Bedrijfsfeest in Den Haag

Filteren

Filters

Tips voor de leukste teamuitjes deze lente!
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
42 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Thema feesten
  • Plaats, regio of provincie: Den Haag
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    De gezelligheid van de zaterdagavond beleven met uw collega’s! Dat kan bij het Hou van Holland dinerspel. Wie is vanavond de teamcaptain en kunt u uw collega’s de baas? Wat weet u eigenlijk over het koude kikkerlandje met 16 miljoen mensen?
     

    De teams nemen plaats aan tafel, de quizmaster stelt zich voor en de captains nemen hun positie in. Tijd voor het uitje van het jaar: Hou van Holland! Als het gerstenat op tafel staat barst de teamstrijd los. Het ruimtelijk inzicht en de stressbestendigheid worden getest. De eerste voorsprong te pakken of loopt u direct achter de feiten aan? De teams staan lijnrecht tegen over elkaar, maar bij het voorgerecht is het voor even vrede. Kletst u even lekker bij! 

    Bordjes leeg, dan is het tijd voor de bekende Nederlanders, de spellingsronde en herken het fragment. Drie onderdelen waarbij ieder teamlid nodig is om een goede score te behalen. Is de teamcaptain in staat Paul de Leeuw of Beau van Erven Dorens uit te leggen, zonder hun namen te noemen? En hoe staat het met uw taalkennis? Het lijkt zo makkelijk, maar wat is het lastig in het echt. Bij het laatste onderdeel hoort u diverse geluidsfragmenten, herkent u ze eerder dan het andere team? Sla dan uw slag aan tafel!

     

    Tijd voor een tussenstandje en het hoofdgerecht. Lekker smikkelen en smullen bij deze Hollandse avond. Het gevoel van met uw bord op schoot is terug. Helemaal als het finalespel start. De grote muziekquiz, waarbij u als team en individu de klassiekers moet (her)kennen. Haalt u het einde van het spel, wordt de polonaise ingezet of is de quizmaster het overzicht kwijt? Het is de dood of de gladiolen! Het einde van de quiz is in zicht, tijd voor de ontknoping en het dessert!

    De uitslag? Een fantastische actieve avond waarbij iedereen teruggaat in de tijd!

    Het Hou van Holland Dinerspel is inclusief:

    • Professionele entertainer
    • Spelmaterialen
    • Zaalhuur
    • Driegangendiner
    • Prijs voor het beste team
    • Teambuilding
    15 - 999 personen

    Een superspannende dinergame.
    Wat staat je te wachten tijdens La Casa de Dinero?

    Ook zo de behoefte om eens te ontsnappen uit de dagelijkse sleur? Bij ontvangst krijg je eerst een welkomstdrankje. Er volgt een uitgebreide uitleg over het spel . Vervolgens beginnen jullie met La Casa de Dinero en waan je je in een wereld die jouw denkwijze tot het uiterste zal drijven. Wie weet als eerste miljoenen euro's te bemachtigen?!

    Jullie gaan tegen elkaar strijden in teams van 6 personen per team. Het spel spelen jullie allemaal tegelijk en daarbij is het belangrijk om goed op je medespelers te letten. Door het oplossen van allerlei raadsels, puzzels waaronder puzzels in Virtual Reality en Real life puzzels bereik je steeds meer je doel.

    Wie beroofd als eerste het Spaanse Muntgebouw en blijft uit handen van de politie?!?! Gebaseerd op de populaire Netflix serie.


    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    6 - 500 personen

    Met onze hilarische bedrijfsbingo op locatie ervaring ben je gegarandeerd van een bingospel dat nog sprankelender is dan ooit tevoren! Laat je leiden door een van onze briljante Bingomasters, die stuk voor stuk gedreven zijn door een passie voor entertainment. De Bingo kan ook in het Engels gepresenteerd worden.

    Hilarische bedrijfsbingo brengt een frisse wind in de traditionele wereld van bingokaarten en tilt ze naar een geheel nieuw niveau. Met onze levendige Trivia hilarische bedrijfsbingo, boordevol meezingers, introduceren we een innovatief concept met sprankelende humor en interactie. Dit is verre van een alledaagse teambuildingactiviteit; eerder een unieke kans om met een vleugje geluk een fantastische prijs te winnen.

    In verschillende rondes daag je jezelf uit, waarbij teams strijden om de felbegeerde BINGO. Met een simpele tik verandert jouw smartphone in een BINGO-kaart, met niet alleen getallen, maar ook intrigerende teksten en foto's. Op zoek naar een onvergetelijk idee voor een bedrijfsfeest? Geschikt voor groepen tot wel 2000 personen, op locaties door heel Nederland en België? Noteer dan BINGO in je agenda, want dit wordt een spektakel dat je niet mag missen.

    De BINGO:
    Onze BINGO-master leidt jullie door een spetterende start voordat we de spelregels uitleggen. Per team transformeren jullie smartphones via onze eigen website tot BINGO-kaarten. Op deze kaarten verschijnen 25 vakjes met teksten en afbeeldingen. Elke deelnemer ontvangt een unieke BINGO-kaart. We spelen in totaal drie rondes per kaart: eerst een horizontale rijtje, gevolgd door twee horizontale rijtjes en tot slot de volle kaart.

    Tijdens het spel worden vragen gesteld en ondersteund door geluidsfragmenten en videoclips, die via één videoscherm aan jullie worden gepresenteerd. Het is aan de deelnemers om deze te herkennen en met slechts een tik op hun smartphone af te vinken. Als je denkt dat je BINGO hebt, druk je op de BINGO-knop en onze software controleert onmiddellijk of de BINGO correct is, terwijl de resultaten live worden weergegeven.

    Natuurlijk bevatten onze BINGO-kaarten ook enkele strikvragen om de spanning te verhogen en de kans op een valse BINGGGO te verhogen. Stiekem hopen we dat dit gebeurt, want als je een valse BINGO hebt, moet je natuurlijk een opdracht uitvoeren. Onze BINGO-master is de drijvende kracht achter dit spektakel! Hij weet als geen ander de deelnemers te enthousiasmeren!

    Duur:
    Ėén BINGGGO kaart duurt ongeveer 45 minuten. Meestal worden er twee BINGO kaarten gespeeld. Tijdens de BINGO kunnen gewoon drankjes uitgeserveerd worden en is er gelegenheid om een pauze tussen twee bingo's in te nemen. Wij leuken deze pauze op met een eigen Bingo-klok met muziek zodat er geen stilte valt.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 1500 personen

    ABC Events zet de boel op stelten voor u en uw gezelschap. Hoe we dit doen? Door alles uit de kast te halen. Voordat de deelnemers van de spelshow quiz arriveren wordt er een complete studio opgebouwd met quizdesks (maximaal 8), videoscherm, projector, geluidsinstallatie en aankleding. Als alles gereed is en getest, zullen de deelnemers arriveren. Geen spelshow quiz waarbij u slechts een plek op de tribune heeft, maar een show waaraan iedereen kan deelnemen.

    Dan begint de show, met geluid en een videofragment waarbij iedereen de begintune van het welbekende "Ik Hou van Holland lied" hoort en probeert mee te zingen. De teams kunnen door middel van het goed beantwoorden van vragen, punten verdienen. Zo testen wij de kennis over de Nederlandse taal, de Nederlandse muziek, Nederlandse uitvindingen en nog heel veel meer.
    Ook is het mogelijk eigen quizvragen aan te leveren.

    Dit knallende evenement bevat de volgende items:
    - Ontvangst met koffie/thee en een oer-Hollandse lekkernij
    - Opbouw van de "TV Studio"
    - Aankleding van de zaal/ruimte
    - Spelshowdesks voor ieder team
    - Diverse spelshowrondes (sommige met geluidsfragmenten)
    - Een DJ met professionele geluidsinstallatie
    - Een Spelshow host
    - Technische dienst ter ondersteuning en controle
    - Groepsfoto
    - Prijsuitreiking met typisch Hollandse prijzen.

    Voor meer informatie en- of vragen, vul het onderstaand formulier in!

    20 - 1000 personen

    Geen zin in een ouderwets avondje Bingo? Met de Foute Bingoshow beleven jullie dé meest humoristische show van Nederland. Met diverse rondes, ludieke praatjes, leuke opdrachten én…schitterende prijzen. Zijn jullie klaar voor een Foute Bingo?

    Niet zomaar een Bingo
    Spotlights aan, muziekboxen op volume 'gezellig' en microfoon bij de hand. Wij maken Bingo weer vet, hip en cool. Iedere deelnemer wordt betrokken bij dé meest humoristische show van Nederland. Zijn jullie kunstgebitten gepoetst, liggen de kussentjes op de stoelen zacht genoeg en staan de gehoorapparaten aan? Ja? Dan is het tijd voor de Foute Bingoshow!

    Knotsgekke rondes en unieke regels
    De ballen gaan rollen en de eerste Bingokaarten zijn uitgedeeld. Om het oubollige randje van de Bingo af te halen, voegen we speciale rondes en regels toe. Hiermee is hilariteit gegarandeerd. Blijf koel tijdens de turboronde en swing lekker mee in de dansronde! Dit is hét ideale uitje voor bedrijven, vrienden en familie!

    Ga jij ervan door met dé leukste Bingo prijzen?

    • Een gezellige, muzikale avond met leuke attributen en aankleding.
    • Bingomasters in (te) gekke outfits.
    • Voor elke ronde een aparte kaart;
    • Onder andere een turboronde en dansronde;
    • Knotsgekke foute prijzen.

    De grappenmaker van de Bingoclub!
    Unieke, hilarische rondes komen voorbij, waarbij prijzen gewonnen kunnen worden. Bij elke ronde mag de speler met Bingo een prijs uit de stapel kiezen. Maar pas op: een Foute Bingo wordt natuurlijk afgestraft. Deze Bingo heeft meerdere winnaars. Maak kans op de grootse prijzen of ga er vandoor met de 'Bingoplayer of the year award'! Wie heeft de leukste Bingokreet in huis en scoort hiermee de hoofdprijs? 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Tijdsduur: 2 uur.
    Prijs:
    vanaf €29,50 p.p.
    Groepsgrootte: vanaf 20 tot 2500 personen. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.

    Onze tip: combineer de Foute Bingoshow met een lunch, diner of borrel! 

    20 - 2498 personen

    The Park Playground biedt uitdagende ervaringen en maakt virtuele realiteit mogelijk voor zowel jong als oud. The Park locaties hebben speelruimtes van 100 - 200 m2 en laten je even ontsnappen aan de hedendaagse realiteit. Na een VR introductie bij de mini games word je op missie gestuurd tijdens een overweldigende VR experience! Stap samen met je teamgenoten in een adembenemende virtuele wereld en beweeg vrij rond. Hier gelden geen regels. Echt onvergetelijk!

    • Ga op jacht naar angstaanjagende zombies en overleef.
    • Houd je teamgenoten in de gaten en ontdek wie de mol is.
    • Werk samen om de horror escape room te ontsnappen.
    • Vind de energie kristal en red de aarde.
    • Werk samen met je SWAT team en red de gijzelaars.

    Kies jouw favoriete uitdaging en ga op avontuur! 

    2 - 150 personen

    Catering én event management in 1. Voor knallende én duurzame bedrijfsevenementen.
    Live cooking voor je gasten. Van versgebakken pizza tot volledige aankleding. Verzorgd van A-Z. Mét positieve impact.

    Van casual tussendoor tot hele-dak-eraf.
    Voor elk type gelegenheid. Casual tussendoor of hele-dak-eraf. Binnen of buiten. Van kleine groepen tot wel 400 personen. Holie Pizza is een cateraar die meedenkt en volledig ontzorgt.

    • Lunch op kantoor
    • Teamborrel
    • Personeelsfeest
    • Jubileumfeest
    • Themafeest
    • Zomerfeest
    • Pizza workshops

    Een cateraar die meedenkt.
    Je hebt een datum, en dan... Ga je nadenken over de invulling van het eten. En het drinken. Misschien ook een barista? What about de aankleding? Een garderobe, statafels, lampjes of zelfs wat mooie bloemstukken?

    Wij weten dat er veel komt kijken bij het organiseren van een evenement. Daarom denken we graag met je mee. Wij hebben veel ervaring met het invullen van bedrijfsevenementen. Van eten tot aankleding. Wij werken met partners waardoor we al het mogelijke eventmaterieel kunnen inzetten voor jouw evenement.

    Nog geen concreet idee hoe jouw evenement eruit moet zien? Neem contact met ons op en we denken graag met je mee over de invulling - van eten tot decoratie.

    Samen maken we positieve impact.
    Bij onze catering op locatie staat versgebakken pizza centraal. Pizza is onze superpower om zoveel mogelijk mensen kennis te laten maken met eten dat gruwelijk lekker én duurzaam is.

    Best slim toch? Want zeg nou eerlijk; wie houdt er nou niet van pizza?!

    Door ons in te schakelen als cateraar en leverancier op jouw evenement maak je impact op drie manieren:

    1. Je reduceert de CO2 uitstoot doordat wij:
      1. Geen vlees en vis gebruiken
      2. Producten zoveel mogelijk lokaal inkopen
      3. Geen wegwerpservies gebruiken
    2. We compenseren onze CO2 uitstoot. Aan de hand van ons model, berekenen we hoeveel kg CO2 eq uitgestoten wordt. Naderhand compenseren we dit volledig bij onze partner Climeworks. Zo realiseren we samen een net-zero evenement.
    3. We inspireren je gasten door een fantastische ervaring te bieden met duurzaam eten.

    Op zoek naar een leuke teambuilding activiteit?
    Naast onze catering, verzorgen onze pizzabakkers ook pizza workshops op locatie. Zij leren jou en je collega's hoe je zelf een zalige pizza kunt bakken.

    Geen suffe teambuilding of saaie presentaties. Eerst geven we een mini-pizza college waarbij we je meenemen in de geheimen van het perfecte pizzadeeg. Daarna mag iedereen losgaan in de keuken en zijn eigen picasso maken.

    Waar wacht je nog op?! Let's go!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    25 - 400 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    We All Love the 90s & 00s! Toch?
    Precies om deze reden hebben we de beste herinneringen uit deze 2 tijdperken gebundeld in 1 grote FunQuiz. Wat komt er eigenlijk níet voorbij in deze hilarische groepsactiviteit? De Ketchup Song, Jody Bernal, "Hij was een beetje dom",  Captain Jack, Dj Paul Elstak , Britney Spears, Flippo's, Pokémon, Friends & de Backstreet Boys....het zit er toch echt allemaal in.

    Inhoud
    Verdeeld in teams in een compleet in 90s/00s stijl versierde ruimte gaan jullie onderling de strijd met elkaar aan in originele Quizrondes & Spelonderdelen. Ons ubergezellige presentatieteam praat de boel aan elkaar en maakt er een feestje van. Wie worden de ultieme 90s/00s kenners van jullie gezelschap?  Dat blijft spannend tot na de spetterende finaleronde. Hoe dat in zijn werk gaat houden we nog even geheim, maar de teams moeten er flink voor aan de bak. Memorabel wordt het zeker :)
    Boek je dit uitje, dan boek je gezelligheid, lol en verbroedering.

    Voor wie
    Uitermate geschikt voor teambuildings, personeelsuitjes, bedrijfsfeesten en incentives. Voor de Belgen is er een Vlaamse versie beschikbaar.
     
    Arrangementen
    U kunt de quiz boeken bij u op eigen locatie of een aanvraag doen voor een voorstel in combinatie met een heerlijk diner op een externe horeca locatie.

    Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    20 - 500 personen

    Ja! Wij willen echt eens iets uitbundigs doen met ons team! En wat is nou leuker dan lekker onbevangen met z'n allen zingen? SingIt! The Battle is een wedstrijd waarin teams met elkaar de strijd aan gaan in een spannende zangcompetitie. Doen jullie mee?

    In meerdere spelrondes met verschillende opdrachten krijgen de teams de kans om hun zangtalenten aan te boren en te presenteren. Jullie kiezen uit verschillende bekende liedjes die jullie als groep of als duo ten gehore brengen. En natuurlijk doen jullie je uiterste best om de act zo groots mogelijk neer te zetten! Hierbij kunnen jullie gebruik maken van ons atelier, wat gevuld is met leuke en gekke kleding, pruiken, hoeden en props. Jullie kleden de act zelf aan, inclusief achtergrondkoor en dansers. Een komische jury van acteurs van InspirationCompany deelt punten uit voor de verschillende rondes. SingIt The Battle sluit af met een groot finalenummer en een prijsuitreiking voor het beste team.

    SingIt! The Battle is voor iedereen een fantastische teambuildingsactiviteit en staat garant voor ontzettend veel plezier. Je hoeft niet mooi of goed te kunnen zingen, iedereen kan meedoen!

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    25 - 100 personen
    We gaan in deze te gekke Quiz even weer terug naar die heerlijke jaren 70 en 80!
    Keek jij vroeger altijd naar Miami Vice of naar Zeg 'ns Aaa? Was jij de koning met de Rubixcube of met Pac-Man? Is meezingen met de hits van Abba, Queen of de Beegees geen probleem? Herken je de openingstune nog van Tour of Duty of Kinderen voor Kinderen ? Wij nemen je in deze te gekke Quiz en muziekbingo mee naar de jaren 70 en 80 met tal van Ohja momenten! Daarnaast draaien we al die fantastische hits uit deze jaren en doen we ook de aankleding om jullie een overgetelijke middag of avond te geven! Uiteraard met een presentator volledig in stijl. Alle deelnemers ontvangen van ons ook nog een te gek 70's/80's kadootje als mooie herinnering, en wellicht pakt jouw team wel die waanzinnige andere prijzen!?

    De 70's en 80's Quiz
    Deze Quiz & Muziekbingo avond/middag is voor elke gelegenheid en voor elk gezelschap! Jong en oud vinden dit fantastisch! Uiteraard houden wij er met het niveau van de vragen rekening mee dat niet iedereen deze jaren mee heeft gemaakt. De Quiz is leuk, grappig en zit tal van prachtige momenten uit deze jaren.  Wij kunnen de middag of avond helemaal naar jullie idee indelen. Tijdens deze Quiz spelen we ook nog de Muziekbingo waar ook unieke prijzen te winnen zijn! De totale Quiz duurt ongeveer 2,5 uur. (inkorten zeker mogelijk) In de Quiz zelf zitten plaatjesrondes, muziekrondes, tv series, films, gadgets, beeldrondes, teveel om op te noemen! En de muziekbingo is natuurlijk de kers op de taart.

    70's en 80's Quiz op Locatie: Unieke intense, gezellige en vooral waanzinnige Quiz met muziekbingo waarin we jullie mee terugnemen naar de jaren 70 en 80 en dit aanvullen met heerlijke muziek. Wij komen naar jullie locatie en hebben alles bij ons (aankleding, geluid, scherm etc) Wij hebben van jullie enkel een stroompunt nodig!

    Duur
    • Ongeveer 2,5 uur (ook korter mogelijk)

    Starttijden:
    • In overleg is alles mogelijk, ook de mogelijkheid om het te combineren met (bijvoorbeeld) rondom jullie lunch of diner.

    Details:
    • Minimaal 25 personen
    • Prijs is inclusief BTW
    • Prijs is inclusief reiskosten
    • Prijs is inclusief benodigdheden
    • Prijs is inclusief 70s/80s aankleding (posters, reclameborden etc)
    • Prijs in inclusief Quizmaster
    • Prijs is inclusief Bokaal voor het winnende team (RubixCup) en prijzen voor de muziekbingo's

    Inhoud van het arrangement:
    • Te gekke Quiz met beelden, muziek en vragen rond de 70's en 80's + Muziekbingo
    • We draaien rondom de Quiz lekkere 70's / 80's muziek.
    • Spontane Quizmaster
    • Prijs voor het winnende team! + kadootje voor alle deelnemers.


    Prijs:
    • €19,95 p.p. (all-in) (geen extra kosten)

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     
    24 - 500 personen

    Het doel van deze quiz? Dat de deelnemers een quiz krijgen met de juiste wow-factor! De quiz heeft een hoog entertainmentgehalte; ze laten u van minuut één tot het einde lachen, strijden, meezingen en huiveren.

    De gasten worden 1,5 uur geanimeerd met 40 quizvragen, interactieve opdrachten, vragen gesteld door BN-ers en vele andere leuke spelelementen. Het gaat ons erom dat het niet een saaie kennisquiz wordt, maar dat het vermaakt en uitdaagt, competitiedrang teweegbrengt, er veel interactie is tussen onze ervaren quizmasters en alle deelnemers, dat er verbazing is en dat er veel gelachen wordt. Ga jij voor de WOW-factor?

    De ervaren quizmasters presenteerden al honderden quizzen in het Nederlands, Engels, Duits en Frans. We kunnen zelfs in 2 talen de quiz doen en uiteraard maken we de quiz persoonlijk op maat met vragen over het personeel of het bedrijf.

    30 - 2000 personen

    Ben je klaar voor dé grootste én meest interactieve Pubquiz van Nederland? Quiz Show Deluxe is méér dan slechts een Pubquiz. Dit is een grootse Quiz met 8 originele rondes bomvol creativiteit, interactiviteit en vermaak. Deze Pubquiz verveelt géén seconde..

    Dé ideale Pubquiz voor bedrijven en grote groepen
    Iedere seconde zal boeien. De lachspieren van de deelnemers zullen meerdere keren uitvoerig getest worden. Dit is méér dan slechts een Pubquiz. Bij Quiz Show Deluxe is iedere ronde anders. Alleen algemene kennis zal niet zorgen voor de eindoverwinning. Dit is dé ultieme Pubquiz voor bedrijven en grote groepen.

    Welk team gaat naar huis met de Pubquiz-Trofee?
    Van tevoren komen wij bij jullie langs. Speciaal om beeldmateriaal voor Quiz Show Deluxe te schieten. Filmpjes en foto’s van jullie eigen gezelschap worden in de Pubquiz verwerkt. Dit belooft een avond vol gezelligheid, vermaak en sensatie te worden. Met als hamvraag: welk team gaat naar huis met de Pubquiz-Trofee?

    • Pubquiz op eigen gewenste locatie.
    • 8 unieke spelrondes (onder andere Algemene kennis, Just One Minute, Picture Perfect én een gepersonaliseerde ronde).
    • Inclusief presentatoren, aankleding, spelmaterialen en geluidssets.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Tijdsduur: 2 uur.
    Prijs:
    vanaf €29,50 p.p.
    Groepsgrootte: 
    vanaf 40 tot 2500 personen. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.

    Onze tip: combineer Quiz Show Deluxe met een lunch, diner of borrel! 

    40 - 2500 personen

    Stand-up comedy is fenomeen een uit de Verenigde Staten. Het is een theatervorm en staat vaak uit korte humoristische verhalen. De komiek speelt meestal een snelle set van humoristische verhalen en oneliners. Bij stand-up comedy hebben de comedians meestal niet veel meer nodig dan een spotlight en een microfoon. In een comedy show is er meestal een line-up van drie tot vier comedians die om de beurt een kort en krachtig optreden geven. Deze wordt gepresenteert door een MC (Master of Ceremonie). Bij stand up is improvisatie een belangrijk onderdeel bij comedians. 

    Het verschil met onze Comedy en die van anderen is dat wij na jarenlange kennis opgebouwd hebben de vertaalslag hebben gemaakt voor comedy voor bedrijven iets anders is dan comedy in een theater voor publiek die een kaartje voor jou koopt. Nu krijgt het personeel iets waar zij zelf niet voor gekozen hebben en aangezien smaak van iedereen anders is qua humor is het belangrijk om je te verdiepen voor wie je speelt en maatwerk aflevert zodat je in het moment bent en de bezoeker nu wel aandacht heeft omdat het over zijn vak of werk gaat. Samen met interactie met de mensen maken wij ook improvisaties en doen onze beste comedybits.

    Een stand-up comedian is hilarisch en draagt bij prettige sfeer en vooral goed voor de lach. Bij ons kunt u comedians boeken voor een complete comedy show. Dit is fantastische toevoeging voor uw lezing, vergadering, conferentie, bedrijfsfeest. Ons Boekingsbureau ComedyTeam staat klaar met de allerbeste cabaretiers en comedians die u kunt boeken voor uw evenement. Wij bieden stand up comedy aan met lachgarantie! Niet genoeg gelachen? Geld terug!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 5000 personen

    Ik hou van Holland... een landje aan de Zuiderzee... een stukje Holland... draag ik in mijn hart steeds mee... Je kent het waarschijnlijk wel. Wil jij dé leukste Ik hou van Holland spelshow van Nederland spelen? Boek Gek op Holland bij Uitjesbazen, dé nummer 1 in bedrijfsuitjes en teamuitjes!

    Zing uit volle borst mee
    Er mag aan de start van de quiz al meteen uit volle borst meegezongen worden. De spelshow van de zaterdagavond is bij velen bekend. Nu kun je het ook eindelijk zelf gaan beleven. Linda de Mol is helaas niet beschikbaar... Maar niet gevreesd! Onze eigen ervaren en vooral enthousiaste spelbegeleider maakt dit uitje tot een onvergetelijke ervaring!

    Scoor punten in verschillende rondes
    De groep wordt in verschillende teams ingedeeld. Natuurlijk verdelen we deze teams in de kleuren des Vaderlands: rood, wit, blauw en oranje. Met dit ensemble gaan jullie proberen zoveel mogelijk punten te scoren in verschillende rondes. Deze rondes bestaan uit:

    • Een muziekronde;
    • Het verjaardagsspel;
    • Geen ja, nee en uh;
    • Raad de BN'er;
    • Een schattingsronde;
    • En nog veel meer!

    Teamwork, kennis en plezier
    Verder personaliseren wij de Ik hou van Holland spelshow graag voor jullie. Denk hierbij aan: Raad de 'collega', Quiz de businezz, etc. De verschillende rondes/vragen zullen in overleg afgestemd worden met het bedrijf. Teamwork, kennis en plezier zijn de 3 belangrijkste factoren die aanbod komen bij Gek op Holland. Wie gaat er aan de haal met de befaamde 'Ik hou van Holland trofee'?

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Tijdsduur: 2 uur.
    Prijs:
    vanaf €29,50 p.p.
    Groepsgrootte: vanaf 15 tot 2500 personen. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.

    Onze tip: combineer Gek op Holland met een lunch, diner of borrel

    15 - 2500 personen

    WORKSHOP STAND-UP COMEDY
    Durf jij uit je comfortzone te gaan en voor een te groep staan met jouw eigen grappen of komische verhalen? Leer spreken en improviseren tijdens deze mega leuke workshop. 

    Je leert alle basistechnieken van een professionele comedian. Er zijn diverse opdrachten die jij mag uitvoeren samen met je werkgever, collega's en/of vrienden. 

    Deze workshop is ideaal voor iedereen die zijn of haar zelfvertrouwen wil ontwikkelen, je wilt meer luchtigheid brengen tijdens jouw presentatie of performance of jouw organisatie kan wel een leuk uitje gebruiken. En misschien heb je wel ambities om een echte stand-up comedian te worden. 

    Er ontstaat erg veel teambuilding en je leert ook iedereen op een andere manier beter kennen. 

    Deze workshop heeft een duur van 2 uur en is voor iedereen een echte  meerwaarde. Een leukere workshop bestaat er gewoon niet. Comedy Events denkt graag met je mee over alle mogelijkheden en komt ook graag naar jouw locatie. 

    Humor brengt mensen samen!

    10 - 200 personen

    Over deze pagina

    Bedrijfsfeesten in Den Haag zijn er in vele soorten en maten. Op WegmetdeBaas zijn er daarom ook heel veel verschillende soorten bedrijfsfeesten in Den Haag te vinden. Zo zijn er diverse themafeesten, feestavonden en actieve bedrijfsfeesten te vinden op WegmetdeBaas. Ook in tijden van recessie is het van belang om zo nu en dan een bedrijfsfeest in Den Haag te organiseren. Een bedrijfsfeest in Den Haag motiveert het personeel waardoor zij zich nog meer zullen inzetten voor het bedrijf. Dat is toch heel belangrijk ten tijden van recessies. Vindt daarom snel een bedrijfsfeest in Den Haag en vraag direct meer informatie aan. De aanbieders op WegmetdeBaas zullen snel contact met u opnemen om uw wensen te bespreken voor uw bedrijfsfeest in Den Haag.