Teambuilden in Arnhem

Filteren

Filters

Kerst en Eindejaarsuitjes 2023
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
258 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Teambuilding
  • Teamtraining
  • Uit vergaderen
  • Online
  • Plaats, regio of provincie: Arnhem
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    De meest onvergetelijke teambuilding is Ontvoer je Baas! Een zinderend, sensationeel event waarin het hele bedrijf alle talenten in moet zetten om de baas te bevrijden uit een benarde situatie.

    Nadat iedereen in een spannend filmpje heeft gezien dat de baas ontvoerd is, wordt duidelijk dat de ontvoerders een groot bedrag aan losgeld eisen voor de vrijlating. Gelukkig valt er geld te verdienen door in teams verschillende uitdagingen aan te gaan, waarbij de teams getest worden op vindingrijkheid, samenwerking, communicatie, creativiteit, flexibiliteit en inlevingsvermogen. In steeds weer onverwachte situaties worden de teams gestimuleerd hun samenwerking te verbeteren. Hopelijk doet iedereen zijn best om de geliefde baas weer vrij te krijgen!

    Het programma wordt afgesloten met een spannende finale verpakt in een speciale DWDD-uitzending waarin de beste teams tegen elkaar opnemen om te bepalen welk team het meeste losgeld heeft verzameld. Als alles goed gaat wordt de baas daarna hopelijk weer vrijgelaten...

    Krijgen jullie de baas weer veilig terug? De dag is spannend, energiek en onvergetelijk! Een ontzettend leuke manier om aan teambuilding te doen, of als kennismaking. Hier wordt zeker nog lang over nagepraat!
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    40 - 150 personen

    WIE ZIJN DE MOLLEN- Je lijkt wel blind als je het niet ziet!  

    Vindt u het televisieprogramma “Wie is de Mol” ook zo leuk? Dan is het voor u genieten bij ‘Wie zijn de Mollen’ dat hierop gebaseerd is! Tijdens het spelprogramma is er namelijk niet één, maar zijn er meerdere mollen en u wordt uitgedaagd om de mol in uw groep te ontdekken!

    Ben jij de Mol in jouw groep? 
    Uw groep wordt bij aanvang in kleinere groepen van circa 8 personen ingedeeld. De individuele groepsleden kunnen in een kort één-op-één onderonsje met de organisatie zelf aangeven of zij de Mol zouden willen zijn. Uit die personen wordt één Mol voor die ene groep gekozen. Zijn of haar missie is de uitvoering van de spelonderdelen zoveel mogelijk te saboteren, zonder ontmaskerd te worden!

    Boordevol vragen, opdrachten en challenges tegen elkaar!
    Uw team wordt uitgedaagd met een keuze uit toffe activiteiten zoals bijvoorbeeld een muzikaal optreden met locals, foto-opdrachten met je team op bijzondere plekjes in de stad, het bouwen van een metershoog bastion, een schietspel, een blind vertrouwen game, het oplossen van breinbrekers, winnen met een theater-game en het vinden van lokaal lekkers! Alles om een super middag met elkaar te hebben vol actie, verrassing en avontuur gericht op samenwerking, teambuilding en het genereren van zoveel mogelijk energie. En het is nog leuk ook!

    (Tromgeroffel) and the winner is…!
    De groepen zullen tegen elkaar strijden en natuurlijk worden de behaalde resultaten bij elkaar opgeteld. Welke groep haalt de meeste punten? Aan het einde moet de groep ook een gezamenlijke keuze maken wie volgens hen de Mol in de groep is want zonder het ontmaskeren van de Mol kan je natuurlijk niet winnen! Niet alleen de winnende groep, maar ook de persoon die het beste heeft ‘lopen mollen’ krijgt natuurlijk een welverdiende prijs!

    Unieke uitdagingen voor iedereen
    Alle spelonderdelen en activiteiten zijn zelf bedacht en vormgegeven. De spelonderdelen zijn volgens het principe ‘voor elk wat wils’ en op een recreatieve manier actief van aard. Het spel kan gespeeld worden in historische binnensteden en/of sfeervolle plaatsen en is in aangepaste vorm ook geschikt als groepsactiviteit op grotere buitenlocaties zoals bossen etc. Tijdens het spel wordt er van zowel steden als parken gebruik gemaakt, dat geld ook voor binnen- en buitenlocaties. Uiteraard kan het spel, indien gewenst, worden afgesloten met een heerlijk hapje en drankje!

    Weer of geen weer, maar wel altijd weerbestendig!
    Door de ruime keuze in vragen, opdrachten en uitdagingen is de activiteit is hierdoor in hoge mate weerbestendig. Er zitten namelijk ook veel dingen tussen die zowel binnen als buiten kunnen en dat maakt het voor iedereen wel zo prettig. De kwaliteit en intensiteit van het spel blijft dus altijd in orde ongeacht het weer! Wel net zo’n prettig idee toch?

    Wie zijn de Mollen is een leuk en zeer vermakelijk spel vol competitie, interactie en hilarische momenten. Het is een spel waar vaak nog lang over na wordt gesproken!

    Op maat gemaakt
    Spreekt deze activiteit u aan? Dan maken we hem graag voor u (verder) op maat en dat doen we in elke iets grotere plaats of stad in de omgeving die u wenst! Waar mogelijk verwerken we specifieke vragen en/of opdrachten van uw organisatie in ‘Wie zijn de Mollen’ om hem nog leuker en specialer te maken en dat uiteraard zonder extra kosten. 

    Bij Art of Events bieden we graag op maat gemaakte activiteiten aan. Eventueel nodige gezondheidsmaatregelen  worden natuurlijk steeds weer op de nieuwe situatie en jullie wensen aangepast.

    Referenties Wie Zijn De Mollen:

    Bedrijfsnaam: GGD Den Haag, Regionaal SOA- centrum
    “Zeer leuk en origineel event, Super gezellig, veel gelachen gecombineerd met de spanning om iets te winnen. Gelukkig ook iets van de omgeving en de stad gezien. Plekken waar je nooit komt, helemaal prima!”

    Bedrijfsnaam: Chevron
    Collega's waren zeer tevreden over de locatie voor het eten in combinatie met de mooie stad! Leuke, orginele spelonderdelen en gelukkig prachtig weer! Dank voor het enthousiasme van alle begeleiders. Het is wel jullie werk, maar je zou dat bijna vergeten!

    Bedrijfsnaam: Menzis
    We zijn heel tevreden over de activiteit! Goede, vriendelijke belgeleiding en erg leuke activiteiten die zo verschillend waren dat er ook voor iedereen wat wils bij was. Enthousiasme van de begeleiding bij de activiteiten was erg aanstekelijk! Ga zo door!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    30 - 500 personen

    De race naar de top

    Maak van uw team een geoliede machine! In de 'Racing to the top' game verdelen wij uw medewerkers in F1 teams, mediapartijen en landen. Ieder team heeft zijn/haar eigen doel.

    Als echte top coureurs worden de teams uitgedaagd snel te schakelen, gecontroleerd bij te sturen en bovendien vol gas vooruit te gaan! Alleen wanneer iedere schakel uit het team goed samenwerkt en kennis deelt, maken zij kans om als eerste over de finish te komen.

    In deze game staat de racewereld metafoor voor samenwerking, assertiviteit en communicatievaardigheden. De formule 1 teams proberen een crew van topcoureurs samen te stellen terwijl de mediapartijen en landen zoveel mogelijk geld proberen te verdienen. Ieder team op haar eigen manier. Zonder coureurs geen race, maar zonder media aandacht geen publiek.
     
    Durven zij snel beslissingen te maken en zorgen ze dat iedereen aan boord is? Of is er miscommunicatie en vliegen zij uit de bocht? De game staat garant voor een interactieve beleving met een hoop leermomenten en daarnaast veel plezier.

    Speel nu de 'Racing to the top' game en beleef het zelf!

    6 - 5000 personen

    Tijdens de lachworkshop gaan we lachen zonder reden! Heel veel lachen. En waarom? Lachen werkt verbindend, energiek, ontspannend, ongemakkelijk. Je hersenen maken ook bij een neplach het gelukshormoon endorfine aan en stress hormonen reduceren. Wat zorgt dat je blijer wordt en op een positieve manier invloed kan hebben op hoe je je voelt.

    De lachworkshop kan je inzetten voor verschillende doeleinden:

    • Fijn als ijsbreker voor een team dat elkaar nog niet zo goed kent
    • Perfect als break tijdens een intensieve vergaderdag
    • Goed als teambuildings activiteit voor een team die een nieuwe boost nodig heeft
    • Gezellig als start van een bedrijfsuitje

    Lachen zonder reden zijn wij als volwassenen niet meer zo gewend en dat gaan we oefenen. Door middel van verschillende oefeningen van de lachcoach word je hier bij geholpen. Het is een beetje gek, maar ook heel lekker, hilarisch en energiek.

    Resultaten na afloop van de workshop:

    • Verbeterd de team communicatie
    • Vergroot effectiviteit in team
    • Vergroot de creativiteit en teamwerk
    • Bevorderd het relativeringsvermogen

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen. Ook als online workshop mogelijk.

    8 - 450 personen

    Ga jij de uitdaging aan? Speel mee met een supergezellige muziekbingo of een originele pubquiz!

    De pubquiz is een klassieker op ieder personeelsfeest. De Quizmeester weet de pubquiz als geen ander in een origineel jasje te steken met een presentator met een aanstekelijk enthousiasme!

    De muziekbingo is een muziekspektakel en een feest der herkenning, kies jouw favoriete genres en de dj mixt alle liedjes soepel aan elkaar. Streep de liedjes af die je hoort en wie weet roep jij als eerst: BINGO!!

    Beschikbare thema's muziekbingo:

    • Algemeen
    • 60s hits , 70s hits, 80s hits, 90s hits, 00s hits, 10s hits, 20s hits
    • Après-ski , Carnaval
    • Dance, Dansbaar, Disco, Duits, Filmmuziek
    • Foute hits, Hemelse hits, Homo Top 100
    • Kerst
    • Nederlandstalig, Nederpop
    • Rock, Romaanse Talen, Songfestival
    • Top 2000, U.K. hits, U.S.A. hits
    • Vastelaovend, Zangeressen en/ of Zomerhits

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     

    25 - 500 personen

    Op zoek naar een leuke teambuilding, kennismaking of bedrijfsuitje? Inspiration Game is een inspirerende en energieke happening vol creativiteit! 

    Aan de hand van een actueel thema in het bedrijf maken jullie in verschillende teams het allerleukste creatieve product. Dat kan bijvoorbeeld een show of theaterstuk, een film, een soap, cabaret, een kunstwerk of een lied zijn. Onder tijdsdruk worden de teams uitgedaagd om alle aanwezige talenten zo goed mogelijk in te zetten en zo goed mogelijk samen te werken. De Game eindigt met een spectaculaire finale waarin alle producten worden gepresenteerd en op een ludieke manier worden gewaardeerd. Wie wordt de winnaar van de Inspiration Game? 

    De Inspiration Game kan op elke locatie gespeeld worden. Wij verzorgen een mobiel atelier met daarin alle spelbenodigdheden: theaterkostuums, schmink, video, licht, geluid, muziek, kunstmaterialen etc.

    Het spel is uitermate geschikt als teambuilding, als bedrijfsuitje of als fusie/reorganisatie-game. De Inspiration Game is een fantastisch evenement om elkaar eens op een andere manier te leren kennen en samen te werken. Een evenement waar nog lang over zal worden nagepraat!

    Wij denken graag samen met u mee over de thema’s en invulling van dit evenement. Vraag ons vooral naar de mogelijkheden!

    25 - 500 personen

    Bij Chain Reaction Table Top maak je een lange 'kettingreactie' waarbij ieder team verantwoordelijk is voor een deel ervan. Je werkt niet alleen samen met de mensen in je team, maar ook met de aangrenzende teams om de ketting tot een succes te maken!

    Alle teams ontvangen een spelbord en een set spelkaarten die de basis vormen van het ontwerp. Ieder team kiest 4 of 5 losse 'machines' uit die gemaakt worden van allerlei bijgeleverde materialen. 

    Creativiteit wordt beloond zolang het ontwerp goed genoeg in elkaar zit en de testfase doorstaat. Projectmanagement en resource management komen ruim aan bod. 

    Alle losse machines worden eerst per team elkaar gelinkt. Vervolgens worden de ontwerpen van aangrenzende teams aan elkaar verbonden. Zo ontstaat er één grote kettingreactie die door de hele zaal loopt. Als iedereen er klaar voor is volgt de grote finale waarin de ketting in beweging wordt gezet. De energie wordt van tafel naar tafel doorgegeven en iedereen is trots op het eindresultaat. 

    Teambuildingeffecten van Chain Reaction Table Top
    Een teambuildingprogramma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast oefenen we vaardigheden in het programma die je ook in je werk nodig hebt. De belangrijkste op een rij:

    • Teams aansturen
    • Probleemoplossend vermogen
    • Netwerken
    • Project planning
    • Innovatie stimuleren

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Een originele leiderschapstraining, lekker buiten in de natuur.
    Tijdens de Workshop Hondenspiegelen krijgt u een heldere kijk op uw eigen gedrag. De honden vormen in de workshop een
    spiegel voor uw leiderschap. De reacties van de dieren zorgen voor mooie metaforen waarmee communicatie en persoonlijk
    leiderschap in een ongewone context onderzocht worden. De roedel waarmee we werken bestaat uit Border Collies van
    verschillende leeftijden en met diverse karakters. Border Collies zijn een zeer intelligent hondenras, waarmee succes wordt
    gegarandeerd indien men de juiste snaar aanslaat. Dat laatste wordt steeds opnieuw de uitdaging!


    Inhoud Workshop Hondenspiegelen 
    Een introductie over roedelgedrag van honden geeft u inzicht in welke rollen de verschillende roedelleden vervullen in hun groep.
    Met deze informatie kiest iedere deelnemer een hond uit onze roedel om mee te werken. Die keuze kan gebaseerd zijn op de
    uitdaging die u ziet om juist met díe hond samen te gaan werken, dan wel een stukje herkenning en vertrouwen in het dier.

    Afhankelijk van de groepsgrootte gaat u individueel, in tweetallen of in drietallen aan de slag met diverse opdrachten. We zoeken samen naar manieren om contact te leggen met de hond zodat deze met plezier met u wilt werken. We starten eenvoudig, maar de opdrachten worden steeds ingewikkelder waarbij afleidingsfactoren een steeds grotere rol gaan spelen.

    We eindigen met een bijzonder en uniek spel waarbij de deelnemers met hun hond de ultieme uitdaging aan gaan/ Alle elementen die tijdens de workshop zijn beoefend zullen hierin
    getest worden. De ultieme spiegel naar persoonlijk leiderschap!

    De Workshop Hondenspiegelen duurt circa 1,5 uur en is mogelijk in het Nederlands en in het Engels.
    Andere locatie  of andere groepsgrootte? Natuurlijk is dat mogelijk! Wij reizen door heel Nederland en delen van België. Groepsgroottes van 1 – 14 personen.

    Waarom u kiest voor Hondenspiegelen met LLanfarian Events

    • KWALITEIT: De focus ligt op het bereiken van uw doelstelling.
    • TOPNIVEAU: Door onze passie behoren we tot de top van de sport.
    • FLEXIBEL: We denken graag met u mee en leveren workshops op maat.
    • GECERTIFICEERD: In bezit van de juiste vergunningen, verzekeringen en vaccinaties.

    Heeft u inhoudelijke wensen?
    Met plezier vernemen we dit graag van u tijdens een telefonische voorbespreking. Zo sluit de workshop naadloos aan op uw bijeenkomst.

    LLanfarian Events
    De Workshop Hondenspiegelen wordt verzorgd door Ellen van der Zweep of één van haar enthousiaste teamleden. Allen zitten in de hoogste klasse van de wedstrijdsport schapendrijven met Border Collies. Op onze boerderij met meer dan 1000 schapen is er dagelijks veel werk voor onze Border Collies. Gepassioneerd vertellen wij over ons werk en de sport én over de samenwerking tussen baasje en hond. Gegarandeerd dat wij u hierdoor inspireren en enthousiast maken!

    1 - 20 personen

    Op zoek naar hét uitje voor een vrijgezellenfeest?

    Dan zit je zéker goed met Crazy88!

    Nadat alle teams zijn ingelogd in de speciaal ontwikkelde Uitjes en Eten app, is het stadscentrum jullie filmset! Jullie hebben exact 88 minuten de tijd om zo veel mogelijk van de 88 opdrachten te voltooien. Kies een categorie, bepaal je opdracht en voltooi deze.

    Doen jullie alleen hetgeen wat van jullie gevraagd wordt? Prima, maar dan doen wij dat ook! Oftewel, de begeleider op afstand zal jullie niet zo veel punten toekennen. Geven jullie echt alles en ligt ook de begeleider dubbel van het lachen? BAM, jullie krijgen de volle 5 punten! Alle teams zien jullie teller vervolgens het hardst oplopen. Ondertussen gaan jullie snel door naar de volgende opdracht!

    Binnen de 88 opdrachten zitten ook nog eens vijf stads specifieke opdrachten. Deze wegen net nog wat zwaarder mee en bovendien ontdekken jullie op deze wijze ook nog eens de highlights met achterliggende informatie van de stad. Race de stad door en voltooi zoveel mogelijk opdrachten.

    Inclusief

    • Gebruik van de speciaal ontwikkelde app
    • Alle benodigdheden worden digitaal opgestuurd
    • Alle gemaakte foto's worden naderhand digitaal opgestuurd
    • Live begeleiding op afstand

    Vanaf 8 personen 
    Prijs vanaf €17,50 p.p. (excl. BTW).

    Voorbeeld programma indeling (tijden kunnen naar wens aangepast worden)
    14.00 - 14.10 Verzamelen en uitleg programma
    14.10 - 15.38 Crazy88 met gekke doe- en denkopdrachten
    15.38 - 15.45 Afsluiting en prijsuitreiking

    Vrijblijvende offerte
    Heb je vragen of ben je geïnteresseerd? Vraag dan gerust een vrijblijvende offerte aan: wij helpen je graag verder!  Geef jullie voorkeurlocatie (stad, strand of outdoorlocatie) aan ons door en wij kijken naar de mogelijkheden! Onze programma's kunnen volledig naar jullie wens ingericht worden.

    Recensies
    Klanten die een uitje hebben gehad bij Uitjes en Eten geven hun uitje gemiddeld een 9,1! uit ruim 450+ beoordelingen! Benieuwd naar alle recensies? Bekijk hier alle reviews!

    8 - 1000 personen

    Doe goed terwijl je plezier maakt!

    Het doel is om punten te verdienen met het doen van opdrachten, en die punten in te wisselen voor items die in een rugzak worden gestopt. Deze rugzak wordt uiteindelijk aan een dakloze persoon overhandigd.

    Give Backpack is een dynamische activiteit vol uitdagende en leuke opdrachten. 

    Bij een bepaald aantal punten krijgt het team toegang tot allerlei items die in de rugzak kunnen worden gestopt. 

    Deze MVO activiteit draagt niet alleen bij aan het Kerstgevoel maar maakt uiteindelijk een groot verschil in het leven van minder bedeelden.

    40 - 1000 personen

    De workshop begint bij het maken van jullie eigen zeepkist. Elk team krijgt een bestaand onderstel en een bedrag aan speelgeld. Met het speelgeld kunnen jullie wielen, een stuur en alle andere onderdelen kopen in de speciale store. Jullie krijgen maar een bepaald bedrag aan speelgeld dus probeer een goede deal te sluiten! 

    Als alle onderdelen binnen zijn gaan jullie aan de slag met de zeepkist. Tijd om jullie technische inzicht en creativiteit aan het werk te zetten. Wie bouwt de snelste zeepkist en wint tot slot de zeepkisten race? 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    21 - 250 personen

    Voel en hoor de energie als je team in één ritme komt. In een paar effectieve stappen leren jullie in deze energieke en superleuke workshop een swingende samba spelen. Klinkt dat ergens naar? Réken maar!


    Deze activiteit draait om samenwerken en samenspelen, luisteren, afstemmen en als team een ritme bouwen dat staat als een huis. Samen muziekmaken is fantastisch en dit is dé manier om dat te beleven. 
    Bekijk het filmpje van 1 minuut en oordeel zelf.

    Samen een swingend samba-ritme spelen op professionele instrumenten is een uitdagende maar zéker goed haalbare activiteit. Vakkundig begeleiding en verzekerd van 'n waanzinnige kick voor het hele team. Deze toffe teambuilding is een unieke manier om verbinding te maken met je team, met de afdeling of zelfs met het hele bedrijf. 

    Voor wie: écht voor iedereen
    Duur: 45-75 minuten, in overleg. 
    Locatie: Overal mogelijk, ook buiten. Benodigheden: Helemaal niets, bij meer dan 70 deelnemers vragen we jullie een draadloze headset ter beschikking te stellen.

    "Een hele leuke workshop, zeer enthousiast begeleidt. Ongelooflijk om te zien hoe we met een grote groep al snel een goed ritme met verschillende variaties konden maken. Wij hadden deze activiteit als teambuilding en dat was zeer geslaagd!" Waarderingscijfer: 10 
    Marieke G. (Catharinaziekenhuis Eindhoven)  (bron: klantenvertellen.nl)
     

    "Super leuke energizer voor op een evenement. Mooi om de dag mee af te sluiten. En Marnix doet het echt fantastisch!”. Waarderingscijfer: 10 Emel T. (ING)  (bron: klantenvertellen.nl)

    Meer informatie over dit uitje? Mail ons via het formulier of bel ons. We praten heel graag even verder! Vervolgens heb je razendsnel een offerte per mail. 

    15 - 750 personen

    Hoe staat je team ervoor? Functioneert het als geheel? Zit iedereen op de juiste plek? Welke talenten zijn er aan boord en welke tekortkomingen zijn er? Voelt iedereen verantwoordelijkheid? Is er sprake van ownership? En mag dit allemaal open besproken worden? Mag je complimenten en feedback geven? Kortom, is het team in contact met elkaar? Of kunnen we elkaar nog ergens helpen?

    Het is in deze tijd belangrijk om te weten hoe jullie team in elkaar zit. Wat is jullie kracht en talent en wat is er niet aanwezig in dit team? We zorgen dat jullie na deze training weten wat jullie teamprofiel is en waar jullie samen voor gaan staan richting de toekomst. We gebruiken verschillende inzichtelijke, creatieve, visuele en praktische werkvormen om jullie te inspireren.

    Neem snel contact op voor een Team APK! Er zijn verschillende vormen mogelijk, inzetbaar bij de startup van (zelfsturende) teams, maar ook in teams die al langer samenwerken en het gevoel hebben er meer uit te kunnen halen of gewoon als gezonde teambuilding. 

    8 - 20 personen

    Ben je op zoek naar een leuke groepsactiviteit die zorgt voor een onvergetelijke ervaring?

    Wij leveren spectaculaire VR-ervaringen en enthousiaste VR legends op elke gewenste locatie! Onze VR legends komen langs bij jullie op kantoor en zorgen voor een spannende, veilige en leuke VR experience voor jullie team!

    We bieden 3 verschillende opstellingen aan:

    1. VR Samenwerken: Versterk teamwerk en samenwerking met onze meeslepende VR games. Bereik doelen en overwin obstakels samen! 
    prijs: vanaf 20 EUR p.p.

    2. VR Minigames: Tijdens de VR Minigames stellen we een verscheidenheid aan VR-ervaringen beschikbaar, variërend van het balanceren op de rand van een wolkenkrabber tot het spelen van sport- en schietspellen.
    prijs: vanaf 30 EUR p.p.

    3. VR Arena: In onze free roam arena's kun je de grenzeloze ervaring van VR-realiteit beleven, waarbij je dynamische teamspellen speelt in competitie met elkaar.
    prijs: vanaf 22 EUR p.p.

    Er is heel veel mogelijk, dus als er nog andere wensen zijn neem contact met ons op!

    2 - 120 personen
    HELP, de Kerstman is ontvoerd draait om deze spanning en de telefoon speelt een hoofdrol. Samen met je team ga je de stad in om opdrachten uit te voeren die je via de telefoon doorkrijgt.

    Je kent ze wel, die cruciale gebeurtenissen die je doen rillen van de zenuwen. HELP, de Kerstman is ontvoerd draait hierom! Om jezelf op te vreten zo spannend.

    HELP, de Kerstman is ontvoerd draait om deze spanning en je telefoon speelt een hoofdrol. Samen met je team ga je de stad in om opdrachten uit te voeren die je via de telefoon doorkrijgt. Bij ieder goed volbrachte opdracht ontvangen jullie een aanwijzing. Hoe beter het samenspel, hoe meer aanwijzingen jullie van ontvangen. Met deze aanwijzingen kunnen jullie de geheime schuilplaats vinden waar de Kerstman vast wordt gehouden. Tenzij een ander team er eerder bij is…

    Wat staat je te wachten tijdens HELP, de Kerstman is ontvoerd!?
    We zorgen dat iedereen in de kerstsfeer komt. Iedereen krijgt een kerstmuts op. Bij ontvangst krijgen jij en je groep een uitgebreide speluitleg. Daarna vormen we teams en na een laatste strategische briefing gaan jij en je team de stad in.

    Via je telefoon krijg je diverse opdrachten en vragen door. Deze voer je uit of beantwoord je. Ook kun je fotopunten scoren voor extra aanwijzingen door bepaalde objecten in de stad te lokaliseren en op foto vast te leggen. Des te meer aanwijzingen, des te groter de kans dat je de Kerstman terug vindt. Aan het einde van het spel keer je terug naar het ontvangstpunt, daar wordt de uitslag berekend en het winnende team bepaald.

    We hebben verschillende opties voor dit spel . Het spel is ook te spelen met aansluitend een diner vraag ons naar de mogelijkheden!

    4 - 500 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een uitje in Arnhem! Maar wat gaan we dan doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! Wij hebben heel veel diverse uitjes verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in Arnhem te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitje. Tevens zijn bedrijfsuitjes in Arnhem ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele bedrijfsuitjes draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Een bedrijfsuitje in Arnhem is goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitjes in Arnhem. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitje. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden. En of u nu in Amsterdam een bedrijfsuitje wil plannen, in Maastricht, Nijmegen, Groningen, Rotterdam.. Of juist in een kleinere gemeente, u vindt het allemaal op WegmetdeBaas!