Bijzonder afdelingsuitje in Nijverdal

Filteren1filter

Filters

Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
378 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Nijverdal
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    De kracht van 'Magisch (om)denken'.
    In deze workshop van een uur weet Peter Vogel het publiek te verbazen en verwonderen, laat hij ze (glim)lachen, maar de ludieke kracht van deze workshop is dat 
    het vooral een eye-opener is om te (onder)handelen met resultaat. Omdenken naar plan B of C, en dat met een magic touch!

    Als goochelaar (magisch entertainer) denk Peter Vogel altijd oplossingsgericht. 

    De mooie inzichten en ervaringen die Peter in de afgelopen dertig jaar heeft opgedaan in zijn succesvolle carrière als professioneel goochelaar, hebben hem een unieke kijk op de wereld gegeven. Hij kijkt in zijn vak immers altijd anders naar situaties, dagelijkse problemen en persoonlijke interacties. 

    De unieke ervaring van Peter in het presenteren en manipuleren van informatie als goochelaar om een betere ervaring voor het publiek te creëren, bevat waardevolle inzichten voor vele facetten in het bedrijfsleven. Peter kan met zijn magic skills mensen beïnvloeden, op een makkelijke manier connectie maken en situaties naar zijn of haar hand zetten. In deze workshop leert Peter zijn publiek op een ludieke manier omdenken in het dagelijkse (bedrijfs)leven en laat ze ontdekken wat de geheimen van de goochelkunst zijn, zonder dat ze ingewikkelde trucs hoeven te leren.

    Interactie, hilariteit en vooral zeer effectief in het bedrijfsleven.
    Het lijkt Peter leuk om zijn ervaringen en inzichten ook met jouw team te delen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    5 - 60 personen

    Party hardy! De kater komt later. 

    Bij een goed vrijgezellenfeest of bedrijfsuitje maak je de volgende dag pas de schade op. Met een flinke kater in je kop: verloren spullen, lippenstift op vreemde plaatsen, blauwe plekken... Net als de vier hoofdrolspelers in de briljante speelfilm ‘The Hangover’. TB Events biedt je de mogelijkheid om The Hangover nu zelf real time te beleven tijdens je party!
     
    De setting:
    Hoofdpijn! Langzaamaan wakker worden is er helaas niet bij vandaag. Jullie herinneren je namelijk niets meer van de afgelopen avond en de bruidegom is spoorloos! Het huwelijk vindt morgen plaats, tijd om in een noodtempo te reconstrueren wat er in hemelsnaam gisteravond allemaal gebeurd is en vooral.. waar is Doug gebleven!
     
    Wat staat jullie te wachten tijdens The Hangover?
     
    Je kunt niet droog de strijd in en dus word je ontvangen met een biertje. Na een korte speluitleg vormen we teams van vier tot zes man en gaan jullie met de TB Events app op jullie smartphone en het handboek op pad. The city is your playground! In de tas zitten attributen die jullie nodig hebben om de verschillende - laten we zeggen - ‘vreemde‘ opdrachten uit te voeren. Wat er niet in zit moeten jullie zelf zien te regelen. Aan jullie de taak om de opdrachten zo snel en zo goed mogelijk uit te voeren, zonder al teveel kleerscheuren.
     
    Helemaal in je rol? Da’s maar goed ook, want jullie leggen alles vast die dag, op foto en film. Handig voor de dag erna.
    Aan het einde van het spel keer je terug naar het ontvangstpunt. Onder genot van een laatste drankje wordt de winnaar bekend gemaakt.

    6 - 500 personen

    Wil je geluk of wil je gelijk? Ben je een ja-mens of ben je een nee-mens? Of kun je geen nee zeggen? Zie je wat er wel is of zie je wat er niet is? Zie je wat er mogelijk is of zie je wat er onmogelijk is? Hoe kijk je naar het leven? 

    De WellesNietesShow is misschien wel de allerleukste en leerzaamste theatershow van Nederland! In deze show krijgen we te zien dat we allemaal verschillend zijn en niet altijd weten hoe we met elkaar om moeten gaan. Deze leerzame en humoristische show is voor iedereen een feest van herkenning. Op ludieke wijze maken tweelingbroers Ted en Fred ons duidelijk dat we allemaal anders zijn, dat we anders communiceren en ook echt anders naar de wereld kijken! Want wat voor de één Welles is, kan voor de ander Nietes zijn!

    De WellesNietesShow een bewezen en hooggewaardeerd concept dat garant staat voor een vermakelijk kijkje op misverstanden in de communicatie die ontstaan doordat we elkaars gebruiksaanwijzing niet kennen. Bij management- en communicatietrainingen, kick-offs, als break tijdens congressen en als losse workshop zorgde de WellesNietesShow op een ontwapenende manier voor meer bewustzijn en begrip voor diversiteit. Met als gevolg: minder aanvallen en meer aanvullen!

    In de show kan input vanuit de organisatie worden opgenomen, zodat deze aansluit bij de thema’s die op dat moment binnen uw bedrijf spelen. 

    De WellesNietesShow kan eventueel naadloos overgaan in de workshop Persoonlijke Gebruiksaanwijzing of onze workshop Levende Hersentest. Wij denken graag met u mee om een ervaring op maat te maken. Vraag ons vooral naar de mogelijkheden! 

    10 - 1000 personen

    Crazy 88 van Huisbrand Events in Nederland en België brengt het beste (en het slechtste) bij jullie naar boven tijdens dit bedrijfsuitje, groepsuitje of vrijgezellenfeest in de dor jullie gekozen stad. Jazeker, bekent van Tv en altijd grappig, spannend en gezellig tegelijk! Gekke en ludieke opdrachten uitvoeren in hoog tempo, in verschillend teams, dat is waar het in feite om draait. Een verrassende competitie met een climax van jewelste! In bijna elke stad in Nederland of België door Huisbrand Events te organiseren! 


    Jullie worden in het centrum van de door jullie gekozen stad opgesplitst in Teams van 5 - 8 personen en op pad gestuurd met belachelijke, hilarische en uitzinnige opdrachten. De uitvoering van de opdrachten moet als bewijs worden vastgelegd met de filmcamera en dit alles ook nog eens binnen de aangegeven tijd!


    Zijn jullie in het gezelschap van 'daredevils' en doorzetters? Dan is deze Crazy 88 de kans om de boel op stelten te zetten! Eens kijken wie van jullie de opdrachten allemaal tot in detail het best uitvoert.


    Natuurlijk doen jullie het uiteindelijk voor de eer en de hoofdprijs die na afloop door ons wordt overhandigd! Onze jury houdt uiteraard rekening met de presentatie en de accurate uitvoering! Veel plezier!


    Inclusief:

    - Professionele begeleiding
    - Versnapering voor onderweg
    - 1 consumptie (bier, fris, huiswijn, koffie en thee)
    - Filmcamera's tijdens het spel
    - Leuke prijs voor het winnende team
    - Alle filmpjes digitaal na afloop
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Prijs: 
    10 - 19 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 30 personen: € 21,50 p.p. excl. BTW


    Voor minder deelnemers reserveren?

    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de gewenste stad er graag ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    10 - 2000 personen

    Welkom bij The HandProject,

    Wij doen team building net even anders.

    We begrijpen dat het erg moeilijk is om iets te organiseren wat iedereen leuk vind.  Maar daar hebben wij nou net het antwoord voor.  Wij durfen met zekerheid te zeggen dat iedereen enorm positief verrast zal zijn, en zelfs vergeten dat ze met een teambuilding workshop bezig zijn!

    In onze workshop ga jij met je team echte fuctionele prosthese handen in elkaar zetten voor mensen in ontwikkelingslanden.  Zo werk je niet alleen aan je team, maar verander je ook direct iemands leven!

    Ons evenement duurt ongeveer 3 uur. Tijdens het evenement kom je erachter wat echt goed communiceren is, en hoe je moeilijke problemen oplost. Dit komt voornamelijk omdat alle team leden een "koozi" dragen. Dit zorgt ervoor dat je je meest dominanten hand niet gebruikt.

    De kern van onze missie is het verstrekken van gratis prothesehanden aan mensen die ze nodig hebben. Via onze programma's krijgen teams de kans om deze op maat gemaakte handen in elkaar te zetten en te doneren, wat het leven van de ontvangers kan veranderen.

    Soms kan het onderwerp wat heftig klinken, maar dat is juist niet het geval. We focussen op blijdschap, dankbaarheid en gezelligheid. Waarom? Dit zien we ook terug bij de recipients die deze handen mogen ontvangen. 

    Nadat jullie de hand in elkaar gezet hebben, is het tijd om de tas te versieren en een team photo te maken. Deze krijgt de ontvanger dan ook te zien zodat ze weten wie hen hand gemaakt heeft. Daarin tegen ontvangt u u ongeveer 4 maanden later weer een foto van de ontvanger met uw hand. Zo weet u ook welk leven u veranderd heeft. 

    U kunt op twee verschillende manieren met ons meedoen:

    • VOLLEDIG GEFACILITEERD EVENEMENT
      Ontworpen voor teams van 4 tot 500 personen.

    • ONLINE EVENEMENT
      Net als een volledig gefaciliteerd evenement, maar uw facilitator voegt zich online bij uw team.

    Bereid je voor op een echt zinvolle en lonende teambuildingervaring!

    4 - 500 personen

    Ben je op zoek naar een smaakvol bedrijfsuitje? Boek onze Italiaanse catering en je hoeft nergens heen, want wij komen gewoon naar jou toe! Een bedrijfsfeest met Italiaanse catering is een leuke en smaakvolle manier om je werknemers te bedanken voor hun werk en inzet. Onze Italiaanse catering kun je zo uitgebreid maken als je zelf wil: wij serveren namelijk gerechten als pizza, pasta, antipasti, dolce en italiaanse drank. Daarnaast zorgen we voor een gezellige en ontspannen sfeer, boek daarom snel onze Italiaanse catering!

    Ons concept
    Wij hebben een complete mobiele keuken, bestaande uit steenovens en alle benodigdheden om een feest van Italiaanse catering te kunnen voorzien. Wij zetten onze mobiele keuken neer en gaan vervolgens alle gewenste gerechten live op locatie bereiden. Wij nemen genoeg ingrediënten mee om de ‘bestelde’ gerechten vers te bereiden voor de juiste hoeveelheid personen. 

    Wij serveren de pizza’s aan onze mobiele keuken, zodat iedereen zelfstandig een aantal slices kan komen halen met een klein pizzaplankje dat je van ons krijgt. Op deze manier creëren we een informele, gezellige en ontspannen sfeer en kan iedereen van de verschillende pizza’s proeven. 

    Onze gerechten
    Onze specialiteit is de Napolitaanse pizza, deze wordt bereid op de echte Napolitaanse manier en wordt gebakken in een houtgestookte steenoven. We maken gebruik van de verste ingrediënten, zodat we de beste smaken aan kunnen bieden. Deze ingrediënten zul je ook terugzien in de andere arrangementen. We serveren namelijk ook pasta, antipasti, dolce naast de Napolitaanse pizza. Ook kun je bij ons terecht voor Italiaanse drank en de complete aankleding, zodat je kan genieten van een echt Italiaans feest!

    Prijzen en beschikbaarheid
    De prijzen hangen af van een aantal factoren dus voor vragen over de prijs, beschikbaarheid of ons concept kun je een offerte aanvragen of ons bellen op 0413 - 288 647. 

    30 - 1000 personen

     Creëer een speciale ervaring voor jouw werknemers.
    In onze iPad-rally nemen ze het in kleine teams tegen elkaar op en moeten ze leuke opdrachten en lastige puzzels oplossen. Op de tablet zien ze in realtime wat de andere teams doen. En de speciale functie: Met behulp van jokers kunnen ze punten stelen van de andere teams, mijnen leggen en virussen spelen op de tegengestelde teams.

    De rally zorgt voor plezier en communicatie onder het personeel, tot ver na het evenement.

    Dat is wat we beloven:

    • Overal haalbaar
    • We organiseren de rally op een locatie naar keuze
    • Persoonlijk advies
    • We adviseren je in een persoonlijk gesprek en passen de rally aan jouw behoeften aan
    • Professionele uitvoering
    • STADTHELDEN is dé specialist voor teamevents met meer dan 300.000 tevreden deelnemers in de afgelopen 12 jaar.

    Laat ons samen jouw volgende evenement plannen en de teamgeest van je medewerkers naar een hoger niveau tillen.

    Neem vandaag nog contact met ons op via het aanvraagformulier voor een vrijblijvende offerte. We horen graag van je. 

    10 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Heb je altijd al eens in een echte spel show willen zitten? Samen met je vrienden of familie maken jullie je eigen versie van het grandioos populaire 30 SECONDS!
    Het spel is over de hele wereld bekend. Van jong tot oud, iedereen kan het en doet het.

    Onze ervaren regisseurs komen naar jullie toe en bouwen een volledige studio compleet met camera’s, licht en decor!
    Wij zorgen voor een onvergetelijke beleving. Zelfs de meest doorgewinterde spelers kunnen hun hart ophalen met de nieuwe kaartjes. En mocht je liever jurylid willen zijn om te zien of alles eerlijk verloopt, dan mag jij natuurlijk de host zijn, inclusief glitterjasje!

    Denk jij dat jij dit makkelijk kan winnen? Think again! Elke 20 minuten komen wij met een unieke uitdaging die het spel volledig op zijn kop zet: wissel van team, scoor dubbele punten, bedenk zelf kaarten en nog veel meer. Deze activiteit staat garant voor plezier, strijdlust en een gezonde dosis humor!

    Alle mooie momenten worden gefilmd en samengevoegd tot jullie eigen compilatiefilm. Zo kun je jullie activiteit eindeloos blijven beleven.

    10 - 9999 personen
    Wake me up before you BinGoGo
    Dit is een avond pure gezelligheid. De Muziekbingo met de lekkerste hits aller tijden.  Herken jij het nummer van de Backstreet Boys, Madonna, Guus Meeuwis of Wham als je hem 30 Seconden hoort en ziet? Kruis hem aan op je speciale BinGoGokaart! Heb jij 1 rijtje vol? dan win je een te gekke 80s 90s of 00s prijs! 2 Rijtjes vol? Nog grotere prijs! en bij een volle kaart pak je de hoofdprijs! Veel belangrijker dan de prijzen is natuurlijk de gezelligheid en het lekker meezingen met de grootste hits uit de jaren 80, 90 en 00. Onze BinGoGo-presentator maakt er met jullie team een gezellige middag of avond van!

    Praktische informatie
    Wij zorgen uiteraard voor alle materialen (beeldscherm / geluidsinstallatie / BinGoGokaarten en BinGoGostiften en de prijzen voor de winnaars uiteraard. De BinGoGo duurt in zijn geheel ongeveer 2 uur (Daarin spelen we 2 verschillende rondes, waar per ronde 3 verschillende prijzen te winnen zijn) We hebben verschillende thema's waar jullie uit kunnen kiezen: "80s 90s 00s Cocktailmix-ronde" "80s 90s 00s Viva-Hollandia-ronde" en de "80s 90s 00s Goud en Fout-ronde" We doen er dus 2 van de 3 en jullie mogen zelf kiezen. Eventueel is het ook mogelijk om maar 1 ronde te spelen (dit duurt dan maar 1 uur, de prijs verandert hierdoor niet)

    Wake me up before you BinGoGo op Locatie: Unieke intense, gezellige en vooral waanzinnige Muziekbingo waarin we jullie mee terugnemen naar de jaren 80, 90 & 00. Wij komen naar jullie locatie en hebben alles bij ons. Of jullie het nu op kantoor, op een school, sportkantine of in een afgehuurde kroeg organiseren, wij kunnen dit overal doen!

    Duur
    • Ongeveer 2 uur (ook korter mogelijk)

    Starttijden:
    • Alles is mogelijk!

    Details:
    • Minimaal 20 personen
    • Prijs is inclusief BTW
    • Prijs is inclusief reiskosten
    • Prijs is inclusief benodigdheden
    • Prijs is inclusief materialen (beeld & Geluid)
    • Prijs in inclusief Presentator
    • Prijs is inclusief prijzen voor de winaars

    Prijs:

    De Prijzen: (incl. btw en alle kosten!)

    • 30-40 personen --> € 24,95 p.p.
    • 40-50 personen --> €21,95 p.p.
    • 50-75 personen --> €18,95 p.p.
    • 75-100 personen --.> €16,95 p.p.
    • 100-125 personen --> €14,95 p.p.
    • 125-150 personen --> €11,95 p.p.
    • 150-200 personen --> €9,95 p.p.

      *Bij minder dan 30 personen, factureren wij 30 personen.

    Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 250 personen

    Ontdek de Kleuren van Samenwerking met de DISC Kwiz!

    Benieuwd naar de dynamiek binnen jouw team? De DISC Kwiz biedt een speelse en interactieve ervaring die inzicht geeft in de gedragsstijlen van jouw teamleden, van de energieke gele kanarie tot de gedetailleerde blauwe dakduif.

    Deze training combineert het DISC-model met boeiende Kwiz-onderdelen en uitdagende opdrachten, waardoor je niet alleen over jezelf leert, maar ook over de verborgen eigenschappen van je collega’s. Het resultaat is beter begrip, communicatie en samenwerking binnen je team.

    De DISC Kwiz is op maat gemaakt voor jouw team en kan worden aangepast aan specifieke behoeften. Wil je het nog persoonlijker maken? Laat je team dan eerst het DISC-model ervaren, zodat we de Kwiz daarop kunnen afstemmen.

    Of het nu binnen of buiten is, de DISC Kwiz past zich aan het weer aan, zodat het plezier en leren altijd doorgaan.

    Klaar om de DISC Kwiz te ervaren? Neem contact met ons op en creëer een onvergetelijke, leerzame ervaring voor jouw team. 

    Vul het aanvraagformulier in voor meer informatie of een vrijblijvende offerte!

    5 - 250 personen

    Een lipdub is een videoclip opgenomen in één lange take. Er wordt een route uitgestippeld, en onderweg van het begin tot het eindpunt komen alle deelnemers in beeld om hun favoriete nummer te playbacken!

    Hebben jullie zin in een feestje?! Maak dan een super gave lipdub! Een lipdub is een videoclip die in slechts één take wordt opgenomen. Er gebeuren de gekste dingen op de route; dat wordt één groot feest!

    Anders dan een standaard videoclip, wordt een lipdub dus in één take opgenomen. Dat betekent dat de camera blijft draaien en geen moment uitgezet wordt. Hierin zit hem dan ook de grootste uitdaging; de camera moet een bepaalde route afleggen (die net zo lang duurt als het gekozen liedje) waarop iedereen in elk geval één keer in beeld komt. Het liefst nog vaker natuurlijk! Wanneer iedereen zijn of haar rol goed kent gaat de camera aan, de muziek wordt gestart en daar gaan we! Dat wordt buikpijn van het lachen!

    Dé perfecte filmworkshop voor iedere gelegenheid, inclusief blijvend eindresultaat: jullie eigen lipdub!

    10 - 9999 personen

    Cybercriminaliteit is een groeiend gevaar voor bedrijven. Elke dag worden organisaties slachtoffer van hackers. Met Cyber Crime Game leer jij en je team hoe je hiertegen kunt wapenen. Speel nu deze spannende game en maak jouw bedrijf cyber aware!

    Kun jij PhantomX slim af zijn?
    De beruchte hacker PhantomX heeft jouw organisatie in zijn greep. De enige manier om de controle terug te krijgen? Meedoen in zijn cyberaanval! Ontdek hoe social engineering, phishing en andere gevaren werken en leer op een realistische manier hoe hackers jouw organisatie binnendringen. Stap in de wereld van cybercrime en ervaar hoe jij een cruciale rol speelt in de digitale veiligheid van je bedrijf.

    Maximaal effect en maximale beleving
    - Verhaallijn gebaseerd op de cyber kill chain: ontdek hoe cyberaanvallen verlopen en hoe je ze voorkomt.
    - Speel als team onder begeleiding van een gamemaster of individueel, waar en wanneer je wilt.
    - Gamification: interactieve storytelling, realistische simulaties en een competitief spelelement.
    - Pre-game activatiecampagne met gepersonaliseerde uitnodigingen en verrassingen.
    - After-game cybersecurity-examen, naslaggids en optioneel advies van een expert.
    - Bewezen impact: 97% deelname, gedragsverandering en langdurige leerresultaten.

    Hoe kwetsbaar is jouw organisatie?
    Cyberaanvallen worden steeds geavanceerder, en medewerkers spelen een sleutelrol in het voorkomen ervan. Wist je dat het merendeel van succesvolle hacks begint bij menselijk handelen? Met Cyber Crime Game leren jouw medewerkers op een leuke en interactieve manier hoe ze cyberdreigingen kunnen herkennen en voorkomen. Een unieke ervaring met direct toepasbare kennis!

    15 - 2500 personen

    Boost het welzijn van je team met Bedrijfsyoga!
    Wil je het welzijn en de productiviteit van jouw team vergroten? Ontdek de kracht van bedrijfsyoga met GetTheLaughFlow! Onze ontspannende en energiegevende bedrijfsyoga-workshops kun je inzetten om werkstress te verlichten, focus te verbeteren en het groepsgevoel te versterken.

    Wat kun je verwachten?

    - Stressreductie: Ontspan lichaam en geest met ademhalingsoefeningen en lichte stretches, perfect voor tijdens de werkdag.
    - Meer Energie en Focus: Met eenvoudige bewegingen breng je het energieniveau en de concentratie omhoog.
    - Toegankelijk voor Iedereen: Geen ervaring of speciale kleding nodig (broek is wel handig :)) – we passen de oefeningen aan op ieder niveau.

    4 - 40 personen

    Mensen denken “inside-the-box”, want je brein dwingt je om te redeneren in vaste patronen. Hoe kom je dan outside the box?
    In deze workshop leren we om te redeneren in “ja, en…” in plaats van “ja maar…”?

    “Get out-of-the-box!” is DE praktijk-workshop om helemaal los te komen uit je kaders, en in mogelijkheden te leren denken.

    Wij leren het team de basisvaardigheden van improvisatie aan, geven een energieke boost, en zo komt het team helemaal los uit hun patronen. Er zal ook veel gelachen worden nu improvisatie uit niet-overdachte impulsen voortkomt.

    Je leert op zeer laagdrempelige en veilige wijze elkaar beter kennen, je leert jezelf beter kennen (waar blokkeer ik?) en je leert hoe improvisatie-vaardigheden jou het leven (en je werk) aangenamer kunnen maken.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvend voorstel het aanvraagformulier in!

    10 - 200 personen

    Onder gejuich van het publiek beginnen de zelf ontworpen wieken op gang te komen. Maar hoeveel stroom zullen ze gaan opwekken? De Duurzame Energie Challenge is een  ‘groene’ en bijzondere teambeleving waarbij u windmolens gaat bouwen!

    Codes kraken om onderdelen te verdienen...
    Twee tot vijf teams construeren elk een windmolen, opgebouwd uit reuze meccano. Elk bouwwerk is ruim 4 meter hoog!

    Een deel van elk team gaat constructief aan de slag. Anderen beantwoorden vragen over duurzaamheid om te komen tot een cijfercode. Met de juiste cijfercode worden enkele onmisbare onderdelen van de windmolen verdiend.

    Zelf ontwerpen
    De basis volgens 3D bouwtekening maar de cruciale en bewegende onderdelen geheel volgens eigen ontwerp.

    Samenwerking is essentieel
    De teams zullen de taken effectief moeten verdelen om de verschillende onderdelen in elkaar te zetten, maar ook blijven managen om het geheel tijdig samen te voegen voor een strakke bouwtijd. Daarnaast zijn er onderdelen en punten te verdienen met het voltooien van opdrachten over duurzaamheid. 

    Finale op ‘orkaankracht’!
    In de finale moeten de teams zoveel mogelijk energie opwekken met behulp van windkracht uit een enorme ventilator... Welke windmolen draait de meeste RPM (rondes per minuut)? En welk team meet de hoogste piekstroom? 

    Welk team heeft de beste totaalscore en mag zichzelf winnaar van de ‘Duurzame Energie Challenge’ noemen?

    Programmaduur: 2,5 uur.
    Aantal personen: 25 tot 200

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte over dit teamuitje/ bedrijfsuitje het aanvraagformulier in! 

    25 - 200 personen

    Over deze pagina

    Je werkt samen met mensen van jouw afdeling. Maar wat weet je nu eigenlijk precies van elkaar?  Het is belangrijk en goed voor de teamgeest om minimaal één keer per jaar kennis te maken op een andere manier met elkaar, dan alleen op de afdeling. Even met elkaar weg, en elkaar op een andere manier leren kennen! En wanneer kan dat beter dan tijdens een afdelingsuitje? Van dinnergames tot citygames en van actieve groepsuitjes tot relaxte teamuitjes in Nijverdal. Leer elkaar en de afdeling echt kennen! Op WegmetdeBaas vindt u vele bijzondere afdelinguitjes!