Teamuitjes in Doetinchem - WegmetdeBaas.nl

Filteren

Filters

LenteUitjes 2025
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
422 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Doetinchem
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Onder gejuich van het publiek beginnen de zelf ontworpen wieken op gang te komen. Maar hoeveel stroom zullen ze gaan opwekken? De Duurzame Energie Challenge is een  ‘groene’ en bijzondere teambeleving waarbij u windmolens gaat bouwen!

    Codes kraken om onderdelen te verdienen...
    Twee tot vijf teams construeren elk een windmolen, opgebouwd uit reuze meccano. Elk bouwwerk is ruim 4 meter hoog!

    Een deel van elk team gaat constructief aan de slag. Anderen beantwoorden vragen over duurzaamheid om te komen tot een cijfercode. Met de juiste cijfercode worden enkele onmisbare onderdelen van de windmolen verdiend.

    Zelf ontwerpen
    De basis volgens 3D bouwtekening maar de cruciale en bewegende onderdelen geheel volgens eigen ontwerp.

    Samenwerking is essentieel
    De teams zullen de taken effectief moeten verdelen om de verschillende onderdelen in elkaar te zetten, maar ook blijven managen om het geheel tijdig samen te voegen voor een strakke bouwtijd. Daarnaast zijn er onderdelen en punten te verdienen met het voltooien van opdrachten over duurzaamheid. 

    Finale op ‘orkaankracht’!
    In de finale moeten de teams zoveel mogelijk energie opwekken met behulp van windkracht uit een enorme ventilator... Welke windmolen draait de meeste RPM (rondes per minuut)? En welk team meet de hoogste piekstroom? 

    Welk team heeft de beste totaalscore en mag zichzelf winnaar van de ‘Duurzame Energie Challenge’ noemen?

    Programmaduur: 2,5 uur.
    Aantal personen: 25 tot 200

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte over dit teamuitje/ bedrijfsuitje het aanvraagformulier in! 

    25 - 200 personen

    The Hangover van Huisbrand Events is, te organiseren in Nederland en België en biedt vrijgezellen, collega's of vrienden de kans om even uit hun dak te gaan. Net als de gelijknamige film komen jullie tijdens dit event terecht in een volstrekt onoverzichtelijke situatie.  Ja, dat huwelijk zit eraan te komen maar hoe zorg je ervoor dat je ongehavend bij de ceremonie verschijnt? 

    En nog het ergste: het huwelijk is vandaag en daar moet nog van alles voor geregeld worden!

    Met behulp van een smartphone worden jullie kriskras door de stad geleid. Het doel van het spel is om munten te verzamelen en hiermee zaken te regelen, zoals het herstellen van je gebit en het afbetalen van de ringen en het trouwpak. Deze dingen dienen vervolgens afgeleverd te worden op het stadhuis of op de feestlocatie.

    Om het allemaal nog iets spectaculairder te maken hebben we enkele virtuele figuren aan het spel toegevoegd. Ontwijk de stripteasedanseres van gisteravond en ook de ex en de schoonmoeder van de bruidegom bevinden zich in de stad. Rennen en niet achterom kijken!

    Onder het genot van een welverdiend drankje zal het winnende team bekend worden gemaakt. Valt het huwelijk nog te redden? We hopen het van harte!

     Inclusief:

    - Professionele begeleiding
    - 1 consumptie tijdens de prijsuitreiking
    - Kleine versnapering
    - Een smartphone per team
    - Een prijs voor het winnende team
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip! 


    Tip:
    Uiteraard is dit uitje uitstekend te combineren met een heerlijke lunch vooraf of een uitgebreid diner na afloop. U kunt dit spel ook combineren met andere spelprogramma's. Informeer naar de mogelijkheden! Er bestaat ook een vrouwelijke variant: ‘The Wedding Planner'.

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs:
    8 - 12 personen: € 29,50 p.p. excl. BTW
    13 - 19 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
    Vanaf 20 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW

    8 - 1000 personen

    Heeft u ook een grote voorliefde voor de Elfstedentocht, maar blijkt het ieder jaar weer een teleurstelling door de weersomstandigheden? Geen zorgen! ABC Events biedt een uniek alternatief waarbij de traditie van de Elfstedentocht op een geheel nieuwe manier wordt beleefd. Stap samen met uw team in een stoer legervoertuig zoals de DAF YA 126 en onze Landrover 109. Bezoek verschillende dorpen op zoek naar de beroemde stempelposten. Onderweg navigeert u niet alleen door de route, maar wordt u ook uitgedaagd met ludieke en spannende opdrachten. Sla uw slag en beleef een onvergetelijk avontuur met dit unieke evenement, geïnspireerd door Nederlands meest iconische schaatstocht!

    Evenement
    Verzamel Stempels – Net als bij de echte Elfstedentocht moeten jullie bij elke “stad” stoppen om een stempel te bemachtigen. Pas als de stempel is verzameld, mogen jullie door naar de volgende locatie, daar wachten uitdagende opdrachten. Bij elke stempelpost wacht een unieke opdracht die je als team moet voltooien. Van raadsels en puzzels tot grappige fysieke uitdagingen zorg dat je samenwerkt en geniet van de reis! Navigeren en vindt routes de weg tussen de posten moeten jullie zelf navigeren. Blijf scherp, want verdwalen betekent extra tijd! Het team dat als eerste alle stempels verzamelt en de finish bereikt, wint de Elfstedentocht op Wielen.

    Deze unieke missie kan naar wens uitgebreid worden, met een lunch, borrel, diner, geheel verzorgde overnachting met ontbijt en nog heel veel meer.

    Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen? Vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    16 - 500 personen

    Teambuilding, promotie or just for fun... maak samen met ons een professionele lipdub/videoclip.
    Vaak wordt er voor gekozen om de lipdub te filmen op locatie, een goede promotie voor het bedrijf, school etc. De camera reist namelijk zogezegd tijdens een lang en continu shot door de verschillende ruimtes en situaties en laat zo zien welke faciliteiten er te bieden zijn. Nog een reden om en lipdub te maken is teambuilding, er moet namelijk nauw worden samengewerkt om een goed, creatief eindresultaat te bereiken. Dit vanzelfsprekend wel onder begeleiding van onze ervaren en professionele cameracrew.

    Uiteraard kunnen jullie er ook voor kiezen om samen een lipdub te maken just for the fun of it. Samen playbacken of meezingen op een zelf gekozen nummer, acteren, verkleden en attributen maken dat levert ongetwijfeld plezier en leuk beeldmateriaal op. Dit beeldmateriaal wordt in de studio gemonteerd en het geluid wordt dan ook vervangen door die van het originele nummer. De lipdub wordt digitaal toegestuurd zodat die eventueel in een optimale kwaliteit op jullie eigen website kan worden geplaatst.

    Reden genoeg dus om samen een lipdub te maken, maar fun it is!

    Prijs

    € 34,95 p.p. incl. btw (€ 28,88 p.p. excl. btw) vanaf 20 personen
    € 39,95 p.p. incl. btw (€ 33,02 p.p. excl. btw) vanaf 10 personen

    Inclusief

    Regisseur/cameraman, fotograaf, materiaal, apparatuur, digitale
    versie lipdub, montage/editor, foto’s en reiskosten (er komen dus
    geen verdere kosten bij)

    Aantal personen

    vanaf 6 (minder personen op aanvraag mogelijk)

    Tijdsduur

    3 uur

    Locatie

    geheel Nederland en België

    Optioneel

    cd opnemen (eventueel met eigen tekst), catering

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    6 - 1000 personen

    Welk team is Geschikt of Ongeschikt voor het leger? Dat wordt bepaald tijdens deze teambuildingsdag. De verschillende teams zullen getest worden op hun vaardigheden door middel van spannende en ludieke opdrachten. Tijdens de briefing gegeven door onze Korporaal wordt het duidelijk dat er een strijd geleverd moet worden. 

    Iedere deelnemer ontvangt  een eigen overall om dit evenement in uit te voeren. Bij Jan Soldaat draait het om de teamprestatie, u hoeft dus niet over een uitmuntende conditie te beschikken om aan dit evenement mee te kunnen doen. Activiteiten die tijdens de dag voorbij kunnen komen zijn een communicatiechallenge, katapult bouwen, luchtbuks schieten of een IQ-test.

    Dit evenement kan uitgevoerd worden op een locatie naar keuze of start op ons Hoofdkwartier in de buurt van Haarlem/Amsterdam. De locatie vormt het ideale decor voor de missie “Geschikt of Ongeschikt?”. 

    Deze unieke missie kan naar wens uitgebreid worden, met een lunch, borrel, diner, geheel verzorgde overnachting met ontbijt en nog heel veel meer.

    Wilt u meer weten over de mogelijkheden van dit evenement en de activiteiten? Vul het aanvraagformulier in!

    30 - 1001 personen

    Een Schotse dag midden in de natuur. Highland Games Uitje, welke clan is het sterkst?

    De Highland Games zijn een 19e-eeuwse voortzetting van traditionele clanspelen uit de hooglanden van Schotland. Nog steeds worden er ieder jaar Highland Games gehouden, tegenwoordig ook buiten Schotland. De Highland Games vertegenwoordigen de trots en de kracht van Schotland. Ze bevatten tests gebaseerd op kracht, vaardigheid en uithoudingsvermogen die worden gecombineerd met een ruime hoeveelheid plezier.

    Tijdens deze Highland Games gaan de verschillende clans (teams) met elkaar de strijd aan met de diverse onderdelen. Wie is de sterkste? Wie is het behendigst? Which clan is the best? Een groepsuitje vol met schotse kilten, schotse whiskey en een hele boel rivaliteit.

    Hoe verloopt een Highland Games uitje?

    • Één van onze Outdoor instructeurs ontvangt jullie met een Schotse Whiskey en begint met de uitleg.

    • De clans worden ingedeeld en iedereen krijgt een schotse kilt.

    • Als clans strijden jullie tegen elkaar in verschillende proeven, zoals het bekende Tossing the Caber en Haggis Hurling.

    • Tussendoor is er een pauze voor een drankje en om even bij te komen van de strijd.

    • Aan het einde wordt het winnende team bekend gemaakt en wordt de prijs uitgereikt

    Voorbeeld Highland Games Programma

    Om een beetje een idee te krijgen van hoe jullie dag eruit gaat zien, hebben wij een voorbeeld programma gemaakt.
    Uiteraard kunnen de tijden nog wisselen.

    13:00 Aanvang
    13:15 Uitleg, introductie en team indeling
    13:30 Onderdeel 1-3
    14:00 Drink pauze
    14:15 Onderdeel 4-6
    14:45 Prijsuitreiking en afsluiting

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    20 - 500 personen

    Een spannend, interactief stadsspel als groepsuitje
    De mooiste manier om een stad te ervaren is door haar zelf te ontdekken. Zonder navigatie en gewoon op je richtingsgevoel. Onze City Experience biedt je de mogelijkheid om op een cryptische wijze zelf een stad uit te kammen. Een spannend en interactief stadsspel, zeer geschikt als groepsuitje of bedrijfsuitje.

    Wat staat je te wachten tijdens de City Experience?
    De City Experience begint lekker relaxed. Onze begeleider neemt telefonisch contact met jullie op. Dan vormen we teams en elk team ontvangt een laatste strategische telefonische briefing, en krijgen jullie uitleg over de ‘escape enveloppe’, met een stadskaart die jullie al eerder ontvangen hebben van ons. Vervolgens gaan jullie de stad in. Door middel van cryptische aanwijzingen bepaal je de route door een stad, op zoek naar de mooiste locaties. Probeer binnen de tijdslimiet te blijven!

    Aangekomen op deze locaties krijgen teams lucratieve opdrachten die zij moeten volbrengen. Deze opdrachten leveren punten op. Aan het eind van de experience keren de teams terug naar het beginpunt. Terwijl jullie de ervaringen delen worden de winnaars van de dag  telefonisch bekend gemaakt!

    Liever begeleiding op locatie? ook dat behoort tot de mogelijkheden!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    2 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    De perfecte moordzaak voor een bloedstollend bedrijfsuitje!
    Cluedo, het beroemde, bloedstollende bordspel heeft er een dimensie bij gekregen. Bij TB Events maak je het moordspel levensecht mee en kruip je zelf in de huid van een detective! Een ideaal groepsuitje, gezelschapsuitje of bedrijfsuitje voor mensen die van zinderende ontknopingen houden. En we zullen jouw hulp hard nodig hebben, want er is een kopstuk gesneuveld...

    De weledelgeboren heer Von Blaue is gisteravond door zijn vrienden dood aangetroffen in de hal van zijn landhuis. Het heerschap zou een feest geven diezelfde avond. Von Blaue is niet in zijn huis vermoord en het moordwapen is ook nog niet terecht. Wel zijn er voorwerpen vermist uit het huis en de 6 genodigden voor het feest verblijven op dit moment in zijn mansion buiten de stad. Wie heeft de moord gepleegd, waar vond het delict plaats en welk wapen werd gebruikt? Kortom: lossen jullie de zaak op?

    Wat staat je te wachten tijdens Cluedo?
    Je gaat niet zomaar het veld in. Jullie beginnen met een uitgebreide briefing. We hebben namelijk een belangrijk aanknopingspunt: de agenda van Von Blaue. Dan delen we de groep op in teams en gaan we de stad in. Jullie worden op pad gestuurd met informatie, een telefoon om contact te onderhouden met het hoofdbureau en een kaart met zoekfoto’s van de 9 locaties waar heer Von Blaue de afgelopen tijd is geweest, volgens zijn agenda. Op elke locatie die je vindt, beantwoordt jouw team een vraag. Dit levert je een aanwijzing op. Zo komt je team steeds een stap dichterbij de oplossing.

    Zodra jullie alle feiten op tafel hebben liggen, moeten jullie naar de plaats delict. Hier wordt jullie scherpzinnigheid, inlevingsvermogen en creativiteit op de proef gesteld: hoe kwam Von Blaue aan zijn einde? Jullie maken een foto waarop de dood van de heer von Blaue in scene is gezet door jullie team. Brrr...

    Aan het einde van het spel keer je terug naar het ontvangstpunt. Onder genot van een laatste drankje wordt de zaak opgehelderd en de winnaar bekend gemaakt.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    6 - 5000 personen

    "Je moet één keer in je leven in een Trabant hebben gereden." 
    Event bedrijf Trabant verhuur

    Wij kunnen u een compleet programma aanbieden, maar ook voor zomaar een tochtje met een echte Trabant.

    -Een Trabietoertocht van ongeveer gemiddeld 2,5 uur. Gastvrij ontvangst met Koffie, Thee, Cappuccino, Latte Machiatto of limonade drankje en een heerlijk zoet seizoen gerelateerd lekkernij. incl. prijsuitreiking en voor iedereen een uniek DDR Rijbewijs 

    INCL. Een korte uitleg hoe te rijden en om te gaan met een Trabant. (Ongeveer 3 a 4 minuten per Trabant, na de uitleg vertrekt de Trabant, u start dus omstebeurt ). Een Trabietoer arrangement is voorzien van een Foto-routeboek Incl. Een vragenlijst (Team Building) die u kunt invullen tijdens de rit.

    Wij zullen aan het einde van de toertocht de winnaar bekend maken en een mini Trabant als hoofdprijs beschikbaar stellen. Dit foto-routeboek wijst u de weg aan de hand van foto’s van kruispunten met pijlen er in, die u de goede kant op verwijzen. Op de tegen pagina van dit routeboek wordt de geschiedenis van de meest opzienbarende bijzonderheden door enkele korte verhalen weergegeven. Kortom, deze Toer arrangementen zijn niet alleen leuk, maar tevens leerzaam! Ook speelt Team Building een grote rol.

    Hierbij bieden wij u een vrijblijvende aanvulling van het evenement voor een compleet programma: (Evt. Op aanvraag geheel aan te passen aan uw speciale wensen).

    •    Onderweg een stop met spelletjes (blind file parkeren, slalom rijden, reservewiel gooien).  Kan op alle vestegingen.
    •    Onderweg een stop met caterings (Drankjes & Verrassing versnapering).  Kan op alle vestegingen.
    •    Bij terug komst op onze locatie Fast & Hilarious Strijd in de Trabant. Kan op alle vestgingen.
    •    Onderweg een stop met Bezoek aan de kaasboerderij leren hoe ze kaas maken en kaasproeven en mogelijkheid tot het kopen van kaas.  Vesteging Bergschenhoek.
    •    Voor een wandeling door de Biesbosch, eventueel onder begeleiding van een gids. (Prijs op aanvraag.) Vesteging Dordrecht.
    •    Excursies:  kijken bij het paardenmelken of in de imkerij op bezoek bij de bijen of een demonstratie honingslingeren – proeven (Prijs op aanvraag.) Vesteging Dordrecht.
    •    Workshop kaasmaken (Prijs op aanvraag.) Vesteging Bergschgenhoek en Dordrecht.

    Ook hebben wij de mogelijkheid om het Trabant rijden te combineren met andere spellen. Op aanvraag per vesteging verschillend aanbod mogelijk.

    Bij terugkomst is het mogelijk op onze locaties een drankje te verkrijgen tijdens de prijs uitreiking. Kan op alle vestegingen.

    Eten en Drinken
    Indien gewenst kunt u natuurlijk ook bij ons terecht voor aansluitend een gezellige Ontbijt of Lunch en of Bourgondische BBQ  met onbeperkt drankjes. Aanbod kan per vesteging verschillen.

    •    Luxe Ontbijt
    •     Uitgebreide Lunch HIGH TEA
    •     Gezellige Bourgondische BBQ
    •     Compleet Tapas of Kaas Buffet
    •    Of een naar eigen smaak samen gesteld: Ontbijt,  Lunch of Diner.

    Alle prijzen zijn inclusief BTW, WA verzekering Trabant, en een volle tank benzine.

    Service:
    Om u goed en zorgeloos in een Trabant te laten rijden, krijgt u als klant bij elke verhuring per Trabant een uitleg 'hoe te rijden met een Trabant'.

    Wij houden onze Trabanten in topconditie, daarom zal het niet snel voorkomen dat er een storing of defect optreed. Gebeurt dat toevallig toch, door bijvoorbeeld een lekke band, dan is er altijd een medewerker van ‘Trabietoer.nl' in de buurt die na uw melding zo snel mogelijk ter plekke zal zijn om dit defect te verhelpen.

    Alle deelnemers moeten een deelnameformulier in vullen en onderteken. Chauffeurs moeten hun rijbewijs (B) bij zich hebben en ook hun rijbewijs nummer invullen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    4 - 200 personen

    Een onschuldig etentje met je collega’s eindigt in een gruweldaad. Er is een moord gepleegd. Aan jullie de taak om de moordzaak op te lossen onder het genot van een hapje en een drankje. Hebben jullie het in je om een echte detective te zijn? Boek nu Case Blüdhaven als moorddiner op locatie naar keuze!  

    Kruip in de huid van echte detectives
    Jullie zijn heerlijk aan het dineren. Totdat de assistenten van de recherche ineens binnenvallen met een wel heel vreemd verzoek… Er blijkt een moord gepleegd te zijn en ze hebben jullie hulp nodig om het op te lossen. In de koffer vinden jullie bewijsmateriaal en puzzels om alles te weten te komen over het slachtoffer en de dader. Achterhalen jullie de moordenaar, het moordwapen en het motief? 

    Een spannend diner
    - De ultieme strijd tussen teams tijdens het diner.
    - Per team een escape koffer met levensecht bewijsmateriaal.
    - Inclusief enthousiaste begeleiding, professionele spelattributen en overheerlijke games.
    - Ontwikkeld door de makers van het NK-Escape Rooms.

    Wie zijn de beste detectives?
    Jullie spelen in teams. Lost jouw team de moordzaak het snelste op? Dan wint jullie team de trofee (en zijn alle inwoners van Blüdhaven natuurlijk weer veilig)! Maar ben niet te haastig. Als je één van de drie antwoorden fout hebt, kun je namelijk al niet meer winnen…

    5 - 2500 personen

    Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. 

    Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.

    Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.

    Zie hieronder de mogelijkheden:

    - 60’s & 70’s
    - 80’s & 90’s
    - 2000 tot nu
    - Nederpop
    - Divers

    Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster. 

    Inclusief:
    - Popquiz
    - Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
    - 3-gangen diner
    - Locatiehuur
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs: 
    10 - 19 personen: €69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: €64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    Beleef een spannend avontuur op een zelf gekozen locatie als paparazzi en ontdek alles over je team. Op basis van een door de spelers vooraf ingevulde vragenlijst maken wij een unieke game, waardoor dit de perfecte manier om je collega's beter te leren kennen.

    In deze spannende citygame ga je de uitdaging aan om de meest sappige en fascinerende verhalen over je team te vinden en deze vervolgens bij de redactie in te dienen. Het team dat de meeste informatie verzamelt, gaat er met de winst vandoor! Met persoonlijke vragen en een meeslepend verhaal is deze op maat gemaakte teambuilding-game een leuke manier om de banden binnen je team te versterken en een geweldige tijd te hebben. En het beste is: je kunt het spelen waar en wanneer je maar wilt!

    Gewapend met niets anders dan je smartphone en je verstand, navigeer je door een zelf gekozen stad (of dorp, bos, strand, o.i.d.) op zoek naar informatie die veel geld kan opleveren bij de hoofdredacteur van het Breakout News Network. Met elke stap die je zet met je telefoon, wordt een deel van de kaart in de app onthuld, zodat je alle benodigde informatie kan vinden. De klok tikt door! Je hebt slechts twee uur om zoveel mogelijk informatie te verzamelen en op tijd bij het hoofdkwartier te zijn om je bevindingen in te dienen.

    Je moet scherp blijven en al je vaardigheden gebruiken om als winnaar uit de bus te komen. En let op! Andere paparazzi zijn op jacht, en ze zullen niet aarzelen om vuile tactieken te gebruiken om je van je stuk te brengen.

    Aan het einde van het spel gaat het erom wie het meeste geld op zijn rekening heeft staan. Maar of je nu wint of verliest, je gaat weg met een schat aan leuke en onvergetelijke verhalen over jezelf en je team.

    Alle teamleden vullen vooraf een vragenlijst in. Op basis van de antwoorden maken we op maat gemaakte citygame over en voor het team. Je kan het op elke gewenste locatie spelen. Je hoeft dus niet te reizen, speel het gewoon in de buurt van je kantoor of elke andere gewenste locatie.

    Over Breakout Bandits: sociale impact maken
    We zijn een sociale onderneming die als primaire doel heeft om een sociale impact te maken. Winst maken is een secundair doel. Bij Breakout Bandits maken we teambuildingsgames met vastgelopen jongeren. Ze leren nieuwe skills, krijgen meer zelfvertrouwen en krijgen weer perspectief! Jouw teamuitje zorgt er voor dat we nieuwe jongeren verder kunnen helpen. Zo hebben onze games niet alleen impact op jouw team, maar ook op het leven van onze jongeren! 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    8 - 500 personen

    Een gezellig toernooi
    Binnen dit programma speelt u drie verschillende wedstrijden bestaande uit luchtdruk pistoolschieten, kruisboogschieten en handboogschieten. Uiteraard wordt alles professioneel begeleid. Een activiteit zonder al te veel inspanning.

    Programma
    De verschillende wedstrijden worden in toernooivorm gespeeld, in groepen. Na de uitleg wordt onder begeleiding aangevangen met het toernooi. Een gezellige borrelhoek tijdens de spelen is zeker het overwegen waard. Na afloop volgt er uiteraard een feestelijke prijsuitreiking!

    Catering
    Wij bieden u diverse mogelijkheden om het programma met een diner of lunch af te sluiten. U heeft de keuze uit verschillende uitgebreide of minder uitgebreide buffetten of lunches.

    Stel uw eigen programma samen
    Dit programma is prima geschikt als bedrijfsuitje, familie-uitje of vrijgezellenfeest. Naar wens uit te breiden met de diverse cateringmogelijkheden, andere activiteiten, een overnachting of vergaderarrangement. Deel uw wensen met ons en wij stellen voor u het ideale programma samen!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in

    20 - 100 personen

    Met z’n alle een brandweerpak aan, helm op, instappen, sirenes aan en dan gaan als de brandweer!!! Water en vuur zijn de elementen waarmee en waartegen gestreden wordt. Zo gebruiken we water voor blussen maar ook voor spuitvoetbal. En dat is gegarandeerd pret! Samen bezig zijn, nuttige zaken leren over brand en natuurlijk veel lachen dat zijn de unieke ingredienten van BrandweerSurvival.

    Oefenen in het echt....Door te oefenen in een realistische praktijk situatie ontstaat teamgeest! Een teambuilding event waar verborgen talenten boven komen drijven, waar je mag testen en uit proberen. Fouten maken mag, het kost je een nat pak!

    BrandweerSurvival heeft een eigen oefenterrein, een veilige plaats waar we samen kunnen zijn en kunnen leren. Het komt aan op samenwerking en snelheid. Iedereen voelt zich snel thuis, we kennen de brandweer immers. De teambuilding ontstaat meteen bij binnenkomst in de kazerne.

    Enthousiasme is belangrijk omdat dit gepaard gaat met het natuurlijk gedrag van de mens: ‘hij laat zijn ware ik zien’. Als dit gebeurt kunnen de beste leermomenten worden gecreëerd. En de trainer kan zien hoe zij met een paniek situatie omgaan, flexibiliteit en inlevingsvermogen komen eveneens boven drijven.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    14 - 450 personen

    Een show, een spel en een quiz in één! Een super Hollands, humoristisch en verrassend spel waarbij uw Nederlandse kennis tot in de puntjes wordt getest. Onze oer-Hollandse quizmaster neemt u mee naar de wondere wereld van ‘Ik Hou van Holland’! 

    Quiz 
    De unieke ‘Ik Hou van Holland’ Spelshow Quiz is een ongeëvenaarde quiz waarbij iedereen actief meedoet. Onderverdeeld in teams staat men achter een professionele quizdesk inclusief drukknop en zwaailamp. 
    ABC Events haalt alles uit de kast om u en uw gezelschap een onvergetelijke avond te bezorgen! 
    De ruimte wordt omgebouwd tot feestelijke spelshowstudio, met quizdesks, videoscherm, projector, geluidsinstallatie en aankleding. 

    De show start met een filmfragment en de begintune van het alom bekende ‘Ik Hou van Holland’ lied. Vervolgens treedt onze vrolijke spelshowhost naar voren, die jullie meeneemt naar de “Ik Hou van Holland” wereld. 

    Quizvragen 
    Tijdens de quiz testen wij de kennis van uw Nederlandse taal, de Nederlandse muziek, Nederlandse uitvindingen en nog veel meer. U bent van harte welkom om eigen vragen aan te leveren. Heeft u zin in een fantastische show, een enerverend spel, met veel hilarische momenten? Dan is dit evenement voor u! Mis dit onvergetelijke evenement niet!

    Dit progamma kan naar wens uitgebreid worden, met een lunch, borrel, diner, geheel verzorgde overnachting met ontbijt en nog heel veel meer.

    Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen, vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    20 - 1000 personen

    Over deze pagina

    WegmtdeBaas heeft een uitgebreid overzicht van teamuitjes in Doetinchem met een divers aanbod. Op WegmetdeBaas vindt u een overzicht van teamuitjes in Doetinchem  van dinerspel tot moorddiner of City Games. Veel bedrijven uit uw omgeving kunt u hier vinden om uw teamuitjes te organiseren. Kijk snel voor het totaaloverzicht, of selecteer uw rubrieken in uw regio. Vraag vrijblijvend een offerte op  maat aan, en geniet van bijzondere teamuitjes!