Eten, Drinken & Feesten in Roosendaal

Filteren

Filters

Unieke Eindejaarsuitjes 2025
Activiteiten: Spel & Ontspanning
Citygames & Beachgames
Topkeuze: Sportief & Actief
Kookworkshop & meer
Inspirerende Creatieve uitjes
Verbindende Teambuilding activiteiten
Eten, Drinken, & Feesten
Onvergetelijke Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
92 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Totaalprogramma
  • Attracties en Entertainment
  • Eten en Drinken
  • Thema feesten
  • Plaats, regio of provincie: Roosendaal
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Ben je op zoek naar een smaakvol bedrijfsuitje? Boek onze Italiaanse catering en je hoeft nergens heen, want wij komen gewoon naar jou toe! Een bedrijfsfeest met Italiaanse catering is een leuke en smaakvolle manier om je werknemers te bedanken voor hun werk en inzet. Onze Italiaanse catering kun je zo uitgebreid maken als je zelf wil: wij serveren namelijk gerechten als pizza, pasta, antipasti, dolce en italiaanse drank. Daarnaast zorgen we voor een gezellige en ontspannen sfeer, boek daarom snel onze Italiaanse catering!

    Ons concept
    Wij hebben een complete mobiele keuken, bestaande uit steenovens en alle benodigdheden om een feest van Italiaanse catering te kunnen voorzien. Wij zetten onze mobiele keuken neer en gaan vervolgens alle gewenste gerechten live op locatie bereiden. Wij nemen genoeg ingrediënten mee om de ‘bestelde’ gerechten vers te bereiden voor de juiste hoeveelheid personen. 

    Wij serveren de pizza’s aan onze mobiele keuken, zodat iedereen zelfstandig een aantal slices kan komen halen met een klein pizzaplankje dat je van ons krijgt. Op deze manier creëren we een informele, gezellige en ontspannen sfeer en kan iedereen van de verschillende pizza’s proeven. 

    Onze gerechten
    Onze specialiteit is de Napolitaanse pizza, deze wordt bereid op de echte Napolitaanse manier en wordt gebakken in een houtgestookte steenoven. We maken gebruik van de verste ingrediënten, zodat we de beste smaken aan kunnen bieden. Deze ingrediënten zul je ook terugzien in de andere arrangementen. We serveren namelijk ook pasta, antipasti, dolce naast de Napolitaanse pizza. Ook kun je bij ons terecht voor Italiaanse drank en de complete aankleding, zodat je kan genieten van een echt Italiaans feest!

    Prijzen en beschikbaarheid
    De prijzen hangen af van een aantal factoren dus voor vragen over de prijs, beschikbaarheid of ons concept kun je een offerte aanvragen of ons bellen op 0413 - 288 647. 

    30 - 1000 personen

    We All Love the 90s & 00s! Toch?
    Precies om deze reden hebben we de beste herinneringen uit deze 2 tijdperken gebundeld in 1 grote FunQuiz. Wat komt er eigenlijk níet voorbij in deze hilarische groepsactiviteit? De Ketchup Song, Jody Bernal, "Hij was een beetje dom",  Captain Jack, Dj Paul Elstak , Britney Spears, Flippo's, Pokémon, Friends & de Backstreet Boys....het zit er toch echt allemaal in.

    Inhoud
    Verdeeld in teams in een compleet in 90s/00s stijl versierde ruimte gaan jullie onderling de strijd met elkaar aan in originele Quizrondes & Spelonderdelen. Ons ubergezellige presentatieteam praat de boel aan elkaar en maakt er een feestje van. Wie worden de ultieme 90s/00s kenners van jullie gezelschap?  Dat blijft spannend tot na de spetterende finaleronde. Hoe dat in zijn werk gaat houden we nog even geheim, maar de teams moeten er flink voor aan de bak. Memorabel wordt het zeker :)
    Boek je dit uitje, dan boek je gezelligheid, lol en verbroedering.

    Voor wie
    Uitermate geschikt voor grote groepen, teambuildings, personeelsuitjes, bedrijfsfeesten en incentives. Voor de Belgen is er een Vlaamse versie beschikbaar.
     
    Arrangementen
    U kunt de quiz boeken bij u op eigen locatie of een aanvraag doen voor een voorstel in combinatie met een heerlijk diner op een externe horeca locatie.

    Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    20 - 500 personen

    Onze onvergetelijke TV-studio Spelshow Quizzen zijn hilarisch, gezellig en natuurlijk competitief. 
    We kunnen de quiz in uw gekozen thema doen en nog zoveel verschillende thema´s. ABC Events organiseert quizzen waarbij de algemene kennis van uw gezelschap wordt getest rondom het thema van uw keuze. Een unieke vragenstrijd in combinatie met het uitvoeren van diverse leuke activiteiten (afhankelijk van de gekozen quiz). 

    Quiz 
    Welk team drukt als eerst op de knop van zijn quizdesk en weet het juiste antwoord te geven? Deze quizzen kunnen als vergaderbreak een uur duren. Daarnaast is het mogelijk een uitgebreide dinerversie van drie uur neer te zetten, uw wens is leidend voor de inhoud van de quiz. Het is zelfs mogelijk om een aantal (outdoor) opdrachten toe te voegen, zoals bij de Super Sport Quiz. 

    Locatie 
    ABC Events organiseert quizzen op eigen locaties in Amsterdam, Haarlem, Garderen, Utrecht en Helvoirt. Daarnaast is het ook mogelijk een Quiz te verzorgen op een door u gekozen locatie. Wij komen door het hele land! 

    Dit unieke progamma kan naar wens uitgebreid worden, met een lunch, borrel, diner, geheel verzorgde overnachting met ontbijt en nog heel veel meer.

    Duur van dit evenement: 2 tot 4 uur (korter of langer in overleg).

    Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen, vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    20 - 1000 personen
    Teambuilding, lekker eten én een unieke ervaring komen samen bij de VR-dinnergames van Huisbrand Events. U wordt ontvangen in een sfeervol restaurant In het centrum van de stad of een locatie naar keuze en vervolgens wisselen de gangen en spelrondes elkaar af. Stoelriemen vast, want deze virtuele wereld is niet te onderscheiden van de echte wereld.

    Virtual reality ofwel virtuele werkelijkheid (VR), is een gesimuleerde omgeving die met behulp van een volledig omsloten VR-bril de gebruiker een ervaring geeft alsof hij of zij er daadwerkelijk in deelneemt. Onze spelbegeleider zal u instructies geven met betrekking tot de apparatuur en het doel van het spel en vervolgens gaan we snel van start.

    In teams van vier personen gaan jullie aan de slag, waarbij er elke ronde een ander teamlid de VR-bril op heeft. We bieden een spannende moordzaak aan, waarbij jullie op zoek gaan naar een moordenaar, een moordwapen en moordlocatie. Kunnen jullie goed presteren onder druk? Goed analyseren en de juiste vragen stellen? De moordenaar kan je zomaar te slim af zijn. Of kruipen jullie liever in de huid van een crimineel om de ultieme bankroof te plaatsen? Dit kan als jullie kiezen voor “La Casa de Papel VR-game”.
     
    8 - 400 personen

    Zie je het al voor je? Je zit samen met je collega's, CEO en alle andere zakelijke relaties in een bomvolle zaal, licht gaat uit, spot gaat aan en je gaat genieten van een echte comedyshow. Binnen 1 minuut ontstaat er een magische energie waar iedereen behoefte aan heeft. Je voelt dat er een echte eenheid ontstaat. Met een zeer persoonlijke comedyshow voel je de kracht van echte humor. 

    Wil je enorm hard lachen om de beste grappen en meest komische verhalen? Van een stand-up comedian en cabaretier die precies weet wat ervoor nodig is om ieder event tot een groot succes te brengen. Met veel energie, interactie, improvisatievermogen en erg veel humor is Comedy Events de juiste partner voor ieder type event.

    Comedy Events heeft een schat aan ervaring en met veel organisaties mogen samenwerken. Zoals Lowlands, Johan Cruijff ArenA, Ahoy Rotterdam, ProRail, Rijksoverheid, Ministerie van Defensie, Politie Nederland en vele andere enthousiaste partners.

    Als je samenwerkt met Comedy Events, dan voel je als publiek meteen “Ja, ik begrijp waarom we voor deze organisatie hebben gekozen!”.

    Met een zeer fijne kennismakingsgesprek wil Comedy Events graag ontdekken wat de wensen zijn van de opdrachtgever. We komen onze afspraken altijd na. Met als absolute einddoel. Een zeer persoonlijke en te gekke comedyshow en optreden.

    Wil je je event echt next level maken en met veel humor als absolute meerwaarde? Kies dan voor Comedy Events. 15, 30 minuten of avondvullend plus 100% lach garantie. Alles is bespreekbaar.

    Naast echte maatwerk comedy zijn onze comedians ook te boeken als presentator, hosts tijdens een festival en verzorgt Comedy Events ook de allerleukste workshops van Nederland.

    We kijken uit naar je enthousiasme!
    Met vriendelijke groet, Raymon Hofkens van Comedy Events

    1 - 2500 personen

    Wij houden van Holland – Landje aan de Zuiderzee! Tijdens dit doldwaze Hollandse teamspel gaan jullie in verschillende spelrondes de strijd met elkaar aan. Welk team weet de felbegeerde Wij Houden van Holland trofee mee naar huis te nemen?

    Wat is Wij Houden van Holland?
    - Compleet versierde ruimte volledig in Ik Hou van Holland style
    - Gepresenteerd door de “Linda de Mol” of “Rob Kemps” van Uitjes en Eten
    - Strijd met jouw team voor de Wij houden van Holland trofee

    Omschrijving programma
    De zaal is volledig omgetoverd in Hollandse sferen! In der verschillende spelrondes komt van alles voorbij. Hollandse hits, filmpjes en hilarische opdrachten en spellen. Herkennen jullie de bekendste Nederlandse topmuziek en kunnen jullie de hits nog meezingen? Hoeveel BN’ers weten jullie te raden? Het winnende team gaat uiteindelijk naar huis met de Wij houden van Holland trofee!
    Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner. 

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan?

    15 - 2500 personen

    Ja! Wij willen echt eens iets uitbundigs doen met ons team! En wat is nou leuker dan lekker onbevangen met z'n allen zingen? SingIt! The Battle is een wedstrijd waarin teams met elkaar de strijd aan gaan in een spannende zangcompetitie. Doen jullie mee?

    In meerdere spelrondes met verschillende opdrachten krijgen de teams de kans om hun zangtalenten aan te boren en te presenteren. Jullie kiezen uit verschillende bekende liedjes die jullie als groep of als duo ten gehore brengen. En natuurlijk doen jullie je uiterste best om de act zo groots mogelijk neer te zetten! Hierbij kunnen jullie gebruik maken van ons atelier, wat gevuld is met leuke en gekke kleding, pruiken, hoeden en props. Jullie kleden de act zelf aan, inclusief achtergrondkoor en dansers. Een komische jury van acteurs van InspirationCompany deelt punten uit voor de verschillende rondes. SingIt The Battle sluit af met een groot finalenummer en een prijsuitreiking voor het beste team.

    SingIt! The Battle is voor iedereen een fantastische teambuildingsactiviteit en staat garant voor ontzettend veel plezier. Je hoeft niet mooi of goed te kunnen zingen, iedereen kan meedoen!

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    25 - 100 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Een show, een spel en een quiz in één! Een super Hollands, humoristisch en verrassend spel waarbij uw Nederlandse kennis tot in de puntjes wordt getest. Onze oer-Hollandse quizmaster neemt u mee naar de wondere wereld van ‘Ik Hou van Holland’! 

    Quiz 
    De unieke ‘Ik Hou van Holland’ Spelshow Quiz is een ongeëvenaarde quiz waarbij iedereen actief meedoet. Onderverdeeld in teams staat men achter een professionele quizdesk inclusief drukknop en zwaailamp. 
    ABC Events haalt alles uit de kast om u en uw gezelschap een onvergetelijke avond te bezorgen! 
    De ruimte wordt omgebouwd tot feestelijke spelshowstudio, met quizdesks, videoscherm, projector, geluidsinstallatie en aankleding. 

    De show start met een filmfragment en de begintune van het alom bekende ‘Ik Hou van Holland’ lied. Vervolgens treedt onze vrolijke spelshowhost naar voren, die jullie meeneemt naar de “Ik Hou van Holland” wereld. 

    Quizvragen 
    Tijdens de quiz testen wij de kennis van uw Nederlandse taal, de Nederlandse muziek, Nederlandse uitvindingen en nog veel meer. U bent van harte welkom om eigen vragen aan te leveren. Heeft u zin in een fantastische show, een enerverend spel, met veel hilarische momenten? Dan is dit evenement voor u! Mis dit onvergetelijke evenement niet!

    Dit progamma kan naar wens uitgebreid worden, met een lunch, borrel, diner, geheel verzorgde overnachting met ontbijt en nog heel veel meer.

    Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen, vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    20 - 1000 personen

    Tadaa! Laat de deelnemers samenwerken, communiceren, balanceren en presenteren.

    Je leert je de andere kant van je collega’s kennen op een manier die verrassend, spannend en speels is. Zonder het door te hebben wordt je grenzen over geholpen waarvan je vooraf niet dacht dat je ze zou durven nemen. Zowel letterlijk als figuurlijk vertrouw je erop dat je collega’s je niet zullen laten vallen! Je geeft vertrouwen en krijgt vertrouwen op terreinen die nog onontgonnen gebied waren maar o zo zinvol in de dagelijkse omgang met elkaar.

    Samen werk je toe naar een eindresultaat waar nog lang over na gesproken zal worden. Niet alleen omdat het spetterend, leuk, verrassend en humorvol was. Maar juist ook omdat je dingen hebt gedaan met elkaar waar in andere workshops alleen over gesproken wordt. Tijdens deze workshop praat je er pas achteraf over, maar dan met een door iedereen gedeelde ervaring!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! Uniek bedrijfsuitje/ personeelsfeestje/teamuitje!

    6 - 1200 personen

    Onder gejuich van het publiek beginnen de zelf ontworpen wieken op gang te komen. Maar hoeveel stroom zullen ze gaan opwekken? De Duurzame Energie Challenge is een  ‘groene’ en bijzondere teambeleving waarbij u windmolens gaat bouwen!

    Codes kraken om onderdelen te verdienen...
    Twee tot vijf teams construeren elk een windmolen, opgebouwd uit reuze meccano. Elk bouwwerk is ruim 4 meter hoog!

    Een deel van elk team gaat constructief aan de slag. Anderen beantwoorden vragen over duurzaamheid om te komen tot een cijfercode. Met de juiste cijfercode worden enkele onmisbare onderdelen van de windmolen verdiend.

    Zelf ontwerpen
    De basis volgens 3D bouwtekening maar de cruciale en bewegende onderdelen geheel volgens eigen ontwerp.

    Samenwerking is essentieel
    De teams zullen de taken effectief moeten verdelen om de verschillende onderdelen in elkaar te zetten, maar ook blijven managen om het geheel tijdig samen te voegen voor een strakke bouwtijd. Daarnaast zijn er onderdelen en punten te verdienen met het voltooien van opdrachten over duurzaamheid. 

    Finale op ‘orkaankracht’!
    In de finale moeten de teams zoveel mogelijk energie opwekken met behulp van windkracht uit een enorme ventilator... Welke windmolen draait de meeste RPM (rondes per minuut)? En welk team meet de hoogste piekstroom? 

    Welk team heeft de beste totaalscore en mag zichzelf winnaar van de ‘Duurzame Energie Challenge’ noemen?

    Programmaduur: 2,5 uur.
    Aantal personen: 25 tot 200

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte over dit teamuitje/ bedrijfsuitje het aanvraagformulier in! 

    25 - 200 personen

    Een superspannende dinergame.
    Wat staat je te wachten tijdens La Casa de Dinero?

    Ook zo de behoefte om eens te ontsnappen uit de dagelijkse sleur? Bij ontvangst krijg je eerst een welkomstdrankje. Er volgt een uitgebreide uitleg over het spel . Vervolgens beginnen jullie met La Casa de Dinero en waan je je in een wereld die jouw denkwijze tot het uiterste zal drijven. Wie weet als eerste miljoenen euro's te bemachtigen?!

    Jullie gaan tegen elkaar strijden in teams van 6 personen per team. Het spel spelen jullie allemaal tegelijk en daarbij is het belangrijk om goed op je medespelers te letten. Door het oplossen van allerlei raadsels, puzzels waaronder puzzels in Virtual Reality en Real life puzzels bereik je steeds meer je doel.

    Wie beroofd als eerste het Spaanse Muntgebouw en blijft uit handen van de politie?!?! Gebaseerd op de populaire Netflix serie.


    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    6 - 500 personen

    "Je moet één keer in je leven in een Trabant hebben gereden." 
    Event bedrijf Trabant verhuur

    Wij kunnen u een compleet programma aanbieden, maar ook voor zomaar een tochtje met een echte Trabant.

    -Een Trabietoertocht van ongeveer gemiddeld 2,5 uur. Gastvrij ontvangst met Koffie, Thee, Cappuccino, Latte Machiatto of limonade drankje en een heerlijk zoet seizoen gerelateerd lekkernij. incl. prijsuitreiking en voor iedereen een uniek DDR Rijbewijs 

    INCL. Een korte uitleg hoe te rijden en om te gaan met een Trabant. (Ongeveer 3 a 4 minuten per Trabant, na de uitleg vertrekt de Trabant, u start dus omstebeurt ). Een Trabietoer arrangement is voorzien van een Foto-routeboek Incl. Een vragenlijst (Team Building) die u kunt invullen tijdens de rit.

    Wij zullen aan het einde van de toertocht de winnaar bekend maken en een mini Trabant als hoofdprijs beschikbaar stellen. Dit foto-routeboek wijst u de weg aan de hand van foto’s van kruispunten met pijlen er in, die u de goede kant op verwijzen. Op de tegen pagina van dit routeboek wordt de geschiedenis van de meest opzienbarende bijzonderheden door enkele korte verhalen weergegeven. Kortom, deze Toer arrangementen zijn niet alleen leuk, maar tevens leerzaam! Ook speelt Team Building een grote rol.

    Hierbij bieden wij u een vrijblijvende aanvulling van het evenement voor een compleet programma: (Evt. Op aanvraag geheel aan te passen aan uw speciale wensen).

    •    Onderweg een stop met spelletjes (blind file parkeren, slalom rijden, reservewiel gooien).  Kan op alle vestegingen.
    •    Onderweg een stop met caterings (Drankjes & Verrassing versnapering).  Kan op alle vestegingen.
    •    Bij terug komst op onze locatie Fast & Hilarious Strijd in de Trabant. Kan op alle vestgingen.
    •    Onderweg een stop met Bezoek aan de kaasboerderij leren hoe ze kaas maken en kaasproeven en mogelijkheid tot het kopen van kaas.  Vesteging Bergschenhoek.
    •    Voor een wandeling door de Biesbosch, eventueel onder begeleiding van een gids. (Prijs op aanvraag.) Vesteging Dordrecht.
    •    Excursies:  kijken bij het paardenmelken of in de imkerij op bezoek bij de bijen of een demonstratie honingslingeren – proeven (Prijs op aanvraag.) Vesteging Dordrecht.
    •    Workshop kaasmaken (Prijs op aanvraag.) Vesteging Bergschgenhoek en Dordrecht.

    Ook hebben wij de mogelijkheid om het Trabant rijden te combineren met andere spellen. Op aanvraag per vesteging verschillend aanbod mogelijk.

    Bij terugkomst is het mogelijk op onze locaties een drankje te verkrijgen tijdens de prijs uitreiking. Kan op alle vestegingen.

    Eten en Drinken
    Indien gewenst kunt u natuurlijk ook bij ons terecht voor aansluitend een gezellige Ontbijt of Lunch en of Bourgondische BBQ  met onbeperkt drankjes. Aanbod kan per vesteging verschillen.

    •    Luxe Ontbijt
    •     Uitgebreide Lunch HIGH TEA
    •     Gezellige Bourgondische BBQ
    •     Compleet Tapas of Kaas Buffet
    •    Of een naar eigen smaak samen gesteld: Ontbijt,  Lunch of Diner.

    Alle prijzen zijn inclusief BTW, WA verzekering Trabant, en een volle tank benzine.

    Service:
    Om u goed en zorgeloos in een Trabant te laten rijden, krijgt u als klant bij elke verhuring per Trabant een uitleg 'hoe te rijden met een Trabant'.

    Wij houden onze Trabanten in topconditie, daarom zal het niet snel voorkomen dat er een storing of defect optreed. Gebeurt dat toevallig toch, door bijvoorbeeld een lekke band, dan is er altijd een medewerker van ‘Trabietoer.nl' in de buurt die na uw melding zo snel mogelijk ter plekke zal zijn om dit defect te verhelpen.

    Alle deelnemers moeten een deelnameformulier in vullen en onderteken. Chauffeurs moeten hun rijbewijs (B) bij zich hebben en ook hun rijbewijs nummer invullen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    4 - 200 personen

    Kerst en nostalgie gaan hand in hand. Voeg daar een heerlijk diner en een spelelement aan toe en je hebt het ideale bedrijfsuitje om het jaar goed mee af te sluiten. Samen eten, samen herinneringen ophalen en samen kerst vieren. Warmte, gezelligheid, positiviteit, genieten en veel lachten… waar wacht u nog op?

    INHOUD
    Tijdens de Nostalgia Kerstdiner Spelshow strijd u, onder leiding van onze professionele entertainers, in teams voor de titel van de Ultieme Kerstkenners van het gezelschap. In verschillende spelrondes wordt jullie kennis én kunde getest over alles wat met kerst en nostalgie te maken heeft.  We hebben het o.a. over een Kerstkennis Quiz, KerstFilms Raden, een Kerst Karaoke, een KerstMuziekRonde en nog veel meer.
    Home Alone, The Grinch, Mariah Carey, Wham! en de Coca Cola reclame. Het passeert allemaal de revue. Wie "driven er home for christmas" met de hoofdprijs op zak?  

    HET KERSTDINER
    Tussen de spelrondes door kunnen jullie genieten van het kerstdiner, door jullie zelf verzorgd bij jullie op eigen locatie óf in een all-in pakket door ons geregeld op een gezellige horeca locatie in een plaats naar keuze.

    EXTRA OPTIES
    Het feest helemaal compleet maken? Boek er dan onze fotograaf of onze Polaroid camera bij. Of.... na afloop nog even de voetjes van de vloer tijdens een Nostalgische Christmas afterparty?  Wij regelen het.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen

    Wanneer je kiest voor een workshop commercial, journaal, videoclip of speelfilm maken, weet je zeker dat je iets unieks organiseert waar nog lang over zal worden nagepraat. Spelen jullie Home Alone na, maken jullie een eigen kerst commercial a la Coca Cola of wordt het een kerstjournaal vol met nieuwtjes en roddels van de werkvloer? 

    Onder het genot van een glaasje glühwein of warme chocomel schrijven we samen jullie eigen script, waarin iedereen een rol krijgt. Sta je liever niet voor de camera? Dan is er natuurlijk een plek achter de camera voor je beschikbaar als bijvoorbeeld geluidstechnicus of regisseur. Zo is er voor elke collega een belangrijke taak op de set. Samenwerken en plezier staan voorop! 

    Samen verfilmen we jullie script tot een professioneel eindresultaat. Genieten jullie diezelfde dag nog van de premiere of wordt de film als nieuwjaarswens naar alle relaties verstuurd? 

    Dit wordt niet alleen een onvergetelijke dag samen met de collega's, maar het nagenieten zal eindeloos duren dankzij het terugkijken van jullie eigen film. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    8 - 250 personen

    Holland Tour Guides nodigt u uit om uw favoriete stad eens op een andere manier te bekijken. Dit arrangement zit vol met fotografische opdrachten. Daarnaast geniet u van een heerlijk drie gangen diner in drie verschillende restaurants. 

    Heerlijk dineren en ondertussen leuke foto´s nemen van de stad. Uw gezelschap wordt opgedeeld in verschillende teams of koppels en elk team krijgt zijn eigen fotocamera en opdrachtboekje mee en niet te vergeten een overzichtelijke routekaart. U loopt de route en staat af en toe even stil bij een mooi monument voor een kiekje. Tussen de bedrijven door eet u heerlijke gerechten bij steeds een nieuw restaurant.

    In het laatste restaurant bepaalt onze jury welk team de foto-opdrachten het beste heeft uitgevoerd. Na afloop sturen wij u een CD op met alle foto´s die u deze avond heeft geproduceerd. Een leuke herinnering aan een heerlijke avond. Proost!

    Programma-indicatie:
    18.00 - 19.00 Voorgerecht
    19.00 - 20.00 Get the Picture deel 1
    20.00 - 21.00 Hoofdgerecht
    21.00 - 22.00 Get the Picture deel 2
    22.00 - 23.00 Nagerecht

    Prijs:
    10 - 19 personen € 69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen € 64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen € 62,50 p.p. excl. BTW
    Vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    Optioneel:
    Niet telkens uw knip hoeven trekken om uw drankje af te rekenen? Voor € 12,50 per persoon per uur dat u in het restaurant doorbrengt (excl. BTW) kunt u gebruikmaken van het drankarrangement, waarbij u onbeperkt kunt genieten van bier, fris, huiswijn, koffie en thee. En…zo komt u ook achteraf niet voor verrassingen te staan!

    Afhankelijk van het minimaal aantal deelnemers berekenen wij de minimale prijs voor dit evenement. U kunt altijd voor minder personen boeken als u bereid bent om de minimale prijs te betalen.

    10 - 500 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een uitje in Roosendaal! Maar wat gaan we dan doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! Wij hebben heel veel diverse uitjes verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in Roosendaal te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitje. Tevens zijn bedrijfsuitjes in Roosendaal ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele bedrijfsuitjes draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Een bedrijfsuitje in Roosendaal is goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitjes in Roosendaal. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitje. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden. En of u nu in Amsterdam een bedrijfsuitje wil plannen, in Maastricht, Nijmegen, Groningen, Rotterdam.. Of juist in een kleinere gemeente, u vindt het allemaal op WegmetdeBaas!