Alkmaar, leuke stad voor jullie teamuitje!

Filteren

Filters

LenteUitjes 2025
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
298 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Teambuilding
  • Teamtraining
  • Uit vergaderen
  • Online
  • Plaats, regio of provincie: Alkmaar
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Samenwerken, onderhandelen, risico’s nemen en slim spelen: tijdens Monopoly Streets draait alles om geld, macht en strategie. Weten jullie samen de stad te veroveren en als ultieme vastgoedmagnaten uit de strijd te komen? Of eindigt jullie team blut en achter de tralies? Dit interactieve stadsspel zorgt voor spanning, competitie en vooral heel veel plezier!

    Wat kun je verwachten?
    Jullie avontuur begint in een sfeervolle horeca locatie, waar onze enthousiaste spelleider jullie ontvangt met een welkomstdrankje. Na een korte uitleg worden de teams gevormd en krijgt ieder teamlid een speciale rol: bankier, onderhandelaar, bluffer of verleider. Samen bepalen jullie de strategie om zoveel mogelijk straten te veroveren.

    Met een tablet op zak en gps-gestuurde opdrachten gaat de strijd los! Voltooi uitdagende opdrachten om geld te verdienen, maar pas op: een verkeerde keuze kan jullie zomaar weer terugwerpen. En zoals in het echte Monopoly kunnen Kans- en Algemeen Fonds-kaarten de wedstrijd in één klap veranderen. Misschien krijgen jullie een financiële meevaller, of moeten jullie plotseling een onverwachte boete betalen…

    Wat is inbegrepen?

    • Begeleiding door onze ervaren spelbegeleider(s)
    • Een tablet per team met speciale Monopoly App
    • Verzorgd spelmateriaal per team
    • Een mini-snack per deelnemer tijdens het spel
    • Een gratis poncho bij een regenbui
    • Een leuke prijsuitreiking met een ludieke prijs
    • Teambuilding en gezonde competitieve teamstrijd

    Maak er een compleet uitje van!
    Willen jullie de dag afsluiten met een gezellige borrel of een heerlijk diner? Wij stellen het uitje graag op maat samen voor een onvergetelijke dag vol competitie en gezelligheid.

    Durven jullie het aan om de stad te veroveren?
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    20 - 1000 personen

    Verras Jouw Team met een Cocktail Workshop Bedrijfsuitje!

    Zin in een gezellig en smaakvol bedrijfsuitje? Stap in de wereld van mixologie met onze cocktail workshop! Deze workshop is perfect voor teams die op zoek zijn naar een leuke, interactieve activiteit waarbij samenwerken en creativiteit centraal staan.

    Wat Kun Je Verwachten?

    • Leer van de Experts: Onder begeleiding van ervaren bartenders leren jullie de fijne kneepjes van het cocktail maken.
    • Populaire Cocktails: We focussen op bekende cocktails zoals Mojito, Sex on the Beach en Pornstar Martini. Plus, de mogelijkheid om eigen favorieten te mixen.
    • Non-alcoholische Opties: Niet iedereen drinkt alcohol? Geen probleem! We bieden ook heerlijke alcoholvrije cocktails aan.
    • Hands-on Ervaring: Elke deelnemer krijgt de kans om zelf cocktails te mixen en te proeven.

    Waarom Onze Workshop Kiezen?

    • Teambuilding met een Twist: Samen cocktails maken bevordert de samenwerking en is een geweldige ijsbreker.
    • Creatief en Leerzaam: Ontdek nieuwe smaken en combinaties en laat je creativiteit de vrije loop.
    • Voor Iedereen Toegankelijk: Of je nu een beginnende of ervaren cocktailmaker bent, deze workshop is geschikt voor alle niveaus.
    • Flexibele Organisatie: Wij passen de workshop aan jullie wensen aan, of het nu op jullie locatie is of op een van onze sfeervolle locaties.

    Maak van jullie bedrijfsuitje een onvergetelijke ervaring met onze cocktail workshop. Het is niet alleen ontspannend en gezellig, maar ook een perfecte manier om elkaar op een andere manier te leren kennen. Geïnteresseerd? Neem contact op en we bespreken graag de mogelijkheden voor een op maat gemaakte cocktailervaring!

    10 - 3000 personen

    ‘Deze bubbel is zeer bruisend, jong en fris, gemaakt door een wijnhuis dat innovatie hoog in het vaandel heeft staan’. Bruisend, jong, fris en innovatief. Aan welke collega moet je dan denken?’

    Leer meer over bubbelwijnen van Time to Sparkle door er naar te kijken, luisteren (ja echt, bubbels kun je horen!), ruiken en uiteraard lekker proeven. Ervaar de extra dimensie van de bubbels in het glas en wat dat doet met de smaakbeleving. Geen ingewikkelde vinologenpraat maar een tasting voor iedereen waarbij je sowieso hebt gelachen. Daarnaast benoemen we aan de hand van korte wijnbeschrijvingen de bubbly eigenschappen van jou en je collega’s.

    Borrelplanken of bijpassende hapjes en gerechtjes bij de bubbels maken de beleving compleet. Aan het einde weet je gegarandeerd meer over mousserende wijnen én over je collega’s.

    Leuk als borrelmoment voordat je ergens gaat eten. Of als afsluitende activiteit van je teamdag. Iedereen moet kunnen deelnemen aan een bubbelmoment. Dus het is ook mogelijk deze tasting te verzorgen met kwalitatieve alcoholvrije bruisende dranken.

    Proeven met de Franse slag
    Tijdens vijf proefrondes delen we leuke tips, kennis en weetjes over de Franse crémant, het aantrekkelijke zusje van de champagne, dat volgens dezelfde methode wordt geproduceerd. In no time leer je zo meer over de veelzijdigheid van deze Franse mousserende wijn en over bubbelwijnen in het algemeen. Waar deze vandaan komt, wat je erbij kan eten, over de methode, hoe je proeft, uit welk glas je het beste kan drinken. Samen maak je voor elk glas een proefnotitie.

    Aan het einde van elke ronde ontvang je van ons een korte wijnomschrijving. Aan welke collega moet jij denken als je de eigenschappen ziet? Uiteraard houden we het positief en is er geen kaartje met een ‘zure wijn’.

    Bubbels proeven met andere relaties of als onderdeel van jouw event...
    Door de ongedwongen en interactieve opzet is deze mousserende wijnproeverij uitermate geschikt voor teams en afdelingen. Heeft het gezelschap een andere samenstelling? Of is de bubbelsproeverij bedoeld als onderdeel van een groter event? Geen probleem, dan passen we de inhoud en het programma hierop aan. 

    Vooraf vergaderen, workshop of training? Achteraf borrelen of dineren?
    Al onze proeftafels kun je voorafgaand aan de tasting afhuren voor een workshop, training of vergadering. Het is ook mogelijk om de huur van een proeftafel te verlengen en nog lekker door te borrelen of te dineren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 75 personen

    Herbeleef de magie van vervlogen decennia met onze interactieve Nostalgia Memories Spelshow! Stap dit voorjaar in de tijdmachine en laat de jaren 60, 70, 80, 90 en 2000 opnieuw tot leven komen in deze bruisende spelshow. Perfect geschikt voor diverse en grote groepen, waar leeftijden en herinneringen uiteenlopen. Het geheim van succes ligt in een slimme teamindeling, waarbij generaties elkaar ontmoeten. Jong en oud kunnen hun krachten bundelen om hun kennis van het verleden te testen en samen naar de hoogste score te streven. Efficiënt, ideaal voor teambuilding en bovenal ontzettend gezellig! Dit alles op een prachtige locatie in jouw favoriete stad.

    INHOUD NOSTALGIA MEMORIES SPELSHOW
    Laat ons entertainerteam je op een ontspannen en gezellige manier meenemen op een reis terug in de tijd, langs het pad van herinneringen. Onze diverse spelrondes staan garant voor plezier, lachbuien en het delen van talloze "Oh ja, dat weet ik nog!" momenten. Dit draagt bij aan een ontspannen en verbindende sfeer. Tijdens het spel komt het verleden tot leven via spannende spelonderdelen zoals de Nostalgia News Quiz, het Raden van Reclames en de Muziekronde. Het team dat consistent presteert in de gevarieerde vragen en opdrachten zal aan het einde van de rit met luid gejuich worden beloond met de hoofdprijs. Bij de Nostalgia Memories Spelshow heerst namelijk een sfeer van saamhorigheid, waarin iedereen elkaars successen viert.

    EXTRA'S
    Voor een onvergetelijke ervaring kan dit arrangement worden uitgebreid met verschillende leuke extra's. Zodra de spelshow ten einde is, kunnen jullie de Nostalgia Afterparty toevoegen. Laat het feest losbarsten, dans op de deuntjes van vroeger en geniet van de hits die de tijd hebben overleefd.

    Maar dat is niet alles! We bieden ook maatwerk aan, waarbij we quizonderdelen kunnen aanpassen met vragen, foto's en filmpjes van jouw bedrijf, op een manier die naadloos bij het spel past.

    Wil je deze bijzondere gelegenheid voor altijd vastleggen? Schakel dan onze professionele fotograaf in om elk moment van het evenement vast te leggen, van begin tot eind. De foto's worden naderhand geleverd in een prachtig digitaal fotoalbum.

    VOOR WIE EN WAAR?
    Onze Nostalgia Memories Spelshow kan door heel Nederland en België plaatsvinden, zowel op een van onze partnerlocaties als op jouw eigen locatie. Perfect voor grote groepen, bedrijfsuitjes, personeelsfeesten, teambuildingevenementen of jubilea. We bieden zelfs een verkorte versie aan als onderdeel van grotere evenementen of als intermezzo tijdens vergaderdagen. Maak je klaar om herinneringen op te halen, te lachen en nieuwe verbindingen te leggen tijdens deze betoverende reis door de tijd!

    Vanaf 20 personen
    Prijs vanaf €26,50 pp excl btw

    Locaties: Op eigen locatie of bij 1 van onze partnerlocaties in een door u gewenste stad in Nederland of België

    20 - 500 personen

    Samen werken aan de grootste Chainreaction ooit!
    Ken je een chainreaction? Het lijkt op Domino D-Day, maar met meer dan alleen dominostenen. Wij werken met een diversiteit aan verschillende materialen, om tot een origineel bouwwerk te komen. In teams zijn jullie  verantwoordelijk om een segment van de chainreaction te bouwen.

    Laat hierbij je eigen creativiteit en bouwinzicht de vrije loop. Blijf wel communiceren, want alle segmenten moeten naadloos op elkaar aansluiten,  zodat je uiteindelijk eindigt met één grote chainreaction-finale!

    De Chainreaction XXL combineren met een lunch of diner? Ook dit regelen we!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    20 - 2000 personen

    Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Movie Event en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte speelfilms! 

    De groep wordt opgesplitst in teams, die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en een cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip), Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Aan het eind van de dag worden de films plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste acteur, actrice en beste film. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!

    Het Movie Event is een ludiek en verrassend event met de films als blijvend aandenken aan deze dag.
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    20 - 250 personen

    Augmented Reality Game!

    Het plaatsen van hologrammen in de echte wereld is jarenlang pure science fiction geweest maar nu realiteit! De lijn tussen de virtuele wereld en echte wereld vervaagt. Met Augmented Reality wordt de echte wereld aangevuld met computer gegenereerde content! TB Events heeft hier een supergave game voor ontwikkeld! Een hersen krakend dinerspel! In teamvorm ga je aan tafel de strijd aan en los je raadsels, codes en puzzels op om samen punten te scoren. Maar blijf scherp: teamwork en teamgeest stellen je in staat om alle clues en aanwijzingen aan elkaar te koppelen tijdens dit dinerspel.

    Wat staat je te wachten tijdens Augmented Reality Game?

    Het spel begint met een gedetailleerde briefing, zodat iedereen weet waar hij of zij aan toe is. Vervolgens verdelen we de deelnemers in teams en ga je met een tablet op zoek naar eerste Augmented Reality aanwijzingen, codes en clues in het gebouw.

    Dan gaan jullie aan tafel en speel je het spel. Goede tactiek, de juiste links leggen en het kraken van codes zorgen voor een stijgende tafelscore en nieuwe aanwijzingen. Let tijdens het spel dus goed op!
    Aan het einde van het spel wordt het winnende team bekend gemaakt.

    Augmented Reality Game is te boeken in elke stad in Nederland, België en Duitsland (ook in het Engels & Frans ).

    12 - 5000 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Puzzle-Painting bied U de mogelijkheid om samen te schilderen terwijl er afstand is tussen de deelnemers. Dat kan in sommige gevallen anderhalve meter zijn maar in andere gevallen ook honderden kilometers. Bij puzzle-painting werkt iedereen aan een aantal eigen stuksjes van de puzzel die later, samengevoegd en afgelakt, een groot schilderij vormen.

    U beslist hoe groot het uiteindelijke kunstwerk wat u gezamenlijk wilt maken gaat worden. Er zijn verschillende opties maar u kunt ook uw eigen formaat doorgeven. Hoe groter hoe mooier en hoe meer inzet er van uw medewerkers verwacht wordt. U geeft aan om hoeveel medewerkers het gaat en wij nemen contact met u op. Dan maken wij in overleg met u een lijst op van de medewerkers die meedoen en zorgen ervoor dat iedere medewerker een hoeveelheid puzzelstukjes krijgt. Random geselecteerd. Dus niet dat iemand een bepaalde plaats kan claimen binnen de puzzel.

    Na een vastgestelde periode maken wij een afspraak dat wij alle puzzelstukjes op 1 adres in Nederland of België op gaan halen. Vervolgens lakken wij alles af en voegen de puzzelstukjes samen tot 1 gezamenlijk kunstwerk. Dat resultaat leveren wij dan weer af bij u op de zaak zodat na afloop van de crisis iedereen het gezamenlijke werk kan komen bewonderen.

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    10 - 500 personen

    WIE ZIJN DE MOLLEN- Je lijkt wel blind als je het niet ziet!  

    Vindt u het televisieprogramma “Wie is de Mol” ook zo leuk? Dan is het voor u genieten bij ‘Wie zijn de Mollen’ dat hierop gebaseerd is! Tijdens het spelprogramma is er namelijk niet één, maar zijn er meerdere mollen en u wordt uitgedaagd om de mol in uw groep te ontdekken!

    Ben jij de Mol in jouw groep? 
    Uw groep wordt bij aanvang in kleinere groepen van circa 8 personen ingedeeld. De individuele groepsleden kunnen in een kort één-op-één onderonsje met de organisatie zelf aangeven of zij de Mol zouden willen zijn. Uit die personen wordt één Mol voor die ene groep gekozen. Zijn of haar missie is de uitvoering van de spelonderdelen zoveel mogelijk te saboteren, zonder ontmaskerd te worden!

    Boordevol vragen, opdrachten en challenges tegen elkaar!
    Uw team wordt uitgedaagd met een keuze uit toffe activiteiten zoals bijvoorbeeld een muzikaal optreden met locals, foto-opdrachten met je team op bijzondere plekjes in de stad, het bouwen van een metershoog bastion, een schietspel, een blind vertrouwen game, het oplossen van breinbrekers, winnen met een theater-game en het vinden van lokaal lekkers! Alles om een super middag met elkaar te hebben vol actie, verrassing en avontuur gericht op samenwerking, teambuilding en het genereren van zoveel mogelijk energie. En het is nog leuk ook!

    (Tromgeroffel) and the winner is…!
    De groepen zullen tegen elkaar strijden en natuurlijk worden de behaalde resultaten bij elkaar opgeteld. Welke groep haalt de meeste punten? Aan het einde moet de groep ook een gezamenlijke keuze maken wie volgens hen de Mol in de groep is want zonder het ontmaskeren van de Mol kan je natuurlijk niet winnen! Niet alleen de winnende groep, maar ook de persoon die het beste heeft ‘lopen mollen’ krijgt natuurlijk een welverdiende prijs!

    Unieke uitdagingen voor iedereen
    Alle spelonderdelen en activiteiten zijn zelf bedacht en vormgegeven. De spelonderdelen zijn volgens het principe ‘voor elk wat wils’ en op een recreatieve manier actief van aard. Het spel kan gespeeld worden in historische binnensteden en/of sfeervolle plaatsen en is in aangepaste vorm ook geschikt als groepsactiviteit op grotere buitenlocaties zoals bossen etc. Tijdens het spel wordt er van zowel steden als parken gebruik gemaakt, dat geld ook voor binnen- en buitenlocaties. Uiteraard kan het spel, indien gewenst, worden afgesloten met een heerlijk hapje en drankje!

    Weer of geen weer, maar wel altijd weerbestendig!
    Door de ruime keuze in vragen, opdrachten en uitdagingen is de activiteit is hierdoor in hoge mate weerbestendig. Er zitten namelijk ook veel dingen tussen die zowel binnen als buiten kunnen en dat maakt het voor iedereen wel zo prettig. De kwaliteit en intensiteit van het spel blijft dus altijd in orde ongeacht het weer! Wel net zo’n prettig idee toch?

    Wie zijn de Mollen is een leuk en zeer vermakelijk spel vol competitie, interactie en hilarische momenten. Het is een spel waar vaak nog lang over na wordt gesproken!

    Op maat gemaakt
    Spreekt deze activiteit u aan? Dan maken we hem graag voor u (verder) op maat en dat doen we in elke iets grotere plaats of stad in de omgeving die u wenst! Waar mogelijk verwerken we specifieke vragen en/of opdrachten van uw organisatie in ‘Wie zijn de Mollen’ om hem nog leuker en specialer te maken en dat uiteraard zonder extra kosten. 

    Bij Art of Events bieden we graag op maat gemaakte activiteiten aan. Eventueel nodige gezondheidsmaatregelen  worden natuurlijk steeds weer op de nieuwe situatie en jullie wensen aangepast.

    Referenties Wie Zijn De Mollen:

    Bedrijfsnaam: GGD Den Haag, Regionaal SOA- centrum
    “Zeer leuk en origineel event, Super gezellig, veel gelachen gecombineerd met de spanning om iets te winnen. Gelukkig ook iets van de omgeving en de stad gezien. Plekken waar je nooit komt, helemaal prima!”

    Bedrijfsnaam: Chevron
    Collega's waren zeer tevreden over de locatie voor het eten in combinatie met de mooie stad! Leuke, orginele spelonderdelen en gelukkig prachtig weer! Dank voor het enthousiasme van alle begeleiders. Het is wel jullie werk, maar je zou dat bijna vergeten!

    Bedrijfsnaam: Menzis
    We zijn heel tevreden over de activiteit! Goede, vriendelijke belgeleiding en erg leuke activiteiten die zo verschillend waren dat er ook voor iedereen wat wils bij was. Enthousiasme van de begeleiding bij de activiteiten was erg aanstekelijk! Ga zo door!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    30 - 500 personen

    Let's Make Art Together!

    Breng jullie kernwaarden tot leven

    De Art of Values workshop transformeert de kernwaarden van jullie organisatie in een tastbaar, gezamenlijk kunstwerk. Teams geven visueel vorm aan, verkennen en stemmen af op jullie kernwaarden en gedeelde doel, waarbij essentiële gesprekken ontstaan door kunstgebaseerde samenwerking en creativiteit.

    Doelen & Voordelen:

    • Betekenisvolle dialoog - Creëer een veilige ruimte voor oprechte gesprekken over bedrijfswaarden
    • Team afstemming - Kunstmaken bevordert wederzijds begrip en gedeelde interpretaties
    • Visuele helderheid - Transformeer abstracte concepten in begrijpelijke visuele kunst
    • Tastbare herinnering - Produceer kunstwerken als voortdurende visuele herinneringen aan teamcommitments

    Workshop details:

    • Groepsgrootte: Voor groepen van 4 tot 800 deelnemers
    • Inbegrepen: Op maat gemaakte workshop, materialen, begeleiding, en afgewerkt kunstwerk klaar om op te hangen in jullie kantoor
    • Investering: Vanaf €65 pp (min. €750) | 3-5 uur
    • Prijs afhankelijk van: Omvang, materialen en complexiteit van jullie project

    Ideaal voor:

    • Lanceren of vernieuwen van kernwaarden
    • Navigeren door organisatieverandering of groei
    • Afstemmen van leiderschap op waardengedreven gedrag
    • Definiëren van gedeelde waarden voor nieuwe of cross-functionele teams
    • Versterken van waarden tijdens rebranding of strategische verschuivingen
    • Waarschijnlijk jullie team!

    Geen artistieke ervaring vereist

    Over About Collab
    Wij zijn een creatief ontwikkelingsatelier dat teams en organisaties verbindt door de kracht van kunst en creativiteit. Onze betekenisvolle, speelse interventies combineren creativiteit met bedrijfsdoelstellingen en leveren blijvende impact voor jullie team.

     

    4 - 800 personen

    Schuilt er in jouw teammanager een Freddie Mercury, is je P&O dame een ras-bassiste of zing je zelf de sterren van de hemel?!
    Ontdek tijdens HET leukste teamuitje van Nederland wie de echte rockstar van jullie bedrijf of team is en beleef een avontuur om nooit te vergeten!

    Tijdens teambanding waan je je een echte rockstar en treed je op samen met je collega’s. Zang, gitaar, drums, bas of piano spelen, alles kan. Onder leiding van professionele muzikanten wordt iedereen begeleid in het instrument dat het beste bij hem of haar past. 

    Nog nooit een muziekinstrument bespeeld? Geen probleem! Je zult je verbazen hoeveel er al uit een instrument te halen is met de juiste begeleiding. Muziek maken was nog nooit zo makkelijk!

    Teambanding is voor iedereen die op zoek is naar een creatief teamuitje of teambuilding die net even iets anders zoeken en waar je nog dagen over zult napraten!

    Voor meer info of een vrijblijvende offerte vul je het aanvraagformulier in.

    10 - 150 personen

    Mij niet Bellen is een humoristische theatershow met training over ownership en communicatie. In ieder bedrijf of organisatie hebben we een vast jargon vol uitdrukkingen waarmee we onze verantwoordelijkheden kunnen ontlopen of wegparkeren. Het is komisch om te zien hoe ieder bedrijf daar zijn eigen vorm voor heeft.

    In een ludieke theatershow laten 2 acteurs op een lichte, komische manier zien hoe contraproductief gedrag werkt en hoe elke dag weer onbewust verantwoordelijkheden wegparkeren.  Erom kunnen lachen, het kunnen herkennen brengt veel inzicht in de manier waarop we binnen de organisatie samenwerken.

    Door de interactieve training, die na de show volgt gaan we dieper in op ownership, persoonlijke talenten, omgaan met verantwoording, feedback en onderlinge communicatie. Maar ook hoe we als organisatie omgaan met de komst van AI, wat dat betekent voor iedereen afzonderlijk, maar ook voor de hele organisatie.

    De show en interactieve training zijn licht en humoristisch, maar juist daardoor ook heel verdiepend, omdat ownership en onderlinge communicatie hele actuele thema’s zijn bij iedere organisatie.  

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    12 - 200 personen


    Het You2 virus breekt uit!  Ga de DNA Challenge aan: 
    Daag uw personeel uit door te kiezen voor een event waar elke deelnemer wordt geprikkeld zijn grenzen te verleggen en dat alles met een flinke dosis humor, spanning en zelfreflectie.

    Ontdek nieuw talent in Uzelf!

    De DNA Challenge!
    De teams worden gevormd en uitgerust met een Ipad waarna ze zich begeven in een andere dimensie waar fysieke en creatieve uitdagingen hand in hand gaan met duistere praktijken als spionage, sabotage, infiltratie en alerts.

    Welk team is stressbestendig genoeg om het verspreiden van het You2 VIRUS te voorkomen teneinde de mensheid te redden van een gruwelijke ondergang? Wie durft zich bloot te geven aan de gevaren en weet het juiste DNA profiel te ontmaskeren dat resistent is tegen het steeds sneller om zich heen grijpende You2 VIRUS? Zal er iemand onverhoopt besmet raken door onnadenkendheid, concentratieverlies of slim spel van de tegenstander?

    De winnaar redt de wereld en schrijft wellicht geschiedenis als de volgende superhero in een nieuwe marvelmovie!!

    The Challenge:
    Na een korte introductie gaan de teams aan de hand van de uitdagingen (alerts, foto en filmopdrachten) locatiepunten opsporen. Hiermee kunnen ze een deel van een DNA-streng bemachtigen hetgeen uiteindelijk beslissend zal zijn voor het behalen van de resistentie tegen het You2 virus. ‘ Alerts’ waarbij het team zo snel mogelijk extra opdrachten moet uitvoeren, geven deze quest een extra stressimpuls mee om de koelbloedigsten onder de teams een voorsprong te geven op de voorzichtige spelers in het spel. De strijd tegen het virus wordt extra spannend  als teams met gadgets hun tegenstanders tijdelijk kunnen uitschakelen.  

    De locaties en real-time-scores van alle teams zijn voor iedereen zichtbaar op de ipad, hetgeen tot een bloedstollende race tegen de klok zal leiden. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Het programma ziet er als volgt uit (tijden zijn variabel):
    14.00 uur Instructie, en start videoboodschap
    14.15 uur Aanvang spel
    16.30 uur Einde spel (borrel)
    16.45 uur Onderhandeling en prijsuitreiking (presentatie van de leukste foto's en video's
    17.00 uur Einde van het programma. (Na het event worden alle foro's en video's naar u opgestuurd)
    17.00 uur Borrel en evt. diner

    20 - 500 personen

    Klaar om de stad te ontdekken? Tijdens City Discovery Game ontdekken jullie de geheimen van de stad terwijl jullie kennis getest wordt. Weten jullie de verborgen plekjes in de stad te vinden en de bijbehorende opdrachten uit te voeren?

    Wat is City Discovery Game?
    - Interactieve manier om de stad op een andere manier te leren kennen in combinatie met de Uitjes en Eten app
    - Aanwijzingen en aanmoediging op afstand van de Uitjes en Eten begeleider
    - Prijs voor het winnende team

    Omschrijving programma
    Bij aankomst belt de begeleider jullie voor een korte introductie en het opstarten van het spel. Zodra jullie zijn ingelogd en de teams zijn ingedeeld kunnen jullie van start! Aan de hand van verschillende opdrachten ontdekken jullie de stad terwijl jullie kennis op de proef wordt gesteld, ondertussen worden jullie aangemoedigd om leuke foto’s te maken. Welk team weet de meeste geheime plekjes in de stad te vinden?
    Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner. 

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan? Bekijk hier onze 300+ reviews op Google!

    8 - 2500 personen

    Een heerlijk dagje hoogpolig gepensioneerd!

    Pantoffels aan? Kaaps viooltjes op tafel? Thermostaat op 21 graden? Jonge jenever in de aanslag? Bingo! Jij bent er helemaal klaar voor.

    Bingo is oergezellig en hangt aan elkaar van hoogpolige clichés. Daarom hebben we het fenomeen op een ‘hoger’ niveau gebracht in onze Goed foute bingo. Het beste van het slechtste dus, heel erg leuk om te doen met een sportvereniging of bijvoorbeeld als personeelsuitje met de zaak.

     

    Wat staat je te wachten tijdens de Goed Foute Bingo

    Jouw gezelschap wordt ontvangen door een enthousiaste quizmaster. Hij of zij geeft jullie een speluitleg. Wellicht overbodig om te melden, maar er zijn drie manieren om te winnen bij bingo. En wie de meeste bingo’s heeft, wint! Elke bingoronde valt er een prijsje te winnen. Da’s wel zo leuk! De quizmaster trekt ‘ouderwetsch’ de ballen uit een bak. Tussen de 75 ballen zitten er 30 opdrachtballen. Foute BN’ers raden, foute hits herkennen, spijkerpoepen en meer. Staat zo’n nummer op jouw kaart? Dan mogen jij en de rest met dat nummer, het afstrepen en daarna proberen de opdracht te vervullen. De winnaar mag een extra nummer naar keuze doorstrepen. Aan het eind van de middag kronen we de bingokoning(in) met de meeste zeges. Hij of zij gaat naar huis met een origineel presentje.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    6 - 5000 personen

    Over deze pagina

    Op zoek naar een teamuitje in Alkmaar? (Coronaproof!) Alkmaar, de kaasstad en leukste stad van Noord-Holland is een superleuke plek om uw teamuitje te laten plaatsvinden. U kunt bijvoorbeeld een citygame doen in het centrum of een spel in of vlakbij de stad organiseren. U kunt in Alkmaar uw teamuitje compleet maken met een lekker lunch of diner.  Om daarna bijvoorbeeld af te sluiten op een gezellig terrasje op het Waagplein! Alkmaar biedt vele mogelijkheden voor uw teamuitje! Genieten maar!