Bedrijfsfeest in Den Haag

Filteren

Filters

Kerstuitje
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
34 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Thema feesten
  • Plaats, regio of provincie: Den Haag
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Het leukste team uitje van 2021. Boek dit spannende event in onze hangar op Rotterdam / The Hague Airport.

    Kan jij met je team uitvinden wat er is gebeurt met de vermiste vlucht World Wings 55. Per team ga je de onderzoekstenten af die opgesteld staan in de hangar. Deze zijn verdeeld over 5 area´s waar elk een deelonderzoek voltooid word.

    Area 1: Wrakdelen
    Area 2: Navigatie en weersomstandigheden
    Area 3: Menselijke factoren
    Area 4: Black Box Voice recorder
    Area 5: Flight simulator

    Na de verschillende onderdelen krijg je de tijd om tot een eindconclusie te komen. Op basis hiervan wordt de winnaar uitgeroepen.

    Dankzij de uitgebreide mogelijkheden van het naastliggende Wings Hotel is dit een uitstekende activiteit in combinatie met een vergadering, congres en diner, lunch of borrel. Alles onder één dak. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Tags: winteruitje, bedrijfsuitje, groepsuitje, teamuitje, collega uitje, afdelingsuitje, kerstborrel, nieuwjaarsborrel, winter, personeelsuitje, indoor teambuilding, team building.
    Kijk hier voor meer informatie of vul direct het aanvraagformulier in voor meer informatie over dit bedrijfsuitje!

    10 - 1000 personen

    Een etentje met je collega’s eindigt in een gruweldaad. Er is een moord gepleegd. Aan jullie de taak om de moordzaak op te lossen onder het genot van een hapje en een drankje. Hebben jullie het in je om een échte detective te zijn? Ervaar dan nu het meeslepende 3-gangen Moorddiner!

    Een koffer met bewijsmateriaal en uitdagende puzzels
    Iedereen neemt plaats aan tafel om lekker te gaan eten. De avond verloopt goed en iedereen heeft het naar zijn/haar zin. Totdat de assistenten van de recherche ineens binnenvallen met een wel heel vreemd verzoek..

    Er blijkt een moord gepleegd te zijn, en ze hebben jullie hulp nodig om het op te lossen. Aan de hand van bewijsmateriaal en puzzels zullen jullie steeds meer over het slachtoffer en de dader te weten komen. Uiteindelijk wil de recherche drie antwoorden van jullie horen: dader, moordwapen en motief. 

     To die for:

    • Een Escape koffer met levensecht bewijsmateriaal;
    • Een meeslepende moordzaak tijdens het diner;
    • Ontwikkeld door de makers van het NK-Escape Rooms.
    • Laat dé ultieme strijd tijdens het diner elkaar losbarsten door meerdere Escape koffers tegelijkertijd te openen!

    Er is maar 1 winner!
    Jullie spelen in teams. Lost jouw team de moordzaak het snelste op? Dan wint jullie team het meeslepende Moorddiner. En daar zullen daar jullie voor beloond worden. Wel is het belangrijk om goed op te blijven letten en niet te haastig te zijn bij het maken van beslissingen. Als je één van de drie antwoorden fout hebt, kun je namelijk al niet meer winnen.. 

    Tijdsduur: 3,5 uur.
    Prijs: 
    €29,50 p.p.
    Groepsgrootte: 
    vanaf 5 personen. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.

    2 - 1000 personen

    Een superspannende dinergame.
    Wat staat je te wachten tijdens La Casa de Dinero?

    Ook zo de behoefte om eens te ontsnappen uit de dagelijkse sleur? Bij ontvangst krijg je eerst een welkomstdrankje. Er volgt een uitgebreide uitleg over het spel . Vervolgens beginnen jullie met La Casa de Dinero en waan je je in een wereld die jouw denkwijze tot het uiterste zal drijven. Wie weet als eerste miljoenen euro's te bemachtigen?!

    Jullie gaan tegen elkaar strijden in teams van 6 personen per team. Het spel spelen jullie allemaal tegelijk en daarbij is het belangrijk om goed op je medespelers te letten. Door het oplossen van allerlei raadsels, puzzels waaronder puzzels in Virtual Reality en Real life puzzels bereik je steeds meer je doel.

    Wie beroofd als eerste het Spaanse Muntgebouw en blijft uit handen van de politie?!?! Gebaseerd op de populaire Netflix serie.


    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
    6 - 500 personen

    Christmas Challenge Battle (dagdeel binnen of buiten)

    Tijdens dit teambuildingspel worden jullie ontvangen door de kerstman als spelleider. Hij stuur de teams naar de juiste plekjes in de omgeving of op locatie (kan ook binnen) om daar de leukste, uitdagende vragen en challenges met gevarieerde foto/video opdrachten uit te voeren.

    Tijdens dit teambuildingspel komen jullie uitdagende minigames, kerst en actuele vragen en challenges tegen met de meest gevarieerde foto/video opdrachten. De vragen en foto/video opdrachten komen in beeld, als je op het juiste plekje in de omgeving staat. Zoek tevens de locatiepunten die aangegeven zijn op de telefoon of Ipad en verzamel zo veel mogelijk antwoorden.

    De Battle is een echte team wedstrijd! U kunt realtime de score van uw team en de andere teams volgen en ze dwarsbomen met verschillende gadgets.
    Samenwerken, humor en een beetje lef is hard nodig tijdens Christmas Battle, want vaak is het hele team nodig creatieve foto’s en video’s te maken en om aan de voorwaarden van de opdrachten te voldoen.

    Bij ontvangst zal de Kerstman uitleg geven over het programma en het gebruik van de iPad of telefoon. Op het scherm is de actuele route te zien. De Gamemaster kan live meekijken terwijl jullie in de omgeving opdrachten uitvoeren. Iedereen krijgt een eerlijke kans om genoeg punten te verdienen.

    Tevens kunnen jullie de andere teams saboteren door verschillende gadgets. Overleg welke strategie jullie zullen toepassen; veel opdrachten met weinig punten? Of juist weinig opdrachten met veel punten? Op de iPad is te zien waar alles is en hoeveel alles waard is, dus jullie kunnen de strategie goed voorbereiden.

    Aan het einde worden de meest hilarische foto’s en video’s van ieder team gepresenteerd door een "normale" spelleider en sturen wij al het beeldmateriaal (via we transfer) aan u als contactpersoon. Iedereen heeft dan een leuke en blijvende herinnering aan deze dag.

    Voorbeeldprogramma: (tijdstip van aanvang bepaalt u zelf)

    • 14.00 uur Ontvangst op uw eigen of Horeca locatie
    • 14.15 uur Welkom en uitleg door De Kerstman
    • Uitleg Christmas Battle
    • Uitdelen Ipads
    • 14.30 uur Start De Christmas Battle
    • 16.30 uur Einde en terugkomst teams
    • 16.45 uur Prijsuitreiking door onze spelleider
    • 17.00 uur Einde spelprogramma en
    • 17.00 uur Aanvang borrel en eten (optioneel)

    * Bovenstaande opzet is slechts een voorbeeld. In overleg kunnen de tijden worden gewijzigd!

    Locatiesuggesties: op uw eigen locatie of Horeca gelegenheid

    15 - 1000 personen

    Je kwam voor een heerlijk diner? Een avondje ongecompliceerd genieten? Heerlijk. Totdat… Ga lekker zitten en geef je oren en ogen (en mond!) de kost. Er is een moord gepleegd en die ga jij tussen de gangen door oplossen. 


    Een moorddiner is de perfecte combinatie van een heerlijk driegangenmenu en een live ‘detective’. Samen met je collega’s of vrienden ga je in teams proberen de zaak te kraken. Overleggen kan, scenario-denken moet, maar houd je oplossingen voor jezelf en jouw team. Er is een meesterbrein nodig. Dat van jou. No shit, Sherlock!


    Wat staat je te wachten tijdens het Moorddiner

    Jouw gezelschap wordt gastvrij ontvangen en welkom geheten met een drankje en we maken teams. Terwijl de groep geniet van het diner ontrafelt de zaak langzaam. Subtiele details, ontluikende getuigenissen en (on)echte motieven: tussen de gangen door komen jullie steeds dichter bij de ware toedracht.  Wie is de moordenaar, wat was het motief en hoe is het slachtoffer om het leven gekomen? Verzamel zoveel mogelijk bewijs en kom aan het einde van het diner met het vonnis!
     

    Aan het einde van het diner komt de waarheid naar boven. Wie, hoe en waarom werd het slachtoffer omgebracht? Jullie antwoorden worden tegen het licht gehouden en de winnende teams ontvangen een toepasselijk cadeau. Dankzij jullie is de wereld weer een stukje veiliger geworden.
     

    6 - 500 personen

    Ik hou van Holland... een landje aan de Zuiderzee... een stukje Holland... draag ik in mijn hart steeds mee... Je kent het waarschijnlijk wel. Wil jij dé leukste Ik hou van Holland spelshow van Nederland spelen? Boek Gek op Holland bij Uitjesbazen, dé nummer 1 in bedrijfsuitjes en teamuitjes!

    Zing uit volle borst mee
    Er mag aan de start van de quiz al meteen uit volle borst meegezongen worden. De spelshow van de zaterdagavond is bij velen bekend. Nu kun je het ook eindelijk zelf gaan beleven. Linda de Mol is helaas niet beschikbaar... Maar niet gevreesd! Onze eigen ervaren en vooral enthousiaste spelbegeleider maakt dit uitje tot een onvergetelijke ervaring!

    Scoor punten in verschillende rondes
    De groep wordt in verschillende teams ingedeeld. Natuurlijk verdelen we deze teams in de kleuren des Vaderlands: rood, wit, blauw en oranje. Met dit ensemble gaan jullie proberen zoveel mogelijk punten te scoren in verschillende rondes. Deze rondes bestaan uit:

    • Een muziekronde;
    • Het verjaardagsspel;
    • Geen ja, nee en uh;
    • Raad de BN'er;
    • Een schattingsronde;
    • En nog veel meer!

    Teamwork, kennis en plezier
    Verder personaliseren wij de Ik hou van Holland spelshow graag voor jullie. Denk hierbij aan: Raad de 'collega', Quiz de businezz, etc. De verschillende rondes/vragen zullen in overleg afgestemd worden met het bedrijf. Teamwork, kennis en plezier zijn de 3 belangrijkste factoren die aanbod komen bij Gek op Holland. Wie gaat er aan de haal met de befaamde 'Ik hou van Holland trofee'?

    Tijdsduur: 2 uur.
    Prijs:
    vanaf €29,50 p.p.
    Groepsgrootte: vanaf 15 personen. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.
    Onze tip: combineer Gek op Holland met een lunch, diner of borrel! 

    15 - 1000 personen

    Wil je een PubQuiz organiseren mét Quizmaster(s), spelmaterialen en aankleding? Wij komen naar jullie toe en zorgen voor een volledig verzorgde Pubquiz op maat! Interactiviteit en gezelligheid, wat wil je nog meer.. Weet jij jezelf te kroning tot dé allergrootste Pubquiz-Koning?

    All-inclusive PubQuiz
    Een fanatieke strijd tussen verschillende teams ontstaat. Met alleen gokken kom je helaas niet zo ver. Dit is een volledig verzorgde PubQuiz. Een All-inclusive PubQuiz met professionele Quizmasters, toffe spelmaterialen én aankleding. 7 unieke rondes passeren de revue. Strijd, interactie en een flinke dosis humor. Alles komt samen in deze PubQuiz. Denk jij je zenuwen onder controle te houden of weet je plotseling niet meer de antwoorden op de vragen?

    Een PubQuiz scoort altijd
    Een PubQuiz scoort altijd en overal. Maar het belangrijkste: scoort jouw team meer punten dan andere teams? Dan gaat jullie team naar huis met de felbegeerde PubQuiz-Trofee!

    • PubQuiz met 7 unieke rondes (onder andere Jan de Vakantieman).
    • Humor als leidraad.
    • Het winnende team ontvangt dé felbegeerde Pubquiz-Trofee!

    Tijdsduur: 2 uur.
    Prijs:
    vanaf €29,50 p.p.
    Groepsgrootte: 
    vanaf 15 personen. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.
    Onze tip: combineer de PubQuiz met een lunch, diner of borrel! 

    15 - 1000 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Een feest gemaakt door en voor je collega’s. Met het hele bedrijf of de afdeling gaan jullie dit Ultieme Feest bedenken, organiseren, uitvoeren en natuurlijk ook beleven. Met z’n allen samenwerken en meewerken om er met elkaar een topdag van te maken!

    Er is ontzettend veel te doen op deze feestdag. Bij een goed feest hoort natuurlijk lekker eten, muziek, ontspanning, amusement en goede bediening. Ook is het belangrijk dat de ruimte waar het feest wordt gehouden een mooie en feestelijke uitstraling heeft. Daarom kunnen mensen, naar gelang de groepsgrootte, kiezen uit een aantal workshops om hen op weg te helpen een bijdrage te leveren aan de avond. Elke workshop staat onder leiding van een professionele trainer die uw medewerkers klaarstoomt voor hun taak. Iedereen mag zelf kiezen welke bijdrage hij of zij levert aan een dag om nooit meer te vergeten.

    Het Ultieme Feest is een "maatevenement". Niemand weet immers beter wat goed is voor het bedrijf dan jullie mensen zelf. Het Ultieme Feest is een goede combinatie van teambuilding, beloning en plezier. Het gaat over samenwerken, kwaliteiten benutten en doen wat je leuk echt vindt. 

    Voorbeelden van workshops

    • Workshop koken
    • Workshop bediening en etiquette
    • Workshop film en video
    • Workshop sfeer en aankleding
    • Workshop tafeldressing
    • Workshop muziek en entertainment
    • Workshop spreekstalmeester

    ’s Middags vinden deze voorbereidende workshops plaats, zodat iedereen zijn deel aan het feest kan bijdragen. Aan het begin van de avond wordt het feest officieel geopend, worden de deelnemers door gastheren en gastvrouwen welkom geheten, wordt er heerlijk gegeten, is er entertainment en kan er tot de late uurtjes worden gedanst. 

    Het Ultieme Feest is uitermate geschikt als teambuilding, kennismaking van nieuwe teams of gewoon als ultieme feestdag!

    Vul voor een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    Aantal personen

    Van 50 tot 500 personen

    50 - 500 personen

    WORKSHOP LEER SPREKEN EN IMPROVISEREN MET HUMOR

    Durf jij uit je comfortzone te gaan en voor een te groep staan met jouw eigen grappen of komische verhalen? Leer spreken en improviseren tijdens deze mega leuke workshop. 

    Je leert alle basistechnieken van een professionele comedian. Er zijn diverse opdrachten die jij mag uitvoeren samen met je werkgever, collega's en/of vrienden. 

    Deze workshop is ideaal voor iedereen die zijn of haar zelfvertrouwen wil ontwikkelen, je wilt meer luchtigheid brengen tijdens jouw presentatie of performance of jouw organisatie kan wel een leuk uitje gebruiken. En misschien heb je wel ambities om een echte stand-up comedian te worden. 

    Er ontstaat erg veel teambuilding en je leert ook iedereen op een andere manier beter kennen. 

    Deze workshop heeft een duur van 2 uur en is voor iedereen een echte  meerwaarde. Een leukere workshop bestaat er gewoon niet. Comedy Events denkt graag met je mee over alle mogelijkheden en komt ook graag naar jouw locatie. 

    Humor brengt mensen samen!

     

     

    10 - 200 personen

    Dit is een coronaproof bedrijfsuitje!

    Net als op televisie een echte quiz meemaken? Niet als publiek, of als bankzitter, maar zelf staan achter de quizdesk met handen bij de knoppen. In teams van 4 tot 10 personen kunnen wij 80 personen tegelijke deel laten nemen aan deze spetterende TV STUDIO QUIZ. Bij meer deelnemers zullen we de quiz uitbreiden met ludieke korte spelletjes en activiteiten. Hierdoor is elke deelnemer ook echt een deelnemer.

    Wij rijden met ons quizteam door het hele land om diverse quizzen te organiseren met een thema naar keuze. Ons quizteam komt volledig uitgerust met meerdere quizdesks met drukknoppen en zwaailampen. Daarnaast nemen zij genoeg aankleding, licht en geluid mee om de ruimte om te toveren tot een heuse quizshowstudio.

    ABC Events zet de boel voor u en uw gezelschap op zijn kop. Hoe we dit doen? Door alles uit de kast te halen. Professionele quizmasters met jarenlange ervaring op tv en voor privegroepen. De gehele ruimte wordt versiert in stijl van de quiz. Wanneer de quizmaster binnen komt begint er een geluid of videofragment om de sfeer er lekker in te krijgen. U kunt o.a. kiezen uit de onderstaande quizen.

    Pub Quiz (Algemeen)
    De bekende en gezellige kroegen quiz, willekeurige vragen over van alles en nog wat doen de ronde. Uiteraard mogen de drankjes bij deze quiz niet ontbreken. Vragen over biermerken, televisie, geschiedenis en wetenschap. Alles komt bij deze veelzijdige quiz aan bod.

    Ik Hou Van Holland Spel Show Quiz
    De naam zegt het al, vragen over ons eigen koude kikkerland. Iedereen kan meedoen met deze swingende quiz. Compleet met video en geluidsfragmenten, meezingers en carnavalskrakers. De teams kunnen door middel van het goed beantwoorden van de vragen, punten verdienen. Zo testen wij de kennis over de Nederlandse taal, de Nederlandse muziek en de kennis over vele BN’ers.

    Winter Quiz
    Vriest uw vergadering vast? Geen behoefte aan een kille afsluiting van uw meeting? Dan heeft ABC Events voor u de ideale vergaderbreak of afsluiter. Met de winter quiz wordt de algemene kennis rondom het koude seizoen getest. In meerdere rondes, krijgen de teams vragen om te beantwoorden. Na het binnen gedeelte kleden de deelnemers zich warm aan, om vervolgens buiten een aantal opdrachten te vervullen waaronder een heus sneeuwbalfestijn. Objecten op verschillende afstanden moeten omver worden gegooid. Wanneer de er geen natuurlijke sneeuw aanwezig is, zullen tennisballen als vervanger gebruikt worden.

    Pop Quiz (muziek)
    Deze quiz gaat niet over poppen, maar wel over de POP muziek. Voor de echte muziekliefhebber klinkt deze quiz ongetwijfeld als muziek in de oren. Hits, hits en nog eens hits. Populaire muziek, zowel video als honderden geluidsfragmenten hebben wij voor u in petto. Kijken of de deelnemers na deze zwingende quiz nog steeds zoveel noten op hun zang hebben?

    Christmas Quiz
    In de koude decembermaand eindigd het jaar al weer bijna en begint de kersttijd al weer bijna. Het moment om het afgelopen jaar met het bedrijf door te nemen en deze op een sfeervolle manier af te sluiten of een vergaderbreak toe te passen. Wij bieden hier de orginele Christmazquiz aan! Deze quiz is geheel in kerstmis en winterse stijl om je alvast helemaal op te warmen voor de gezellige kerstdagen! Deze quiz wordt door niemand minder gepresenteerd dan de kerstman “himself”.

    EIGENKEUZE
    Geef ons op waarover u wenst dat de quiz gaat en we maken de hele quiz of een ronde speciaal voor u op maat. 

    Prijsuitreiking
    Alle quizzen worden op een toepasselijke en feestelijke manier afgesloten met een passende prijs voor het winnende team.

    Coronaproof:
    Doordat er kleinere groepen worden gemaakt, is het altijd mogelijk om 1,5 meter afstand te houden. Zelfs in de voertuigen, met behulp van een plexiglas plaat! Al onze evenementen zullen starten met een korte anti-pandemie-training. Hierbij zult u op ludieke wijze uitleg krijgen over handen wassen, mondkapjes op- en afdoen en afstand houden van elkaar.

    Heeft u eigen ideeen voor een quiz, laat het ons weten. Voor meer informatie en of vragen, vul het onderstaand formulier in!

    20 - 1000 personen

    Maffia Moordlunch

    Plots zit je middenin het Maffiageweld. Kwam je voor een ontspannen middagje ongecompliceerd genieten met collega’s en/of vrienden?
    Ga lekker zitten en geef je oren en ogen (en mond!) de kost. De maffia draait de scepter en er is een moord gepleegd en die ga jij oplossen! Kruip in je rol als Maffiabaas, zijn vrouw Elvira, Rechercheur, Under Cover Agent, Prostituee Rose, Pizzabakker Manny, Casino Baas Angel en meer!

    Een Maffia Moordlunch is de perfecte combinatie van een heerlijke lunch en een live ‘detective’. Samen met je collega’s of vrienden ga je in teams proberen de zaak te kraken. Overleggen kan, scenario-denken moet, maar houd je oplossingen voor jezelf en jouw team. Voor je het weet ben je zelf betrokken bij de Maffia…


    Wat staat je te wachten tijdens het Maffia MoordLunch?

    Jouw gezelschap wordt gastvrij ontvangen en welkom geheten en we maken teams. Jullie zitten amper aan tafel als er plotseling blijkt dat er een misdrijf heeft plaatsgevonden! Jullie worden gebriefd en door camera beelden terug te kijken zien jullie dat er een brute afrekening heeft plaats gevonden. Terwijl de groep geniet van een luch stuiten jullie op steeds meer informatie, creatieve opdrachten en ingewikkelde puzzels.  Deze informatie zal eerst gedecodeerd moeten worden. Ook moet er een bom ontmanteld worden en door het ontcijferen van verborgen aanwijzingen komen jullie er langzaam achter wie de moordenaar is! Verzamel zoveel mogelijk bewijs en kom aan het einde van de Maffia Moordlunch met het vonnis!

    Dit spel is uiteraard ook mogelijk met een diner.

    vul voor meer informatie onderstaand aanvraagformulier in! 

    6 - 500 personen

    Energize Your Team! (Indoor & Outdoor)

    De leukste ‘Energizers’ om je team mee op te laden…
    Verras jouw collega's met originele activiteiten, ga samen lachen om vervolgens het jaar vol energie af te sluiten of natuurlijk te beginnen...

    Wat is een energizer?
    Een energizer is een korte actieve teamactiviteit die bij ons meestal tussen de 30 en 60 minuten duurt.
    Het draait hierbij om activiteiten die gasten vooraf niet verwachten, plezier maken en lachen.

    Online en offline
    Wij hebben energizers die tijdens live events georganiseerd kunnen worden, maar ook opties voor online evenementen. Moet je een online evenement organiseren in zoom of teams en ben je bang dat de energie bij de kijkers teveel inzakt? Wij adviseren je graag hoe je er voor kan zorgen dat het publiek er bij blijft en ook na een online sessie enthousiast de computer afsluit...

    Wanneer organiseer je een energizer?
    Energizers zijn op allerlei momenten en voor allerei soorten evenementen geschikt. Van een kick-off meeting tot een sales meeting tot een standaard bedrijfsuitje of kerstfeest.

    Wij adviseren altijd energizers te organiseren op die momenten dat het extra energie gewenst is of om het ijs te breken. Dus bijvoorbeeld aan het begin van de vergadering of juist aan het einde van de dag.

    Maar energizers zijn ook heel geschikt voor een ochtendsessie na een feestavond. Zeker nu met corona. Feestavonden lijken misschien te stoppen om 00.00 uur, maar dat hoeft niet. Om 7.00/8.00 uur 's ochtends kunnen we gewoon verder met een echte 'Morning Disco' inclusief DJ, Glowsticks, dansvloer, etc.

    Wat voor energizers organiseren jullie
    Er zijn vele energizers mogelijk, maar wij geven de voorkeur aan (licht) actieve sessies zoals:

    • A Sunrise Disco Party
    • Silent Disco Hit Bingo
    • Boxing clinic
    • Haka clinic
    • En meer...

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    50 - 1000 personen

    Het najaar is de ideale maand om met het team/bedrijf samen te komen en iets waanzinnig leuks samen te doen

    Wat is er mooier dan met zijn allen meebleren met All i want for Christmas is you van Mariah Carey of Last Christmas van Wham? De leukste stukjes uit kerstfilms en tv series bekijken en hier een Quiz over te spelen? Deze Quiz zit vol met leuke weetjes en heerlijke momenten over de kerst. Met deze unieke KerstQuiz met muziekbingo gaan we er een waanzinnige kerstsfeer van maken met onze enthousiaste presentator.

    Uiteraard kleden wij jullie ruimte volledig aan en brengen het in kerstsferen voordat we aan de Quiz gaan beginnen. Onze presentator met uiteraard bijpassende kleding zal jullie meenemen in ultieme kerstsferen. Jullie gaan verdeeld in teams de strijd met elkaar en zullen tal van vragen krijgen over allerlei leuke beeldfragmenten over van allerlei kerstonderwerpen. Hilariteit alom! We spelen ook nog 2x een muziekbingo met uiteraard de grootste kersthits! Wint jouw team die bingo? Dan zijn de unieke prijzen voor jullie team! Maar uiteindelijk is er 1 totale winnaar van The Christmas Quiz en die gaat naar huis met een grote troffee "The Grinch Cup". Alle deelnemers gaan sowieso naar huis met een kerstcadeautje als leuke herinnering. Kortom een middag/avond om nooit meer te vergeten. Geschikt voor alle leeftijden en ideaal als kerstborrel.

    20 - 300 personen

    Terug naar het Nederland van toen!
    Het Hollands Glorie Dinerspel is een oergezellige groepsactiviteit voor (grote) groepen. Een verbroederende avond vol gezelligheid, lekker eten en nostalgie. Compleet in oud-Hollandse sferen! Naast de onmisbare quizvragen telt dit spel ook oud-Hollandse doe opdrachten. Dit uitje wordt alom geprezen om de grote afwisseling! En dit alles op een mooie locatie in uw favoriete plaats.

    Inhoud
    In teams gaat u de strijd met elkaar aan om zoveel mogelijk punten te verdienen door quizvragen en doe-opdrachten zo goed mogelijk uit te voeren. In deze activiteit draait alles om gezelligheid, hilarische momenten en het samen beleven van heel veel Hollandse Herinneringen. Denk hierbij aan: Jos Brink, Sugar Lee Hooper, , Rons Honeymoon Quiz, Heintje Davids, De Tandenborstel Show, Wordt Vervolgd, Telekids, Flodder, Mama is Boos! De Film van Ome Willem, Hazes, het Ek van ’88 en nog veel meer, Alles van onze rijke (recente) geschiedenis komt aan bod!De spelrondes wisselen we af met de verschillende gangen van het diner of buffet zodat niemand met een knorrende maag aan tafel zit.

    Voor wie
    Uitermate geschikt als gezellige eindejaarsactiviteit, personeelsfeesten, teamuitjes, bedrijfsuitjes, personeelsfeestjes en andere grote groepen.
     
    Arrangementen
    U kunt op aanvraag ook alleen de Hollands Glorie Spelshow boeken zonder diner. Fijn bijvoorbeeld, wanneer u zelf al een locatie heeft geregeld. 

    Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    Bekijk het programma op onze website voor meer info. Hollands Glorie Dinerspel

    15 - 2000 personen
    Wat weet jij nog van de jaren 90 en 00? in deze volledig aangeklede Quiz nemen we je mee terug!
    Herken jij het logo van MSN nog? Welk geluid maakte ook alweer een Furby? Ken je de tekst nog van de openingstune van Oppassen? Wij nemen je in deze te gekke Quiz mee naar de jaren 90 en 00 met tal van Ohja momenten! Daarnaast draaien we al die fantastische hits uit deze jaren en doen we ook de aankleding om jullie een overgetelijke middag of avond te geven! Uiteraard met een gerse presentator. Elke deelnemer ontvangt van ons ook nog een te gekke 90's gadget en wellicht pakt jouw team wel die waanzinnige Flippocup! Tijdens dit 3 uur durend evenement worden jullie volledig verzorgd in een prachtige horecazaak waar jullie lekker onbeperkt kunnen drinken en worden voorzien van heerlijke hapjes.

    De 90's en '00s Quiz
    Deze Quiz & Muziek avond/middag is voor elke gelegenheid en voor elk gezelschap! Jong en oud vinden dit fantastisch! Iedereen heeft deze 2 decennia meegemaakt, als kind, puber of als volwassene! Wij kunnen de middag of avond helemaal naar jullie idee indelen. Veel quiz en weinig muziek of juist andersom? Alles is in overleg mogelijk en we rekenen maar 1 duidelijke prijs! Wij hebben natuurlijk ook genoeg ervaring om dit met jullie samen te stellen zodat het voor iedereen het uitje was waar nog lang over wordt gesproken. De totale middag of avond duurt ongeveer 3 uur. (korter en langer in overleg mogelijk) In de Quiz zelf zitten plaatjesrondes, muziekrondes, tv series, films, gadgets, beeldrondes, teveel om op te noemen!

    90s en 00s Quiz op Locatie: Unieke intense, gezellige en vooral waanzinnige Quiz avond waarin we jullie mee terugnemen naar de jaren 90 en 00's en dit aanvullen met heerlijke muziek.

    Totale duur:
    • 3 uur

    Starttijden:
    • In overleg is alles mogelijk, ook optioneel met diner te boeken.

    Details:
    • Minimaal 25 personen
    • Prijs is inclusief BTW
    • Prijs is inclusief reiskosten
    • Prijs is inclusief benodigdheden
    • Prijs is inclusief 90s aankleding (posters, reclameborden etc)
    • Prijs in inclusief Quizmaster
    • Prijs is inclusief Bokaal voor het winnende team (Flippocup)
    • Prijs is inclusief onbeperkt drank
    • Prijs is exclusief buitenlands gedestilleerd (wel mogelijk tegen meerprijs)
    • Prijs is inclusief lekkere hapjes / bittergarnituur
    • Wij houden van duidelijke prijzen communiceren, de prijs per persoon is ook de totaalprijs, of je nu met 25 of 100 mensen bent (geen extra kosten!)

    Inhoud van het arrangement:
    • Introductie & Uitleg
    • We draaien rondom de Quiz lekkere 90's / 00's muziek.
    • Spontane Quizmaster
    • Prijs voor het winnende team!
    • 90's Gadget voor alle deelnemers
    • Aparte ruimte waar jullie de quiz spelen op een toplocatie.

    Prijs:
    • €54,95 p.p. (all-in)
    25 - 150 personen

    Over deze pagina

    Bedrijfsfeesten in Den Haag zijn er in vele soorten en maten. Op WegmetdeBaas zijn er daarom ook heel veel verschillende soorten bedrijfsfeesten in Den Haag te vinden. Zo zijn er diverse themafeesten, feestavonden en actieve bedrijfsfeesten te vinden op WegmetdeBaas. Ook in tijden van recessie is het van belang om zo nu en dan een bedrijfsfeest in Den Haag te organiseren. Een bedrijfsfeest in Den Haag motiveert het personeel waardoor zij zich nog meer zullen inzetten voor het bedrijf. Dat is toch heel belangrijk ten tijden van recessies. Vindt daarom snel een bedrijfsfeest in Den Haag en vraag direct meer informatie aan. De aanbieders op WegmetdeBaas zullen snel contact met u opnemen om uw wensen te bespreken voor uw bedrijfsfeest in Den Haag.