Bedrijfsfeest in Baambrugge

Filteren

Filters

Eindejaarsuitjes 2025
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
79 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Thema feesten
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    De burgemeester is vermoord. Weet jij met jouw gezelschap op tijd de moordenaar, het moordwapen en het motief te achterhalen? De klok begint al weg te tikken… Boek nu Case Blüdhaven als moordspel op locatie naar keuze!

    Kruip in de rol van echte detectives
    Een koffer vol bewijsmateriaal en cryptische aanwijzingen wordt geleverd. Rechercheur Wout Boefs heeft jullie hulp nodig. Hij weet zich geen raad meer in het onderzoek. De bewoners van het dorpje Blüdhaven worden steeds onrustiger. Hij heeft dringend jullie hulp nodig om alle geheimen te ontrafelen. Lukt het jullie om op tijd Case Blüdhaven op te lossen?

    De tijd tikt langzaam door…
    - Bloedstollend moordspel op locatie naar keuze.
    - Spanning, sensatie, teambuilding en vermaak.
    - Verschillende niveaus van opdrachten en geschikt voor ieder gezelschap.
    - Ontwikkeld door de makers van het NK-Escape Rooms.

    Weten jullie de waarheid boven tafel te krijgen?
    In teams gaan jullie aan de slag. Al puzzelend komen jullie steeds dichter in de buurt van de waarheid. Wie is de moordenaar? Wat is het moordwapen? En waarom is de burgemeester vermoord? Uiteindelijk draait het om één ding: weet jouw team als eerste de waarheid boven tafel te krijgen? Dan winnen jullie Case Blüdhaven!

    5 - 2500 personen

    Catering én event management in 1. Voor knallende én duurzame bedrijfsevenementen.
    Live cooking voor je gasten. Van versgebakken pizza tot volledige aankleding. Verzorgd van A-Z. Mét positieve impact.

    Van casual tussendoor tot hele-dak-eraf.
    Voor elk type gelegenheid. Casual tussendoor of hele-dak-eraf. Binnen of buiten. Van kleine groepen tot wel 400 personen. Holie Pizza is een cateraar die meedenkt en volledig ontzorgt.

    • Lunch op kantoor
    • Teamborrel
    • Personeelsfeest
    • Jubileumfeest
    • Themafeest
    • Zomerfeest
    • Pizza workshops

    Een cateraar die meedenkt.
    Je hebt een datum, en dan... Ga je nadenken over de invulling van het eten. En het drinken. Misschien ook een barista? What about de aankleding? Een garderobe, statafels, lampjes of zelfs wat mooie bloemstukken?

    Wij weten dat er veel komt kijken bij het organiseren van een evenement. Daarom denken we graag met je mee. Wij hebben veel ervaring met het invullen van bedrijfsevenementen. Van eten tot aankleding. Wij werken met partners waardoor we al het mogelijke eventmaterieel kunnen inzetten voor jouw evenement.

    Nog geen concreet idee hoe jouw evenement eruit moet zien? Neem contact met ons op en we denken graag met je mee over de invulling - van eten tot decoratie.

    Samen maken we positieve impact.
    Bij onze catering op locatie staat versgebakken pizza centraal. Pizza is onze superpower om zoveel mogelijk mensen kennis te laten maken met eten dat gruwelijk lekker én duurzaam is.

    Best slim toch? Want zeg nou eerlijk; wie houdt er nou niet van pizza?!

    Door ons in te schakelen als cateraar en leverancier op jouw evenement maak je impact op drie manieren:

    1. Je reduceert de CO2 uitstoot doordat wij:
      1. Geen vlees en vis gebruiken
      2. Producten zoveel mogelijk lokaal inkopen
      3. Geen wegwerpservies gebruiken
    2. We compenseren onze CO2 uitstoot. Aan de hand van ons model, berekenen we hoeveel kg CO2 eq uitgestoten wordt. Naderhand compenseren we dit volledig bij onze partner Climeworks. Zo realiseren we samen een net-zero evenement.
    3. We inspireren je gasten door een fantastische ervaring te bieden met duurzaam eten.

    Op zoek naar een leuke teambuilding activiteit?
    Naast onze catering, verzorgen onze pizzabakkers ook pizza workshops op locatie. Zij leren jou en je collega's hoe je zelf een zalige pizza kunt bakken.

    Geen suffe teambuilding of saaie presentaties. Eerst geven we een mini-pizza college waarbij we je meenemen in de geheimen van het perfecte pizzadeeg. Daarna mag iedereen losgaan in de keuken en zijn eigen picasso maken.

    Waar wacht je nog op?! Let's go!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    25 - 500 personen

    Geef je medewerkers een onvergetelijke ervaring met een bedrijfsfestival op de Veluwe. Wij regelen alles, van de sfeervolle styling tot het smakelijke diner. 

    Een bedrijfsfestival is niet alleen een fantastisch evenement dat de teamgeest versterkt, maar ook een uitdagende onderneming. Samen met jouw wensen en onze expertise zorgen we voor een bedrijfsevent dat in ieders geheugen gegrift blijft.

    Bij Fuori zijn we gespecialiseerd in openlucht evenementen en wij hebben bijzondere locaties beschikbaar voor jullie bedrijfsevent: een unieke Schaapskooi midden in het bos of een prachtige vuurplaats op het Landgoed. Deze unieke locaties bieden ruimte, privacy en een prachtige omgeving midden in de natuur die de hele dag exclusief voor jullie beschikbaar is. 

    Begin met een teambuildingsactiviteit en sluit af met een live outdoor cooking bij het kampvuur. Onze buitenkoks bereiden de heerlijkste gerechten voor jullie of begeleiden een stoere workshop buitenkoken. Waar gaat jullie voorkeur naar uit?

    Bij onze vuurplaats op het Landgoed hebben wij een unieke Argentijnse asado waar de koks, tijdens jullie festival, bijzondere ‘happen’ ter plekke klaarmaken. Wil je een handje helpen? Dat mag altijd.

    Dus wil jij dit jaar écht iets bijzonders vieren met je bedrijf of team? Laat Fuori dan een festival voor jullie organiseren.

    40 - 1000 personen

    Bedrijfsfeest in Vegas Style
    Beleef de spanning en glamour van Las Vegas tijdens een onvergetelijk bedrijfsfeest! Dit op maat gemaakte event zit vol uitdaging, sensatie, show en competitie. Bij binnenkomst over de rode loper worden jullie stijlvol ontvangen door prachtige Bondgirls, die speeldollars uitdelen en een heerlijk glaasje bubbels serveren. De professionele croupiers staan al klaar achter de speeltafels. Maar geen zorgen, er wordt niet gespeeld met echt geld. Het draait allemaal om de fun en de beleving!

    Wat kun je verwachten tijdens de Casino Cocktail Night?
    Na een korte uitleg van de croupiers en spelleiders gaat het spel van start. Ga jij all-in bij Roulette of speel je liever op safe? Versla je de bank met een winnende combinatie aan de Blackjack-tafel of test je je pokerface in een van de poker clinics? Alles is mogelijk!

    Liever niet gokken? Geen probleem! Geniet van heerlijke cocktails aan de bar en laat je verrassen door spectaculair live entertainment, helemaal afgestemd op jullie smaak.

    Sfeer en locatie
    Een casino avond is natuurlijk niet compleet zonder de juiste ambiance. Of je nu kiest voor een chique casino, een historisch fort, een artistiek kasteel of een luxe schip, wij adviseren je graag over de perfecte locatie. Liever op jullie eigen locatie? Geen probleem! We toveren elke ruimte om tot een stijlvolle Vegas-ervaring, compleet met bijpassende decoratie.

    Aan het eind van de avond wint de speler met de meeste speeldollars een mooie prijs. En natuurlijk stopt het feest daar niet: de DJ in de Casino Club draait door tot de laatste collega de dansvloer verlaat!

    Jullie wensen, onze expertise
    We hebben talloze ideeën en mogelijkheden om deze Casino Cocktail Night helemaal op maat te maken. Wil je dat wij de volledige organisatie uit handen nemen? Geen probleem! We bespreken graag alle wensen en zorgen voor een onvergetelijke avond.

    Wat is inbegrepen?

    • Professionele croupiers en spelleiders
    • Minimaal twee casino tafels
    • DJ voor alle verzoekjes
    • Onbeperkt gebruik van de Hollandse bar
    • Prijs voor de beste casino speler

    Toe aan een origineel bedrijfsfeest, volledig afgestemd op jullie wensen? Neem contact met ons op en vraag een vrijblijvende offerte aan!

    50 - 2000 personen

    Ja! Wij willen echt eens iets uitbundigs doen met ons team! En wat is nou leuker dan lekker onbevangen met z'n allen zingen? SingIt! The Battle is een wedstrijd waarin teams met elkaar de strijd aan gaan in een spannende zangcompetitie. Doen jullie mee?

    In meerdere spelrondes met verschillende opdrachten krijgen de teams de kans om hun zangtalenten aan te boren en te presenteren. Jullie kiezen uit verschillende bekende liedjes die jullie als groep of als duo ten gehore brengen. En natuurlijk doen jullie je uiterste best om de act zo groots mogelijk neer te zetten! Hierbij kunnen jullie gebruik maken van ons atelier, wat gevuld is met leuke en gekke kleding, pruiken, hoeden en props. Jullie kleden de act zelf aan, inclusief achtergrondkoor en dansers. Een komische jury van acteurs van InspirationCompany deelt punten uit voor de verschillende rondes. SingIt The Battle sluit af met een groot finalenummer en een prijsuitreiking voor het beste team.

    SingIt! The Battle is voor iedereen een fantastische teambuildingsactiviteit en staat garant voor ontzettend veel plezier. Je hoeft niet mooi of goed te kunnen zingen, iedereen kan meedoen!

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    25 - 100 personen

    Organiseer een bedrijfsuitje waar nog lang over wordt nagepraat! Bij A'DAM VR beleeft je team een dag vol spanning, teambuilding en plezier.

    Kies uit 14 unieke VR-games, waaronder uitdagende escape rooms, VR achtbanen en F1 sim-races. Combineer dit met een volledig verzorgd diner of lunch, compleet met drankarrangement en opties op maat. Met ruim 1500m2 het grootste VR-park van Europa.

    Een presentatie geven? Geen probleem! We bieden ruimte aan 300 personen en hebben alle faciliteiten voor licht en geluid om een professionele presentatie te kunnen geven. Combineer je event met de gaafste virtuale reality games om er een onvergetelijke event van te maken.

    Liever een groot bedrijfsfeest? Met ruimtes tot wel 900 personen, een spectaculair uitzicht over Amsterdam en brandingmogelijkheden wordt elk event een unieke ervaring.

    Een bezoek aan de toren is niet compleet zonder de adembenemende ervaring van A'DAM Lookout, waar je team geniet van het mooie uitzicht en misschien zelfs europa's hoogste schommel aandurft.

    Een toplocatie die eenvoudig bereikbaar is met OV en parkeermogelijkheden voor de deur, biedt A'DAM VR alles voor een succesvol en onvergetelijk evenement.

    Kom langs en ontdek zelf waarom A'DAM VR de ideale plek is voor jouw volgende zakelijk evenement of teambuilding activiteit.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    8 - 900 personen

    Ontmasker de dader tijdens Het Moorddiner
    Een gezellig etentje met collega’s verandert opeens in een spannende crime scene… Wie van jullie speelt zijn rol zo overtuigend dat niemand hem of haar doorheeft? En wie weet tijdens het dessert de moordenaar te ontmaskeren?

    Tijdens Het Moorddiner combineren jullie een heerlijke lunch of diner in een sfeervol restaurant met een spannend moordspel.

    Hoe werkt het?

    • De groep wordt verdeeld in (politie) teams van 4 à 5 personen.
    • Zes collega’s worden vooraf aangewezen als hoofdverdachten. Zij krijgen een rol, scripts en een kostuum. Zij staan tijdens dit spel volop in de schijnwerpers tijdens de verhoren.
    • De spelleider (inspecteur) leidt de verhoren. Het is aan de politieteams om scherp te luisteren, vragen te stellen en aanwijzingen te verzamelen.
    • Na elke verhoorronde krijgen de teams een mini game aan tafel. Lukt het om deze op te lossen? Dan ontvangen jullie extra informatie over de zaak.

    Tussen de gangen door ontrafelen jullie zo steeds meer van het mysterie.

    Het verhaal
    Fotograaf Cornelis had vandaag zijn grote expositie in het restaurant. Tussen 12.00 en 16.00 uur probeerde hij zijn kunstcollectie aan de man te brengen. Maar nog geen uur later werd Cornelis levenloos aangetroffen op het toilet… Wie van de aanwezigen had een motief? Wat is er gebeurd met het lege canvas? En welke geheimen verbergen de tentoongestelde foto’s?

    Het einde van de avond
    Na de laatste gang en mini game schrijven alle teams hun vermoedens op in een officiële “maatregel van bewaring”. Het team dat het dichtst bij de waarheid komt, wint het spel.
    Daarnaast is er een extra prijs voor de beste acteur onder de verdachten. Want zonder overtuigend spel, geen spannend moordmysterie!

    Perfect voor:

    • Combinatie tussen ontspanning en gezelligheid met teambuilding
    • Ideaal voor groepen van 15 – 100 personen
    • Speels, competitief en verrassend
    • Iedereen doet actief mee – óók de stille speurneuzen

    Durven jullie de uitdaging aan? Boek nu Het Moorddiner en beleef een bedrijfsuitje dat nog lang stof tot napraten zal geven.


    Tijdschema als Voorbeeld (u bepaalt zelf de starttijd):
    17.30    Aankomst in de horeca met een drankje
    17.45    Introductie spelleider met teamindeling en voorstellen verdachten
    18.15    Voorgerecht op tafel
    18.45    Verhoorronde 1
    19.15    Hoofdgerecht
    20.00    Verhoorronde 2 en 3
    20.45    Nagerecht
    21.00    Laatste mini game en invullen Maatregels van bewaring
    21.30    Prijsuitreiking
    21.45    Einde programma

    Het spel duurt effectief ongeveer 2,5 uur; verdeeld over 3 verhoren en spelrondes.

    De kleine letters:

    * Het spel dient te worden gespeeld in een afgesloten ruimte. Naast de tafels waar de gasten zitten te dineren hebben we 1 tafel nodig (het liefst een beetje centraal in de ruimte) waar ruimte is voor 6 gasten en waar de verhoorrondes aan kunnen worden gespeeld.

    Een leuke herinnering van deze dag om nooit meer te vergeten! Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 150 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Ervaar een spetterende Sailing & Dancing cruise vanuit Lelystad! Even lekker je zinnen verzetten met muziek, dans en het ultieme gevoel van vrijheid? Vaar gezellig mee en beleef een onvergetelijke middag & avond op het mooiste zeilschip van Nederland, Bounty! Met een hapje en een drankje onder muzikale begeleiding van een professionele DJ varen we richting de horizon of waar de wind ons brengt!

    “Vaar op unieke wijze mee en geniet van deze muzikale zeilbelevenis en laad met nieuwe energie je accu op.”

    Zeilen en ondertussen genieten van de heerlijke livesets. Met de voetjes van het dek of even ontspannen op het loungedek en genieten van het uitzicht, voor ieder wat wils!

    30 - 45 personen

    Een onschuldig etentje met je collega’s eindigt in een gruweldaad. Er is een moord gepleegd. Aan jullie de taak om de moordzaak op te lossen onder het genot van een hapje en een drankje. Hebben jullie het in je om een echte detective te zijn? Boek nu Case Blüdhaven als moorddiner op locatie naar keuze!  

    Kruip in de huid van echte detectives
    Jullie zijn heerlijk aan het dineren. Totdat de assistenten van de recherche ineens binnenvallen met een wel heel vreemd verzoek… Er blijkt een moord gepleegd te zijn en ze hebben jullie hulp nodig om het op te lossen. In de koffer vinden jullie bewijsmateriaal en puzzels om alles te weten te komen over het slachtoffer en de dader. Achterhalen jullie de moordenaar, het moordwapen en het motief? 

    Een spannend diner
    - De ultieme strijd tussen teams tijdens het diner.
    - Per team een escape koffer met levensecht bewijsmateriaal.
    - Inclusief enthousiaste begeleiding, professionele spelattributen en overheerlijke games.
    - Ontwikkeld door de makers van het NK-Escape Rooms.

    Wie zijn de beste detectives?
    Jullie spelen in teams. Lost jouw team de moordzaak het snelste op? Dan wint jullie team de trofee (en zijn alle inwoners van Blüdhaven natuurlijk weer veilig)! Maar ben niet te haastig. Als je één van de drie antwoorden fout hebt, kun je namelijk al niet meer winnen…

    5 - 2500 personen

    Een compleet verzorgde drive in karaokeshow inclusief presentator, dj, uitgebreid aanbod aan karaoketitels en -lijsten. ABC Events verzorgt al jaren oergezellige karaokeshows in cafés en andere gelegenheden. Wilt u een karaokeavond organiseren? Wij verzorgen een feestelijk programma waarbij de Karaokekandidaten de ster zijn! 

    Evenement 
    We kijken altijd goed naar de locatie en groepsgrootte zodat het een passend geheel wordt. Met onze showmasters komen we naar een gewenste locatie, compleet met geluidsstudio, microfoons en een pakket aan karaokenummers. We kunnen een heuse wedstrijd neerzetten, of als extraatje dienen tijdens een gezellige feestavond. Desgewenst kunnen we de artiesten ook verkleden zoals vroeger bij de soundmixshow. Een gek hoedje, brilletje of plaksnor kan zorgen voor hilarische momenten.

    Hits
    Wij hebben voor onze gasten meerdere draadloze microfoons zodat de artiest vrij is in zijn bewegen. Daarnaast kunnen er meerdere personen tegelijkertijd zingen zodat er een “zwoel” duet of een enthousiaste band geïmiteerd kan worden. Lekker uit je dak met zowel Nederlands als Engelstalige muziek, stuk voor stuk hits, zodat de gasten uit hun dak gaan op de lekkere feestnummers. 

    Show 
    Wij gaan standaard uit van een twee uur durende show, maar deze kan natuurlijk verlengd worden. Wij hebben een beamer met groot professioneel scherm, zodat ook het publiek mee kan zingen, swingen en kijken. Eventueel kunnen we de show ook nog voor u uitbreiden met een complete lichtset, variërend van spots tot aan lasereffecten. Worden er geen nummers aangevraagd? Dan vullen wij de tijd zelf in, en proberen wij uw gasten tot een optreden te verleiden!

    Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen? Vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    20 - 1000 personen

    Ik Hou van Kerst is hét hilarische kerstspel vol muziek, spanning en teamgevoel!
    Stel je een vrolijke kerstquiz voor, maar dan in de stijl van Ik Hou van Holland. Teams nemen het tegen elkaar op in verrassende rondes met een feestelijk tintje. Van spelling tot muziek, van “Wie ben ik?” tot het spannende cadeauspel – alles draait om plezier, gezelligheid en slim teamwork.

    Of je nu met collega’s, vrienden of je hele afdeling speelt: dit is dé activiteit om samen in kerststemming te komen. En het mooiste? Iedereen kan meedoen – quizkennis, humor en een beetje lef brengen je ver.

    Teamimpact: Samen in de kerststemming
    Ik Hou van Kerst is een luchtige teambuilding met een feestelijk tintje:

    • Samenwerking – opdrachten waarin teams elkaar moeten aanvullen om te scoren.
    • Energie – het hoge tempo en de humor zorgen voor een flinke dosis enthousiasme.
    • Aandacht – samen strijden voor de titel houdt iedereen scherp en betrokken.

    Dit spel brengt collega’s dichter bij elkaar en zorgt voor een gezamenlijke kerstbeleving die nog lang wordt nagepraat.

    Hoe verloopt het spel Ik Hou van Kerst?
    Van kerstmuziek tot cadeaustress: dit staat je te wachten!

    • Een enthousiaste quizmaster leidt jullie door de rondes, zorgt voor de sfeer en houdt de score bij
    • Afwisselende spelrondes: denk aan spellen met taal, muziek, en snelle vragen waarbij je scherp moet blijven.
    • Veel herkenning en hilariteit met kerstfiguren, bekende liedjes en grappige twists.
    • Samenwerken loont: sommige opdrachten vragen om slimme tactiek en goede afstemming binnen het team.
    • Finale met spanning: het rad bepaalt de laatste kans om de winst binnen te slepen!

    Een ding is zeker: jullie eindigen de avond met lachende gezichten en volop kerstgevoel.

    10 - 100 personen

    Deze spelshow is niets vergeleken met andere spelshows.

    Bij deze spelshow speel je niet 1, niet 2 maar 3 quizzen in één!

    Jullie beginnen in de sferen van een kroeg en spelen daar onze ontzettend leuke en spannende Pubquiz.
    Hier wordt jullie algemene kennis getest in verschillende rondes. Na de korte pauze heb je helemaal het gevoel dat je samen met je vrienden koningsdag aan het vieren bent, want het is nu tijd voor de Gek op Holland Quiz! De Nederlandse vlaggetjes zijn uitgedeeld, de Hollandse nummers spelen door de speakers, de bekende koppen komen voorbij in de “Wie ben ik?” ronde. Laat jij zien dat je de ultieme “Holland Kenner” bent?

    Nu jullie ondertussen al zoveel plezier hebben, zijn jullie wellicht bang dat de avond er bijna op zit, maar wees gerust, het is nu tijd voor de mooiste dagen van het jaar, namelijk KERST!
    Nu hoor ik je denken, Kerst NU?! Eigenlijk wil ik het wel, maar mag het niet. Bij ons mag het wel! En daarom worden de Hollandse vlaggetjes ingewisseld voor de feestelijke kerstmutsen en gaan jullie scenes bekijken uit iconische kerstfilms, gillen jullie mee met Mariah Carey en ontdekken jullie grappige kerstweetjes.

    Kort gezegd, de Most Event Spelshow is niet zomaar een spelshow, het is een beleving...
    Ben jij klaar om je kennis te testen en te genieten van een onvoorspelbare spelshow? Welke quizronde kijk jij het meest naar uit? Laat je verassen en boek nu deze unieke ervaring!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    5 - 400 personen

    Het programma 'Tiroler Spiele' is een Duits-Oostenrijks uitje waarbij de heren worden uitgedost in een originele lederhose en de dames worden verkleed als echte Dirndls. Het is een 4 uur durend competitief programma waarbij een combinatie is gemaakt van een actief outdoor programma met een feestelijke afsluiting op het kamp.

    Activiteiten
    Het outdoor programma bestaat uit onderdelen als Katapult Bauen, Bogenschießen en Holzhacker Wettrennen. Bij de feestelijke afsluiting, het Alpenfest, krijgen de deelnemers een pul met een liter Duits bier, is er schlagermuziek en worden er een aantal stoere spelletjes gespeeld.

    Catering
    Het Alpenfest kamp is een heerlijke plek om te vertoeven. We kunnen uw dag van begin tot eind verzorgen. U kunt bij ons lunchen en dineren maar bijvoorbeeld ook vergaderen. Neem plaats in één van de tenten, zoek een plekje buiten of bij één van de drie overdekte vuurplaatsen. Herzlich wilkommen!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 60 personen

    Knallend het nieuwe jaar in op een leuke originele manier? Dan is de New Years Apres Ski Party wat voor jullie! Een volledig verzorgd nieuwjaarsborrel met activiteiten, gezelligheid, hapjes en drankjes. Begin de ontvangst in echte après-ski stijl door te komen in skibrillen, mutsen of andere leuke accessoires. Zo zit de sfeer er meteen goed in! Maar geen zorgen, ook zonder deze items maken we er een feestje van. We presenteren de bekende Pub Quiz, maar dan met een winterse twist en extra spellen, helemaal in après-ski stijl. Geniet van een gezellige avond met heerlijke hapjes en drankjes erbij! Alles entertaint door onze eigen vinyl DJ!

    De rondes
    Met verschillende rondes is er genoeg entertainment tijdens de activiteiten. De New Years Apres Ski Party bestaat uit de volgende rondes:

    • Apres Ski opwarming - leuke start van de quizmasters
    • Vragenronde - kennis van winter en wintersport? Dat komt hier goed van pas!
    • Video / foto ronde - grappige video's op een groot scherm
    • Bierproeverij ronde - ben jij een echte kenner? Test je kennis tijdens het raden van merken (alcoholisch en non alcoholisch)
    • Snaps oder Jagermeister - shotje in glaasjes van ijs
    • Apres Ski muziek quiz - natuurlijk met nummers zoals 'Who istt die Mutti of Nickie Lauda?'
    • Optioneel: Ijshak ronde - van glashelder ijs maak je binnen no time een mooie creatie

    Ben jij echt een après ski talent? Dan hebben we de Jodel bonus ronde: wie heeft de origineelste en luidste jodel van de dag?

    Winnaars
    Er valt natuurlijk ook wat te winnen tijdens deze gezellige middag/avond! Elke ronde worden er punten uitgedeeld en aan het einde sluiten we af met een leuke prijsuitreiking inclusief leuke prijs voor de winnaars!

    Tip! Voor een extra gezellige avond kunnen we bonuspunten toekennen aan de teams of deelnemers met de meest originele après-ski outfits. Het is aan jullie om hier samen creatief mee aan de slag te gaan!

    “Jetzt geht’s Los”

    100 - 1000 personen

    De leukste en meest afwisselende PubQuiz! Zin in een gezellige avond vol quizvragen en humor? Daag je familie, vrienden of collega’s uit en jullie vervelen je geen moment! Van luister- en kijk vragen tot hilarische spellen alles komt aan bod! Welk team mag zich na vanavond de ultieme PubQuiz winnaar noemen?

    Wat is de PubQuiz?
    - Kennis, muziek, doe- denkspellen afgewisseld met teamspellen
    - Alles wordt in goede banen geleid door de enthousiaste quizmaster van Uitjes en Eten
    - PubQuiz trofee voor het winnende team

    Omschrijving programma
    Jullie worden ontvangen door de quizmaster van Uitjes en Eten. In teams gaan jullie de strijd met elkaar, dit gebeurt aan de hand van muziek, film, reclame, luister en kijkvragen met daarnaast uitdagende en hilarische spellen. Door de afwisseling zullen jullie niet de hele avond aan tafel zitten met jullie team. Tijdens de quiz wordt het geheugen getest en staat voornamelijk samenwerking en plezier voorop. Wel team kan goed samenwerken en weet de meeste antwoorden? Het winnende team neemt de PubQuiz trofee mee naar huis!
    Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner. 

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan?

    15 - 2500 personen

    Over deze pagina

    Bedrijfsfeesten in Baambrugge zijn er in vele soorten en maten. Op WegmetdeBaas zijn er daarom ook heel veel verschillende soorten bedrijfsfeesten in Baambrugge te vinden. Zo zijn er diverse themafeesten, feestavonden en actieve bedrijfsfeesten te vinden op WegmetdeBaas. Ook in tijden van recessie is het van belang om zo nu en dan een bedrijfsfeest in Baambrugge te organiseren. Een bedrijfsfeest in Baambrugge motiveert het personeel waardoor zij zich nog meer zullen inzetten voor het bedrijf. Dat is toch heel belangrijk ten tijden van recessies. Vindt daarom snel een bedrijfsfeest in Baambrugge en vraag direct meer informatie aan. De aanbieders op WegmetdeBaas zullen snel contact met u opnemen om uw wensen te bespreken voor uw bedrijfsfeest in Baambrugge.