Bedrijfsuitje Haarlem! Leuk en afwisselend!

Filteren

Filters

Unieke Eindejaarsuitjes 2025
Activiteiten: Spel & Ontspanning
Citygames & Beachgames
Topkeuze: Sportief & Actief
Kookworkshop & meer
Inspirerende Creatieve uitjes
Verbindende Teambuilding activiteiten
Eten, Drinken, & Feesten
Onvergetelijke Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
499 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Haarlem
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Ik Hou van Holland, Het landje aan de Zuiderzee!
    Houden jullie van een feestje? 
    Wij zeker wel, daarom houden we ook van een "Ik Hou van Holland" Quiz en komen geheel in stijl gekleed in rood-wit-blauw en oranje.

    Wij zorgen voor een leuke aankleding van alle teams bij deze quiz, leuk voor de foto`s

    Na de indeling van de teams kiezen jullie een Teamcaptain. 
    De Teamcaptain wordt extra feestelijk aangekleed voor de Ik Hou van Holland Quiz.

    Onze Quizmaster maakt er een gezellige boel van, net zoals Linda de Mol. Onder het genot van Gratis Oud-Hollands snoep komen er 
    alllerlei verschillende onderdelen van de tv hit “Ik hou van Holland” voorbij inclusief het "Ik Hou van Holland" Rad

    Welk team mag een slinger geven aan het "Ik Hou van Holland" Rad in de finale? 
    Welk team mag onder luid gejuich naar voren komen voor de prijsuitreiking?

    We weten het na een Quiz vol met leuke spellen, muziek en vragenrondes.

    Boek nu deze Ik Hou van Holland Quiz voor het allerleukste bedrijfsfeest en bel of mail met Simona voor meer informatie.

    Al onze quizzen zijn inclusief:

    • Quizmaster
    • Medailles voor het winnende team
    • Alle benodigdheden
    • Aankleding van de deelnemers
    • Lekker snoep voor iedereen
    • Reis en parkeerkosten


    Vul voor meer informatie over dit bedrijfsuitje kunt u het aanvraagformulier invullen!

     

    25 - 150 personen

    Speel Hitster Bingo XXL, hèt spel van dit moment nu in teamverband met jouw groep.  Je hebt gegarandeerd een leuke activiteit met veel lol op jouw feest! De beste muziek en het plezier van bingo komen samen in onze nieuwste activiteit!

    Wat ga je doen:
    Geniet van de grootste hits aller tijden terwijl je met je team jullie XXL scorekaart invult.
    De DJ draait discobal, de kleur van het licht geeft de spelcategorie aan. De DJ draait het nummer en je hebt met je team 30 seconden om het antwoord op jullie scorekaart te schrijven terwijl de muziek speelt. Er mag gedanst worden! Drukt jouw team als eerste op de knop en hebben jullie het goed? Dan mag er een vak afgestreept worden op de scorekaart. Als eerste een lijn vol? Bingo!

    Welk team wordt de Hitster Bingo-kampioen en wint de hoofdprijs? 

    Overige informatie

    Inclusief:
    • DJ/Spelbegeleider
    • Sfeervolle aankleding in discostijl
    • Mooie tafel of kast voor bingoprijzen
    • Discobal met scherm
    • XXL scorekaart met stiften per team
    • Gebruik laptop met benodigde apps
    Exclusief / tegen meerprijs:
    • bingoprijzen (in overleg zelf, of door ons verzorgd tegen meerprijs)
    • door ons verzorgde kleurrijke cocktailbar of andere drankjes
    • bittergarnituur of hapjes
    Eventueel is ook het spelen van het ‘gewone’ Hitster mogelijk in teamverband. Er wordt dan gewerkt met een eigen hitsterplank per team.
     
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
    15 - 50 personen

    De Alleskunner:
    Het bekende tv-programma omgezet in een dagdeel teambuildingprogramma. Perfect voor de onderlinge spirit en om te ontdekken hoe competitief jouw collega’s nu echt zijn! Anders dan op TV valt er vandaag niemand af en is er geen individuele winnaar, maar een winnend team!

    Hoe ziet het programma eruit:

    We schuiven alle tafels naar de zijkant en creëren een ware Battle arena in het midden van de ruimte. Ieder team van 5-6 personen heeft een tafel aan de rand van de ‘arena’. Het team met een ideale mix tussen slimheid, creativiteit, behendigheid, accuraatheid, handelings- en reactievermogen maakt de meeste kans om er met de overwinning vandoor te gaan!

    De spellen in dit programma bieden een leuke afwisseling van actie, een race tegen de klok en breinkrakers. Tussen de spellen door is er genoeg tijd om samen te borrelen of wat hapjes rond te laten gaan. Dit zal zorgen voor een gezellige, relaxte sfeer.

    De Alleskunner spellen:
    Er zijn een aantal individuele uitdagingen, die door ieder teamlid voltooid moeten worden binnen zo snel mogelijke tijd, bijvoorbeeld het bouwen van een toren. Hebben jullie een vaste hand? Ook zijn er battles die je met jouw team tegen een ander team speelt, zoals tic tac too met beerpong cups. Tot slot zijn er nog een aantal spellen die met alle teams tegelijk worden gespeeld en waarbij het draait om een zo goed mogelijk resultaat binnen een bepaalde tijd.. Hier wordt bijvoorbeeld jullie kennis getest tijdens het quizonderdeel of jullie richtingsgevoel bij de geblindeerde bouw-challenge.

    Alle onderdelen zijn tafelvarianten en zijn goed speelbaar voor alle doelgroepen en in alle ruimtes.

    Kortom de alleskunner is ook een mix van capaciteiten als: handelingssnelheid, accuraatheid en reactievermogen

    Tussen de drie ronden door is er een korte pauze. Drankjes worden bijgevuld en is er tijd voor gezelligheid. Het is ook mogelijk om te combineren met een 3-gangen diner. Het programma wordt afgesloten met een hilarische prijsuitreiking. 


    Planning teambuildingprogramma:
    (Starttijd bepalen jullie zelf) Voorbeeld:

    15.00 uur Ontvangst gasten op locatie
    15.15 uur Teamindeling en Instructie Alleskunner
    15.30 uur Start spelonderdelen
    17.15 uur Einde onderdelen en borrel 
    17.30 uur Hilarische prijsuitreiking en evaluatie
    17.45 uur Einde


    De teambuilding spellen en bedrijfsuitjes kunnen bijna overal georganiseerd worden.
    Wij controleren voor de zekerheid (in de offertefase) altijd de omgeving voor de activiteiten. De gewenste ruimte voor de binnen teamuitjes nemen we met jullie door zodat we zeker weten dat deze geschikt is om de activiteit te kunnen uitvoeren.


    Voor meer informatie over dit uitje, of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    15 - 180 personen

    Zijn jullie klaar om jullie fotografeertalenten te laten zien? Ontdek de verborgen parels van de stad op een unieke en avontuurlijke manier met onze interactieve Stadspuzzeltocht! Ga de uitdaging aan met je team terwijl je door de straten navigeert, raadsels oplost en foto-opdrachten voltooit. Welk team heeft een scherp oog voor detail en scoort de meeste punten?

    Wat is de Stadspuzzeltocht?
    - Interactieve manier om de stad te verkennen aan de hand van foto’s en opdrachten
    - Aanwijzingen en aanmoediging op afstand van de Uitjes en Eten begeleider
    - Prijs voor het winnende team

    Omschrijving programma
    Jullie volgen twee verschillende routes door de stad, beide gevuld met raadselachtige foto-opdrachten en verassingen die staan te wachten om door jullie ontdekt te worden. Werk samen met je team om de opdrachten te op te lossen terwijl je de meeste verborgen en historische plekjes verkent. Tijdens de tocht krijgen jullie de kans om jullie van je creatieve kant te laten zien. Naast de foto-opdrachten kunnen jullie als team ook originele en gedurfde foto’s maken voor extra punten. Laat je verbeelding de vrije loop en creëer hilarische, gewaagde of juist ontroerende momenten die worden beoordeeld op lef, humor en creativiteit door onze begeleider op afstand. Welk team weet de meeste punten te scoren?
    Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner. 

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan?

    8 - 2500 personen

    Deze dag staat in het teken van sensatie, actie, en sportiviteit. Samenwerken is van essentieel belang.

    Er zijn vijandelijkheden gespot op de Veluwe; er zou onder andere een laagvliegend vliegtuig gesignaleerd zijn welke een pakket heeft gedropt. Aan u om na te gaan of deze melding echt is en zo ja, wat de vijandelijkheden zijn en waar deze zich bevinden. Om de kans op juiste informatie zo groot mogelijk te maken gaat u in kleine teams deze verkenningsmissie uitvoeren.

    Jullie moeten per helikopter het gebied in kaart brengen om vervolgens te voet of in de legervoertuigen de missie te volbrengen (afhankelijk van de gekozen activiteit). Weet uw team de juiste richting op te gaan? Vinden jullie alle aanwijzingen en het pakket? Zijn de teamleden slim genoeg en weten ze het raadsel rond de vijandelijkheden te ontrafelen?

    Na inspanning komt ontspanning. De spannende spectaculaire dag wordt afgesloten met jullie bevindingen. Welk team heeft de missie het beste uitgevoerd? Het winnende team krijgt een leuke prijs. 

    Deze unieke missie kan naar wens uitgebreid worden, met een lunch, borrel, diner, geheel verzorgde overnachting met ontbijt en nog heel veel meer.

    Vul het formulier in voor meer informatie of een offerte op maat.

    32 - 500 personen

    De Alleskunner: Het Teamuitje Waar Skills, Fun en Competitie Samenkomen!

    Ben jij de ultieme Alleskunner? Dit is jouw kans om het te bewijzen! Bekend van TV, nu live met je eigen team. Een teambuildingervaring die barst van de actie, lachwekkende uitdagingen en spannende eliminaties. Hier draait het om snelheid, creativiteit en een flinke dosis doorzettingsvermogen.

    Wat kun je verwachten?

    Snelheid en spanning: Elke ronde wint er 1 team. Niet getreurd, deze mag na elke ronde weer meedoen!

    Lachen gegarandeerd: Van een pipe run, tot een ballonbang en funslagrun – elke challenge is nog leuker dan de vorige.

    Op maat voor jouw team: Ook zijn de spellen zo gemaakt dat iedereen kan meedoen! Zelfs als je wat minder ter been bent.

    Bij jou in de buurt: Wij komen bij jou op locatie of bieden deze aan i.s.m. onze partners door heel Nederland. 

    Outdoor & indoor: Wij denken mee over zowel een goed als slecht weer scenario. Het teamuitje kan altijd doorgaan!

    Voorbeeldprogramma:

    13:00-13:30 Inloop& ontvangst
    13:30-14:00 Start de Alleskunner: teamyell en openingsspel
    14:00-14:45 Eerste spelrondes
    14:45-15:00 Korte pauze
    15:00-15:45 Tweede spelrondes
    15:45-16:00 Finalespel+Prijsuitreiking
    16:00-17:00 (Alcoholvrije) Borrel+napraten

    Boek nu jouw Alleskunner Experience! Vraag een vrijblijvende offerte aan en ontdek hoe jij en je team de ultieme Alleskunner worden! 

    10 - 500 personen

    Puzzle-Painting bied U de mogelijkheid om samen te schilderen terwijl er afstand is tussen de deelnemers. Dat kan in sommige gevallen anderhalve meter zijn maar in andere gevallen ook honderden kilometers. Bij puzzle-painting werkt iedereen aan een aantal eigen stuksjes van de puzzel die later, samengevoegd en afgelakt, een groot schilderij vormen.

    U beslist hoe groot het uiteindelijke kunstwerk wat u gezamenlijk wilt maken gaat worden. Er zijn verschillende opties maar u kunt ook uw eigen formaat doorgeven. Hoe groter hoe mooier en hoe meer inzet er van uw medewerkers verwacht wordt. U geeft aan om hoeveel medewerkers het gaat en wij nemen contact met u op. Dan maken wij in overleg met u een lijst op van de medewerkers die meedoen en zorgen ervoor dat iedere medewerker een hoeveelheid puzzelstukjes krijgt. Random geselecteerd. Dus niet dat iemand een bepaalde plaats kan claimen binnen de puzzel.

    Na een vastgestelde periode maken wij een afspraak dat wij alle puzzelstukjes op 1 adres in Nederland of België op gaan halen. Vervolgens lakken wij alles af en voegen de puzzelstukjes samen tot 1 gezamenlijk kunstwerk. Dat resultaat leveren wij dan weer af bij u op de zaak zodat na afloop van de crisis iedereen het gezamenlijke werk kan komen bewonderen.

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    10 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Heb je altijd al een keer het ultieme bedrijfsuitje willen boeken? Maak dan een keer een vlucht in een helikopter!  Samen kijken wij waar we het beste in de buurt kunnen landen en maken er één groot spektakel van. 

    Helikopter vliegen is iets om van je bucketlist af te strepen. 
    Als de helikopter loskomt van de grond en de neus naar beneden duwt en je in één keer naar voren wordt gelanceerd zit je meteen in de beleving. Onderweg zie je mooie stukjes Nederland en kun je bij een beetje helder zicht ontzettend ver kijken! 

    Een helikopter evenement is het ultieme bedrijfsuitje. Geen bedrijfsuitje is hetzelfde dus wij maken alles op maat. Een voorbeeld van hoe zo'n programma eruit kan zien:
    10:00 uur Ontvangst groep op locatie
    10:30 uur Start met de helikoptervluchten, segway rijden en teambuildingsactiviteiten
    11:30 uur Klaar met alle rondvluchten: we maken een groepsfoto bij de helikopter
    12:00 uur Start van de solex tour
    13:00 uur Start van de roofvogelworkshop
    14:00 uur Programma voorbij.

    Wij kennen de mogelijkheden, jij kent de groep. Wat past er bij de groep? Wat is het budget en naar welke locatie gaat de voorkeur uit? Om bezig te blijven kunnen we het evenement combineren met andere activiteiten. Afhankelijk van de groepsgrootte, zullen wij hierbij een passend voorstel maken om iedereen actief bezig te houden! 

    Het is ook mogelijk om het event aan te vullen met andere leuke activiteiten, denk bijvoorbeeld aan:
    * Segway rijden
    * Quad rijden
    * Off-road rijden
    * Solex of E-chopper tour
    * Roofvogelworkshop
    * Shooting games
    * Onze sportieve sportwagens (Audi R8, Lamborghini, Ferrari, Mercedes of Maserati)


    Wij kunnen dit programma al aanbieden vanaf slechts €69,- p.p.
    Vraag snel je offerte aan via het formulier en wij kijken samen wat een goed programma is voor jouw gezelschap! Mooi voor jullie teamuitje/ bedrijfsuitje!

    20 - 500 personen

    Ben je klaar om dit jaar je kerstborrel of eindejaarsdiner nét dat beetje extra te geven? Het Escape Christmas Dinner is het bedrijfsuitje waar spanning, plezier en heerlijk eten samenkomen. Vergeet het standaard kerstdiner, dit is een avond waarin je met je team niet alleen geniet van een smakelijk driegangendiner, maar ook de uitdaging aangaat om samen een meeslepend mysterie op te lossen.

    Vanaf het moment dat jullie binnenkomen, worden jullie ondergedompeld in een warme kerstsfeer. Een prachtig aangeklede locatie, de geur van winterse lekkernijen en een feestelijke ambiance zetten direct de toon. Zodra je aan tafel schuift, merk je al dat dit geen gewoon diner gaat worden. Want tussen de gangen door ontvouwt zich een spannend spel met puzzels, raadsels en verrassende wendingen. Het is aan jullie om aanwijzingen te ontcijferen, creatieve oplossingen te bedenken en slim samen te werken om de kerstcode te kraken.

    Terwijl je geniet van culinaire gerechten, blijf je alert op hints die je team dichter bij de oplossing brengen. Soms lijkt de uitweg binnen handbereik, soms raak je even op een dwaalspoor. Juist dat maakt het zo hilarisch en spannend tegelijk. En wanneer de finale nadert, stijgt de spanning: welk team gaat er met de winst vandoor en wordt gekroond tot de ultieme kersthelden?

    Het Escape Christmas Dinner is geschikt voor groepen vanaf 15 personen en kan op diverse locaties in Nederland worden georganiseerd. Daarmee is het de perfecte keuze voor een kerstborrel, afdelingsuitje of eindejaarsbijeenkomst. Professioneel begeleid, volledig verzorgd en altijd in een warme kerstsfeer.

    Boek het Escape Christmas Dinner en sluit samen het jaar feestelijk af!

    15 - 300 personen

    De "Foutste 2 uren" beleven jullie bij deze Knotsgekke Quiz.
    We vertellen nog niet alles natuurlijk over deze foute quiz  maar willen een klein tipje van de sluier oplichten.

    Alles aan deze Quiz is Fout, heel Fout, gewoon Fout, erg Fout en heel erg Fout. Natuurlijk heel veel Foute Muziek die jullie als vaste luisteraars van Het Foute uur allemaal kunnen meezingen natuurlijk.
    Veel Foute uur vragen, en vragen die echt op het randje zitten.

    Nog Fouter dan Fout zijn de opdrachten voor de teams, durven jullie de strijd aan te gaan?

    We beginnen met het aankleden van de teams.
    Wij nemen gekke brillen, hesjes, hoeden en slingers mee.
    Na de indeling van de teams stellen de teamcaptains de Foute teamleden voor en kan de Quiz beginnen.

    Onze Quizmasters zorgen dat het een gezellige boel wordt onder het genot van lekker snoep voor alle teams.

    Boek nu gelijk deze Foute Quiz of bel met Simona voor meer informatie.

    Al onze quizzen zijn inclusief:

    • Quizmaster
    • Medailles voor het winnende team
    • Alle benodigdheden
    • Aankleding van de deelnemers
    • Lekker snoep voor iedereen
    • Reis en parkeerkosten

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     

    25 - 150 personen

     Creëer een speciale ervaring voor jouw werknemers.
    In onze iPad-rally nemen ze het in kleine teams tegen elkaar op en moeten ze leuke opdrachten en lastige puzzels oplossen. Op de tablet zien ze in realtime wat de andere teams doen. En de speciale functie: Met behulp van jokers kunnen ze punten stelen van de andere teams, mijnen leggen en virussen spelen op de tegengestelde teams.

    De rally zorgt voor plezier en communicatie onder het personeel, tot ver na het evenement.

    Dat is wat we beloven:

    • Overal haalbaar
    • We organiseren de rally op een locatie naar keuze
    • Persoonlijk advies
    • We adviseren je in een persoonlijk gesprek en passen de rally aan jouw behoeften aan
    • Professionele uitvoering
    • STADTHELDEN is dé specialist voor teamevents met meer dan 300.000 tevreden deelnemers in de afgelopen 12 jaar.

    Laat ons samen jouw volgende evenement plannen en de teamgeest van je medewerkers naar een hoger niveau tillen.

    Neem vandaag nog contact met ons op via het aanvraagformulier voor een vrijblijvende offerte. We horen graag van je. 

    10 - 500 personen

    Robinson aan Tafel – De Indoor Robinson Experience
    De Robinson Experience is al jaren één van de populairste strandactiviteiten van Nederland. De spannende proeven, het teamwork en de gezonde dosis competitie zorgen voor een onvergetelijke ervaring vol actie en plezier. Maar wat als het weer tegenzit? Regen, kou of wind hoeven geen spelbreker te zijn!

    Maak kennis met Robinson aan Tafel – de gezellige, indoor variant van de Robinson Experience. Deze originele binnenactiviteit biedt dezelfde spanning en samenwerking, maar dan in een warme en sfeervolle omgeving. Geen zand of wind, maar wél de echte Robinson-beleving!

    Teambuilding Spellen aan Tafel – Wie wordt de ultieme Robinson?
    Robinson aan Tafel is de ideale teambuildingactiviteit binnen, perfect voor de koudere maanden of als origineel bedrijfsuitje. Tijdens dit spel nemen teams het tegen elkaar op in een reeks van vijf uitdagende proeven. Verwacht creatieve opdrachten, breinbrekers en samenwerkingsspellen die jullie teamgeest tot het uiterste testen.

    Elk team heeft een eigen tafel met een kist vol edelstenen – het symbool van jullie voortgang. Het doel is duidelijk: win zoveel mogelijk edelstenen door de proeven succesvol te voltooien. Het team dat aan het einde van het spel de meeste edelstenen bezit, kroont zich tot de ultieme Robinson aan Tafel!

    Waarom kiezen voor Robinson aan Tafel?

    ✅ Perfect als indoor teambuildingactiviteit of bedrijfsuitje in de winter
    ✅ Geschikt voor kleine én grote groepen
    ✅ Origineel, actief en competitief
    ✅ Vol humor, samenwerking en uitdaging
    ✅ Combineerbaar met diner of borrel

    Laat het weer geen roet in het eten gooien en ontdek wie zich binnen jullie team de ware Robinson aan Tafel mag noemen!

    6 - 500 personen

    Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. 

    Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.

    Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.

    Zie hieronder de mogelijkheden:

    - 60’s & 70’s
    - 80’s & 90’s
    - 2000 tot nu
    - Nederpop
    - Divers

    Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster. 

    Inclusief:
    - Popquiz
    - Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
    - 3-gangen diner
    - Locatiehuur
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs: 
    10 - 19 personen: €69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: €64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    Je kwam voor een hilarische avond? Een avondje ongecompliceerd genieten? Alles mag op Zaterdag! Tijdens deze hilarische quiz draait alles om de pret!

    Wat staat je te wachten tijdens de Alles mag op Zaterdag Quiz?
    Jouw gezelschap wordt gastvrij ontvangen en welkom geheten en we maken teams. Zij gaan de lachwekkende strijd aan met elkaar. Deelnemers moeten improviseren, uitbeelden en er wordt gedanst! Ingrediënten zijn: opperste focus en wie is er het snelst van allemaal?

    Met hilariteit worden de volgende onderdelen doorlopen: “fotomime” waarbij een speler tegenover zijn teamgenoten een foto moet uitbeelden, “uit de hoogte” waar hints gespeeld wordt en het team 3 spreekwoorden moet raden, “lichaamstaal” waarin de spelers een woord spellen en de letters proberen te vormen met hun lichaam, “de dirigent” waarin de team captain zo probeert te digereren dat zijn team genoten het bekende nummer raden en nog veel meer hilarische onderdelen! Kortom: een avond vol vertier!

    Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

     

    8 - 5000 personen

    Een lipdub is een videoclip opgenomen in één lange take. Er wordt een route uitgestippeld, en onderweg van het begin tot het eindpunt komen alle deelnemers in beeld om hun favoriete nummer te playbacken!

    Hebben jullie zin in een feestje?! Maak dan een super gave lipdub! Een lipdub is een videoclip die in slechts één take wordt opgenomen. Er gebeuren de gekste dingen op de route; dat wordt één groot feest!

    Anders dan een standaard videoclip, wordt een lipdub dus in één take opgenomen. Dat betekent dat de camera blijft draaien en geen moment uitgezet wordt. Hierin zit hem dan ook de grootste uitdaging; de camera moet een bepaalde route afleggen (die net zo lang duurt als het gekozen liedje) waarop iedereen in elk geval één keer in beeld komt. Het liefst nog vaker natuurlijk! Wanneer iedereen zijn of haar rol goed kent gaat de camera aan, de muziek wordt gestart en daar gaan we! Dat wordt buikpijn van het lachen!

    Dé perfecte filmworkshop voor iedere gelegenheid, inclusief blijvend eindresultaat: jullie eigen lipdub!

    10 - 9999 personen

    Over deze pagina

    Is het tijd voor een bedrijfsuitje? Een bedrijfsuitje Haarlem is altijd leuk! Het oude historische karakter in nog altijd niet verloren in de binnenstad van Haarlem. Het monumentale centrum wordt gedomineerd door kerken, grachten, pleinen en kleine hofjes. Tijdens een  bedrijfsuitje Haarlem is het goed mogelijk om een stadswandeling of citygame te doen. U ontdekt vast de Grote St. Bavokerk met haar prachtige architectuur, en passeert u de allergezelligste winkelstraten van Nederland. Bent u samen met uw collega’s een echte adrenaline fan? Dan is Mission Impossible het juiste bedrijfsuitje voor jullie! Of ervaart u liever het stadsspel Minute to Win it? Dit spel laat u Haarlem op een heel andere manier zien door in één minuut de meest bizarre opdrachten uit te voeren en ook nog eens de juiste route lopen. In Haarlem zijn vele bedrijfsuitjes mogelijk! Kiest u voor een citygame tijdens het bedrijfsuitje Haarlem, kijk dan direct eens op https://www.wegmetdebaas.nl/citygames/haarlem of wilt u liever iets creatiefs doen tijdens het bedrijfsuitje Haarlem? Kijk dan op   https://www.wegmetdebaas.nl/creatief/haarlem  Haarlem is de hoofdstad van Noord-Holland. Het is hier goed mogelijk om uw bedrijfsuitje Haarlem te starten met een lunch of juist af te sluiten met een heerlijk diner!  Naast een bedrijfsuitje Haarlem zijn er in de omgeving natuurlijk ook veel andere leuke dorpen en steden voor uw bedrijfsuitje! Check https://www.wegmetdebaas.nl/bedrijfsuitje/noord-holland voor alle leuke bedrijfsuitjes in Noord-Holland!