het eindresultaat is een prachtig kunstwerk dat nog jarenlang op kantoor tentoongesteld kan worden. 

    Teambuildingeffecten van The Big Picture
    Een teambuildingprogramma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast is dit programma zo opgezet dat je ook belangrijke vaardigheden traint, zoals: 

     Empathie en inlevingsvermogen tussen collega's vergroten
    √ Samenwerking tussen afdelingen versterken
    Het ervaren van de kracht van een gezamenlijk doel nastreven
     Projectplanning
    √ Het stimuleren van creativiteit
    √ Communicatiestrategie
    √ Visualiseren van de toekomst

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen

    Film Teambuilding is de unieke motivatiebeleving dat plezier, entertainment, humor & het bouwen aan een perfect op elkaar afgestemd team combineert! Leuk als bedrijfsuitje/ teamuitje!
     
    Jouw uitje vol Plezier & Teambuilding
    Samen met jouw collega's transformeer je tot hechte filmcrews en maak je onder begeleiding van televisie- en filmprofessionals een spetterende/hilarische film, commercial, lipdub of tv-programma!

    Je leert elkaar eens op een andere manier kennen
    Binnen de filmcrew(s) vervullen jullie amuserende ‘filmtaken’ zoals bijvoorbeeld : passievolle regisseur, voorbeeldige cameraman/vrouw, komische/avontuurlijke acteurs en vrolijke figuranten. Op deze wijze is iedereen actief bezig en is er voor ieder wat wils. Iedere groep krijgt een enthousiaste begeleider die helpt om samen tot een filmisch kunstwerk te komen.
    Tijdens de opnames en de presentatie van jullie eigen film(s) zullen er vele collega's gieren van het lachen:)!

    Persoonlijk & Maatwerk
    Jouw Film teambuilding evenement wordt exact naar wens gemaakt. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om op een ludieke wijze eigen (organisatie)boodschappen te verwerken in jullie film of commerial.

    Film Teambuilding is inclusief:
    * Professionele producent
    * Professionele begeleiding (regisseur per filmgroep)
    * Professionele camera's
    * Persoonlijke service
    * Geluidsfaciliteiten
    * Hulp bij creatief script writing
    * Brainstormsessie ontwikkeling concept
    * Rekwisieten & props en hulp met uitzoeken
    * Hulp bij het maken van het script/scenario
    * Uitschrijven van het op maat gemaakte script
    * Hulp bij het uitzoeken van de locatie naar wens
    * Plezier, hilariteit, entertainment & teambuilding 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    10 - 600 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Een uniek teambuildinguitje en in korte tijd een super resultaat (voor iedereen een rol zowel achter als voor de camera)

    Team/Crew:

    Maak in teams een film met behulp van een van onze ludieke storylines of eigen opdracht.  Voor iedereen een passende rol voor of achter de camera. 

    Speelfilm/ Commercial of Recruitfilm maken/ Lipdub: (unieke storylines of eigen opdracht)
    Door de opbouw en ontwikkeling in het spel worden de teams steeds enthousiaster en fanatieker.
    U zult versteld staan van het resultaat!

    Start Teambuilding door eigen functieverdeling maken:

    U kiest binnen uw team zelf wie de technische, creatieve, organisatorische of leidinggevende functies op zich nemen zoals: camera, geluid, regie, productie/ organisatie, tijdcode, script/storyline schrijven, acteren of figureren.

    Welk team wint de Oscar voor de beste film, beste acteur of actrice en maakt de origineelste scene! 

    Maak vooraf een keuze uit een speelfilm, commercial, recruitmentfilm of Lipdub. 

    Een onvergetelijk teamuitje, voor een brede doelgroep waar iedereen aan mee kan doen. Ook zal er een hoog inspiratiegehalte voor de teams/crews bereikt worden omdat we uiteenlopende storylines aanreiken.

    Indien gewenst maken we van jullie thema, boodschap of onderwerp een eigen opdracht.

    Binnen en buiten mogelijk het gehele jaar!
    Elk team krijgt de beschikking over een professionele camera, geluidsghengel en een keuze uit verschillende storylines, kostuums en attributen. 

    Voor iedere scene (3 tot 4) hebben de teams de vrije keuze uit verschillende locatiepunten (zowel binnen als buiten) die passen bij het verhaal.

    Tijdens de borrel en diner worden de films gemonteerd! De jury zich zal bezinnen op de meest hoogdravende hoogtepunten binnen elk team.
    Na het Diner gaan alle filmpjes in premiere en worden gepresenteerd via het grote scherm. .
    Tot slot gaat de rode loper uit voor al onze Oscarwinnaars die met veel elan in de spotlichts worden gezet. 

    Een Herinnering om nooit meer te vergeten!!!
    .
    De organisatie krijgt na afloop al het materiaal toegezonden zodat u snel en eenvoudig iedereen de hilarische films kan doorsturen. Kortom een herinnering voor het leven! 

    Het programma ziet er als volgt uit (tijden zijn variabel):
    13.00 uur Ontvangst op locatie
    13.15 uur Uitgebreide Instructie na functieverdeling
    14.00 uur Start filmen 
    16.30 uur Laatste team retour; (borrelen) 
    17.15 uur Aanvang diner (op uw eigen locatie of horeca gelegenheid)
    18.45 uur Presentatie films en aansluitend oscaruitreiking. 
    19.00 uur Einde (alle films worden binnen enkele dagen naar u als contactpersoon verstuurd; kortom een blijvende herinnering) 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    20 - 600 personen

    Zeepkistenrace: het snelste uitje van het moment
    Als je op zoek bent naar een vernieuwende, uitdagende activiteit, kijk dan eens naar de zeepkistenrace! Tijdens deze spannende activiteit worden je handigheid, creativiteit en snelheid op de proef gesteld. Bouw de snelste en beste zeepkist en win samen met je team eeuwige roem. Met schroevendraaier en schroeven, hamers en spijkers, tape en touw dagen wij je uit om een volledige zeepkist neer te zetten. Met deze zeepkist wordt écht geracet tegen elkaar! 

    De zeepkist bouwen:
    Ga samen met je team aan de slag en bouw de beste zeepkist. Voor je aan de slag kunt gaan legt de jury de spelregels uit. Vervolgens neem je plaats aan je werkbank en dan begint de strijd. Iedereen start met hetzelfde geldbedrag om onderdelen mee aan te schaffen. Het is aan jou om dit geld zo efficiënt mogelijk te besteden. Koop je drie of vier wielen, of huur je zwaar gereedschap? De zeepkist is klaar zodra hij kan sturen en zonder hulp rechtop blijft staan. 

    Laat je niet kisten! 
    Is de zeepkist klaar? Dan is het tijd voor de jury om de zeepkist te jureren. Er zijn bonuspunten te krijgen voor de mooiste gedecoreerde zeepkist én voor het team met het meeste resterende geld. Dus zorg ook voor de mooiste zeepkist! Vervolgens is het tijd om te racen! De teams strijden tegen elkaar op het uitdagende racecircuit onder het spannende commentaar van onze fanatieke commentator. Doe goed je best want voor het winnende team is een prijs geregeld! 

    Prijzen
    10 tot 20 personen € 55,00 p.p.
    21 tot 30 personen € 45,00 p.p.
    31 tot 40 personen € 37,50 p.p.
    41 tot 50 personen € 32,50 p.p.
    50+ personen op aanvraag 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen. 

    20 - 200 personen

    Bij Chain Reaction Table Top maak je een lange 'kettingreactie' waarbij ieder team verantwoordelijk is voor een deel ervan. Je werkt niet alleen samen met de mensen in je team, maar ook met de aangrenzende teams om de ketting tot een succes te maken!

    Alle teams ontvangen een spelbord en een set spelkaarten die de basis vormen van het ontwerp. Ieder team kiest 4 of 5 losse 'machines' uit die gemaakt worden van allerlei bijgeleverde materialen. 

    Creativiteit wordt beloond zolang het ontwerp goed genoeg in elkaar zit en de testfase doorstaat. Projectmanagement en resource management komen ruim aan bod. 

    Alle losse machines worden eerst per team elkaar gelinkt. Vervolgens worden de ontwerpen van aangrenzende teams aan elkaar verbonden. Zo ontstaat er één grote kettingreactie die door de hele zaal loopt. Als iedereen er klaar voor is volgt de grote finale waarin de ketting in beweging wordt gezet. De energie wordt van tafel naar tafel doorgegeven en iedereen is trots op het eindresultaat. 

    Teambuildingeffecten van Chain Reaction Table Top
    Een teambuildingprogramma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast oefenen we vaardigheden in het programma die je ook in je werk nodig hebt. De belangrijkste op een rij:

    • Teams aansturen
    • Probleemoplossend vermogen
    • Netwerken
    • Project planning
    • Innovatie stimuleren

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen

    De worksop begint met een korte uitleg over wat Action painting inhoudt en de geschiedenis ervan. Je leert verschillende technieken en gaat deze ook uitproberen.

    Na de uitleg ga jezelf aan de slag, hiervoor kan je gebruik maken van verschillende materialen waarmee je jouw creatie op het doek kan zetten. Denk hierbij aan verschillende soorten kwasten, rietjes, tape en touw. Je kan je eigen creativiteit helemaal de vrije loop laten gaan. Na afloop gaan jullie vol trots met jullie eigen gemaakte kunstwerk als blijvende herinnering naar huis. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     

    10 - 250 personen

    Plezier, Teambuilding, Functioneel, Samenwerken, Entertainment & Hilariteit!
     
    Speel samen met bijvoorbeeld 60,180 of zelfs 600 collega’s de hoofdrol in een spetterende videoclip waarin je op een ludieke wijze een bekend liedje playbackt. Een lipdub bestaat uit één shot waarin de steadicam operator (camera) een vooraf bedachte route aflegt.

    Tijdens de presentatie van jullie lipdub zie je jouw collega’s van het scherm knallen:) Aansluitend is er een spetterende Lipdub Music Award Show. Wie valt er in de prijzen?
     
    Geef jouw afdeling en/of jouw totale organisatie een boost!

    Echt maatwerk 
    LIPDUB TEAMBUILDING wordt altijd op maat gemaakt. Hierin is een goede voorbereiding van belang. In persoonlijke gesprekken brengen we alle speerpunten in kaart en verwerken dit in het Lipdub script. Tijdens dit gesprek wordt tevens het totale evenement tot in de puntjes voorbereid.
     
    Persoonlijke Service:
    Persoonlijke service staat bij LIPDUB TEAMBUILDING hoog in het vaandel! Het doel dat jij en jouw organisatie wilt bereiken staat voorop. Samen zorgen wij ervoor dat deze meer dan behaald worden.
     
    Vakmensen:
    Van origine komen wij vanuit de televisie, film en evenementen industrie. Wij hebben tientalen jaren ervaring in de organisatie van Filmevenementen. De eerste lipdubs die hier in Nederland werden geproduceerd daar waren wij bij betrokken.
     
    Specialisatie:
    Wij zijn specifiek in teambuilding gerichte lipdubs (voor grote groepen) gespecialiseerd.Veel Plezier, Hilariteit, Samen, Gezelligheid & Entertainment zijn hier uiteraard onderdeel van!

    Ervaring:
    LIPDUB TEAMBUILDING en zijn crew hebben honderden lipdubs geproduceerd. Voor bijna alle organisaties was teambuilding zeer belangrijk. Hierdoor hebben wij de ultieme formule ontwikkeld waarin Plezier, Teambuilding, Hilariteit, Saamhorigheid en Amusement samensmelten.

    https://www.youtube.com/watch?v=tUJP2yAG944 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    40 - 1000 personen

    Wil je dit jaar echt wat leuks doen met het bedrijfsuitje? Een dagje TV en Film maken! Bij TVworkshop ben je aan het juiste adres. Je mag alles zelf doen zoals camera, licht, geluid en natuurlijk acteren. 

    Soap maken
    Nu is het dan eindelijk tijd om al die sappige roddels van de werkvloer vast te leggen in een echte soap. Gemaakt en gespeeld door jou en je collega’s!

    Speelfilm maken
    Kruip in de karakters van een bekende film en speel die scènes op je eigen manier. Wij monteren de film in een spannend resultaat!

    Commercial maken
    Waarom onthoud je dat ene spotje wel en dat andere niet? We gaan het je vertellen. En beter nog, we gaan er zelf een maken!

    Lipdub maken
    Met het hele bedrijf in 1 take een videoclip opnemen. Iedereen is een aantal uren met elkaar in touw om de clip zo leuk mogelijk te maken. 

    Videoclip maken
    Kanye West, Anouk, of een gouwe ouwe uit de 80′s. Samen maken we er iets moois van waar nog lang over nagepraat zal worden.

     Onze workshops staan garant voor een middag gezelligheid, lol en zeker ook een mooi creatief resultaat, je eigen soap, lipdub of spannende serie. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in! 

    10 - 500 personen

    Een inspirerende workshop voor ieder teamuitje of bijeenkomst (Ook online).

    Je hebt uitje, een teambuilding of een afscheid en je wilt daar iets verbindends doen.
    Dichter bij de zaak brengt je in no time dichter bij elkaar.

    In deze workshop word je door een heuse woordkunstenaar meegenomen in een super verrassend creatief proces.
    Op een heel laagdrempelige, vrolijke en inspirerende manier wordt iedereen begeleid in het schrijven van een gedicht.
    De onderwerpen worden vooraf met jou als opdrachtgever bepaald en kunnen heel divers zijn.
    Het resultaat:

    • iedereen is verrast is over het eigen creatief (schrijf-)vermogen
    • iedereen heeft een gedicht geschreven
    • iedereen draagt dat gedicht voor

    Oók met meer dan twintig deelnemers? Ja! Zelfs met meer dan honderd deelnemers!
    Hoe dan?! Je zult verrast zijn.

    Reacties uit eerdere workshops:

    "Wat ontzettend leuk dit!"
    "Nooit gedacht dat ik een gedicht zou schrijven!"
    "Ik heb niks met taal, maar dit was heel bijzonder!"
    "Ik ga dit gedicht zeer zeker persoonlijk voordragen aan mijn collega."
    "Heel leuk en heel zinvol"
    "Grappige opzet!"

    Sfeer van de workshop: Laagdrempelig, speels, bezinnend, met humor, verrassend.
    Duur: plm. 30 - 120 minuten. (Al naar gelang de wens.)
    Deze workshop kan zowel online als live gegeven worden.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvend voorstel het aanvraagformulier in!

     

    2 - 200 personen

    Puzzle-Painting bied U de mogelijkheid om samen te schilderen terwijl er afstand is tussen de deelnemers. Dat kan in sommige gevallen anderhalve meter zijn maar in andere gevallen ook honderden kilometers. Bij puzzle-painting werkt iedereen aan een aantal eigen stuksjes van de puzzel die later, samengevoegd en afgelakt, een groot schilderij vormen.

    U beslist hoe groot het uiteindelijke kunstwerk wat u gezamenlijk wilt maken gaat worden. Er zijn verschillende opties maar u kunt ook uw eigen formaat doorgeven. Hoe groter hoe mooier en hoe meer inzet er van uw medewerkers verwacht wordt. U geeft aan om hoeveel medewerkers het gaat en wij nemen contact met u op. Dan maken wij in overleg met u een lijst op van de medewerkers die meedoen en zorgen ervoor dat iedere medewerker een hoeveelheid puzzelstukjes krijgt. Random geselecteerd. Dus niet dat iemand een bepaalde plaats kan claimen binnen de puzzel.

    Na een vastgestelde periode maken wij een afspraak dat wij alle puzzelstukjes op 1 adres in Nederland of België op gaan halen. Vervolgens lakken wij alles af en voegen de puzzelstukjes samen tot 1 gezamenlijk kunstwerk. Dat resultaat leveren wij dan weer af bij u op de zaak zodat na afloop van de crisis iedereen het gezamenlijke werk kan komen bewonderen.

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    10 - 500 personen

    Over deze pagina

    Een creatief bedrijfsuitje is niet alleen leuk...Een creatieve bedrijfsuitje in Maastricht helpt u ook bij het verbeteren van de verhoudingen in uw team. U kunt bij een creatief bedrijfsuitje in Maastricht bijvoorbeeld denken aan samen schilderen of een kunstwerk maken waarbij samenwerken en oplossingsgericht denken centraal staan. Maak samen in 1 dag een kunstwerk voor op kantoor, of een leuke bedrijfsfilm. Tijdens een creatief bedrijfsuitje in Maastricht kunt u gericht iets leren over uw collega's en over het maken van kunstwerken.

    WegmetdeBaas heeft voor u de leukste en beste creatieve beddrijfsuitjes in Maastricht gevonden. Bij ons vindt u alles overzichtelijk op 1 plek. Van creatief bedrijfsuitje schilderen van klompen in Maastricht tot het maken van sieraden of films.