Uitje in Utrecht

Filteren

Filters

Unieke Eindejaarsuitjes 2025
Activiteiten: Spel & Ontspanning
Citygames & Beachgames
Topkeuze: Sportief & Actief
Kookworkshop & meer
Inspirerende Creatieve uitjes
Verbindende Teambuilding activiteiten
Eten, Drinken, & Feesten
Onvergetelijke Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
549 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Utrecht
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Welk team weet als eerste de code te kraken?

    Ontvangst
    Uw ontsnapping begint met een u gastvrij welkom in een restaurant in het cetrum met een welkomstdrankje.

    Kraak de code - binnenspel
    Meestercrimineel Klaas D. is gearresteerd, maar niet voordat hij zijn buit op een geheime locatie heeft verstopt. Als rechercheurs zijn jullie belast met de taak om de geheime code te kraken die hij naar zijn handlanger vanuit de gevangenis doorseint. Gedurende het spel ontvangt elk team verschillende opdrachten die leiden tot een deel van de geheime code. Jullie moeten samenwerken, slim denken en de codes ontcijferen om de vindplaats van de buit te achterhalen. Onze instructeur begeleidt u op afstand en zorgt voor de nodige spanning. 

    Driegangen keuzediner
    Ter afsluiting wordt u in een gezellig restaurant een heerlijk driegangen keuzediner aangeboden. Uiteraard houden we rekening met eventuele dieetwensen.

    Groepsgrootte
    6 - 100 personen (meer personen in overleg mogelijk)

    Prijsindicatie: vanaf € 59 excl. btw

    Inclusief
    - Welkomstdrankje
    - Kraak de code met begeleiding op afstand
    - Driegangen keuzediner

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! Graag aangeven in het aanvraagformulier om welke stad het gaat, zodat wij direct de juiste informatie kunnen sturen.

    6 - 100 personen

    Wil je geluk of wil je gelijk? Ben je een ja-mens of ben je een nee-mens? Of kun je geen nee zeggen? Zie je wat er wel is of zie je wat er niet is? Zie je wat er mogelijk is of zie je wat er onmogelijk is? Hoe kijk je naar het leven? 

    De WellesNietesShow is misschien wel de allerleukste en leerzaamste theatershow van Nederland! In deze show krijgen we te zien dat we allemaal verschillend zijn en niet altijd weten hoe we met elkaar om moeten gaan.

    Deze leerzame en humoristische show is voor iedereen een feest van herkenning. Op ludieke wijze maken tweelingbroers Ted en Fred ons duidelijk dat we allemaal anders zijn, dat we anders communiceren en ook echt anders naar de wereld kijken! Want wat voor de één Welles is, kan voor de ander Nietes zijn!

    De WellesNietesShow een bewezen en hooggewaardeerd concept dat garant staat voor een vermakelijk kijkje op misverstanden in de communicatie die ontstaan doordat we elkaars gebruiksaanwijzing niet kennen.

    Bij management- en communicatietrainingen, kick-offs, als break tijdens congressen en als losse workshop zorgde de WellesNietesShow op een ontwapenende manier voor meer bewustzijn en begrip voor diversiteit. Met als gevolg: minder aanvallen en meer aanvullen!

    In de show kan input vanuit de organisatie worden opgenomen, zodat deze aansluit bij de thema’s die op dat moment binnen uw bedrijf spelen. 

    De WellesNietesShow kan eventueel naadloos overgaan in de workshop Persoonlijke Gebruiksaanwijzing of onze workshop Levende Hersentest. Wij denken graag met u mee om een ervaring op maat te maken. Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.  Vraag ons vooral naar de mogelijkheden! 

    10 - 1000 personen

    Wat is er aan de hand? Één van de belangrijkste aanvoerroutes van goederen is al enige tijd in handen van de vijand en voorraden beginnen schaars te worden. Om zo onopvallend mogelijk te werk te kunnen gaan zal deze missie lopend uitgevoerd worden.

    De teams worden in authentieke legervoertuigen gedropt aan de rand van het vijandelijke gebied, waarna zij zo onopvallend mogelijk het vijandelijke gebied binnentreden. De route zal met een GPS bepaald worden, zodat alle kleine weggetjes en paadjes gevonden kunnen worden.

    Tijdens deze 3 uur durende missie zullen de teams de vijand regelmatig tegen het lijf lopen, welk team heeft de beste tactiek en ontvangt naast alle eer, ook nog een mooie fles Champagne!?

    Voor meer informatie of een offerte kunt u hieronder vrijblijvend het aanvraagformulier invullen!

    20 - 1000 personen

    Wie van je collega’s is een echte wandelende encyclopedie? En wie verbaast iedereen met zijn of haar muzikale kennis? Tijdens de Pubquiz in Utrecht ontdek je het allemaal! Een avond vol gezelligheid, competitie en teamspirit, waarbij de algemene kennis van jouw team flink op de proef wordt gesteld.

    Wat kun je verwachten?
    Onze enthousiaste quizmaster heet jullie welkom op een sfeervolle locatie in hartje Utrecht. Denk aan een gezellige kroeg aan de Oudegracht, een knusse horecalocatie in Wittevrouwen of een hippe bar in de binnenstad. Na een korte uitleg barst de strijd los!

    In teams van ongeveer 4 à 5 collega’s beantwoorden jullie vragen over de meest uiteenlopende onderwerpen: sport, topografie, film, geschiedenis en natuurlijk… muziek!

    Wie weet de meeste antwoorden?
    Tijdens de quiz is er volop ruimte voor strategisch overleg, slimme tactieken én natuurlijk een flinke dosis humor. Misschien blijkt jouw manager wel de beste Macarena-danser, of kent een stille collega alle songteksten uit de jaren ‘60 uit zijn hoofd! Eén ding is zeker: deze quiz zorgt voor hilariteit en gesprekstof bij het koffieapparaat.

    Na een spannende finale wordt het winnende team bekendgemaakt. En uiteraard wacht er een leuke prijs op de winnaars!

    Wat is inbegrepen?

    • Een professionele quizmaster
    • Spelmateriaal per team
    • Prijsuitreiking voor het winnende team

    Maak er een compleet arrangement van
    Wil je de Pubquiz in Utrecht combineren met een borrel, diner of lunch? Geen probleem! We stellen graag een arrangement op maat samen. Denk aan een Pubquiz dinerspel in een Utrechts restaurant of een afsluitende borrel met uitzicht op de Dom. Alles is mogelijk!

    Ben jij klaar om je collega’s uit te dagen in deze gezellige en interactieve Pubquiz in Utrecht? Neem contact met ons op en vraag vrijblijvend een offerte aan!

    15 - 1000 personen

    Niets is wat het lijkt! Ga de strijd aan en probeer zo veel mogelijk geld te verzamelen voor in de pot. Maar let op! Want er bevindt zich in ieder team een Rat die de boel loopt te saboteren. Lukt het jullie de juiste rat aan te wijzen en zo veel mogelijk geld in de pot te houden?

    Wat is Wie is de Rat?
    - Tactisch spel vol opdrachten in combinatie met gebruik van de speciaal ontwikkelde app
    - Alles wordt in goede banen geleid door de enthousiaste spelleider van Uitjes en Eten
    - Strijd om de Team trofee en de Ratten trofee

    Omschrijving programma
    Als teams hebben jullie de taak om bij iedere opdracht zo veel mogelijk geld te verzamelen voor de pot. Tijdens de verschillende opdrachten probeert de Rat jullie te saboteren, het is dus belangrijk om goed op te letten want uiteindelijk is het aan jullie om de juiste Rat aan te wijzen. Het team waarvan de penningmeester aan het einde van het spel het meeste geld op zak heeft én de juiste Rat weet aan te wijzen gaat er vandoor met de Team trofee! Maar ook de ratten strijden tegen elkaar, als Rat zorg je ervoor dat jouw tam zo min mogelijk geld verdient. Daarnaast is het belangrijk dat de verdenkingen niet jouw kant op wijzen. De beste Rat wordt beloond met de Ratten trofee!
    Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner. 

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan?

    15 - 1500 personen

    Ben je opzoek naar een uniek event met je collega`s of relaties? Dan is het sportwagen event iets voor jou! Rij met de Audi R8, Ferrari, Lamborghini, Mercedes, Maserati of een Tesla S weg vanaf je eigen bedrijf.

    Uiteraard zit er naast je onze instructeur, die je precies verteld hoe je het beste kunt rijden in deze sportwagens.

    Dit bedrijfsuitje/personeelsdag is er één om nooit meer te vergeten. Alles wordt op maat gemaakt, wij kennen alle mogelijkheden en jij kent je collega’s. Wat past er bij jullie? Wat is jullie budget? Welke locatie komt het beste uit? Samen maken we er een onvergetelijke dag van.

    Je kunt deze activiteit ook leuk combineren met bijvoorbeeld:

    • * Blokarten
    • * Slipcursus
    • * Helikopter vliegen
    • * RIB boot varen
    • * Quad rijden
    • * Off-road rijden
    • * Segway rijden

    Vraag vrijblijvend je offerte aan via onderstaand formulier en we bekijken samen de mogelijkheden!

    10 - 100 personen

    Samenwerking, teambuilding energie genereren en nog superleuk ook! 
    ‘U Deugt Wij Deugen’ is een spelprogramma waarbij groepen tegen elkaar uitkomen in allerlei originele en vermakelijke spelonderdelen. In dit spelprogramma wordt u uitgedaagd om meer uit u zelf en anderen te halen. Competitie én heel veel plezier met elkaar beleven staat centraal. Teambuilding gaat immers om veel meer dan alleen winnen of verliezen. Met een (vette) knipoog wordt daarbij ook gekeken hoe het allemaal tot stand kwam. Deugde het allemaal?

    We nodigen u graag uit om meer uit uzelf en uit anderen te halen!
    Zoals de naam van het spelprogramma al aangeeft, gaat de competitie met elkaars groepen hand in hand met de manier wáárop er wordt gewonnen en verloren. Met een knipoog hebben we het dan ook over de ‘nieuwe deugden’ zoals: doorzettingsvermogen, humor, flexibiliteit, leiderschap, charisma, collegialiteit, sportiviteit, etc. Winnen en verliezen krijgt op die manier een leuke andere mindset erbij.

    Natuurlijk is het de bedoeling dat zoveel mogelijk activiteiten geschikt zijn voor alle deelnemers en dat ze de mogelijkheid hebben om te schitteren, maar ook om iets van anderen op te pikken!

    Dames en heren, wij presenteren de winnaars!
    Aan het einde zal duidelijk worden welk team de spelonderdelen heeft 'gewonnen' en of de manier waarop dat gebeurde ook echt 'deugde'! Uiteraard wordt deze uitslag op vrolijke wijze samengevat in de finale!

    Volstrekt unieke onderdelen!
    Art of Events hecht zeer aan originaliteit! Alle spelonderdelen zijn daarom in eigen beheer ontwikkeld. U hoeft dus niet bang te zijn dat uw deelnemers het al eens ergens hadden meegemaakt! Daarnaast mag u van ons verwachten dat we de onderdelen maximaal op uw mensen, het weer en de plaats waar het gaat plaatsvinden, aan zullen passen. 

    Bij Art of Events bieden we graag op maat gemaakte activiteiten aan. 

    Referenties:

    Novartis
    "Een leuk, interactief programma! Een aanrader als je houdt van competitie op een gezellige manier. We hebben erg gelachen en ondertussen nog veel gedaan. Fijn dat iedereen mee kon doen en het leuk vond want dat lukt niet altijd!"

    Stichting Xmotion
     “Erg gelachen en supertoffe onderdelen! Met name de balkonscène met Romeo en Julia was een succes. Leuke warming- up met ‘elkaar dood schieten’. De begeleiders wisten goed om te gaan met de fanatieke valsspelers onder ons.” 


    Vul voor meer informatie over dit leuke uitje, of een vrijblijvende offerte,  het aanvraagformulier in!

    25 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Give Backpack is een geweldige MVO activiteit, waarbij plezier en teambuilding wordt gecombineerd met iets terugdoen aan de maatschappij.

    Dit tabletspel heeft niet alleen een impact op de groep waarmee je de activiteit doet, maar ook op mensen in de maatschappij die het een stuk minder goed hebben.

    Ieder team van 6 personen krijgt een tablet vol opdrachten, een zogenaamde ‘propbox’ en een lege rugzak om te vullen met specifieke items. 

    Door het doen van allerlei inspirerende, creatieve en leuke opdrachten via de tablet verdient elk team punten en bereikt daarmee verschillende levels. Bij elk level kunnen er items worden gewonnen die in de rugzak worden gestopt.

    Lachen, gieren, brullen, en ondertussen maak je het verschil in het leven van een minderbedeelde aan wie de rugzak wordt gedoneerd.

    Het doel wordt in overleg bepaald. Het kan zijn voor daklozen met belangrijke items voor deze doelgroep, maar het kan ook om schoolspullen voor kinderen in een asielzoekerscentrum zijn. In ieder geval iets dat past bij de wensen van jouw organisatie.

    Tijdens de activiteit worden er foto's en filmpjes gemaakt bij de verschillende opdrachten. Alle gemaakte foto’s en filmpjes worden naderhand toegestuurd om nog eens flink na te genieten.

    40 - 1000 personen


    Het You2 virus breekt uit!  Ga de DNA Challenge aan: 
    Daag uw personeel uit door te kiezen voor een event waar elke deelnemer wordt geprikkeld zijn grenzen te verleggen en dat alles met een flinke dosis humor, spanning en zelfreflectie.

    Ontdek nieuw talent in Uzelf!

    De DNA Challenge!
    De teams worden gevormd en uitgerust met een Ipad waarna ze zich begeven in een andere dimensie waar fysieke en creatieve uitdagingen hand in hand gaan met duistere praktijken als spionage, sabotage, infiltratie en alerts.

    Welk team is stressbestendig genoeg om het verspreiden van het You2 VIRUS te voorkomen teneinde de mensheid te redden van een gruwelijke ondergang? Wie durft zich bloot te geven aan de gevaren en weet het juiste DNA profiel te ontmaskeren dat resistent is tegen het steeds sneller om zich heen grijpende You2 VIRUS? Zal er iemand onverhoopt besmet raken door onnadenkendheid, concentratieverlies of slim spel van de tegenstander?

    De winnaar redt de wereld en schrijft wellicht geschiedenis als de volgende superhero in een nieuwe marvelmovie!!

    The Challenge:
    Na een korte introductie gaan de teams aan de hand van de uitdagingen (alerts, foto en filmopdrachten) locatiepunten opsporen. Hiermee kunnen ze een deel van een DNA-streng bemachtigen hetgeen uiteindelijk beslissend zal zijn voor het behalen van de resistentie tegen het You2 virus. ‘ Alerts’ waarbij het team zo snel mogelijk extra opdrachten moet uitvoeren, geven deze quest een extra stressimpuls mee om de koelbloedigsten onder de teams een voorsprong te geven op de voorzichtige spelers in het spel. De strijd tegen het virus wordt extra spannend  als teams met gadgets hun tegenstanders tijdelijk kunnen uitschakelen.  

    De locaties en real-time-scores van alle teams zijn voor iedereen zichtbaar op de ipad, hetgeen tot een bloedstollende race tegen de klok zal leiden. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Het programma ziet er als volgt uit (tijden zijn variabel):
    14.00 uur Instructie, en start videoboodschap
    14.15 uur Aanvang spel
    16.30 uur Einde spel (borrel)
    16.45 uur Onderhandeling en prijsuitreiking (presentatie van de leukste foto's en video's
    17.00 uur Einde van het programma. (Na het event worden alle foro's en video's naar u opgestuurd)
    17.00 uur Borrel en evt. diner

    20 - 500 personen

    Onze onvergetelijke TV-studio Spelshow Quizzen zijn hilarisch, gezellig en natuurlijk competitief. 
    We kunnen de quiz in uw gekozen thema doen en nog zoveel verschillende thema´s. ABC Events organiseert quizzen waarbij de algemene kennis van uw gezelschap wordt getest rondom het thema van uw keuze. Een unieke vragenstrijd in combinatie met het uitvoeren van diverse leuke activiteiten (afhankelijk van de gekozen quiz). 

    Quiz 
    Welk team drukt als eerst op de knop van zijn quizdesk en weet het juiste antwoord te geven? Deze quizzen kunnen als vergaderbreak een uur duren. Daarnaast is het mogelijk een uitgebreide dinerversie van drie uur neer te zetten, uw wens is leidend voor de inhoud van de quiz. Het is zelfs mogelijk om een aantal (outdoor) opdrachten toe te voegen, zoals bij de Super Sport Quiz. 

    Locatie 
    ABC Events organiseert quizzen op eigen locaties in Amsterdam, Haarlem, Garderen, Utrecht en Helvoirt. Daarnaast is het ook mogelijk een Quiz te verzorgen op een door u gekozen locatie. Wij komen door het hele land! 

    Dit unieke progamma kan naar wens uitgebreid worden, met een lunch, borrel, diner, geheel verzorgde overnachting met ontbijt en nog heel veel meer.

    Duur van dit evenement: 2 tot 4 uur (korter of langer in overleg).

    Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen, vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    20 - 1000 personen

    The Big Escape is de leukste en populairste outdoor Escape Room van dit moment. In deze 2,5 uur durende buitenactiviteit strijd je in teams van ongeveer 5 personen tegen elkaar om de winst. De teams moeten uit acht virtuele escaperooms zien te ontsnappen door middel van uitdagende opdrachten, raadsels en puzzels.

    Hieronder een paar voorbeelden van de opdrachten die je te wachten staan:

    • The Vault: Vind de code om de kluis te openen! Maar dat is nog maar het begin. In de kluis ligt een volgende uitdaging op je te wachten.
    • The Big Escape: Laat Sanne je leiden door de krochten van de stad, op zoek naar een geheime code die jullie misschien naar de overwinning zal leiden.
    • No Time to Lose: In deze zenuwslopende opdracht draait alles om… tijd! Maar pas op, de tijd is ook jullie grootste vijand!
    • The Phone: Bel een mysterieuze contactpersoon en volg zijn commando’s.

    Naast deze opdrachten zijn er ook nog diverse bonusopdrachten waarmee je punten kunt verdienen. Dit zorgt voor een extra dimensie in het spel.
    Je loopt van opdracht naar opdracht en legt daarbij ca. 4 km af. Je gebruikt daarbij je eigen telefoon om te navigeren.
    Na afloop van het spel wordt de uitslag en de goede antwoorden bekendgemaakt. Voor het winnende team is er een prachtige prijs!

    Waarom zou je The Big Escape spelen?
    - Aan The Big Escape kan iedereen meedoen. Het is geen renspel. Winnen doe je door goed samen te werken, creatief, scherp en slim te zijn.
    - The Big Escape kun je met weinig maar ook met veel personen tegelijk spelen.
    - Bij The Big Escape krijgt ieder team een eigen, unieke route (je loopt niet achter elkaar aan). De route is in totaal 3,5 tot 4 kilometer.
    - The Big Escape is een competitie waardoor de deelnemers allemaal super fanatiek meedoen.
    - The Big Escape is heel afwisselend. Er zijn navigatie-opdrachten, zoekopdrachten en puzzelopdrachten. Je zoekt fysieke objecten, werkt met filmpjes.
    - The Big Escape wordt begeleid door een ervaren instructeur.

    De kosten voor The Big Escape bedragen 28,50 euro per persoon als je met minimaal 15 personen bent.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    8 - 125 personen

    Geen tijd voor een uitje rondom kerst? Kies dan voor een gezellig uitje met de Nieuwjaarsborrel! Keuze uit vele feestelijke uitjes zodat jullie het jaar knallend ingaan! 

    Knallend het nieuwe jaar in met een bedrijfsuitje
    - Teambuilding, gezelligheid, spanning en humor. 
    - Professionele begeleiding. 
    - Inclusief interactieve app, toffe spelmaterialen en attributen.
    - Te spelen op locatie naar keuze. 
    - Ontwikkeld door de makers van het NK-Escape Rooms.

    Nieuwjaars moorddiner
    Is het een dodelijke toast geweest tijdens de nieuwjaarsborrel? Kom erachter tijdens het moorddiner! Case Blüdhaven zit vol spanning en mysterie. Speur samen naar de moordenaar, het moordwapen en het motief. Met cryptisch bewijsmateriaal en uitdagende puzzels komen jullie stap voor stap dichter bij de waarheid. Durven jullie het aan? 

    Full virtual reality nieuwjaars experience
    Wil je het jaar letterlijk in een andere dimensie starten? Dan is onze Full VR Experience perfect. Uitdagende games, spannende teambuilding activiteiten en unieke ervaringen. Van een tikkende tijdbom tot skydiven. Het kan allemaal. Wissel je champagneglas in voor een VR bril en stap in een compleet nieuwe wereld!

    Nieuwjaarsquiz
    Nieuw jaar, nieuwe kansen om je baas te verslaan met je kennis in de Pubquiz. Is jouw kennis net zo sprankelend als de champagne op de borrel? Tijdens deze Pubquiz op de nieuwjaarsborrel is het altijd raak. Wie van jullie wordt de quizkampioen? Of is er iemand die gewoon een ster is in het gokken van antwoorden? Kom erachter in acht originele en hilarische rondes!

    Mysterieus nieuwjaarspakket
    De postbezorger heeft mysterieuze nieuwjaarspakketten geleverd. Jullie maken het open en plots begint er een tijd te tikken… Dit is geen nieuwjaarspakket, maar een explosieve bomkoffer. Een cadeautje van The Mask. Durven jullie de strijd aan te gaan of gaan jullie letterlijk knallend het nieuwe jaar in?

    Foute nieuwjaarsbingo
    Vergeet de goede voornemens. Het enige wat nu telt is een volle bingokaart. En de bingoprijzen natuurlijk. Bereid je voor op een dag vol humor, lol en gezelligheid met unieke rondes. Van de dansronde tot de turboronde. Alles komt voorbij. Dus champagneglas en bingokaart in de hand en roepen maar! 

    Vul vrijblijvend voor meer informatie het aanvraagformulier in. Je ontvangt dan binnen één werkdag een persoonlijk advies op maat!

    5 - 2500 personen

    Bedrijven en organisaties spelen een grote rol in het verduurzamen van de wereld. Duurzaamheid begint met bewustwording, dat is voor veel organisaties een struikelblok. Niet iedereen heeft zin in lange meetings, verandertrajecten en brainstormen over verduurzaming. Uitjesbureau organiseert naast vele fun-activiteiten ook zinvolle teamuitjes, die jou en je collega’s kennis laten maken met verduurzaming en op een laagdrempelige manier aan het denken zetten.

    Teamuitje Plastic Soep! 
    Onder bezielende leiding van Karl, werkzaam bij milieuorganisatie Fair Resource Foundation

    Gaan jullie aan de slag. Hij neemt de teams mee op reis door de plastic soep (die ‘begint op de stoep’), de weg richting een circulaire economie en de invloed van de directe leefomgeving. Het programma beslaat zo’n 2-2,5 uur en bestaat in ieder geval uit:

    • Een quiz en interactieve presentatie over plastic soep (zwerfafval) en circulaire economie
    • Begeleide cleanup
    • Analyse van en reflectie op vondsten
    • Diverse teambuilding elementen
    • Individuele en groepsopdrachten
    • Mogelijkheid om inhoudelijke vragen te stellen

    Wij zorgen voor handschoenen, grijpers en speciale juttassen.

    Je wilt niet alleen een leerzaam en zinvol uitje voor jouw collega’s organiseren, het moet ook luchtig, gezellig en verbindend zijn.

    Karl heeft vele ‘Plastic Soep’ bedrijfsuitjes georganiseerd en begeleid, voor allerlei bedrijven en instellingen, van startups tot multinationals, en van NGO’s tot overheden. Bij grotere groepen organiseert hij dit samen met collega en vriend Jeroen.

    De meest gehoorde reactie gaat ongeveer zo: ‘wat lag er stiekem veel afval, wat hebben we veel geleerd, wat was het gezellig en wat vond iedereen het leuk’.

    Wat betekent duurzaamheid, circulaire economie en/of plastic soep voor uw organisatie en uw collega’s, en ook voor onze verhoudingen onderling? Daar gaan we het over hebben. We leren over de grootste uitdagingen en brengen die terug naar de dagelijkse realiteit. Dat doen we met een glimlach, een gezonde dosis relativering en een optimistische insteek.

    Dus resumé..

    • Teambuilding & gezelligheid
    • Binnen & buiten (strand, bos of stad)
    • Luisteren & discussiëren
    • Gezond & zinvol
    • Leerzaam & luchtig
    • Plastic soep & circulaire economie
    • Onderdeel van MVO & futureproof
    • Ontspanning & inspanning
    • Betaalbaar & kwaliteit
    • Voor iedereen en overal te organiseren!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    15 - 100 personen

    Ik Hou van Kerst is hét hilarische kerstspel vol muziek, spanning en teamgevoel!
    Stel je een vrolijke kerstquiz voor, maar dan in de stijl van Ik Hou van Holland. Teams nemen het tegen elkaar op in verrassende rondes met een feestelijk tintje. Van spelling tot muziek, van “Wie ben ik?” tot het spannende cadeauspel – alles draait om plezier, gezelligheid en slim teamwork.

    Of je nu met collega’s, vrienden of je hele afdeling speelt: dit is dé activiteit om samen in kerststemming te komen. En het mooiste? Iedereen kan meedoen – quizkennis, humor en een beetje lef brengen je ver.

    Teamimpact: Samen in de kerststemming
    Ik Hou van Kerst is een luchtige teambuilding met een feestelijk tintje:

    • Samenwerking – opdrachten waarin teams elkaar moeten aanvullen om te scoren.
    • Energie – het hoge tempo en de humor zorgen voor een flinke dosis enthousiasme.
    • Aandacht – samen strijden voor de titel houdt iedereen scherp en betrokken.

    Dit spel brengt collega’s dichter bij elkaar en zorgt voor een gezamenlijke kerstbeleving die nog lang wordt nagepraat.

    Hoe verloopt het spel Ik Hou van Kerst?
    Van kerstmuziek tot cadeaustress: dit staat je te wachten!

    • Een enthousiaste quizmaster leidt jullie door de rondes, zorgt voor de sfeer en houdt de score bij
    • Afwisselende spelrondes: denk aan spellen met taal, muziek, en snelle vragen waarbij je scherp moet blijven.
    • Veel herkenning en hilariteit met kerstfiguren, bekende liedjes en grappige twists.
    • Samenwerken loont: sommige opdrachten vragen om slimme tactiek en goede afstemming binnen het team.
    • Finale met spanning: het rad bepaalt de laatste kans om de winst binnen te slepen!

    Een ding is zeker: jullie eindigen de avond met lachende gezichten en volop kerstgevoel.

    10 - 100 personen

    Wil je dit jaar echt wat leuks doen met het bedrijfsuitje? Een dagje TV en Film maken! Bij TVworkshop ben je aan het juiste adres. Je mag alles zelf doen zoals camera, licht, geluid en natuurlijk acteren. 

    Soap maken
    Nu is het dan eindelijk tijd om al die sappige roddels van de werkvloer vast te leggen in een echte soap. Gemaakt en gespeeld door jou en je collega’s!

    Speelfilm maken
    Kruip in de karakters van een bekende film en speel die scènes op je eigen manier. Wij monteren de film in een spannend resultaat!

    Commercial maken
    Waarom onthoud je dat ene spotje wel en dat andere niet? We gaan het je vertellen. En beter nog, we gaan er zelf een maken!

    Lipdub maken
    Met het hele bedrijf in 1 take een videoclip opnemen. Iedereen is een aantal uren met elkaar in touw om de clip zo leuk mogelijk te maken. 

    Videoclip maken
    Kanye West, Anouk, of een gouwe ouwe uit de 80′s. Samen maken we er iets moois van waar nog lang over nagepraat zal worden.

     Onze workshops staan garant voor een middag gezelligheid, lol en zeker ook een mooi creatief resultaat, je eigen soap, lipdub of spannende serie. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in! 

    10 - 500 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een uitje in Utrecht wanneer u op deze pagina bent gekomen. U bent voor uw bedrijf en collega's op zoek naar een origineel uitje in Utrecht. WegmetdeBaas helpt u bij de zoektocht naar unieke en originele uitjes in Utrecht. Wij hebben een zorgvuldig geselecteerd aanbod van uitjes in Utrecht op onze site staan. Van originele citygames tot beachgames aan de kust.