Eten, Drinken & Feesten in Scheveningen

Filteren

Filters

Kerstuitje
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
89 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Totaalprogramma
  • Attracties en Entertainment
  • Eten en Drinken
  • Thema feesten
  • Plaats, regio of provincie: Scheveningen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Ben je op zoek naar de leukste en meest afwisselende Pubquiz? 
    Vol enthousiasme vernieuwen en verbeteren wij van Uitjes en Eten telkens weer onze super leuke PubQuiz.

    Super gezellige avond en ontspannen teamspel in pub sfeer. De Uitjes en Eten Pubquiz is een afwisseling van muziek, film, reclame, luister en kijkvragen met daarnaast uitdagende en hilarische pub spelen. Jullie vervelen je geen moment. Ontspanning en plezier gegarandeerd.

    Recensies
    Klanten die een uitje hebben gehad bij Uitjes en Eten geven hun uitje gemiddeld een 9,1! uit ruim 350+ recensies! 

    Wat is de Pubquiz ?

    • Kennis, muziek, doe, denk en plezierspelen in een pub sfeer
    • Spetterende afwisselende teamspelen
    • Een gezellige avond voor iedereen
    • Een geweldige quizmaster van Uitjes en Eten
    • De Pubquiz Trofee voor het winnende team

    Omschrijving programma
     
    De quizmaster van Uitjes en Eten ontvangt u in een gezellige pubsfeer. Teams van 5 tot 7 personen gaan de pub battle met elkaar aan. De PubQuiz is een afwisseling van vele doe- en denk vragen en opdrachten. Niet alleen zitten jullie aan tafel met jullie team, ook in de zaal zijn er uitdagende en hilarische spelen. De PubQuiz wordt gepresenteerd op een groot beeldscherm. Het is een quiz waar iedereen aan mee kan doen. Tijdens de Pubquiz wordt het geheugen getest en staat vooral samenwerking en plezier voorop. Welk team kan ook nog goed samenwerken en weet de meeste antwoorden? Het winnende team neemt de PubQuiz Trofee mee naar huis!

    Het Pubquiz uitje kan zowel met als zonder catering geboekt worden.

    Voorbeeld programma indeling Alle tijden zijn flexibel en passen wij waar mogelijk naar uw wensen aan. 
    17.00 - 17.30 Ontvangst 
    17.30 - 18.15 Eerste ronde PubQuiz
    18.15 - 18.45 Voorgerecht 
    18.45 - 19.45 Tweede ronde PubQuiz
    19.45 - 20.30 Hoofdgerecht 
    20.30 - 21.15 Laatste ronde PubQuiz
    21.15 - 22.00 Nagerecht en de prijsuitreiking

    Inclusief

    • Professionele begeleiding gedurende de gehele dag
    • Gebruik van alle benodigde materialen
    • USB met alle gemaakte foto’s
    • Trofee voor winnende team

    Wel de PubQuiz, maar geen 3 gangen diner? Geen probleem, vraag alsnog een offerte aan en geef het even aan in de opmerkingen.

    Ook Corona-proof of kies voor de Online PubQuiz!

    15 - 500 personen

    THEATER SPELSHOW (op maat voor uw organisatie) 

    Een unieke, persoonlijke show die echt over uw organisatie en medewerkers gaat!

     

    Quizvragen over uw organisatie, liedjes op maat over uw medewerkers, hilarische interactie met de zaal en twee topmuzikanten die de show extra laten swingen: met de Theater Spelshow van A-klasse cabaretier Sara Kroos maakt u er echt een unieke beleving van, waar men nog lang over na zal praten. 

     

    Na aanleiding van een uitgebreide vragenlijst en voorgesprekken, schrijft Sara de quizvragen, cabaretliedjes en interviews voor de show. Ter afwisseling van de onderdelen op maat, zijn er leuke prijzen te winnen met muziekquizzen (door live muzikanten!) en andere komische spellen. De Theater Spelshow kan op uw eigen locatie worden gehouden of wij kunnen assisteren bij het boeken van een theaterzaal. Deze voorstelling is geschikt vanaf 50 tot circa 300 mensen. Heeft u een grote organisatie en meerdere afdelingen? Wij werken met een staffelkorting wanneer u een aantal Theater Spelshows voor uw organisatie afneemt, waarbij Sara per afdeling op maat werkt. 

     

    De Theater Spelshow is op drie manieren inzetbaar: 

     

    1. Als onderdeel van uw bedrijfsfeest/bijeenkomst: 45 minuten tot 60 minuten. 

    De Theater Spelshow is een geweldig onderdeel van een bedrijfsuitje of personeelsfeest. Die ene medewerkers in het zonnetje zetten? Kijken wie de organisatie het beste kent? Hoe goed kennen de collega's elkaar eigenlijk? Een vreemde hobby? Sara wil er alles van weten. Alles kan en niets hoeft: van te voren wordt alles overlegd. 

     

    2. Als avondvullende (of middagvullende) show van ruim 1,5 uur exclusief pauze.  

    De Theater Spelshow kan ook het volledige bedrijfsuitje zijn: een avondvullende show op uw locatie of in een theater! Deze versie van de Theater Spelshow is de meest uitgebreide versie, waarbij uw medewerkers een volle avond theater krijgen, maar dan op maat! 

     

    3. Als komische afsluiting of intermezzo van uw bijeenkomst of symposium: 30 tot 60 minuten. 

    Deze versie van de Theater Spelshow is ook geschikt als het niet gaat om uw eigen medewerkers die elkaar kennen, maar bijvoorbeeld bij een bijeenkomst voor uw clientèle, een symposium of een jubileum/jaarafsluiting voor een breder publiek. U kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om Sara de dag te laten samenvatten in komische quizstijl en met liedjes op maat of als luchtig intermezzo tussen de bedrijven door: er zijn diverse manieren bespreekbaar. 

     

    Ons hele team staat voor u klaar!

    De Theater Spelshow kan overal worden gehouden, Sara werkt met twee topmuzikanten en heeft haar eigen technici mee, die ook op uw eigen locatie voor het decor en geluid kunnen zorgen. Vraag gerust naar de mogelijkheden, we denken graag met u mee.

    50 - 300 personen

    JOUW IDEALE BEDRIJFSUITJE, PERSONEELSFEEST, DINNERSHOW EN MAAK JOUW EVENT NOG COMPLETER MET TOP COMEDY 

    Comedy Events is de nr1 organisatie van Nederland op het gebied van comedy en cabaret. Met het grootste netwerk brengen wij de allerleukste comedians voor ieder moment.

    De comedians die optreden zijn bekend van o.a. De Lama's, Raymann is Laat, The Comedy Factory, BNN/VARA, Comedy Central, Lowlands, RTL en SBS. En daarbij zijn onze shows altijd onder leiding van de meest energieke Master of Ceremonies.

    Samen stappen we in het magische wereldje van echte stand-up comedy. Ideaal als dinnershow, reguliere line-up show of als fungedeelte tijdens jouw event. Daarnaast is Comedy Events ook de juiste organisatie voor het bedrijfsleven. Bedrijfsuitjes, personeelsfeesten, maatwerk of workshops en trainingen. Niets is ons te gek. 

    Hoe gaaf is het om samen te genieten van een echte comedyshow? Wij maken alles bespreekbaar en kunnen al jouw wensen realiseren.

    WORKSHOPS/TRAININGEN/COACHING

    Naast onze comedyshows verzorgen wij ook de meest leuke workshops en trainingen. Je ervaart hoe het is om een stand-up comedian te zijn. Maar ook onze workshops zijn zeer nuttig in het bedrijfsleven.

    Ontwikkel je zelfvertrouwen door voor een groep mensen te spreken. Ontdek wat jouw stijl is en lach vooral erg veel met en om je werkgever en collega's. Onze workshops zijn altijd onder leiding van een professionele comedian. Als geen ander weten wij hoe je iemand het beste kan coachen en trainen. 

    Het is mogelijk om in groepen te werken. 1 op 1 trainingen zijn ook zeer populair.

    2 UITJES TIJDENS 1 EVENT. CHECK SNEL DE MOGELIJKHEDEN

    Comedy Events geeft iedere organisatie de kans om 2 uitjes te kiezen tijdens 1 event. Je geniet van een professionele comedyshow en je mag daarnaast ook die toffe workshop beatbox of stand-up comedy volgen. Een professionele trainer neemt je mee in hun bijzondere wereld. Of wat dacht je van virtual reality? Racen tegen Max Verstappen, een ace slaan tegen Rafael Nadal of Roger Federer. Misschien gooi jij wel al jouw collega's van de baan met de perfecte strike.

    Wij maken het iedereen naar zijn of haar zin. Entertainment van de bovenste plank. 

    Wij kijken uit naar jouw enthousiasme.

    HUMOR BRENGT MENSEN SAMEN!

    15 - 3000 personen

    Workshops, teambuilding, feesten of een ontspannen bedrijfsuitje
    Madurodam Events biedt alles voor een leuke en actieve dag. Wat dacht je van de Madurodam Escape game. In Madurodam, dat staat voor waar een klein land groot in is, probeer jij met je team te ontsnappen. Een ver achterneefje van Hugo de Groot, die in Madurodam woont, is je gids. Hij neemt je mee het park in en aan de hand van allerlei opdrachten, ingewikkelde raadsels en cryptische clue's moet je de 5 letterige code van een cryptex zien te vinden, waarin de sleutel tot de escape zich bevindt. 

    Het is Hugo de Groot ooit gelukt spectaculair te ontsnappen in een boekenkist uit Slot Loevestein! Hoe gaan jullie het aanpakken? Lukt het jouw team als eerste de code te kraken, of zijn anderen jullie voor?!  Madurodam Events biedt alles voor een leuke en actieve dag. Naast de Madurodam Escape game hebben wij nog veel meer super leuke activiteiten om samen me je collega's te doen, informeer naar de mogelijkheden!

    Madurodam Events
    Op zoek naar een bijzondere locatie voor een bedrijfsfeest? Bij Madurodam Events is het mogelijk om een evenement te organiseren in moderne zalen met uitzicht over heel Nederland. Van 20 tot 1200 personen, van bedrijfsfeest tot congres, wij bieden altijd een uniek evenement op maat.

    Kom en zet jouw evenement kracht bij door dit te linken met één van de Grote Verhalen van Nederland. 
    Madurodam kiest ervoor de Grote Verhalen van Nederland op verschillende manieren te vertellen: met miniatuur, interactief of door een complete belevenis waarbij de bezoeker op een indringende manier wordt meegenomen.

    Capaciteit en sfeer
    Madurodam is met 7 moderne zalen en een capaciteit van 20 tot 1.200 personen de enige evenementenlocatie met een dekking door heel Nederland. De Haagse topattractie, in 1952 opgericht als levende herinnering aan oorlogsheld George Maduro én als fondsenwerver voor het goede doel, inspireert haar gasten dagelijks met de grote verhalen van Nederland. Leg een unieke link tussen jouw event, onze locatie en één van de vele verhalen waar Nederland groot in is. Zo maak je van jouw evenement ook een Nederlands hoogtepunt!

    MVO
    De netto-opbrengsten van Madurodam gaan via het Madurodam Kinderfonds naar goede doelen voor kinderen en jongeren, waardoor het ook nog eens maatschappelijk verantwoord is om je bedrijfsuitje bij Madurodam te organiseren.

    Culinair
    Van petit-fours tot borrelhapjes, van walking dinner tot uitgeserveerd viergangendiner of een aangeklede receptie, onze chef-kok bereidt het met zijn team met veel passie.

     Kortom bij Madurodam zijn alle ingrediënten aanwezig voor een geslaagde dag! Heel Nederland staat klaar voor uw organisatie!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in! 

    20 - 1200 personen

    Wil jij een Escape Room boeken in combinatie met een diner? Met het Escape Diner beleef je dé ultieme Escape Room aan tafel. Even lekker tafelen samen met je collega’s, vrienden of familie. En natuurlijk voor- of achteraf een overheerlijk etentje. Wie wil dat nu niet?

    The Mask – Escape Box
    Een vreemd pakket wordt tussen de gangen door afgeleverd. Jullie vinden in het pakketje een samenhang van knoppen, schakelaars en draden. Al snel krijgen jullie door dat dit niet zomaar een pakketje is, maar een bom die op scherp staat. Een videoverbinding onthult vervolgens wie deze creatie in elkaar gezet heeft. Een man die zichzelf “The Mask” noemt legt uit dat jullie de uitverkorenen zijn. Lukt het jullie om op tijd de bom te ontmantelen?

    • Een unieke verhaallijn met spannende Escape games, raadsels en puzzels.
    • Ontwikkeld door de makers van het NK-Escape Rooms.
    • Geschikt voor elke groepsgrootte.
    • Volledig begeleid en verzorgd.

    Samenwerken onder hoge tijdsdruk
    In teams gaan jullie de uitdaging van deze geschifte kunstenaar aan. Voelen jullie de zweetdruppels al? Met uitdagende puzzels en opdrachten ontdekken jullie stap voor stap wat er schuil gaat achter het masker van deze vreemde man. Weten jullie de bom uit te schakelen voordat de tijd op is, of zal The Mask zegen vieren?

    Tijdsduur: 3,5 uur.
    Prijs: 
    €29,50 p.p.
    Groepsgrootte: vanaf 5 personen. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.

    5 - 1000 personen

    In het VR Diner combineren jullie dé eindeloze mogelijkheden van Virtual Reality met een overheerlijk 3-gangenmenu. Dé ideale combinatie, toch? Werk intensief samen met je gezelschap, terwijl een gevaarlijke Virtual Reality bom dreigt te ontploffen. Het VR Diner bezit alle ingrediënten voor een ouderwets gezellige avond!

    Laat je niet omverblazen tijdens het VR Diner!
    Het restaurant is door jullie uitgekozen. Het afgesproken tijdstip nadert. Dit belooft een ouderwets gezellige avond te worden, toch? ‘’Moet ik het gele draadje doorknippen?!! Ja of nee? Jaaaa?? Verdorie, de timer begint sneller te tikken!! Dit was de verkeerde keuze..’’

    Maken jullie wél de juiste keuzes tijdens het VR Diner? Even tijdens het eten door een heuse Virtual Reality bom ontmantelen.. Het VR Diner is sensationeel en gezellig, maar bovenal dé ideale teambuilding activiteit. Onze tip: laat je niet omverblazen tijdens het VR Diner!

    • Wij serveren Virtual Reality op jullie bord!
    • Geschikt voor ieder gezelschap en iedere groepsgrootte.
    • Altijd onder begeleiding van VR-experts.
    • Ontwikkeld door de makers van het NK-Escape Rooms.
    • De Virtual Reality activiteit kan voor het diner, tijdens het diner én na het diner gespeeld worden. Wij adviseren om dit zoveel mogelijk gescheiden te houden, zodat jullie optimaal van beide kunnen genieten!

    Tijdsduur: 3,5 uur.
    Prijs: 
    vanaf €29,50 p.p. (exclusief diner).
    Groepsgrootte: 
    vanaf 15 personen. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.

    15 - 1000 personen

    Dit is een coronaproof bedrijfsuitje!

    ABC Events zet de boel op stelten voor u en uw gezelschap. Hoe we dit doen? Door alles uit de kast te halen. Voordat de deelnemers van de spelshow quiz arriveren wordt er een complete studio opgebouwd met quizdesks (maximaal 8), videoscherm, projector, geluidsinstallatie en aankleding. Als alles gereed is en getest, zullen de deelnemers arriveren. Geen spelshow quiz waarbij u slechts een plek op de tribune heeft, maar een show waaraan iedereen kan deelnemen.

    Dan begint de show, met geluid en een videofragment waarbij iedereen de begintune van het welbekende "Ik Hou van Holland lied" hoort en probeert mee te zingen. De teams kunnen door middel van het goed beantwoorden van vragen, punten verdienen. Zo testen wij de kennis over de Nederlandse taal, de Nederlandse muziek, Nederlandse uitvindingen en nog heel veel meer.
    Ook is het mogelijk eigen quizvragen aan te leveren.

    Dit knallende evenement bevat de volgende items:
    - Ontvangst met koffie/thee en een oer-Hollandse lekkernij
    - Opbouw van de "TV Studio"
    - Aankleding van de zaal/ruimte
    - Spelshowdesks voor ieder team
    - Diverse spelshowrondes (sommige met geluidsfragmenten)
    - Een DJ met professionele geluidsinstallatie
    - Een Spelshow host
    - Technische dienst ter ondersteuning en controle
    - Groepsfoto
    - Prijsuitreiking met typisch Hollandse prijzen.

    Coronaproof:
    Doordat er kleinere groepen worden gemaakt, is het altijd mogelijk om 1,5 meter afstand te houden. Zelfs in de voertuigen, met behulp van een plexiglas plaat! Al onze evenementen zullen starten met een korte anti-pandemie-training. Hierbij zult u op ludieke wijze uitleg krijgen over handen wassen, mondkapjes op- en afdoen en afstand houden van elkaar.

    Voor meer informatie en- of vragen, vul het onderstaand formulier in!

    20 - 1000 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Maak kennis met de Empire City Dinner Game van Holland Tour Guides. Een hypermodern, virtueel GPS spel, in combinatie met een overheerlijk 3-gangen diner, waarbij u drie verschillende restaurants aandoet. U kunt kiezen voor het Empire City straten spel of het misdaadspel, genaamd crime city dinner game. Bent u er klaar voor? Uiteraard Coronaproof!

    Hoe werkt het Empire City spel?
    U bent de manager van een vastgoedkantoor met één duidelijke opdracht: zoveel mogelijk panden in uw portefeuille krijgen. Is uw team slimmer en sneller dan de concurrentie dan zal uw bankrekening het snelste groeien. Bent u de Donald Trump van de Lage Landen?

    U en uw teamleden krijgen meerdere GPS tablets en portofoons mee. Op uw tablets ziet u een plattegrond van de stad, waarop u uzelf, uw teamgenoten, de concurrentie, de gebouwen en nog vele extra’s ziet verschijnen. Door gebouwen in te sluiten komen deze in uw portefeuille, maar let op! Als de tegenstander u insluit stelen ze geld van uw rekening. Wie het laatst lacht, lacht het best!

    Deze variant is de ideale combinatie van spel en ontspanning, want wij zorgen ervoor dat u niet met een lege maag naar huis gaat. Ondertussen kunt u al uw energie kwijt tijdens dit spannende spel, dat wij halverwege zullen onderbreken om te genieten van een voortreffelijk hoofdgerecht. We sluiten de avond af met een feestelijke prijsuitreiking en een heerlijk nagerecht. Wat wenst u nog meer?

    Programma-indicatie:
    18.00 - 19.00 Voorgerecht
    19.00 - 20.00 Empire City Dinner Game deel 1
    20.00 - 21.00 Hoofdgerecht
    21.00 - 22.00 Empire City Dinner Game deel 2
    22.00 - 22.30 Nagerecht

    Inclusief:
    - Professionele begeleiding
    - Uitgebreid 3-gangen diner in 3 restaurants naar keuze
    - GPS tablets
    - Portofoons
    - Teambuilding, leuk als bedrijfsuitje
    - Leuke prijs voor het beste team
    - Te boeken op uw gewenste avond!

    Prijs:
    12 - 19 personen € 57,50 p.p. excl. BTW
    20 - > personen € 54,50 p.p. excl. BTW

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    12 - 500 personen
    Virtual Reality Moordspel Diner, lossen jullie het mysterie op?   Jouw gezelschap wordt gastvrij ontvangen en welkom geheten met een drankje.. Jullie zitten amper aan tafel als er plotseling blijkt dat er een misdrijf heeft plaatsgevonden, onder jullie ogen!  

    Wat staat je te wachten tijdens het VR Moordspel Diner?   Op klaarlichte dag wordt een rijke hoteleigenaar dood aangetroffen! Vermoord in zijn eigen hotel! Wie heeft deze brute moord op zijn/haar geweten, waarom en hoe is het gebeurd?! Stap in een virtuele wereld om aanwijzingen te vinden, los pittige raadsels op en ontrafel het mysterie!   Aan het einde van het diner komt de waarheid naar boven. Jullie antwoorden worden tegen het licht gehouden en de winnende teams ontvangen een toepasselijk cadeau. Dankzij jullie is de virtuele wereld weer een stukje veiliger geworden.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
    Nieuwsgierig naar meer van onze spannende teambuilding activiteiten? Klik op het tabblad andere activiteiten van dit bedrijf voor nog veel meer activiteiten. zoals onder andere; Moorddiner, Help! De directeur is ontvoerd, Escape in the city,
    6 - 5000 personen

    Back to the 90s!
    In dit opzwepende spel vol herkenning en herinneringen nemen wij je mee terug naar de tijd waarin internet en mobiele telefoons nog maar net aan hun opmars begonnen. Flippo’s en Furbies veroverden de wereld. Half Nederland stond massaal te hakken in aussie en alle tienermeisjes waren verliefd op Nick van de Backstreet Boys.

    Inhoud
    In teams ga je onderling de strijd aan in een Nineties Nieuwsquiz, Het Rad van Fortuin, een spetterende 90s Karaoke Battle en nog veel meer! Naast het spannende spelelement staat deze heerlijke ‘trip down memory lane’ ook garant voor een avond (of middag) vol plezier, positiviteit en saamhorigheid. We komen allemaal ergens anders vandaan maar de 90s verbinden ons.

    Voor wie
    Uitermate geschikt voor personeelsuitjes, bedrijfsfeesten en incentives. Voor de Belgen is er een Vlaamse versie beschikbaar.
     
    Arrangementen
    U kunt kiezen uit de volgende arrangementen:

    -Het 90s Nostalgia Quiz Arrangement (3 uur)
    -Het 90s Nostalgia Dinerspel (Quiz+3 gangendiner)
    -Een complete 90s Nostalgia Feestavond (vanaf 4 uur)

    NIEUW! - CHRISTMAS EDITION
    Santa Clause is Coming to Town! Nu ook te boeken een 90s Quiz Kersteditie. Ideaal in combinatie met een Diner,
    -90s Quiz - Kersteditie

    Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    15 - 2000 personen

    Speel met Holland Tour Guides het beroemde tv-spel 'ik hou van holland'. Speel dit avondarrangement met aansluitend een heerlijk 3-gangen diner. Uiteraard Coronaproof!

    Helaas kunnen wij niet de bekende namen als Linda de Mol, Jeroen van Koningsbrugge of Guus Meeuwis als presentatrice of team captain laten opdraven, maar wij bieden u wel minstens zoveel lol met onze profesionele quizmasters!

    Test uw algemene kennis op het gebied van alles wat met Nederland te maken heeft: herken de grootste hits van Nederland als Huilen Is Voor Jou Te Laat, Una Paloma Blanca of Hier Aan De Kust en natuurlijk Ik Hou Van Holland!

    Kunt u BN-ers uitbeelden zonder hun namen te noemen? En hoeveel Nederlanders genieten eigenlijk het liefst ochtendsex dan vrijen in de avond?

    En weet u wat het allemaal extra leuk maakt? Naast het feit dat u de felbegeerde Hou Van Holland Hoofdprijs kunt winnen, schuift u na het spel aan aan tafel voor een overheerlijk driegangen diner!  Hollandse Pot? Wie zal het zeggen...? 

    • Inclusief: 
      - Quizmaster
    • - Uitgebreid 3 gangen diner
    • - Decor
    • - Rad
    • - Kostuums en attributen
    • - Leuke prijs voor het winnende team
    • - Locatie


    Prijs:
    10 - 14 personen € 53,50 p.p. excl. BTW
    15 - 29 personen € 51,50 p.p. excl. BTW
    30 - > personen € 49,50 p.p. excl. BTW

    Bezorgkosten:
    Indien u het programma wenst op een locatie buiten de Randstad, Noord Brabant of Limburg werken wij met een bezorgkosten afhankelijk van de voorkeurslocatie. Deze kosten vermelden wij in het vrijblijvende voorstel en zijn vanaf € 100,00 excl. BTW. Daarnaast hanteren wij een minimum van 15 deelnemers.

    Optioneel:
    Niet telkens uw knip hoeven trekken om uw drankje af te rekenen? Voor € 7,50 per persoon per uur (excl. BTW) kunt u gebruikmaken van het drankarrangement, waarbij u onbeperkt kunt genieten van bier, fris, huiswijn, koffie en thee. En…zo komt u ook achteraf niet voor verrassingen te staan!

    10 - 500 personen

    Energize Your Team! (Indoor & Outdoor)

    De leukste ‘Energizers’ om je team mee op te laden…
    Verras jouw collega's met originele activiteiten, ga samen lachen om vervolgens het jaar vol energie af te sluiten of natuurlijk te beginnen...

    Wat is een energizer?
    Een energizer is een korte actieve teamactiviteit die bij ons meestal tussen de 30 en 60 minuten duurt.
    Het draait hierbij om activiteiten die gasten vooraf niet verwachten, plezier maken en lachen.

    Online en offline
    Wij hebben energizers die tijdens live events georganiseerd kunnen worden, maar ook opties voor online evenementen. Moet je een online evenement organiseren in zoom of teams en ben je bang dat de energie bij de kijkers teveel inzakt? Wij adviseren je graag hoe je er voor kan zorgen dat het publiek er bij blijft en ook na een online sessie enthousiast de computer afsluit...

    Wanneer organiseer je een energizer?
    Energizers zijn op allerlei momenten en voor allerei soorten evenementen geschikt. Van een kick-off meeting tot een sales meeting tot een standaard bedrijfsuitje of kerstfeest.

    Wij adviseren altijd energizers te organiseren op die momenten dat het extra energie gewenst is of om het ijs te breken. Dus bijvoorbeeld aan het begin van de vergadering of juist aan het einde van de dag.

    Maar energizers zijn ook heel geschikt voor een ochtendsessie na een feestavond. Zeker nu met corona. Feestavonden lijken misschien te stoppen om 00.00 uur, maar dat hoeft niet. Om 7.00/8.00 uur 's ochtends kunnen we gewoon verder met een echte 'Morning Disco' inclusief DJ, Glowsticks, dansvloer, etc.

    Wat voor energizers organiseren jullie
    Er zijn vele energizers mogelijk, maar wij geven de voorkeur aan (licht) actieve sessies zoals:

    • A Sunrise Disco Party
    • Silent Disco Hit Bingo
    • Boxing clinic
    • Haka clinic
    • En meer...

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    50 - 1000 personen

    Bij deze formule kunt u verschillende gerechten bij verschillende restaurants proeven! En tussendoor leert u veel over de leukste stad van jullie keuze! Zo maakt u na elke gang een wandeling waarbij u verschillende bezienswaardigheden tegenkomt en uiteraard weet de gids ook allerlei leuke anekdotes te vertellen. Uiteraard Coronaproof!

    Een perfecte combinatie van wandelen en eten. Wat wilt u nog meer?!

    Programma-indicatie:
     *
    18.00 - 19.00 Voorgerecht
    19.00 - 20.00 Rondleiding
    20.00 - 21.00 Hoofdgerecht
    21.00 - 22.00 Rondleiding
    22.00 - 22.30 Nagerecht

    * in kleinere steden worden beide rondleidingen met 15 minuten ingekort.

    Prijs:
    10 - 14 personen € 59,50 p.p. excl. BTW
    15 - 29 personen € 56,50 p.p. excl. BTW
    30 - > personen € 53,50 p.p. excl. BTW

    Wilt u een Walking Dinner boeken in een andere Nederlandse of Vlaamse stad? Dit arrangement is te boeken in maarliefst 46 steden! Neem gerust contact met ons op.

    Optioneel:
    Niet telkens uw knip hoeven trekken om uw drankje af te rekenen? Voor € 7,50 per persoon per uur (excl. BTW) kunt u gebruikmaken van het drankarrangement, waarbij u onbeperkt kunt genieten van bier, fris, huiswijn, koffie en thee. En…zo komt u ook achteraf niet voor verrassingen te staan!

    Komt u niet aan het minimale aantal deelnemers? Als u bereid bent voor het minimale aantal te betalen, kunt u ook gewoon voor minder personen boeken!

    10 - 500 personen

    Tijdens het ranking the stars diner van Holland Tour Guides gaat u in teamverband uw vriendenkring of collega's eens goed onderzoeken op de meest ludieke geheimen en smikkelt u van een fantastisch 3-gangen diner. Uiteraard Coronaproof!

    Een paar dagen voordat u bij elkaar komt, sturen we u een vragenlijst op, met een paar grappige vragen in de hoop op een paar onthullende antwoorden. Zo komen we iets meer over iedereen te weten en kunnen we dit spelprogramma's in volle vaart beginnen.

    Uw gezelschap wordt verdeeld in kleine teams en vervolgens gaat elk team proberen een zo goed mogelijke inschatting of ranking te maken. Wie begaat de meeste flaters? Wie is de grootste praatjesmaker? En wie is de meest ideale schoonzoon/dochter? Ongetwijfeld gaat dit een aantal verrassingen opleveren, maar uiteraard krijgt u van ons de gelegenheid om uzelf te verdedigen!

    Het team dat de beste inschattingen over de andere deelnemers heeft gemaakt, ontvangt van onze spelleider de enige echte Ranking The Stars hoofdprijs. Mocht uw team niet erg op dreef zijn dan beleeft u alsnog een uitstekende avond, want de culinaire hoogstandjes van de chef zullen u zeker niet teleurstellen!

    Inclusief: 

    • - Een enthousiaste quizmaster
    • - Een uitgebreid 3 gangen diner
    • - Toplocatie in centrum van de stad
    • - Een Ranking The Stars hoofdprijs voor de winnaars

    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Prijs:
    10 - 14 personen € 53,50 p.p. excl. BTW
    15 - 29 personen € 51,50 p.p. excl. BTW
    30 - > personen € 49,50 p.p. excl. BTW

    Handige tip: 
    Niet telkens uw knip hoeven trekken om uw drankje af te rekenen? Voor € 7,50 per persoon per uur (excl. BTW) kunt u gebruikmaken van het drankarrangement, waarbij u onbeperkt kunt genieten van bier, fris, huiswijn, koffie en thee. Zo komt u ook achteraf niet voor verrassingen te staan!

    Komt u niet aan het minimale aantal deelnemers? Als u bereid bent voor het minimale aantal te betalen, kunt u ook gewoon voor minder personen boeken!

    10 - 500 personen

    De basis van de activiteiten van TVworkshop is dat je zelf de “crew” bent. Dus camera, licht, geluid, regie, productie en al het acteerwerk doe je helemaal zelf. Onze ervaren film- en televisiemakers begeleiden je bij dit proces.

    Wat gaan we maken?
    Een commercial! Van brainstormsessie over het script tot de complete uitvoering. Dit is een stukje teambuilding zonder dat dit woord zal vallen. Maar bovenal is het gewoon leuk, hilarisch, spannend en gezellig als we de workshop in een paar woorden samenvatten.

    Zo ziet de workshop eruit:
    We beginnen met een spetterende intro voor de hele groep. Vervolgens gaan we van start in kleine groepen van gemiddeld 12 personen met een brainstormsessie (45 minuten). Als resultaat komt hier het script uit. Nu is het tijd om iedereen een taak te geven. Camera, licht, geluid, regie, runner, acteurs en actrices, iedereen doet mee! De teamleiders geven iedereen een korte uitleg wat te doen op de set. Het kan beginnen! We gaan draaien. De laatste scène staat erop en …”it’s a wrap”. Nu is het tijd voor de Grande Première. De beste film wint de felbegeerde Oscar!

    Naast de leuke commercial maken hebben we nog meer in petto:
    *Lipdub maken
    *Speelfilm maken
    *Soap maken
    *Videoclip maken

    Superleuk team evenement! Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in.

    10 - 300 personen

    Over deze pagina

    Bedrijfsuitjes organiseren in Scheveningen begint bij WegmetdeBaas.nl. Of u nu op zoek bent naar actieve bedrijfsuitjes, teamuitjes of workshops: op WegmetdeBaas vindt u altijd het bedrijfsuitje dat u zoekt. Uiteraard zijn de uitjes Coronaproof! Om de zoekresultaten te verfijnen, kunt u gebruik maken van "Uitgebreid Zoeken" links op de site. Hier kunt u uw regio invoeren, rubrieken kiezen, en het aantal personen opgeven om direct de meeste passende uitjes te bekijken!