Personeelsfeest in Vught

Filteren1filter

Filters

Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
70 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Thema feesten
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Our House is een Immersive Experience over Electronic Music en haar rijke cultuur. Ontdek met je ticket interactieve installaties, immersive audiovisuele shows met projectie’s van vloer tot plafond en door DJ's samengestelde exhibits en kunstwerken. Creëer beats op drummachines of test je trackmix skills.


    Ervaar de iconische muziek, clubs en festivals in deze audiovisuele ervaring met 270 graden projectie, compleet met lasers, vuurwerk, bewegende vloeren en meer. Jam op 's werelds grootste analoge sequencer, de RMBA-20. Ga zitten en ontspan voor een masterclass geschiedenis en leer over het erfgoed van elektronische dance music en zijn unieke cultuur.
    Bestel een drankje aan onze bar tijdens uw verblijf in Our House Experience.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    1 - 800 personen

    Sinds 2001 is Allround Schepenverhuur Oxalex gespecialiseerd in de organisatie van huwelijken, bedrijfsfeesten, klantendagen, teambuildingsactiviteiten, jubilea en verjaardagsfeesten aan boord van de mooiste zeilschepen van Nederland. Oxalex is expert in het verzorgen van een unieke zeilbelevenis voor groepen van 10 – 500 personen.

    Met ruim 300 schepen in het bestand kunnen we op maat gemaakte dag(deel)programma’s samenstellen voor bijna ieder budget vanuit verschillende havens langs de Nederlandse wateren. Via Oxalex kunt u één of meerdere van deze schepen inhuren als mobiele locatie voor een geweldig evenement op het water en wij bieden voor iedere gelegenheid een passend schip!

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en wij nemen contact met u op voor de mogelijkheden!

    50 - 120 personen

    Goed gezelschap, lekker eten, bijzonder entertainment en een unieke setting! Sfeervol genieten bij Landgoed Kasteel Limbricht! Kies uit diverse activiteiten als een bierproeverij met bieren uit eigen brouwerij, een boogschietworkshop, een percussie workshop, een quiz, een steptocht door de prachtige natuur of een van de andere activiteiten. Combineer dit met een lunch, borrel, diner of feestavond en trakteer uw gasten op een onvergetelijke dag.

    Activiteiten
    Ieder gezelschap is uniek! Ditzelfde geldt voor ons uitgebreide aanbod. Van een percussie- of boogschietworkshop tot een wijnproeverij of bierproeverij met bieren gebrouwen in de eigen brouwerij. Ook bieden we de mogelijkheid om het prachtige landschap te verkennen in de vorm van een autorally, steptocht of wandeling. Ook nog een formeel gedeelte? Geen probleem, in de Vergaderburcht beschikken we over alle faciliteiten om ook dit tot in de puntjes te verzorgen. 

    Catering
    Van een broodje hamburger van de Green Egg, Smoker of Ofyr tot Oesters en zalm op de huid gebakken. Of u nu kiest voor een barbecue, walking diner of buffet ons keukenteam zorgt ervoor dat u gasten aan niks te kort komen. Onze eventmanagers vertellen u graag meer over de mogelijkheden om samen tot een passende invulling te komen. 

    De voordelen op een rijtje
    - Eigen persoonlijke eventplanner;
    - Voor gezelschappen van 10 tot 2500 personen
    - Combinatie activiteit met lunch, diner of borrel
    - Goed toegankelijk (vanaf A2 5 minuten rijden)
    - Prachtige historische zalen
    - Catering op maat & gratis parkeren
    - Combineer ook met workshop of activiteit

    Neem contact op en laat u verrassen door de oneindige mogelijkheden!

    10 - 2500 personen

    Geen zin in een ouderwets avondje bingo? Met de Foute Bingoshow beleven jullie de meest humoristische show van Nederland. Roep jij als eerste bingo en ga je naar huis met te gekke prijzen? Boek nu de Foute Bingoshow als uitje op locatie naar keuze.

    Niet zomaar een bingo
    Spotlights aan, muziekboxen op volume gezellig en microfoon in de hand. Wij maken bingo weer helemaal hip. Ready? Tijd om de ballen te laten rollen. Met onze speciale rondes is hilariteit gegarandeerd. Blijf koel tijdens de turboronde en swing lekker mee in de dansronde. Dit is het ideale uitje voor bedrijven, vrienden en familie!

    Ga jij naar huis met de leukste bingoprijzen?
    - Een gezellige, muzikale avond met leuke attributen en aankleding.
    - Bingomasters in (te) gekke outfits.
    - Unieke bingorondes met aparte kaarten.
    - Knotsgekke foute prijzen, van prul tot spul.

    De grappenmaker van de bingoclub
    Unieke, hilarische rondes komen voorbij. De bingowinnaar van de ronde mag een prijs uit de stapel kiezen. Maar pas op: een Foute Bingo wordt natuurlijk afgestraft. Maak kans op de grootste prijzen en ga ervandoor met de bingoplayer of the year award. Wie heeft de leukste bingokreet in huis en scoort hiermee de hoofdprijs? 

    20 - 2500 personen

    Al 15 jaar organiseren we complete moordweekenden op kastelen en landhuizen in België. Een unieke beleving waarbij je een weekend lang verblijft en overnacht op een authentiek chateau, geniet van luxe faciliteiten en fantastische catering voor ontbijt, lunch en diner.

    Ondertussen los je met team een moord op. Je bezoekt crimescenes, verzamelt bewijs en speurt het kasteel af. Je spreekt met verdachten – een team van 6 topacteurs – en kom je steeds dichter bij de waarheid. 

    Sinds Baron Henri de la Roche enkele weken geleden vermoord is aangetroffen in de werkkamer van zijn landhuis, vertrouwt niemand elkaar meer. Ariane, de knappe dochter van de baron, schakelt de hulp in van onafhankelijke experts: U mag een weekend lang verblijven in het kasteel van de familie de la Roche en daar genieten van alle luxe en comfort. In ruil daarvoor moet u uitzoeken wie de baron heeft vermoord en waarom.

    U vertrekt op vrijdagmorgen per bus naar een onbekende bestemming. In de loop van de reis zal de correct geklede vreemdeling voorin de bus zich voorstellen als Kevin, de personal assistent van Ariane de la Roche. U krijgt het videotestament van de baron te zien, en wordt ingewijd in de geheimzinnige verwikkelingen rondom de erfenis van de baron, de zoektocht naar verborgen kunstschatten en raadselachtige aantekeningen.

    U blijkt op weg te zijn naar het kasteel van de familie de la Roche, om daar komend weekend een moord te ontrafelen, maar ondertussen ook te genieten van de de luxe en comfort van het landleven. Ter plekke neemt u uw intrek in één van de gastenverblijven, en krijgt u direct te maken met de andere bewoners van het kasteel; Ariane, Giselle, Rosa, Marc, Dennis, mevrouw Bannink…. Al gauw raakt u verstrikt in een web van wederzijdse beschuldigingen, roddel en intrige, en weet u niet meer wie u wel en niet kunt vertrouwen.

    Pas op zondagmorgen, nadat u een weekend lang tijdens diners, nachtelijke omzwervingen, crimescene onderzoeken en vele (soms geheime) gesprekken met de kasteelbewoners zoveel mogelijk informatie hebt ingewonnen, moet u acte de presance geven; Een spectaculaire doch waarheidsgetrouwe reconstructie van de moord én de motieven.

    Het team dat de moord tot in de finesses weet te verklaren kan rekenen op eeuwige roem en eer en zal passend worden beloond door de familie de la Roche. Er zal in de bus terug naar huis, en de weken die volgen, nog lang en veel worden nagepraat over dit enerverende moordweekend.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    20 - 40 personen

    Bedrijfsuitje vol actie bij Circuit Meppen
    Op zoek naar een spectaculair bedrijfsuitje? Bij Circuit Meppen zit je goed! Van racen en karten tot quadtours en een knallend feest — alles op één locatie.

    Race-ervaring op het circuit
    Na een duidelijke briefing over veiligheid en techniek stap je eerst naast een instructeur in, en daarna zelf achter het stuur van een raceklare BMW E36 met 200 pk. Vol gas over het rechte stuk, scherp door de bochten – dit vergeet je niet snel. Upgrades naar meer rondes of snellere auto's zijn mogelijk.

    Karten
    Daag je collega’s uit op een van Europa’s grootste kartbanen, binnen én buiten. Snelheid, competitie en lol gegarandeerd.

    Quadtour
    Samen met een gids rijd je eerst in op de zandvlakte en trek je daarna het bos in. Smalle paden, steile hellingen en modderige plassen maken het compleet.

    Eten & Feest
    Van een snelle lunch tot een uitgebreide BBQ du Chef: alles is mogelijk. Sluit de dag feestelijk af in onze bruine kroeg of een van de feestzalen.

    Combineer de activiteiten zoals je wilt. We denken graag met je mee. Vul het formulier in, dan maken we een voorstel op maat.

    2 - 10000 personen

    Wij bieden legio mogelijkheden voor bedrijfs bijeenkomsten!

    Van 10 tot 80 personen verzorgen wij kookworkshops, wijn-spijsproeverijenen, bedrijfsfeesten, bier & bites tasting, high teas, private dining, walking diners, etiquette diners, vergadermogelijkheden etc.


    SPOON & Buon Gusto verzorgt warme en koude bufetten, Hollandse, Italiaanse en Mediterrane buffetten, geheel aangeklede cocktailparties of een borrel met heerlijke amuses, tapas met de daarbij behorende wijnen.

    Tevens kunt u bij ons terecht voor concerten en theater. Ook theaterworkshops en sportieve clinics zijn mogelijk om op onze locatie te organiseren. Spoon culinair heeft kwaliteit, service en betrokkenheid hoog in het vaandel staan. Wij nodigen u daarom uit om vrijblijvend contact op te nemen over de mogelijkheden van bedrijfsffeest of uw kookworkshops.

    ART, CULTURE, BUSINESS & CUISINE. Welkom bij Spoon en Buon Gusto deli!


    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    51 - 80 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Een show, een spel en een quiz in één! Een super Hollands, humoristisch en verrassend spel waarbij uw Nederlandse kennis tot in de puntjes wordt getest. Onze oer-Hollandse quizmaster neemt u mee naar de wondere wereld van ‘Ik Hou van Holland’! 

    Quiz 
    De unieke ‘Ik Hou van Holland’ Spelshow Quiz is een ongeëvenaarde quiz waarbij iedereen actief meedoet. Onderverdeeld in teams staat men achter een professionele quizdesk inclusief drukknop en zwaailamp. 
    ABC Events haalt alles uit de kast om u en uw gezelschap een onvergetelijke avond te bezorgen! 
    De ruimte wordt omgebouwd tot feestelijke spelshowstudio, met quizdesks, videoscherm, projector, geluidsinstallatie en aankleding. 

    De show start met een filmfragment en de begintune van het alom bekende ‘Ik Hou van Holland’ lied. Vervolgens treedt onze vrolijke spelshowhost naar voren, die jullie meeneemt naar de “Ik Hou van Holland” wereld. 

    Quizvragen 
    Tijdens de quiz testen wij de kennis van uw Nederlandse taal, de Nederlandse muziek, Nederlandse uitvindingen en nog veel meer. U bent van harte welkom om eigen vragen aan te leveren. Heeft u zin in een fantastische show, een enerverend spel, met veel hilarische momenten? Dan is dit evenement voor u! Mis dit onvergetelijke evenement niet!

    Dit progamma kan naar wens uitgebreid worden, met een lunch, borrel, diner, geheel verzorgde overnachting met ontbijt en nog heel veel meer.

    Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen, vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    20 - 1000 personen

    Winter Winderland / Apres Ski Uitdagingen
    Betreed de Oostenrijkse après-ski sfeer rechtstreeks vanuit ons verbluffende, frisse Holland. Droom weg in een skioord omgeven door verleidelijke après-ski uitdagingen. Na een hartelijke begroeting, vergezeld van zalige warme chocolademelk of een verkwikkende glühwein, leiden de skileraren verder. Deze experts begeleiden u naar het avontuurlijk terrein waar teams samengesteld worden, klaar om de confrontatie aan te gaan. Durf jij met je brigade de authentieke Oostenrijkse proeven te trotseren?

    Welke après ski uitdagingen staan op het programma tijdens Winterbetovering? In de Winterbetovering verzamelen avonturiers in een knusse ambiance vol winterse vrolijkheid. Elke dag bij Winterbetovering is een magnifiek festijn. Enkele van de meest begeerde bezigheden tijdens dit illustere evenement van 2023:

      • Bierpul schuiven
      • Haardhout verzamelen
      • Langlaufen
      • Spijkers slaan
      • Ijspegels vangen
      • Biathlon schieten

    Ga de competitie aan in uiteenlopende Oostenrijkse nederzettingen; kun jij met jouw team zegevieren in elk gehucht? Dan mag je jezelf als een authentieke Oostenrijker beschouwen!

    Prijsuitreiking bij Winterbetovering
    Als grandioos slot wordt door de jury de kampioenen aangekondigd. In consensus kan worden vastgesteld of u een jury installeert of dat wij de laureaat kiezen. En de trofee? We delibereren gezamenlijk over de beloning verbonden aan de triomf van Winterbetovering. Men kiest veelal voor waardecertificaten of een curieuze bokaal.

    Voor gedetailleerde informatie of een non-committente prijsopgave kunt u het aanvraagformulier invullen.

    10 - 1500 personen

    Wie houdt er niet van een spannende misdaadserie, film of boek? Het is een populaire vorm van entertainment. En stel nou dat je zélf onderdeel kan zijn van zo'n misdaadmysterie? Dat kan tijdens dit spannende bedrijfsuitje, het Moorddiner. Een moorddiner is interactief, culinair en super spannend. Dit zijn de juiste ingrediënten voor een heerlijk moorddiner met je collega’s.

    Wat kun je verwachten van het Moorddiner?
    Tijdens een 10-jarig huwelijksfeest wordt een moord gepleegd! Maar waarom? En door wie? Alleen de oplettende speler weet toch nét dat ene detail boven water te krijgen, dat nodig is om het mysterie op te lossen.

    Nadat we elkaar hebben getroffen in een sfeervolle horeca locatie in een door jullie gekozen stad, worden de personages aan jullie voorgesteld. Al snel razen de gedachtes door jullie hoofd, wie zal de moordenaar zijn? Hoe zijn ze aan elkaar gelinkt? Combineer, onderzoek en kom tot de oplossing! Tijdens het moordspel trekken jullie de leukste kostuums aan en zullen jullie zelf moeten acteren en rechercheren. Inspecteur Sanderinck, met CEE KAA, ondervraagt en leidt het onderzoek. Alle deelnemers ontvangen een script en passende kleding bij zijn of haar personage. Van seksuoloog tot butler en van beginnend zangeres tot goddelijke hunk. Iedereen duikt in de rol van z’n leven!

    Een moorddiner verenigt niet alleen lekker eten met een leuke activiteit, het verenigt ook de deelnemers. En daarom vinden wij een moorddiner ook zeer geschikt als teambuildingsactiviteit!

    De gekke outfits, de door het verhaal geprikkelde nieuwsgierigheid en de afwisseling van spelen en dineren zorgen voor een bijzonder positieve stemming. Geen stroeve gesprekken of stiltes, maar veel gelach en een goede sfeer. Een moorddiner is daarmee een gegarandeerde sfeermaker met een stukje teambuilding als prettige bijkomstigheid. Daarnaast kan een moorddiner ook werken als een prettige uitlaatklep na een dagje vergaderen.

    Wat is inbegrepen?

    • Begeleiding door onze ervaren spelbegeleider(s)
    • Driegangendiner in een gezellige horeca locatie
    • Verzorgd spelmateriaal per team
    • Kleding/attributen
    • Donatie aan een goed doel naar keuze
    • Een leuke prijsuitreiking met een ludieke prijs

    Het moordspel is een teamuitje dat ook ingezet kan worden zonder diner. Dus tijdens of voorafgaand aan een borrel of lunch en zelfs op eigen locatie! Durf jij samen met je collega's de uitdaging aan te gaan om van jullie gezellige bedrijfsuitje een spannend Moorddiner te maken? Heb je vragen of wil je meer informatie ontvangen? Vraag vrijblijvend een offerte aan!

    12 - 24 personen

    Wanneer je volop wilt genieten met hilarische momenten tijdens een heerlijk diner is de “Ik hou van Holland Dinerquiz” een optimaal programma.

    Wanneer het voorgerecht is geserveerd maken wij ons klaar voor de 1e spelronde. Diverse onderdelen komen aan bod; Petje op petje af, algemene vragen en muziek fragmenten. Vervolgens wordt het hoofdgerecht geserveerd waarna we weer verder gaan met de 2e ronde. Hier zullen de hilarische momenten parten gaan spelen. Tv Tunes, Meezingers en originele spelen komen naar voren. Een avond die u niet meer vergeet.

    Als slagroom op de taart spelen we de finale en wordt het winnende team gefeliciteerd met de originele Toon Vertier wijn.

    Einde programma.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 250 personen

    Workshops, teambuilding, feesten of een ontspannen bedrijfsuitje?
    Bij Madurodam Events vind je alles voor een leuke en actieve dag!
    Wat dacht je van de Madurodam Escape Game? In het park dat symbool staat voor 'waar een klein land groot in is', ga je samen met je team de uitdaging aan om te ontsnappen. Lukt het jullie als eerste om de code te kraken, of zijn anderen jullie te snel af? Naast deze spannende game hebben we nog veel meer toffe activiteiten om samen met je collega’s te beleven. Informeer gerust naar de mogelijkheden!

    Evenementen bij Madurodam
    Op zoek naar een bijzondere locatie voor jouw bedrijfsfeest of event? Bij Madurodam Events organiseer je jouw bijeenkomst in moderne zalen met een uniek uitzicht over heel Nederland. Of je nu 20 of 1200 gasten ontvangt, van bedrijfsfeest tot congres: wij zorgen altijd voor een evenement op maat.

    Geef jouw evenement extra kracht
    Maak jouw event nóg specialer door het te koppelen aan één van de Grote Verhalen van Nederland. Madurodam brengt deze verhalen tot leven via miniaturen, interactieve presentaties en complete belevingen, waardoor bezoekers zich op een indrukwekkende manier laten meenemen in de geschiedenis.

    Capaciteit en sfeer
    Met 7 eigentijdse zalen en een capaciteit van 20 tot 1200 personen is Madurodam de enige evenementenlocatie die letterlijk heel Nederland overziet. Opgericht in 1952 ter nagedachtenis aan oorlogsheld George Maduro én als fondsenwerver voor het goede doel, inspireert Madurodam dagelijks haar bezoekers met de kracht van Nederlandse verhalen. Koppel jouw event aan deze bijzondere plek en creëer een onvergetelijke ervaring!

    Maatschappelijk verantwoord ondernemen
    Extra mooi: de netto-opbrengsten van jouw event gaan via het Madurodam Kinderfonds naar goede doelen voor kinderen en jongeren. Zo draag je direct bij aan een betere toekomst.

    Culinair genieten
    Van smakelijke petit-fours en borrelhapjes tot een luxe viergangendiner of een stijlvolle receptie: onze chef-kok en zijn team bereiden alles met passie en vakmanschap.

    Kortom: bij Madurodam zijn álle ingrediënten aanwezig voor een geslaagde dag. Heel Nederland staat klaar voor jouw organisatie!

    Meer weten?
    Vul hieronder het aanvraagformulier in voor meer informatie of een vrijblijvende offerte. We denken graag met je mee!

    20 - 1200 personen

    Een feest gemaakt door en voor je collega’s. Met het hele bedrijf of de afdeling gaan jullie dit Ultieme Feest bedenken, organiseren, uitvoeren en natuurlijk ook beleven. Met z’n allen samenwerken en meewerken om er met elkaar een topdag van te maken!

    Er is ontzettend veel te doen op deze feestdag. Bij een goed feest hoort natuurlijk lekker eten, muziek, ontspanning, amusement en goede bediening. Ook is het belangrijk dat de ruimte waar het feest wordt gehouden een mooie en feestelijke uitstraling heeft. Daarom kunnen mensen, naar gelang de groepsgrootte, kiezen uit een aantal workshops om hen op weg te helpen een bijdrage te leveren aan de avond. Elke workshop staat onder leiding van een professionele trainer die uw medewerkers klaarstoomt voor hun taak. Iedereen mag zelf kiezen welke bijdrage hij of zij levert aan een dag om nooit meer te vergeten.

    Het Ultieme Feest is een "maatevenement". Niemand weet immers beter wat goed is voor het bedrijf dan jullie mensen zelf. Het Ultieme Feest is een goede combinatie van teambuilding, beloning en plezier. Het gaat over samenwerken, kwaliteiten benutten en doen wat je leuk echt vindt. 

    Voorbeelden van workshops

    • Workshop koken
    • Workshop bediening en etiquette
    • Workshop film en video
    • Workshop sfeer en aankleding
    • Workshop tafeldressing
    • Workshop muziek en entertainment
    • Workshop spreekstalmeester

    ’s Middags vinden deze voorbereidende workshops plaats, zodat iedereen zijn deel aan het feest kan bijdragen. Aan het begin van de avond wordt het feest officieel geopend, worden de deelnemers door gastheren en gastvrouwen welkom geheten, wordt er heerlijk gegeten, is er entertainment en kan er tot de late uurtjes worden gedanst. 

    Het Ultieme Feest is uitermate geschikt als teambuilding, kennismaking van nieuwe teams of gewoon als ultieme feestdag!

    Vul voor een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    50 - 500 personen

    Kerst Quizzen zijn razend populair in de wintermaanden (stiekem ook al eerder in het jaar) en bieden een gezellige middag/avond vol plezier en uitdaging voor iedereen!

    Ben jij op zoek naar een middagje/avondje vol vermaak in de heerlijke kerst sferen met vrienden, familie of collega's? Dan is deze Kerst Quiz dé activiteit voor jou!

    Onze Kerst Quiz is een interactieve en vermakelijke quiz vol met verschillende categorieën. Weet je veel over kerst films? Of toch meer over de kerst weetjes? Blijf jij het langste staan in de ronde “Kerstmuts op, kerstmuts af”? Kun jij een kerst liedje herkennen aan het eerste deuntje dat je hoort? Of heb je iets langer nodig om erachter te komen welke artiest en titel wij zoeken?

    Je wordt uitgedaagd met vragen op verschillende niveaus en onze Quizmaster zorgt voor een ontspannen kerst sfeer waarbij iedereen zich op zijn gemak voelt. Zoals bij elke andere quiz die wij aanbieden, speel je deze quiz met de buzzers die wij voor jou meenemen. Is het A, B, C of D? Of druk jij als eerst op de knop bij de open vragen? Door deze buzzers kan er nooit vals gespeeld worden en is het elke ronde, nee elke vraag, ontzettend spannend!

    Onze Kerst Quiz is geschikt voor groepen van alle maten, of je nu met een klein groepje vrienden of een grote groep collega's komt. Het is de perfecte manier om al helemaal in de kerst sfeer te komen, de onderlinge band te versterken én om te strijden voor de titel van Kerst Quiz-kampioen!

    Dus verzamel je vrienden, familie of collega's en daag jezelf uit met onze vermakelijke Kerst Quiz!

    Wij verzorgen het hele uitje!
    Wij komen met alle materialen (Beamer, scherm, geluidsinstallatie en buzzers) naar een locatie naar keuze en zorgen voor een leuke prijs voor het winnende team. 

    5 - 400 personen

    Op diverse locaties in Amsterdam kunnen wij uw businessmeeting van a tot z verzorgen. Dit alles is mogelijk op een van onze sfeervolle locaties in Amsterdam en omstreken of bij u op het bedrijf.

    Beamer, scherm, geluid, personal assistent en privé vervoer als bedrijfsmatige ondersteuning.

    Ontbijt, lunch, diner, amuses en borrel als culinaire onderbouwing! Als afsluiting entertainment (muziek, theater, boottocht, spel of quiz tot in de late uurtjes mogelijk).

    Tevens verzorgen wij elke vorm van catering voor u op elke gewenste locatie, private dining, kookworkshops, coaching en cooking, en high teas op onze eigen locaties in Amsterdam. Elk culinair genoegen en entertainment is bij ons in smakelijke handen!

    10 - 257 personen

    Over deze pagina

    Eindelijk is het weer zo ver! Het is tijd voor een personeelsfeest in Vught . WegmetdeBaas helpt u bij het zoeken naar een geschikt personeelsfeest in Vught . Wij hebben de leukste aanbieders verzameld op 1 site en dus ook de aanbieders van personeelsfeesten in Vught . Van themafeesten tot theaterdiners en van actieve personeelsfeesten tot relaxte personeelsfeesten in Vught . Personeelsfeesten zijn belangrijk voor het behouden en wellicht ook verbeteren van de sfeer en de saamhorigheid binnen een bedrijf. Het brengt collega's dichter bij elkaar omdat men samen is in een ontspannen sfeer. Personeelsfeesten in Vught zijn als het ware een investering in uw bedrijf. Ook ten tijden van de zogeheten crisis is het belangrijk om hierin te blijven investeren. Kijk daarom snel op WegmetdeBaas en laat u inspireren voor uw personeelsfeest in Vught . Heeft u één of meerdere uitjes gevonden? Vraag dan direct informatie op bij deze aanbieders. Zij zullen spoedig contact met u opnemen.