Bedrijfsuitje Muziek en Dans in Breda

Filteren

Filters

Kerst en Eindejaarsuitjes 2023
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
24 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Muziek en dans
  • Plaats, regio of provincie: Breda
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Zoek je naar een vrolijk en actief dagje uit met je collega’s? Dan is het tijd voor de Company Streetband!
    Dit bedrijfsuitje biedt jullie eerst een welkomstdrankje om te ontspannen en los te komen. Daarna gaan jullie op een energieke manier aan de slag. Iedereen krijgt een drum, shaker of bellen en dan is het tijd om samen muziek te maken!

    In dit Samba Bedrijfsuitje spelen jullie zelf de opzwepende drums van het Braziliaanse Carnaval!
     
    Met gebruik van Braziliaanse instrumenten maken jullie onvervalste Braziliaanse carnavalsmuziek. Geniet van veel interactie en plezier en speel aan het eind van de workshop jullie eigen grooves!
    Dus waar wachten jullie nog op? Vorm jullie eigen Company Streetband en breng het teamgevoel naar nieuwe hoogtes. Boek vandaag nog dit onvergetelijke bedrijfsuitje!

    Stroop jullie mouwen maar alvast op want iedereen wordt 'aan het werk' gezet! 
    Niemand zit aan de kant, dit uitje is (inter)actief. Iedereen krijgt een taak en is onderdeel van de streetband.

    Leuk als bedrijfsuitje/ teamuitje! 
    MLPercussion verzorgt inmiddels al meer dan 20 jaar bedrijfsuitjes, bedrijfsfeesten, workshops, lessen, optredens en muzikale reizen op het gebied van Braziliaanse percussie. Check het filmpje. Dat is een Streetband die Samba speelt en dat is wat jullie gaan doen! 

    Bel ons voor meer informatie of  vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte!

    10 - 50 personen

    Ontdek de Magie van Muziek:
    Boek Nu Onze DJ Workshop voor Jouw Bedrijfsuitje! 
    Ben je op zoek naar een unieke en manier om teambuilding en plezier te combineren? Zoek niet verder! Onze DJ-workshop voor bedrijfsuitjes biedt jou en je collega's een onvergetelijke ervaring vol muziek, creativiteit en samenwerking.

    Waarom zou je onze DJ-workshop kiezen?
    Leer de Fijne Kunst van DJ'en: Onder begeleiding van ervaren DJ-instructeurs leer je de geheimen van het mixen, scratchen en beatmatchen. Geen ervaring vereist; iedereen kan meedoen!

    State-of-the-Art DJ-Apparatuur: We voorzien je van professionele DJ-apparatuur, zodat je meteen aan de slag kunt en je innerlijke DJ kunt laten stralen.

    Team Building: Ontwikkel communicatie- en samenwerkingvaardigheden terwijl je samen muziek maakt. DJ'en vereist teamwork, timing en synchronisatie, net als in een professioneel bedrijf.

    Feestelijke Sfeer: Onze workshops zijn niet alleen educatief, maar ook leuk! Breng de hele dag door in een feestelijke sfeer, omringd door geweldige beats en energie.

    Aanpasbaar aan Jouw Behoeften: We begrijpen dat elk bedrijf uniek is. Daarom kunnen we de workshop aanpassen aan jouw specifieke wensen, of het nu gaat om een kort bedrijfsuitje of een volledige dag vol muzikale ontdekkingen.

    Laat je team ervaren hoe het is om samen te werken, plezier te hebben en muziek te maken. Het is de perfecte manier om de banden te versterken en nieuwe vaardigheden te ontwikkelen in een bruisende en creatieve omgeving.
    Neem contact met ons op voor meer informatie en om je datum te reserveren. We kunnen niet wachten om je te verwelkomen in de opwindende wereld van DJ'en!

    Laat de Beats Los: DJ Workshop voor Bedrijfsuitjes 
    Voor we gaan oefenen met beatmixen bespreken we de basis:
    - Uitleg draaitafel
    - Wat is que, start, pitch, DJ set, mixer
    - Hoe is het Vinyl geëvolueerd naar de digitale DJ sets van vandaag?
    - Hoe is de muziek eigenlijk opgebouwd?

    Per 10 personen 1 DJ set en DJ workshopgever
    Per 10 personen werken we met 1 professionele DJ set en 1 DJ Workshopgever / DJ Docent. Dit betekent dus dat grotere groepen ook mogelijk zijn. De workshop duurt 2 uur.

    3 - 50 personen

    Verveel jezelf geen moment met onze 80`s 90`s en 00`s Quiz met Swingende QuizMasters.

    Vragen, muziek, tv series raden en actie wisselen elkaar af.
    Na de indeling van de teams kiezen jullie een teamcaptain en wij zorgen dat de teamcaptain duidelijk herkenbaar is haha.

    Dan begint de 2 uur durende Quiz die bol staat van gezelligheid, met een heel hoog Oooh Jaaaa gehalte en gepresenteerd wordt door oergezellige en meeswingende QuizMaster.

    Welk team gaat winnen? Welk team mag aan het einde meezingen met “We are the champions” en de felbegeerde medailles in ontvangst nemen?

    Wij zorgen altijd voor een leuke aankleding en Oud-Hollands snoep op de team tafels.

    Al onze Quizzen zijn inclusief:

    • Altijd Vrolijke Quizmaster
    • Aankleding van de Locatie en Deelnemers
    • Oud-Hollands Snoep voor Iedereen
    • Spetterende Prijs voor de Winnaars
    • Officiële Prijsuitreiking
    • Plezier en Entertainment
    • Veel Verschillende Onderdelen
    • Eigen Inbreng Mogelijk

    Onze andere Quizzen zijn:

    • Ik hou van Holland Quiz
    • CarnavalQuiz
    • MuziekQuiz
    • Boer zoekt…….Gezellig bedrijf Quiz
    • 80`s 90`s en 00`s Quiz
    • Jongens tegen de Meisjes Quiz
    • Quiz op maat gemaakt


    Wacht niet meer langer en boek deze gezellige quiz op jullie gewenste datum en tijd. Vul voor meer informatie over dit uitje het aanvraagformulier in!  

    2 - 500 personen

    De Lipdub is het ultieme bedrijfsuitje. Gezellig, actief en met een prachtig eindresultaat. Iedereen kan meedoen.

    Bij een Lipdub playback je met al je collega's een nummer. Iedereen neemt een paar regels tekst voor zijn/haar rekening. Ondertussen "loopt" de camera door het hele gebouw. Nu is het de bedoeling dat elk "shot" zo leuk mogelijk is. Onze Superdagje teamleiders gaan samen met jou de leukste moves, dansjes, pop-ups andere scenes bedenken om dit de vetste lipdub ooit te maken! 

    TVworkshop zorgt voor alles, zoals kleding, versiering, attributen, begeleiding, audio en natuurlijk een goede cameraman met Steadicam. Daarnaast selecteren we samen een leuk nummer!

     

    Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in! 

    10 - 500 personen

    Maak een sprookjesachtige kerstfilm vol humor en avontuur, een grappige kerst commercial met een pakkende boodschap, knallend het jaar in met een HAPPY NEW YEAR videoclip of een hartverwarmende kerst tv-show! 

    Film Teambuilding is de unieke motivatiebeleving dat plezier, entertainment, humor & het bouwen aan een perfect op elkaar afgestemd team combineert!

    Jouw uitje vol Plezier & Teambuilding
    Samen met jouw collega's transformeer je tot hechte filmcrews en maak je onder begeleiding van televisie- en filmprofessionals een spetterende/hilarische film, commercial, videoclip of tv-programma!

    Je leert elkaar eens op een andere manier kennen
    Binnen de filmcrew(s) vervullen jullie amuserende ‘filmtaken’ zoals bijvoorbeeld : passievolle regisseur, voorbeeldige cameraman/vrouw, komische/avontuurlijke acteurs en vrolijke figuranten. Op deze wijze is iedereen actief bezig en is er voor ieder wat wils. Iedere groep krijgt een enthousiaste begeleider die helpt om samen tot een filmisch kunstwerk te komen.
    Tijdens de opnames en de presentatie van jullie eigen film(s) zullen er vele collega's gieren van het lachen:)!

    Persoonlijk & Maatwerk
    Jouw Film teambuilding evenement wordt exact naar wens gemaakt. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om op een ludieke wijze eigen (organisatie)boodschappen te verwerken in jullie film of commerial.

    Filmteambuilding is inclusief:
    * Professionele producent
    * Professionele begeleiding (regisseur per groep)
    * Professionele camera's
    * Persoonlijke service
    * Geluid- & lichtfaciliteiten
    * Hulp bij creatief scriptwriting
    * Brainstormsessie ontwikkeling concept
    * Rekwisieten & props en hulp met uitzoeken
    * Hulp bij het maken van het script/scenario
    * Uitschrijven van het op maat gemaakt script
    * Hulp bij het uitzoeken van de locatie naar wens
    * Plezier, hilariteit, entertainment & teambuilding 


    Voorbeeld programma: 
    13.00 - 13.15 uur Ontvangst op locatie
    13.15 - 13.45 uur Plenaire sessie film maken
    13.45 - 14.30 uur Voorbereiding en brainstormsessies
    14.30 - 17.00 uur Start opnames vol plezier
    17.00 - 18.30 uur Borrel met hapjes
    18.30 - 19.00 uur presentatie films met oscar award show

    Andere mogelijkheden:
    * Commercial Maken
    * Film Maken
    * Televisieprogramma maken
    * Soap Maken
    * Videoclip maken
    * Favoriete scene maken
    * Mediatraining
    * Sketch Maken
    * Lipdub Maken

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.
    10 - 600 personen

    Swingt uw team al? Of kan de samenwerking nog verbeteren? 
    Een drummend lichaam is misschien wel het beste voorbeeld van een goedlopende organisatie.

    De ledematen van de drummer zijn de verschillende afdelingen die goed aangestuurd en gecoördineerd moeten worden. Hoe beter de afdelingen in staat zijn op het juiste moment hun taak uit te voeren des te swingender het ritme klinkt.

    Ook in een organisatie moeten de diverse disciplines in balans zijn om een werkend geheel te krijgen. Samenwerken en als team opereren bepalen in belangrijke mate het succes.

    In deze workshop staat het swingende ritme symbool voor een goed lopende efficiënte organisatie. 
    Drumwerk komt op locatie (desgewenst) in uw eigen (bedrijfs)pand of op de door u gekozen evenementlocatie. Indien nodig helpen we graag bij het zoeken naar de juiste plek in een door u aangegeven dorp of stad.  

    De workshop; wat kunt u verwachten? 
    Uw teamleden staan in een kring, ieder met één los onderdeel van een drumstel voor zich. In groepen hebben de deelnemers eenzelfde taak; de groepen/afdelingen voeren uit wat de handen en voeten van een drummer doen als deze een ritme speelt. De instructeur maakt, zittend achter een compleet drumstel, deel uit van de kring om alle uit te voeren taken goed te kunnen begeleiden en te coördineren.

    Er wordt begonnen met een eenvoudig popritme en gaandeweg worden moeilijkere Zuid-Amerikaanse ritmes gespeeld. De workshop duurt anderhalf uur. Muzikale kennis vooraf is niet nodig!

    Teamwork is het sleutelwoord!
    De volgende aspecten komen naar voren:
    · luisteren naar elkaar
    · focussen; geconcentreerd je eigen taak uitvoeren, daar niet te snel van afwijken en tegelijkertijd rekening houden met je omgeving
    · samenspelen en tegenspelen
    · leiden en volgen
    · coördineren
    · benutten van ieders persoonlijke kwaliteiten
    · ervaren dat als een motor eenmaal loopt, het werk minder energie kost

    Het wordt de deelnemers snel duidelijk dat het geheel meer is dan de som der delen. Er klinkt pas een swingend ritme als iedere(!) deelnemer meedoet en rekening houdt met de bovengenoemde aspecten.

    De vernieuwende meerwaarde van DRUMWERK!
    Doordat de deelnemers niet allemaal hetzelfde ritmische patroon spelen, zoals dat vaak wel het geval is bij andere slagwerkworkshops, ervaren ze veel duidelijker dat ze een schakel in de ketting vormen; ze zijn een radertje in een groter geheel.

    Even vormen de mensen van uw organisatie samen de stuwende, hardwerkende drummer. Onze overtuiging is dat een klant swing ervaart in uw organisatie zoals een publiek in deze zaal ook voelt of het goed loopt in de band. Drumwerk is dus veel meer dan een beetje samen trommelen. 

    Natuurlijk is het mogelijk, om op eigen gelegenheid, deze leuke workshop af te sluiten met een diner!

    Drumwerk werkt erg goed voor teams van 8 tot max. 48 personen. Groepen groter dan 48 personen adviseren we op te splitsen in 2 of meerdere groepen die aparte sessies doen. Bel gerust wanneer uw plan afwijkt. We leveren indien mogelijk graag maatwerk!

    Welke klanten gingen u voor: 

    Acaleph BV / AEGON / Albeda College/ Ambiq /ANNA Agency BV/APM Terminals /Artistic Hair/ Astellas/ Atradius/ Brandweer Lisse/ Capgemini/ CBS / Centocor BV/ Centrum voor Tandheelkunde/ Cintea/ COA/ CONO Kaasmakers/ Ctgb/ Deco Home van Rossum/ Deerns Nederland B.V./ Dienst SoZaWe NW Friesland/ Digilock Europe B.V./ Drukkerij Cabri/ DSM/ D-fitcompany/ Elckerlyc Montessori Basisschool/ Electrolux/ Endemol/ Erasmus MC/ Eurocross Assistance/ Flevoziekenhuis/ Flora Holland/ Gemeente Noordwijk/ GGZ Drenthe/ IKEA International/ ING/ Koninklijke Marechaussee/ Latexfalt BV/Leiden City Events en vele anderen

     

    8 - 48 personen

    Ja! Wij willen echt eens iets uitbundigs doen met ons team! En wat is nou leuker dan lekker onbevangen met z'n allen zingen? SingIt! The Battle is een wedstrijd waarin teams met elkaar de strijd aan gaan in een spannende zangcompetitie. Doen jullie mee?

    In meerdere spelrondes met verschillende opdrachten krijgen de teams de kans om hun zangtalenten aan te boren en te presenteren. Jullie kiezen uit verschillende bekende liedjes die jullie als groep of als duo ten gehore brengen. En natuurlijk doen jullie je uiterste best om de act zo groots mogelijk neer te zetten! Hierbij kunnen jullie gebruik maken van ons atelier, wat gevuld is met leuke en gekke kleding, pruiken, hoeden en props. Jullie kleden de act zelf aan, inclusief achtergrondkoor en dansers. Een komische jury van acteurs van InspirationCompany deelt punten uit voor de verschillende rondes. SingIt The Battle sluit af met een groot finalenummer en een prijsuitreiking voor het beste team.

    SingIt! The Battle is voor iedereen een fantastische teambuildingsactiviteit en staat garant voor ontzettend veel plezier. Je hoeft niet mooi of goed te kunnen zingen, iedereen kan meedoen!

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    25 - 100 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Plezier, Teambuilding, Functioneel, Samenwerken, Entertainment & Hilariteit!
     
    Speel samen met bijvoorbeeld 60,180 of zelfs 600 collega’s de hoofdrol in een spetterende videoclip waarin je op een ludieke wijze een bekend liedje playbackt. Een lipdub bestaat uit één shot waarin de steadicam operator (camera) een vooraf bedachte route aflegt.

    Tijdens de presentatie van jullie lipdub zie je jouw collega’s van het scherm knallen:) Aansluitend is er een spetterende Lipdub Music Award Show. Wie valt er in de prijzen?
     
    Geef jouw afdeling en/of jouw totale organisatie een boost!

    Echt maatwerk 
    LIPDUB TEAMBUILDING wordt altijd op maat gemaakt. Hierin is een goede voorbereiding van belang. In persoonlijke gesprekken brengen we alle speerpunten in kaart en verwerken dit in het Lipdub script. Tijdens dit gesprek wordt tevens het totale evenement tot in de puntjes voorbereid.
     
    Persoonlijke Service:
    Persoonlijke service staat bij LIPDUB TEAMBUILDING hoog in het vaandel! Het doel dat jij en jouw organisatie wilt bereiken staat voorop. Samen zorgen wij ervoor dat deze meer dan behaald worden.
     
    Vakmensen:
    Van origine komen wij vanuit de televisie, film en evenementen industrie. Wij hebben tientalen jaren ervaring in de organisatie van Filmevenementen. De eerste lipdubs die hier in Nederland werden geproduceerd daar waren wij bij betrokken.
     
    Specialisatie:
    Wij zijn specifiek in teambuilding gerichte lipdubs (voor grote groepen) gespecialiseerd.Veel Plezier, Hilariteit, Samen, Gezelligheid & Entertainment zijn hier uiteraard onderdeel van!

    Ervaring:
    LIPDUB TEAMBUILDING en zijn crew hebben honderden lipdubs geproduceerd. Voor bijna alle organisaties was teambuilding zeer belangrijk. Hierdoor hebben wij de ultieme formule ontwikkeld waarin Plezier, Teambuilding, Hilariteit, Saamhorigheid en Amusement samensmelten.

    https://www.youtube.com/watch?v=tUJP2yAG944 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    40 - 1000 personen

    Energize Your Team! (Indoor & Outdoor)

    De leukste ‘Energizers’ om je team mee op te laden…
    Verras jouw collega's met originele activiteiten, ga samen lachen om vervolgens het jaar vol energie af te sluiten of natuurlijk te beginnen...

    Wat is een energizer?
    Een energizer is een korte actieve teamactiviteit die bij ons meestal tussen de 30 en 60 minuten duurt.
    Het draait hierbij om activiteiten die gasten vooraf niet verwachten, plezier maken en lachen.

    Online en offline
    Wij hebben energizers die tijdens live events georganiseerd kunnen worden, maar ook opties voor online evenementen. Moet je een online evenement organiseren in zoom of teams en ben je bang dat de energie bij de kijkers teveel inzakt? Wij adviseren je graag hoe je er voor kan zorgen dat het publiek er bij blijft en ook na een online sessie enthousiast de computer afsluit...

    Wanneer organiseer je een energizer?
    Energizers zijn op allerlei momenten en voor allerei soorten evenementen geschikt. Van een kick-off meeting tot een sales meeting tot een standaard bedrijfsuitje of kerstfeest.

    Wij adviseren altijd energizers te organiseren op die momenten dat het extra energie gewenst is of om het ijs te breken. Dus bijvoorbeeld aan het begin van de vergadering of juist aan het einde van de dag.

    Maar energizers zijn ook heel geschikt voor een ochtendsessie na een feestavond. Feestavonden lijken misschien te stoppen om 00.00 uur, maar dat hoeft niet. Om 7.00/8.00 uur 's ochtends kunnen we gewoon verder met een echte 'Morning Disco' inclusief DJ, Glowsticks, dansvloer, etc.

    Wat voor energizers organiseren jullie
    Er zijn vele energizers mogelijk, maar wij geven de voorkeur aan (licht) actieve sessies zoals:

    • A Sunrise Disco Party
    • Silent Disco Hit Bingo
    • Boxing clinic
    • Haka clinic
    • En meer...

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    50 - 1000 personen
    We gaan in deze te gekke Quiz even weer terug naar die heerlijke jaren 70 en 80!
    Keek jij vroeger altijd naar Miami Vice of naar Zeg 'ns Aaa? Was jij de koning met de Rubixcube of met Pac-Man? Is meezingen met de hits van Abba, Queen of de Beegees geen probleem? Herken je de openingstune nog van Tour of Duty of Kinderen voor Kinderen ? Wij nemen je in deze te gekke Quiz en muziekbingo mee naar de jaren 70 en 80 met tal van Ohja momenten! Daarnaast draaien we al die fantastische hits uit deze jaren en doen we ook de aankleding om jullie een overgetelijke middag of avond te geven! Uiteraard met een presentator volledig in stijl. Alle deelnemers ontvangen van ons ook nog een te gek 70's/80's kadootje als mooie herinnering, en wellicht pakt jouw team wel die waanzinnige andere prijzen!?

    De 70's en 80's Quiz
    Deze Quiz & Muziekbingo avond/middag is voor elke gelegenheid en voor elk gezelschap! Jong en oud vinden dit fantastisch! Uiteraard houden wij er met het niveau van de vragen rekening mee dat niet iedereen deze jaren mee heeft gemaakt. De Quiz is leuk, grappig en zit tal van prachtige momenten uit deze jaren.  Wij kunnen de middag of avond helemaal naar jullie idee indelen. Tijdens deze Quiz spelen we ook nog de Muziekbingo waar ook unieke prijzen te winnen zijn! De totale Quiz duurt ongeveer 2,5 uur. (inkorten zeker mogelijk) In de Quiz zelf zitten plaatjesrondes, muziekrondes, tv series, films, gadgets, beeldrondes, teveel om op te noemen! En de muziekbingo is natuurlijk de kers op de taart.

    70's en 80's Quiz op Locatie: Unieke intense, gezellige en vooral waanzinnige Quiz met muziekbingo waarin we jullie mee terugnemen naar de jaren 70 en 80 en dit aanvullen met heerlijke muziek. Wij komen naar jullie locatie en hebben alles bij ons (aankleding, geluid, scherm etc) Wij hebben van jullie enkel een stroompunt nodig!

    Duur
    • Ongeveer 2,5 uur (ook korter mogelijk)

    Starttijden:
    • In overleg is alles mogelijk, ook de mogelijkheid om het te combineren met (bijvoorbeeld) rondom jullie lunch of diner.

    Details:
    • Minimaal 25 personen
    • Prijs is inclusief BTW
    • Prijs is inclusief reiskosten
    • Prijs is inclusief benodigdheden
    • Prijs is inclusief 70s/80s aankleding (posters, reclameborden etc)
    • Prijs in inclusief Quizmaster
    • Prijs is inclusief Bokaal voor het winnende team (RubixCup) en prijzen voor de muziekbingo's

    Inhoud van het arrangement:
    • Te gekke Quiz met beelden, muziek en vragen rond de 70's en 80's + Muziekbingo
    • We draaien rondom de Quiz lekkere 70's / 80's muziek.
    • Spontane Quizmaster
    • Prijs voor het winnende team! + kadootje voor alle deelnemers.


    Prijs:
    • €19,95 p.p. (all-in) (geen extra kosten)

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     
    24 - 500 personen

    De "Foutste 2 uren" beleven jullie bij deze Knotsgekke Quiz.
    We vertellen nog niet alles natuurlijk over deze foute quiz  maar willen een klein tipje van de sluier oplichten.

    Alles aan deze Quiz is Fout, heel Fout, gewoon Fout, erg Fout en heel erg Fout. Natuurlijk heel veel Foute Muziek die jullie als vaste luisteraars van Het Foute uur allemaal kunnen meezingen natuurlijk.
    Veel Foute uur vragen, en vragen die echt op het randje zitten.

    Nog Fouter dan Fout zijn de opdrachten voor de teams, durven jullie de strijd aan te gaan?

    We beginnen met het aankleden van de teams.
    Wij nemen gekke brillen, hesjes, hoeden en slingers mee.
    Na de indeling van de teams stellen de teamcaptains de Foute teamleden voor en kan de Quiz beginnen.

    Onze Quizmasters zorgen dat het een gezellige boel wordt onder het genot van lekker snoep voor alle teams.

    Boek nu gelijk deze Foute Quiz of bel met Simona voor meer informatie.

    Al onze quizzen zijn inclusief:

    • Quizmaster
    • Medailles voor het winnende team
    • Alle benodigdheden
    • Aankleding van de deelnemers
    • Lekker snoep voor iedereen
    • Reis en parkeerkosten

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     

    15 - 500 personen
    Top 2000
    De beste top 2000 liedjes ooit gemaakt! Elk jaar weer een fenomeen op radio en tv. Wij hebben van al deze heerlijke nummers een waanzinnige Quiz gemaakt met Muziekbingo. Kijk samen naar de beste live-optredens, de mooiste clips en natuurlijk de meest iconische nummers ooit gemaakt. En zoals bij een Top 2000 Café hoort, hoort daar natuurlijk een strijd bij tussen verschillende teams. We hebben de vragen laagdrempelig en luchtig gehouden, zodat iedereen lekker mee kan doen in de Quiz en uiteraard is niet meezingen haast onmogelijk.  Geen Quiz voor de die-hard muziekfreaks, maar gewoon ontzettend leuk voor gezellige groepen!

    De Top 2000 MuziekCafé Quiz met Muziekbingo
    Deze Quiz & Muziekbingo avond/middag is voor elke gelegenheid en voor elk gezelschap! Jong en oud vinden dit fantastisch! Iedereen heeft deze wel nummers die hij of zij heerlijk vind en die komen uiteraard voorbij. Wij kunnen de middag of avond helemaal naar jullie idee indelen.  Alles is in overleg mogelijk en we rekenen maar 1 duidelijke prijs! Wij hebben natuurlijk ook genoeg ervaring om dit met jullie samen te stellen zodat het voor iedereen het uitje was waar nog lang over wordt gesproken. De totale Quiz met Muziekbingo duurt ongeveer 3 uur. (inkorten zeker mogelijk)

    Top 2000 Café MuziekQuiz op Locatie: Unieke intense, gezellige en vooral waanzinnige Quiz met Muziekbingo avond waarin we jullie mee terugnemen naar al die fantastische nummers.

    Duur
    • Ongeveer 3 uur (ook korter mogelijk)

    Starttijden:
    • In overleg is alles mogelijk.

    Details:
    • Minimaal 25 personen
    • Prijs is inclusief BTW
    • Prijs is inclusief reiskosten
    • Prijs is inclusief benodigdheden (zoals geluid, schermen etc)
    • Prijs is inclusief een leuk kleinigheidje voor elke deelnemer (een herinnering)
    • Prijs in inclusief Quizmaster
    • Prijs is inclusief Bokaal voor het winnende team (Top 2000 Cup) en prijzen voor de winnaars van de muziekbingo's


    Inhoud van het arrangement:
    • Te gekke Quiz met beelden, muziek en vragen rondom de lekkerste hits ooit.
    • We draaien rondom de Quiz lekkere muziek
    • Spontane Quizmaster
    • Prijs voor het winnende team!

    • Kleinigheidje voor alle deelnemers


    Prijs:
    • €19,95 p.p. (all-in) (geen extra kosten)
    Bij grotere groepen korting mogelijk.

    25 - 250 personen

    “Let’s get together and feel allright!”
    De woorden van Bob Marley in zijn hit ‘One Love’. Een feel good nummer over hoop en samenkomen dat precies de lading dekt van dit arrangement. Na een paar jaar gescheiden van elkaar te zijn geweest door de pandemie kunnen we weer zonder beperking in groepen bijeen komen. Dat wilden we vieren! Speciaal hiervoor heeft Nostalgia Events een Feel-good Quiz samengesteld tegen een scherpe prijs. Deze quiz zit boordevol fijne herinneringen aan vervlogen tijden.

    Inhoud
    Ons entertainersteam neemt jullie op een gezellige, ongedwongen manier mee op een reis terug in de tijd naar vroeger, toen alles nog beter was. De quiz is laagdrempelig en hier en daar met een knipoog. Kennisvragen, leuke feitjes, fijne herinneringen en muziekfragmenten wisselen elkaar af. Het winnende team zal aan het eind onder luid gejuich de hoofdprijs in ontvangst mogen nemen. De presentatie is in handen van onze professionele entertainers die zorgen voor extra sfeer en jeu.

    Arrangementen

    U kunt de quiz los boeken maar bijvoorbeeld ook in combinatie met een diner. Vraag naar de mogelijkheden

    Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    15 - 200 personen

    Een uniek concept: word kandidaat in jullie eigen spelshow en speel het razend populaire spel 30 seconds! Dit is je kans om in een echte spelshow te zitten. En nee, we bedoelen niet in het publiek.

    Tijdens deze activiteit mag je deelnemer zijn, jury, host of misschien wil je wel floormanager of cameraman worden? Samen met jouw vrienden maken we jullie eigen versie van het razend populaire spel 30 seconds!

    We verdelen jullie groep in kleinere teams die tegen elkaar strijden. Om de beurt raden jullie zoveel mogelijk begrippen die door je teamgenoot worden omschreven in, jawel, 30 seconden. En denk je te gaan winnen? Think again!
     

    Om het kwartier wordt er met de dobbelsteen gegooid, die het hele spel in de war gooit. Je kunt je punten verdubbelen, alles verliezen of misschien mag je wel een teamlid van een ander groepje stellen.

    Niets is te voorspellen. Als klap op de vuurpijl wordt alles opgenomen en ontvangen jullie achteraf een leuke compilatiefilm van jullie spelshow!



    Onze workshops:
    • Lipdub maken
    • Commercial maken
    • Videoclip maken
    • Speelfilm maken
    • Journaal maken
    • Vloggen 
    • 30 seconds
    We vertellen je graag meer over alle mogelijkheden. Neem contact met ons op via 030-227 0620 of info@tvworkshop.nl.
    10 - 500 personen

    Voel en hoor de energie als je team in één ritme komt. In een paar effectieve stappen leren jullie in deze energieke en superleuke workshop een swingende samba spelen. Klinkt dat ergens naar? Réken maar!


    Deze activiteit draait om samenwerken en samenspelen, luisteren, afstemmen en als team een ritme bouwen dat staat als een huis. Samen muziekmaken is fantastisch en dit is dé manier om dat te beleven. 
    Bekijk het filmpje van 1 minuut en oordeel zelf.

    Samen een swingend samba-ritme spelen op professionele instrumenten is een uitdagende maar zéker goed haalbare activiteit. Vakkundig begeleiding en verzekerd van 'n waanzinnige kick voor het hele team. Deze toffe teambuilding is een unieke manier om verbinding te maken met je team, met de afdeling of zelfs met het hele bedrijf. 

    Voor wie: écht voor iedereen
    Duur: 45-75 minuten, in overleg. 
    Locatie: Overal mogelijk, ook buiten. Benodigheden: Helemaal niets, bij meer dan 70 deelnemers vragen we jullie een draadloze headset ter beschikking te stellen.

    "Een hele leuke workshop, zeer enthousiast begeleidt. Ongelooflijk om te zien hoe we met een grote groep al snel een goed ritme met verschillende variaties konden maken. Wij hadden deze activiteit als teambuilding en dat was zeer geslaagd!" Waarderingscijfer: 10 
    Marieke G. (Catharinaziekenhuis Eindhoven)  (bron: klantenvertellen.nl)
     

    "Super leuke energizer voor op een evenement. Mooi om de dag mee af te sluiten. En Marnix doet het echt fantastisch!”. Waarderingscijfer: 10 Emel T. (ING)  (bron: klantenvertellen.nl)

    Meer informatie over dit uitje? Mail ons via het formulier of bel ons. We praten heel graag even verder! Vervolgens heb je razendsnel een offerte per mail. 

    15 - 750 personen

    Over deze pagina

    Een creatief bedrijfsuitje met muziek maken en dansen is niet alleen leuk...Tijdens uw bedrijfsuitje met Muziek en Dans in Breda leert u ook nieuwe dingen in uzelf en uw collega's! Het samen maken van een c.d of een mooi muziekstuk met elkaar instuderen helpt u ook bij het verbeteren van de verhoudingen in uw team. Want hoe zou het klinken als u samen met uw collega's de djembe gaat bespelen! Of drummen op olievaten?!
    U kunt bij een bedrijfsuitje in de rubriek Muziek&Dans in Breda bijvoorbeeld ook denken aan een lipdub maken, of een pubquiz spelen waarbij samenwerken en kennis centraal staan. Of maak samen in 1 dag een muziekvideo of ga en dagje radio maken! Tijdens een  bedrijfsuitje Muziek en Dans in Breda kunt u gericht iets leren over uw collega's en hun muziekkennis of muzikale vaardigheden!

    WegmetdeBaas heeft voor u de leukste en beste bedrijfsuitjes in Muziek en Dans in Breda gevonden. Bij ons vindt u alles overzichtelijk op 1 plek. Van smartlappen zingen in Breda tot een eigen rap schrijven!