Bedrijfsfeest in Den Haag

Filteren

Filters

Unieke Eindejaarsuitjes 2025
Activiteiten: Spel & Ontspanning
Citygames & Beachgames
Topkeuze: Sportief & Actief
Kookworkshop & meer
Inspirerende Creatieve uitjes
Verbindende Teambuilding activiteiten
Eten, Drinken, & Feesten
Onvergetelijke Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
47 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Thema feesten
  • Plaats, regio of provincie: Den Haag
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Lig jij ook elk weekend rollend van het lachen voor de televisie bij het zien van de verschillende spelshows? Of wat vind je van de spellen waarbij je echt je hersenen moet laten kraken? Wij hebben de leukste en grappigste spellen en de grootste breinbrekers nu voor je verwerkt in Dé Grote Spelshow!

    Hoe werkt het spel?
    Tijdens deze interactieve spelshow, onder begeleiding van onze enthousiaste quizmaster, komen twee uur lang de leukste spellen aan bod uit bekende televisieprogramma’s. Denk aan “De slimste mens", de “Geheugentrainer”, “Jongens tegen de Meisjes” en “Oh, wat een jaar!”

    De Grote Spelshow zit boordevol interactie. Zo beschikt elk team over een echte quizknop. Druk zo snel mogelijk op de knop om antwoord te geven op de quiz- en fotovragen of kies de juiste optie bij de meerkeuzevragen. Bovendien zien jullie live de tussenstand van alle teams. Liggen jullie op kop of moet er nog een tandje bij? Sla op de knop en geef direct het juiste antwoord! 

    Eigenlijk is twee uur bijna te kort voor De Grote Spelshow. Jullie komen zoveel leuke spelonderdelen uit verschillende televisieprogramma’s tegen! Ga de strijd aan tijdens het onderdeel “Wie is het?”, scoor punten bij het “Rad van Fortuin”, voorspel hoe de getoonde filmpjes aflopen en speel de 20 vragen uit “Oh, wat een jaar!” Onthoud jij alle 20 antwoorden en kun je deze ook nog benoemen in een zenuwslopende strijd?

    En kennen jullie het hilarische letterspel van Jongens tegen de Meisjes? Probeer met jouw team binnen 2 minuten zoveel mogelijk woorden te maken met letters die op jullie lichaam hangen.  

    Voor wie wel van een gokje wagen houdt, is het onderdeel “Wedden dat..” ideaal. Zet een aantal procent van jullie punten in voor de volgende vraag en verlies of win!

    Alsof dit nog niet genoeg is, spelen jullie in de quiz ook nog unieke games zoals “Balletje balletje” en “Hoger of lager”.

    Kende je overigens “Jeopardy” al? Ook onderdelen van deze Amerikaanse televisie hit komen aan bod in De Grote Spelshow: kies je thema en het aantal punten en zorg dat je de andere teams te slim af bent. 

    Afsluiten doen jullie met de “Geheugentrainer”: hoe goed is het geheugen aan het eind van het spel over iets wat je aan het begin hebt gezien? en de “Paardenrace”, dé hit van DoeNederland. Zet je punten in op een paard en schreeuw deze naar de overwinning. 

    De Grote Spelshow is sensationeel en vraagt om snelheid, creativiteit, intelligentie en natuurlijk een flinke dosis humor. Uiteraard hebben we een prijs voor het winnende team!

    10 - 500 personen

    Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Movie Event en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte speelfilms! 

    De groep wordt opgesplitst in teams, die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en een cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip), Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Aan het eind van de dag worden de films plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste acteur, actrice en beste film. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!

    Het Movie Event is een ludiek en verrassend event met de films als blijvend aandenken aan deze dag.
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    20 - 250 personen

    De leukste en meest afwisselende PubQuiz! Zin in een gezellige avond vol quizvragen en humor? Daag je familie, vrienden of collega’s uit en jullie vervelen je geen moment! Van luister- en kijk vragen tot hilarische spellen alles komt aan bod! Welk team mag zich na vanavond de ultieme PubQuiz winnaar noemen?

    Wat is de PubQuiz?
    - Kennis, muziek, doe- denkspellen afgewisseld met teamspellen
    - Alles wordt in goede banen geleid door de enthousiaste quizmaster van Uitjes en Eten
    - PubQuiz trofee voor het winnende team

    Omschrijving programma
    Jullie worden ontvangen door de quizmaster van Uitjes en Eten. In teams gaan jullie de strijd met elkaar, dit gebeurt aan de hand van muziek, film, reclame, luister en kijkvragen met daarnaast uitdagende en hilarische spellen. Door de afwisseling zullen jullie niet de hele avond aan tafel zitten met jullie team. Tijdens de quiz wordt het geheugen getest en staat voornamelijk samenwerking en plezier voorop. Wel team kan goed samenwerken en weet de meeste antwoorden? Het winnende team neemt de PubQuiz trofee mee naar huis!
    Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner. 

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan?

    15 - 2500 personen

    Catering én event management in 1. Voor knallende én duurzame bedrijfsevenementen.
    Live cooking voor je gasten. Van versgebakken pizza tot volledige aankleding. Verzorgd van A-Z. Mét positieve impact.

    Van casual tussendoor tot hele-dak-eraf.
    Voor elk type gelegenheid. Casual tussendoor of hele-dak-eraf. Binnen of buiten. Van kleine groepen tot wel 400 personen. Holie Pizza is een cateraar die meedenkt en volledig ontzorgt.

    • Lunch op kantoor
    • Teamborrel
    • Personeelsfeest
    • Jubileumfeest
    • Themafeest
    • Zomerfeest
    • Pizza workshops

    Een cateraar die meedenkt.
    Je hebt een datum, en dan... Ga je nadenken over de invulling van het eten. En het drinken. Misschien ook een barista? What about de aankleding? Een garderobe, statafels, lampjes of zelfs wat mooie bloemstukken?

    Wij weten dat er veel komt kijken bij het organiseren van een evenement. Daarom denken we graag met je mee. Wij hebben veel ervaring met het invullen van bedrijfsevenementen. Van eten tot aankleding. Wij werken met partners waardoor we al het mogelijke eventmaterieel kunnen inzetten voor jouw evenement.

    Nog geen concreet idee hoe jouw evenement eruit moet zien? Neem contact met ons op en we denken graag met je mee over de invulling - van eten tot decoratie.

    Samen maken we positieve impact.
    Bij onze catering op locatie staat versgebakken pizza centraal. Pizza is onze superpower om zoveel mogelijk mensen kennis te laten maken met eten dat gruwelijk lekker én duurzaam is.

    Best slim toch? Want zeg nou eerlijk; wie houdt er nou niet van pizza?!

    Door ons in te schakelen als cateraar en leverancier op jouw evenement maak je impact op drie manieren:

    1. Je reduceert de CO2 uitstoot doordat wij:
      1. Geen vlees en vis gebruiken
      2. Producten zoveel mogelijk lokaal inkopen
      3. Geen wegwerpservies gebruiken
    2. We compenseren onze CO2 uitstoot. Aan de hand van ons model, berekenen we hoeveel kg CO2 eq uitgestoten wordt. Naderhand compenseren we dit volledig bij onze partner Climeworks. Zo realiseren we samen een net-zero evenement.
    3. We inspireren je gasten door een fantastische ervaring te bieden met duurzaam eten.

    Op zoek naar een leuke teambuilding activiteit?
    Naast onze catering, verzorgen onze pizzabakkers ook pizza workshops op locatie. Zij leren jou en je collega's hoe je zelf een zalige pizza kunt bakken.

    Geen suffe teambuilding of saaie presentaties. Eerst geven we een mini-pizza college waarbij we je meenemen in de geheimen van het perfecte pizzadeeg. Daarna mag iedereen losgaan in de keuken en zijn eigen picasso maken.

    Waar wacht je nog op?! Let's go!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    25 - 500 personen

    Ja! Wij willen echt eens iets uitbundigs doen met ons team! En wat is nou leuker dan lekker onbevangen met z'n allen zingen? SingIt! The Battle is een wedstrijd waarin teams met elkaar de strijd aan gaan in een spannende zangcompetitie. Doen jullie mee?

    In meerdere spelrondes met verschillende opdrachten krijgen de teams de kans om hun zangtalenten aan te boren en te presenteren. Jullie kiezen uit verschillende bekende liedjes die jullie als groep of als duo ten gehore brengen. En natuurlijk doen jullie je uiterste best om de act zo groots mogelijk neer te zetten! Hierbij kunnen jullie gebruik maken van ons atelier, wat gevuld is met leuke en gekke kleding, pruiken, hoeden en props. Jullie kleden de act zelf aan, inclusief achtergrondkoor en dansers. Een komische jury van acteurs van InspirationCompany deelt punten uit voor de verschillende rondes. SingIt The Battle sluit af met een groot finalenummer en een prijsuitreiking voor het beste team.

    SingIt! The Battle is voor iedereen een fantastische teambuildingsactiviteit en staat garant voor ontzettend veel plezier. Je hoeft niet mooi of goed te kunnen zingen, iedereen kan meedoen!

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    25 - 100 personen

    Een feest gemaakt door en voor je collega’s. Met het hele bedrijf of de afdeling gaan jullie dit Ultieme Feest bedenken, organiseren, uitvoeren en natuurlijk ook beleven. Met z’n allen samenwerken en meewerken om er met elkaar een topdag van te maken!

    Er is ontzettend veel te doen op deze feestdag. Bij een goed feest hoort natuurlijk lekker eten, muziek, ontspanning, amusement en goede bediening. Ook is het belangrijk dat de ruimte waar het feest wordt gehouden een mooie en feestelijke uitstraling heeft. Daarom kunnen mensen, naar gelang de groepsgrootte, kiezen uit een aantal workshops om hen op weg te helpen een bijdrage te leveren aan de avond. Elke workshop staat onder leiding van een professionele trainer die uw medewerkers klaarstoomt voor hun taak. Iedereen mag zelf kiezen welke bijdrage hij of zij levert aan een dag om nooit meer te vergeten.

    Het Ultieme Feest is een "maatevenement". Niemand weet immers beter wat goed is voor het bedrijf dan jullie mensen zelf. Het Ultieme Feest is een goede combinatie van teambuilding, beloning en plezier. Het gaat over samenwerken, kwaliteiten benutten en doen wat je leuk echt vindt. 

    Voorbeelden van workshops

    • Workshop koken
    • Workshop bediening en etiquette
    • Workshop film en video
    • Workshop sfeer en aankleding
    • Workshop tafeldressing
    • Workshop muziek en entertainment
    • Workshop spreekstalmeester

     

    ’s Middags vinden deze voorbereidende workshops plaats, zodat iedereen zijn deel aan het feest kan bijdragen. Aan het begin van de avond wordt het feest officieel geopend, worden de deelnemers door gastheren en gastvrouwen welkom geheten, wordt er heerlijk gegeten, is er entertainment en kan er tot de late uurtjes worden gedanst. 

    Het Ultieme Feest is uitermate geschikt als teambuilding, kennismaking van nieuwe teams of gewoon als ultieme feestdag!

    Vul voor een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    50 - 500 personen

    Stap in de wereld van onze Alleskunner Game, die speciaal is ontworpen voor jullie bedrijfsuitje of teambuildingactiviteit. Net zoals op televisie staat deze game garant voor een unieke ervaring die jullie nog lang zullen bijblijven. De vraag die centraal staat: welk team is het allerbeste in het overwinnen van gekke, (bijna) onmogelijke en verrassende spellen?

    Tijdens deze intensieve strijd van twee uur worden jullie teams uitgedaagd met een reeks uitdagende opdrachten en activiteiten.
    Elk spel vereist verschillende vaardigheden en samenwerking, waardoor iedereen volledig betrokken blijft. Het draait niet alleen om fysieke kracht, maar ook om creativiteit, behendigheid en strategisch denken. Onze Alleskunner Game is dynamisch, energiek en bovenal ontzettend leuk voor iedereen die deelneemt.

    Tijdens de games verzamelen de winnende teams winnaarsmunten als beloning voor hun prestaties. Aan het einde van de strijd worden deze munten geteld en het team met de meeste munten wordt gekroond tot kampioen. Als ultiem eerbetoon aan hun prestaties ontvangen de teamleden echte medailles.

    Onder het genot van heerlijke snoep en met een feestelijke aankleding creëren we een onvergetelijke zetting. Onze Alleskunner Game is niet zomaar een activiteit; het is een avontuur dat jullie team dichter bij elkaar zal brengen, jullie sterke punten zal benadrukken en nieuwe herinneringen zal creëren die een leven lang meegaan.

    Al onze quizzen zijn inclusief:

    • Quizmaster
    • Medailles voor het winnende team
    • Alle benodigdheden
    • Aankleding van de deelnemers
    • Lekker snoep voor iedereen

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    25 - 150 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Ben je op zoek naar een smaakvol bedrijfsuitje? Boek onze Italiaanse catering en je hoeft nergens heen, want wij komen gewoon naar jou toe! Een bedrijfsfeest met Italiaanse catering is een leuke en smaakvolle manier om je werknemers te bedanken voor hun werk en inzet. Onze Italiaanse catering kun je zo uitgebreid maken als je zelf wil: wij serveren namelijk gerechten als pizza, pasta, antipasti, dolce en italiaanse drank. Daarnaast zorgen we voor een gezellige en ontspannen sfeer, boek daarom snel onze Italiaanse catering!

    Ons concept
    Wij hebben een complete mobiele keuken, bestaande uit steenovens en alle benodigdheden om een feest van Italiaanse catering te kunnen voorzien. Wij zetten onze mobiele keuken neer en gaan vervolgens alle gewenste gerechten live op locatie bereiden. Wij nemen genoeg ingrediënten mee om de ‘bestelde’ gerechten vers te bereiden voor de juiste hoeveelheid personen. 

    Wij serveren de pizza’s aan onze mobiele keuken, zodat iedereen zelfstandig een aantal slices kan komen halen met een klein pizzaplankje dat je van ons krijgt. Op deze manier creëren we een informele, gezellige en ontspannen sfeer en kan iedereen van de verschillende pizza’s proeven. 

    Onze gerechten
    Onze specialiteit is de Napolitaanse pizza, deze wordt bereid op de echte Napolitaanse manier en wordt gebakken in een houtgestookte steenoven. We maken gebruik van de verste ingrediënten, zodat we de beste smaken aan kunnen bieden. Deze ingrediënten zul je ook terugzien in de andere arrangementen. We serveren namelijk ook pasta, antipasti, dolce naast de Napolitaanse pizza. Ook kun je bij ons terecht voor Italiaanse drank en de complete aankleding, zodat je kan genieten van een echt Italiaans feest!

    Prijzen en beschikbaarheid
    De prijzen hangen af van een aantal factoren dus voor vragen over de prijs, beschikbaarheid of ons concept kun je een offerte aanvragen of ons bellen op 0413 - 288 647. 

    30 - 1000 personen

    Ontmasker de dader tijdens Het Moorddiner
    Een gezellig etentje met collega’s verandert opeens in een spannende crime scene… Wie van jullie speelt zijn rol zo overtuigend dat niemand hem of haar doorheeft? En wie weet tijdens het dessert de moordenaar te ontmaskeren?

    Tijdens Het Moorddiner combineren jullie een heerlijke lunch of diner in een sfeervol restaurant met een spannend moordspel.

    Hoe werkt het?

    • De groep wordt verdeeld in (politie) teams van 4 à 5 personen.
    • Zes collega’s worden vooraf aangewezen als hoofdverdachten. Zij krijgen een rol, scripts en een kostuum. Zij staan tijdens dit spel volop in de schijnwerpers tijdens de verhoren.
    • De spelleider (inspecteur) leidt de verhoren. Het is aan de politieteams om scherp te luisteren, vragen te stellen en aanwijzingen te verzamelen.
    • Na elke verhoorronde krijgen de teams een mini game aan tafel. Lukt het om deze op te lossen? Dan ontvangen jullie extra informatie over de zaak.

    Tussen de gangen door ontrafelen jullie zo steeds meer van het mysterie.

    Het verhaal
    Fotograaf Cornelis had vandaag zijn grote expositie in het restaurant. Tussen 12.00 en 16.00 uur probeerde hij zijn kunstcollectie aan de man te brengen. Maar nog geen uur later werd Cornelis levenloos aangetroffen op het toilet… Wie van de aanwezigen had een motief? Wat is er gebeurd met het lege canvas? En welke geheimen verbergen de tentoongestelde foto’s?

    Het einde van de avond
    Na de laatste gang en mini game schrijven alle teams hun vermoedens op in een officiële “maatregel van bewaring”. Het team dat het dichtst bij de waarheid komt, wint het spel.
    Daarnaast is er een extra prijs voor de beste acteur onder de verdachten. Want zonder overtuigend spel, geen spannend moordmysterie!

    Perfect voor:

    • Combinatie tussen ontspanning en gezelligheid met teambuilding
    • Ideaal voor groepen van 15 – 100 personen
    • Speels, competitief en verrassend
    • Iedereen doet actief mee – óók de stille speurneuzen

    Durven jullie de uitdaging aan? Boek nu Het Moorddiner en beleef een bedrijfsuitje dat nog lang stof tot napraten zal geven.


    Tijdschema als Voorbeeld (u bepaalt zelf de starttijd):
    17.30    Aankomst in de horeca met een drankje
    17.45    Introductie spelleider met teamindeling en voorstellen verdachten
    18.15    Voorgerecht op tafel
    18.45    Verhoorronde 1
    19.15    Hoofdgerecht
    20.00    Verhoorronde 2 en 3
    20.45    Nagerecht
    21.00    Laatste mini game en invullen Maatregels van bewaring
    21.30    Prijsuitreiking
    21.45    Einde programma

    Het spel duurt effectief ongeveer 2,5 uur; verdeeld over 3 verhoren en spelrondes.

    De kleine letters:

    * Het spel dient te worden gespeeld in een afgesloten ruimte. Naast de tafels waar de gasten zitten te dineren hebben we 1 tafel nodig (het liefst een beetje centraal in de ruimte) waar ruimte is voor 6 gasten en waar de verhoorrondes aan kunnen worden gespeeld.

    Een leuke herinnering van deze dag om nooit meer te vergeten! Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 150 personen

    Workshops, teambuilding, feesten of een ontspannen bedrijfsuitje?
    Bij Madurodam Events vind je alles voor een leuke en actieve dag!
    Wat dacht je van de Madurodam Escape Game? In het park dat symbool staat voor 'waar een klein land groot in is', ga je samen met je team de uitdaging aan om te ontsnappen. Lukt het jullie als eerste om de code te kraken, of zijn anderen jullie te snel af? Naast deze spannende game hebben we nog veel meer toffe activiteiten om samen met je collega’s te beleven. Informeer gerust naar de mogelijkheden!

    Evenementen bij Madurodam
    Op zoek naar een bijzondere locatie voor jouw bedrijfsfeest of event? Bij Madurodam Events organiseer je jouw bijeenkomst in moderne zalen met een uniek uitzicht over heel Nederland. Of je nu 20 of 1200 gasten ontvangt, van bedrijfsfeest tot congres: wij zorgen altijd voor een evenement op maat.

    Geef jouw evenement extra kracht
    Maak jouw event nóg specialer door het te koppelen aan één van de Grote Verhalen van Nederland. Madurodam brengt deze verhalen tot leven via miniaturen, interactieve presentaties en complete belevingen, waardoor bezoekers zich op een indrukwekkende manier laten meenemen in de geschiedenis.

    Capaciteit en sfeer
    Met 7 eigentijdse zalen en een capaciteit van 20 tot 1200 personen is Madurodam de enige evenementenlocatie die letterlijk heel Nederland overziet. Opgericht in 1952 ter nagedachtenis aan oorlogsheld George Maduro én als fondsenwerver voor het goede doel, inspireert Madurodam dagelijks haar bezoekers met de kracht van Nederlandse verhalen. Koppel jouw event aan deze bijzondere plek en creëer een onvergetelijke ervaring!

    Maatschappelijk verantwoord ondernemen
    Extra mooi: de netto-opbrengsten van jouw event gaan via het Madurodam Kinderfonds naar goede doelen voor kinderen en jongeren. Zo draag je direct bij aan een betere toekomst.

    Culinair genieten
    Van smakelijke petit-fours en borrelhapjes tot een luxe viergangendiner of een stijlvolle receptie: onze chef-kok en zijn team bereiden alles met passie en vakmanschap.

    Kortom: bij Madurodam zijn álle ingrediënten aanwezig voor een geslaagde dag. Heel Nederland staat klaar voor jouw organisatie!

    Meer weten?
    Vul hieronder het aanvraagformulier in voor meer informatie of een vrijblijvende offerte. We denken graag met je mee!

    20 - 1200 personen

    Een onschuldig etentje met je collega’s eindigt in een gruweldaad. Er is een moord gepleegd. Aan jullie de taak om de moordzaak op te lossen onder het genot van een hapje en een drankje. Hebben jullie het in je om een echte detective te zijn? Boek nu Case Blüdhaven als moorddiner op locatie naar keuze!  

    Kruip in de huid van echte detectives
    Jullie zijn heerlijk aan het dineren. Totdat de assistenten van de recherche ineens binnenvallen met een wel heel vreemd verzoek… Er blijkt een moord gepleegd te zijn en ze hebben jullie hulp nodig om het op te lossen. In de koffer vinden jullie bewijsmateriaal en puzzels om alles te weten te komen over het slachtoffer en de dader. Achterhalen jullie de moordenaar, het moordwapen en het motief? 

    Een spannend diner
    - De ultieme strijd tussen teams tijdens het diner.
    - Per team een escape koffer met levensecht bewijsmateriaal.
    - Inclusief enthousiaste begeleiding, professionele spelattributen en overheerlijke games.
    - Ontwikkeld door de makers van het NK-Escape Rooms.

    Wie zijn de beste detectives?
    Jullie spelen in teams. Lost jouw team de moordzaak het snelste op? Dan wint jullie team de trofee (en zijn alle inwoners van Blüdhaven natuurlijk weer veilig)! Maar ben niet te haastig. Als je één van de drie antwoorden fout hebt, kun je namelijk al niet meer winnen…

    5 - 2500 personen

    Geen zin in een ouderwets avondje bingo? Met de Foute Bingoshow beleven jullie de meest humoristische show van Nederland. Roep jij als eerste bingo en ga je naar huis met te gekke prijzen? Boek nu de Foute Bingoshow als uitje op locatie naar keuze.

    Niet zomaar een bingo
    Spotlights aan, muziekboxen op volume gezellig en microfoon in de hand. Wij maken bingo weer helemaal hip. Ready? Tijd om de ballen te laten rollen. Met onze speciale rondes is hilariteit gegarandeerd. Blijf koel tijdens de turboronde en swing lekker mee in de dansronde. Dit is het ideale uitje voor bedrijven, vrienden en familie!

    Ga jij naar huis met de leukste bingoprijzen?
    - Een gezellige, muzikale avond met leuke attributen en aankleding.
    - Bingomasters in (te) gekke outfits.
    - Unieke bingorondes met aparte kaarten.
    - Knotsgekke foute prijzen, van prul tot spul.

    De grappenmaker van de bingoclub
    Unieke, hilarische rondes komen voorbij. De bingowinnaar van de ronde mag een prijs uit de stapel kiezen. Maar pas op: een Foute Bingo wordt natuurlijk afgestraft. Maak kans op de grootste prijzen en ga ervandoor met de bingoplayer of the year award. Wie heeft de leukste bingokreet in huis en scoort hiermee de hoofdprijs? 

    20 - 2500 personen

    Wij zijn verheugd om jou te kunnen helpen bij het organiseren van een spannende en interactieve quizavond vol met oer-Hollandse gezelligheid.

    Onze Gek op Holland Quiz zal jullie uitdagen met vragen over de Nederlandse cultuur, tradities, muziekfragmenten raden en meer... Maar dat is niet alles!

    Om het spel nog dynamischer te maken, werken we met een geavanceerd buzzer systeem. Elk team krijgt zijn eigen buzzer, waarmee de teamleden kunnen buzzen om als eerste te reageren op de open vragen, of op het juiste antwoord te drukken bij de meerkeuze vragen. Dit zorgt voor een competitieve sfeer en voegt een extra dimensie toe aan de quizervaring.  Met één druk op de knop kunnen de teams hun kennis en snelheid bewijzen terwijl ze strijden om de titel van "Ultieme Holland Kenners".

    Onze professionele quizmaster zal de avond in goede banen leiden en de teams begeleiden tijdens de quiz. Hij zal de vragen stellen en zorgen voor een vlotte en vermakelijke spelervaring voor alle deelnemers. Naast het buzzer systeem en de quizmaster, zorgen wij ook voor alle benodigde audiovisuele apparatuur, inclusief geluidssysteem enprojectiescherm om ervoor te zorgen dat jullie quizavond een groot succes wordt.

    Aan het einde van de quiz wordt het winnende team bekend gemaakt en wordt de Most Event Hoofdprijs uitgereikt aan de Ultieme Holland Kenners!  Neem jij de prijs mee naar huis? 

    5 - 400 personen
    Stap binnen in een wereld van intriges, geheimen en elegantie tijdens het exclusieve 'Moordfeest’. Een moorddiner met een unieke belevenis die plaatsvindt op een betoverende bruiloft in het hart van Venetië, Italië. Dit is niet zomaar een avondje uit, dit is een meeslepende ervaring die je meeneemt naar een wereld vol mysterie en spanning.

    Beleef een moorddiner op een betoverende Venetiaanse bruiloft. Intriges en geheimen ontvouwen zich te midden van elegantie en glamour. Een meeslepende ervaring vol mysterie, spanning en Italiaanse flair.

    Waarom Kiezen voor Moordfeest?
    Uniek Thema: Ervaar de magie van Venetië in een chique gemaskerd bal, een setting die perfect past bij het mysterieuze thema.
    • Interactief Entertainment: Word deel van het verhaal en laat je meeslepen door de spanning en sensatie van het oplossen van een moordmysterie.
    • Perfect voor Groepen: Of je nu een speciale gelegenheid viert of gewoon op zoek bent naar een onvergetelijke avond uit met vrienden, dit evenement biedt een unieke en onvergetelijke ervaring.

    Bekijk de trailer!

    Boek Nu en Stap in de mysterieuze wereld:

    Laat je meeslepen door de mystiek van het ‘Moordfeest’ moorddiner en beleef een avond vol verrassingen, intriges en onvergetelijke momenten. Wees getuige van een Venetiaanse bruiloft zoals je die nog nooit hebt meegemaakt en ontmasker de moordenaar voordat hij of zij opnieuw toeslaat.

    Reserveer vandaag nog je uitje en bereid je voor op een avond van onvergetelijk drama en mysterie!

    6 - 500 personen

    KerstQuiz als afsluiter voor jullie bedrijf
    Onze KerstQuiz is ieder jaar weer een geweldige afsluiter voor veel bedrijven. It’s the most wonderful time of the year! En een PubQuiz vol met vragen over Kerst, Oud & Nieuw en een terugblik op het afgelopen jaar is hiervoor een geweldige afsluiter. Trek je foute kersttrui aan en verzamel je vrienden, collega’s of familie. Kom er in 1,5 tot 2 uur achter wie van jullie de enige echte Kerstexpert is!

    Onze KerstQuiz is uniek en ontwikkeld door professionals uit het vak. Onder het genot van een drankje of diner spelen jullie verschillende rondes met afwisselende onderwerpen waaronder Kersthits, Kerstfeitjes en Kerstfilms. De rondes zijn uiteenlopend, zodat iedereen mee kan doen, van jong tot oud.

    Net als onze andere quizzen wordt de KerstQuiz gespeeld in een lokale kroeg, op een locatie naar keuze door heel Nederland of bij jullie op kantoor. Wij regelen jullie quiz van A tot Z, van quizmaster (met foute kersttrui) tot het vinden van een geschikte locatie.

    Hoe verloopt een KerstQuiz

    • Jullie verzamelen in een gezellige horeca locatie of op een eigen locatie.
    • Onze ervaren quizmaster geeft jullie 2 uur lang top entertainment.
    • We spelen in teams die variëren in grootte van 3-6 personen.
    • Net als in onze PubQuiz variëren de onderwerpen en zijn deze aangevuld met rondes over actualiteiten & sport uit het afgelopen jaar, Kersthits, -feitjes en -films.
    • Al onze Kerstquizzen worden ondersteund afbeeldingen, audio- en videofragmenten.
    • Je kan 1 ronde met vragen op maat over jullie bedrijf, team of groep toevoegen.
    • Inclusief prijzen voor de winnaars.
    10 - 500 personen

    Over deze pagina

    Bedrijfsfeesten in Den Haag zijn er in vele soorten en maten. Op WegmetdeBaas zijn er daarom ook heel veel verschillende soorten bedrijfsfeesten in Den Haag te vinden. Zo zijn er diverse themafeesten, feestavonden en actieve bedrijfsfeesten te vinden op WegmetdeBaas. Ook in tijden van recessie is het van belang om zo nu en dan een bedrijfsfeest in Den Haag te organiseren. Een bedrijfsfeest in Den Haag motiveert het personeel waardoor zij zich nog meer zullen inzetten voor het bedrijf. Dat is toch heel belangrijk ten tijden van recessies. Vindt daarom snel een bedrijfsfeest in Den Haag en vraag direct meer informatie aan. De aanbieders op WegmetdeBaas zullen snel contact met u opnemen om uw wensen te bespreken voor uw bedrijfsfeest in Den Haag.