Verveel jezelf geen moment met onze 80`s 90`s en 00`s Quiz met Swingende QuizMasters.
Vragen, muziek, tv series raden en actie wisselen elkaar af.
Na de indeling van de teams kiezen jullie een teamcaptain en wij zorgen dat de teamcaptain duidelijk herkenbaar is haha.
Dan begint de 2 uur durende Quiz die bol staat van gezelligheid, met een heel hoog Oooh Jaaaa gehalte en gepresenteerd wordt door oergezellige en meeswingende QuizMaster.
Welk team gaat winnen? Welk team mag aan het einde meezingen met “We are the champions” en de felbegeerde medailles in ontvangst nemen?
Wij zorgen altijd voor een leuke aankleding en Oud-Hollands snoep op de team tafels.
Al onze Quizzen zijn inclusief:
Onze andere Quizzen zijn:
Wacht niet meer langer en boek deze gezellige quiz op jullie gewenste datum en tijd. Vul voor meer informatie over dit uitje het aanvraagformulier in!
Dit spelprogramma is afgeleid van het bekende TV programma Ranking the Stars. U en uw collega’s zijn vandaag de ‘stars’. Hoe goed kent u elkaar eigenlijk? Er worden stellingen voorgelegd en u zult elkaar gaan rangschikken. ‘Wie is het meest sportief?’, ‘Wie was de grootste etter op school?’ en ‘wie komt het vaakst te laat?’ Zijn jullie klaar om erachter te komen wie vroeger het meest spijbelde of wie volgens jullie het grootste gat in zijn of haar hand heeft? Doordat alle vragen en opdrachten op maat samengesteld kunnen worden, is dit bedrijfsuitje ideaal om elkaar beter te leren kennen.
U komt een hoop te weten over uw collega’s en andersom. Zijn alle vooroordelen waar, of heeft u een totaal verkeerd beeld van uw collega’s? Dit spelprogramma zorgt gegarandeerd voor een erg gezellige avond!
Het spelprogramma kenmerkt zich door een gezellige en open sfeer: de partymanager en de deelnemers nemen elkaar geregeld op de hak en doen vaak opmerkelijke uitspraken en openbaringen. Het voorlezen van de lijst gaat veelal gepaard met satirische uitspraken over uw collega’s uit het bedrijf. Het voordeel om het door ons te laten organiseren is dat het spel wordt geleid voor een ervaren comedian/presentator en dat maakt het spel compleet!
Ranking your colleagues combineren?
Uiteraard kan het spelprogramma aangevuld worden met een heerlijke lunch, diner of spetterend themafeest. Het spelprogramma Ranking your colleagues is op ieder gewenste locatie mogelijk.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvend voorstel het aanvraagformulier in.
Film Teambuilding is de unieke motivatiebeleving dat plezier, entertainment, humor & het bouwen aan een perfect op elkaar afgestemd team combineert! Leuk als bedrijfsuitje/ teamuitje!
Jouw uitje vol Plezier & Teambuilding
Samen met jouw collega's transformeer je tot hechte filmcrews en maak je onder begeleiding van televisie- en filmprofessionals een spetterende/hilarische film, commercial, lipdub of tv-programma!
Je leert elkaar eens op een andere manier kennen
Binnen de filmcrew(s) vervullen jullie amuserende ‘filmtaken’ zoals bijvoorbeeld : passievolle regisseur, voorbeeldige cameraman/vrouw, komische/avontuurlijke acteurs en vrolijke figuranten. Op deze wijze is iedereen actief bezig en is er voor ieder wat wils. Iedere groep krijgt een enthousiaste begeleider die helpt om samen tot een filmisch kunstwerk te komen.
Tijdens de opnames en de presentatie van jullie eigen film(s) zullen er vele collega's gieren van het lachen:)!
Persoonlijk & Maatwerk
Jouw Film teambuilding evenement wordt exact naar wens gemaakt. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om op een ludieke wijze eigen (organisatie)boodschappen te verwerken in jullie film of commerial.
Film Teambuilding is inclusief:
* Professionele producent
* Professionele begeleiding (regisseur per filmgroep)
* Professionele camera's
* Persoonlijke service
* Geluidsfaciliteiten
* Hulp bij creatief script writing
* Brainstormsessie ontwikkeling concept
* Rekwisieten & props en hulp met uitzoeken
* Hulp bij het maken van het script/scenario
* Uitschrijven van het op maat gemaakte script
* Hulp bij het uitzoeken van de locatie naar wens
* Plezier, hilariteit, entertainment & teambuilding
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.
Ja! Wij willen echt eens iets uitbundigs doen met ons team! En wat is nou leuker dan lekker onbevangen met z'n allen zingen? SingIt! The Battle is een wedstrijd waarin teams met elkaar de strijd aan gaan in een spannende zangcompetitie. Doen jullie mee?
In meerdere spelrondes met verschillende opdrachten krijgen de teams de kans om hun zangtalenten aan te boren en te presenteren. Jullie kiezen uit verschillende bekende liedjes die jullie als groep of als duo ten gehore brengen. En natuurlijk doen jullie je uiterste best om de act zo groots mogelijk neer te zetten! Hierbij kunnen jullie gebruik maken van ons atelier, wat gevuld is met leuke en gekke kleding, pruiken, hoeden en props. Jullie kleden de act zelf aan, inclusief achtergrondkoor en dansers. Een komische jury van acteurs van InspirationCompany deelt punten uit voor de verschillende rondes. SingIt The Battle sluit af met een groot finalenummer en een prijsuitreiking voor het beste team.
SingIt! The Battle is voor iedereen een fantastische teambuildingsactiviteit en staat garant voor ontzettend veel plezier. Je hoeft niet mooi of goed te kunnen zingen, iedereen kan meedoen!
Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!
Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Movie Event en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte speelfilms!
De groep wordt opgesplitst in teams, die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en een cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.
In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip), Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films.
Aan het eind van de dag worden de films plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste acteur, actrice en beste film. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!
Het Movie Event is een ludiek en verrassend event met de films als blijvend aandenken aan deze dag.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Wil je je team wakker maken? De organisatie transformeren naar een levende organisatie, dan is de SPOT ON training heel geschikt. Het is een leuke lichte energieke dag, die begint met een theatershow. Daarna gaan mensen bezig met hun eigen unieke rol in het team of binnen de organisatie. Er wordt onderzocht hoe er weer nieuwe spirit en nieuwe energie kunnen inzetten om met volle kracht vooruit te gaan.
SPOT ON is typisch een dag waarop nieuwe doelen geformuleerd kunnen worden, nieuwe mensen elkaar kunnen leren kennen, teams opnieuw hun vorm en doel kunnen bepalen. We werken oa met persoonlijke gebruiksaanwijzing, teamspirit, creatie-regie, kortom allerlei werkvormen om een energieke lichte dag te maken waarin medewerkers weer de zin van hun werk gaan inzien en er weer zin in krijgen.
Doel is nieuwe inspiratie ontvangen, elkaar beter leren kennen, doelstellingen van de organisatie helder te krijgen, SPOT ON kick-off.
Swingt uw team al? Of kan de samenwerking nog verbeteren?
Een drummend lichaam is misschien wel het beste voorbeeld van een goedlopende organisatie.
De ledematen van de drummer zijn de verschillende afdelingen die goed aangestuurd en gecoördineerd moeten worden. Hoe beter de afdelingen in staat zijn op het juiste moment hun taak uit te voeren des te swingender het ritme klinkt.
Ook in een organisatie moeten de diverse disciplines in balans zijn om een werkend geheel te krijgen. Samenwerken en als team opereren bepalen in belangrijke mate het succes.
In deze workshop staat het swingende ritme symbool voor een goed lopende efficiënte organisatie.
Drumwerk komt op locatie (desgewenst) in uw eigen (bedrijfs)pand of op de door u gekozen evenementlocatie. Indien nodig helpen we graag bij het zoeken naar de juiste plek in een door u aangegeven dorp of stad.
De workshop; wat kunt u verwachten?
Uw teamleden staan in een kring, ieder met één los onderdeel van een drumstel voor zich. In groepen hebben de deelnemers eenzelfde taak; de groepen/afdelingen voeren uit wat de handen en voeten van een drummer doen als deze een ritme speelt. De instructeur maakt, zittend achter een compleet drumstel, deel uit van de kring om alle uit te voeren taken goed te kunnen begeleiden en te coördineren.
Er wordt begonnen met een eenvoudig popritme en gaandeweg worden moeilijkere Zuid-Amerikaanse ritmes gespeeld. De workshop duurt anderhalf uur. Muzikale kennis vooraf is niet nodig!
Teamwork is het sleutelwoord!
De volgende aspecten komen naar voren:
· luisteren naar elkaar
· focussen; geconcentreerd je eigen taak uitvoeren, daar niet te snel van afwijken en tegelijkertijd rekening houden met je omgeving
· samenspelen en tegenspelen
· leiden en volgen
· coördineren
· benutten van ieders persoonlijke kwaliteiten
· ervaren dat als een motor eenmaal loopt, het werk minder energie kost
Het wordt de deelnemers snel duidelijk dat het geheel meer is dan de som der delen. Er klinkt pas een swingend ritme als iedere(!) deelnemer meedoet en rekening houdt met de bovengenoemde aspecten.
De vernieuwende meerwaarde van DRUMWERK!
Doordat de deelnemers niet allemaal hetzelfde ritmische patroon spelen, zoals dat vaak wel het geval is bij andere slagwerkworkshops, ervaren ze veel duidelijker dat ze een schakel in de ketting vormen; ze zijn een radertje in een groter geheel.
Even vormen de mensen van uw organisatie samen de stuwende, hardwerkende drummer. Onze overtuiging is dat een klant swing ervaart in uw organisatie zoals een publiek in deze zaal ook voelt of het goed loopt in de band. Drumwerk is dus veel meer dan een beetje samen trommelen.
Natuurlijk is het mogelijk, om op eigen gelegenheid, deze leuke workshop af te sluiten met een diner!
Drumwerk werkt erg goed voor teams van 8 tot max. 48 personen. Groepen groter dan 48 personen adviseren we op te splitsen in 2 of meerdere groepen die aparte sessies doen. Bel gerust wanneer uw plan afwijkt. We leveren indien mogelijk graag maatwerk!
Welke klanten gingen u voor:
Acaleph BV / AEGON / Albeda College/ Ambiq /ANNA Agency BV/APM Terminals /Artistic Hair/ Astellas/ Atradius/ Brandweer Lisse/ Capgemini/ CBS / Centocor BV/ Centrum voor Tandheelkunde/ Cintea/ COA/ CONO Kaasmakers/ Ctgb/ Deco Home van Rossum/ Deerns Nederland B.V./ Dienst SoZaWe NW Friesland/ Digilock Europe B.V./ Drukkerij Cabri/ DSM/ D-fitcompany/ Elckerlyc Montessori Basisschool/ Electrolux/ Endemol/ Erasmus MC/ Eurocross Assistance/ Flevoziekenhuis/ Flora Holland/ Gemeente Noordwijk/ GGZ Drenthe/ IKEA International/ ING/ Koninklijke Marechaussee/ Latexfalt BV/Leiden City Events en vele anderen
Het Hollywood Event is een spectaculair event waarin de deelnemers hun eigen film maken om hiermee eeuwige roem te vergaren! Wie gaat er naar huis met de felbegeerde Oscar voor de beste film, de beste mannelijke hoofdrol en de beste vrouwelijke hoofdrol?
De groep wordt opgesplitst in teams die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.
In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip). Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films.
Als alle films zijn opgenomen gaan onze editors aan het werk om de beelden te bewerken tot een spectaculair eindresultaat. Intussen heeft de groep de gelegenheid om even bij te komen en kan er bijvoorbeeld een borrel en diner georganiseerd worden.
Na het diner begint het Hollywood Gala. Een feestelijke afsluiting van de dag waarin alle films vertoond worden. Twee acteurs presenteren deze avond en reiken de Oscars uit voor de beste mannelijke hoofdrol, de beste vrouwelijke hoofdrol en de beste film. Deze winnaars worden in een spannend waarderingsspel door het publiek zelf gekozen.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Met deze vrolijke rondleiding op jullie eigen apenrots krijg je op een actieve en vooral ook speelse manier inzicht in hoe het komt dat de verhoudingen binnen jullie team liggen zoals ze liggen.
"Eindelijk begrijp ik waarom mijn mannelijke collega's steeds van die aparte humor maken en waarom mijn vrouwelijke collega's zo vaak samenscholen!"
Ik ben toch geen aap?!
Objectief gezien niet nee. Maar als je kijkt naar hoe we ons onderling gedragen dan zit er meer aap in jou dan je tot nu toe voor mogelijk had gehouden! Ook jij zit samen met je collega's op een apenrots.
Of je nu wilt of niet, je speelt onbewust een subtiel spel om de onderlinge sociale verhoudingen binnen jouw groep te managen. En 'je ziet het pas als je het doorhebt'.
Deze humorvolle workshop leert je hoe je dat spel gespeeld wordt en wat de ongeschreven regels zijn.
Actief aan de slag
In twee uur tijd zul je van alles beleven.
Je gaat sokken ruilen bij een weerbarstige winkelmedewerker. Je gaat op cruise naar de Caraïben en zult aanspoelen op een tropisch eiland. Je zult een bijzondere treinreis maken en je wordt zelfs spindocter van een politicus (Als je de politicus al niet zélf bent.).
En ondertussen ligt daar ook nog eens die tros bananen van de trainer...
Kortom: Je gaat actief aan de slag en zult aldoende ontdekken hoe je in dit soort situaties door al die andere 'apen' beïnvloed wordt.
"Nu snap eindelijk dat haantjesgedrag... Geleerd op een apenrots nota bene!"
Nooit meer hetzelfde
Het wordt een onvergetelijke workshop. Want als je eenmaal doorziet welk spel we spelen op onze rots, zal je leven nooit meer hetzelfde zijn. En-passent ontdek je ook nog eens waarom we zeggen dat mannen van Mars komen en vrouwen van Venus.
Eigen positie
Het effect? Je krijgt tools in handen om je eigen positie te bepalen op de rots. Hoog in de top, of comfortabele ergens onderaan. (Waar óók bananenplanten groeien...) En je leert eindelijk hoe je die bullebak kunt beïnvloeden of die muurbloem kunt laten bloeien.
En als slagroom op de bananentaart krijgt de sociale cohesie binnen je team of afdeling een positieve boost.
Leuk als teamuitje/ personeelsuitje/ bedrijfsuitje enz.
(Dit programma is ook beschikbaar als podiumshow voor grotere groepen en als verdiepende training.)
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Bent u op zoek naar een bedrijfsuitje waarbij het bevorderen van creativiteit, “out of the box” denken en teambuilding het doel zijn, dan bent U bij Party-Painting aan het goede adres. Maar ook als u op zoek bent naar een leuke en creatieve fun-sessie kunt u bij ons terecht.
In hartje Amsterdam geeft een Rob Visje, professioneel en internationaal actief kunstenaar, workshops waarin kennismaking met de moderne schilderkunst en teambuilding centraal staan. Rob Visje is een bevlogen authentiek kunstenaar die al ruim 20 jaar ervaring heeft in het begeleiden en coachen van groepen. Er kan gekozen worden voor het maken van een eigen schilderij of een thema passend bij uw bedrijf, waarbij in de tussen- en nabesprekingen vaardigheden als: "omgaan met verrassingen", "krijgen en geven van feedback", "open staan voor andere oplossingen" en uiteraard "creativiteit" aan bod komen.
Nog meer teamvaardigheden worden aangeboord wanneer er gekozen wordt voor het maken van een gezamenlijk schilderij waarbij functionele samenwerking, communicatiestrategie, leiderschap en project planning onvermijdelijk zijn. Maar bovenal is deze schilderworkshop vooral ontspannend en inspirerend voor jong en oud!!!
Party -painting zorgt uiteraard voor alle benodigde schildersmaterialen, zoals acrylverf, houtskool en spuitbussen. U kunt de workshop apart boeken, maar ook als onderdeel van een geheel verzorgde dag met heerlijke lunch. Wij adviseren u graag!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!
Top 2000 Café MuziekQuiz op Locatie: Unieke intense, gezellige en vooral waanzinnige Quiz met Muziekbingo avond waarin we jullie mee terugnemen naar al die fantastische nummers.
Duur
• Ongeveer 3 uur (ook korter mogelijk)
Starttijden:
• In overleg is alles mogelijk.
Details:
• Minimaal 25 personen
• Prijs is inclusief BTW
• Prijs is inclusief reiskosten
• Prijs is inclusief benodigdheden (zoals geluid, schermen etc)
• Prijs is inclusief een leuk kleinigheidje voor elke deelnemer (een herinnering)
• Prijs in inclusief Quizmaster
• Prijs is inclusief Bokaal voor het winnende team (Top 2000 Cup) en prijzen voor de winnaars van de muziekbingo's
Inhoud van het arrangement:
• Te gekke Quiz met beelden, muziek en vragen rondom de lekkerste hits ooit.
• We draaien rondom de Quiz lekkere muziek
• Spontane Quizmaster
• Prijs voor het winnende team!
• Kleinigheidje voor alle deelnemers
Prijs:
• €19,95 p.p. (all-in) (geen extra kosten)
Bij grotere groepen korting mogelijk.
De worksop begint met een korte uitleg over wat Action painting inhoudt en de geschiedenis ervan. Je leert verschillende technieken en gaat deze ook uitproberen.
Na de uitleg ga jezelf aan de slag, hiervoor kan je gebruik maken van verschillende materialen waarmee je jouw creatie op het doek kan zetten. Denk hierbij aan verschillende soorten kwasten, rietjes, tape en touw. Je kan je eigen creativiteit helemaal de vrije loop laten gaan. Na afloop gaan jullie vol trots met jullie eigen gemaakte kunstwerk als blijvende herinnering naar huis.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Een heel vrolijk groepsuitje voor particulieren en bedrijven. Met veel plezier ga je elkaar van een onverwachte kant mee maken. Ik leg je graag uit hoe…
Je gaat een onderzoek doen naar hoe je (als team en individueel) omgaat met onverwachte situaties. Hoe bereid je voor op iets dat je niet ziet aankomen?
Ben je van de ’controle’ of heb je vertrouwen in improvisatietalent?
Tijdens deze workshop ontdek je dat je ’opvoeders’ het beste met je voor hadden en toch… dat er op dit punt vaak iets té veel is aangeleerd. Tijd misschien om dat af te leren?
Inhoud
Je doet in hoog tempo veel verschillende oefeningen (voor elk wat wils) in kleine en grotere groepen. Je gaat anders kijken naar de-kans-op-fouten-maken en eventuele faalangst te lijf. Je leert te vertrouwen op je spontaniteit, je gaat improviseren.
Samen met je vrienden of collega’s oefeningen doen die op het eerste gezicht gemakkelijk lijken: een simpel klap-spelletje bijvoorbeeld. Als dat dan plots anders loopt blijkt het ’Afleren…’ begonnen.
Na twee uurtjes zeg je volmondig ja tegen de meest spannende situaties. Heb je dingen gedaan waarvan je eerst dacht: Zou ik dat nou wel doen?
En je collega’s? Je maakt ze mee van een andere kant. Dat zal de samenwerking nog beter maken.
Kortom: Leuk, (af)leerzaam en nuttig.
Voor wie
Particuliere groepen en groepen uit het bedrijfsleven, v.a. 8 personen tot onbeperkt.
Duur en locatie
De workshop duurt 2,5 uur. Overal in Nederland en Vlaanderen, een ruime zaal met voor iedere deelnemer een stoel plus twee extra.
Aanpak
Het gaat in deze workshop om het plezier met je team. En het gaat ondertussen echt ergens over.
’Afleren…’ kan ook in het Engels worden gegeven.
Neem contact op via het formulier om uw specifieke wensen te delen.
Filmteambuilding is de unieke motivatiebeleving dat plezier, entertainment, functionaliteit, humor en het bouwen aan een perfect op elkaar afgestemde teams combineert!
Heb jij de leuke taak om al jouw collega's te verrassen met een origineel bedrijfsuitje?
FilmTeambuilding is uitermate geschikt om met grote groepen samen veel plezier te beleven.
Samen met jouw collega's transformeer je tot hechte filmcrews en maak je onder begeleiding van televisie- en filmprofessionals ludieke bedrijfscommercials, spannende films, hilarische sketches, meeslepende documentaires, spetterende videoclips waarin jij, jouw organisatie en 80, 160, of 320 collega's de hoofdrol spelen!
Een groep van bijvoorbeeld 80 wordt verdeeld in 6 filmcrews. Binnen de filmcrew vervullen jullie amuserende ‘filmtaken’ zoals: regisseur, cameraman/vrouw, geluid, licht,opnameleider, acteurs, figuranten. Op deze wijze is iedereen actief bezig en is er voor ieder wat wils. Iedere groep krijgt een enthousiaste begeleider die helpt om samen tot een filmisch kunstwerk te komen:)
Alle films worden gemonteerd zodat het gepresenteerd kan worden tijdens jouw eigen Spetterende Oscar Awards Show!
Filmteambuilding laat jou optimaal de wereld van film beleven met veel plezier & hilariteit. Ook zal het team spirit gevoel hoog zijn omdat een film alleen tot stand kan komen door samenwerking binnen de crew!
Filmteambuilding is inclusief:
* Professionele producent
* Professionele begeleiding (regisseur per groep)
* Professionele camera's
* Persoonlijke service
* Geluidsfaciliteiten
* Hulp bij creatief scriptwriting
* Brainstormsessie ontwikkeling concept
* Basis rekwisieten & props en hulp met uitzoeken
* Hulp bij het maken van het script/scenario
* Uitschrijven van het op maat gemaakt script
* Hulp bij het uitzoeken van de locatie naar wens
* Plezier, hilariteit, entertainment & teambuilding
Voorbeeld programma:
13.00 - 13.15 uur Ontvangst op locatie
13.15 - 13.45 uur Plenaire sessie film maken
13.45 - 14.30 uur Voorbereiding en brainstormsessies
14.30 - 17.00 uur Start opnames vol plezier
17.00 - 18.30 uur Borrel met hapjes
18.30 - 19.00 uur presentatie films met oscar award show
Andere mogelijkheden:
* Commercial Maken
* Televisieprogramma maken
* Soap Maken
* Videoclip maken
* Favoriete scene maken
* Mediatraining
* Sketch Maken
* Professionele Lipdub
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.
De "Foutste 2 uren" beleven jullie bij deze Knotsgekke Quiz.
We vertellen nog niet alles natuurlijk over deze foute quiz maar willen een klein tipje van de sluier oplichten.
Alles aan deze Quiz is Fout, heel Fout, gewoon Fout, erg Fout en heel erg Fout. Natuurlijk heel veel Foute Muziek die jullie als vaste luisteraars van Het Foute uur allemaal kunnen meezingen natuurlijk.
Veel Foute uur vragen, en vragen die echt op het randje zitten.
Nog Fouter dan Fout zijn de opdrachten voor de teams, durven jullie de strijd aan te gaan?
We beginnen met het aankleden van de teams.
Wij nemen gekke brillen, hesjes, hoeden en slingers mee.
Na de indeling van de teams stellen de teamcaptains de Foute teamleden voor en kan de Quiz beginnen.
Onze Quizmasters zorgen dat het een gezellige boel wordt onder het genot van lekker snoep voor alle teams.
Boek nu gelijk deze Foute Quiz of bel met Simona voor meer informatie.
Al onze quizzen zijn inclusief:
Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!