Relaxmobiel op locatie
De Relaxmobiel van Vital Forest is een ontspannen activiteit op jouw locatie/evenement en een geweldig cadeau voor iedereen!
De krachtige combinatie van massage en mooie thema’s met natuurbeelden, geluiden en geuren zorgen voor een effectief en onvergetelijk ontspanmoment.
✓ Eén ontspansessie duurt 15 minuten.
✓ Tijdens een ontspansessie in de Relaxmobiel worden al je zintuigen geprikkeld om te ontspannen. Je kiest eerst een thema en beleeft vervolgens bijvoorbeeld een boswandeling, ruikt een door jou gekozen seizoensgeur en geniet bij de openhaard van een lekkere massage.
✓ Na afloop van de ontspansessie heb je meer energie, ben je relaxed en kan je er weer tegenaan!
ONTSPAN & HERSTEL in de Relaxmobiel van Vital Forest!
Geniet van een lekkere massage en de kracht van mooie natuurbeelden, geluiden en zelfs rustgevende seizoensgeuren! In 15 minuten ontdek je het belang van een ontspanmoment op de (werk)dag, doordat je direct de effecten ervaart.
GENIETEN VAN EEN LEKKERE MASSAGE
De Relaxmobiel bevat een luxe massagestoel. Start met één druk op de knop een massage en ervaar direct de voordelen van soepelere spieren en een betere bloedsdoorloop.
BELEEF UNIEKE THEMA’S
Vital Forest maakt elk seizoen natuurbeelden en geluiden van mooie locaties. In de Relaxmobiel beleef je bijvoorbeeld een mooie vlindervallei met een frisse lentegeur of een mooie Zomerse wandeling door de Leenderheide met citrusgeur.
ERVAAR DE VOORDELEN VAN AROMATHERAPIE
Elk thema is gekoppeld aan een etherische seizoensgeur. Geniet bijvoorbeeld van een verfrissende lentegeur met grapefruit en lavendel, de zomercitrus of de warme geur van kaneel en dennen.
Prijs: De prijs van de Relaxmobiel op locatie is afhankelijk van het aantal dagen en de totale afstand. De afstand wordt berekend vanaf Arendonk BE (2370) of Alphen aan den Rijn (2408NK).
Vul voor een vrijblijvende offerte, meer informatie of voor vragen onderstaand aanvraagformulier in.
Wij zijn verheugd om jou te kunnen helpen bij het organiseren van een spannende en interactieve quizavond vol met oer-Hollandse gezelligheid.
Onze Gek op Holland Quiz zal jullie uitdagen met vragen over de Nederlandse cultuur, tradities, muziekfragmenten raden en meer... Maar dat is niet alles!
Om het spel nog dynamischer te maken, werken we met een geavanceerd buzzer systeem. Elk team krijgt zijn eigen buzzer, waarmee de teamleden kunnen buzzen om als eerste te reageren op de open vragen, of op het juiste antwoord te drukken bij de meerkeuze vragen. Dit zorgt voor een competitieve sfeer en voegt een extra dimensie toe aan de quizervaring. Met één druk op de knop kunnen de teams hun kennis en snelheid bewijzen terwijl ze strijden om de titel van "Ultieme Holland Kenners".
Onze professionele quizmaster zal de avond in goede banen leiden en de teams begeleiden tijdens de quiz. Hij zal de vragen stellen en zorgen voor een vlotte en vermakelijke spelervaring voor alle deelnemers. Naast het buzzer systeem en de quizmaster, zorgen wij ook voor alle benodigde audiovisuele apparatuur, inclusief geluidssysteem enprojectiescherm om ervoor te zorgen dat jullie quizavond een groot succes wordt.
Aan het einde van de quiz wordt het winnende team bekend gemaakt en wordt de Most Event Hoofdprijs uitgereikt aan de Ultieme Holland Kenners! Neem jij de prijs mee naar huis?
We All Love the 90s & 00s! Toch?
Precies om deze reden hebben we de beste herinneringen uit deze 2 tijdperken gebundeld in 1 grote FunQuiz. Wat komt er eigenlijk níet voorbij in deze hilarische groepsactiviteit? De Ketchup Song, Jody Bernal, "Hij was een beetje dom", Captain Jack, Dj Paul Elstak , Britney Spears, Flippo's, Pokémon, Friends & de Backstreet Boys....het zit er toch echt allemaal in.
Inhoud
Verdeeld in teams in een compleet in 90s/00s stijl versierde ruimte gaan jullie onderling de strijd met elkaar aan in originele Quizrondes & Spelonderdelen. Ons ubergezellige presentatieteam praat de boel aan elkaar en maakt er een feestje van. Wie worden de ultieme 90s/00s kenners van jullie gezelschap? Dat blijft spannend tot na de spetterende finaleronde. Hoe dat in zijn werk gaat houden we nog even geheim, maar de teams moeten er flink voor aan de bak. Memorabel wordt het zeker :)
Boek je dit uitje, dan boek je gezelligheid, lol en verbroedering.
Voor wie
Uitermate geschikt voor teambuildings, personeelsuitjes, bedrijfsfeesten en incentives. Voor de Belgen is er een Vlaamse versie beschikbaar.
Arrangementen
U kunt de quiz boeken bij u op eigen locatie of een aanvraag doen voor een voorstel in combinatie met een heerlijk diner op een externe horeca locatie.
Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.
Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Movie Event en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte speelfilms!
De groep wordt opgesplitst in teams, die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en een cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.
In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip), Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films.
Aan het eind van de dag worden de films plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste acteur, actrice en beste film. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!
Het Movie Event is een ludiek en verrassend event met de films als blijvend aandenken aan deze dag.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Het doel van deze quiz? Dat de deelnemers een quiz krijgen met de juiste wow-factor! De quiz heeft een hoog entertainmentgehalte; ze laten u van minuut één tot het einde lachen, strijden, meezingen en huiveren.
De gasten worden 1,5 uur geanimeerd met 40 quizvragen, interactieve opdrachten, vragen gesteld door BN-ers en vele andere leuke spelelementen. Het gaat ons erom dat het niet een saaie kennisquiz wordt, maar dat het vermaakt en uitdaagt, competitiedrang teweegbrengt, er veel interactie is tussen onze ervaren quizmasters en alle deelnemers, dat er verbazing is en dat er veel gelachen wordt. Ga jij voor de WOW-factor?
De ervaren quizmasters presenteerden al honderden quizzen in het Nederlands, Engels, Duits en Frans. We kunnen zelfs in 2 talen de quiz doen en uiteraard maken we de quiz persoonlijk op maat met vragen over het personeel of het bedrijf.
Tijdens het ranking the stars diner van Holland Tour Guides gaat u in teamverband uw vriendenkring of collega's eens goed onderzoeken op de meest ludieke geheimen en smikkelt u van een fantastisch 3-gangen diner.
Een paar dagen voordat u bij elkaar komt, sturen we u een vragenlijst op, met een paar grappige vragen in de hoop op een paar onthullende antwoorden. Zo komen we iets meer over iedereen te weten en kunnen we dit spelprogramma's in volle vaart beginnen.
Uw gezelschap wordt verdeeld in kleine teams en vervolgens gaat elk team proberen een zo goed mogelijke inschatting of ranking te maken. Wie begaat de meeste flaters? Wie is de grootste praatjesmaker? En wie is de meest ideale schoonzoon/dochter? Ongetwijfeld gaat dit een aantal verrassingen opleveren, maar uiteraard krijgt u van ons de gelegenheid om uzelf te verdedigen!
Het team dat de beste inschattingen over de andere deelnemers heeft gemaakt, ontvangt van onze spelleider de enige echte Ranking The Stars hoofdprijs. Mocht uw team niet erg op dreef zijn dan beleeft u alsnog een uitstekende avond, want de culinaire hoogstandjes van de chef zullen u zeker niet teleurstellen!
Inclusief:
- Een enthousiaste quizmaster
- Een uitgebreid 3 gangen diner
- Toplocatie in centrum van de stad
- Een Ranking The Stars hoofdprijs voor de winnaars
- Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!
Prijs:
10 - 19 personen € 69,50 p.p. excl. BTW
20 - 29 personen € 64,50 p.p. excl. BTW
30 - 39 personen € 62,50 p.p. excl. BTW
Vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW
Handige tip:
Niet telkens uw knip hoeven trekken om uw drankje af te rekenen? Voor € 12,50 per persoon per uur (excl. BTW) kunt u gebruikmaken van het drankarrangement, waarbij u onbeperkt kunt genieten van bier, fris, huiswijn, koffie en thee. Zo komt u ook achteraf niet voor verrassingen te staan!
Komt u niet aan het minimale aantal deelnemers? Als u bereid bent voor het minimale aantal te betalen, kunt u ook gewoon voor minder personen boeken!
Ik Hou van Holland, Het landje aan de Zuiderzee!
Houden jullie van een feestje?
Wij zeker wel, daarom houden we ook van een "Ik Hou van Holland" Quiz en komen geheel in stijl gekleed in rood-wit-blauw en oranje.
Wij zorgen voor een leuke aankleding van alle teams bij deze quiz, leuk voor de foto`s
Na de indeling van de teams kiezen jullie een Teamcaptain.
De Teamcaptain wordt extra feestelijk aangekleed voor de Ik Hou van Holland Quiz.
Onze Quizmaster maakt er een gezellige boel van, net zoals Linda de Mol. Onder het genot van Gratis Oud-Hollands snoep komen er
alllerlei verschillende onderdelen van de tv hit “Ik hou van Holland” voorbij inclusief het "Ik Hou van Holland" Rad
Welk team mag een slinger geven aan het "Ik Hou van Holland" Rad in de finale?
Welk team mag onder luid gejuich naar voren komen voor de prijsuitreiking?
We weten het na een Quiz vol met leuke spellen, muziek en vragenrondes.
Boek nu deze Ik Hou van Holland Quiz voor het allerleukste bedrijfsfeest en bel of mail met Simona voor meer informatie.
Al onze quizzen zijn inclusief:
Vul voor meer informatie over dit bedrijfsuitje kunt u het aanvraagformulier invullen!
Wandel, klik en ontdek!
Ontdek de stad op een originele manier en word uitgedaagd met leuke teamopdrachten.
Onze begeleider overhandigt jullie een routebeschrijving, opdrachten en de altijd leuke tussendoorklikjes. Met de Uitjes en Eten app gaan jullie op pad en volgen de routebeschrijving door de stad. Zoek, vind, doe en klik de opdrachten. Tussentijds zijn er onder leiding van de Uitjes en Eten begeleider enkele verrassende teamopdrachten. Welk team maakt de juiste en meest originele foto’s? Wij zijn benieuwd naar jullie creativiteit!
Het beste team verdient de felbegeerde Bikken en Klikken Trofee!
Also available in English!
Hoe zal de dag eruit zien? (tijden kunnen naar wens aangepast worden)
15.00 – 15.15 Ontvangst met uitleg programma
15.15 – 17.45 Bikken en Klikken
17.45 – 18.00 Afsluiting met de prijsuitreiking
Maak jullie uitje compleet met deze optionele extra's:
Binnen één werkdag een offerte!
Heb je vragen of ben je geïnteresseerd? Vraag dan gerust een vrijblijvende offerte aan: wij helpen je graag verder! Onze programma's kunnen volledig naar jullie wens ingericht worden. Wij organiseren uitjes en teamuitstapjes door heel Nederland. Vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte.
Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
Wij maken blij! Groepen die een uitje hebben gehad bij Uitjes en Eten geven hun uitje gemiddeld 4,9 van de 5 sterren! uit ruim 200+ Google beoordelingen! Benieuwd naar de ervaringen van deze groepen? Bekijk hier onze Google reviews!
Vanaf 15 tot 1500 personen. Ideaal voor iedere groep, écht iedereen kan meedoen met Bikken en Klikken!
Ja! Wij willen echt eens iets uitbundigs doen met ons team! En wat is nou leuker dan lekker onbevangen met z'n allen zingen? SingIt! The Battle is een wedstrijd waarin teams met elkaar de strijd aan gaan in een spannende zangcompetitie. Doen jullie mee?
In meerdere spelrondes met verschillende opdrachten krijgen de teams de kans om hun zangtalenten aan te boren en te presenteren. Jullie kiezen uit verschillende bekende liedjes die jullie als groep of als duo ten gehore brengen. En natuurlijk doen jullie je uiterste best om de act zo groots mogelijk neer te zetten! Hierbij kunnen jullie gebruik maken van ons atelier, wat gevuld is met leuke en gekke kleding, pruiken, hoeden en props. Jullie kleden de act zelf aan, inclusief achtergrondkoor en dansers. Een komische jury van acteurs van InspirationCompany deelt punten uit voor de verschillende rondes. SingIt The Battle sluit af met een groot finalenummer en een prijsuitreiking voor het beste team.
SingIt! The Battle is voor iedereen een fantastische teambuildingsactiviteit en staat garant voor ontzettend veel plezier. Je hoeft niet mooi of goed te kunnen zingen, iedereen kan meedoen!
Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!
Dé Indoor Escape Quiz
Het Escape Diner is een uitdagend, verrassend en spannend spel voor collega's/vrienden. Bij het Escape Diner worden uitdagende puzzels en cryptische aanwijzingen om te 'ontsnappen' overgoten met een heerlijk quiz-sausje. Tussen de rondes door kunnen jullie genieten van een heerlijk 3-gangen diner! Welk team weet uiteindelijk als 1e de kluis te openen?
Wat is het Escape Diner?
Omschrijving programma
In de 1e ronde worden twee teamgenoten met handboeien vastgeketend. Welk team kraakt als eerste de codes van de cijfersloten en heeft alle handboeien weer vrij? Wie herkent vervolgens de hints in de diverse quizvragen. Lukt het de om met de puzzels de cryptex te openen? Welk team verzamelt de meeste secret keys? Samenwerken, inventiviteit en slim zijn, dat is waar het allemaal om draait.
Welk team heeft de meeste tijd gewonnen voor het finale spel? Het uiteindelijke winnende team opent als eerste de kluis met daarin de Escape Diner Trofee. Een onvergetelijk en uniek dinerspel. Kunnen jullie de spanning aan?
Hoe zal de avond eruit zien? (Dit is een voorbeeld progamma, dit kan naar wens aangepast worden)
17.00 - 17.15 uur Ontvangst en uitleg programma
17.15 - 18.00 uur Eerste ronde Escape Diner
18.00 - 18.30 uur Tijd voor het voorgerecht
18.30 - 19.30 uur Tweede ronde Escape Diner
19.30 - 20.15 uur Tijd voor het hoofdgerecht
20.15 - 20.45 uur Finaleronde Escape Diner
20.45 - 21.15 uur Nagerecht met afsluiting en prijsuitreiking
Of kies voor een andere cateringsvorm:
Escape Diner is inclusief
Binnen één werkdag een offerte!
Heb je vragen of ben je geïnteresseerd? Vraag dan gerust een vrijblijvende offerte aan: wij helpen je graag verder! Onze programma's kunnen volledig naar jullie wens ingericht worden. Wij organiseren uitjes en teamuitstapjes door heel Nederland. Vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte.
Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
Wij maken blij! Groepen die een uitje hebben gehad bij Uitjes en Eten geven hun uitje gemiddeld 4,9 van de 5 sterren! uit ruim 200+ Google beoordelingen! Benieuwd naar de ervaringen van deze groepen? Bekijk hier onze Google reviews!
Vanaf 15 tot 1500 personen. Ideaal voor iedere groep, ervaar de Escape Room aan tafel met Escape Diner!
Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen.
Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.
Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.
Zie hieronder de mogelijkheden:
- 60’s & 70’s
- 80’s & 90’s
- 2000 tot nu
- Nederpop
- Divers
Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster.
Inclusief:
- Popquiz
- Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
- 3-gangen diner
- Locatiehuur
- Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!
Voor minder deelnemers reserveren?
Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.
Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!
Prijs:
10 - 19 personen: €69,50 p.p. excl. BTW
20 - 29 personen: €64,50 p.p. excl. BTW
30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW
Tadaa! Laat de deelnemers samenwerken, communiceren, balanceren en presenteren.
Je leert je de andere kant van je collega’s kennen op een manier die verrassend, spannend en speels is. Zonder het door te hebben wordt je grenzen over geholpen waarvan je vooraf niet dacht dat je ze zou durven nemen. Zowel letterlijk als figuurlijk vertrouw je erop dat je collega’s je niet zullen laten vallen! Je geeft vertrouwen en krijgt vertrouwen op terreinen die nog onontgonnen gebied waren maar o zo zinvol in de dagelijkse omgang met elkaar.
Samen werk je toe naar een eindresultaat waar nog lang over na gesproken zal worden. Niet alleen omdat het spetterend, leuk, verrassend en humorvol was. Maar juist ook omdat je dingen hebt gedaan met elkaar waar in andere workshops alleen over gesproken wordt. Tijdens deze workshop praat je er pas achteraf over, maar dan met een door iedereen gedeelde ervaring!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! Uniek bedrijfsuitje/ personeelsfeestje/teamuitje!
Een superspannende dinergame.
Wat staat je te wachten tijdens La Casa de Dinero?
Ook zo de behoefte om eens te ontsnappen uit de dagelijkse sleur? Bij ontvangst krijg je eerst een welkomstdrankje. Er volgt een uitgebreide uitleg over het spel . Vervolgens beginnen jullie met La Casa de Dinero en waan je je in een wereld die jouw denkwijze tot het uiterste zal drijven. Wie weet als eerste miljoenen euro's te bemachtigen?!
Jullie gaan tegen elkaar strijden in teams van 6 personen per team. Het spel spelen jullie allemaal tegelijk en daarbij is het belangrijk om goed op je medespelers te letten. Door het oplossen van allerlei raadsels, puzzels waaronder puzzels in Virtual Reality en Real life puzzels bereik je steeds meer je doel.
Wie beroofd als eerste het Spaanse Muntgebouw en blijft uit handen van de politie?!?! Gebaseerd op de populaire Netflix serie.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Op uw dinertafel liggen de futuristische VR-brillen met koptelefoon en microfoon al voor u klaar. Zodra iedereen zit mag u deze opzetten. Dan ontdek u uw Avatar (virtueel karakter). Het is niet voor niets een teamuitje, dus als u om u heen kijkt ziet u ook alle Avatars van uw collega teamleden. Spannend!? Wat dacht u van de Mount Everest? Hier speelt u een ijzig potje 360º Pictionary. En heeft u altijd al eens mee willen doen aan de Olympische spelen? Dat kan, want vandaag is uw team avatars onder meer een bobsleeteam op de Olympsche Winterspelen en staat u klaar voor een levensechte razendsnelle afdaling. Gaat u voor goud?
In totaal zijn er 5 fantastische omgevingen die door de unieke VR beleving ieder een ongelofelijke ervaring bieden. Met recht een avond vol 21e-eeuwse teambuilding! Deze uitdaging wordt nog versterkt omdat u, ondanks de verschillende samenstelling per spel, steeds uw teambelang in het oog moet houden. De spelleiding legt per spel duidelijk uit wat de bedoeling is en hoe u de punten kunt verdienen. Zo kunt u zich helemaal concentreren op de fantastische wereld van virtual reality en de winst van uw team!
Per spel wordt u aan collega avatars gekoppeld. Zo ontstaat een virtual reality samenwerking. Het maakt voor virtual reality niet uit hoe ver u fysiek van elkaar zit of hoe goed u elkaar goed kent. Zodra de teams aan het volgende spel beginnen, moeten ze wel samenwerken om een topprestatie neer te kunnen zetten. Communicatie en het verrichten van handelingen in virtual reality verloopt helemaal via de VR bril, koptelefoon en microfoon.
Tussen de unieke virtual reality teambuilding geniet u van een ouderwets lekker driegangendiner. Gespreksstof en hilariteit genoeg want over deze unieke VR-ervaringen raakt u letterlijk niet uitgepraat!
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.
Wie kent het niet? Misschien wel de leukste spelshow op Tv van de afgelopen jaren en het gehele concept is nu ook in elke grote stad in Nederland en België te boeken. Wie kent wie het beste? Een hevige strijd zal er tussen de sexen ontbranden, maar gelukkig is onze eigen Chantal Janzen of Tijl Beckand als jury aanwezig om te kijken welk team er het beste uit de verf komt. Dit uitje is uitermate geschikt als bedrijfsuitje of familieuitje.
Wie weet meer van de ander? De dames of de heren Zijn mannen nou echt beter in het verkeer en hoeveel paar schoenen hebben de meeste vrouwen zo gemiddeld in de kast staan? ? Wie weet wat mannen doorgaans beter kunnen en waar vrouwen goed in zijn? Onder leiding van een spontane quizmaster speelt elk team diverse grappige en ludieke spelronden. Eindelijk komen jullie te weten wie de ander het best weet in te schatten.
Tussendoor kunnen jullie genieten van een heerlijk 3 gangen diner in een restaurant naar keuze. We wisselen op een leuke manier de gerechten af met de verschillende spelrondes.
Uiteindelijk spelen jullie om de prachtige hoofdprijs en uiteraard om de eer. Je wilt natuurlijk niet thuis komen met het verhaal dat je afgedroogd bent door een paar giechelende dames of een paar zichzelf op de borst slaande macho's.
Inclusief:
- Enthousiaste spelbegeleid(st)er
- Uitgebreid 3 gangen diner in een restaurant naar keuze
- Spel benodigdheden
- Leuke prijs voor het winnende team
- Teambuilding
- Op elke gewenste dag of tijdstip te boeken!
Prijs:
10 - 19 personen € 69,50 p.p. excl. BTW
20 - 29 personen € 64,50 p.p. excl. BTW
30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
Vaanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW
Bezorgkosten:
Indien u het programma wenst op een locatie buiten de Randstad, Noord Brabant of Limburg werken wij met een bezorgkosten afhankelijk van de voorkeurslocatie. Deze kosten vermelden wij in het vrijblijvende voorstel en zijn vanaf € 100,00 excl. BTW. Daarnaast hanteren wij een minimum van 15 deelnemers.
Handige tip:
Niet telkens uw knip hoeven trekken om uw drankje af te rekenen? Voor € 12,50 per persoon per uur (excl. BTW) kunt u gebruikmaken van het drankarrangement, waarbij u onbeperkt kunt genieten van bier, fris, huiswijn, koffie en thee. Zo komt u ook achteraf niet voor verrassingen te staan!
Komen jullie niet aan het minimale aantal deelnemers? Als je bereid bent voor het minimale aantal te betalen, kan je ook gewoon voor minder personen boeken! Leuk als bedrijfsuitje/ teamuitje!