Duplo Building Game is een spannend teambuildings spel dat helemaal gebaseerd is op efficiënt samenwerken. De deelnemers gaan in teams met elkaar de competitie aan om op een zo snel en effectief mogelijke manier torens te bouwen van Duplo stenen.
Iedere deelnemer heeft zijn eigen functie en bijbehorende taken en verantwoordelijkheden. In verschillende rondes worden de teams uitgedaagd om steeds hun processen te optimaliseren en een zo hoog en zo mooi mogelijke toren te bouwen en hierbij zoveel mogelijk kosten te besparen.
Deze game is uitermate geschikt om teams op een ludieke manier in korte tijd kennis te laten maken met de principes van efficiënt samenwerken. De deelnemers ervaren hoe ze onderdeel zijn van het gehele proces en hoe hun eigen functie en rol daarin het resultaat kan vergroten en verkleinen.
De Duplo Building Game kan ook geboekt worden samen met de Tante LEAN Show en heet dan de Duplo LEAN Game. De Game wordt dan voorafgegaan door een interactieve theatershow waarin de principes van LEAN op een humoristische manier worden gepresenteerd.
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.
Het Wie is de Rat Diner van Holland Tour Guides is het ultieme vermaak voor vrienden, familie en collega's. Wij combineren de leukste uitdagingen met een voortreffelijk 3-gangen diner in drie verschillende restaurants. Dit spelprogramma inclusief 3-gangen diner is te boeken in diverse steden in heel Nederland en versterkt in hoge mate de teambuilding. Uiteraard Coronaproof!
Wie is de Rat is een avonturenspel waarbij u in teams verschillende uitdagingen moet aangaan. Jullie spelen verschillende spelrondes waarbij u verschillende vragen moet zien te beantwoorden. Voordat jullie op pad gaan voorzien wij elk team van een Rat die moet proberen om uw team volledig lam te leggen en uw inzet te saboteren.
Het spel wordt gespeeld in verschillende rondes met tussendoor bezoekjes aan drie verschillende restaurants waar u een heerlijk gerecht voorgeschoteld krijgt. Uiteraard zult u na afloop (en vooral ook tijdens het spel) moeten raden wie van u die Rat nou eigenlijk is. Het beste team dat ondanks de fratsen van die Rat toch alle uitdagingen succesvol heeft afgerond, krijgt evenals de meest doeltreffende Rat een prachtige prijs als bekroning op al het werk.
Programma-indicatie:
18.00 - 19.00 Voorgerecht
19.00 - 20.00 Wie is de Rat deel 1
20.00 - 21.00 Hoofdgerecht
21.00 - 22.00 Wie is de Rat deel 2
22.00 - 22.30 Dessert
Prijs:
10 - 14 personen € 57,50 p.p. excl. BTW
15 - 29 personen € 53,50 p.p. excl. BTW
30 - > personen € 49,50 p.p. excl. BTW
Inclusief:
- Begeleiding
- Uitgebreide 3-gangen diner in drie verschillende restaurants
- Teambuilding
- Materiaal
- Prijs voor het beste team en de slimste Rat
- Te boeken op de door u gewenste dag of tijdstip!
Optioneel:
Niet telkens uw knip hoeven trekken om uw drankje af te rekenen? Voor € 7,50 per persoon per uur (excl. BTW) kunt u gebruikmaken van het drankarrangement, waarbij u onbeperkt kunt genieten van bier, fris, huiswijn, koffie en thee. En…zo komt u ook achteraf niet voor verrassingen te staan!
Komt u niet aan het minimale aantal deelnemers? Als u bereid bent voor het minimale aantal te betalen, kunt u ook gewoon voor minder personen boeken!
De leukste café-spellen samen doen met je collega's, het kan allemaal met het kroegsport arrangement.
Speel de beroemdste café-spellen nu zelf!
Spelonderdelen als darten, Poolen, biertapwedstrijd, pubquiz, mexen en stuiverschuiven geven een bepaald aantal punten. Wie kan zich na afloop de Kroegsportkampioen noemen?
Wees uw collega's de baas en win de hoofdprijs!
Tijdens de kroegsport zijn de drankjes inclusief. Na afloop is er voor de winnaar gekozen een prijsje en natuurlijk eeuwige roem. Kortom een geslaagd kroegsportevenement waarbij u uw collega's weer eens van een heel andere kant hebt leren kennen.
Heerlijk driegangen diner ter afsluiting van uw bedrijfsuitje
Als heerlijke afsluiting van het geheel verzorgde arrangement gaat u met zijn allen eten in een super goede eetgelegenheid! Het diner omvat maar liefst drie gangen. De menukaart biedt een uitgebreide keuze aan vis-, vlees-, en vegetarische gerechten.
Groepsgrootte
15 - 100 personen (meer personen in overleg mogelijk)
Prijs
15 - 30 personen € 71 excl. btw, € 77,39 incl. btw
31 - 60 personen € 67 excl. btw, € 73,03 incl. btw
61 - 100 personen € 65 excl. btw, € 70,85 incl. btw
Inclusief
- Kroegsport inclusief drankjes
- Prijsje voor de winnaar
- Driegangen keuzediner
Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Movie Event en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte speelfilms!
De groep wordt opgesplitst in teams, die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en een cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.
In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip), Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films.
Aan het eind van de dag worden de films plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste acteur, actrice en beste film. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!
Het Movie Event is een ludiek en verrassend event met de films als blijvend aandenken aan deze dag.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Jouw kantoor, woonkamer, zaal of loods omtoveren tot een hele nieuwe virtuele wereld? Dat kan met onze virtual reality activiteiten.
-VR Shooter: Op zoek naar een gaaf personeelsuitje of teamuitje? Ga compleet los op een stel zombies!
-VR escape room: Meer op zoek naar een teambuilding activiteit? Waan je in de wereld van La casa de papel en help de professor de bank van Spanje te overvallen. Lukt het jullie binnen de tijd?
-VR experience: Ontdek de oneindige mogelijkheden van VR gamig. Dans in een club, face your fears door over een houten plank te lopen op de 30ste verdieping of speel eindeloze gave sport spellen.
Zoals je kunt lezen zijn de mogelijkheden eindeloos. De activiteiten worden op gewenste locatie gedaan inclusief professionele begeleiding, alles wordt geregeld. Met virtual reality zijn de mogelijkheden eindeloos en we kunnen de verschillende opties altijd met elkaar combineren.
Er zijn alleen een aantal dingen waar rekening mee gehouden moet worden:
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Een muzikale strijd!
De Top 2000 is al sinds 1999 een jaarlijks terugkerend fenomeen op de Nederlandse Radio. Luisteraars mogen stemmen op hun favoriete nummers en stellen zo een lijst van de “2000 beste liedjes ooit” samen. Tijdens de Top 2000 Quiz speelt u in teams tegen elkaar in verschillende spelrondes waarin de muziek uit deze lijsten centraal staat. Één en al gezelligheid en verbroedering. De Top 2000 Quiz kan plaatsvinden bij u op locatie of op een mooie externe locatie in een plaats naar keuze.
Voor wie
Uitermate geschikt voor personeelsuitjes, eindejaarsuitjes, bedrijfsuitjes, teamuitjes als opwarmertje van uw personeelsfeest.
Arrangementen
U kunt de quiz los boeken maar bijvoorbeeld ook in combinatie met een diner. Bekijk het programma op onze website voor meer details: Top 2000 Quiz Arrangementen
Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.
Op uw dinertafel liggen de futuristische VR-brillen met koptelefoon en microfoon al voor u klaar. Zodra iedereen zit mag u deze opzetten. Dan ontdek u uw Avatar (virtueel karakter). Het is niet voor niets een teamuitje, dus als u om u heen kijkt ziet u ook alle Avatars van uw collega teamleden. Spannend!? Wat dacht u van de Mount Everest? Hier speelt u een ijzig potje 360º Pictionary. En heeft u altijd al eens mee willen doen aan de Olympische spelen? Dat kan, want vandaag is uw team avatars onder meer een bobsleeteam op de Olympsche Winterspelen en staat u klaar voor een levensechte razendsnelle afdaling. Gaat u voor goud?
In totaal zijn er 5 fantastische omgevingen die door de unieke VR beleving ieder een ongelofelijke ervaring bieden. Met recht een avond vol 21e-eeuwse teambuilding! Deze uitdaging wordt nog versterkt omdat u, ondanks de verschillende samenstelling per spel, steeds uw teambelang in het oog moet houden. De spelleiding legt per spel duidelijk uit wat de bedoeling is en hoe u de punten kunt verdienen. Zo kunt u zich helemaal concentreren op de fantastische wereld van virtual reality en de winst van uw team!
Per spel wordt u aan collega avatars gekoppeld. Zo ontstaat een virtual reality samenwerking. Het maakt voor virtual reality niet uit hoe ver u fysiek van elkaar zit of hoe goed u elkaar goed kent. Zodra de teams aan het volgende spel beginnen, moeten ze wel samenwerken om een topprestatie neer te kunnen zetten. Communicatie en het verrichten van handelingen in virtual reality verloopt helemaal via de VR bril, koptelefoon en microfoon.
Tussen de unieke virtual reality teambuilding geniet u van een ouderwets lekker driegangendiner. Gespreksstof en hilariteit genoeg want over deze unieke VR-ervaringen raakt u letterlijk niet uitgepraat!
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.
Tadaa! Laat de deelnemers samenwerken, communiceren, balanceren en presenteren.
Je leert je de andere kant van je collega’s kennen op een manier die verrassend, spannend en speels is. Zonder het door te hebben wordt je grenzen over geholpen waarvan je vooraf niet dacht dat je ze zou durven nemen. Zowel letterlijk als figuurlijk vertrouw je erop dat je collega’s je niet zullen laten vallen! Je geeft vertrouwen en krijgt vertrouwen op terreinen die nog onontgonnen gebied waren maar o zo zinvol in de dagelijkse omgang met elkaar.
Samen werk je toe naar een eindresultaat waar nog lang over na gesproken zal worden. Niet alleen omdat het spetterend, leuk, verrassend en humorvol was. Maar juist ook omdat je dingen hebt gedaan met elkaar waar in andere workshops alleen over gesproken wordt. Tijdens deze workshop praat je er pas achteraf over, maar dan met een door iedereen gedeelde ervaring!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! Uniek bedrijfsuitje/ personeelsfeestje/teamuitje!
Het You2 virus breekt uit! Ga de DNA Challenge aan:
Daag uw personeel uit door te kiezen voor een event waar elke deelnemer wordt geprikkeld zijn grenzen te verleggen en dat alles met een flinke dosis humor, spanning en zelfreflectie.
Ontdek nieuw talent in Uzelf!
De DNA Challenge!
De teams worden gevormd en uitgerust met een Ipad waarna ze zich begeven in een andere dimensie waar fysieke en creatieve uitdagingen hand in hand gaan met duistere praktijken als spionage, sabotage, infiltratie en alerts.
Welk team is stressbestendig genoeg om het verspreiden van het You2 VIRUS te voorkomen teneinde de mensheid te redden van een gruwelijke ondergang? Wie durft zich bloot te geven aan de gevaren en weet het juiste DNA profiel te ontmaskeren dat resistent is tegen het steeds sneller om zich heen grijpende You2 VIRUS? Zal er iemand onverhoopt besmet raken door onnadenkendheid, concentratieverlies of slim spel van de tegenstander?
De winnaar redt de wereld en schrijft wellicht geschiedenis als de volgende superhero in een nieuwe marvelmovie!!
The Challenge:
Na een korte introductie gaan de teams aan de hand van de uitdagingen (alerts, foto en filmopdrachten) locatiepunten opsporen. Hiermee kunnen ze een deel van een DNA-streng bemachtigen hetgeen uiteindelijk beslissend zal zijn voor het behalen van de resistentie tegen het You2 virus. ‘ Alerts’ waarbij het team zo snel mogelijk extra opdrachten moet uitvoeren, geven deze quest een extra stressimpuls mee om de koelbloedigsten onder de teams een voorsprong te geven op de voorzichtige spelers in het spel. De strijd tegen het virus wordt extra spannend als teams met gadgets hun tegenstanders tijdelijk kunnen uitschakelen.
De locaties en real-time-scores van alle teams zijn voor iedereen zichtbaar op de ipad, hetgeen tot een bloedstollende race tegen de klok zal leiden.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Het programma ziet er als volgt uit (tijden zijn variabel):
14.00 uur Instructie, en start videoboodschap
14.15 uur Aanvang spel
16.30 uur Einde spel (borrel)
16.45 uur Onderhandeling en prijsuitreiking (presentatie van de leukste foto's en video's
17.00 uur Einde van het programma. (Na het event worden alle foro's en video's naar u opgestuurd)
17.00 uur Borrel en evt. diner
Ontdek padel!
Padel heeft alles! Het is sociaal, dynamisch, interactief en vooral gewoon heel leuk!
Lekker samen met jullie groep spelen onder de beziende begeleiding van een Peakz Padel host. Leuk als teamuitje/ bedrijfsuitje!
Al vanaf € 19,50 per persoon.
Voor meer informatie over dit teamuitje kunt u het aanvraagformulier invullen.
Wat is jouw werkstijl? Wat is de werkstijl van je collega’s?
Ontdek de verschillende stijlen door middel van een ontspannen kaartspel.
Winst
Het is lastig samenwerken met iemand die een heel andere werkstijl heeft. Maar met een beetje empathie en aanpassing kun je, juist vanuit deze botsing van stijlen, je winst pakken.
Met Werkstijlpoker creëer je de ideale situatie om op luchtige wijze met elkaar eens tot een constructief gesprek te komen.
Spelvorm
Deze gegamificeerde werkstijltest is feitelijk een persoonlijkheidstest. Door de spelvorm levert het Werkstijlpoker vaak verrassende inzichten op.
Iedereen kan meedoen met dit simpele kaartspel. Na het spel volgt een boeiende en vermakelijke toelichting. De workshop eindigt met een goed gesprek waarbij deelnemers zich letterlijk in de kaart laten lijken.
Meer weten? Bekijk de infographic.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Laat jou en je collega's, familie of vrienden gijzelen door de maffia. Wij bouwen jullie ruimte om tot een weerzinwekkende Escaperoom. Onze Escaperoom op eigen locatie is winnaar evenementenconcept van het jaar! Mogelijk in kantines, kantoren, kazernes en meer..
Real-life gijzeling
Welkom.. In je eigen kantoor, je eigen kantine, je eigen woonkamer of je eigen schuur. Je kent de meubels. Je kent de muren. Je kent de inboedel. En je kent de deur. Maar die sleutel die in je broekzak zat, is verdwenen en ingeruild tegen extra inboedel. Hoe kom je uit je eigen bekende ruimte!?
Een Escaperoom op eigen locatie. Een game met een spectaculair begin, waarbij niemand weet wat ze overkomt. Veel zweetdruppels tijdens het oplossen van de raadsels, puzzels en cryptogrammen. Een adrenaline boost als afsluiter: Can you escape out of your own room?
Leer elkaar écht kennen
Kunnen jullie samenwerken als team? Kunnen jullie de juiste taken aan de juiste personen onderverdelen? Locked up in your own room. Leer elkaar écht kennen en ontsnap binnen 1 uur uit de jullie zo welbekende kamer. Licht uit, rook aan. No escape.
Wil je eens écht iets origineels als uitje boeken? Laat je groep overvallen en ontsnap binnen 1 uur uit jouw eigen kamer. Escape Room-Events maakt voor iedereen dé ultieme Escape belevenis mogelijk!
Wil jij een Escape Room boeken in combinatie met een diner? Met het Escape Diner beleef je dé ultieme Escape Room aan tafel. Even lekker tafelen samen met je collega’s, vrienden of familie. En natuurlijk voor- of achteraf een overheerlijk etentje. Wie wil dat nu niet?
The Mask – Escape Box
Een vreemd pakket wordt tussen de gangen door afgeleverd. Jullie vinden in het pakketje een samenhang van knoppen, schakelaars en draden. Al snel krijgen jullie door dat dit niet zomaar een pakketje is, maar een bom die op scherp staat. Een videoverbinding onthult vervolgens wie deze creatie in elkaar gezet heeft. Een man die zichzelf “The Mask” noemt legt uit dat jullie de uitverkorenen zijn. Lukt het jullie om op tijd de bom te ontmantelen?
Samenwerken onder hoge tijdsdruk
In teams gaan jullie de uitdaging van deze geschifte kunstenaar aan. Voelen jullie de zweetdruppels al? Met uitdagende puzzels en opdrachten ontdekken jullie stap voor stap wat er schuil gaat achter het masker van deze vreemde man. Weten jullie de bom uit te schakelen voordat de tijd op is, of zal The Mask zegen vieren?
Tijdsduur: 3,5 uur.
Prijs: €29,50 p.p.
Groepsgrootte: vanaf 5 personen. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.
Energize Your Team! (Indoor & Outdoor)
De leukste ‘Energizers’ om je team mee op te laden…
Verras jouw collega's met originele activiteiten, ga samen lachen om vervolgens het jaar vol energie af te sluiten of natuurlijk te beginnen...
Wat is een energizer?
Een energizer is een korte actieve teamactiviteit die bij ons meestal tussen de 30 en 60 minuten duurt.
Het draait hierbij om activiteiten die gasten vooraf niet verwachten, plezier maken en lachen.
Online en offline
Wij hebben energizers die tijdens live events georganiseerd kunnen worden, maar ook opties voor online evenementen. Moet je een online evenement organiseren in zoom of teams en ben je bang dat de energie bij de kijkers teveel inzakt? Wij adviseren je graag hoe je er voor kan zorgen dat het publiek er bij blijft en ook na een online sessie enthousiast de computer afsluit...
Wanneer organiseer je een energizer?
Energizers zijn op allerlei momenten en voor allerei soorten evenementen geschikt. Van een kick-off meeting tot een sales meeting tot een standaard bedrijfsuitje of kerstfeest.
Wij adviseren altijd energizers te organiseren op die momenten dat het extra energie gewenst is of om het ijs te breken. Dus bijvoorbeeld aan het begin van de vergadering of juist aan het einde van de dag.
Maar energizers zijn ook heel geschikt voor een ochtendsessie na een feestavond. Zeker nu met corona. Feestavonden lijken misschien te stoppen om 00.00 uur, maar dat hoeft niet. Om 7.00/8.00 uur 's ochtends kunnen we gewoon verder met een echte 'Morning Disco' inclusief DJ, Glowsticks, dansvloer, etc.
Wat voor energizers organiseren jullie
Er zijn vele energizers mogelijk, maar wij geven de voorkeur aan (licht) actieve sessies zoals:
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Een werkdag is nog nooit zo leuk geweest. Deze hilarische spelshow staat garant voor een onvergetelijk teamuitje.
Alles Mag op een Werkdag is het beste uitje om de werkweek mee te beginnen, te doorbreken of af te sluiten. De onverwachte spelelementen zullen jullie gegarandeerd aan het lachen maken.
De gekozen teamcaptains beginnen met het voorstellen van de teamleden, waarna de strijd bijna kan losbarsten! Eerst nog een formeel gesprek met een ludieke twist en daarna kan De Alles mag op een Werkdag echt beginnen. We testen jullie creativiteit met Office Origami en ‘spijkers met koppen slaan’, krijgt een heel andere betekenis. Brul, mime, zing en teken er op los! Uiteraard hoeft er niemand over te werken en gaan jullie aan het eind van de werkdag zingend naar huis!
Het teamuitje ‘Alles Mag op een Werkdag’ is te boeken in het Nederlands en in het Engels. Neem gerust contact met ons op, wij vertellen u er graag meer over!
Programma voorstel
19:30 - 20:00 Ontvangst, speluitleg en voorstellen van de teams
20:00 - 21:00 Eerste deel: Alles Mag op een Werkdag!
21:00 - 21:15 Pauze
21:15 - 22:15 Tweede deel: Alles Mag op een Werkdag!
22:15 - 22:30 Prijsuitreiking en afsluiting
Inbegrepen
Optioneel