Een te gek teamuitje in Amsterdam? Leuk voor elk team!

Filteren

Filters

Eindejaarsuitjes 2025
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
540 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Amsterdam
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    De Grote Verbinding Show is een interactieve show die mensen samenbrengt. Vol herkenbaarheid, bewustwording en uiteraard ook met veel humor.

    ✨ Wat maakt deze show uniek?
    •Improvisatie, interactie en entertainment smelten samen.
    •Wij verzorgen next level maatwerk.  Elke show is uniek.
    •Voor iedereen die echt wil verbinden en lachen.
    •Energie, tempo, verrassing en een onverwacht warm gevoel.
     
    Perfect voor: organisaties, evenementen, festivals of elke plek waar mensen samenkomen en het tijd is voor méér dan alleen een borrel.
     
    De Grote Verbinding Show.
    Samen gaan we er een groot succes van maken! 
    Doe gewoon lekker mee. Dat is goed voor de show!
     
    Onze shows zijn te boeken vanaf 30 minuten. Je geniet en luistert vol bewondering naar een entertainer van hoog niveau. Wil je een show boeken van langere duur? Neem gerust contact met ons op.
    1 - 10000 personen

    Lijderschap
    Voor leidinggevenden, managers, supervisors en directie op weg naar nieuw leiderschap
    Mensen aansturen is geen standaardwerk. Geen team is hetzelfde. Geen mens is hetzelfde. En toch wordt van jou als leidinggevende verwacht dat je iedereen ‘meeneemt’. Dat je helder bent, maar ook zacht. Ruimte geeft, maar ook richting. Vertrouwen geeft, maar ook de touwtjes in handen houdt. De een wil autonomie. De ander zoekt bevestiging. De een wil sparren. De ander wil rust. En soms… verandert dat per week. Je bent dus niet alleen leidinggevende.
    Je bent vertaler. Spiegel. Buffer. Brug. En ondertussen heb je ook nog gewoon je eigen werk te doen.

    En dan is er nog iets wat niemand zegt, maar iedereen doet:
    Je projecteert. Je stuurt zoals jíj zelf graag aangestuurd wil worden. Je communiceert in het tempo dat voor jóu prettig is. Je geeft ruimte of structuur omdat jij denkt dat dat nodig is. Heel menselijk. Maar juist daarin gaat het vaak mis.

    Mensgericht leidinggeven begint bij jezelf.
    Weten wat van jou is — en wat van de ander. Zien hoe jouw voorkeuren doorwerken in je stijl. En leren schakelen, zonder jezelf kwijt te raken.

    In deze training:

    • Krijg je inzicht in de verschillende ‘typen’ mensen in je team – en wat ze écht nodig hebben
    • Leer je herkennen wat je projecteert (en waarom)
    • Ontwikkel je meer bewegingsvrijheid in je stijl
    • Oefen je met aansturen op maat, zonder kunstjes
    • Werk je aan leiderschap dat klopt, bij jou én bij hen

    Deze training is uitermate geschikt voor leidinggevenden, teamleiders, supervisors, managers en directieleden.

    We zoeken niet naar perfectie.
    Wel naar helderheid, richting en werkbare relaties.

    Want als je stopt met lijden aan je eigen blinde vlekken, dan wordt Lijderschap weer Leiderschap.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.



     

    8 - 100 personen

    Ontdek Amsterdam door de ogen van rechercheur De C.o.c.k

    De Baantjerspeurtocht is een echte teambuilder. U verkent Amsterdam in kleine groepjes en onderweg voert u een aantal ludieke opdrachten uit. Hierbij is de inhoud van onze Technische Recherchekoffer onmisbaar!

    Uw spelleider helpt u graag op weg naar het lijk aan de kerkmuur (échte dakloze). Hiervan moet uiteraard de identiteit worden vastgesteld. U pauzeert wanneer u wilt in één van de vele gezellige Amsterdamse kroegjes. Op een accordeonnetje kunt u dan meteen de Baantjertune oefenen, goed voor 10 punten. Daarna moet u onder andere nog de diverse Baantjerlocaties fotograferen, het favoriete drankje van De Cock achterhalen en in de Warmoesstraat een bijzondere ring zien te vinden.....

    Het winnende team krijgt een prijs, het slechtste team krijgt straf. De Baantjerspeurtocht is leuk voor jong & oud, met flinke dosis humor. 

    Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte onderstaand formulier in.

    U kunt ook kiezen voor een complete criminele dag:
    -10.30 uur koffie/thee en verrassende groepsfoto
    -11.15 uur rondleiding met crime-auteur (wallen)
    -12.30 uur lunch op de beruchte Zeedijk
    -14.00 uur CSI Amsterdam speurtocht of Baantjerspeurtocht met lijk
    -17.00 uur prijsuitreiking en straf slechtste team.....


    Andere originele groepsuitjes van Aemstel Produkties
    *Hou van Holland, hilarische café-quiz
    *Sex in the city, hilarische speurtocht over de wallen
    *Lachdag, dagje humor in de hoofdstad
    *oud Hollandse spelletjes, met karaoke in het Baantjermuseum
    *Smartlappenworkshop, met accordeonist en cd opname
    *Baantjerspeurtocht, inclusief lijk


    Bureau van Aemstel Produkties verzorgt sinds 1997 spraakmakende uitjes in Amsterdam. Bekend van NOS, DWDD en RTL Boulevard.

    Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte onderstaand formulier in.

    10 - 175 personen

    Het Hollywood Event is een spectaculair event waarin de deelnemers hun eigen film maken om hiermee eeuwige roem te vergaren! Wie gaat er naar huis met de felbegeerde Oscar voor de beste film, de beste mannelijke hoofdrol en de beste vrouwelijke hoofdrol?

    De groep wordt opgesplitst in teams die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip). Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Als alle films zijn opgenomen gaan onze editors aan het werk om de beelden te bewerken tot een spectaculair eindresultaat. Intussen heeft de groep de gelegenheid om even bij te komen en kan er bijvoorbeeld een borrel en diner georganiseerd worden. 

    Na het diner begint het Hollywood Gala. Een feestelijke afsluiting van de dag waarin alle films vertoond worden. Twee acteurs presenteren deze avond en reiken de Oscars uit voor de beste mannelijke hoofdrol, de beste vrouwelijke hoofdrol en de beste film. Deze winnaars worden in een spannend waarderingsspel door het publiek zelf gekozen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 250 personen

    Speel Hitster Bingo XXL, hèt spel van dit moment nu in teamverband met jouw groep.  Je hebt gegarandeerd een leuke activiteit met veel lol op jouw feest! De beste muziek en het plezier van bingo komen samen in onze nieuwste activiteit!

    Wat ga je doen:
    Geniet van de grootste hits aller tijden terwijl je met je team jullie XXL scorekaart invult.
    De DJ draait discobal, de kleur van het licht geeft de spelcategorie aan. De DJ draait het nummer en je hebt met je team 30 seconden om het antwoord op jullie scorekaart te schrijven terwijl de muziek speelt. Er mag gedanst worden! Drukt jouw team als eerste op de knop en hebben jullie het goed? Dan mag er een vak afgestreept worden op de scorekaart. Als eerste een lijn vol? Bingo!

    Welk team wordt de Hitster Bingo-kampioen en wint de hoofdprijs? 

    Overige informatie

    Inclusief:
    • DJ/Spelbegeleider
    • Sfeervolle aankleding in discostijl
    • Mooie tafel of kast voor bingoprijzen
    • Discobal met scherm
    • XXL scorekaart met stiften per team
    • Gebruik laptop met benodigde apps
    Exclusief / tegen meerprijs:
    • bingoprijzen (in overleg zelf, of door ons verzorgd tegen meerprijs)
    • door ons verzorgde kleurrijke cocktailbar of andere drankjes
    • bittergarnituur of hapjes
    Eventueel is ook het spelen van het ‘gewone’ Hitster mogelijk in teamverband. Er wordt dan gewerkt met een eigen hitsterplank per team.
     
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
    15 - 50 personen

    Zeskamp / beachgames
    Bent u op zoek naar een competitief en spectaculair uitje voor uw collega’s of personeel waarbij u terug gaat in de tijd van het wel bekende Sterrenslag. Dan hoef u niet meer verder te zoeken.

    Er wordt een competitie georganiseerd voor de teams welke allen de 6 onderdelen tegen verschillende tegenstanders afwerken. Een team kan alleen winnen als zij onderling goed samenwerken, er volledig voor gaan en de juiste tactiek hebben. Het team dat steeds het beste samenwerkt, communiceert en de beste strategie bepaalt zal de meeste punten in de wacht slepen en aan het eind van de zesKamp met de Master cup Beker naar huis gaan. Welk team wint en mag zich een jaar lang de winnaar voelen?

    Een leuk uitje voor groepen of familiedag. Of natuurlijk voor uw teamuitje of bedrijfsuitje! ’s Middags ga je de strijd aan op het strand en ’s avonds sluit je af met een gezellige barbecue. Wij hebben een groot scala aan diverse spelen, zodat de zeskamp makkelijk aan kunnen passen aan het weer, omgeving of doelgroep.

    Zeskamp onderdelen
    Wij hebben een groot scala aan diverse spelen, zodat de zeskamp makkelijk aan kunnen passen aan het weer, omgeving of doelgroep. De 6 kamp bestaat uit onderdelen variërend in sport en spel zoals:

    • Beachvolleybal
    • Katapult bouwen
    • Beach soccer
    • Wereldbal
    • Beachtennis
    • Skippyballen race
    • Knotshockey
    • Hindernisbaan + vuurmaken
    • Mindgames
    • la crosse
    • Megajenga
    • Flingo
    • Touwtrekken
    • Waterrace
    • Mega twister
    • bamboo toren bouwen

    Competitiegericht, creatief, teambuilding en Sportief!

    Wij zorgen voor de organisatie, professionele begeleiding, wedstrijdschema’s, prijs winnende team.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Prijs:
    Vanaf 10 personen     : €20,00
    Vanaf 25 personen     : €17,50
    Vanaf 50 personen     : €15.-
    Vanaf 100 personen  : €12.50
    Prijzen zijn inclusief BTW

    10 - 1500 personen

    Onder gejuich van het publiek beginnen de zelf ontworpen wieken op gang te komen. Maar hoeveel stroom zullen ze gaan opwekken? De Duurzame Energie Challenge is een  ‘groene’ en bijzondere teambeleving waarbij u windmolens gaat bouwen!

    Codes kraken om onderdelen te verdienen...
    Twee tot vijf teams construeren elk een windmolen, opgebouwd uit reuze meccano. Elk bouwwerk is ruim 4 meter hoog!

    Een deel van elk team gaat constructief aan de slag. Anderen beantwoorden vragen over duurzaamheid om te komen tot een cijfercode. Met de juiste cijfercode worden enkele onmisbare onderdelen van de windmolen verdiend.

    Zelf ontwerpen
    De basis volgens 3D bouwtekening maar de cruciale en bewegende onderdelen geheel volgens eigen ontwerp.

    Samenwerking is essentieel
    De teams zullen de taken effectief moeten verdelen om de verschillende onderdelen in elkaar te zetten, maar ook blijven managen om het geheel tijdig samen te voegen voor een strakke bouwtijd. Daarnaast zijn er onderdelen en punten te verdienen met het voltooien van opdrachten over duurzaamheid. 

    Finale op ‘orkaankracht’!
    In de finale moeten de teams zoveel mogelijk energie opwekken met behulp van windkracht uit een enorme ventilator... Welke windmolen draait de meeste RPM (rondes per minuut)? En welk team meet de hoogste piekstroom? 

    Welk team heeft de beste totaalscore en mag zichzelf winnaar van de ‘Duurzame Energie Challenge’ noemen?

    Programmaduur: 2,5 uur.
    Aantal personen: 25 tot 200

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte over dit teamuitje/ bedrijfsuitje het aanvraagformulier in! 

    25 - 200 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Movie Event en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte speelfilms! 

    De groep wordt opgesplitst in teams, die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en een cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip), Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Aan het eind van de dag worden de films plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste acteur, actrice en beste film. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!

    Het Movie Event is een ludiek en verrassend event met de films als blijvend aandenken aan deze dag.
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    20 - 250 personen

    Veel bedrijven zoeken een teamuitje dat niet alleen draait om plezier en teambuilding, maar ook een positieve impact heeft op de wereld. Met ons Plastic Soep teamuitje combineren we een interactieve en verbindende ervaring met duurzaamheid en bewustwording. Een uitje waar circulaire economie, buitenactiviteiten en maatschappelijke betrokkenheid samenkomen.

    Plastic Soup Cleanup: Aan de slag met impact
    Onder begeleiding van Karl, expert bij milieuorganisatie Recycling Netwerk Benelux, gaan jullie als team aan de slag om zwerfafval op te ruimen. In kleine groepjes krijgen collega’s zowel individuele als gezamenlijke opdrachten, waarbij ze zich bewust worden van de impact van zwerfafval en vooral plastic op het milieu. Karl weet op een enthousiaste en inspirerende manier te prikkelen zonder belerend te zijn. Bij grotere groepen sluit Jeroen zich aan voor extra begeleiding en verdieping.

    Wat kun je verwachten?
    Dit interactieve en leerzame programma duurt ongeveer 2 - 2,5 uur en bestaat uit:

    • Een boeiende quiz en interactieve presentatie over Plastic Soep en circulaire economie
    • Cleanup actie op een locatie naar keuze (bij jullie op kantoor, in de stad, op het strand of in het bos)
    • Analyse & reflectie op de vondsten
    • Teambuilding-opdrachten en samenwerkingsuitdagingen
    • Ruimte voor inhoudelijke vragen en discussie

    We zorgen uiteraard voor handschoenen, grijpers en speciale juttassen. Vaak lijkt een plek schoon, maar de praktijk wijst uit dat er overal meer dan genoeg afval te vinden is. We richten ons zowel op grote stukken afval (zoals blikjes en verpakkingen) als op de kleine, vaak onzichtbare stukjes plastic die enorme schade aanrichten in het milieu.

    Na deze ervaring kijk je nooit meer hetzelfde naar zwerfafval
    Na deelname aan deze cleanup zul je de buitenruimte met andere ogen zien. Collega’s ontdekken hoe een kleine inspanning een groot verschil kan maken.

    Waarom kiezen voor het Plastic Soep teamuitje?

    • Teambuilding & gezelligheid
    • Binnen & buiten mogelijk (stad, strand, bos of rondom kantoor)
    • Interactief & inspirerend
    • Gezond & zinvol
    • Luchtig & leerzaam
    • Duurzaam & futureproof
    • Betaalbaar & kwalitatief
    • Voor iedereen, overal te organiseren

    Maak impact met jouw team!
    Plastic Soep is een duurzaam personeelsuitje waarbij jullie als bedrijf concreet bijdragen aan een schonere omgeving. Willen jullie impact maken en tegelijkertijd een leuk, verbindend uitje organiseren? Vraag vrijblijvend een offerte aan!

    15 - 1000 personen

    Zoek je een unieke en gezellige activiteit voor je team? Ontdek onze Sip & Clay Partay workshop bij Rembrandt van Wine in Amsterdam! Samen met je collega’s creëer je in twee uur een eigen kleiwerk, en heb je een avond vol creativiteit en plezier.

    Waarom een Sip & Clay Partay?

    • Een nostalgische trip terug naar je kleutertijd, maar dan met een discobal, sfeervolle verlichting en lekkere plaatjes.
    • Een gezellige en creatieve middag waarin je iets nieuws probeert. Het draait niet om artistieke perfectie, maar om plezier maken en iets unieks creëren. En je gaat naar huis met een eigen kunstwerk in een doosje waar je trots op kunt zijn!
    • Geen ervaring nodig. Onze enthousiaste clay masters helpen je op weg, zodat zelfs beginners iets tofs kunnen maken. Wij zorgen voor alle materialen én drankjes.
    • Onbeperkt drankjes inbegrepen: Rood, wit, <0.5% wijn of een ander (fris)drankje naar keuze.

    De workshop duurt twee uur en bestaat uit twee delen: eerst maak je je kleicreatie(s), daarna geef je die een lik verf in jouw stijl. Aan het eind is er nog tijd om rond te lopen, foto’s te maken, elkaars werk te bewonderen en lekker te kletsen.

    Waarom bij Rembrandt van Wine?

    • Teambuilding: samen creatief bezig zijn versterkt de band en zorgt voor een ontspannen sfeer.
    • Plezier voor iedereen: of je een ervaren klei-kunstenaar bent of voor het eerst klei hebt.
    • Herinneringen om mee te nemen: na afloop gaat iedereen naar huis met een origineel kleiwerkje én leuke herinneringen aan een gezellige avond.

    Boek nu jouw teamuitje!

     Neem contact met ons op om een datum te reserveren of meer te weten te komen over onze workshops.

    6 - 25 personen

    Back to the 90s!
    In dit opzwepende spel vol herkenning en herinneringen nemen wij je mee terug naar de tijd waarin internet en mobiele telefoons nog maar net aan hun opmars begonnen. Flippo’s en Furbies veroverden de wereld. Half Nederland stond massaal te hakken in aussie en alle tienermeisjes waren verliefd op Nick van de Backstreet Boys.

    Inhoud
    In teams ga je onderling de strijd aan in een Nineties Nieuwsquiz, Het Rad van Fortuin, een spetterende 90s Karaoke Battle en nog veel meer! Naast het spannende spelelement staat deze heerlijke ‘trip down memory lane’ ook garant voor een avond (of middag) vol plezier, positiviteit en saamhorigheid. We komen allemaal ergens anders vandaan maar de 90s verbinden ons.

    Voor wie
    Uitermate geschikt voor grote groepen, personeelsuitjes, bedrijfsfeesten en incentives. Voor de Belgen is er een Vlaamse versie beschikbaar.
     
    Arrangementen
    U kunt kiezen uit de volgende arrangementen:

    -Het 90s Nostalgia Quiz Arrangement (3 uur)
    -Het 90s Nostalgia Dinerspel (Quiz+3 gangendiner)
    -Een complete 90s Nostalgia Feestavond (vanaf 4 uur)

    NIEUW! - SUMMER EDITION
    Vamos a la playa en Samba de janeiro!  Nu ook te boeken een 90s Quiz Summer editie. Ideaal in combinatie met een BBQ
    -90s Quiz - Summer Edition

    CHRISTMAS EDITION
    Santa Clause is Coming to Town! Nu ook te boeken een 90s Quiz Kersteditie. Ideaal in combinatie met een Diner,
    -90s Quiz - Kersteditie

    Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    20 - 500 personen

    Nieuw bij ABC Events: De E-Chopper Rally

    Ben je op zoek naar een origineel en duurzaam bedrijfsuitje dat zowel ontspannend als uitdagend is? Maak kennis met onze E-Chopper Rally – hét ideale groepsuitje voor bedrijven, families, vriendengroepen en meer!

    Vanaf de gekozen locatie vertrekken jullie op een stoere elektrische chopper. Stil, milieuvriendelijk én perfect om onderweg gezellig met elkaar te kletsen. Iedere deelnemer krijgt zijn eigen E-chopper (rijbewijs AM verplicht) en samen met je team ga je op pad met een verrassende route en uitdagende opdrachten.

    Hoe werkt het?
    Na ontvangst en teamindeling krijgt elk team een routekaart en een set opdrachten. Tijdens de tocht moeten jullie als team puzzels oplossen, vragen beantwoorden en de route correct volgen. Strategie, samenwerking en scherpte worden op de proef gesteld. Wie voert de opdrachten het beste uit én raakt onderweg niet de weg kwijt? Het winnende team wordt feestelijk beloond!

    Liever ontspannen touren?
    Geen zin in een rally, maar wil je gewoon op je gemak genieten van een mooie tour door een prachtig gebied in Nederland? Ook dat is mogelijk! We bieden ook vrije tochten aan zonder opdrachten – ideaal voor wie vooral wil ontspannen en genieten van de omgeving. Laat ons weten wat jullie voorkeur heeft, dan passen we het programma aan op jullie wensen.

    Waarom kiezen voor de E-Chopper Rally of Tour?

    • Interactieve teambuilding of ontspannen toertocht
    • Duurzaam & stil vervoer

    • Prachtige routes door Haarlem en omgeving (of elders in Nederland)

    • Mogelijkheid tot een gezellige afsluiting in een van de vele horecagelegenheden – wij adviseren graag!

    Praktische info:

    • Duur: ca. 3 uur

    • Groepsgrootte: 6 t/m 150 personen (meer/minder in overleg)

    • Locatie: Op aanvraag in heel Nederland mogelijk

    • Rijbewijs: AM (brommer) verplicht

    Beleef samen een uniek en onvergetelijk avontuur op wielen! Neem contact op voor meer informatie of een vrijblijvende offerte.

    6 - 1000 personen

    Welk team slaagt erin om als eerste te ontsnappen en de kluis te openen? Ga de strijd met elkaar aan en verzamel in de verschillende ronden zoveel mogelijk aanwijzingen en geniet tussendoor van een heerlijk 3-gangen diner!

    Wat is het Escape diner?
    - Uniek Escape programma gepresenteerd door de Quizmaster van Uitjes en Eten.
    - In verschillende teams strijden jullie om de felbegeerde Escape Diner Trofee.
    - Geniet tegelijkertijd van een heerlijk 3-gangen-diner in een sfeervol restaurant.

    Omschrijving programma
    In de eerste ronde worden jullie met handboeien vastgeketend. Welk team kraakt als eerste de codes van de cijfersloten en weet zich te bevrijden uit de handboeien? Vervolgens gaan jullie aan de slag met het verzamelen van zo veel mogelijk hints. Deze zijn te herkennen vanuit verschillende quizvragen en puzzels. Werk samen en wie weet gaan jullie er met de winst vandoor. Kunnen jullie de spanning aan?

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan?

    15 - 1500 personen

    Maffia Stadsspel

    Blijken jullie Maffia DNA te hebben?

    Lukt het jullie om de macht over te nemen van deze familie en het complete kapitaal? Speel Maffia Stadsspel en wordt de nieuwe Don!

    Wat staat je te wachten tijdens Maffia Stadsspel!
    We beginnen rustig en onder het genot van een welkomstdrankje volgt er een uitgebreide briefing over het Maffia Stadsspel. Tijdens dit super spannende stadsspel moet je als team de machtigste familie van de stad worden. Je komt op afpers- en omkooplocaties in het stadscentrum en door het afpersen en omkopen van de juiste personen bouw je gedurende het spel een steeds groter wordende kapitaal op. Daarnaast ontvang je steeds meer informatie over hoe de Maffiabaas eruit ziet en waar hij zich verscholen houdt.

    Je gaat als team op pad gewapend met een mobiel en een stadsplattegrond. Hierop staan meerdere afpers- en omkooplocaties. Wanneer je op een locatie aankomt krijg je direct een opdracht of vraag door. Voer dit goed uit, bouw je kapitaal langzaam op en ontcijfer het uiterlijk en de locatie van de Don. Welk team zal als eerste de Don ontmaskeren en zijn scepter overnemen? Snelheid en tactisch inzicht zijn bij het Maffia Stadsspel van levensbelang.

    Aan het einde keert iedereen terug en wordt onder het genot van een drankje het winnende team bekend gemaakt!

    Honger naar meer?
    Een lunch of diner als afsluiter is een kroon op je speurwerk. Dit zit niet bij de prijs inbegrepen, maar er zijn diverse mogelijkheden. Neem contact op voor onze opties. Maffia Stadsspel! is in diverse steden in Nederland te spelen (ook in het Engels en het Frans). Het spel kan naar wens op iedere locatie uitgezet worden.

    4 - 5000 personen

    Een feest gemaakt door en voor je collega’s. Met het hele bedrijf of de afdeling gaan jullie dit Ultieme Feest bedenken, organiseren, uitvoeren en natuurlijk ook beleven. Met z’n allen samenwerken en meewerken om er met elkaar een topdag van te maken!

    Er is ontzettend veel te doen op deze feestdag. Bij een goed feest hoort natuurlijk lekker eten, muziek, ontspanning, amusement en goede bediening. Ook is het belangrijk dat de ruimte waar het feest wordt gehouden een mooie en feestelijke uitstraling heeft. Daarom kunnen mensen, naar gelang de groepsgrootte, kiezen uit een aantal workshops om hen op weg te helpen een bijdrage te leveren aan de avond. Elke workshop staat onder leiding van een professionele trainer die uw medewerkers klaarstoomt voor hun taak. Iedereen mag zelf kiezen welke bijdrage hij of zij levert aan een dag om nooit meer te vergeten.

    Het Ultieme Feest is een "maatevenement". Niemand weet immers beter wat goed is voor het bedrijf dan jullie mensen zelf. Het Ultieme Feest is een goede combinatie van teambuilding, beloning en plezier. Het gaat over samenwerken, kwaliteiten benutten en doen wat je leuk echt vindt. 

    Voorbeelden van workshops

    • Workshop koken
    • Workshop bediening en etiquette
    • Workshop film en video
    • Workshop sfeer en aankleding
    • Workshop tafeldressing
    • Workshop muziek en entertainment
    • Workshop spreekstalmeester

     

    ’s Middags vinden deze voorbereidende workshops plaats, zodat iedereen zijn deel aan het feest kan bijdragen. Aan het begin van de avond wordt het feest officieel geopend, worden de deelnemers door gastheren en gastvrouwen welkom geheten, wordt er heerlijk gegeten, is er entertainment en kan er tot de late uurtjes worden gedanst. 

    Het Ultieme Feest is uitermate geschikt als teambuilding, kennismaking van nieuwe teams of gewoon als ultieme feestdag!

    Vul voor een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    50 - 500 personen

    Over deze pagina

    Een teamuitje organiseren in Amsterdam is een aanrader! Amsterdam, de stad waar alles kan! Dat geldt ook voor de mogelijkheden met uw team. Alles is op loopafstand te doen. Of pak eens de step tijdens het teamuitje Amsterdam! Of een tuk tuk!  Het teamuitje in Amsterdam kan variëren van informele bijeenkomsten zoals etentjes tot meer geplande evenementen zoals sportdagen, workshops of uitstapjes naar bezienswaardigheden. Het doel van een teamuitje is vaak om teambuilding te bevorderen, onderlinge relaties te versterken en het teamgevoel te versterken. En Amsterdam is een te gekke stad voor een teamuitje! Amsterdam willen we dan ook beschrijven als de stad met ongekend veel mogelijkheden voor een teamuitje! Kijk maar eens naar alle mogelijkheden voor uw teamuitje op WegmetdeBaas! U kunt bijvoorbeeld kiezen voor een actief teamuitje in Amsterdam maar ook voor een heel ontspannen teamuitje in Amsterdam bijvoorbeeld op het water! https://www.wegmetdebaas.nl/outdoor+water/amsterdam 

    Een teamuitje in Amsterdam kan vanaf het centrum tot bijvoorbeeld het Amsterdamse bos, of tijdens een teamuitje lekker het Vondelpark in? Er is zoveel mogelijk tijdens het teamuitje in Amsterdam, door te filteren wat u wensen zijn, vindt u snel een eenvoudig het overzicht van teamuitjes Amsterdam die bij jullie team passen!  Een teamuitje Amsterdam, of dat nu begint op het centraal station in Amsterdam, of op de Dam in Amsterdam, een teamuitje Amsterdam is goed voor de teamspirit! En voor elk team is er wel een geschikt teamuitje Amsterdam te vinden op WegmetdeBaas.