Vind uw Groepsuitje in Blokzijl | WegmetdeBaas.nl

Filteren

Filters

Unieke Eindejaarsuitjes 2025
Activiteiten: Spel & Ontspanning
Citygames & Beachgames
Topkeuze: Sportief & Actief
Kookworkshop & meer
Inspirerende Creatieve uitjes
Verbindende Teambuilding activiteiten
Eten, Drinken, & Feesten
Onvergetelijke Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
398 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Blokzijl
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Wil je geluk of wil je gelijk? Ben je een ja-mens of ben je een nee-mens? Of kun je geen nee zeggen? Zie je wat er wel is of zie je wat er niet is? Zie je wat er mogelijk is of zie je wat er onmogelijk is? Hoe kijk je naar het leven? 

    De WellesNietesShow is misschien wel de allerleukste en leerzaamste theatershow van Nederland! In deze show krijgen we te zien dat we allemaal verschillend zijn en niet altijd weten hoe we met elkaar om moeten gaan.

    Deze leerzame en humoristische show is voor iedereen een feest van herkenning. Op ludieke wijze maken tweelingbroers Ted en Fred ons duidelijk dat we allemaal anders zijn, dat we anders communiceren en ook echt anders naar de wereld kijken! Want wat voor de één Welles is, kan voor de ander Nietes zijn!

    De WellesNietesShow een bewezen en hooggewaardeerd concept dat garant staat voor een vermakelijk kijkje op misverstanden in de communicatie die ontstaan doordat we elkaars gebruiksaanwijzing niet kennen.

    Bij management- en communicatietrainingen, kick-offs, als break tijdens congressen en als losse workshop zorgde de WellesNietesShow op een ontwapenende manier voor meer bewustzijn en begrip voor diversiteit. Met als gevolg: minder aanvallen en meer aanvullen!

    In de show kan input vanuit de organisatie worden opgenomen, zodat deze aansluit bij de thema’s die op dat moment binnen uw bedrijf spelen. 

    De WellesNietesShow kan eventueel naadloos overgaan in de workshop Persoonlijke Gebruiksaanwijzing of onze workshop Levende Hersentest. Wij denken graag met u mee om een ervaring op maat te maken. Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.  Vraag ons vooral naar de mogelijkheden! 

    10 - 1000 personen

    Het leukste teamuitje, bedrijfsuitje of groepsuitje, uiteraard bekent van Tv maar nog veel feestelijker, De Ik Hou van Holland Spelshow van Huisbrand Events. In bijna alle grote steden in Nederland en België te organiseren en altijd supergezellig. Beantwoord de leukste vragen van onze quizmaster en zet even allemaal de polonaise in! 

    Uw gezelschap wordt verdeeld in een aantal teams en het winnende team neemt de unieke hoofdprijs mee naar huis. Meneer de Quizmaster laat tevens een aantal geluidsfragmenten horen waar u de uitvoerende artiest bij mag zoeken. Concentratie en een paar flinke flaporen zijn altijd meegenomen! Met ons eigen jurylid wordt niet gedelibereerd op straffe van diskwalificatie! Natuurlijk kunt u onderling even overleggen over het goede antwoord. Deze unieke quiz wordt gespeeld op een gezellige locatie in het centrum van uw stad. Na afloop kunt u dan ook gerust even met uw eigen winnende team de bloemetjes buiten zetten!

    Inclusief:
    - Acteur: quizmaster
    - Decor
    - Rad
    - Kostuums en oranje attributen
    - Leuke prijs voor het winnende team
    - Locatie

    Bezorgkosten:
    De bezorgkosten naar uw locatie zijn op aanvraag verkrijgbaar.

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs:
    10 - 19 personen: € 34,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: € 31,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW

    10 - 2000 personen

    Het jachtseizoen is geopend!
    Lukt het jullie om 2 uur lang uit de handen te blijven van jullie achtervolgers? Speel dit supergave achtervolgingsuitje met collega’s, vrienden of familie en ontdek wie het voortvluchtige team of het Hunters team zal zijn! 

    Na een uitgebreide speluitleg via de mail of van onze begeleider ga je op pad. Stel Teams samen en ga de strijd aan om de sleutel van de stad. Los raadsels, puzzels, codes en cryptogrammen op om aanwijzingen te verkrijgen. Verdien bonusaanwijzingen met locatiespellen en cruciale hulpmiddelen om te ontsnappen.

    Wat heb je nodig?
    Om deel te nemen heb je het volgende nodig:

    • Een opgeladen smartphone
    • De app, gratis te downloaden
    • Teamspirit en alertheid
    • Optioneel: Een powerbank of oplader voor na het spel

    Zijn jullie er klaar voor?
    Bereid je voor op het oplossen van raadsels, het uitvoeren van foto-opdrachten en het vinden van aanwijzingen en zorg dat je de voortvluchtigen vindt óf uit handen blijft van de achtervolgers. Ga met vastberadenheid naar de strijd en maak er een spannend uitje van!
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    2 - 500 personen

    De Escape City Tablet Game van Huisbrand Events heeft natuurlijk iets met een ontsnapping te maken! Dit groepsuitje of bedrijfsuitje is in elke grote stad in Nederland of België te organiseren en heeft als doel het bevrijden van gijzelaars uit de klauwen van een beruchte criminele organisatie geleid door de sluwe Dr. Crypto. Teambuilding, spanning en een zenuwslopende race tegen de klok zijn de logische ingrediënten van een interactief City Event waar je hartslag van omhoog schiet. 

    Hèt ultieme teambuilding event: als een goed getrainde antiterrorisme unit de stad uitkammen! 
    Jullie gezelschap wordt verdeeld in verschillende antiterrorisme teams. Met behulp van een tablet moet ieder team binnen anderhalf uur zoveel mogelijk gegijzelden zien te bevrijden. Via de tablets worden de locaties aan elk team doorgegeven en elke unit zal er alles aan moeten doen om zo snel mogelijk op die locaties te arriveren.

    Er worden niet alleen hints doorgegeven via de tablets, ook op gevels van gebouwen en op straat vinden jullie tips die gebruikt kunnen worden om zo snel mogelijk de exacte locaties te achterhalen. De minister van justitie heeft jullie speciaal voor deze actie een flinke zak geld meegegeven om de gijzelaars vrij te kopen. Als het jullie lukt om de gijzelaars te bevrijden, mogen jullie het uitgespaarde geld zelf houden!

    Het beste team wordt na afloop gehuldigd op ’t terras of in een gezellig café en ontvangt een prachtige prijs. Er wordt geproost op de goede afloop en de laatste zweetdruppels worden van het voorhoofd geveegd.

    Inclusief:

    – Een tablet per team
    – Enthousiaste begeleiding
    – Eén consumptie
    – Een mooie prijs voor het winnende team
    – Te boeken op de door jullie gewenste dag en tijdstip!

    Prijs:
    10 - 19 personen: € 32,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: € 29,50 p.p. excl. BTW
    Vanaf 30 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    10 - 500 personen

    Beschikken jullie over stalen zenuwen en een flinke dosis lef? Sla op de vlucht en probeer als Voortvluchtige uit de handen te blijven van de Hunters. De Hunters openen de jacht op de Voortvluchtigen en proberen hen op te sporen. Welk team weet er met de winst vandoor te gaan?

    Wat is The Hunt?
    - Een spannende en actieve activiteit gecombineerd met een speciaal ontwikkelde app
    - De begeleider van Uitjes en Eten geeft jullie op afstand aanwijzingen en aanmoedigingen  
    - Strijd met jouw team voor de winst en de bijbehorende prijs

    Omschrijving programma
    Download de Uitjes en Eten app en kies je rol, daarna wordt de jacht geopend. Als Hunters beschikken jullie over speciale opsporingsmiddelen, kom er hiermee achter wat de exacte locatie is van de voortvluchtigen. Wanneer je deze gevonden hebt kan het jagen beginnen. Scoor zo veel mogelijk punten en fa er met de winst vandoor. Na 60 minuten draaien de rollen om. Als Voortvluchtige proberen jullie zo veel mogelijk onder de radar te blijven, ga opzoek naar zo veel mogelijk aanwijzingen om het extractiepunt te achterhalen. Maar pas op! Dit kan sporen achterlaten. Lukt het om uit handen te blijven van de Hunters en het extractiepunt te vinden? Dan gaan jullie er met de winst vandoor.
    Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner.  

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan?

    8 - 1500 personen

    Je kwam voor een hilarische avond? Een avondje ongecompliceerd genieten? Alles mag op Zaterdag! Tijdens deze hilarische quiz draait alles om de pret!

    Wat staat je te wachten tijdens de Alles mag op Zaterdag Quiz?
    Jouw gezelschap wordt gastvrij ontvangen en welkom geheten en we maken teams. Zij gaan de lachwekkende strijd aan met elkaar. Deelnemers moeten improviseren, uitbeelden en er wordt gedanst! Ingrediënten zijn: opperste focus en wie is er het snelst van allemaal?

    Met hilariteit worden de volgende onderdelen doorlopen: “fotomime” waarbij een speler tegenover zijn teamgenoten een foto moet uitbeelden, “uit de hoogte” waar hints gespeeld wordt en het team 3 spreekwoorden moet raden, “lichaamstaal” waarin de spelers een woord spellen en de letters proberen te vormen met hun lichaam, “de dirigent” waarin de team captain zo probeert te digereren dat zijn team genoten het bekende nummer raden en nog veel meer hilarische onderdelen! Kortom: een avond vol vertier!

    Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

     

    8 - 5000 personen

    Een onschuldig etentje met je collega’s eindigt in een gruweldaad. Er is een moord gepleegd. Aan jullie de taak om de moordzaak op te lossen onder het genot van een hapje en een drankje. Hebben jullie het in je om een echte detective te zijn? Boek nu Case Blüdhaven als moorddiner op locatie naar keuze!  

    Kruip in de huid van echte detectives
    Jullie zijn heerlijk aan het dineren. Totdat de assistenten van de recherche ineens binnenvallen met een wel heel vreemd verzoek… Er blijkt een moord gepleegd te zijn en ze hebben jullie hulp nodig om het op te lossen. In de koffer vinden jullie bewijsmateriaal en puzzels om alles te weten te komen over het slachtoffer en de dader. Achterhalen jullie de moordenaar, het moordwapen en het motief? 

    Een spannend diner
    - De ultieme strijd tussen teams tijdens het diner.
    - Per team een escape koffer met levensecht bewijsmateriaal.
    - Inclusief enthousiaste begeleiding, professionele spelattributen en overheerlijke games.
    - Ontwikkeld door de makers van het NK-Escape Rooms.

    Wie zijn de beste detectives?
    Jullie spelen in teams. Lost jouw team de moordzaak het snelste op? Dan wint jullie team de trofee (en zijn alle inwoners van Blüdhaven natuurlijk weer veilig)! Maar ben niet te haastig. Als je één van de drie antwoorden fout hebt, kun je namelijk al niet meer winnen…

    5 - 2500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Party hardy! De kater komt later. 

    Bij een goed vrijgezellenfeest of bedrijfsuitje maak je de volgende dag pas de schade op. Met een flinke kater in je kop: verloren spullen, lippenstift op vreemde plaatsen, blauwe plekken... Net als de vier hoofdrolspelers in de briljante speelfilm ‘The Hangover’. TB Events biedt je de mogelijkheid om The Hangover nu zelf real time te beleven tijdens je party!
     
    De setting:
    Hoofdpijn! Langzaamaan wakker worden is er helaas niet bij vandaag. Jullie herinneren je namelijk niets meer van de afgelopen avond en de bruidegom is spoorloos! Het huwelijk vindt morgen plaats, tijd om in een noodtempo te reconstrueren wat er in hemelsnaam gisteravond allemaal gebeurd is en vooral.. waar is Doug gebleven!
     
    Wat staat jullie te wachten tijdens The Hangover?
     
    Je kunt niet droog de strijd in en dus word je ontvangen met een biertje. Na een korte speluitleg vormen we teams van vier tot zes man en gaan jullie met de TB Events app op jullie smartphone en het handboek op pad. The city is your playground! In de tas zitten attributen die jullie nodig hebben om de verschillende - laten we zeggen - ‘vreemde‘ opdrachten uit te voeren. Wat er niet in zit moeten jullie zelf zien te regelen. Aan jullie de taak om de opdrachten zo snel en zo goed mogelijk uit te voeren, zonder al teveel kleerscheuren.
     
    Helemaal in je rol? Da’s maar goed ook, want jullie leggen alles vast die dag, op foto en film. Handig voor de dag erna.
    Aan het einde van het spel keer je terug naar het ontvangstpunt. Onder genot van een laatste drankje wordt de winnaar bekend gemaakt.

    6 - 500 personen

    De Talent Rooms is de nieuwste methode om de samenwerking binnen een team zichtbaar te maken en te verbeteren. Niet door erover te praten, maar door te doen en ervaren! De kamers bevatten ieder een spectaculaire uitdaging waarbij het team onder tijdsdruk moet samenwerken. 

    Een van de Talent Rooms is een 'escape-room' waarbij het team terecht komt in een crime scene en de uitdaging krijgt om zo snel mogelijk een aantal aanwijzingen uit te rechercheren. Bij een andere Talent Room wordt juist een beroep gedaan op de communicatieve vaardigheden van de teamleden: zal het hen lukken om twee ruimtes identiek in te richten zonder dat zij elkaar kunnen zien? In weer een andere Talent Room wordt juist een beroep gedaan op de kennis van de teamleden. 

    Teams worden op een creatieve manier uitgenodigd om samen te werken. Ook worden ze op een ludieke manier getest op flexibiliteit, innovatiekracht, pro-activiteit en inlevingsvermogen. Door het interactieve karakter van de kamers worden de deelnemers verrast met onverwachte situaties en gestimuleerd om na elke kamer hun team samenwerking te verbeteren

    We eindigen met een spectaculaire finaleronde. Een echte knaller waarna het winnende team bekend wordt gemaakt!

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    15 - 150 personen

    Goochelen is een bijzondere vorm van vermaak met verschillende disciplines.Metalisme is hier een van. Mentalisme is het beïnvloeden van mensen, zodanig dat het lijkt dat een mentalist beschikt over buitengewone mentale krachten. De illusie opwekken van een zesde zintuig. Gedachten lezen,voorspellen maar vooral sturen behoren tot het arsenaal van echte mindf*cker.


    Nu is er de mogelijkheid om je deze unieke discipline eigen te maken in de mindfuck workshop.


    Laat vrienden en familie versteld staan van jouw uitzonderlijke vaardigheden.


    Een workshop Mindfuck /mentalisme is een unieke manier om de fijne kneepjes van het vak te leren kennen.


    De workshop duurt 2 uur. In vogelvlucht worden de verschillende disciplines uitgelegd, zoals close up, Stand Up en Stage mentalisme.


    Tijdens de workshop Mindfuck zullen creativiteit, presentatie en teambuilding de rode draad vormen in een korte reis door de wereld van magie en illusie. Je transformeert tot een ware mentalist, waarbij ‘de manier waarop’ veel belangrijker blijkt dan de truc zelf. Aan het eind van de workshop worden de experimenten onderling gepresenteerd en wordt alles uit de kast gehaald. Dat is best pittig en dat is maar goed ook: oefening maakt de meester.
     
    Aansluitend kunnen jullie genieten van een heerlijk diner.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kun je onderstaand formulier invullen.

    20 - 5000 personen

    Puzzle-Painting bied U de mogelijkheid om samen te schilderen terwijl er afstand is tussen de deelnemers. Dat kan in sommige gevallen anderhalve meter zijn maar in andere gevallen ook honderden kilometers. Bij puzzle-painting werkt iedereen aan een aantal eigen stuksjes van de puzzel die later, samengevoegd en afgelakt, een groot schilderij vormen.

    U beslist hoe groot het uiteindelijke kunstwerk wat u gezamenlijk wilt maken gaat worden. Er zijn verschillende opties maar u kunt ook uw eigen formaat doorgeven. Hoe groter hoe mooier en hoe meer inzet er van uw medewerkers verwacht wordt. U geeft aan om hoeveel medewerkers het gaat en wij nemen contact met u op. Dan maken wij in overleg met u een lijst op van de medewerkers die meedoen en zorgen ervoor dat iedere medewerker een hoeveelheid puzzelstukjes krijgt. Random geselecteerd. Dus niet dat iemand een bepaalde plaats kan claimen binnen de puzzel.

    Na een vastgestelde periode maken wij een afspraak dat wij alle puzzelstukjes op 1 adres in Nederland of België op gaan halen. Vervolgens lakken wij alles af en voegen de puzzelstukjes samen tot 1 gezamenlijk kunstwerk. Dat resultaat leveren wij dan weer af bij u op de zaak zodat na afloop van de crisis iedereen het gezamenlijke werk kan komen bewonderen.

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    10 - 500 personen

    De ‘Ik Hou van de Kerst Quiz’ van HuisBrand Events is een editie speciaal voor de winter! Wij kunnen je alvast vertellen dat het gegarandeerd gieren van het lachen wordt! Het spel is gebaseerd op razend populaire 'Ik Hou van Holland spel'. Of je nu met vrienden, familie of collega's een gezellige middag of avond wilt hebben, wij zorgen ervoor dat u zich geen moment zult vervelen. ‘Christmas is in the air’!

    Wat verandert er aan het spel? Dit keer zullen we geen BN’ers raden en ook liedjes van Herman van Veen en Ilse de Lange zult u niet voorbij horen komen. Tijdens ‘Ik hou van de Kerst’ staat alles in het teken van de Kerst. Dus ga maar alvast aan de slag met het leren van alle kerstfeitjes en de Nederlandstalige en Internationale kersthits!

    Uw gezelschap wordt opgedeeld in strijdende teams, waarvan er eentje naar huis gaat met de hoofdprijs. Winnen is leuk, maar meedoen is natuurlijk nog veel belangrijker. Wij zorgen ervoor dat u helemaal in de kerststemming komt! Ho, ho, ho…..

    Deze Quiz is overigens uitstekend te combineren met een lunch of een overheerlijk 3-gangen diner. Vraag naar de mogelijkheden!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Prijsindicatie: vanaf € 27.50 p.p. excl. BTW

    12 - 200 personen

    Ontdek de kracht van teamwork met deze unieke activiteit vol arcadestijl mini-games!

    Het doel van Synergyk is om door middel van het benutten van ieders talenten de regels van de verschillende retrostijl minigames te ontdekken. Hoe sneller je als team begrijpt wat de bedoeling is, hoe meer punten je kunt behalen.

    Ieder team (4-6 personen) krijgt een Synergyk console, een manual en een combinationbook. Deze zijn alledrie nodig om de minigames te kunnen spelen.

    Het spel wordt begeleid door een AI robot die vertelt wat de bedoeling is. De minigames volgen elkaar snel op en elke keer ga je opnieuw uitvinden wat de bedoeling is van het spel.

    De verschillende minigames, die een combinatie zijn van puzzels, coördinatie en andere vaardigheden, geven elke speler de kans om zijn of haar talenten te gebruiken. De 8-bits muziek en de stijl van de minigames geven deze activiteit een nostalgische jaren '80 uitstraling.

    Het spel stimuleert samenwerking: deelnemers kunnen de spellen niet in hun eentje spelen en moeten dus op hun teamleden vertrouwen om vooruit te kunnen komen. Het gaat vooral ook om het inzetten van ieders kwaliteiten! Door de kleine groepsgroottes moet iedereen ook wel meedoen. Ieder team speelt bovendien in dezelfde setting en krijgt dus gelijke kansen.

    Resultaten van Synergyk:

    • Het opbouwen van een sterke teamdynamiek
    • Communicatie 
    • Probleemoplossend vermogen
    • Het bij elkaar brengen van verschillende informatie
    • Het inzetten van ieders kwaliteiten
    • Procesverbetering 

     

    20 - 75 personen

    Een unieke bingo
    Een gevarieerde reeks bingo-varianten zorgt voor een avond vol spanning en plezier! Of je nu een doorgewinterde bingospeler bent of nog nooit eerder een bingokaart hebt vastgehouden, iedereen doet mee! Bij het Bingoballen Festival draait alles om plezier, teamwork en een vleugje competitie.

    Elke ronde een ander thema. Iedere ronde onvoorspelbaar en vol humor. Gooi je snelheid, muzikaliteit, behendigheid en creativiteit in de strijd en ga met je team voor die volle bingokaart. Maar let goed op… want een valse bingo wordt kei hard gestraft!

    Wij verzorgen bij iedere bingo een originele, kleine prijs. Daarnaast hebben we ook diverse teamchallenges, geheel in het bingothema, waarbij aan het eind van de avond één team als winnaar uit de bus zal komen. Uiteraard is het ook mogelijk om jullie persoonlijke prijzen toe te voegen!

    Programma voorstel
    19:30 - 20:00       Ontvangst, speluitleg en verdeling van de teams
    20:00 - 21:00       Eerste deel: Bingoballen Festival
    21:00 - 21:15       Pauze
    21:15 - 22:15       Tweede deel: Bingoballen Festival
    22:15 - 22:30       Prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • Enthousiaste spelbegeleiding
    • Gebruik van alle benodigde materialen
    • Dynamisch spelprogramma
    • Originele prijzen 
    • Alle benodigde apparatuur
    • Reis- en reserveringskosten

    Optioneel

    • Opdrachten op maat gemaakt
    • Lunch, borrel en/of diner
    • Combineren met andere activiteiten
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!
    15 - 200 personen

    Verveel jezelf geen moment met onze 80`s 90`s en 00`s Quiz met Swingende QuizMasters.

    Vragen, muziek, tv series raden en actie wisselen elkaar af.
    Na de indeling van de teams kiezen jullie een teamcaptain en wij zorgen dat de teamcaptain duidelijk herkenbaar is haha.

    Dan begint de 2 uur durende Quiz die bol staat van gezelligheid, met een heel hoog Oooh Jaaaa gehalte en gepresenteerd wordt door oergezellige en meeswingende QuizMaster.

    Welk team gaat winnen? Welk team mag aan het einde meezingen met “We are the champions” en de felbegeerde medailles in ontvangst nemen?

    Wij zorgen altijd voor een leuke aankleding en Oud-Hollands snoep op de team tafels.

    Al onze Quizzen zijn inclusief:

    • Altijd Vrolijke Quizmaster
    • Aankleding van de Locatie en Deelnemers
    • Oud-Hollands Snoep voor Iedereen
    • Spetterende Prijs voor de Winnaars
    • Officiële Prijsuitreiking
    • Plezier en Entertainment
    • Veel Verschillende Onderdelen
    • Eigen Inbreng Mogelijk

    Onze andere Quizzen zijn:

    • Ik hou van Holland Quiz
    • CarnavalQuiz
    • MuziekQuiz
    • Boer zoekt…….Gezellig bedrijf Quiz
    • 80`s 90`s en 00`s Quiz
    • Jongens tegen de Meisjes Quiz
    • Quiz op maat gemaakt


    Wacht niet meer langer en boek deze gezellige quiz op jullie gewenste datum en tijd. Vul voor meer informatie over dit uitje het aanvraagformulier in!  

    25 - 150 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een groepsuitje in Blokzijl. WegmetdeBaas helpt u bij het vinden naar de geschikt groepsuitjes in Blokzijl. Wij hebben de leukste aanbieders verzameld op 1 site en dus ook de aanbieders van groepsuitjes in Blokzijl. Van themafeesten tot theaterdiners en van actieve groepsuitjes tot relaxte bedrijfsuitjes in Blokzijl. Groepsuitjes zijn belangrijk voor het behouden en wellicht ook verbeteren van de sfeer en de saamhorigheid binnen een bedrijf. Het brengt collega's dichter bij elkaar omdat men samen is in een ontspannen sfeer. Groepsuitjes in Blokzijl zijn als het ware een investering in uw bedrijf. Ook ten tijden van de zogeheten crisis is het belangrijk om hierin te blijven investeren. Kijk daarom snel op WegmetdeBaas en laat u inspireren voor uw groepsuitjes in Blokzijl. Heeft u één of meerdere uitjes gevonden? Vraag dan direct informatie op bij deze aanbieders. Zij zullen spoedig contact met u opnemen.