Personeelsfeest in IJmuiden

Filteren

Filters

Unieke Eindejaarsuitjes 2025
Activiteiten: Spel & Ontspanning
Citygames & Beachgames
Topkeuze: Sportief & Actief
Kookworkshop & meer
Inspirerende Creatieve uitjes
Verbindende Teambuilding activiteiten
Eten, Drinken, & Feesten
Onvergetelijke Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
44 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Thema feesten
  • Plaats, regio of provincie: IJmuiden
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Wij zijn verheugd om jou te kunnen helpen bij het organiseren van een spannende en interactieve quizavond vol met oer-Hollandse gezelligheid.

    Onze Gek op Holland Quiz zal jullie uitdagen met vragen over de Nederlandse cultuur, tradities, muziekfragmenten raden en meer... Maar dat is niet alles!

    Om het spel nog dynamischer te maken, werken we met een geavanceerd buzzer systeem. Elk team krijgt zijn eigen buzzer, waarmee de teamleden kunnen buzzen om als eerste te reageren op de open vragen, of op het juiste antwoord te drukken bij de meerkeuze vragen. Dit zorgt voor een competitieve sfeer en voegt een extra dimensie toe aan de quizervaring.  Met één druk op de knop kunnen de teams hun kennis en snelheid bewijzen terwijl ze strijden om de titel van "Ultieme Holland Kenners".

    Onze professionele quizmaster zal de avond in goede banen leiden en de teams begeleiden tijdens de quiz. Hij zal de vragen stellen en zorgen voor een vlotte en vermakelijke spelervaring voor alle deelnemers. Naast het buzzer systeem en de quizmaster, zorgen wij ook voor alle benodigde audiovisuele apparatuur, inclusief geluidssysteem enprojectiescherm om ervoor te zorgen dat jullie quizavond een groot succes wordt.

    Aan het einde van de quiz wordt het winnende team bekend gemaakt en wordt de Most Event Hoofdprijs uitgereikt aan de Ultieme Holland Kenners!  Neem jij de prijs mee naar huis? 

    5 - 400 personen

    Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Movie Event en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte speelfilms! 

    De groep wordt opgesplitst in teams, die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en een cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip), Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Aan het eind van de dag worden de films plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste acteur, actrice en beste film. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!

    Het Movie Event is een ludiek en verrassend event met de films als blijvend aandenken aan deze dag.
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    20 - 250 personen

    Ja! Wij willen echt eens iets uitbundigs doen met ons team! En wat is nou leuker dan lekker onbevangen met z'n allen zingen? SingIt! The Battle is een wedstrijd waarin teams met elkaar de strijd aan gaan in een spannende zangcompetitie. Doen jullie mee?

    In meerdere spelrondes met verschillende opdrachten krijgen de teams de kans om hun zangtalenten aan te boren en te presenteren. Jullie kiezen uit verschillende bekende liedjes die jullie als groep of als duo ten gehore brengen. En natuurlijk doen jullie je uiterste best om de act zo groots mogelijk neer te zetten! Hierbij kunnen jullie gebruik maken van ons atelier, wat gevuld is met leuke en gekke kleding, pruiken, hoeden en props. Jullie kleden de act zelf aan, inclusief achtergrondkoor en dansers. Een komische jury van acteurs van InspirationCompany deelt punten uit voor de verschillende rondes. SingIt The Battle sluit af met een groot finalenummer en een prijsuitreiking voor het beste team.

    SingIt! The Battle is voor iedereen een fantastische teambuildingsactiviteit en staat garant voor ontzettend veel plezier. Je hoeft niet mooi of goed te kunnen zingen, iedereen kan meedoen!

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    25 - 100 personen

    Catering én event management in 1. Voor knallende én duurzame bedrijfsevenementen.
    Live cooking voor je gasten. Van versgebakken pizza tot volledige aankleding. Verzorgd van A-Z. Mét positieve impact.

    Van casual tussendoor tot hele-dak-eraf.
    Voor elk type gelegenheid. Casual tussendoor of hele-dak-eraf. Binnen of buiten. Van kleine groepen tot wel 400 personen. Holie Pizza is een cateraar die meedenkt en volledig ontzorgt.

    • Lunch op kantoor
    • Teamborrel
    • Personeelsfeest
    • Jubileumfeest
    • Themafeest
    • Zomerfeest
    • Pizza workshops

    Een cateraar die meedenkt.
    Je hebt een datum, en dan... Ga je nadenken over de invulling van het eten. En het drinken. Misschien ook een barista? What about de aankleding? Een garderobe, statafels, lampjes of zelfs wat mooie bloemstukken?

    Wij weten dat er veel komt kijken bij het organiseren van een evenement. Daarom denken we graag met je mee. Wij hebben veel ervaring met het invullen van bedrijfsevenementen. Van eten tot aankleding. Wij werken met partners waardoor we al het mogelijke eventmaterieel kunnen inzetten voor jouw evenement.

    Nog geen concreet idee hoe jouw evenement eruit moet zien? Neem contact met ons op en we denken graag met je mee over de invulling - van eten tot decoratie.

    Samen maken we positieve impact.
    Bij onze catering op locatie staat versgebakken pizza centraal. Pizza is onze superpower om zoveel mogelijk mensen kennis te laten maken met eten dat gruwelijk lekker én duurzaam is.

    Best slim toch? Want zeg nou eerlijk; wie houdt er nou niet van pizza?!

    Door ons in te schakelen als cateraar en leverancier op jouw evenement maak je impact op drie manieren:

    1. Je reduceert de CO2 uitstoot doordat wij:
      1. Geen vlees en vis gebruiken
      2. Producten zoveel mogelijk lokaal inkopen
      3. Geen wegwerpservies gebruiken
    2. We compenseren onze CO2 uitstoot. Aan de hand van ons model, berekenen we hoeveel kg CO2 eq uitgestoten wordt. Naderhand compenseren we dit volledig bij onze partner Climeworks. Zo realiseren we samen een net-zero evenement.
    3. We inspireren je gasten door een fantastische ervaring te bieden met duurzaam eten.

    Op zoek naar een leuke teambuilding activiteit?
    Naast onze catering, verzorgen onze pizzabakkers ook pizza workshops op locatie. Zij leren jou en je collega's hoe je zelf een zalige pizza kunt bakken.

    Geen suffe teambuilding of saaie presentaties. Eerst geven we een mini-pizza college waarbij we je meenemen in de geheimen van het perfecte pizzadeeg. Daarna mag iedereen losgaan in de keuken en zijn eigen picasso maken.

    Waar wacht je nog op?! Let's go!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    25 - 500 personen

    Het Forteiland IJmuiden als locatie van jullie eindejaarsevenement

    Ga samen met je collega's op avontuur op Forteiland IJmuiden. Een plek waar historie, spanning en beleving samenkomen.

    Ons programma zit vol interactieve en verrassende activiteiten die zorgen voor verbinding én plezier. Zo leer je je collega’s op een andere manier kennen en ontstaat er vanzelf een losse, gezellige sfeer.

    Na afloop schuif je aan voor een heerlijk diner. Of je nu kiest voor Shared Dining of een uitgebreid buffet: we houden rekening met alle wensen, diëten en allergieën. Zo voelt iedereen zich welkom en verzorgd. Samen tafelen wordt een smaakvolle reis die niet alleen de smaakpapillen verrukt, maar ook de teamspirit versterkt.

    De avond eindigt natuurlijk niet bij het diner. Tijdens het feest vieren jullie samen de successen van het afgelopen jaar. Dans, lach en geniet. Een avond die je niet snel meer zal vergeten!

    Wil je weten hoe het Forteiland eruit ziet? Bekijk de online tour nu.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    20 - 400 personen

    De leukste en meest afwisselende PubQuiz! Zin in een gezellige avond vol quizvragen en humor? Daag je familie, vrienden of collega’s uit en jullie vervelen je geen moment! Van luister- en kijk vragen tot hilarische spellen alles komt aan bod! Welk team mag zich na vanavond de ultieme PubQuiz winnaar noemen?

    Wat is de PubQuiz?
    - Kennis, muziek, doe- denkspellen afgewisseld met teamspellen
    - Alles wordt in goede banen geleid door de enthousiaste quizmaster van Uitjes en Eten
    - PubQuiz trofee voor het winnende team

    Omschrijving programma
    Jullie worden ontvangen door de quizmaster van Uitjes en Eten. In teams gaan jullie de strijd met elkaar, dit gebeurt aan de hand van muziek, film, reclame, luister en kijkvragen met daarnaast uitdagende en hilarische spellen. Door de afwisseling zullen jullie niet de hele avond aan tafel zitten met jullie team. Tijdens de quiz wordt het geheugen getest en staat voornamelijk samenwerking en plezier voorop. Wel team kan goed samenwerken en weet de meeste antwoorden? Het winnende team neemt de PubQuiz trofee mee naar huis!
    Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner. 

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan?

    15 - 2500 personen

    Deze spelshow is niets vergeleken met andere spelshows.

    Bij deze spelshow speel je niet 1, niet 2 maar 3 quizzen in één!

    Jullie beginnen in de sferen van een kroeg en spelen daar onze ontzettend leuke en spannende Pubquiz.
    Hier wordt jullie algemene kennis getest in verschillende rondes. Na de korte pauze heb je helemaal het gevoel dat je samen met je vrienden koningsdag aan het vieren bent, want het is nu tijd voor de Gek op Holland Quiz! De Nederlandse vlaggetjes zijn uitgedeeld, de Hollandse nummers spelen door de speakers, de bekende koppen komen voorbij in de “Wie ben ik?” ronde. Laat jij zien dat je de ultieme “Holland Kenner” bent?

    Nu jullie ondertussen al zoveel plezier hebben, zijn jullie wellicht bang dat de avond er bijna op zit, maar wees gerust, het is nu tijd voor de mooiste dagen van het jaar, namelijk KERST!
    Nu hoor ik je denken, Kerst NU?! Eigenlijk wil ik het wel, maar mag het niet. Bij ons mag het wel! En daarom worden de Hollandse vlaggetjes ingewisseld voor de feestelijke kerstmutsen en gaan jullie scenes bekijken uit iconische kerstfilms, gillen jullie mee met Mariah Carey en ontdekken jullie grappige kerstweetjes.

    Kort gezegd, de Most Event Spelshow is niet zomaar een spelshow, het is een beleving...
    Ben jij klaar om je kennis te testen en te genieten van een onvoorspelbare spelshow? Welke quizronde kijk jij het meest naar uit? Laat je verassen en boek nu deze unieke ervaring!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    5 - 400 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Terug naar het Nederland van toen!
    Het Hollands Glorie Dinerspel is een oergezellige groepsactiviteit voor (grote) groepen. Een verbroederende avond vol gezelligheid, lekker eten en nostalgie. Compleet in oud-Hollandse sferen! Naast de onmisbare quizvragen telt dit spel ook oud-Hollandse doe opdrachten. Dit uitje wordt alom geprezen om de grote afwisseling! En dit alles op een mooie locatie in uw favoriete plaats.

    Inhoud
    In teams gaat u de strijd met elkaar aan om zoveel mogelijk punten te verdienen door quizvragen en doe-opdrachten zo goed mogelijk uit te voeren. In deze activiteit draait alles om gezelligheid, hilarische momenten en het samen beleven van heel veel Hollandse Herinneringen. Denk hierbij aan: Jos Brink, Sugar Lee Hooper, , Rons Honeymoon Quiz, Heintje Davids, De Tandenborstel Show, Wordt Vervolgd, Telekids, Flodder, Mama is Boos! De Film van Ome Willem, Hazes, het Ek van ’88 en nog veel meer, Alles van onze rijke (recente) geschiedenis komt aan bod!De spelrondes wisselen we af met de verschillende gangen van het diner of buffet zodat niemand met een knorrende maag aan tafel zit.

    Voor wie
    Uitermate geschikt voor grote groepen, personeelsfeesten, teamuitjes, bedrijfsuitjes, personeelsfeestjes of als gezellige eindejaarsactiviteit.
     
    Arrangementen
    U kunt op aanvraag ook alleen de Hollands Glorie Spelshow boeken zonder diner. Fijn bijvoorbeeld, wanneer u zelf al een locatie heeft geregeld. 

    Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    Bekijk het programma op onze website voor meer info. Hollands Glorie Dinerspel

    20 - 500 personen

    De Hilariteitsquiz  is een interactief programma met een allround entertainer/ instructeur die naast presenteren ook zeer goed kan improviseren.

    Tijdens het ontvangst is er een actrice/instructrice op locatie of in een horecagelegenheid naar keuze.
    Met muzikaal ontvangst: de quizmaster heet iedereen vrolijk welkom met bekende muziek en kan desgewenst ook drankjes uitserveren.

    Daarna spelen we de spelrondes (teams van 5 personen) met o.a.:
    Ronde 1
    : algemene muziekvragen
    Ronde 2:
    intro luisteren
    Ronde 3:
    Foto-ronde, minigames en een Lucky Loterij met grappige gadgets in pauze. 
    Ronde 4: singing bee
    Ronde 5
    : swingo. De muziekbingo waarbij verschillende periodes aan bod komen uit de dj-set!

    Als jullie minder muziek onderdelen willen, kunnen we deze vervangen voor:
    -           Get the Picture 
    -           Het ballonnen trapspel
    -           Reclame tunes raden
    -           Anagrammen oplossen

    Prijsuitreiking: welke groep heeft de meeste punten en welke individuen zijn het meest opgevallen tijdens deze hilarische quiz?
    Het programma duurt circa 2 uur, en mét een lunch of diner ongeveer 3,5 uur. De collega’s hebben daarna lekker de tijd om nog even na te borrelen.

    Hitster – Teambuilding Edition

    Het muzikale teamuitje vol energie, samenwerking en hilariteit!
    Ben je op zoek naar een origineel en dynamisch bedrijfsuitje waarin muziek, plezier én teambuilding centraal staan? Met de Hitster – Teambuilding Edition beleef je samen met collega’s een onvergetelijke middag of avond vol hits, verrassende uitdagingen en heel veel gezelligheid.

    Hitster is een volledig verzorgd teamspel, geïnspireerd op het populaire gezelschapsspel. In teams van maximaal vijf personen gaan collega’s de muzikale strijd met elkaar aan. Geen zorgen als je geen muziekkenner bent – meezingen helpt ook!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    20 - 400 personen

    Stap in de wereld van onze Alleskunner Game, die speciaal is ontworpen voor jullie bedrijfsuitje of teambuildingactiviteit. Net zoals op televisie staat deze game garant voor een unieke ervaring die jullie nog lang zullen bijblijven. De vraag die centraal staat: welk team is het allerbeste in het overwinnen van gekke, (bijna) onmogelijke en verrassende spellen?

    Tijdens deze intensieve strijd van twee uur worden jullie teams uitgedaagd met een reeks uitdagende opdrachten en activiteiten.
    Elk spel vereist verschillende vaardigheden en samenwerking, waardoor iedereen volledig betrokken blijft. Het draait niet alleen om fysieke kracht, maar ook om creativiteit, behendigheid en strategisch denken. Onze Alleskunner Game is dynamisch, energiek en bovenal ontzettend leuk voor iedereen die deelneemt.

    Tijdens de games verzamelen de winnende teams winnaarsmunten als beloning voor hun prestaties. Aan het einde van de strijd worden deze munten geteld en het team met de meeste munten wordt gekroond tot kampioen. Als ultiem eerbetoon aan hun prestaties ontvangen de teamleden echte medailles.

    Onder het genot van heerlijke snoep en met een feestelijke aankleding creëren we een onvergetelijke zetting. Onze Alleskunner Game is niet zomaar een activiteit; het is een avontuur dat jullie team dichter bij elkaar zal brengen, jullie sterke punten zal benadrukken en nieuwe herinneringen zal creëren die een leven lang meegaan.

    Al onze quizzen zijn inclusief:

    • Quizmaster
    • Medailles voor het winnende team
    • Alle benodigdheden
    • Aankleding van de deelnemers
    • Lekker snoep voor iedereen

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    25 - 150 personen

    Ervaar een spetterende Sailing & Dancing cruise vanuit Lelystad! Even lekker je zinnen verzetten met muziek, dans en het ultieme gevoel van vrijheid? Vaar gezellig mee en beleef een onvergetelijke middag & avond op het mooiste zeilschip van Nederland, Bounty! Met een hapje en een drankje onder muzikale begeleiding van een professionele DJ varen we richting de horizon of waar de wind ons brengt!

    “Vaar op unieke wijze mee en geniet van deze muzikale zeilbelevenis en laad met nieuwe energie je accu op.”

    Zeilen en ondertussen genieten van de heerlijke livesets. Met de voetjes van het dek of even ontspannen op het loungedek en genieten van het uitzicht, voor ieder wat wils!

    30 - 45 personen

    De burgemeester is vermoord. Weet jij met jouw gezelschap op tijd de moordenaar, het moordwapen en het motief te achterhalen? De klok begint al weg te tikken… Boek nu Case Blüdhaven als moordspel op locatie naar keuze!

    Kruip in de rol van echte detectives
    Een koffer vol bewijsmateriaal en cryptische aanwijzingen wordt geleverd. Rechercheur Wout Boefs heeft jullie hulp nodig. Hij weet zich geen raad meer in het onderzoek. De bewoners van het dorpje Blüdhaven worden steeds onrustiger. Hij heeft dringend jullie hulp nodig om alle geheimen te ontrafelen. Lukt het jullie om op tijd Case Blüdhaven op te lossen?

    De tijd tikt langzaam door…
    - Bloedstollend moordspel op locatie naar keuze.
    - Spanning, sensatie, teambuilding en vermaak.
    - Verschillende niveaus van opdrachten en geschikt voor ieder gezelschap.
    - Ontwikkeld door de makers van het NK-Escape Rooms.

    Weten jullie de waarheid boven tafel te krijgen?
    In teams gaan jullie aan de slag. Al puzzelend komen jullie steeds dichter in de buurt van de waarheid. Wie is de moordenaar? Wat is het moordwapen? En waarom is de burgemeester vermoord? Uiteindelijk draait het om één ding: weet jouw team als eerste de waarheid boven tafel te krijgen? Dan winnen jullie Case Blüdhaven!

    5 - 2500 personen

    December en januari zijn voor iedereen altijd drukke maanden. En vooral voor degene die binnen het bedrijf is aangewezen om die kerstborrel of nieuwjaarsbijeenkomst te organiseren.

    Zoek je iets spectaculairs waar nog lang over wordt nagepraat? Wij helpen je graag om een bijzonder buiten event te organiseren. Van intieme eindejaarsborrels tot grootschalige kerstfeesten. Fuori creëert buitengewone ervaringen die je team nog lang zal herinneren.

    Wat maakt onze borrels zo bijzonder?

    Uniek in de buitenlucht
    Vergeet de standaard hotelzaal. Onze borrels vinden plaats in het midden van de Veluwse bossen of we transformeren jouw eigen locatie tot een winterwonderland. Frisse lucht geeft je team extra energie, ook tijdens de donkere wintermaanden.

    Volledig op maat
    Meer dan 20 jaar ervaring in het creëren van unieke outdoor ervaringen. Elke borrel wordt speciaal voor jouw bedrijf en team samengesteld. Vanaf 40 personen, wij maken het mogelijk.

    Weerbestendig & creatief
    Regen, wind of sneeuw? Wij laten ons nooit tegenhouden. Met creatieve oplossingen zorgen we ervoor dat jullie borrel altijd doorgaat. Onze organisatoren zorgen altijd voor een onvergetelijke dag.

    Outdoor cooking & culinaire beleving
    Live outdoor cooking op houtvuur, onze eigen biologische olijfolie en bijzondere balsamico azijnen uit Italië. Samen koken creëert verbinding, perfect voor een teamborrel met impact.
    Een pubquiz, ZINGO of live muziek tijdens onze live outdoor cooking maakt de avond helemaal af!

    Jullie kerstborrel in 3 stappen

    40 - 497 personen

    Welk team weet in één minuut de meeste punten te behalen? Je kunt het zo gek niet bedenken of het komt voorbij. Het ziet er hilarisch uit, maar laat je niet afleiden door de tegenstander want één misser en je begint weer opnieuw. De opdrachten volgen elkaar in no time op, dus jullie vervelen je geen minuut!

    Wat is Minute to Win it?
    - Hilarische opdrachten waarbij lachen gegarandeerd staat
    - Alles wordt in goede banen geleid door de enthousiaste spelleider van Uitjes en Eten
    - Battle om de felbegeerde Minute to Win it trofee

    Omschrijving programma
    Nadat de teams zijn ingedeeld kan het spektakel beginnen! Voor iedereen is er wel een onderdeel op het lijf geschreven dus kies tactisch welke speler je naar voren schuift. Je hebt één minuut om te laten zien wat je kunt en zo veel mogelijk punten te pakken. Wie weet de meeste punten te verzamelen en neemt de Minute to Win it trofee mee naar huis?
    Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner. 

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan?

    15 - 1500 personen

    Een compleet verzorgde drive in karaokeshow inclusief presentator, dj, uitgebreid aanbod aan karaoketitels en -lijsten. ABC Events verzorgt al jaren oergezellige karaokeshows in cafés en andere gelegenheden. Wilt u een karaokeavond organiseren? Wij verzorgen een feestelijk programma waarbij de Karaokekandidaten de ster zijn! 

    Evenement 
    We kijken altijd goed naar de locatie en groepsgrootte zodat het een passend geheel wordt. Met onze showmasters komen we naar een gewenste locatie, compleet met geluidsstudio, microfoons en een pakket aan karaokenummers. We kunnen een heuse wedstrijd neerzetten, of als extraatje dienen tijdens een gezellige feestavond. Desgewenst kunnen we de artiesten ook verkleden zoals vroeger bij de soundmixshow. Een gek hoedje, brilletje of plaksnor kan zorgen voor hilarische momenten.

    Hits
    Wij hebben voor onze gasten meerdere draadloze microfoons zodat de artiest vrij is in zijn bewegen. Daarnaast kunnen er meerdere personen tegelijkertijd zingen zodat er een “zwoel” duet of een enthousiaste band geïmiteerd kan worden. Lekker uit je dak met zowel Nederlands als Engelstalige muziek, stuk voor stuk hits, zodat de gasten uit hun dak gaan op de lekkere feestnummers. 

    Show 
    Wij gaan standaard uit van een twee uur durende show, maar deze kan natuurlijk verlengd worden. Wij hebben een beamer met groot professioneel scherm, zodat ook het publiek mee kan zingen, swingen en kijken. Eventueel kunnen we de show ook nog voor u uitbreiden met een complete lichtset, variërend van spots tot aan lasereffecten. Worden er geen nummers aangevraagd? Dan vullen wij de tijd zelf in, en proberen wij uw gasten tot een optreden te verleiden!

    Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen? Vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    20 - 1000 personen

    Over deze pagina

    Eindelijk is het weer zo ver! Het is tijd voor een personeelsfeest in IJmuiden. WegmetdeBaas helpt u bij het zoeken naar een geschikt personeelsfeest in IJmuiden. Wij hebben de leukste aanbieders verzameld op 1 site en dus ook de aanbieders van personeelsfeesten in IJmuiden. Van themafeesten tot theaterdiners en van actieve personeelsfeesten tot relaxte personeelsfeesten in IJmuiden. Personeelsfeesten zijn belangrijk voor het behouden en wellicht ook verbeteren van de sfeer en de saamhorigheid binnen een bedrijf. Het brengt collega's dichter bij elkaar omdat men samen is in een ontspannen sfeer. Personeelsfeesten in IJmuiden zijn als het ware een investering in uw bedrijf. Ook ten tijden van de zogeheten crisis is het belangrijk om hierin te blijven investeren. Kijk daarom snel op WegmetdeBaas en laat u inspireren voor uw personeelsfeest in IJmuiden. Heeft u één of meerdere uitjes gevonden? Vraag dan direct informatie op bij deze aanbieders. Zij zullen spoedig contact met u opnemen.