Teambuilding in Ommen

Filteren

Filters

Tips voor de leukste teamuitjes deze lente!
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
199 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Teambuilding
  • Plaats, regio of provincie: Ommen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Heb jij de leuke taak om jouw collega's te verrassen met een origineel bedrijfsuitje?
     
    Speel samen met jouw collega’s de hoofdrol in een spetterende videoclip waarin je op een ludieke wijze een bekend liedje playbackt. Een lipdub bestaat uit één shot waarin de steadicam operator (camera)een vooraf bedachte route aflegt.
     
    Tijdens de presentatie van jullie lipdub zie je jouw collega’s van het scherm knallen:) Aansluitend is er een spetterende Lipdub Music Award Show. Wie valt er in de prijzen!
     
    Geef jouw afdeling en/of uw totale organisatie een boost!..
     
    LIPDUB TEAMBUILDING gaat verder dan zo maar een Lipdub produceren. Samen veel plezier beleven is het startsein van teambuilding, vanuit deze basis ontwikkelen wij jouw Lipdub op maat.

    Echt maatwerk:
    LIPDUB TEAMBUILDING wordt altijd op maat gemaakt. Hierin is een goede voorbereiding van belang. In een persoonlijk gesprek brengen we alle speerpunten in kaart en verwerken dit in het Lipdub script. Tijdens dit gesprek wordt tevens het totale evenement tot in de puntjes voorbereid.
     
    Persoonlijke Service:
    Persoonlijke service staat bij LIPDUB TEAMBUILDING hoog in het vaandel! Het doel dat jij en jouw organisatie wilt bereiken staat voorop. Samen zorgen wij ervoor dat deze meer dan behaald worden.

    Vakmensen:
    Van origine komen wij vanuit de televisie, film en evenementen industrie. Wij hebben tientalen jaren ervaring in de organisatie van Filmevenementen. De eerste lipdubs die hier in Nederland werden geproduceerd daar waren wij bij betrokken.

    Specialisatie:
    Wij zijn specifiek in teambuilding gerichte lipdubs gespecialiseerd.
    Veel Plezier, Hilariteit, Samen, Gezelligheid & Entertainment zijn hier uiteraard onderdeel van!
     
    Ervaring:
    LIPDUB TEAMBUILDING en zijn crew hebben honderden lipdubs geproduceerd. Voor bijna alle organisaties was teambuilding zeer belangrijk. Hierdoor hebben wij de ultieme formule ontwikkeld waarin Plezier, Teambuilding, Hilariteit, Saamhorigheid en Amusement samensmelten.

     

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    20 - 1000 personen

    Met vrienden of collega's een leuke tijd in een grote stad in Nederland of België beleven? De Ranking the Stars van Huisbrand Events onthult allerlei geheimen tussen de gerechten door, kleine onthullende dingetjes die je het liefst niet aan elkaar had willen vertellen, maar door dat wel te doen de noodzakelijke hilariteit teweeg zal brengen. Een groepsuitje met 'een bite' dus. Kent u nog dat Tv-programma? Zoiets moet u verwachten, en dat u voortdurend in de lach schiet natuurlijk. 

    Uiteraard hoort bij dit event een enthousiaste quizmaster, die niet schroomt de geheimen van gepast commentaar te voorzien.

    Voordat jullie meedoen aan dit gezellige spelprogramma, worden een paar dagen van tevoren vragenlijsten rondgestuurd. Eenmaal bij elkaar gekomen, zijn alle ins- en outs bij ons bekend, en wordt door onze spelleider afwisselend een meerkeuze of open vraag gesteld aan alle deelnemers.

    Uw gezelschap wordt verdeeld in teams of koppels en elk team gaat proberen een zo goed mogelijke inschatting of ranking te maken. Wie heeft de meeste baantjes gehad in z'n leven? Welke dame staat minstens een uur voor de spiegel? Wie drinkt er af en toe een borreltje teveel?

    Ook gooien we er een paar muzikale intermezzo's tussendoor waarop u lekker kunt meedeinen. De beste 'Ranker' weet alle vrienden en familie op waarde te schatten. Na elke vragenronde volgt er een uiteindelijke puntenscore. Uiteindelijk ontvangt de winnaar de niet te onderschatten Ranking The Stars hoofdprijs.

    Inclusief:
    - Feestelijke presentatie door professionele quizmaster
    - Prachtige Ranking The Stars hoofdprijs voor de winnaar
    - Gezellige locatie in centrum van de stad
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs:
    10 - 19 personen: € 34,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: € 31,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    Een lipdub is een videoclip opgenomen in één lange take. Er wordt een route uitgestippeld, en onderweg van het begin tot het eindpunt komen alle deelnemers in beeld om hun favoriete nummer te playbacken!

    Hebben jullie zin in een feestje?! Maak dan een super gave lipdub! Een lipdub is een videoclip die in slechts één take wordt opgenomen. Er gebeuren de gekste dingen op de route; dat wordt één groot feest!

    Anders dan een standaard videoclip, wordt een lipdub dus in één take opgenomen. Dat betekent dat de camera blijft draaien en geen moment uitgezet wordt. Hierin zit hem dan ook de grootste uitdaging; de camera moet een bepaalde route afleggen (die net zo lang duurt als het gekozen liedje) waarop iedereen in elk geval één keer in beeld komt. Het liefst nog vaker natuurlijk! Wanneer iedereen zijn of haar rol goed kent gaat de camera aan, de muziek wordt gestart en daar gaan we! Dat wordt buikpijn van het lachen!

    Dé perfecte filmworkshop voor iedere gelegenheid, inclusief blijvend eindresultaat: jullie eigen lipdub!

    10 - 9999 personen

    Welkom bij The HandProject,

    Wij doen team building net even anders.

    We begrijpen dat het erg moeilijk is om iets te organiseren wat iedereen leuk vind.  Maar daar hebben wij nou net het antwoord voor.  Wij durfen met zekerheid te zeggen dat iedereen enorm positief verrast zal zijn, en zelfs vergeten dat ze met een teambuilding workshop bezig zijn!

    In onze workshop ga jij met je team echte fuctionele prosthese handen in elkaar zetten voor mensen in ontwikkelingslanden.  Zo werk je niet alleen aan je team, maar verander je ook direct iemands leven!

    Ons evenement duurt ongeveer 3 uur. Tijdens het evenement kom je erachter wat echt goed communiceren is, en hoe je moeilijke problemen oplost. Dit komt voornamelijk omdat alle team leden een "koozi" dragen. Dit zorgt ervoor dat je je meest dominanten hand niet gebruikt.

    De kern van onze missie is het verstrekken van gratis prothesehanden aan mensen die ze nodig hebben. Via onze programma's krijgen teams de kans om deze op maat gemaakte handen in elkaar te zetten en te doneren, wat het leven van de ontvangers kan veranderen.

    Soms kan het onderwerp wat heftig klinken, maar dat is juist niet het geval. We focussen op blijdschap, dankbaarheid en gezelligheid. Waarom? Dit zien we ook terug bij de recipients die deze handen mogen ontvangen. 

    Nadat jullie de hand in elkaar gezet hebben, is het tijd om de tas te versieren en een team photo te maken. Deze krijgt de ontvanger dan ook te zien zodat ze weten wie hen hand gemaakt heeft. Daarin tegen ontvangt u u ongeveer 4 maanden later weer een foto van de ontvanger met uw hand. Zo weet u ook welk leven u veranderd heeft. 

    U kunt op twee verschillende manieren met ons meedoen:

    • VOLLEDIG GEFACILITEERD EVENEMENT
      Ontworpen voor teams van 4 tot 500 personen.

    • ONLINE EVENEMENT
      Net als een volledig gefaciliteerd evenement, maar uw facilitator voegt zich online bij uw team.

    Bereid je voor op een echt zinvolle en lonende teambuildingervaring!

    4 - 500 personen

    Tot op de dag van vandaag is de wetenschap gefascineerd door onze hersenen. Hersenen zijn het complexe orgaan wat ons tot unieke individuen maakt. De Kleurprofilering helpt ons begrijpen welk deel van de hersenen bij ons dominant is. Dit zegt namelijk ontzettend veel over je persoonlijkheid. Ben je snel ongeduldig, neem je makkelijk beslissingen of zie je altijd wat er niet klopt? Zit je vol met dromen en nieuwe ideeën? Heb je veel oog voor de ander of ben je analytisch en precies? Je dominante kleur zegt meer dan je denkt!

    In de Levende Hersentest onderzoeken we op een dynamische en speelse manier welk deel van de hersenen bij jou dominant is. Er worden verschillende vragen gesteld waar de deelnemers direct op moeten reageren. De deelnemers krijgen zo inzicht welk deel van de hersenen dominant is, en welke talenten en tekortkomingen daarbij horen. Met deze inzichten wordt snel duidelijk hoe we beter kunnen omgaan met elkaar en met creatieve- en veranderings-processen. De Levende Hersentest geeft inzicht in hoe we elkaar nodig hebben en waar we elkaar aan kunnen vullen. Teams worden hierdoor sterker, krijgen meer begrip voor elkaar en leren op deze manier samenwerken op een hoog niveau.

    Durf jij kleur te bekennen? Vul dan voor meer informatie het aanvraagformulier in.

    12 - 300 personen

    Stap in de wereld van onze Alleskunner Game, die speciaal is ontworpen voor jullie bedrijfsuitje of teambuildingactiviteit. Net zoals op televisie staat deze game garant voor een unieke ervaring die jullie nog lang zullen bijblijven. De vraag die centraal staat: welk team is het allerbeste in het overwinnen van gekke, (bijna) onmogelijke en verrassende spellen?

    Tijdens deze intensieve strijd van twee uur worden jullie teams uitgedaagd met een reeks uitdagende opdrachten en activiteiten.
    Elk spel vereist verschillende vaardigheden en samenwerking, waardoor iedereen volledig betrokken blijft. Het draait niet alleen om fysieke kracht, maar ook om creativiteit, behendigheid en strategisch denken. Onze Alleskunner Game is dynamisch, energiek en bovenal ontzettend leuk voor iedereen die deelneemt.

    Tijdens de games verzamelen de winnende teams winnaarsmunten als beloning voor hun prestaties. Aan het einde van de strijd worden deze munten geteld en het team met de meeste munten wordt gekroond tot kampioen. Als ultiem eerbetoon aan hun prestaties ontvangen de teamleden echte medailles.

    Onder het genot van heerlijke snoep en met een feestelijke aankleding creëren we een onvergetelijke zetting. Onze Alleskunner Game is niet zomaar een activiteit; het is een avontuur dat jullie team dichter bij elkaar zal brengen, jullie sterke punten zal benadrukken en nieuwe herinneringen zal creëren die een leven lang meegaan.

    Al onze quizzen zijn inclusief:

    • Quizmaster
    • Medailles voor het winnende team
    • Alle benodigdheden
    • Aankleding van de deelnemers
    • Lekker snoep voor iedereen

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    20 - 150 personen

    Efence organiseert dynamische schermworkshops voor teams, klein en grote groepen, zowel in de particuliere als zakelijke sector. Samen oefenen en leren zijn de speerpunten.

    Plezier, veiligheid en een proffesionele verzorging staan centraal tijdens de kennismaking met deze oude Olympische sport.
    Efence heeft een unieke methode ontwikkeld waarbij iedereen deze sport kan leren in korte tijd. De workshop biedt gegarandeerd een bijzondere en exclusieve belevening met uw team. De workshops worden voor u volledig naar wens verzorgt, inclusief gebruik van een geschikte locatie bij u in de buurt.

    Doen
    Een actieve en leerzame kennismaking met de schermsport. Na het oefenen van de belangrijkste basistechnieken gaan de deelnemers met elkaar het duel aan. Uitermate geschikt als vergaderonderbreker of tijdens teamdag of bedrijfsuitje.

    Trainingen
    Met een wapen in de hand en zonder vooraf geoefende en geïnternaliseerde routines vaart men een koers ingegeven door persoonlijke voorkeuren en overtuigingen. Welke beslissingen neemt u als er slechts een seconde bedenktijd is en de tegenstander de aanval inzet? Bent u een aanvaller of een verdediger? Hoe wordt de ‘schermdialoog’ aangegaan en met welk doel stapt men het duel in?

    Beleven
    Een topsportervaring waarbij de deelnemers het schermen leren van een professionele trainer. Hoogtepunt is het duel, in officiële uitrusting en met elektronische scoreapparatuur en scheidsrechter. Bijzonder geschikt voor groepen op zoek naar competitie-elementen.

    Het schermen is een uitstekende metafoor voor de interactie tussen mensen en biedt handvatten om eens op een andere manier naar iemands voorkeuren, kwaliteiten en valkuilen te kijken. Onze schermtraining is daarom zeer geschikt voor, onder andere, de volgende thema’s:

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 100 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Het doel van de Teambuilding met Roofvogels is om de samenwerking te verbeteren, een goede groepsdynamiek te creëren sociale contacten en meer vertrouwen in elkaar te krijgen. 

    Tijdens de Teambuilding met Roofvogels komen aan bod; leidinggeven, communicatie, samenwerken, creativiteit en vertrouwen.

    Er zijn diverse onderdelen maar we verklappen nog niet alles.

    We splitsen de groep en afzonderlijk van elkaar krijgt elke deelgroep een valkerij techniek geleerd. Dan komt men weer bij elkaar en moeten ze eerst elkaars informatie aanvullen voordat de techniek kan worden uitgevoerd.

    De deelnemers kiezen telkens een andere leider. Die heeft de taak de groep met armen en benen zo op te stellen dat ze een moeilijke vliegroute voor een van de roofvogels nabootsen. Heeft de roofvogel een geslaagde vlucht gemaakt tussen de armen en benen door dan neemt een ander de leiding over en ok die creëert dan weer een andere opstelling.

    Hoe is het vertrouwen in je collega’s? Durf je een roofvogel tussen je benen door laten vliegen terwijl je door een collega wordt aangestuurd.

    Naast deze voorbeelden zijn er natuurlijk nog meer onderdelen waarbij de groep zelf actief aan de gang gaat. Een volkomen veilige Teambuilding want de valkeniers weten uit ervaring wanneer ze een onderdeel anders moeten doen of misschien beter helemaal niet. Dat hangt dan af van de groepsdynamiek.

    Prijs:
    Vanaf € 1100,00 ongeacht de locatie in België of Nederland. We rekenen geen reiskosten.
    100% aftrekbaar WKR-regeling

    Doelgroep:
    Iedereen die op spannende wijze zijn communicatieve en leiderschap vaardigheden wil verbeteren.

    Waar?
    Datum, tijd, locatie en programma zijn maatwerk. Onze teams komen graag naar elke gewenste locatie.

    Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    10 - 60 personen

    'Flikken'   De politiemensen Floris en Eva onderzoeken de één na de andere bloedstollende zaak. TB Events geeft jullie nu de kans om in hun schoenen te staan. Stap uit de dagelijkse sleur en speel dit bloedstollende spel. Een meeslepende moordzaak, ideaal als bedrijfsuitje of groepsuitje met collega's of vrienden.  

    Hoe ga je te werk bij Flikken?
    Begin aan de basis: plaats delict. Je volgt de aanwijzingen en leert steeds meer over de achtergronden van het slachtoffer. Ieder spoor kan je dichter bij je dader brengen. Of is het een dwaalspoor? Met jouw team zet je alle informatie op een rijtje en bepaal je de volgende plaats om uit te kammen. Door langs de juiste plaatsen te gaan, kun je de vitale informatie vergaren om de zaak te kraken. 

    Wat staat je te wachten tijdens Flikken? Detective word je niet zomaar. Daarom beginnen we met een stevige bak koffie om je op scherp te zetten. Dan volgt de briefing en krijg je een uitgebreide uitleg over het spel. Na het vormen van de teams bezoek je de plek van de moord, voor een eerste onderzoek.   Nu komt het er op aan: welke moordverdachten ga je als eerste aan de tand voelen, welke getuigenissen zijn
    doorslaggevend? Samen met jouw team stel je een lijst op met hoofdverdachten en hun motieven.

    Eenmaal terug op het rendez-vous-punt overhandig je deze lijst aan de commissaris. Onder het genot van een kop koffie, thee of glaasje fris worden de rapportages nauwkeurig beoordeeld. Dan wordt het winnende team bekend gemaakt en het plot uitgelegd. Case closed.
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    6 - 5000 personen

    Heeft u ook een grote voorliefde voor de Elfstedentocht maar blijkt het jaarlijks weer een teleurstelling gezien de weersomstandigheden? ABC Events biedt u een uniek evenement waarbij u per legervoertuig in teams verschillende dorpen bezoekt, op zoek naar de stempelpost. Deze route bevat naast navigeren vele ludieke en uitdagende opdrachten.

    Missie evenement
    Binnen de teams worden spotters aangewezen die een lijst met foto’s krijgen van plaatsen waar de tocht u langs voert. De gespotte elementen dienen op de verkregen kaart aangegeven te worden. Behalve de gezelligheid en de ervaring om in een cultureel historisch erfgoed te rijden, is er natuurlijk ook nog een competitie-element aanwezig: welk team heeft alle stempels verzameld met een zo laag mogelijke kilometerstand, de vragen het best beantwoord én de meeste foto’s gespot?

    Voor meer informatie en of vragen, vul het aanvraagformulier in!

    16 - 500 personen

    Een heerlijk dagje hoogpolig gepensioneerd!

    Pantoffels aan? Kaaps viooltjes op tafel? Thermostaat op 21 graden? Jonge jenever in de aanslag? Bingo! Jij bent er helemaal klaar voor.

    Bingo is oergezellig en hangt aan elkaar van hoogpolige clichés. Daarom hebben we het fenomeen op een ‘hoger’ niveau gebracht in onze Goed foute bingo. Het beste van het slechtste dus, heel erg leuk om te doen met een sportvereniging of bijvoorbeeld als personeelsuitje met de zaak.

     

    Wat staat je te wachten tijdens de Goed Foute Bingo

    Jouw gezelschap wordt ontvangen door een enthousiaste quizmaster. Hij of zij geeft jullie een speluitleg. Wellicht overbodig om te melden, maar er zijn drie manieren om te winnen bij bingo. En wie de meeste bingo’s heeft, wint! Elke bingoronde valt er een prijsje te winnen. Da’s wel zo leuk! De quizmaster trekt ‘ouderwetsch’ de ballen uit een bak. Tussen de 75 ballen zitten er 30 opdrachtballen. Foute BN’ers raden, foute hits herkennen, spijkerpoepen en meer. Staat zo’n nummer op jouw kaart? Dan mogen jij en de rest met dat nummer, het afstrepen en daarna proberen de opdracht te vervullen. De winnaar mag een extra nummer naar keuze doorstrepen. Aan het eind van de middag kronen we de bingokoning(in) met de meeste zeges. Hij of zij gaat naar huis met een origineel presentje.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    6 - 5000 personen

    Het meest spannende bedrijfsuitje, Escape in the City! De stad wordt jullie escape room, het draait allemaal om het kraken van de codes aan de hand van verschillende opdrachten. Weten jullie als eerste de kluis te openen?

    Elk team krijgt een koffer overhandigd welke vast zit met handboeien. Aan jullie de taak om zo snel mogelijk los te komen en de koffer te openen. In de koffer zitten verschillende gekleurde cijfersloten om een mystery ring. Los de uitdagende raadsels, puzzels, doe, denk en foto-opdrachten op en vindt de juiste codes.

    Wie neemt het team aan de hand? Wie vervult een sleutelrol? Welk team breekt zo het eerste los en pakt een voorsprong in de Finale? De hilarische foto-opdrachten van jullie Escape in the City game vormen achteraf het perfecte bewijs. Het team dat het finalespel als eerst oplost, wint de enige echte Escape in the City Trofee!

    Wat is Escape in the City?

    • Kraak de cijfersloten aan de Mystery Ring
    • Zoek en vind de codes in de stad
    • Maak creatieve foto-opdrachten
    • Samenwerken, inventiviteit, slim zijn en plezier maken
    • Super leuk hilarisch ontsnappingsspel
    • Welk team wint de Escape in the City Trofee?
    • Also availabe in English

    Hoe zal de dag eruit zien? (tijden kunnen naar wens aangepast worden)
    14.00 – 14.15 Ontvangst met indeling teams en uitleg programma
    14.15 – 16.15  Escape in the City met diverse codekrakers
    16.15 – 16.30  Afsluiting en prijsuitreiking

    Dit uitje is inclusief:

    • Professionele begeleiding gedurende de gehele dag
    • Gebruik van alle benodigde materialen
    • Alle gemaakte foto’s
    • Trofee voor winnende team

    Maak jullie uitje compleet met deze optionele extra's: 

    • Ontvangst met een drankje en/of gebak
    • Een gezellige lunch
    • Een heerlijk 3 gangen-diner
    • Pizza/pasta arrangement

    Binnen één werkdag een offerte! 
    Heb je vragen of ben je geïnteresseerd? Vraag dan gerust een vrijblijvende offerte aan: wij helpen je graag verder! Onze programma's kunnen volledig naar jullie wens ingericht worden. Wij organiseren uitjes en teamuitstapjes door heel Nederland. Vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte. Geef jullie voorkeurlocatie (stad, strand of outdoorlocatie) aan ons door en wij kijken naar de mogelijkheden!

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij maken blij! Groepen die een uitje hebben gehad bij Uitjes en Eten geven hun uitje gemiddeld 4,9 van de 5 sterren! uit ruim 200+ Google beoordelingen! Benieuwd naar de ervaringen van deze groepen? Bekijk hier onze Google reviews!

    Vanaf 15 tot 1500 personen. Ideaal voor iedere groep, écht iedereen kan meedoen met Escape in the City!

    15 - 1500 personen

    Het leukste teamuitje, bedrijfsuitje of groepsuitje, uiteraard bekent van Tv maar nog veel feestelijker, De Ik Hou van Holland Spelshow van Huisbrand Events. In bijna alle grote steden in Nederland en België te organiseren en altijd supergezellig. Beantwoord de leukste vragen van onze quizmaster en zet even allemaal de polonaise in! 

    Uw gezelschap wordt verdeeld in een aantal teams en het winnende team neemt de unieke hoofdprijs mee naar huis. Meneer de Quizmaster laat tevens een aantal geluidsfragmenten horen waar u de uitvoerende artiest bij mag zoeken. Concentratie en een paar flinke flaporen zijn altijd meegenomen! Met ons eigen jurylid wordt niet gedelibereerd op straffe van diskwalificatie! Natuurlijk kunt u onderling even overleggen over het goede antwoord. Deze unieke quiz wordt gespeeld op een gezellige locatie in het centrum van uw stad. Na afloop kunt u dan ook gerust even met uw eigen winnende team de bloemetjes buiten zetten!

    Inclusief:
    - Acteur: quizmaster
    - Decor
    - Rad
    - Kostuums en oranje attributen
    - Leuke prijs voor het winnende team
    - Locatie

    Bezorgkosten:
    De bezorgkosten naar uw locatie zijn op aanvraag verkrijgbaar.

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs:
    10 - 19 personen: € 34,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: € 31,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW

    10 - 2000 personen

    Ervaar een waanwinnige Wie is de Mol - ervaring met Wie is de Rat. Wie kun je vertrouwen? En wie niet? Speel nu zelf hét listigste stadsspel van Nederland!

    Speel uitdagende opdrachten en ontmasker De Rat
    Gebaseerd op het Tv-programma ‘Wie is de Mol’ speel je dit teamuitje met uitdagende en breinbrekende opdrachten. Lukt het de ‘Rat’ om binnen jullie team de boel te saboteren? Of zijn jullie de ‘Rat’ te slim af en scoren jullie de meeste punten. Kom erachter tijdens dit meeslepende teamuitje!

    Dé ultieme Mol activiteit met Wie is de Rat?!

    • Een teamuitje vol spanning, sabotage en samenwerking.
    • Creatieve en listige opdrachten, attributen, stemmingsrondes én een gloednieuwe game-app.
    • Unieke combinatie van citytour en stadsspel!

    Wie haalt er rattenstreken uit?
    Deze onheilspellende game is te spelen op elke gewenste locatie in Nederland. Speel als teams tegen elkaar, scoor de meeste punten én win de felbegeerde trofee. Uiteraard krijgt dé beste ‘Rat’ ook een leuke prijs voor het uitvoeren van ‘mollenstreken’. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Tijdsduur: 2 á 3 uur.
    Prijs: vanaf €24,50 p.p.
    Groepsgrootte: vanaf 5 tot 2500. Ideaal voor grotere groepen en meerdere teams.

    Tip: combineer Wie is de Rat? met een lunch, diner of borrel! 

    5 - 2500 personen

    Het is al helemaal hip en happening, flexwerken en flexplekken. We werken vanuit huis of vanuit de lunchroom, zelfs vanaf onze vakantiebestemming gaat het werk gewoon door. Is er dan nog wel behoefte aan een vaste plek op het werk? 

    De Mag ik een vaste flexplek-show is een  komische theatershow over de voor en nadelen van het nieuwe werken. Een show waarin alle voorkomende vragen over het nieuwe werken op een ludieke manier aan de orde komen. De show is licht, informatief en humoristisch en uitermate geschikt voor meetingen en trainingen waarin dit onderwerp centraal staat.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    10 - 200 personen

    Over deze pagina

    Een teambuilding is niet alleen leuk, het is ook samenwerken met collega's. Samen ervaringen op doen, samen lachen of angsten overwinnen. Samen met je team iets meemaken buiten het werk om. Goed voor het groepsgevoel.


    Check de website www.wegmetdebaas.nl/teambuilding/nederland en vindt een teambuilding naar wens.