Teamuitstapje dat u zoekt!

Filteren

Filters

Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
415 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Bloemendaal
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Verken de mooie omgeving van Zuid Holland, Noord Holland of Zeeland tijdens deze interactieve autopuzzeltocht. Een origineel en budgettair aantrekkelijk bedrijfsuitje!

    In groepjes beleven de deelnemers een leuke auto puzzeltocht met eigen auto's, waarbij inzicht, orientatievermogen en navigatievermogen centraal staan.

    De opdrachtenmap bevat satellietfoto's, herkenningspunten, diverse opdrachten en een gemaskerde routebeschrijving. Ook is het mogelijk om de tocht uit te breiden met één of meerdere opdrachten op tussenpunten, zoals een Segway opdracht, Muziek quiz, Auto bowling, Autoband vervangen en een Triviant (al dan niet met eigen vragen).

    De deelnemers kiezen zelf hun chauffeur en kunnen tijdens de tocht wisselen van bestuurder.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in met locatie voorkeur!

    Trefwoorden:
    Bedrijfsuitje, personeelsuitje, teambuilding activiteit, team uitje, collega uitje, afdelingsuitje, tour, tocht, autopuzzeltocht

    25 - 500 personen

    Huur een E-chopper voor jouw uitje met collega's, familie of vrienden! 

    Het huren van een E-chopper is een leuke activiteit waarbij je zowel fun als functioneel kunt combineren. Rijden op een chopper is geweldig mooi en de leukste manier om van A naar B te komen. De choppers zijn elektrische scooters met een gaaf uiterlijk, stoere dikke banden en ze rijden heerlijk. Zoef met jouw gezelschap langs de mooiste plekken, maak leuke stops onderweg en het mooiste is dat dit mogelijk is op iedere locatie in Nederland

    Wanneer je een aanvraag doet, ontvang je van ons zo snel mogelijk een offerte op maat, waarbij we de prijs bepalen op basis van de duur van de huur, de af te leggen afstand en het aantal voertuigen. Na het bevestigen van onze offerte plannen wij de boeking in en scheurt onze chauffeur op de desbetreffende datum naar de door jou gewenste locatie. Hier laden we de choppers uit en zorgen we dat alles op tijd klaar staat voor vertrek. Na het controleren van de rijbewijzen, het uitdelen van de helmen en een duidelijke uitleg over het gebruik van de chopper kunnen jullie vertrekken. De route die jullie gaan rijden, kunnen jullie zelf bepalen, of je schakelt onze hulp (tegen meerprijs) in! 

    Na de leuke rit zetten jullie de choppers weer neer op de afgesproken locatie, waarna deze weer worden ingeladen en weer mee terug genomen worden. Je kan dus helemaal zelf bepalen waar de choppers worden geleverd en weer opgehaald! 

    Waarom kiezen voor Rent & Event?
    * Wij zijn op tijd
    - we zorgen altijd dat we minstens 15 minuten voor de afgesproken vertrektijd klaar staan
    * Pech onderweg? - we hebben altijd reserve voertuigen bij ons, dus bij eventuele mankementen kunnen we het kapotte voertuig omwisselen voor een nieuwe, zodat er zo min mogelijk vertraging opgelopen wordt
    * All-in prijzen - we geven in onze offerte altijd een all-in prijs. Dus geen onverwachte kosten achteraf!
    * Route op maat - tegen meerprijs kunnen wij een mooie route maken op basis van jullie specifieke wensen 
    * Duurzaamheid is belangrijk! - onze transportmiddelen voldoen aan de hoogste milieu normen 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    10 - 200 personen

    Wij brengen golf naar een heel ander level!
    Wij noemen het streetgolf of straatgolf. Het vindt plaats in de stad, dus geen perfect gemaaide greens, maar slingerende straatjes, smalle trappen en glooiende grasveldjes.

    Urban Streetgolf neemt je mee dwars door de stad of rondom je eigen bedrijf. We leren je eerst de basistechnieken van het straatgolf, waarna je met je team een uitdagende tocht in zo min mogelijk slagen probeert af te leggen.

    De Urban Streetgolf combineren met een lunch of diner? Ook dit regelen we!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    20 - 2000 personen

    Let's Make Art Together!

    Maak de cultuur van je organisatie zichtbaar
    Tijdens de Art of Culture workshop brengen jullie samen de unieke cultuur van jullie organisatie tot leven in tastbare kunstwerken. Teams verbeelden op creatieve wijze jullie kernwaarden, identiteit en gemeenschappelijke doelen. Dit zorgt voor inspirerende gesprekken, meer verbinding en een versterkte samenwerking. Het resultaat is een blijvende visuele representatie van wat jullie als organisatie onderscheidt.

    Doelen & Voordelen:

    • Visuele helderheid - Maak abstracte cultuurconcepten zichtbaar en tastbaar
    • Culturele verbinding - Versterk de band tussen teamleden en organisatie-identiteit
    • Betekenisvolle gesprekken - Faciliteer diepgaande dialogen over jullie organisatiecultuur
    • Blijvende impact - Creëer kunstwerken als permanente herinnering aan jullie cultuur

    Workshop details:

    • Groepsgrootte: Voor groepen van 4 tot 1000 deelnemers
    • Inbegrepen: Een volledig afgestemde workshop, alle materialen, professionele begeleiding en het afgewerkte kunstwerk, klaar om direct op te hangen in jullie kantoor
    • Investering: Vanaf €65 pp (min. €750) | 2-5 uur
    • Prijs afhankelijk van: Omvang, materialen en complexiteit van jullie project

    Ideaal voor:

    • Teams die te maken hebben met fusies, overnames of organisatieveranderingen
    • Leiderschapsteams die hun culturele richting willen verhelderen en versterken
    • Groeiende bedrijven die hun cultuur bewust willen versterken en opschalen
    • Hybride of remote teams tijdens fysieke team-building events
    • Bedrijven die een rebranding of identiteitsverandering doormaken
    • Waarschijnlijk jullie team!

    Geen artistieke ervaring vereist

    Over About Collab: Wij zijn een creatief ontwikkelingsatelier dat teams en organisaties verbindt door de kracht van kunst en creativiteit. Onze betekenisvolle, speelse interventies combineren creativiteit met bedrijfsdoelstellingen en leveren blijvende impact voor jullie team.

     Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

     

    4 - 800 personen
    Film Teambuilding is de unieke creatieve motivatiebeleving dat plezier, entertainment, humor & het bouwen aan een perfect op elkaar afgestemd team combineert!
     
    Jullie bedrijfsuitje vol Plezier, Verbinding, Hilariteit & Teambuilding
     Samen met jouw collega's transformeer je tot hechte filmcrews en maak je onder begeleiding van televisie- en filmprofessionals ludieke bedrijfscommercials, spannende films, hilarische sketches, meeslepende documentaires, spetterende videoclips waarin jij, jouw organisatie en jouw collega's de hoofdrol spelen!
     
    Je leert elkaar tijdens dit personeelsuitje eens op een andere manier kennen
    Binnen de filmcrew(s) vervullen jullie amuserende ‘filmtaken’ zoals bijvoorbeeld : passievolle regisseur, voorbeeldige cameraman/vrouw, komische/avontuurlijke acteurs en vrolijke figuranten. Op deze wijze is iedereen actief bezig en is er voor ieder wat wils. Iedere groep krijgt een enthousiaste begeleider/regisseur die helpt om samen tot een filmisch kunstwerk te komen.
     
    Tijdens de opnames en de presentatie van jullie eigen film(s) zullen er vele collega's gieren van het lachen:)!

    Persoonlijk & Maatwerk
    Film teambuilding wordt exact naar wens gemaakt. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om op een ludieke wijze eigen (organisatie)boodschappen te verwerken in jullie avontuurlijke/hilarische film, spetterende videoclip of pakkende commercial vol humor:)
     
    Samenwerken
    Met Filmteambuilding beleef je de creatieve wereld van film maken optimaal en ervaar je samen plezierige momenten. Ook is de teamspirit beleving groot omdat een film alleen gemaakt kan worden door samenwerking binnen de filmcrew(s).

    Veel plezier, verbinding, samen communiceren, resultaat, creatieve & hilarische momenten zijn bij Filmteambuilding altijd inbegrepen.

    10 - 600 personen

    Wij houden van Holland – Landje aan de Zuiderzee! Tijdens dit doldwaze Hollandse teamspel gaan jullie in verschillende spelrondes de strijd met elkaar aan. Welk team weet de felbegeerde Wij Houden van Holland trofee mee naar huis te nemen?

    Wat is Wij Houden van Holland?
    - Compleet versierde ruimte volledig in Ik Hou van Holland style
    - Gepresenteerd door de “Linda de Mol” of “Rob Kemps” van Uitjes en Eten
    - Strijd met jouw team voor de Wij houden van Holland trofee

    Omschrijving programma
    De zaal is volledig omgetoverd in Hollandse sferen! In der verschillende spelrondes komt van alles voorbij. Hollandse hits, filmpjes en hilarische opdrachten en spellen. Herkennen jullie de bekendste Nederlandse topmuziek en kunnen jullie de hits nog meezingen? Hoeveel BN’ers weten jullie te raden? Het winnende team gaat uiteindelijk naar huis met de Wij houden van Holland trofee!
    Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner. 

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan?

    15 - 2500 personen

    Speel met Holland Tour Guides het beroemde tv-spel 'ik hou van holland'. Speel dit avondarrangement met aansluitend een heerlijk 3-gangen diner. 

    Helaas kunnen wij niet de bekende namen als Linda de Mol, Jeroen van Koningsbrugge of Guus Meeuwis als presentatrice of team captain laten opdraven, maar wij bieden u wel minstens zoveel lol met onze profesionele quizmasters!

    Test uw algemene kennis op het gebied van alles wat met Nederland te maken heeft: herken de grootste hits van Nederland als Huilen Is Voor Jou Te Laat, Una Paloma Blanca of Hier Aan De Kust en natuurlijk Ik Hou Van Holland!

    Kunt u BN-ers uitbeelden zonder hun namen te noemen? En hoeveel Nederlanders genieten eigenlijk het liefst ochtendsex dan vrijen in de avond?

    En weet u wat het allemaal extra leuk maakt? Naast het feit dat u de felbegeerde Hou Van Holland Hoofdprijs kunt winnen, schuift u na het spel aan aan tafel voor een overheerlijk driegangen diner!  Hollandse Pot? Wie zal het zeggen...? 

    Inclusief: 
    - Quizmaster
    - Uitgebreid 3 gangen diner
    - Decor
    - Rad
    - Kostuums en attributen
    - Leuke prijs voor het winnende team
    - Locatie


    Prijs:
    10 - 19 personen € 69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen € 64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen € 62,50 p.p. excl. BTW
    Vanaf 40 personen: €59,50 p.p. excl. BTW

    Bezorgkosten:
    Indien u het programma wenst op een locatie buiten de Randstad, Noord Brabant of Limburg werken wij met een bezorgkosten afhankelijk van de voorkeurslocatie. Deze kosten vermelden wij in het vrijblijvende voorstel en zijn vanaf € 100,00 excl. BTW. Daarnaast hanteren wij een minimum van 15 deelnemers.

    Optioneel:
    Niet telkens uw knip hoeven trekken om uw drankje af te rekenen? Voor € 12,50 per persoon per uur (excl. BTW) kunt u gebruikmaken van het drankarrangement, waarbij u onbeperkt kunt genieten van bier, fris, huiswijn, koffie en thee. En…zo komt u ook achteraf niet voor verrassingen te staan!

    10 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Speel Hitster Bingo XXL, hèt spel van dit moment nu in teamverband met jouw groep.  Je hebt gegarandeerd een leuke activiteit met veel lol op jouw feest! De beste muziek en het plezier van bingo komen samen in onze nieuwste activiteit!

    Wat ga je doen:
    Geniet van de grootste hits aller tijden terwijl je met je team jullie XXL scorekaart invult.
    De DJ draait discobal, de kleur van het licht geeft de spelcategorie aan. De DJ draait het nummer en je hebt met je team 30 seconden om het antwoord op jullie scorekaart te schrijven terwijl de muziek speelt. Er mag gedanst worden! Drukt jouw team als eerste op de knop en hebben jullie het goed? Dan mag er een vak afgestreept worden op de scorekaart. Als eerste een lijn vol? Bingo!

    Welk team wordt de Hitster Bingo-kampioen en wint de hoofdprijs? 

    Overige informatie

    Inclusief:
    • DJ/Spelbegeleider
    • Sfeervolle aankleding in discostijl
    • Mooie tafel of kast voor bingoprijzen
    • Discobal met scherm
    • XXL scorekaart met stiften per team
    • Gebruik laptop met benodigde apps
    Exclusief / tegen meerprijs:
    • bingoprijzen (in overleg zelf, of door ons verzorgd tegen meerprijs)
    • door ons verzorgde kleurrijke cocktailbar of andere drankjes
    • bittergarnituur of hapjes
    Eventueel is ook het spelen van het ‘gewone’ Hitster mogelijk in teamverband. Er wordt dan gewerkt met een eigen hitsterplank per team.
     
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
    8 - 50 personen

    Buitenkoken is teambuilding én lekker!
    Door bewust je producten te kiezen en deze goed te leren bereiden zul je merken dat alles beter smaakt. Het liefst halen wij onze biologische producten direct, samen met jou, van het land. Want dat is het mooiste wat er is; vers halen zodat je weet waar het vandaan komt.

    Je gaat dan zelf naar de plaatselijke boer, tuinderij, kaasmakerij of molen om de producten te scoren. En natuurlijk vertelt de boer graag over zijn bedrijf. Ook wildplukken uit de natuur is één van de mogelijkheden.

    Daarna gezellig aan de slag op één van onze prachtige locaties, om na het buitenkoken gezamenlijk na afloop te genieten van deze zeer bijzondere gerechten. 

    Er moet van alles gebeuren tijdens het buitenkoken, zoals vuur maken (en aan houden!), groenten snijden, kruiden zoeken en fijnstampen, vlees marineren, deeg maken, en nog veel meer. Dus ook buitenkoken is perfect in te zetten als teambuildingsdag.

    Ook combineren wij vaak het buitenkoken op houtvuur met een andere activiteit. Denk aan een GPS Experience, wandeling met de boswachter, een vergadering vooraf, training of een workshop.

    Wij hebben diverse buitenkook workshops, van stoer met veel vlees, tot vegetarisch of een Back to Basic kookworkshop. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 500 personen

    Wie heeft bij jullie het hoogste IQ? Deze test zal het voor eens en altijd bepalen...

    Voor je verder leest: weet je het zeker? De Company IQ Test kan verstrekkende gevolgen hebben voor de verhoudingen binnen de groep collega’s, vrienden of teamleden waarmee jij deze battle aangaat. Waar zitten de Einsteins en welke groep kan het niet zo best bijbenen? Voor je het weet blijkt bijvoorbeeld die niet al te montere blonde baliedame beter uit de quiz te komen dan jij en wie serveert er dan voortaan de koffie? De Company IQ Test is de leukste manier om voor eens en altijd het verschil tussen brein en branie te bepalen.

     

    Wat staat je te wachten tijdens de Company IQ Test?
    Jouw gezelschap wordt ontvangen door een heuse quizmaster. Hij of zij geeft jullie een uitgebreide speluitleg en dan worden er teams gemaakt van 6 tot 8 personen. Aan de hand van 10 vragenrondes gaan we de absolute meesterbreinen bepalen. Ja/nee-rondes, multiple choice, schattingsrondes en natuurlijk buzzrondes: wie het snelst op de rode knop drukt en juist antwoordt pakt de punten. Uiteraard steken we de quiz zo breed mogelijk in, met algemene kennis alleen ga je het zeker niet redden. Muziekfragmenten herkennen, geschiedenis- en aardrijkskundevragen, tv- en mediavragen, anagrammen oplossen en hoeveel weet je eigenlijk van literatuur?

    De beste masterminds komen elkaar tegen in de grand finale. De pittigste vragen gaan nu over tafel en de quizmaster geeft geen millimeter toe. Hier win je alleen op inzicht, maar een sprankje geluk is zeker welkom!

    De Company IQ Test kan op iedere willekeurige locatie in Nederland, België en Duitsland gespeeld worden. Dit spel kan ook in het Engels gespeeld worden.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    6 - 5000 personen


    Het You2 virus breekt uit!  Ga de DNA Challenge aan: 
    Daag uw personeel uit door te kiezen voor een event waar elke deelnemer wordt geprikkeld zijn grenzen te verleggen en dat alles met een flinke dosis humor, spanning en zelfreflectie.

    Ontdek nieuw talent in Uzelf!

    De DNA Challenge!
    De teams worden gevormd en uitgerust met een Ipad waarna ze zich begeven in een andere dimensie waar fysieke en creatieve uitdagingen hand in hand gaan met duistere praktijken als spionage, sabotage, infiltratie en alerts.

    Welk team is stressbestendig genoeg om het verspreiden van het You2 VIRUS te voorkomen teneinde de mensheid te redden van een gruwelijke ondergang? Wie durft zich bloot te geven aan de gevaren en weet het juiste DNA profiel te ontmaskeren dat resistent is tegen het steeds sneller om zich heen grijpende You2 VIRUS? Zal er iemand onverhoopt besmet raken door onnadenkendheid, concentratieverlies of slim spel van de tegenstander?

    De winnaar redt de wereld en schrijft wellicht geschiedenis als de volgende superhero in een nieuwe marvelmovie!!

    The Challenge:
    Na een korte introductie gaan de teams aan de hand van de uitdagingen (alerts, foto en filmopdrachten) locatiepunten opsporen. Hiermee kunnen ze een deel van een DNA-streng bemachtigen hetgeen uiteindelijk beslissend zal zijn voor het behalen van de resistentie tegen het You2 virus. ‘ Alerts’ waarbij het team zo snel mogelijk extra opdrachten moet uitvoeren, geven deze quest een extra stressimpuls mee om de koelbloedigsten onder de teams een voorsprong te geven op de voorzichtige spelers in het spel. De strijd tegen het virus wordt extra spannend  als teams met gadgets hun tegenstanders tijdelijk kunnen uitschakelen.  

    De locaties en real-time-scores van alle teams zijn voor iedereen zichtbaar op de ipad, hetgeen tot een bloedstollende race tegen de klok zal leiden. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Het programma ziet er als volgt uit (tijden zijn variabel):
    14.00 uur Instructie, en start videoboodschap
    14.15 uur Aanvang spel
    16.30 uur Einde spel (borrel)
    16.45 uur Onderhandeling en prijsuitreiking (presentatie van de leukste foto's en video's
    17.00 uur Einde van het programma. (Na het event worden alle foro's en video's naar u opgestuurd)
    17.00 uur Borrel en evt. diner

    20 - 500 personen

    Ben je klaar voor een dag vol knotsgekke avonturen, lachen tot je buikpijn hebt en een competitie waarbij creativiteit de overhand heeft?

    Grijp je vrienden bij de arm en dompel jezelf onder in de waanzinnige wereld van Crazy 88!

    Wat kun je verwachten?

    • Te gekke opdrachten:
      Dans als niemand kijkt op het drukste plein, vraag een vreemde om een zelfverzonnen gedicht, of doe iets nog veel gekkers! Alles vastgelegd op camera, want geloof ons, dit wil je voor altijd herinneren.
    • Competitie:
      De meest originele, grappige en bizarre acties leveren de meeste punten op. Wie wil er nu niet met de titel "Crazy 88 Kampioen" naar huis gaan?
    • Onvergetelijke herinneringen:
      Creëer samen onvergetelijke herinneringen met je vrienden of collega's.
    • Win een prijs:
      Voor het team met de meeste punten wacht er een prijs. De ultieme beloning voor de meest waanzinnige dag!

    Waar wacht je nog op?
    Trommel je team op, gooi die remmen los en boek deze activiteit voor een dag vol knotsgekke momenten. Crazy 88 - waar de stad jouw speeltuin wordt en het plezier nooit stopt!

    5 - 400 personen

    Het Hollywood Event is een spectaculair event waarin de deelnemers hun eigen film maken om hiermee eeuwige roem te vergaren! Wie gaat er naar huis met de felbegeerde Oscar voor de beste film, de beste mannelijke hoofdrol en de beste vrouwelijke hoofdrol?

    De groep wordt opgesplitst in teams die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip). Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Als alle films zijn opgenomen gaan onze editors aan het werk om de beelden te bewerken tot een spectaculair eindresultaat. Intussen heeft de groep de gelegenheid om even bij te komen en kan er bijvoorbeeld een borrel en diner georganiseerd worden. 

    Na het diner begint het Hollywood Gala. Een feestelijke afsluiting van de dag waarin alle films vertoond worden. Twee acteurs presenteren deze avond en reiken de Oscars uit voor de beste mannelijke hoofdrol, de beste vrouwelijke hoofdrol en de beste film. Deze winnaars worden in een spannend waarderingsspel door het publiek zelf gekozen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 250 personen

    Bij DoeNederland bieden wij veel mogelijkheden voor een bedrijfsuitje of teamuitje. The Great Company Battle is er hier één van. Een zinderend spel waarin je werknemers of collega’s de strijd met elkaar aangaan en elkaar beter leren kennen.

    The Great Company Battle valt echt onder “gamification” en is ideaal als bedrijfsuitje of onboarding programma. Dit zinderende spel kun je in elke stad of dorp doen en uiteraard is maatwerk mogelijk: in elk gewenst thema kunnen wij vragen en opdrachten leveren.

    Leer elkaar beter kennen met hilarische opdrachten
    Wil je dat jouw teamleden elkaar beter leren kennen of er bijvoorbeeld voor zorgen dat nieuwe werknemers zich thuis voelen in jouw bedrijf? Dan bieden de hilarische én educatieve opdrachten van The Great Company Battle uitkomst.

    De deelnemers verdelen zich in groepjes van 6 en gaan met een tablet op pad in de stad of het dorp dat jij hebt opgegeven. Op het tablet hebben wij vooraf GPS-punten ingesteld waarmee de deelnemers video-, foto-, meerkeuze- en open opdrachten doorkrijgen. Dit is een mix van zowel “educatieve” als echte fun opdrachten, zodat het een boeiende dag blijft.

    The Great Company is een interactief spel. De begeleider beoordeelt namelijk live tijdens het spel alle uitgevoerde opdrachten. Doordat de begeleider gelijk reageert, motiveert deze de deelnemers verder te gaan en nog meer punten te behalen. Alle onderdelen hebben een verschillend aantal punten, dus teambuilding is tijdens dit spel een absolute must!

    Daag elkaar uit en houd contact
    Om de teams tijdens het spel ook met elkaar contact te laten houden, kunnen ze elkaar uitdagen voor mini-games. Daarnaast kan het ene team (virtueel) een valstrik op de weg neerleggen voor het andere team. Loopt het andere team hier overheen, dan krijgen zij minpunten en het team dat de valstrik heeft gelegd pluspunten.

    Prijsuitreiking
    Natuurlijk wil je een herinnering aan de meest hilarische momenten van The Great Company Battle. Daarom sturen wij achteraf al het geschoten materiaal door naar je bedrijf. Bovendien vindt er na het spel een prijsuitreiking plaats, waarbij het beste team een overheerlijke fles champagne in ontvangst mag nemen.

    Maatwerk voor jouw bedrijf
    The Great Company Battle kunnen wij geheel op maat maken. Geef jouw wensen door en wij regelen het. Zo verzorgen wij voor een onboarding vooral voor vragen en opdrachten waarbij de nieuwe teamleden elkaar beter leren kennen. Zet je het spel in als bedrijfsuitje, dan kunnen wij vragen en opdrachten over jouw bedrijf aanleveren Ook is het mogelijk om het logo van jouw bedrijf te verwerken in het spel zodat deze zichtbaar is op het tablet.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 800 personen

    Beleef een onvergetelijke helikoptervlucht met legervoertuigen en optionele teambuilding!

    Op zoek naar een spectaculair bedrijfsuitje? Stap in voor een unieke ervaring vol avontuur, adrenaline én gezelligheid! Naast onze populaire Helikopter Verkenningsmissie, bieden we nu ook de helikoptervlucht los aan – met alles erop en eraan.

    Na een warm ontvangst met koffie en thee worden jullie in authentieke legervoertuigen over een prachtige route naar het helikopterplatform gebracht. Hier begint het hoogtepunt van de dag: een adembenemende helikoptervlucht over de Veluwe of een andere locatie naar keuze. Geniet van het uitzicht en laat je verrassen door het landschap vanuit vogelperspectief.

    Na de landing brengen de legervoertuigen jullie weer terug naar de startlocatie, maar... daar hoeft het niet op te houden!

    Maak het uitje compleet met extra opties:

    Voor een meerprijs breiden wij dit programma graag uit, helemaal op maat. Wat dacht je van:
    Teambuilding Activiteiten zoals:
    Geschikt of Ongeschikt
    Reis om de Wereld
    Elfspellentocht
    Dropzone
    Rally met legervoertuigen, kever cabrio’s of DAF 33’s

    Culinaire verwennerij:
    Heerlijke luncharrangementen
    Uitgebreide buffetten
    Sfeervolle BBQ's

    Avondprogramma’s:
    TV-studio quiz met jouw collega’s in de hoofdrol
    Spetterende karaoke-avond

    Interesse? Neem contact met ons op – wij denken graag met je mee en stellen een uitje samen dat volledig aansluit op jullie wensen.

    30 - 298 personen

    Over deze pagina

    Tijd voor een teamuitstapje in Bloemendaal? Wat gaan wij doen? De een wil iets spannends en actiefs  terwijl een ander liever gaat koken met de groep. Soms lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas helpt u hierbij! Wij hebben heel veel diverse teamuitje in Bloemendaal verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een teamuitje in Bloemendaal te vinden. Kijk op WegmrtdeBaas, selecteer de regio voor uw teamuitstapje en vraag vrijblijvend een offerte op!