Wij hebben personeelsfeesten in Utrecht

Filteren

Filters

Tips voor de leukste teamuitjes deze lente!
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
42 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Thema feesten
  • Plaats, regio of provincie: Utrecht
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    ABC Events zet de boel op stelten voor u en uw gezelschap. Hoe we dit doen? Door alles uit de kast te halen. Voordat de deelnemers van de spelshow quiz arriveren wordt er een complete studio opgebouwd met quizdesks (maximaal 8), videoscherm, projector, geluidsinstallatie en aankleding. Als alles gereed is en getest, zullen de deelnemers arriveren. Geen spelshow quiz waarbij u slechts een plek op de tribune heeft, maar een show waaraan iedereen kan deelnemen.

    Dan begint de show, met geluid en een videofragment waarbij iedereen de begintune van het welbekende "Ik Hou van Holland lied" hoort en probeert mee te zingen. De teams kunnen door middel van het goed beantwoorden van vragen, punten verdienen. Zo testen wij de kennis over de Nederlandse taal, de Nederlandse muziek, Nederlandse uitvindingen en nog heel veel meer.
    Ook is het mogelijk eigen quizvragen aan te leveren.

    Dit knallende evenement bevat de volgende items:
    - Ontvangst met koffie/thee en een oer-Hollandse lekkernij
    - Opbouw van de "TV Studio"
    - Aankleding van de zaal/ruimte
    - Spelshowdesks voor ieder team
    - Diverse spelshowrondes (sommige met geluidsfragmenten)
    - Een DJ met professionele geluidsinstallatie
    - Een Spelshow host
    - Technische dienst ter ondersteuning en controle
    - Groepsfoto
    - Prijsuitreiking met typisch Hollandse prijzen.

    Voor meer informatie en- of vragen, vul het onderstaand formulier in!

    20 - 1000 personen

    Een feest gemaakt door en voor je collega’s. Met het hele bedrijf of de afdeling gaan jullie dit Ultieme Feest bedenken, organiseren, uitvoeren en natuurlijk ook beleven. Met z’n allen samenwerken en meewerken om er met elkaar een topdag van te maken!

    Er is ontzettend veel te doen op deze feestdag. Bij een goed feest hoort natuurlijk lekker eten, muziek, ontspanning, amusement en goede bediening. Ook is het belangrijk dat de ruimte waar het feest wordt gehouden een mooie en feestelijke uitstraling heeft. Daarom kunnen mensen, naar gelang de groepsgrootte, kiezen uit een aantal workshops om hen op weg te helpen een bijdrage te leveren aan de avond. Elke workshop staat onder leiding van een professionele trainer die uw medewerkers klaarstoomt voor hun taak. Iedereen mag zelf kiezen welke bijdrage hij of zij levert aan een dag om nooit meer te vergeten.

    Het Ultieme Feest is een "maatevenement". Niemand weet immers beter wat goed is voor het bedrijf dan jullie mensen zelf. Het Ultieme Feest is een goede combinatie van teambuilding, beloning en plezier. Het gaat over samenwerken, kwaliteiten benutten en doen wat je leuk echt vindt. 

    Voorbeelden van workshops

    • Workshop koken
    • Workshop bediening en etiquette
    • Workshop film en video
    • Workshop sfeer en aankleding
    • Workshop tafeldressing
    • Workshop muziek en entertainment
    • Workshop spreekstalmeester

     

    ’s Middags vinden deze voorbereidende workshops plaats, zodat iedereen zijn deel aan het feest kan bijdragen. Aan het begin van de avond wordt het feest officieel geopend, worden de deelnemers door gastheren en gastvrouwen welkom geheten, wordt er heerlijk gegeten, is er entertainment en kan er tot de late uurtjes worden gedanst. 

    Het Ultieme Feest is uitermate geschikt als teambuilding, kennismaking van nieuwe teams of gewoon als ultieme feestdag!

    Vul voor een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    50 - 500 personen

    Geen zin in een ouderwets avondje Bingo? Met de Foute Bingoshow beleven jullie dé meest humoristische show van Nederland. Met diverse rondes, ludieke praatjes, leuke opdrachten én…schitterende prijzen. Zijn jullie klaar voor een Foute Bingo?

    Niet zomaar een Bingo
    Spotlights aan, muziekboxen op volume 'gezellig' en microfoon bij de hand. Wij maken Bingo weer vet, hip en cool. Iedere deelnemer wordt betrokken bij dé meest humoristische show van Nederland. Zijn jullie kunstgebitten gepoetst, liggen de kussentjes op de stoelen zacht genoeg en staan de gehoorapparaten aan? Ja? Dan is het tijd voor de Foute Bingoshow!

    Knotsgekke rondes en unieke regels
    De ballen gaan rollen en de eerste Bingokaarten zijn uitgedeeld. Om het oubollige randje van de Bingo af te halen, voegen we speciale rondes en regels toe. Hiermee is hilariteit gegarandeerd. Blijf koel tijdens de turboronde en swing lekker mee in de dansronde! Dit is hét ideale uitje voor bedrijven, vrienden en familie!

    Ga jij ervan door met dé leukste Bingo prijzen?

    • Een gezellige, muzikale avond met leuke attributen en aankleding.
    • Bingomasters in (te) gekke outfits.
    • Voor elke ronde een aparte kaart;
    • Onder andere een turboronde en dansronde;
    • Knotsgekke foute prijzen.

    De grappenmaker van de Bingoclub!
    Unieke, hilarische rondes komen voorbij, waarbij prijzen gewonnen kunnen worden. Bij elke ronde mag de speler met Bingo een prijs uit de stapel kiezen. Maar pas op: een Foute Bingo wordt natuurlijk afgestraft. Deze Bingo heeft meerdere winnaars. Maak kans op de grootse prijzen of ga er vandoor met de 'Bingoplayer of the year award'! Wie heeft de leukste Bingokreet in huis en scoort hiermee de hoofdprijs? 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Tijdsduur: 2 uur.
    Prijs:
    vanaf €29,50 p.p.
    Groepsgrootte: vanaf 20 tot 2500 personen. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.

    Onze tip: combineer de Foute Bingoshow met een lunch, diner of borrel! 

    20 - 2498 personen

    Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Movie Event en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte speelfilms! 

    De groep wordt opgesplitst in teams, die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en een cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip), Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Aan het eind van de dag worden de films plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste acteur, actrice en beste film. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!

    Het Movie Event is een ludiek en verrassend event met de films als blijvend aandenken aan deze dag.
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    20 - 250 personen

    Ben je op zoek naar een smaakvol bedrijfsuitje? Boek onze Italiaanse catering en je hoeft nergens heen, want wij komen gewoon naar jou toe! Een bedrijfsfeest met Italiaanse catering is een leuke en smaakvolle manier om je werknemers te bedanken voor hun werk en inzet. Onze Italiaanse catering kun je zo uitgebreid maken als je zelf wil: wij serveren namelijk gerechten als pizza, pasta, antipasti, dolce en italiaanse drank. Daarnaast zorgen we voor een gezellige en ontspannen sfeer, boek daarom snel onze Italiaanse catering!

    Ons concept
    Wij hebben een complete mobiele keuken, bestaande uit steenovens en alle benodigdheden om een feest van Italiaanse catering te kunnen voorzien. Wij zetten onze mobiele keuken neer en gaan vervolgens alle gewenste gerechten live op locatie bereiden. Wij nemen genoeg ingrediënten mee om de ‘bestelde’ gerechten vers te bereiden voor de juiste hoeveelheid personen. 

    Wij serveren de pizza’s aan onze mobiele keuken, zodat iedereen zelfstandig een aantal slices kan komen halen met een klein pizzaplankje dat je van ons krijgt. Op deze manier creëren we een informele, gezellige en ontspannen sfeer en kan iedereen van de verschillende pizza’s proeven. 

    Onze gerechten
    Onze specialiteit is de Napolitaanse pizza, deze wordt bereid op de echte Napolitaanse manier en wordt gebakken in een houtgestookte steenoven. We maken gebruik van de verste ingrediënten, zodat we de beste smaken aan kunnen bieden. Deze ingrediënten zul je ook terugzien in de andere arrangementen. We serveren namelijk ook pasta, antipasti, dolce naast de Napolitaanse pizza. Ook kun je bij ons terecht voor Italiaanse drank en de complete aankleding, zodat je kan genieten van een echt Italiaans feest!

    Prijzen en beschikbaarheid
    De prijzen hangen af van een aantal factoren dus voor vragen over de prijs, beschikbaarheid of ons concept kun je een offerte aanvragen of ons bellen op 0413 - 288 647. 

    30 - 1000 personen

    Stand-up comedy is fenomeen een uit de Verenigde Staten. Het is een theatervorm en staat vaak uit korte humoristische verhalen. De komiek speelt meestal een snelle set van humoristische verhalen en oneliners. Bij stand-up comedy hebben de comedians meestal niet veel meer nodig dan een spotlight en een microfoon. In een comedy show is er meestal een line-up van drie tot vier comedians die om de beurt een kort en krachtig optreden geven. Deze wordt gepresenteert door een MC (Master of Ceremonie). Bij stand up is improvisatie een belangrijk onderdeel bij comedians. 

    Het verschil met onze Comedy en die van anderen is dat wij na jarenlange kennis opgebouwd hebben de vertaalslag hebben gemaakt voor comedy voor bedrijven iets anders is dan comedy in een theater voor publiek die een kaartje voor jou koopt. Nu krijgt het personeel iets waar zij zelf niet voor gekozen hebben en aangezien smaak van iedereen anders is qua humor is het belangrijk om je te verdiepen voor wie je speelt en maatwerk aflevert zodat je in het moment bent en de bezoeker nu wel aandacht heeft omdat het over zijn vak of werk gaat. Samen met interactie met de mensen maken wij ook improvisaties en doen onze beste comedybits.

    Een stand-up comedian is hilarisch en draagt bij prettige sfeer en vooral goed voor de lach. Bij ons kunt u comedians boeken voor een complete comedy show. Dit is fantastische toevoeging voor uw lezing, vergadering, conferentie, bedrijfsfeest. Ons Boekingsbureau ComedyTeam staat klaar met de allerbeste cabaretiers en comedians die u kunt boeken voor uw evenement. Wij bieden stand up comedy aan met lachgarantie! Niet genoeg gelachen? Geld terug!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 5000 personen

    Bij Het Kookstation komen samen actief koken en genieten samen. Op deze fraaie historische locatie bieden we culinaire passie in een karakteristieke omgeving: in gezelschap koken in een voormalige NS-wachtkamer uit 1894 in het station van Bodegraven, midden in het Groene Hart van Nederland.

    In deze monumentale ruimte, waar u vroeger uw treinkaartje kon kopen, wordt u nu verwelkomd door de warmte van het fornuis dat brandt. En waar vroeger de reizigers wachtten op hun trein, kunt u nu aanschuiven om te genieten van uw eigen culinaire prestaties. Hier bereidt u uw eigen lunch of diner onder begeleiding van een professionele kok. Individueel of samen met uw vrienden, familie, collega’s of klanten.

    *Tapas
    *Italiaans / Toscaans
    *Frans
    *Streekprodukten
    *De lekkerste gerechten van de wereld
    *En nog veel meer windstreken
    *We schrijven ook workshops op maat

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 71 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Luxe Limousine Events
    Dit evenement start op een locatie waar de nietsvermoedende deelnemers zich verzamelen voor een spannend avontuur. Er arriveren een aantal luxe limousines. Wie zouden er in zitten? De voertuigen blijken echter leeg te zijn. Een teleurstelling? Waarschijnlijk niet wanneer blijkt dat deze limousines speciaal voor het bedrijfsuitje gereserveerd zijn. De champagne staat gekoeld al klaar in de limousines.

    De enthousiaste gasten nemen plaats in deze luxe voertuigen en de champagneglazen kunnen worden geheven. PROOST! De limousines brengen het gezelschap naar het centrum van de stad. Alle mensen kijken naar u om en er worden zelfs foto’s van u gemaakt. Plotseling springen monitoren in de limousines aan en er volgt een belangrijke videoboodschap.

    Wanneer de champagneglazen leeg zijn en de videoboodschap afgelopen is, komt de limousine tot stilstand.

    Nu begint de activiteit; een routespel. Hierbij is de route afhankelijk van de antwoorden op de vragen die verkregen worden via een smartphone. Hoe slimmer het team, hoe korter de route. Welk team heeft de meeste kennis en komt zo snel mogelijk bij de dinerlocatie aan? Wanneer alle gasten op de dinerlocatie gearriveerd zijn, kunnen zij aan tafel voor een heerlijk diner inclusief een paar drankjes. De vragen/antwoorden, de ervaringen en de limousines zijn het tafelgesprek van de avond.

    Uitbreidingen
    - Routespel met fietsen
    - Luxe diner
    - Wijn arrangement
    - Helikoptervlucht
    - Quiz diner
    - Theater diner
    - Acteurs en actrices

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    16 - 500 personen

    Het programma 'Tiroler Spiele' is een Duits-Oostenrijks uitje waarbij de heren worden uitgedost in een originele lederhose en de dames worden verkleed als echte Dirndls. Het is een 4 uur durend competitief programma waarbij een combinatie is gemaakt van een actief outdoor programma met een feestelijke afsluiting op het kamp.

    Activiteiten
    Het outdoor programma bestaat uit onderdelen als Katapult Bauen, Bogenschießen en Holzhacker Wettrennen. Bij de feestelijke afsluiting, het Alpenfest, krijgen de deelnemers een pul met een liter Duits bier, is er schlagermuziek en worden er een aantal stoere spelletjes gespeeld.

    Catering
    Het Alpenfest kamp is een heerlijke plek om te vertoeven. We kunnen uw dag van begin tot eind verzorgen. U kunt bij ons lunchen en dineren maar bijvoorbeeld ook vergaderen. Neem plaats in één van de tenten, zoek een plekje buiten of bij één van de drie overdekte vuurplaatsen. Herzlich wilkommen!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 60 personen

    Ranking the Company is de ultieme teambuilding quiz om je collega’s beter te leren kennen. Heb jij altijd al willen weten wat jouw rol binnen jullie afdeling of bedrijf is volgens je collega's? Zien ze jou als echte teamplayer? Ben jij de gangmaker van het stel of word jij gezien als de hunk van het bedrijf?

    Kom erachter tijdens deze vrolijke Ranking the Company quiz ter invulling van jullie bedrijfsuitje of teamuitje.Door middel van vragen over jou en je team en collega’s krijgen jullie een goed beeld van elkaar. De insteek is positief en op zijn tijd met een knipoog.

    Hoe verloopt Ranking the Company

    • Vooraf zullen we alle deelnemers een online formulier met verschillende vragen toezenden die jullie allen individueel invullen. Deze verwerken wij vervolgens in een ranking (inclusief leuke toelichting)

    • Op de dag of avond zelf zal de quizmaster jullie verwelkomen.
      Daarna delen worden teams en stellen we de vragen nogmaals.
      Het antwoord dat jullie als team geven zullen we dan vergelijken met de gemaakte ranking.

    • Uiteraard niet zonder de nodige toelichting wat vaak voor grappige anekdotes zorgt!
      Aan het einde van de quiz wordt duidelijk welk team zijn collega’s het beste kent en volgt de prijsuitreiking.

    Ranking the Company vragen

    De vragen zijn positief geformuleerd en (soms) met een knipoog. Denk bijvoorbeeld aan: 

    • Wie weet de meeste roddels op kantoor? Rank je collega's van 1 tot 10.
      Wie is het snelst dronken op het bedrijfsuitje? Rank je collega's van 1 tot 10.
      Bij wie kun je altijd aankloppen als je hulp nodig hebt? Rank je collega's van 1 tot 10.

    Jullie mogen natuurlijk ook eigen vragen bedenken en aanleveren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    10 - 40 personen

    Wil je een PubQuiz organiseren mét Quizmaster(s), spelmaterialen en aankleding? Wij komen naar jullie toe en zorgen voor een volledig verzorgde Pubquiz op maat! Interactiviteit en gezelligheid, wat wil je nog meer.. Weet jij jezelf te kroning tot dé allergrootste Pubquiz-Koning?

    All-inclusive PubQuiz
    Een fanatieke strijd tussen verschillende teams ontstaat. Met alleen gokken kom je helaas niet zo ver. Dit is een volledig verzorgde PubQuiz. Een All-inclusive PubQuiz met professionele Quizmasters, toffe spelmaterialen én aankleding. 7 unieke rondes passeren de revue. Strijd, interactie en een flinke dosis humor. Alles komt samen in deze PubQuiz. Denk jij je zenuwen onder controle te houden of weet je plotseling niet meer de antwoorden op de vragen?

    Een PubQuiz scoort altijd
    Een PubQuiz scoort altijd en overal. Maar het belangrijkste: scoort jouw team meer punten dan andere teams? Dan gaat jullie team naar huis met de felbegeerde PubQuiz-Trofee!

    • PubQuiz met 7 unieke rondes (onder andere Jan de Vakantieman).
    • Humor als leidraad.
    • Het winnende team ontvangt dé felbegeerde Pubquiz-Trofee!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Onze tip: combineer de PubQuiz met een lunch, diner of borrel! 

    5 - 2500 personen

    Teambuilding, promotie or just for fun... maak samen met ons een professionele lipdub/videoclip.

    Vaak wordt er voor gekozen om de lipdub te filmen op locatie, een goede promotie voor het bedrijf, school etc. De camera reist namelijk zogezegd tijdens een lang en continu shot door de verschillende ruimtes en situaties en laat zo zien welke faciliteiten er te bieden zijn. Nog een reden om en lipdub te maken is teambuilding, er moet namelijk nauw worden samengewerkt om een goed, creatief eindresultaat te bereiken. Dit vanzelfsprekend wel onder begeleiding van onze ervaren en professionele cameracrew.

    Uiteraard kunnen jullie er ook voor kiezen om samen een lipdub te maken just for the fun of it. Samen playbacken of meezingen op een zelf gekozen nummer, acteren, verkleden en attributen maken dat levert ongetwijfeld plezier en leuk beeldmateriaal op. Dit beeldmateriaal wordt in de studio gemonteerd en het geluid wordt dan ook vervangen door die van het originele nummer. De lipdub wordt digitaal toegestuurd zodat die eventueel in een optimale kwaliteit op jullie eigen website kan worden geplaatst.

    Reden genoeg dus om samen een lipdub te maken, maar fun it is!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    6 - 1000 personen

    Dé Indoor Escape Quiz, een uitdagend, verrassend en spannend spel voor collega's/vrienden. Bij deze quiz worden uitdagende puzzels en cryptische aanwijzingen om te 'ontsnappen' overgoten met een heerlijk quiz-sausje. Welk team weet uiteindelijk als 1e de kluis te openen?

    In de 1e ronde worden twee teamgenoten met handboeien vastgeketend. Welk team kraakt als eerste de codes van de cijfersloten en heeft alle handboeien weer vrij? Herken de de hints die volgen in de diverse quizvragen, lukt het om met de puzzels de cryptex te openen? Verzamel zoveel mogelijk sleutels voor een voorsprong in de spannende finale! Samenwerken, inventiviteit en slim zijn, dat is waar het allemaal om draait.

    Welk team heeft de meeste tijd gewonnen voor het spannende finale spel? Het team dat als eerste de kluis heeft gekraakt is de winnaar en gaat naar huis met de enige echte Escape Quiz trofee! Een onvergetelijk en unieke quiz. Kunnen jullie de spanning aan?

    Wat is de Escape Quiz?

    • Spanning, samenwerken, behendigheid en strijd!
    • Battle om de felbegeerde Escape Quiz Trofee
    • Welk team opent als 1e de kluis
    • Uniek Escape programma gepresenteerd door de Quizmaster van Uitjes en Eten
    • Also available in English!

    Hoe zal de avond eruit zien?
    Dit is een voorbeeld progamma, dit kan naar wens aangepast worden.

    17.00 - 17.15 uur        Ontvangst en uitleg programma
    17.15 - 18.00 uur        Eerste ronde Escape Quiz
    18.00 - 18.15 uur        Pauze
    18.15 - 19.15 uur        Tweede ronde Escape Quiz
    19.15 - 19.30 uur        Pauze
    19.30 - 20.15 uur        Finaleronde Escape Quiz
    20.15 - 20.30 uur        Afsluiting en einde programma

    Dit uitje is inclusief

    • Professionele begeleiding gedurende het programma
    • Gebruik van alle benodigde materialen
    • Alle gemaakte foto’s
    • Trofee voor winnende team

    Hebben jullie een eigen locatie? Laat het ons vooral weten!

    Catering
    De Escape Quiz inclusief een 3 gangen-diner? Dit is ook mogelijk! Wij werken samen met verschillende restaurants. De quiz zal plaatsvinden in een aparte ruimte en de gangen worden tussen de quiz door geserveerd. We maken er een heerlijk Escape Diner van!

    Binnen één werkdag een offerte! 
    Heb je vragen of ben je geïnteresseerd? Vraag dan gerust een vrijblijvende offerte aan: wij helpen je graag verder! Onze programma's kunnen volledig naar jullie wens ingericht worden. Wij organiseren uitjes en teamuitstapjes door heel Nederland. Vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte. Geef jullie voorkeurlocatie (stad, strand of outdoorlocatie) aan ons door en wij kijken naar de mogelijkheden!

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij maken blij! Groepen die een uitje hebben gehad bij Uitjes en Eten geven hun uitje gemiddeld 4,9 van de 5 sterren! uit ruim 200+ Google beoordelingen! Benieuwd naar de ervaringen van deze groepen? Bekijk hier onze Google reviews!

    15 - 1500 personen

    Geef je medewerkers een onvergetelijke ervaring met een bedrijfsfestival op de Veluwe. Wij regelen alles, van de sfeervolle styling tot het smakelijke diner. 

    Een bedrijfsfestival is niet alleen een fantastisch evenement dat de teamgeest versterkt, maar ook een uitdagende onderneming. Samen met jouw wensen en onze expertise zorgen we voor een bedrijfsevent dat in ieders geheugen gegrift blijft.

    Bij Fuori zijn we gespecialiseerd in openlucht evenementen en wij hebben bijzondere locaties beschikbaar voor jullie bedrijfsevent: een unieke Schaapskooi midden in het bos of een prachtige vuurplaats op het Landgoed. Deze unieke locaties bieden ruimte, privacy en een prachtige omgeving midden in de natuur die de hele dag exclusief voor jullie beschikbaar is. 

    Begin met een teambuildingsactiviteit en sluit af met een live outdoor cooking bij het kampvuur. Onze buitenkoks bereiden de heerlijkste gerechten voor jullie of begeleiden een stoere workshop buitenkoken. Waar gaat jullie voorkeur naar uit?

    Bij onze vuurplaats op het Landgoed hebben wij een unieke Argentijnse asado waar de koks, tijdens jullie festival, bijzondere ‘happen’ ter plekke klaarmaken. Wil je een handje helpen? Dat mag altijd.

    Dus wil jij dit jaar écht iets bijzonders vieren met je bedrijf of team? Laat Fuori dan een festival voor jullie organiseren.

    40 - 1000 personen

    Een superspannende dinergame.
    Wat staat je te wachten tijdens La Casa de Dinero?

    Ook zo de behoefte om eens te ontsnappen uit de dagelijkse sleur? Bij ontvangst krijg je eerst een welkomstdrankje. Er volgt een uitgebreide uitleg over het spel . Vervolgens beginnen jullie met La Casa de Dinero en waan je je in een wereld die jouw denkwijze tot het uiterste zal drijven. Wie weet als eerste miljoenen euro's te bemachtigen?!

    Jullie gaan tegen elkaar strijden in teams van 6 personen per team. Het spel spelen jullie allemaal tegelijk en daarbij is het belangrijk om goed op je medespelers te letten. Door het oplossen van allerlei raadsels, puzzels waaronder puzzels in Virtual Reality en Real life puzzels bereik je steeds meer je doel.

    Wie beroofd als eerste het Spaanse Muntgebouw en blijft uit handen van de politie?!?! Gebaseerd op de populaire Netflix serie.


    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    6 - 500 personen

    Over deze pagina

    Ook dit jaar weer een leuk personeelsfeest in Utrecht organiseren? Met behulp van WegmetdeBaas vindt u de leukste personeelsfeesten in Utrecht. U vindt een origineels personeelsfeest in Utrecht heel simpel door te selecteren op een of meer rubrieken die u aanspreekt, en u krijgt een overzicht van de leukste personeelsfeesten in de Domstad. Varen door de grachten, of een leuk themafeest? In Utrecht is genoeg te doen!