Bijzonder afdelingsuitje in Vlaardingen

Filteren

Filters

LenteUitjes 2025
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
410 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Vlaardingen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Klaar om de stad te ontdekken? Tijdens City Discovery Game ontdekken jullie de geheimen van de stad terwijl jullie kennis getest wordt. Weten jullie de verborgen plekjes in de stad te vinden en de bijbehorende opdrachten uit te voeren?

    Wat is City Discovery Game?
    - Interactieve manier om de stad op een andere manier te leren kennen in combinatie met de Uitjes en Eten app
    - Aanwijzingen en aanmoediging op afstand van de Uitjes en Eten begeleider
    - Prijs voor het winnende team

    Omschrijving programma
    Bij aankomst belt de begeleider jullie voor een korte introductie en het opstarten van het spel. Zodra jullie zijn ingelogd en de teams zijn ingedeeld kunnen jullie van start! Aan de hand van verschillende opdrachten ontdekken jullie de stad terwijl jullie kennis op de proef wordt gesteld, ondertussen worden jullie aangemoedigd om leuke foto’s te maken. Welk team weet de meeste geheime plekjes in de stad te vinden?
    Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner. 

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan? Bekijk hier onze 300+ reviews op Google!

    8 - 2500 personen

    Ik Hou van Holland, Het landje aan de Zuiderzee!
    Houden jullie van een feestje? 
    Wij zeker wel, daarom houden we ook van een "Ik Hou van Holland" Quiz en komen geheel in stijl gekleed in rood-wit-blauw en oranje.

    Wij zorgen voor een leuke aankleding van alle teams bij deze quiz, leuk voor de foto`s

    Na de indeling van de teams kiezen jullie een Teamcaptain. 
    De Teamcaptain wordt extra feestelijk aangekleed voor de Ik Hou van Holland Quiz.

    Onze Quizmaster maakt er een gezellige boel van, net zoals Linda de Mol. Onder het genot van Gratis Oud-Hollands snoep komen er 
    alllerlei verschillende onderdelen van de tv hit “Ik hou van Holland” voorbij inclusief het "Ik Hou van Holland" Rad

    Welk team mag een slinger geven aan het "Ik Hou van Holland" Rad in de finale? 
    Welk team mag onder luid gejuich naar voren komen voor de prijsuitreiking?

    We weten het na een Quiz vol met leuke spellen, muziek en vragenrondes.

    Boek nu deze Ik Hou van Holland Quiz voor het allerleukste bedrijfsfeest en bel of mail met Simona voor meer informatie.

    Al onze quizzen zijn inclusief:

    • Quizmaster
    • Medailles voor het winnende team
    • Alle benodigdheden
    • Aankleding van de deelnemers
    • Lekker snoep voor iedereen
    • Reis en parkeerkosten


    Vul voor meer informatie over dit bedrijfsuitje kunt u het aanvraagformulier invullen!

     

    20 - 500 personen

    Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. 

    Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.

    Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.

    Zie hieronder de mogelijkheden:

    - 60’s & 70’s
    - 80’s & 90’s
    - 2000 tot nu
    - Nederpop
    - Divers

    Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster. 

    Inclusief:
    - Popquiz
    - Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
    - 3-gangen diner
    - Locatiehuur
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs: 
    10 - 19 personen: €69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: €64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Movie Event en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte speelfilms! 

    De groep wordt opgesplitst in teams, die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en een cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip), Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Aan het eind van de dag worden de films plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste acteur, actrice en beste film. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!

    Het Movie Event is een ludiek en verrassend event met de films als blijvend aandenken aan deze dag.
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    20 - 250 personen

    Heb je altijd al eens in de schoenen van James Bond willen staan of wil je je vrienden of familie wel eens als Harry Potter zien acteren? Kies dan voor de verrassende workshop speelfilm maken en produceer jullie eigen speelfilm!

    Een komedie, een thriller of een spannende actiefilm… Alles is mogelijk tijdens de workshop speelfilm maken. Samen een film maken, zorgt gegarandeerd voor plezier. Jullie zullen niet alleen acteren, maar jullie vormen ook de crew achter de schermen. Tijdens deze workshop schrijven jullie als groep een eigen script. Vervolgens worden de taken verdeeld onder de deelnemende personen. Dit kunnen taken voor of achter de camera zijn. Dit is dan ook de kracht van deze workshop: iedereen kan actief meedoen in een functie die bij hem of haar past! Camera aan? Action!

    10 - 9999 personen

    Ja! Wij willen echt eens iets uitbundigs doen met ons team! En wat is nou leuker dan lekker onbevangen met z'n allen zingen? SingIt! The Battle is een wedstrijd waarin teams met elkaar de strijd aan gaan in een spannende zangcompetitie. Doen jullie mee?

    In meerdere spelrondes met verschillende opdrachten krijgen de teams de kans om hun zangtalenten aan te boren en te presenteren. Jullie kiezen uit verschillende bekende liedjes die jullie als groep of als duo ten gehore brengen. En natuurlijk doen jullie je uiterste best om de act zo groots mogelijk neer te zetten! Hierbij kunnen jullie gebruik maken van ons atelier, wat gevuld is met leuke en gekke kleding, pruiken, hoeden en props. Jullie kleden de act zelf aan, inclusief achtergrondkoor en dansers. Een komische jury van acteurs van InspirationCompany deelt punten uit voor de verschillende rondes. SingIt The Battle sluit af met een groot finalenummer en een prijsuitreiking voor het beste team.

    SingIt! The Battle is voor iedereen een fantastische teambuildingsactiviteit en staat garant voor ontzettend veel plezier. Je hoeft niet mooi of goed te kunnen zingen, iedereen kan meedoen!

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    25 - 100 personen

    City Game The Phone, spannend groepsspel waarbij alles draait om dat ene telefoontje!

    Tegenwoordig zijn we eigenlijk allemaal wel een beetje telefoonverslaafd. Whatsapp, Instagram en Facebook we hebben het allemaal! Maar goed, vaak krijgen we niet het bericht dat we een schat met leuke inhoud moeten gaan zoeken toch….? Ergens in de stad ligt deze begraven en aan jullie de spannende taak om deze locatie te ontcijferen! Het team dat als eerste op deze locatie aankomt is de winnaar van de dag.

    Samen met je team ga je de stad in om de opdrachten uit te voeren die je via The Phone doorkrijgt. Denk hierbij aan kennisvragen en leuke foto opdrachten. Hebben jullie de opdracht goed volbracht? Dan ontvangen jullie een aanwijzing. Hoe beter het teamwork, hoe meer aanwijzingen jullie van The Phone ontvangen. Met deze aanwijzingen kunnen jullie de geheime bergplaats vinden van de schat. Tenzij een ander team jullie voor is…


    Wat staat je te wachten tijdens Citygame The Phone?
    City Game The Phone begint rustig. We zetten je eerst even in de wacht. Onder het genot van een kop koffie, thee of wat fris krijgen jullie een uitgebreide speluitleg door onze enthousiaste eventbegeleider die jullie de gehele dag zal begeleiden. Daarna vormen we teams en na een laatste strategische briefing gaan jij en je team de stad in op zoek naar de schat.

    Honger naar meer?
    Een lunch of een diner is een perfecte afsluiter na zo’n dag struinen en puzzelen in de stad. Dit zit niet bij de prijs inbegrepen, maar er zijn diverse mogelijkheden. Neem hiervoor contact op. Citygame The Phone is in diverse steden in Nederland, België en Duitsland te spelen (ook in het Engels).

    Citygame The Phone duurt ongeveer 3 uur.

    Inclusief twee drankjes (koffie, thee of frisdrank) bij ontvangst per persoon

    6 - 5000 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Wie beschikt er over de meeste algemene kennis? Kom erachter tijdens het slimste team. Ga de strijd aan met je familie, vrienden of collega’s en stel jullie kennis over verschillende onderwerpen op de proef. Welk team mag zich na vandaag officieel ‘Het Slimste Team’ noemen?

    Wat is Het Slimste Team
    - Uitdagende kennis quiz met voor ieder wat wils
    - Alles wordt in goede banen geleid door de enthousiaste quizmaster van Uitjes en Eten
    - Strijd met jouw team voor de Slimste Team trofee

    Omschrijving programma
    Neem plaats op de Slimste Team stoelen en ga de teamstrijd aan! Beantwoord quizvragen om seconden te scoren in de 3, 6, 9 ronde. In de Open Deur worden de vragen gesteld door een bekende Nederlander. Tijdens De Galerij worden 8 foto’s getoond met een overkoepelend thema, weten jullie dit te raden? Daarna volgen ook nog het Collectief geheugen en de Puzzelronde. Werk goed samen en probeer jullie kennis te bundelen! Want weet je het niet? Dan gaat het andere team er misschien wel met jouw seconden vandoor! In de finale spelen jullie de secondes van de tegenstander weg. Wie weet als eerst de teller van het andere team op nul te zetten en gaat er met de winst naar huis?
    Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner. 

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan? Bekijk hier onze 300+ reviews op Google!

    15 - 2500 personen

    Bamboe Toren Bouwen - Het Ultieme Teambuilding Uitje!

    Bent u op zoek naar een unieke en uitdagende teambuilding activiteit voor uw volgende bedrijfsuitje? Zoek dan niet verder! Onze workshop "Bamboe Toren Bouwen" biedt u de perfecte mix van plezier, uitdaging en samenwerking.

    Wat is de Bamboe Toren Bouwen Workshop? In deze interactieve workshop gaan teams de strijd met elkaar aan om de hoogste bamboe toren te bouwen. Gewapend met bamboestokken en elastieken, moet elk team hun technische vaardigheden, creativiteit en samenwerkingsvermogen aanspreken om een indrukwekkende structuur van wel meer dan 15 meter hoog te bouwen!

    Waarom kiezen voor deze workshop?

    • Teambuilding: Samenwerken is essentieel in deze workshop. Het bevordert communicatie, tactiek en technisch inzicht binnen uw team.
    • Creativiteit: Naast torens kunt u ook bruggen, poorten en andere constructies creëren.
    • Plezier: Het is een plezierige en spannende activiteit die iedereen zal bijblijven.
    • Flexibiliteit: De workshop kan als een losse activiteit of als onderdeel van een groter bedrijfsuitje worden geboekt.

    Materialen en Veiligheid Alles wat u nodig heeft, wordt door ons verzorgd: van bamboestokken en elastieken tot deskundige begeleiding. Veiligheid en plezier staan bij ons voorop.

    Boek Nu! Neem een kijkje bij onze arrangementen en prijzen en lees de enthousiaste reviews van eerdere deelnemers. Kies voor een unieke ervaring met onze "Bamboe Toren Bouwen" workshop en til uw volgende bedrijfsuitje naar een hoger niveau!

    10 - 3000 personen

    Een unieke bingo
    Een gevarieerde reeks bingo-varianten zorgt voor een avond vol spanning en plezier! Of je nu een doorgewinterde bingospeler bent of nog nooit eerder een bingokaart hebt vastgehouden, iedereen doet mee! Bij het Bingoballen Festival draait alles om plezier, teamwork en een vleugje competitie.

    Elke ronde een ander thema. Iedere ronde onvoorspelbaar en vol humor. Gooi je snelheid, muzikaliteit, behendigheid en creativiteit in de strijd en ga met je team voor die volle bingokaart. Maar let goed op… want een valse bingo wordt kei hard gestraft!

    Wij verzorgen bij iedere bingo een originele, kleine prijs. Daarnaast hebben we ook diverse teamchallenges, geheel in het bingothema, waarbij aan het eind van de avond één team als winnaar uit de bus zal komen. Uiteraard is het ook mogelijk om jullie persoonlijke prijzen toe te voegen!

    Programma voorstel
    19:30 - 20:00       Ontvangst, speluitleg en verdeling van de teams
    20:00 - 21:00       Eerste deel: Bingoballen Festival
    21:00 - 21:15       Pauze
    21:15 - 22:15       Tweede deel: Bingoballen Festival
    22:15 - 22:30       Prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • Enthousiaste spelbegeleiding
    • Gebruik van alle benodigde materialen
    • Dynamisch spelprogramma
    • Originele prijzen 
    • Alle benodigde apparatuur
    • Reis- en reserveringskosten

    Optioneel

    • Opdrachten op maat gemaakt
    • Lunch, borrel en/of diner
    • Combineren met andere activiteiten
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!
    15 - 200 personen

    Wil je dit jaar echt wat leuks doen met het bedrijfsuitje? Een dagje TV en Film maken! Bij TVworkshop ben je aan het juiste adres. Je mag alles zelf doen zoals camera, licht, geluid en natuurlijk acteren. 

    Soap maken
    Nu is het dan eindelijk tijd om al die sappige roddels van de werkvloer vast te leggen in een echte soap. Gemaakt en gespeeld door jou en je collega’s!

    Speelfilm maken
    Kruip in de karakters van een bekende film en speel die scènes op je eigen manier. Wij monteren de film in een spannend resultaat!

    Commercial maken
    Waarom onthoud je dat ene spotje wel en dat andere niet? We gaan het je vertellen. En beter nog, we gaan er zelf een maken!

    Lipdub maken
    Met het hele bedrijf in 1 take een videoclip opnemen. Iedereen is een aantal uren met elkaar in touw om de clip zo leuk mogelijk te maken. 

    Videoclip maken
    Kanye West, Anouk, of een gouwe ouwe uit de 80′s. Samen maken we er iets moois van waar nog lang over nagepraat zal worden.

     Onze workshops staan garant voor een middag gezelligheid, lol en zeker ook een mooi creatief resultaat, je eigen soap, lipdub of spannende serie. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in! 

    10 - 500 personen
    Ontdek de wereld van curling! Onze Curling Clinic biedt teams en groepen een unieke, uitdagende en plezierige ervaring, met de exclusieve toevoeging van echte Europese competitie granietstenen – precies zoals de professionals gebruiken.

    Bij onze clinics draait alles om teambuilding: deelnemers leren samen de basistechnieken en strategieën van curling en nemen het tegen elkaar op in een leuke, competitieve setting, onder begeleiding van ervaren instructeurs.

    Deze activiteit is perfect voor alle leeftijden en niveaus, waardoor iedereen kan deelnemen – of ze nu voor het eerst op het ijs staan of al ervaring hebben. Op zoek naar een uitje dat zowel leuk als leerzaam is? Curling is een geweldige manier om samenwerking, communicatie en strategisch denken te bevorderen, terwijl je geniet van een speelse competitie.

    Zorgeloos genieten? Wij nemen alle organisatorische taken uit handen, zodat jij en je groep volop kunnen focussen op de ervaring en het plezier.

    Kies voor een onvergetelijke ervaring met onze Curling Clinic, waar elk spel draait om plezier, het versterken van relaties en het creëren van blijvende herinneringen – allemaal met de authentieke kwaliteit van echte competitie curlingstenen.

    Natuurlijk is het mogelijk om af te sluiten met een heerlijk dinner of een gezellige bbq of borrel.

    10 - 1000 personen

    Op zoek naar teambuilding met een flinke dosis humor?
    Ja, verandering is soms nodig, maar het hoeft niet saai of serieus te zijn! Herken je dit? Je team zegt vaak: “Zo doen we het hier altijd” of “Zo ben ik nu eenmaal”? We zijn gewoontedieren en kuddedieren, maar we willen ook vooruit, samenwerken en resultaten behalen. Toch stuiten we steeds weer tegen die onzichtbare muur van ‘vastgeroeste’ gewoontes.

    Tijd voor verandering, maar wel met een beetje humor.
    Met de ‘Zo ben ik nu eenmaal’ show brengen we een verfrissende en humoristische blik op veranderprocessen. Door samen te lachen om de typische archetypes in je team, zoals Touwtjes in handen Tilly, Regelrechte Rick, Open deur directeur Dries en Kantelkoning Jack, ontdek je hoe veranderen makkelijker én leuker kan zijn. Ja, je kunt zelfs lachen om je eigen gedrag – en dat maakt alles net een stukje eenvoudiger!

    Waarom? Omdat humor de perfecte manier is om de vicieuze cirkel van “Zo doen we het hier” te doorbreken en je team uit de comfortzone te krijgen. Je zult merken dat irritaties ineens omgezet kunnen worden in inspiratie. Zoals Jung al zei: Wat je irriteert aan andere, vertelt je wat jezelf te ontwikkelen hebt. En die inzichten zorgen voor misschien wel de echte verandering.

    Honderden teams gingen je voor.

    Met de ‘Zo ben ik nu eenmaal’ show maakten we inmiddels honderden teams lachend bewust van wat er nodig is om soepel samen te werken en ontspannen te veranderen. Praten mét elkaar in plaats van over elkaar. Kijken naar jezélf in plaats van wijzen naar een ander en je irritaties gebruiken als inspiratie en groei.

    “Indringend, confronterend, humoristisch! Ik kan de show van harte aanbevelen als je op zoek bent naar iets waarbij je de groep (inclusief jezelf) een spiegel wilt voorhouden.’

    "Het was een voltreffer. Precies wat je in zo’n organisatie nodig hebt. Je gaat met een glimlach weg en toch heb je ook een boodschap meegekregen."

    "De types in deze show zijn zo geweldig neergezet, die vergeet je nooit meer. Mensen gebruiken het nog veel om elkaar aan te spreken op gedrag. Ik merk dat mensen zichzelf nu vaker corrigeren, veel bewuster zijn geworden van hun eigen valkuilen" 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 

    Kijk voor een visuele impressie in de bioscoop van Studio Spaak op studiospaak.nl

    25 - 500 personen

    Ben je klaar voor een dag vol knotsgekke avonturen, lachen tot je buikpijn hebt en een competitie waarbij creativiteit de overhand heeft?

    Grijp je vrienden bij de arm en dompel jezelf onder in de waanzinnige wereld van Crazy 88!

    Wat kun je verwachten?

    • Te gekke opdrachten:
      Dans als niemand kijkt op het drukste plein, vraag een vreemde om een zelfverzonnen gedicht, of doe iets nog veel gekkers! Alles vastgelegd op camera, want geloof ons, dit wil je voor altijd herinneren.
    • Competitie:
      De meest originele, grappige en bizarre acties leveren de meeste punten op. Wie wil er nu niet met de titel "Crazy 88 Kampioen" naar huis gaan?
    • Onvergetelijke herinneringen:
      Creëer samen onvergetelijke herinneringen met je vrienden of collega's.
    • Win een prijs:
      Voor het team met de meeste punten wacht er een prijs. De ultieme beloning voor de meest waanzinnige dag!

    Waar wacht je nog op?
    Trommel je team op, gooi die remmen los en boek deze activiteit voor een dag vol knotsgekke momenten. Crazy 88 - waar de stad jouw speeltuin wordt en het plezier nooit stopt!

    5 - 400 personen

    Je kent ze wel, de cruciale gebeurtenissen die je doen rillen van de zenuwen. HELP, de Directeur is ontvoerd draait hierom! Gaan jullie hem of haar überhaupt wel terugvinden of falen jullie en zal hij/zij voorgoed verdwijnen? HELP, de Directeur is ontvoerd draait om deze spanning en de telefoon speelt een hoofdrol. Samen met je team ga je de stad in om opdrachten uit te voeren die je via de mobiele telefoon doorkrijgt. Bij ieder goed volbrachte opdracht ontvangen jullie een aanwijzing. Hoe beter het samenspel, hoe meer aanwijzingen jullie ontvangen. Met deze aanwijzingen kunnen jullie de geheime schuilplaats vinden waar de Directeur vast wordt gehouden. Tenzij een ander team er eerder bij is…  


    Wat staat je te wachten tijdens HELP, de Directeur is ontvoerd!?
    Vooraf wordt er een filmpje gemaakt en naar iedereen verstuurd, waaruit blijkt dat de Directeur ontvoerd is! Op locatie begint de dag rustig maar krijgen jullie al snel in de smiezen dat er iemand mist. Bij ontvangst krijgen jij en je collega's een uitgebreide speluitleg. Daarna vormen we teams en na een laatste strategische briefing gaan jij en je team de stad in. Via de telefoon krijg je diverse opdrachten en vragen door. Deze voer je uit of beantwoord je. Aan het einde van het spel keer je terug naar het ontvangstpunt, daar wordt de uitslag berekend en het winnende team bepaald! 
     
    HELP, de Directeur is ontvoerd is in diverse steden in Nederland, België en Duitsland te spelen (ook in het Engels).
     
    HELP, de Directeur is ontvoerd duurt ongeveer 3 uur.
    Kleinere gezelschappen en groepen groter dan 30 personen ontvangen een aangepaste offerte.
    6 - 5000 personen

    Over deze pagina

    Je werkt samen met mensen van jouw afdeling. Maar wat weet je nu eigenlijk precies van elkaar?  Het is belangrijk en goed voor de teamgeest om minimaal één keer per jaar kennis te maken op een andere manier met elkaar, dan alleen op de afdeling. Even met elkaar weg, en elkaar op een andere manier leren kennen! En wanneer kan dat beter dan tijdens een afdelingsuitje? Van dinnergames tot citygames en van actieve groepsuitjes tot relaxte teamuitjes in Vlaardingen. Leer elkaar en de afdeling echt kennen! Op WegmetdeBaas vindt u vele bijzondere afdelinguitjes!