Teambuilden in Zandvoort

Filteren

Filters

Tips voor de leukste teamuitjes deze lente!
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
252 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Teambuilding
  • Teamtraining
  • Uit vergaderen
  • Online
  • Plaats, regio of provincie: Zandvoort
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Get out, and escape! Lukt het jou om te ontsnappen uit je cel?
    City Game Prison Escape, een superspannend ontsnappingsuitje! Jullie worden gevangen gehouden en de tijd tikt! In het geheim bereiden jullie een uitbraak voor…. Lukt het jullie om alle codes te kraken en uit het vizier van de bewakers te blijven?  

    De City Game Prison Escape is een thrill seeking City Game waarbij je als team moet proberen te ontsnappen aan je bewakers. Om te ontsnappen heb je codes, sleutels en materialen zoals hamers en touw nodig. Om dit te verkrijgen bezoek je verschillende locaties in de stad. Door het oplossen van spannende puzzels en het vinden van geheime aanwijzingen kom je er langzaam achter hoe je kunt ontsnappen! Denk jij dat het je lukt binnen de tijd? Een spannend en actieve teambuildingactiviteit in de stad!  

    Wat staat je te wachten tijdens de City Game Prison Escape: Bij ontvangst krijg je een uitgebreide uitleg over het spel. Vervolgens worden de teams samengesteld, zodat je weet met wie je de strijd aangaat. Dan ga je de stad in met je team om meerdere locaties te bezoeken. Lukt het jullie om als eerste alle codes te kraken en aanwijzingen te vinden om te ontsnappen?   Aan het einde van het spel keer je terug naar het ontvangstpunt en volgt de prijsuitreiking.

    6 - 5000 personen

    In The Big Picture wordt een meesterwerk van ongekend formaat gemaakt!

    De groep wordt opgedeeld in teams van 6-8 deelnemers. Ieder team krijgt 2 panelen. Een ervan is voorgetekend, de ander is blanco. En ze zijn niet aansluitend...

    Voordat er geschilderd gaat worden, bepalen de teams hun strategie en moeten er een aantal opdrachten uitgevoerd worden om de benodigde materialen te verdienen. Van concurrentie tussen de teams is geen sprake: samenwerken leidt tot het beste resultaat! Hoewel ieder team verantwoordelijk is voor de twee eigen panelen, uiteindelijk zijn ze een onderdeel van The Big Picture. Teams werken dus samen met andere teams die aansluitende panelen beschilderen, zodat de lijnen en kleuren goed doorlopen.

    Aan het eind worden alle canvassen verzameld en in een frame geplaatst zodat het als 1 geheel tentoongesteld kan worden. Het eindresultaat is pas te zien bij de grote onthulling!

    Het ontwerp voor het schilderij woordt in gezamenlijk overleg met een grafisch ontwerper helemaal op maat gemaakt. Het onderwerp van The Big Picture gaat vaak over de kernwaarden, missie en visie van het bedrijf. Op deze manier wordt op de dag zelf door iedereen gewerkt aan de gezamenlijke toekomst.

    Het eindresultaat is een prachtig kunstwerk dat nog jarenlang op kantoor tentoongesteld kan worden. 

    Teambuildingeffecten van The Big Picture
    Een teambuildingprogramma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast is dit programma zo opgezet dat je ook belangrijke vaardigheden traint, zoals: 

     Empathie en inlevingsvermogen tussen collega's vergroten
    √ Samenwerking tussen afdelingen versterken
    Het ervaren van de kracht van een gezamenlijk doel nastreven
     Projectplanning
    √ Het stimuleren van creativiteit
    √ Communicatiestrategie
    √ Visualiseren van de toekomst

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen

    Teambuilding kan onverwacht zo leuk zijn!

    Leer elkaar op een bijzonder leuke manier beter kennen. Dat is de inzet van Ranking your Team. Kom meer te weten over u zelf en uw collega’s met dit spel vol plezier en hilarische anekdotes.

    Aan de hand van de meest ludieke vragen met een knipoog (welke u zelf vooraf selecteert) ranken jullie elkaar anoniem in een online enquête. De uitkomsten zullen tijdens Ranking your Team besproken worden. Per vraag schatten jullie in welke naam het meest genoemd is.

    Het gehele uitje wordt begeleid door één van onze ervaren presentatoren. Zij zorgen er altijd voor dat het geen serieuze bespreking wordt, maar dat u en uw collega’s uitgedaagd worden om op de meest scherpe, humorvolle en briljante wijze de keuze voor die naam toe te lichten. U zult verrast zijn hoeveel verborgen komisch talent er in uw team zit.

    Na ruim tien jaar ervaring met zeer diverse bedrijven en organisaties mogen wij ons best Ranking specialisten noemen. Neem gerust contact met ons op, wij vertellen u er graag meer over!

    Ranking your Team is uitermate goed in te zetten als teambuilding of teambinding activiteit. Indien gewenst kan het ook online via Zoom georganiseerd worden.

    Programma voorstel
    14:45 - 15:00  Ontvangst en speluitleg
    15:00 - 16:00  Eerste deel: Ranking your Team!
    16:00 - 16:15  Pauze
    16:15 - 17:15  Tweede deel: Ranking your Team!
    17:15 - 17:30  Prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • Enquête met door jullie zelf geselecteerde vragen
    • Enthousiaste presentatie
    • Op iedere gewenste locatie mogelijk
    • Originele prijs voor het winnende team

    Optioneel

    • Online presentatie via Zoom
    • Toevoeging van eigen vragen
    • Combineren met andere activiteiten
    • Engelstalige vragen/spelleiding
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!

     

    10 - 200 personen

     Creëer een speciale ervaring voor jouw werknemers.
    In onze iPad-rally nemen ze het in kleine teams tegen elkaar op en moeten ze leuke opdrachten en lastige puzzels oplossen. Op de tablet zien ze in realtime wat de andere teams doen. En de speciale functie: Met behulp van jokers kunnen ze punten stelen van de andere teams, mijnen leggen en virussen spelen op de tegengestelde teams.

    De rally zorgt voor plezier en communicatie onder het personeel, tot ver na het evenement.

    Dat is wat we beloven:

    • Overal haalbaar
    • We organiseren de rally op een locatie naar keuze
    • Persoonlijk advies
    • We adviseren je in een persoonlijk gesprek en passen de rally aan jouw behoeften aan
    • Professionele uitvoering
    • STADTHELDEN is dé specialist voor teamevents met meer dan 300.000 tevreden deelnemers in de afgelopen 12 jaar.

    Laat ons samen jouw volgende evenement plannen en de teamgeest van je medewerkers naar een hoger niveau tillen.

    Neem vandaag nog contact met ons op via het aanvraagformulier voor een vrijblijvende offerte. We horen graag van je. 

    10 - 500 personen

    Een eigen bedrijfs/promotie-of speelfilm maken:

    Maak samen met uw team een eigen bedrijfs, promotie of speelfilm en creëer een unieke teambuildingervaring.

    Bijvoorbeeld een eigen recruitment/promotie film maken:  wie zijn we, wat doen we, waar staan we voor en waarom is het zo leuk om bij ons te komen werken.

    Een uniek teambuildinguitje en in korte tijd met een super resultaat (voor iedereen een rol zowel achter als voor de camera)

    Of een eigen Speelfilm maken met een keuze uit hilarische en actuele storylines.

    Een uniek teambuildinguitje en in korte tijd met een super resultaat (voor iedereen een rol zowel achter als voor de camera)

    Start Teambuilding door eigen functieverdeling te maken:
    U kiest binnen uw team zelf wie de technische, creatieve, organisatorische of leidinggevende functies op zich nemen zoals: camera, geluid, regie, productie/ organisatie, tijdcode, script/storyline schrijven, acteren of figureren.

    Door de Combinatie van binnen en buiten is het film maken het hele jaar mogelijk!
    Elk team/crew krijgt de beschikking over een professionele camera, geluidsghengel en een keuze uit verschillende storylines, kostuums en attributen. 

    Voor iedere scene hebben de teams de vrije keuze uit verschillende locatiepunten (zowel binnen als buiten) die passen bij het verhaal.

    Tijdens de borrel en diner worden de films gemonteerd! De jury zich zal bezinnen op de meest hoogdravende hoogtepunten binnen elk team.
    Na het Diner gaan alle filmpjes in première en worden gepresenteerd via het grote scherm. .

    Tot slot (optioneel) gaat de rode loper uit voor al onze Oscarwinnaars die met veel elan in de spotlichts worden gezet. 

    Door de opbouw en ontwikkeling tijdens de activiteit worden de teams steeds enthousiaster en fanatieker.

    U zult versteld staan van het resultaat!

    Een Herinnering om nooit meer te vergeten!!!
    .
    De organisatie krijgt na afloop al het materiaal toegezonden zodat u snel en eenvoudig iedereen de hilarische films kan doorsturen. Kortom een super leuke herinnering voor altijd! 

    Extra Compilatie (optioneel): We kunnen ook een extra compilatie en eindmontage maken van alle teamfilms te samen. Dit kan ideaal gebruikt worden voor een promotie op de eigen website, intranet of eventuele sociale Media zoals Linked-in.

    Een onvergetelijk teamuitje, voor een brede doelgroep waar iedereen aan mee kan doen. 

    Het programma ziet er als volgt uit (voorbeeld):
    14.00 uur Ontvangst op locatie
    14.15 uur Uitgebreide Instructie na functieverdeling
    15.00 uur Start filmen 
    17.00 uur Laatste team retour; (borrelen) 
    17.15 uur Vervolg borrel of aansluitend eten(op uw eigen locatie of horeca gelegenheid)
    18.30 uur Presentatie films en aansluitend oscaruitreiking. 
    19.00 uur Einde (alle films worden binnen enkele dagen naar u als contactpersoon verstuurd; kortom een blijvende herinnering) 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

     

    12 - 600 personen

    De interactieve stadsontdekkingstocht met diverse foto, film- en puzzelopdrachten!

    De Uitjes en Eten begeleider is niet fysiek aanwezig, maar belt jullie voor een korte introductie en het opstarten van het spel. Zodra de teams gemaakt en ingelogd zijn, gaan jullie van start! Jullie ontdekken de geheimen van de stad, maar tegelijkertijd wordt jullie kennis getest en dagen wij jullie uit voor het maken van leuke foto’s. De tijd is om... hebben jullie alle plekjes in de stad gevonden én de bijbehorende opdrachten uitgevoerd?

    Onze begeleider kijkt de antwoorden na en belt jullie voor de ontknoping… De winnaars gaan met de enige echte Uitjes en Eten vaantjes naar huis!

    City Discovery Game is inclusief:

    • Gebruik van de speciaal ontwikkelde app
    • Alle benodigdheden worden per post opgestuurd
    • Prijs voor de winnende teamleden
    • Alle gemaakte foto's worden naderhand digitaal opgestuurd

    Hoe ziet de dag eruit? (tijden kunnen naar wens aangepast worden)
    14.00 - 14.10 Verzamelen en uitleg programma
    14.10 - 16.10 City Discovery Game
    16.10 - 16.15 Afsluiting en prijsuitreiking

    Binnen één werkdag een offerte! 
    Heb je vragen of ben je geïnteresseerd? Vraag dan gerust een vrijblijvende offerte aan: wij helpen je graag verder! Onze programma's kunnen volledig naar jullie wens ingericht worden. Wij organiseren uitjes en teamuitstapjes door heel Nederland. Vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte. Geef jullie voorkeurlocatie (stad, strand of outdoorlocatie) aan ons door en wij kijken naar de mogelijkheden!

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij maken blij! Groepen die een uitje hebben gehad bij Uitjes en Eten geven hun uitje gemiddeld 4,9 van de 5 sterren! uit ruim 200+ Google beoordelingen! Benieuwd naar de ervaringen van deze groepen? Bekijk hier onze Google reviews!

    Vanaf 8 tot 2500 personen. Ideaal voor iedere groep, ontdek de stad met de City Discovery Game!

    8 - 2500 personen

    Wie heeft de Farao vermoord?

    Augmented Reality wordt ingezet om de het oude Egypte tot leven te brengen. 

    Dit spel dat met een tablet en speciale speelkaarten wordt gespeeld, zorgt middels AR voor prachtige 3D beelden van een piramide en verschillende Egyptische figuren. Elke kaart, elke stap, brengt een nieuw raadsel met zich mee dat opgelost dient te worden om te ontdekken wie de Farao heeft vermoord.

    De talenten in elk team moeten worden ingezet om de raadsels te kunnen oplossen.

    Pop-up touch-screen functies, glijdende stenen en gecodeerde hiërogliefen dragen bij aan een avontuurlijk Indiana Jones gevoel. Maar dan zonder gevaar voor eigen leven...

    20 - 1000 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Hakaworkshops is Haka specialist van Nederland. De leukste workshops op de mooiste plekken, bij u op de zaak, in de tuin achter het bedrijf, horecalocaties, bos, duin, strand, park.

    Keuze uit drie haka workshop formats:

    1. de Haka Creative & In Action - Vanaf 30 minuten - 10 tot 200 personen (per tijdslot) (onze favoriet) 
    2. de Haka Original & In Action (originele Haka Mate vd Maori)
    3. de Haka Tailored & In Action (Haka speciaal gemaakt voor klant) - 10 tot 40 minuten - 50 tot 1000 personen

    De Haka staat garant voor plezier, kracht en verbinding, het is energiek, creatief, uitdagend, 'inclusief' en uniek. Het versterkt de team spirit en zet de toon van de dag. Het geeft elke deelnemer en de groep als geheel een onuitwisbare herinnering aan de dag. Het is een kleurrijke en informele setting.

    Tijdens de workshop maken we foto's en korte filmpjes en maken we één Haka groepsfoto.

    Aanbieding inclusief:

    1. Haka bandana's,
    2. Foto & Video impressie (waaronder groepsfoto). Alles beschikbaar voor de klant binnen een uur na de workshop, zodat u die bij bijvoorbeeld borrel of afsluiting zou kunnen laten zien.
    3. Geluid
    4. Gebruik van beamer in overleg

    The Haka Original Workshop.

    This Haka team event guarantees fun, strength and connection, it's energizing, creative, challenging, 'inclusive' and unique. It reinforces the company spirit and sets the tone of the day.It gives each participant and the group as a whole an indelible memory of the day.

    It is a colorful and casual setting. During the workshop we take photos and short videos and of course the rememorable Haka group photo. Offer includes: haka bandanas, some great photos & videos of your workshop.

    LinkedIn-aanbeveling van iemand van Rijksgebouwendienst:

    Aan

    "Ik heb zelden een evenement meegemaakt waarbij niet alleen ik, maar alle circa 100 deelnemers een workshop zo leuk vonden. Er klonk een hard instemmend gejuich toen onze dagspreker zei dat hij genoten had van de Hakaworkshop.

    Williams' vermogen om met de 1 uur durende workshop iedereen betrokken, enthousiast en geïnspireerd te houden is bijzonder. En naar het einde toe waren de Haka-presentaties van alle teams 'slagroom op de taart'. William zorgde ervoor dat iedereen met een glimlach de rest van het programma deed. Als Haka-master en evenementenorganisator verdient William mijn hoogste aanbeveling."

    "I have rarely experienced an event where not only me but all the other approximately 100 participants enjoyed a workshop so much. There was a loud cheer of approval when our speaker of the day said he had enjoyed the Haka workshop so much.

    Williams' ability to engage, enthuse and inspire everyone with the 1 hour workshop was exceptional

    Towards the end the great Haka presentations of all teams were 'icing on the cake'. With the Haka experience everyone continued the rest of the program with a smile. As a Haka master and event organizer, William deserves my highest recommendation."

     

    10 - 1000 personen

    The Forbidden Island is een evenement waarbij u als undercover agenten op pad gaat. Vanuit het zuiden van Europa (vermoedelijk afkomstig uit China) trekt langzaam een virus op naar het noorden. Het geheime vaccin ligt opgeslagen op een geisoleerd eiland ten noorden van Den Helder.

    De geheim agenten zullen het eiland infilteren en het vaccin zal gelocaliseerd en in veiligheid gebracht moeten worden. Dit kan door vermomt als vissers met een vissersboot naar het eiland te varen. Een snelle ribboot zal zorgen voor de eerste sensatie en verkenning op het water om een veilige landing in te zetten.

    Het eiland zit echter vol met bewakers verkleed als bewoners; het is onmogelijk om erachter te komen wie we kunnen vertrouwen. Éénmaal aangekomen op het eiland staan er weer nieuwe voertuigen voor de geheim agenten klaar (Tuk Tuks, solexen, fietsen of E-choppers). In meerdere teams zullen de geheim agenten proberen om zo snel mogelijk de locatie van het vaccin te achterhalen.  Tot slot dient het vaccin in veiligheid gebracht te worden. Zodra dit gelukt is, is het gevaar geweken en kunnen de agenten genieten van een uitgebreide borrel en een overheerlijke bbq bij een van de strandtenten. 

    Dit dagprogramma is op diverse manier uit te breiden naar meerdere dagen of met meerdere vervoersmogelijkheden. Neem voor meer informatie en of vragen, contact met ons op. Vul het onderstaand formulier in en wij maken een passend voorstel!

    30 - 500 personen

    Het Hollywood Event is een spectaculair event waarin de deelnemers hun eigen film maken om hiermee eeuwige roem te vergaren! Wie gaat er naar huis met de felbegeerde Oscar voor de beste film, de beste mannelijke hoofdrol en de beste vrouwelijke hoofdrol?

    De groep wordt opgesplitst in teams die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip). Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Als alle films zijn opgenomen gaan onze editors aan het werk om de beelden te bewerken tot een spectaculair eindresultaat. Intussen heeft de groep de gelegenheid om even bij te komen en kan er bijvoorbeeld een borrel en diner georganiseerd worden. 

    Na het diner begint het Hollywood Gala. Een feestelijke afsluiting van de dag waarin alle films vertoond worden. Twee acteurs presenteren deze avond en reiken de Oscars uit voor de beste mannelijke hoofdrol, de beste vrouwelijke hoofdrol en de beste film. Deze winnaars worden in een spannend waarderingsspel door het publiek zelf gekozen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 250 personen

    Lekker met je voeten in het zand!

    Op deze dag gaan inspanning en ontspanning moeiteloos en perfect samen. Met blote voeten in het zand, beleven jullie de grootste lol tijdens de ongedwongen teamactiviteiten. Welk team werkt comfortabel samen, is slim of heeft het geluk aan zijn zijde? Het plezier zal er in ieder geval vanaf spatten!

    Geweldig uitje met een licht competitief karakter!

    Er wachten vele sport- en spelactiviteiten op het strand op jullie. Dit zijn uitdagende opdrachten en hilarische estafettes. Jullie gaan met houten palen en touwen in de weer om katapulten en wandelende A-frames te maken. We sluiten af met het Kampioenschap badmutsen vullen; een waar Finale-klapstuk! Welk team gaat naar huis met de Strand Sport en Spel Trofee?

    Hoe zal de dag eruit zien? (tijden kunnen naar wens aangepast worden)

    15:00 – 15:15 Ontvangst, team indeling en uitleg programma
    15:15 – 17:15 Strand, Sport en Spel
    17:15 – 17:30 Afsluiting en prijsuitreiking

    Maak jullie uitje compleet met deze optionele extra's: 

    • Ontvangst met een drankje en/of gebak
    • Lunch of diner arrangement
    • BBQ arrangement (heel populair op het strand!)

    Strand, Sport en Spel is inclusief:

    • Professionele begeleiding
    • Plezier en teambuilding in één
    • Gebruik van alle benodigde materialen
    • Trofee voor winnende team
    • Ook mogelijk in het Engels

    Binnen één werkdag een offerte! 
    Heb je vragen of ben je geïnteresseerd? Vraag dan gerust een vrijblijvende offerte aan: wij helpen je graag verder! Onze programma's kunnen volledig naar jullie wens ingericht worden. Wij organiseren uitjes en teamuitstapjes door heel Nederland. Vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte. 

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij maken blij! Groepen die een uitje hebben gehad bij Uitjes en Eten geven hun uitje gemiddeld 4,9 van de 5 sterren! uit ruim 200+ Google beoordelingen! Benieuwd naar de ervaringen van deze groepen? Bekijk hier onze Google reviews!

    Vanaf 15 tot 1500 personen. Ideaal voor iedere groep, écht iedereen kan meedoen met Strand, Sport en Spel!

    15 - 1500 personen

    Ga de strijd aan met je collega's tijdens deze superleuke strandzeskamp op het strand van Noordwijk, Katwijk of Wassenaar (andere locaties op aanvraag). In teams van 6-8 personen strijd je op diverse onderdelen om de hoogste eer. Voorafgaand aan de strandzeskamp zal een mini beachvolleybal worden georganiseerd. Fun verzekerd!

    Na ontvangst bij een strandpaviljoen en het indelen van de teams, beginnen we met een mini beachvolleybal toernooi als warming up voor de strandzeskamp. Na een korte pauze voor een verfrissend drankje starten we met de strandzeskamp, bestaande uit de volgende zeskamp onderdelen:

    • Beachvolleybal
    • Wereldballenrace
    • 6 persoons loopski’s & Skippytrain 
    • Disc Golf estafette
    • Bounceball / knotshockey
    • Touwtrekken


    Voorbeeldprogramma (tijden zijn indicatief)
    13.30 uur     ontvangst met koffie,thee, fris bij een van onze partnerpaviljoens (optioneel)
    13.45 uur     welkomstwoord door onze coördinator
    14.00 uur     mini beachvolleybal toernooi
    15.00 uur     pauzedrankje (non alcohol) bij het paviljoen (optioneel)
    15.30 uur     strandzeskamp “Teambuilding aan de Vloedlijn”
    17.00 uur     aanvang borrel en aansluitende BBQ (optioneel)

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    30 - 200 personen

    Beestachtig Schilderen

    Altijd al een beschilderde koe op uw schoorsteen of kast willen hebben? Of een levensgroot exemplaar in uw tuin? Bij ons kan dat tegen een betaalbare prijs. U kunt elk dier beschilderen wat u wilt; dus niet alleen een koe of paard. Eigenlijk is elk dier mogelijk. De indeling van de workshop staat garant voor tevreden gezichten bij iedereen. Ook wanneer u geen ervaring met schilderen hebt levert het samen met de professionele begeleider prachtige resultaten op. De beschilderde dieren worden uw eigendom. Wij zorgen dat de objecten netjes afgelakt bij u bezorgd worden. Zo houdt u een tastbare herinnering over aan een leuke maar bovenal creatieve dag. Dit zit allemaal bij de prijs inbegrepen. Heeft u het al bepaald? Waar uw kunstwerk een plekje krijgt?

    Wij bieden deze workshops aan sinds 2010. Wij hebben een reputatie opgebouwd als flexibele en betrouwbare partner. 

    Bent u niet in de gelegenheid om naar ons toe te komen? Geen probleem. Wij komen gewoon naar u toe en geven de workshop op iedere gewenste locatie.

    Vul het het aanvraag formulier in voor meer informatie of een vrijblijvende offerte. Zodra uw aanvraag verzonden is ontvangt u direct onze contactgegevens. Uw aanvraag wordt zo spoedig mogelijk beantwoord.

    1 - 750 personen

    Verfsmijten

    Een workshop verfsmijten: dé gelegenheid om iets positiefs te doen met frustratie en (negatieve) energie. Het enige wat je nodig hebt is een goed humeur en niet al te nette kleren. Wij zorgen voor materialen en een overall. Onder begeleiding van een beeldend kunstenaar gaat de groep van start. Hoe? Dat is een verrassing. Wij garanderen u dat verfsmijten leuk is voor iedereen. Leer collega’s eens heel anders kennen; een groot aantal bedrijven en groepen ging u al voor. 

    Wij bieden onze workshops al aan sinds 2010. Wij hebben een reputatie opgebouwd als flexibele en betrouwbare partner. 

    Bent u niet in de gelegenheid om naar ons toe te komen? Geen probleem. Wij komen gewoon naar u toe en geven de workshop op iedere gewenste locatie.

    Vul het aanvraagformulier in voor meer informatie of een vrijblijvende offerte. Zodra uw aanvraag verzonden is ontvangt u direct onze contactgegevens. Uw aanvraag wordt zo spoedig mogelijk beantwoord.

    2 - 200 personen
    Wie is er nou niet gek op een quiz met allerlei leuke rondes?
    Plaatjes raden, muziekfragmenten er is van alles wat! één ding weet je zeker! Onze quizzen zijn altijd een succes. Met onze spontane en grappige presentatoren maken we van elk uitje een klein feestje! Leuke vragen, Leuke weetjes en teambuilding 2.0. Daar staan we voor! Pak jij met jouw team die hoofdprijs?

    De (Pub)Quiz
    Onze pubquiz is voor elke gelegenheid, elke samenstelling van mensen en voor elk gezelschap! Daar ligt onze kracht en onderscheiden wij ons van alle anderen. Iedereen kan meedoen! Wij kunnen de middag of avond helemaal naar jullie idee indelen. Wil je tussendoor ergens eten? of aan één stuk door quizzen? Alles is in overleg mogelijk. Wij hebben natuurlijk ook genoeg ervaring om dit met jullie samen te stellen zodat het voor iedereen het uitje was waar nog lang over wordt gesproken. Wij kunnen zelfs kosteloos themarondes toevoegen aan de Quiz bijvoorbeeld over een collega, jarige of jullie woonplaats!

    Quiz op Locatie:
     Unieke intense, gezellige maar vooral bloedfanatieke middag of avond! met een leuke quizmaster op jullie eigen locatie.

    Duur Kampioenschap
    • Tussen de 1,5 en 3 uur (in overleg) Wij raden 2 uur aan.

    Starttijden:
    • In overleg is alles mogelijk, ook de mogelijkheid om het te combineren met (bijvoorbeeld) rondom jullie lunch of diner.

    Details:
    • Minimaal 20 personen.
    • Prijs is inclusief BTW
    • Prijs is inclusief reiskosten
    • Prijs is inclusief benodigdheden
    • Prijs in inclusief Quizmaster en Prijzen.
    • Wij houden van duidelijke prijzen communiceren, de prijs per persoon is ook de totaalprijs, of je nu met 20 of 100 mensen bent en of je nu 1 of 4 uur wilt quizzen (geen extra kosten!)

    Inhoud van het arrangement:
    • Introductie & Uitleg
    • 4, 6 of 8 rondes (afhankelijk van de tijd, in overleg)
    • Spontane Quizmaster
    • Alle benodigdheden hebben wij (ook eventueel de microfoon en het geluid)
    • In overleg kunnen wij themarondes toevoegen (eventueel persoonlijke rondes)
    • Prijs voor het winnende team!

    Prijs:
    • €17,95 p.p. (all-in)
    Voor grotere groepen is er korting mogelijk.
    20 - 250 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een uitje in Zandvoort! Maar wat gaan we dan doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! Wij hebben heel veel diverse uitjes verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in Zandvoort te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitje. Tevens zijn bedrijfsuitjes in Zandvoort ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele bedrijfsuitjes draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Een bedrijfsuitje in Zandvoort is goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitjes in Zandvoort. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitje. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden. En of u nu in Amsterdam een bedrijfsuitje wil plannen, in Maastricht, Nijmegen, Groningen, Rotterdam.. Of juist in een kleinere gemeente, u vindt het allemaal op WegmetdeBaas!