Het gezelligste teamuitje in Den Bosch

Filteren

Filters

Kerstuitje
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
395 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Teambuilding
  • Teamtraining
  • Uit vergaderen
  • Online
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Geniet van meer dan 20 in- en  outdoor activiteiten op Bussloo bij Apeldoorn met (team)activiteiten als: 

    • Pitch& Putt 
    • Voetgolf
    • Levend Tafelvoetbal
    • Minigolf USA
    • Outdoor Lasergame
    • (City) Escape Game
    • E-Choppers
    • Elektrische Steps
    • Klootschieten
    • Voetpool

    Dé perfecte locatie voor een uitje met jouw team, afdeling of zelfs het hele bedrijf. Door de vele activiteiten en de ruim opgezette locatie bieden wij plek voor ca. 200 personen. 
     

    Ook culinair zal het jullie aan niets ontbreken. We bieden diverse arrangementen met bijvoorbeeld een heerlijke luxe lunch,  een verrassend buffet of een BBQ de Luxe als afsluiter van jullie teamdag. We denken graag met je mee om het voor jullie perfecte programma samen te stellen.

    Ons pand is een in Finse stijl gebouwd houten clubgebouw. Gezellig en met het oprechte gevoel van een warm welkom. Op ons verwarmde terras met prachtig uitzicht over het meer van Bussloo, is het van april tot en met oktober heerlijk vertoeven.


    Ons terras staat in de top 100 van beste terrassen van Nederland!
     
    Het is mogelijk om één van bovenstaande activiteiten te combineren met andere activiteiten, waaronder ook onze indoor activiteiten als Lasergame, Glowgolf en spectaculaire Escape Rooms.

    Meer informatie of een vrijblijvende offerte? Vul het onderstaande formulier in en we nemen spoedig contact op!

    1 - 200 personen

    U kent vast wel het programma “Ranking the stars” waar Bn’ ers elkaar het hemd van het lijf vragen. Hun diepste geheimen en vreemdste gewoontes komen boven water. Dit spel kunt u nu spelen met mensen uit uw eigen (werk)omgeving! Tijdens het drie gangendiner, onder het genot van een wijntje en biertje, komt u van alles te weten over uw collega’s. Teambuilding wordt op deze manier naar een hoger plan getild. 

    “Jij hebt zes jongere broers…en jij speelt al jaren saxofoon? Niet te geloven! Dat jij een eigen webshop hebt...en jij vroeger een biseksuele periode hebt gehad..?” U zult verrast zijn wat voor een bijzondere hobby’s en gewoontes uw collega’s er soms op nahouden.

    Hoe rankt u bijvoorbeeld de directeur bij de vraag wie er vaak als laatste werd gekozen bij partijtjes voetbal en wie er vroeger vaak uit de klas werd gestuurd? Wie is vaak op vrijdagavond te vinden in de bikini sauna en wie heeft er meer dan 10 liefdes versleten?  

    Na vandaag kijkt u met een hele andere ogen naar uw collega’s! Maar eerst eens kijken, ervaren en vooral ranken wie we denken dat iets doet en/ of heeft gedaan.  

    De teams krijgen bij iedere ronde van de spelleider een tussenstand. Hierdoor lopen de gemoederen nog hoger op en de strijd wordt per ronde valser, gemener en vooral hilarischer. De vragen zijn dan ook per ronde aangepast. Houd u daar maar alvast rekening mee! U verlaat het strijdtoneel uiteindelijk met een geheel andere kijk op uw collega’s….

    En de winnaars? Die gaan er met een vermogen aan omkoop middelen vandoor!

    Tussen de verschillende rondes door verzorgen we een uitgebreid drie gangendiner.

    Inclusief:
    - Presentator
    - Spelmaterialen
    - Prijsuitreiking met prijs voor winnende team
    - Teambuilding
    - Quizvragen op maat gemaakt
    - Drie gangendiner
    - Locatie

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    15 - 250 personen

    Frisgroene en duurzame bedrijfsuitjes. Op een informele manier en plezierige manier met het hele team de handen uit de mouwen steken om de natuur een opkikker te geven.

    Start met heerlijke Veldlunch:
    Een heerlijke, frisgroene veldlunch met broodjes waar je de vingers bij aflikt,  een culinair soepje van de Kleinste Soepfabriek, koffie/thee en vlierbloesemsap.

    Activiteiten: Elke deelnemer doet 2 activiteiten:

    Handen-uit-de-mouwen activiteit in de natuur. In elk natuurgebied liggen klusjes waar de boswachter niet aan toe komt. We gebruiken hiervoor handgereedschappen als Hollandse spades, Japanse kromzaagjes of Zweedse takkenscharen. Natuurlijk zorgen wij voor werkhandschoenen en een veilige werkomgeving.
    +
    Een eyeopener safari zoals bijv. het vissen met een sleepnet vanaf het strand op o.a. garnalen, krabben en en andere zeedieren of een Big Bird Race waarin je ervaart in welke rijke natuur je vandaag bent.


    Goede redenen voor een frisgroen bedrijfsuitje bij natureXP: informeel, actief en nuttig (MVO=Maatschappelijk Verantwoord en Betrokken) teamuitje voor iedereen (je hoeft hoeft voor onze activiteiten niet heel sportief te zijn). Kan op sommige locaties ook in combinatie met een vergadering.

    Tijden:
    12.45-16.15 (in overleg kunnen tijden worden aangepast)

    * Onze activiteiten kunnen tevens in het Engels worden begeleid.

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    15 - 50 personen

    CORONAPROOF UITJE. Teambuilding & Gedrag.
    Krijg op ludieke wijze inzicht krijgen in uw eigen gedrag en dat van uw team waarbij de schapen de spiegel zijn. Met mooie metaforen legt u de link naar uw team. De Workshop Schapendrijven brengt u inzicht, inspiratie maar ook energie!

    Afhankelijk van de doelstelling van uw bijeenkomst kunnen thema’s als samenwerking, communicatie, leiderschap, rollen binnen een groep, passie en ambitie centraal staan.

    Hoe ziet de Workshop Schapendrijven eruit?
    Door middel van diverse opdrachten brengt u samen de schapen in beweging. We beginnen eenvoudig, maar gedurende de workshop worden de oefeningen steeds uitdagender.

    Ook krijgt u een exclusief kijkje in de bijzondere sport  Schapendrijven met Border Collies. Daarbij ziet u hoe we onze honden selecteren en trainen van pup tot volwassen sporthond. Een ware inspiratiebron welke bijzondere inzichten geeft om zeker mee te nemen naar de werkvloer.

    Tot slot eindigt u de workshop met een uniek finalespel. Eén ding staat vast, dit is gegarandeerd de meest bijzondere vorm van schapendrijven ooit!

    De Workshop Schapendrijven duurt circa 1,5 uur en is mogelijk in het Nederlands en Engels.

    15 – 20 personen bij Llanfarian te Heteren € 820,- excl. btw.

    Andere locatie  of andere groepsgrootte? Natuurlijk is dat mogelijk! Wij reizen door heel Nederland en delen van België. Groepsgroottes van 4 – 200 personen.

    Waarom u kiest voor schapendrijven met LLanfarian Events

    • KWALITEIT: De focus ligt op het bereiken van uw doelstelling.
    • TOPNIVEAU: Door onze passie behoren we tot de top van de sport.
    • FLEXIBEL: We denken graag met u mee en leveren workshops op maat.
    • GECERTIFICEERD: In bezit van de juiste vergunningen, verzekeringen en (Q-koorts) vaccinaties.


    Heeft u inhoudelijke wensen?

    Met plezier vernemen we dit graag van u tijdens een telefonische voorbespreking. Zo sluit de workshop naadloos aan op uw bijeenkomst.

    LLanfarian Events
    De Workshop Schapendrijven wordt verzorgd door Serge of Ellen van der Zweep of één van hun enthousiaste teamleden. Allen zitten in de hoogste klasse van de wedstrijdsport schapendrijven met Border Collies. Op onze boerderij met meer dan 1000 schapen is er dagelijks veel werk voor onze honden. Gepassioneerd laten we u opgaan in ons werk, de sport schapendrijven én de magische samenwerking tussen baasje en hond.

    4 - 200 personen

    Leer professioneel fotograferen tijdens de smartphone fotoworkshop.  
    De Photo Class Smartphone Citywalk is een smartphone fotografie workshop door de straten van Amsterdam. Iedereen kan foto’s maken met zijn of haar smartphone maar je kunt er zoveel meer uithalen! En dat gaan jullie leren onder begeleiding van topfotograaf Jeroen Swolfs tijdens deze fotoworkshop voor bedrijven.

    De fotoworkshop is een combinatie tussen een educatief teamuitje en een competitieve fotowedstrijd.

    Hoe werkt de Photo Class Smartphone fotografie workshop?
    Ontdek de stad Amsterdam met je smartphone tijdens de Canal Walk of de Red Light Walk. De fotoworkshop bestaat uit een gedeelte theorie waarbij je leert hoe je de instellingen van je eigen telefoon optimaal leert te benutten. Het andere gedeelte is de City Walk! Door middel van een speciaal ontwikkelde app krijgen jullie de route in beeld en hier staan ook de opdrachten in. Jeroen Swolfs zal tijdens de Citywalk tips & tricks met jullie delen om zo tot het perfecte plaatje te komen. Aan het einde van de dag zien jullie de foto’s bewerkt terug in een professionele presentatie van alle deelnemers. Jeroen zal de foto’s beoordelen en de winnende foto uitkiezen. Uiteraard krijgt de winnaar ook een prijs! Daarna is het tijd om gezellig met elkaar te borrelen.

    De fotoworkshop is ook te boeken zonder begeleiding van de fotograaf. Jullie worden dan ontvangen door onze begeleider en daarna gaan jullie op pad met je smartphone en de speciale app. In de app staan videos met tips & tricks om een prachtige foto te schieten! De duur van het bedrijfsuitje met Jeroen is 4 uur en zonder Jeroen 3 uur.

    De Red Light Walk
    De beroemde en beruchte Wallen van Amsterdam! Het kloppend hart van het toerisme van deze oude wereldstad. Hier is Amsterdam ooit begonnen en dat zie je terug in de schitterende architectuur en de huizen die soms teruggaan naar de 11e eeuw! Op deze route staan de mensen van Amsterdam en de reportage stijl centraal. In de nauwe steegjes van de Wallen kom je typische Amsterdamse taferelen tegen en op de grachtjes varen bootjes en zwemmen zwanen.

    De Canal Walk
    Vanaf de start op de Dam loop je met de Citywalks App de rust van de grachtengordel in. Ontdek bekende en geheime plekken op de eeuwenoude Herengracht, Leidsegracht en Prinsengracht. De fantastische panden en magische grachten met hun woonboten garanderen bijzondere foto’s. De hele route zit boordevol met curieuze kleine winkeltjes en Amsterdammers die in de 9 Straatjes met hun dagelijkse beslommeringen bezig zijn. Esthetische fotografie op haar best!

    Over Jeroen Swolfs
    Jeroen Swolfs (1974) studeerde Rechten en Fotojournalistiek. In 2009 startte Jeroen Swolfs zijn wereldwijde fotoproject Streets of the World waarvoor hij in 7 jaar tijd naar 195 landen reisde om het straatleven op een positieve manier in beeld te brengen. National Geographic maakte een documentaire over Streets of the World. In 2017 kwam het fotoboek van Streets of the World uit en Jeroen schreef een boek over zijn reizen dat in 2019 gepubliceerd werd. In 2019 organiseerde Streets of the World de grootste foto expositie ter wereld in Dubai en London. Jeroen Swolfs is Canon Influencer, TEDx spreker en ondernemer.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    15 - 300 personen

    De missie van Expeditie Sonsbeek is het vinden van een verborgen route in Park Sonsbeek te Arnhem

    Het is een verbindende activiteit waar samenwerking en communicatie centraal staan. De expeditieleden komen voor diverse dilemma's te staan waarbij het uiterste van je hersenen en zintuigen gevraagd wordt. Alleen door goed samen te werken kun je de route ontcijferen en de expeditie tot een goed einde brengen. 

    De activiteit is geschikt voor alle leeftijden. En iedereen die redelijk goed ter been is kan deelnemen.

    Expeditie Sonsbeek is uit te breiden met een lunch, borrel of diner. 
     Informeer via onderstaand formulier vrijblijvend naar de mogelijkheden.

    15 - 200 personen
    Ken jij die gouwe oude of die mega-hit van vroeger nog? Door een leuke competitieve strijd word je algemene muziekkennis getest. Zingen en swingen met vrienden en collega's. De Top 2000 Quiz laat iedereen mee swingen en zingen! Vaan de nummer 1955 tot de nummer 1, alle hits komen voorbij!


    Top 2000 Quiz als uitje.

    Ken jij die gouwe oude of die mega-hit van vroeger nog? Door een leuke competitieve strijd word je algemene muziekkennis getest. Zingen en swingen met vrienden en collega's. De Top 2000 Quiz laat iedereen mee swingen en zingen! Van de nummer 1955 tot de nummer 1, alle hits komen voorbij! 

    Hoe ziet de Top 2000 Quiz er uit? De quiz wordt online begeleid door een echte Quizmaster en bestaat uit diverse rondes zoals Mixed Tunes, First Realease, Raad de Plaat en ook van verschillende duetten hebben we een geweldige ronde gemaakt.  

    De Top 2000 Quiz is geschikt voor:
    Het maakt niets uit of je een echte Top2000 kenner bent of je komt pas net kijken, iedereen kan meedoen!  

    Verloop van een Pop Quiz
    - Online welkomst woord
    - Speluitleg 'Top 2000 Quiz'
    - Het vormen van de teams
    - Teams gaan strijden om de titel met diverse opdrachten
    - Aan het einde van de quiz wordt het winnend team bekend gemaakt.
    2 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Een uniek teambuildingspel met evenveel functies voor als achter de camera

    Maak met elkaar een film met behulp van een van onze storylines of uw eigen opdracht. 

    Hoog resultaat: 
    Door de opbouw en ontwikkeling in het spel worden de teams steeds enthousiaster en fanatieker.
    U zult versteld staan van de teamresultaten in korte tijd!

    Super Teambuilding!
    Voor iedereen een passende rol voor of achter de camera. 

    Altijd al eens een filmscript willen schrijven, een professionele camera bedienen of zelf de hoofdrol willen spelen in een film over uw favoriete held? 
    Dan wordt dit uw moment of fame!

    Van brainstorm tot opname; u krijgt met uw teamgenoten de vrije hand met de camera. Om na afloop te schitteren op de rode loper bij de “Oscaruitreiking”.
    Welk team maakt de beste film, heeft de beste acteur of actrice en maakt de meest originele scene? U komt erachter tijdens de “Oscaruitreiking"! 

    Aan het begin van de filmmiddag stellen we teams samen van de op dat moment toegestane groepsgrootte.
    Ieder team krijgt de beschikking over een professionele videocamera, verschillende ludieke storylines, opvallende kostuums en rekwisieten.

    Teambuilding en rolverdeling:

    Met uw team besluit u zelf wie de functies van camera, geluid, regie, productie, tijdcode, script/storyline schrijven, acteren of figureren op zich nemen.

    Na 3 uren zult u versteld staan van het resultaat!

    Een uitdagende optie is dat iedereen een rol kiest die niet direct past bij de persoon in het dagelijks leven, zodat verborgen talenten aan het licht komen tijdens de première! 

    Nadat al het ruwe opnamemateriaal is ingeleverd op de montagekamer, gaat onze professionele editor aan de slag met het eindresultaat. Ondertussen praat u nog na en kunt u genieten van een borrel en een hapje. 
    Tot slot kijken we samen op een groot scherm naar het verrassende resultaat van alle filmploegen. Welk team wint de “Oscars" voor de meest uiteenlopende en ludieke categorieën? 
    Nb. Uw organisatie ontvangt vervolgens binnen 3 dagen de opnames en het verzamelde materiaal via WeTransfer. 

     
    Een herinnering om nooit meer te vergeten!

     

    Het programma (fysiek uitje) ziet er dan als volgt uit:

    13.30 uur                     Ontvangst van uw gasten op locatie
    14.00 uur                     Uitleg en Aanvang film maken

    17.00 uur                     Laatste team retour; einde; (borrelen
                                        indien weer mogelijk) (terwijl Teambuildingspellen de ludieke films bekijkt en monteert)

    17.45 uur                     Aanvang diner

    19.15 uur                     Presentatie films van alle teams en
                                        Oscaruitreiking (in de corona tijd kunnen we de films die de deelnemers hebben
                                        gemaakt opsturen)

    19.45 uur                     Einde Film maken

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen. 

    20 - 350 personen

    Een spannende strijd in middeleeuwse sferen barst los tussen de teams bij aanvang van Medieval Machines! Geïnspireerd door strijdwagens, stormrammen en katapulten uit vervlogen tijden is deze avontuurlijke teamgame ontstaan.

    Mobiliseer de strijders!
    Construeer samen in uw eigen bouwhoek aan de hand van 3D bouwtekeningen de Donjon (woontoren van het kasteel), een katapult en een strijdwagen om de opponenten te verslaan! U gebruikt hiervoor onderdelen tot 1,20 meter verzinkt metaal. U zult de taken nauwkeurig moeten verdelen en blijven communiceren om de andere teams een stap voor te kunnen zijn.

    Trek ten strijde en verzamel munitie!
    Met de gebouwde strijdwagen trekken de teams eropuit om de benodigde munitie te verzamelen. In dit knotsgekke ringsteek spel worden de strijdwagens bereden door twee duwers, één stuurman en een ringsteekspecialist om te bepalen welk team de meeste ‘strobalen’ als munitie ontvangt bij aanvang van de belegering. 

    De belegering van het kasteel!
    De teams belegeren in de hilarische finale de Donjon van de vijhand door strobalen te katapulteren. Hierin laten zij zien over welke goede timing, communicatie en behendigheid zij beschikken. Er zijn teams met een voorsprong omdat zij met de games en opdrachten al meer munitie hebben verdiend. Echter is de strijd nog niet gestreden. Welk team wint de strijd van Medieval Machines?

    Programmaduur: ongeveer 3 uur.

    Vul voor meer informatie over dit unieke teamuitje/ bedrijfsuitje het aanvraagformulier in!

    10 - 600 personen

    Maak de koffer los vanaf de beginlocatie en probeer zoveel mogelijk handboeien van de Mystery Ring los te krijgen!
    Elke handboei is voorzien van gekleurd cijferslot.

    Weten jullie de codes van de cijfersloten te vinden en als 1e de kluis te openen?

    Het meest hilarische spel van Nederland. Elk team probeert vanaf de beginlocatie hun koffer, welke vastgeketend zit, los te krijgen. Daarna kunnen zij de handboeien, welke vastgeketend zitten aan de Mystery Ring, proberen te kraken. Ga op zoek naar de codes van de cijfersloten van de boeien en los de diverse opdrachten en puzzels uit de Escape koffer op. Inventief zijn, samenwerken en plezier maken. Kiezen jullie voor het Gekste uitje van Nederland: Escape in the City?

    Recensies
    Benieuwd naar de recensies van Uitjes en Eten? Bekijk gerust de ervaringen van jullie voorgangers. Zij geven hun uitje gemiddeld een 9,2! uit ruim 400 recensies! Nieuwsgierig geworden? Klik dan hier.

    Wat is Escape in the City ?

    • Alle handboeien vastgeketend aan de Mystery Ring
    • Zoek en vind de codes van de cijfersloten in de stad
    • Samenwerken, inventiviteit, slim zijn en plezier maken
    • Super leuk hilarisch ontsnappingsspel
    • Welk team wint de Escape in the City Trofee?
    • Te boeken in heel Nederland


    Omschrijving programma
     
    Escape in the City is een hilarisch, spannend, boeiend en onvoorspelbaar teamspel. Het biedt veel meer mogelijkheden dan een room… De teams proberen de koffer vanaf hun startlocatie los te krijgen en kunnen daarna op pad om de handboeien, welke aan een Mystery Ring vastgeketend zitten, los te krijgen. Elke handboei is voorzien van een cijferslot. Los de puzzels, raadsels en onverwachte opdrachten op en vindt de codes in de stad.

    Wees creatief en denk out of the box. In de Escape koffer vinden jullie de materialen die tot clues kunnen leiden. Hilarische foto-opdrachten van jullie verlossingspogingen vormen het perfecte bewijs. Samenwerken, inventiviteit, slim zijn en plezier maken dat is waar het om draait.

    Wie neemt de leiding in het team? Wie vervult een sleutelrol? En welk team is als eerste los?

    Voorbeeld programma indeling
    Alle tijden zijn flexibel en passen wij waar mogelijk naar uw wensen aan.
    14.00 – 14.15 Ontvangst met indeling teams en uitleg programma
    14.15 – 16.45  Escape in the City met diverse codekrakers
    16.45 – 17.00  Afsluiting en prijsuitreiking

    Inclusief

    • Professionele begeleiding gedurende de gehele dag
    • Gebruik van alle benodigde materialen
    • USB met alle gemaakte foto’s
    • Trofee voor winnende team
    • Catering (afhankelijk van gekozen arrangement)

    Aantal personen      Prijs per persoon
    15 tot 20                     € 35,70
    21 tot 35                     € 33,30
    36 tot 50                     € 29,65
    50 of meer?                 Op maat

    Optioneel bij te boeken:

    • Ontvangst met een drankje en/of gebak
    • Lunch of diner arrangement 
    • Drank arrangement
    • BBQ arrangement

    Leuke tip voor jullie teamuitje/ personeelsuitje of bedrijfsuitje!

     

    15 - 500 personen

    Geef de communicatie in je team een boost met ibuild.

    Bij deze interactieve en dynamische activiteit ligt de nadruk op onderlinge communicatie en samenwerking. Elke deelnemer speelt een cruciale rol in het succes van het team. Iedereen krijgt een specifieke rol toegewezen in de zogenaamde 'communicatieketen'. Het doel van de ibuild is om volgens de gekozen strategie binnen een beperkt tijdsbestek een exacte replica te maken van het model dat is klaargezet. 

    In elk team zijn er 4 verschillende rollen: de Architect, de Bouwer, de Koerier en de Feedbacker. Elke rol heeft zijn eigen kenmerken, mogelijkheden en restricties. 

    ibuild is een geweldige manier om de interne communicatie tussen verschillende bedrijfsteams of -afdelingen, als ook de communicatie met de klant, te verbeteren.

    De ibuild wordt afgerond met een debrief waarbij de deelnemers worden aangemoedigd te reflecteren op hun ervaringen en om deze ervaringen te delen en hun conclusies te bespreken. Op deze manier kun je dat wat je hebt gezien en geleerd meenemen naar je dagelijkse praktijk en er je voordeel mee doen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Teambuildingeffecten ibuild|
    Elke teambuildingactiviteit moet vooral leuk zijn. Elk van onze activiteiten heeft echter ook een leeraspect in zich. Door de kracht van het spel wordt leren leuk!

    • Projectmatig werken
    • (Communicatie)Strategie bedenken
    • Verbaal communiceren
    • Overbrengen van informatie
    • Samenwerken
    20 - 1000 personen

    Zin in een pubquiz bij jouw bedrijfsuitje met hilarische filmpjes, veel creativiteit en humor? Hier moet je zijn!

    Meer dan 1000 keer geboekt met groepen tot 2500 personen. 

    De Andere Quiz is ook bekend van de online Benefietquiz voor de Horeca waarmee € 821.005,- is opgehaald voor cafe's en restaurants tijdens de diverse lockdowns in Nederland.

    Bij deze pubquiz lig je regelmatig in een deuk met je collega's. De antwoorden stuur je als team in via je mobiele telefoon (met onze mobiele app, of een openbare link) waarna ze automatisch worden nagekeken. Binnen 10 seconden is de winnaar bekend!

    Punten stelen van een ander team
    Een van de 25 professionele presentatoren waar De Andere Quiz mee samenwerkt begeleid de pubquiz van A tot Z. Daarnaast is het ook mogelijk om punten van een ander team te stelen als je een van de bonusvragen weet te winnen!

    Naast Nederlandse quizzen zijn er ook Engelstalige pubquizzen met internationale onderwerpen en een native english speaker als presentator. Eigen vragen over het bedrijf of afdeling toevoegen is ook mogelijk (+ 100 euro)!

    Prijs: € 15,00 per persoon (minimaal € 500,- ex btw)
    Inclusief: Uw eigen presentator 

    Tijdsduur: 1,5 uur

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte voor dit uitje het aanvraagformulier in.

    10 - 10000 personen

    Christmas Challenge meerdaags en als dagdeel zowel binnen als buiten mogelijk:

    Wil jij het jaar 2022 op een leuke manier afsluiten? 

    Het leukste cadeau voor jouw collega’s is de December Speelkalender. Dit spel kan zowel als dagdeel als ook dagelijks worden gespeeld (ongeveer 5- 10 minuten per dag)

    Wanneer u kiest voor de kalender meerdaags:
    In de pauzes met andere collega’s of gewoon zelf je moment vinden. Een dag vergeten om te spelen? Geen probleem, dan speel jij de dag erna toch gewoon twee dagen uit!

    Wat mag je verwachten? We starten met een kick-off op locatie. In thema van het spel komen wij een korte introductie geven, inclusief een eerste spelactiviteit. Het doel hiervan is om in de sfeer te komen en het enthousiasme van de deelnemers aan te wakkeren!

    Tip: De kick-off kan goed worden gecombineerd met een vergadering of andere bijeenkomst.
    Tijdens de uitleg ontvangen alle deelnemers een speelkalender (zoals die hiernaast).
    Vanaf dit moment is het spel gestart. De duur van het spel wordt vooraf in overleg bepaald. Het spel wordt door alle deelnemers individueel gespeeld, met een eigen mobiele telefoon. Met deze telefoon kunnen de spelers een QR-code van de kalender scannen en de opdracht voltooien. Een deel van de opdrachten is individueel, andere opdrachten moeten in teams worden voltooid. Het is aan de spelers zelf om dit goed af te stemmen met elkaar. Wij zullen de deelnemers erop wijzen dat het leuk is om dagelijks één of twee opdrachten te voltooien, bijvoorbeeld in de pauze. Deelnemers zijn echter vrij om de opdrachten te voltooien wanneer zij dit willen.

    Bij alle opdrachten zijn er punten te verdienen! Welke speler en welk team scoort het beste? Dit blijft spannend tot op de laatste dag.
    Die ranking wordt actueel bijgehouden en kunnen de spelers dagelijks bekijken. Je zult zien dat de competitieve sfeer op de werkvloer hierdoor steeds meer toeneemt!

    Aan het einde van de speelduur sluiten we af met een fysieke prijsuitreiking. Dit kan ook weer op het bedrijf zijn, óf in een horecagelegenheid in de buurt. Hier worden indien mogelijk alle gemaakte beelden getoond en worden de winnaars in het zonnetje gezet. Natuurlijk is dit een mooie gelegenheid voor de directeur om terug te kijken op het afgelopen jaar en om iedereen een fijne kerstvakantie te wensen.

    1. Christmas Challenge

    We starten met een show van de kerstman op locatie. Op grappige wijze introduceert hij het spel en bouwt de sfeer naar kerstmis alvast op. 

    Wil je tijdens deze funchallenge een politiek correcte kerstman of juist eentje met een andere stijl? Die keuze krijg je als klant vooraf!

    Alle opdrachten in het spel zijn in kerstthema.
    De kalender loopt bijvoorbeeld van 1 tot 24 december (kan ook korter)
    Zo werken we letterlijk en figuurlijk richting kerst.

    Het spel eindigt in de week vóór kerst. Deze afsluiting kan goed worden gecombineerd met een leuke afsluiting van het jaar en het uitdelen van alle kerstpakketten.

    Tip data: 1-10 december starten - 19-24 december afsluiten

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     

     

    15 - 1000 personen

    Hier beleef je het allergaafste groepsuitje
    Ga met al jouw collega en natuurlijk de leidinggevende het allertofste luchtkussenpark op. 

    Puur plezier tijdens een verrassend (actief) uitje
    Hier beleef je plezier in de meest pure vorm. Daag elkaar uit op bijna 1.000 vierkante meter luchtkussen vol met hindernissen, wedstrijdelementen en obstakels onder het genot van een lekkere beat en een toffe lichtunit. Bovendien, waar krijg je de kans om jouw collega's, manager of directeur van een blok af te werken met de Pillow Bash of kun je zien hoe jouw collega's onderuit geveegd worden in de Wipe Out! 

    Samen beleef je het meeste plezier en dat doe je dan natuurlijk op het luchtkussen uit je dromen.

    Er is overdag, in de avond en in de weekenden veel mogelijk. Neem contact met ons op en stuur zoveel informatie mee, zodat wij jou een voorstel op maat kunnen doen.

    10 - 200 personen

    THEATER SPELSHOW (op maat voor uw organisatie) 

    Een unieke, persoonlijke show die echt over uw organisatie en medewerkers gaat!

     

    Quizvragen over uw organisatie, liedjes op maat over uw medewerkers, hilarische interactie met de zaal en twee topmuzikanten die de show extra laten swingen: met de Theater Spelshow van A-klasse cabaretier Sara Kroos maakt u er echt een unieke beleving van, waar men nog lang over na zal praten. 

     

    Na aanleiding van een uitgebreide vragenlijst en voorgesprekken, schrijft Sara de quizvragen, cabaretliedjes en interviews voor de show. Ter afwisseling van de onderdelen op maat, zijn er leuke prijzen te winnen met muziekquizzen (door live muzikanten!) en andere komische spellen. De Theater Spelshow kan op uw eigen locatie worden gehouden of wij kunnen assisteren bij het boeken van een theaterzaal. Deze voorstelling is geschikt vanaf 50 tot circa 300 mensen. Heeft u een grote organisatie en meerdere afdelingen? Wij werken met een staffelkorting wanneer u een aantal Theater Spelshows voor uw organisatie afneemt, waarbij Sara per afdeling op maat werkt. 

     

    De Theater Spelshow is op drie manieren inzetbaar: 

     

    1. Als onderdeel van uw bedrijfsfeest/bijeenkomst: 45 minuten tot 60 minuten. 

    De Theater Spelshow is een geweldig onderdeel van een bedrijfsuitje of personeelsfeest. Die ene medewerkers in het zonnetje zetten? Kijken wie de organisatie het beste kent? Hoe goed kennen de collega's elkaar eigenlijk? Een vreemde hobby? Sara wil er alles van weten. Alles kan en niets hoeft: van te voren wordt alles overlegd. 

     

    2. Als avondvullende (of middagvullende) show van ruim 1,5 uur exclusief pauze.  

    De Theater Spelshow kan ook het volledige bedrijfsuitje zijn: een avondvullende show op uw locatie of in een theater! Deze versie van de Theater Spelshow is de meest uitgebreide versie, waarbij uw medewerkers een volle avond theater krijgen, maar dan op maat! 

     

    3. Als komische afsluiting of intermezzo van uw bijeenkomst of symposium: 30 tot 60 minuten. 

    Deze versie van de Theater Spelshow is ook geschikt als het niet gaat om uw eigen medewerkers die elkaar kennen, maar bijvoorbeeld bij een bijeenkomst voor uw clientèle, een symposium of een jubileum/jaarafsluiting voor een breder publiek. U kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om Sara de dag te laten samenvatten in komische quizstijl en met liedjes op maat of als luchtig intermezzo tussen de bedrijven door: er zijn diverse manieren bespreekbaar. 

     

    Ons hele team staat voor u klaar!

    De Theater Spelshow kan overal worden gehouden, Sara werkt met twee topmuzikanten en heeft haar eigen technici mee, die ook op uw eigen locatie voor het decor en geluid kunnen zorgen. Vraag gerust naar de mogelijkheden, we denken graag met u mee.

    50 - 300 personen

    Over deze pagina

    Den Bosch, dat is de gezellige naam van het officiële ’s-Hertogenbosch, ook wel de hoofdstad van de provincie Noord-Brabant. In Den Bosch is er veel te beleven voor u en uw team, breng bijvoorbeeld een bezoekje aan het Noordbrabants museum, of bezichtig de prachtige Sint Janskathedraal aan de rand van het centrum tijdens een tour door de stad tijdens uw teamuitje. Wilt u uw teamuitje toch iets actiever maken? Dan is wellicht de hilarische Puzzeltocht iets voor u en uw collega’s. Wat u ook kiest, een gezellige dag wordt het zeker. Vergeet niet uw dag te beginnen of af te sluiten met een heerlijke Bossche Bol, de welbekende Bossche bol bestaat uit soezenbeslag dat gevuld wordt met slagroom en geglazuurd wordt met pure chocolade… mmmm een echte aanrader voor iedere gebaksliefhebber!