Onvergetelijk personeelsfeest Haarlem

Filteren

Filters

Tips voor de leukste teamuitjes deze lente!
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
41 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Thema feesten
  • Plaats, regio of provincie: Haarlem
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Gedurende de comedyworkshop worden alles uitgelegd van het comedy-vak daarin worden alle belangrijke basis onderdelen besproken en uitgelegd. De ervaren workshopleider laat zien hoe comedy het beste geschreven en gepresenteerd kan worden. U komt achter de geheimen van comedy en presenteren met een lach. Dit vak is slechts weggelegd voor echte ervaren comedians en cabaretiers. 

    Aan het einde van de workshop gaan de deelnemers in groepjes schrijven en één of meer gaan de bühne op om zijn/haar eigen comedystuk voor te dragen. Zo ervaart u hoe een cabaretier of comedian te werk gaat. Een echte stand-up ervaring dus! Straks bent u de nieuwe comedy talent en wordt u ingehuurd als comedian of cabaretier, maar de technieken komen altijd van pas als u goed met humor wil leren presenteren en zo de aandacht houdt.

    Improvisatie workshop
    In onze improvisatieworkshop leert u de fijne technieken van presenteren en improviseren. Door middel van leuke opdrachten en oefeningen leert u, met behulp van onze comedians en cabaretiers, hoe u het beste kan inspelen op humor, flexibel te kunnen schakelen in uw gedrag. Tijdens deze workshop is teambuilding een belangrijk onderdeel. De verschillende opdrachten worden in teamverband uitgevoerd. Samenwerken, op elkaar in spelen en elkaar aanvoelen zijn onderdelen waardoor uw teambuilding al snel een echt omhoog gaat. De cursusleider zal proberen om uw collega’s  zo veel mogelijk te stimuleren om out-of-the-box te denken en te reageren. Alles kan bij deze workshop improvisatie! Door ‘out of the box’ te denken, ontstaan de meest innoverende en creatieve ideeën en de meest bijzondere situaties.

    Door middel van onze workshop, leren we je spreken met humor, nemen wij je angsten weg en zorgen wij dat je de basisbeginselen beheerst van spreken met humor. Onze comedians en cabaretiers zijn ervaren en kunnen u leren hoe het spreken is voor een publiek en cabaretiers weten als geen ander hoe moeilijk het is om een publiek te boeien, vast te houden en te vermaken.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    20 - 200 personen

    De winter is aangebroken! 

    "Driving in my car, Driving home for Christmas"

    Ga op pad met de winterse rally waarbij u zelf naar 'huis' rijdt in een legervoertuig. U dient de verloren pakjes die uit de arrenslee zijn gevallen te verzamelen zodat deze nog op tijd (voor de Kerst) kan gaan bezorgen. 

    In teams van maximaal 8 personen gaat u op kerstmissie met de legervoertuigen. De teams krijgen diverse opdrachten van de kerstman. Als eerste moeten er kerstballen geschoten worden (optioneel). Wie heeft een vaste hand? Daarna gaat u op pad met verschillende opdrachten; het besturen van het voertuig, navigeren, pakketjes zoeken, vragen beantwoorden. En op verzoek kunnen we dit allemaal aanpassen en dingen toevoegen/weglaten naar wens.

    Als afsluiter zit er bij dit arrangement standaard een diner in. Praat onder het genot van een kaas-, vlees- of visfondue na met je collega's/kennisen/vrienden/familie. Niets is te gek. Wilt u na het eten nog niet naar huis? Voeg dan een Christmas Quiz toe aan het programma, geheel in stijl en met quizdesk met zwaailampen en drukknoppen.

    Omdat wij zo van de winter en kerstperiode houden, organiseren we dit evenement vanaf nu ook in de lente, zomer en de herfst! ABC Events is een evenementenbureau dat zich richt op high-end evenementen voor grote groepen. 

    Voor meer informatie of een offerte kunt u hieronder vrijblijvend het aanvraagformulier invullen!

    "Why couldn't it be Christmas everyday?!!"

    32 - 500 personen

    Een feest gemaakt door en voor je collega’s. Met het hele bedrijf of de afdeling gaan jullie dit Ultieme Feest bedenken, organiseren, uitvoeren en natuurlijk ook beleven. Met z’n allen samenwerken en meewerken om er met elkaar een topdag van te maken!

    Er is ontzettend veel te doen op deze feestdag. Bij een goed feest hoort natuurlijk lekker eten, muziek, ontspanning, amusement en goede bediening. Ook is het belangrijk dat de ruimte waar het feest wordt gehouden een mooie en feestelijke uitstraling heeft. Daarom kunnen mensen, naar gelang de groepsgrootte, kiezen uit een aantal workshops om hen op weg te helpen een bijdrage te leveren aan de avond. Elke workshop staat onder leiding van een professionele trainer die uw medewerkers klaarstoomt voor hun taak. Iedereen mag zelf kiezen welke bijdrage hij of zij levert aan een dag om nooit meer te vergeten.

    Het Ultieme Feest is een "maatevenement". Niemand weet immers beter wat goed is voor het bedrijf dan jullie mensen zelf. Het Ultieme Feest is een goede combinatie van teambuilding, beloning en plezier. Het gaat over samenwerken, kwaliteiten benutten en doen wat je leuk echt vindt. 

    Voorbeelden van workshops

    • Workshop koken
    • Workshop bediening en etiquette
    • Workshop film en video
    • Workshop sfeer en aankleding
    • Workshop tafeldressing
    • Workshop muziek en entertainment
    • Workshop spreekstalmeester

     

    ’s Middags vinden deze voorbereidende workshops plaats, zodat iedereen zijn deel aan het feest kan bijdragen. Aan het begin van de avond wordt het feest officieel geopend, worden de deelnemers door gastheren en gastvrouwen welkom geheten, wordt er heerlijk gegeten, is er entertainment en kan er tot de late uurtjes worden gedanst. 

    Het Ultieme Feest is uitermate geschikt als teambuilding, kennismaking van nieuwe teams of gewoon als ultieme feestdag!

    Vul voor een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    50 - 500 personen

    JOUW IDEALE BEDRIJFSUITJE, PERSONEELSFEEST, DINNERSHOW EN MAAK JOUW EVENT NOG COMPLETER MET TOP COMEDY 
    Comedy Events is de nr1 organisatie van Nederland op het gebied van comedy en cabaret. Met het grootste netwerk brengen wij de allerleukste comedians voor ieder moment.

    De comedians die optreden zijn bekend van o.a. De Lama's, Raymann is Laat, The Comedy Factory, BNN/VARA, Comedy Central, Lowlands, RTL en SBS. En daarbij zijn onze shows altijd onder leiding van de meest energieke Master of Ceremonies.

    Samen stappen we in het magische wereldje van echte stand-up comedy. Ideaal als dinnershow, reguliere line-up show of als fungedeelte tijdens jouw event. Daarnaast is Comedy Events ook de juiste organisatie voor het bedrijfsleven. Bedrijfsuitjes, personeelsfeesten, maatwerk of workshops en trainingen. Niets is ons te gek. 

    Hoe gaaf is het om samen te genieten van een echte comedyshow? Wij maken alles bespreekbaar en kunnen al jouw wensen realiseren.

    WORKSHOPS/TRAININGEN/COACHING
    Naast onze comedyshows verzorgen wij ook de meest leuke workshops en trainingen. Je ervaart hoe het is om een stand-up comedian te zijn. Maar ook onze workshops zijn zeer nuttig in het bedrijfsleven.

    Ontwikkel je zelfvertrouwen door voor een groep mensen te spreken. Ontdek wat jouw stijl is en lach vooral erg veel met en om je werkgever en collega's. Onze workshops zijn altijd onder leiding van een professionele comedian. Als geen ander weten wij hoe je iemand het beste kan coachen en trainen. 

    Het is mogelijk om in groepen te werken. 1 op 1 trainingen zijn ook zeer populair.

    2 UITJES TIJDENS 1 EVENT. CHECK SNEL DE MOGELIJKHEDEN
    Comedy Events geeft iedere organisatie de kans om 2 uitjes te kiezen tijdens 1 event. Je geniet van een professionele comedyshow en je mag daarnaast ook die toffe workshop beatbox of stand-up comedy volgen. Een professionele trainer neemt je mee in hun bijzondere wereld. Of wat dacht je van virtual reality? Racen tegen Max Verstappen, een ace slaan tegen Rafael Nadal of Roger Federer. Misschien gooi jij wel al jouw collega's van de baan met de perfecte strike.

    Wij maken het iedereen naar zijn of haar zin. Entertainment van de bovenste plank. 

    Wij kijken uit naar jouw enthousiasme.

    HUMOR BRENGT MENSEN SAMEN!

    10 - 3000 personen

    Net als op televisie een echte quiz meemaken? Niet als publiek, of als bankzitter, maar zelf staan achter de quizdesk met handen bij de knoppen. In teams van 4 tot 10 personen kunnen wij 80 personen tegelijke deel laten nemen aan deze spetterende TV STUDIO QUIZ. Bij meer deelnemers zullen we de quiz uitbreiden met ludieke korte spelletjes en activiteiten. Hierdoor is elke deelnemer ook echt een deelnemer.

    Wij rijden met ons quizteam door het hele land om diverse quizzen te organiseren met een thema naar keuze. Ons quizteam komt volledig uitgerust met meerdere quizdesks met drukknoppen en zwaailampen. Daarnaast nemen zij genoeg aankleding, licht en geluid mee om de ruimte om te toveren tot een heuse quizshowstudio.

    ABC Events zet de boel voor u en uw gezelschap op zijn kop. Hoe we dit doen? Door alles uit de kast te halen. Professionele quizmasters met jarenlange ervaring op tv en voor privegroepen. De gehele ruimte wordt versiert in stijl van de quiz. Wanneer de quizmaster binnen komt begint er een geluid of videofragment om de sfeer er lekker in te krijgen. U kunt o.a. kiezen uit de onderstaande quizen.

    Pub Quiz (Algemeen)
    De bekende en gezellige kroegen quiz, willekeurige vragen over van alles en nog wat doen de ronde. Uiteraard mogen de drankjes bij deze quiz niet ontbreken. Vragen over biermerken, televisie, geschiedenis en wetenschap. Alles komt bij deze veelzijdige quiz aan bod.

    Ik Hou Van Holland Spel Show Quiz
    De naam zegt het al, vragen over ons eigen koude kikkerland. Iedereen kan meedoen met deze swingende quiz. Compleet met video en geluidsfragmenten, meezingers en carnavalskrakers. De teams kunnen door middel van het goed beantwoorden van de vragen, punten verdienen. Zo testen wij de kennis over de Nederlandse taal, de Nederlandse muziek en de kennis over vele BN’ers.

    Winter Quiz
    Vriest uw vergadering vast? Geen behoefte aan een kille afsluiting van uw meeting? Dan heeft ABC Events voor u de ideale vergaderbreak of afsluiter. Met de winter quiz wordt de algemene kennis rondom het koude seizoen getest. In meerdere rondes, krijgen de teams vragen om te beantwoorden. Na het binnen gedeelte kleden de deelnemers zich warm aan, om vervolgens buiten een aantal opdrachten te vervullen waaronder een heus sneeuwbalfestijn. Objecten op verschillende afstanden moeten omver worden gegooid. Wanneer de er geen natuurlijke sneeuw aanwezig is, zullen tennisballen als vervanger gebruikt worden.

    Pop Quiz (muziek)
    Deze quiz gaat niet over poppen, maar wel over de POP muziek. Voor de echte muziekliefhebber klinkt deze quiz ongetwijfeld als muziek in de oren. Hits, hits en nog eens hits. Populaire muziek, zowel video als honderden geluidsfragmenten hebben wij voor u in petto. Kijken of de deelnemers na deze zwingende quiz nog steeds zoveel noten op hun zang hebben?

    Christmas Quiz
    In de koude decembermaand eindigd het jaar al weer bijna en begint de kersttijd al weer bijna. Het moment om het afgelopen jaar met het bedrijf door te nemen en deze op een sfeervolle manier af te sluiten of een vergaderbreak toe te passen. Wij bieden hier de orginele Christmazquiz aan! Deze quiz is geheel in kerstmis en winterse stijl om je alvast helemaal op te warmen voor de gezellige kerstdagen! Deze quiz wordt door niemand minder gepresenteerd dan de kerstman “himself”.

    EIGENKEUZE
    Geef ons op waarover u wenst dat de quiz gaat en we maken de hele quiz of een ronde speciaal voor u op maat. 

    Prijsuitreiking
    Alle quizzen worden op een toepasselijke en feestelijke manier afgesloten met een passende prijs voor het winnende team.

    Heeft u eigen ideeen voor een quiz, laat het ons weten. Voor meer informatie en of vragen, vul het onderstaand formulier in!

    20 - 1000 personen

    Catering én event management in 1. Voor knallende én duurzame bedrijfsevenementen.
    Live cooking voor je gasten. Van versgebakken pizza tot volledige aankleding. Verzorgd van A-Z. Mét positieve impact.

    Van casual tussendoor tot hele-dak-eraf.
    Voor elk type gelegenheid. Casual tussendoor of hele-dak-eraf. Binnen of buiten. Van kleine groepen tot wel 400 personen. Holie Pizza is een cateraar die meedenkt en volledig ontzorgt.

    • Lunch op kantoor
    • Teamborrel
    • Personeelsfeest
    • Jubileumfeest
    • Themafeest
    • Zomerfeest
    • Pizza workshops

    Een cateraar die meedenkt.
    Je hebt een datum, en dan... Ga je nadenken over de invulling van het eten. En het drinken. Misschien ook een barista? What about de aankleding? Een garderobe, statafels, lampjes of zelfs wat mooie bloemstukken?

    Wij weten dat er veel komt kijken bij het organiseren van een evenement. Daarom denken we graag met je mee. Wij hebben veel ervaring met het invullen van bedrijfsevenementen. Van eten tot aankleding. Wij werken met partners waardoor we al het mogelijke eventmaterieel kunnen inzetten voor jouw evenement.

    Nog geen concreet idee hoe jouw evenement eruit moet zien? Neem contact met ons op en we denken graag met je mee over de invulling - van eten tot decoratie.

    Samen maken we positieve impact.
    Bij onze catering op locatie staat versgebakken pizza centraal. Pizza is onze superpower om zoveel mogelijk mensen kennis te laten maken met eten dat gruwelijk lekker én duurzaam is.

    Best slim toch? Want zeg nou eerlijk; wie houdt er nou niet van pizza?!

    Door ons in te schakelen als cateraar en leverancier op jouw evenement maak je impact op drie manieren:

    1. Je reduceert de CO2 uitstoot doordat wij:
      1. Geen vlees en vis gebruiken
      2. Producten zoveel mogelijk lokaal inkopen
      3. Geen wegwerpservies gebruiken
    2. We compenseren onze CO2 uitstoot. Aan de hand van ons model, berekenen we hoeveel kg CO2 eq uitgestoten wordt. Naderhand compenseren we dit volledig bij onze partner Climeworks. Zo realiseren we samen een net-zero evenement.
    3. We inspireren je gasten door een fantastische ervaring te bieden met duurzaam eten.

    Op zoek naar een leuke teambuilding activiteit?
    Naast onze catering, verzorgen onze pizzabakkers ook pizza workshops op locatie. Zij leren jou en je collega's hoe je zelf een zalige pizza kunt bakken.

    Geen suffe teambuilding of saaie presentaties. Eerst geven we een mini-pizza college waarbij we je meenemen in de geheimen van het perfecte pizzadeeg. Daarna mag iedereen losgaan in de keuken en zijn eigen picasso maken.

    Waar wacht je nog op?! Let's go!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    25 - 400 personen

    Je kwam voor een lekker diner? Een avondje ongecompliceerd genieten? Heerlijk. Totdat… Ga lekker zitten en geef je oren en ogen (en mond!) de kost. Er is een moord gepleegd en die ga jij tussen de gangen door oplossen. Plaats delict is plaats diner: bloedstollend en ijskoud aan tafel geserveerd.

    Een moorddiner is de perfecte combinatie van een heerlijk menu en een live ‘detective’. Samen met je collega’s of vrienden ga je in teams proberen de zaak te kraken. Overleggen kan, scenario-denken moet, maar houd je oplossingen voor jezelf en jouw team. Er is een meesterbrein nodig.

    Dat van jou. No shit, Sherlock!

    Wat staat je te wachten tijdens het Moorddiner ?

    Jouw gezelschap wordt gastvrij ontvangen en welkom geheten met een drankje en we maken teams. Jullie zitten amper aan tafel als er plotseling blijkt dat er een misdrijf heeft plaatsgevonden in het etablissement, bijna onder jullie ogen. Dit maakt jullie eerstegraads getuigen en we doen direct een beroep op ieders analytisch inzicht bij de identificatie van het slachtoffer. Zo’n vingerafdruk blijkt al snel een hele puzzel.

    Terwijl de groep geniet van het diner ontrafelt de zaak langzaam. Subtiele details, ontluikende getuigenissen en (on)echte motieven: tussen de gangen door komen jullie steeds dichter bij de ware toedracht. Kruip in de huid van de verdachten tijdens een buurtonderzoek, ontcijfer de exacte moordlocatie door middel van een fictieve reconstructie. Wie is de moordenaar, wat was het motief en hoe is het slachtoffer om het leven gekomen? Verzamel zoveel mogelijk bewijs en kom aan het einde van het diner met het vonnis!

    Aan het einde van het diner komt de waarheid naar boven. Wie, hoe en waarom werd het slachtoffer omgebracht? Jullie antwoorden worden tegen het licht gehouden en de winnende teams ontvangen een toepasselijk cadeau. Dankzij jullie is de wereld weer een stukje veiliger geworden.
    Het Moorddiner is mogelijk op elke besloten locatie door het land, bijvoorbeeld restaurants of zalencentra.

    Deze kun je zelf regelen, maar wij helpen je graag bij het vinden van een geschikte locatie.

    Spel kan ook in het Engels, Duits  of Frans worden gespeeld.

    8 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Terug naar het Nederland van toen!
    Het Hollands Glorie Dinerspel is een oergezellige groepsactiviteit voor (grote) groepen. Een verbroederende avond vol gezelligheid, lekker eten en nostalgie. Compleet in oud-Hollandse sferen! Naast de onmisbare quizvragen telt dit spel ook oud-Hollandse doe opdrachten. Dit uitje wordt alom geprezen om de grote afwisseling! En dit alles op een mooie locatie in uw favoriete plaats.

    Inhoud
    In teams gaat u de strijd met elkaar aan om zoveel mogelijk punten te verdienen door quizvragen en doe-opdrachten zo goed mogelijk uit te voeren. In deze activiteit draait alles om gezelligheid, hilarische momenten en het samen beleven van heel veel Hollandse Herinneringen. Denk hierbij aan: Jos Brink, Sugar Lee Hooper, , Rons Honeymoon Quiz, Heintje Davids, De Tandenborstel Show, Wordt Vervolgd, Telekids, Flodder, Mama is Boos! De Film van Ome Willem, Hazes, het Ek van ’88 en nog veel meer, Alles van onze rijke (recente) geschiedenis komt aan bod!De spelrondes wisselen we af met de verschillende gangen van het diner of buffet zodat niemand met een knorrende maag aan tafel zit.

    Voor wie
    Uitermate geschikt als gezellige eindejaarsactiviteit, personeelsfeesten, teamuitjes, bedrijfsuitjes, personeelsfeestjes en andere grote groepen.
     
    Arrangementen
    U kunt op aanvraag ook alleen de Hollands Glorie Spelshow boeken zonder diner. Fijn bijvoorbeeld, wanneer u zelf al een locatie heeft geregeld. 

    Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    Bekijk het programma op onze website voor meer info. Hollands Glorie Dinerspel

    15 - 2000 personen
    We gaan in deze te gekke Quiz even weer terug naar die heerlijke jaren 70 en 80!
    Keek jij vroeger altijd naar Miami Vice of naar Zeg 'ns Aaa? Was jij de koning met de Rubixcube of met Pac-Man? Is meezingen met de hits van Abba, Queen of de Beegees geen probleem? Herken je de openingstune nog van Tour of Duty of Kinderen voor Kinderen ? Wij nemen je in deze te gekke Quiz en muziekbingo mee naar de jaren 70 en 80 met tal van Ohja momenten! Daarnaast draaien we al die fantastische hits uit deze jaren en doen we ook de aankleding om jullie een overgetelijke middag of avond te geven! Uiteraard met een presentator volledig in stijl. Alle deelnemers ontvangen van ons ook nog een te gek 70's/80's kadootje als mooie herinnering, en wellicht pakt jouw team wel die waanzinnige andere prijzen!?

    De 70's en 80's Quiz
    Deze Quiz & Muziekbingo avond/middag is voor elke gelegenheid en voor elk gezelschap! Jong en oud vinden dit fantastisch! Uiteraard houden wij er met het niveau van de vragen rekening mee dat niet iedereen deze jaren mee heeft gemaakt. De Quiz is leuk, grappig en zit tal van prachtige momenten uit deze jaren.  Wij kunnen de middag of avond helemaal naar jullie idee indelen. Tijdens deze Quiz spelen we ook nog de Muziekbingo waar ook unieke prijzen te winnen zijn! De totale Quiz duurt ongeveer 2,5 uur. (inkorten zeker mogelijk) In de Quiz zelf zitten plaatjesrondes, muziekrondes, tv series, films, gadgets, beeldrondes, teveel om op te noemen! En de muziekbingo is natuurlijk de kers op de taart.

    70's en 80's Quiz op Locatie: Unieke intense, gezellige en vooral waanzinnige Quiz met muziekbingo waarin we jullie mee terugnemen naar de jaren 70 en 80 en dit aanvullen met heerlijke muziek. Wij komen naar jullie locatie en hebben alles bij ons (aankleding, geluid, scherm etc) Wij hebben van jullie enkel een stroompunt nodig!

    Duur
    • Ongeveer 2,5 uur (ook korter mogelijk)

    Starttijden:
    • In overleg is alles mogelijk, ook de mogelijkheid om het te combineren met (bijvoorbeeld) rondom jullie lunch of diner.

    Details:
    • Minimaal 25 personen
    • Prijs is inclusief BTW
    • Prijs is inclusief reiskosten
    • Prijs is inclusief benodigdheden
    • Prijs is inclusief 70s/80s aankleding (posters, reclameborden etc)
    • Prijs in inclusief Quizmaster
    • Prijs is inclusief Bokaal voor het winnende team (RubixCup) en prijzen voor de muziekbingo's

    Inhoud van het arrangement:
    • Te gekke Quiz met beelden, muziek en vragen rond de 70's en 80's + Muziekbingo
    • We draaien rondom de Quiz lekkere 70's / 80's muziek.
    • Spontane Quizmaster
    • Prijs voor het winnende team! + kadootje voor alle deelnemers.


    Prijs:
    • €19,95 p.p. (all-in) (geen extra kosten)

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     
    24 - 500 personen

    De gezelligheid van de zaterdagavond beleven met uw collega’s! Dat kan bij het Hou van Holland dinerspel. Wie is vanavond de teamcaptain en kunt u uw collega’s de baas? Wat weet u eigenlijk over het koude kikkerlandje met 16 miljoen mensen?
     

    De teams nemen plaats aan tafel, de quizmaster stelt zich voor en de captains nemen hun positie in. Tijd voor het uitje van het jaar: Hou van Holland! Als het gerstenat op tafel staat barst de teamstrijd los. Het ruimtelijk inzicht en de stressbestendigheid worden getest. De eerste voorsprong te pakken of loopt u direct achter de feiten aan? De teams staan lijnrecht tegen over elkaar, maar bij het voorgerecht is het voor even vrede. Kletst u even lekker bij! 

    Bordjes leeg, dan is het tijd voor de bekende Nederlanders, de spellingsronde en herken het fragment. Drie onderdelen waarbij ieder teamlid nodig is om een goede score te behalen. Is de teamcaptain in staat Paul de Leeuw of Beau van Erven Dorens uit te leggen, zonder hun namen te noemen? En hoe staat het met uw taalkennis? Het lijkt zo makkelijk, maar wat is het lastig in het echt. Bij het laatste onderdeel hoort u diverse geluidsfragmenten, herkent u ze eerder dan het andere team? Sla dan uw slag aan tafel!

     

    Tijd voor een tussenstandje en het hoofdgerecht. Lekker smikkelen en smullen bij deze Hollandse avond. Het gevoel van met uw bord op schoot is terug. Helemaal als het finalespel start. De grote muziekquiz, waarbij u als team en individu de klassiekers moet (her)kennen. Haalt u het einde van het spel, wordt de polonaise ingezet of is de quizmaster het overzicht kwijt? Het is de dood of de gladiolen! Het einde van de quiz is in zicht, tijd voor de ontknoping en het dessert!

    De uitslag? Een fantastische actieve avond waarbij iedereen teruggaat in de tijd!

    Het Hou van Holland Dinerspel is inclusief:

    • Professionele entertainer
    • Spelmaterialen
    • Zaalhuur
    • Driegangendiner
    • Prijs voor het beste team
    • Teambuilding
    15 - 999 personen

    WORKSHOP STAND-UP COMEDY
    Durf jij uit je comfortzone te gaan en voor een te groep staan met jouw eigen grappen of komische verhalen? Leer spreken en improviseren tijdens deze mega leuke workshop. 

    Je leert alle basistechnieken van een professionele comedian. Er zijn diverse opdrachten die jij mag uitvoeren samen met je werkgever, collega's en/of vrienden. 

    Deze workshop is ideaal voor iedereen die zijn of haar zelfvertrouwen wil ontwikkelen, je wilt meer luchtigheid brengen tijdens jouw presentatie of performance of jouw organisatie kan wel een leuk uitje gebruiken. En misschien heb je wel ambities om een echte stand-up comedian te worden. 

    Er ontstaat erg veel teambuilding en je leert ook iedereen op een andere manier beter kennen. 

    Deze workshop heeft een duur van 2 uur en is voor iedereen een echte  meerwaarde. Een leukere workshop bestaat er gewoon niet. Comedy Events denkt graag met je mee over alle mogelijkheden en komt ook graag naar jouw locatie. 

    Humor brengt mensen samen!

    10 - 200 personen

    Het Moorddiner op (uw) locatie is een nieuwe variant op ons bekende moorddiner ‘Een Bloedige Bruiloftsdag’ en uniek in Nederland!!

    Het Moordspel 
    Cluedo voor professionals: tijdens een 10-jarig huwelijksfeest wordt een moord gepleegd, maar waarom en door wie?! Alleen de echte CSI deskundige weet toch nét dat ene detail boven water te krijgen.

    De personages worden aan u voorgesteld (laten dit nou net uw collega’s zijn die zich hebben omgekleed) en de verdachtmakingen volgen elkaar al snel op de voet. Wie doet wat met wie en waarom? Maar vooral: Wie is de Moordenaar…? Combineer, onderzoek en kom tot uw oplossing!

    Inspecteur Sanderinck (met Cee Kaa) ondervraagt en leidt dit precaire onderzoek. Iedereen ontvangt een script en passende kleding bij zijn of haar personage. Van sexuologe tot butler en van beginnend zangeresje tot goddelijke hunk. Iedereen duikt in de rol van zijn/haar leven. De gemoederen lopen hoog op! Tijd voor zo nu en dan een verkoeling en een heerlijk diner. Op een lege maag kunnen we niet oplossen! Een mooie beloning wacht er aan het eind van de avond voor de ware inspecteurs.

    Het Diner - uw eigen diner
     
    U bereidt en bepaalt zelf het driegangendiner van de avond en wij zorgen voor attributen, kostuums en een ervaren acteur. Heeft u geen zin om zelf te koken? Dan verzorgen wij natuurlijk ook de catering voor het moorddiner bij u op locatie. Onze medewerkers bespreken graag de mogelijkheden met u.

    Het Moorddiner op (uw) locatie is inclusief:

    • Professionele entertainer
    • Kleding/attributen
    • Script

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    15 - 999 personen
    Weet je nog? Ohja! Ahhh die vond ik zo leuk! Is dat al zo lang geleden?
    Weet jij nog wie het 5e lid van de Backstreet Boys was? Welk spel je speelde op je Nokia 3310 en kan je meezingen met Wannabe van de Spice Girls ? Ken je de tekst nog van de openingstune van The Fresh Prince of van Friends? Wij nemen je in deze te gekke Quiz mee naar de jaren 90 en 00 met tal van Ohja momenten! Daarnaast draaien we al die fantastische hits uit deze jaren en doen we ook de aankleding om jullie een overgetelijke middag of avond te geven! Uiteraard met een gerse presentator. Elke deelnemer ontvangt van ons ook nog een te gekke 90's gadget en wellicht pakt jouw team wel die waanzinnige Flippocup!

    De 90's en '00s Quiz met Muziekbingo
    Deze Quiz & Muziekbingo avond/middag is voor elke gelegenheid en voor elk gezelschap! Jong en oud vinden dit fantastisch! Iedereen heeft deze 2 decennia meegemaakt, als kind, puber of als volwassene! Wij kunnen de middag of avond helemaal naar jullie idee indelen.  Alles is in overleg mogelijk en we rekenen maar 1 duidelijke prijs! Wij hebben natuurlijk ook genoeg ervaring om dit met jullie samen te stellen zodat het voor iedereen het uitje was waar nog lang over wordt gesproken. De totale Quiz met Muziekbingo duurt ongeveer 2,5 uur. (inkorten zeker mogelijk) In de Quiz zelf zitten plaatjesrondes, muziekrondes, tv series, films, gadgets, beeldrondes, teveel om op te noemen daarnaast spelen we nog 2 Muziekbingo's waar ook weer leuke prijzen te winnen zijn.

    90s en 00s Quiz op Locatie: Unieke intense, gezellige en vooral waanzinnige Quiz met Muziekbingo avond waarin we jullie mee terugnemen naar de jaren 90 en 00's.

    Duur
    • Ongeveer 2,5 uur (ook korter mogelijk)

    Starttijden:
    • In overleg is alles mogelijk.

    Details:
    • Minimaal 25 personen
    • Prijs is inclusief BTW
    • Prijs is inclusief reiskosten
    • Prijs is inclusief benodigdheden (zoals geluid, schermen etc)
    • Prijs is inclusief 90s aankleding (posters, reclameborden etc)
    • Prijs in inclusief Quizmaster
    • Prijs is inclusief Bokaal voor het winnende team (Flippocup) en prijzen voor de winnaars van de muziekbingo's


    Inhoud van het arrangement:
    • Te gekke Quiz met beelden, muziek en vragen rond de 90s en 00s
    • We draaien rondom de Quiz lekkere 90's / 00's muziek.
    • Spontane Quizmaster
    • Prijs voor het winnende team!

    • 90's Gadget voor alle deelnemers


    Prijs:
    • €19,95 p.p. (all-in) (geen extra kosten)
    Bij grotere groepen korting mogelijk.

    24 - 250 personen

    Luxe Limousine Events
    Dit evenement start op een locatie waar de nietsvermoedende deelnemers zich verzamelen voor een spannend avontuur. Er arriveren een aantal luxe limousines. Wie zouden er in zitten? De voertuigen blijken echter leeg te zijn. Een teleurstelling? Waarschijnlijk niet wanneer blijkt dat deze limousines speciaal voor het bedrijfsuitje gereserveerd zijn. De champagne staat gekoeld al klaar in de limousines.

    De enthousiaste gasten nemen plaats in deze luxe voertuigen en de champagneglazen kunnen worden geheven. PROOST! De limousines brengen het gezelschap naar het centrum van de stad. Alle mensen kijken naar u om en er worden zelfs foto’s van u gemaakt. Plotseling springen monitoren in de limousines aan en er volgt een belangrijke videoboodschap.

    Wanneer de champagneglazen leeg zijn en de videoboodschap afgelopen is, komt de limousine tot stilstand.

    Nu begint de activiteit; een routespel. Hierbij is de route afhankelijk van de antwoorden op de vragen die verkregen worden via een smartphone. Hoe slimmer het team, hoe korter de route. Welk team heeft de meeste kennis en komt zo snel mogelijk bij de dinerlocatie aan? Wanneer alle gasten op de dinerlocatie gearriveerd zijn, kunnen zij aan tafel voor een heerlijk diner inclusief een paar drankjes. De vragen/antwoorden, de ervaringen en de limousines zijn het tafelgesprek van de avond.

    Uitbreidingen
    - Routespel met fietsen
    - Luxe diner
    - Wijn arrangement
    - Helikoptervlucht
    - Quiz diner
    - Theater diner
    - Acteurs en actrices

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    16 - 500 personen

    Ranking the Company is de ultieme teambuilding quiz om je collega’s beter te leren kennen. Heb jij altijd al willen weten wat jouw rol binnen jullie afdeling of bedrijf is volgens je collega's? Zien ze jou als echte teamplayer? Ben jij de gangmaker van het stel of word jij gezien als de hunk van het bedrijf?

    Kom erachter tijdens deze vrolijke Ranking the Company quiz ter invulling van jullie bedrijfsuitje of teamuitje.Door middel van vragen over jou en je team en collega’s krijgen jullie een goed beeld van elkaar. De insteek is positief en op zijn tijd met een knipoog.

    Hoe verloopt Ranking the Company

    • Vooraf zullen we alle deelnemers een online formulier met verschillende vragen toezenden die jullie allen individueel invullen. Deze verwerken wij vervolgens in een ranking (inclusief leuke toelichting)

    • Op de dag of avond zelf zal de quizmaster jullie verwelkomen.
      Daarna delen worden teams en stellen we de vragen nogmaals.
      Het antwoord dat jullie als team geven zullen we dan vergelijken met de gemaakte ranking.

    • Uiteraard niet zonder de nodige toelichting wat vaak voor grappige anekdotes zorgt!
      Aan het einde van de quiz wordt duidelijk welk team zijn collega’s het beste kent en volgt de prijsuitreiking.

    Ranking the Company vragen

    De vragen zijn positief geformuleerd en (soms) met een knipoog. Denk bijvoorbeeld aan: 

    • Wie weet de meeste roddels op kantoor? Rank je collega's van 1 tot 10.
      Wie is het snelst dronken op het bedrijfsuitje? Rank je collega's van 1 tot 10.
      Bij wie kun je altijd aankloppen als je hulp nodig hebt? Rank je collega's van 1 tot 10.

    Jullie mogen natuurlijk ook eigen vragen bedenken en aanleveren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    10 - 40 personen

    Over deze pagina

    Personeelsfeest Haarlem vindt u op WegmetdeBaas. Haarlem een prachtige stad op nog geen 20 min van Amsterdam. Bent u op zoek naar een groots, origineel maar vooral bijzonder personeelsfeest. In Haarlem is het allemaal mogelijk, of u nu op zoek bent naar een Personeelsfeest geheel in Nederlands Thema, of juist kiest voor een hippe avond op het prachtige schip de Dutch Saint Tropez. Van een zomerfeest op de mooiste buitenlocaties van Haarlem, een pop-up lente feest tot een reis door Marokko bij het ‘1001 nachten’ personeelsfeest. Haarlem is dé stad voor een onvergetelijk personeelsfeest.