Creatieve Uitjes in Weert

Filteren

Filters

LenteUitjes
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
68 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Theater
  • Creatief
  • Muziek en dans
  • Plaats, regio of provincie: Weert
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes
    In The Big Picture wordt een kunstwerk van ongekend formaat gemaakt. Teams werken aan afzonderlijke schilderijen die samen één geheel vormen. Het ontwerp hiervoor wordt vooraf in overleg gemaakt en is op basis van de doelen of kernwaarden van jullie bedrijf. 

    Onze grafische ontwerper maakt een ontwerp dat een afspiegeling is van jullie doelen, waarden, missie en visie. Op de dag zelf wordt dit door iedereen uitgebeeld en werkt zo aan een gezamenlijke toekomst. Het eindresultaat is een professioneel kustwerk dat nog jaren lang bij jullie op kantoor tentoongesteld kan worden.

    Voordat er echt geschilderd kan worden moeten de teams een strategie bepalen en doen ze opdrachten waarmee ze hun materialen kunnen verdienen. Daarna krijgen de teams al snel door dat ze niet hoeven te concurreren, maar dat onderling samenwerken tot het beste resultaat leidt. Ze moeten overleggen met de aansluitende canvassen om de juiste kleuren uit te kiezen voordat ze kunnen gaan mengen. Alle teams maken een klein onderdeel dat uitmaakt van de Big Picture. De canvassen worden verzameld en in één groot kunstwerk tentoongesteld. Tijdens de grote onthulling ziet iedereen voor het eerst het eindresultaat. 

    Teambuilding effecten van The Big Picture

    Een teambuilding programma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast is dit programma zo opgezet dat je meteen belangrijke vaardigheden traint. Voorbeelden hiervan zijn

     Empathie en inlevingsvermogen tussen collega's vergroten
    √ Samenwerking tussen afdelingen versterken
    √ De kracht van een gezamenlijk doel ervaren
     Project planning
    √ Het stimuleren van creativiteit
    √ Communicatiestrategie
    √ Visualiseren van de toekomst

    The Big Picture is ontwikkeld door Catalyst Global en wordt in meer dan 40 landen uitgevoerd. Wij hebben de Nederlandse rechten voor alle Catalyst teambuilding programma's en zijn de enige die het hier in deze vorm aan mogen bieden. Meer hierover in het Catalyst filmpje https://vimeo.com/manage/152548706/general 
    40 - 1000 personen

    Een uniek concept: word kandidaat in jullie eigen spelshow en speel het razend populaire spel 30 seconds! Dit is je kans om in een echte spelshow te zitten. En nee, we bedoelen niet in het publiek.

    Tijdens deze activiteit mag je deelnemer zijn, jury, host of misschien wil je wel floormanager of cameraman worden? Samen met jouw vrienden maken we jullie eigen versie van het razend populaire spel 30 seconds!

    We verdelen jullie groep in kleinere teams die tegen elkaar strijden. Om de beurt raden jullie zoveel mogelijk begrippen die door je teamgenoot worden omschreven in, jawel, 30 seconden. En denk je te gaan winnen? Think again!
     

    Om het kwartier wordt er met de dobbelsteen gegooid, die het hele spel in de war gooit. Je kunt je punten verdubbelen, alles verliezen of misschien mag je wel een teamlid van een ander groepje stellen.

    Niets is te voorspellen. Als klap op de vuurpijl wordt alles opgenomen en ontvangen jullie achteraf een leuke compilatiefilm van jullie spelshow!



    Onze workshops:
    • Lipdub maken
    • Commercial maken
    • Videoclip maken
    • Speelfilm maken
    • Journaal maken
    • Vloggen 
    • 30 seconds
    We vertellen je graag meer over alle mogelijkheden. Neem contact met ons op via 030-227 0620 of info@tvworkshop.nl.
    10 - 500 personen

    Iets écht unieks doen voor een bedrijfsuitje? Dan zit je bij Uitjesbazen op de juiste plek! Neem samen met onze regisseur en cameraman een echte videoclip op!

    Kruip met z'n allen in de huid van de meest iconische popsterren die de wereld rijk is. Denk aan idolen als Michael Jackson, The Beatles of Madonna! Zelfs een mash-up van verschillende liedjes is mogelijk. Niets is ons te gek en alles is mogelijk!

    Inclusief:

    • Kennismakingsafspraak om de "set" te verkennen
    • Verkleedkleren
    • Cameraman en regisseur met professionele apparatuur
    • Videoclip op dvd en online achteraf toegestuurd

    Wat staat jullie te wachten? 
    Van tevoren heeft onze regisseur met jullie contact over welk liedje jullie graag willen gebruiken voor de videoclip. Alles is mogelijk! Komen jullie er niet uit? Dan denken wij graag met jullie mee. Op de dag zelf nemen we samen de videoclip door. Wij begeleiden dit proces van A tot Z en stoppen niet voordat alle puntjes op de 'i' staan. Het maken van de videoclip zal zo'n 2,5 uur in beslag nemen. Uiteindelijk zal de videoclip zo'n 6 minuten duren. De bloopers willen we namelijk niet missen ;-)

    25 - 200 personen

    Onder gejuich van het publiek beginnen de zelf ontworpen wieken op gang te komen. Maar hoeveel stroom zullen ze gaan opwekken? De Duurzame Energie Challenge is een  ‘groene’ en bijzondere teambeleving waarbij u windmolens gaat bouwen!

    Codes kraken om onderdelen te verdienen...
    Twee tot vijf teams construeren elk een windmolen, opgebouwd uit reuze meccano. Elk bouwwerk is ruim 4 meter hoog!

    Een deel van elk team gaat constructief aan de slag. Anderen beantwoorden vragen over duurzaamheid om te komen tot een cijfercode. Met de juiste cijfercode worden enkele onmisbare onderdelen van de windmolen verdiend.

    Zelf ontwerpen
    De basis volgens 3D bouwtekening maar de cruciale en bewegende onderdelen geheel volgens eigen ontwerp.

    Samenwerking is essentieel
    De teams zullen de taken effectief moeten verdelen om de verschillende onderdelen in elkaar te zetten, maar ook blijven managen om het geheel tijdig samen te voegen voor een strakke bouwtijd. Daarnaast zijn er onderdelen en punten te verdienen met het voltooien van opdrachten over duurzaamheid. 

    Finale op ‘orkaankracht’!
    In de finale moeten de teams zoveel mogelijk energie opwekken met behulp van windkracht uit een enorme ventilator... Welke windmolen draait de meeste RPM (rondes per minuut)? En welk team meet de hoogste piekstroom? 

    Welk team heeft de beste totaalscore en mag zichzelf winnaar van de ‘Duurzame Energie Challenge’ noemen?

    Programmaduur: 2,5 uur.
    Aantal personen: 15 tot 125, <125 is mogelijk i.c.m. andere programma’s die wij ook aanbieden, zoals bijvoorbeeld Bouw een Kart als Mario, of de Brain Game.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte over dit teamuitje/ bedrijfsuitje het aanvraagformulier in! 

    10 - 750 personen

    Schuilt er in jouw teammanager een Freddie Mercury, is je P&O dame een ras-bassiste of zing je zelf de sterren van de hemel?! Ontdek tijdens HET leukste teamuitje van Nederland wie de echte rockstar van jullie bedrijf of vriendengroep is en beleef een avontuur om nooit te vergeten!

    Tijdens Teambanding waan je je een echte rockstar en treed je op samen met je collega’s. Zang, gitaar, drums, bas of piano spelen, alles kan. Onder leiding van professionele muzikanten wordt iedereen begeleid in het instrument dat het beste bij hem of haar past.

    Nog nooit een instrument bespeeld? Geen probleem! Je zult je verbazen hoeveel er al uit een instrument te halen is met de juiste begeleiding! 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 120 personen

    Verveel jezelf geen moment met onze 80`s 90`s en 00`s Quiz met Swingende QuizMasters.

    Vragen, muziek, tv series raden en actie wisselen elkaar af.
    Na de indeling van de teams kiezen jullie een teamcaptain en wij zorgen dat de teamcaptain duidelijk herkenbaar is haha.

    Dan begint de 2 uur durende Quiz die bol staat van gezelligheid, met een heel hoog Oooh Jaaaa gehalte en gepresenteerd wordt door oergezellige en meeswingende QuizMaster.

    Welk team gaat winnen? Welk team mag aan het einde meezingen met “We are the champions” en de felbegeerde medailles in ontvangst nemen?

    Wij zorgen altijd voor een leuke aankleding en Oud-Hollands snoep op de team tafels.

    Al onze Quizzen zijn inclusief:

    • Altijd Vrolijke Quizmaster
    • Aankleding van de Locatie en Deelnemers
    • Oud-Hollands Snoep voor Iedereen
    • Spetterende Prijs voor de Winnaars
    • Officiële Prijsuitreiking
    • Plezier en Entertainment
    • Veel Verschillende Onderdelen
    • Eigen Inbreng Mogelijk

    Onze andere Quizzen zijn:

    • Ik hou van Holland Quiz
    • CarnavalQuiz
    • MuziekQuiz
    • Boer zoekt…….Gezellig bedrijf Quiz
    • 80`s 90`s en 00`s Quiz
    • Jongens tegen de Meisjes Quiz
    • Quiz op maat gemaakt

    De Quiz
    tot 15 personen € 375,-
    15 tot 30 personen € 24,95 p.p
    31 tot 45 personen € 22,95 p.p
    vanaf 46 personen € 19,95 p.p

    Alle bedragen zijn exclusief btw

    Voor 2 uur gezelligheid inclusief aankleding en benodigdheden.
    Wacht niet meer langer en boek deze gezellige quiz op jullie gewenste datum en tijd. Vul voor meer informatie over dit uitjehet aanvraagformulier in!  

    2 - 500 personen

    Plezier, Teambuilding, Functioneel, Samenwerken, Entertainment & Hilariteit!
     
    Speel samen met bijvoorbeeld 60,180 of zelfs 600 collega’s de hoofdrol in een spetterende videoclip waarin je op een ludieke wijze een bekend liedje playbackt. Een lipdub bestaat uit één shot waarin de steadicam operator (camera) een vooraf bedachte route aflegt.

    Tijdens de presentatie van jullie lipdub zie je jouw collega’s van het scherm knallen:) Aansluitend is er een spetterende Lipdub Music Award Show. Wie valt er in de prijzen?
     
    Geef jouw afdeling en/of jouw totale organisatie een boost!

    Echt maatwerk 
    LIPDUB TEAMBUILDING wordt altijd op maat gemaakt. Hierin is een goede voorbereiding van belang. In persoonlijke gesprekken brengen we alle speerpunten in kaart en verwerken dit in het Lipdub script. Tijdens dit gesprek wordt tevens het totale evenement tot in de puntjes voorbereid.
     
    Persoonlijke Service:
    Persoonlijke service staat bij LIPDUB TEAMBUILDING hoog in het vaandel! Het doel dat jij en jouw organisatie wilt bereiken staat voorop. Samen zorgen wij ervoor dat deze meer dan behaald worden.
     
    Vakmensen:
    Van origine komen wij vanuit de televisie, film en evenementen industrie. Wij hebben tientalen jaren ervaring in de organisatie van Filmevenementen. De eerste lipdubs die hier in Nederland werden geproduceerd daar waren wij bij betrokken.
     
    Specialisatie:
    Wij zijn specifiek in teambuilding gerichte lipdubs (voor grote groepen) gespecialiseerd.Veel Plezier, Hilariteit, Samen, Gezelligheid & Entertainment zijn hier uiteraard onderdeel van!

    Ervaring:
    LIPDUB TEAMBUILDING en zijn crew hebben honderden lipdubs geproduceerd. Voor bijna alle organisaties was teambuilding zeer belangrijk. Hierdoor hebben wij de ultieme formule ontwikkeld waarin Plezier, Teambuilding, Hilariteit, Saamhorigheid en Amusement samensmelten.

    https://www.youtube.com/watch?v=tUJP2yAG944 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    40 - 1000 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Het Hollywood Event is een spectaculair event waarin de deelnemers hun eigen film maken om hiermee eeuwige roem te vergaren! Wie gaat er naar huis met de felbegeerde Oscar voor 

    de beste film, de beste mannelijke hoofdrol en de beste vrouwelijke hoofdrol?

    De groep wordt opgesplitst in teams die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip). Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Als alle films zijn opgenomen gaan onze editors aan het werk om de beelden te bewerken tot een spectaculair eindresultaat. Intussen heeft de groep de gelegenheid om even bij te komen en kan er bijvoorbeeld een borrel en diner georganiseerd worden. 

    Na het diner begint het Hollywood Gala. Een feestelijke afsluiting van de dag waarin alle films vertoond worden. Twee acteurs presenteren deze avond en reiken de Oscars uit voor de beste mannelijke hoofdrol, de beste vrouwelijke hoofdrol en de beste film. Deze winnaars worden in een spannend waarderingsspel door het publiek zelf gekozen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 250 personen

    Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. Uiteraard Coronaproof!

    Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.

    Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.

    Zie hieronder de mogelijkheden:

    - 60’s & 70’s
    - 80’s & 90’s
    - 2000 tot nu
    - Nederpop
    - Divers

    Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster. 

    Inclusief:
    - Popquiz
    - Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
    - 3-gangen diner
    - Locatiehuur
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs: vanaf €52,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    Energize Your Team! (Indoor & Outdoor)

    De leukste ‘Energizers’ om je team mee op te laden…
    Verras jouw collega's met originele activiteiten, ga samen lachen om vervolgens het jaar vol energie af te sluiten of natuurlijk te beginnen...

    Wat is een energizer?
    Een energizer is een korte actieve teamactiviteit die bij ons meestal tussen de 30 en 60 minuten duurt.
    Het draait hierbij om activiteiten die gasten vooraf niet verwachten, plezier maken en lachen.

    Online en offline
    Wij hebben energizers die tijdens live events georganiseerd kunnen worden, maar ook opties voor online evenementen. Moet je een online evenement organiseren in zoom of teams en ben je bang dat de energie bij de kijkers teveel inzakt? Wij adviseren je graag hoe je er voor kan zorgen dat het publiek er bij blijft en ook na een online sessie enthousiast de computer afsluit...

    Wanneer organiseer je een energizer?
    Energizers zijn op allerlei momenten en voor allerei soorten evenementen geschikt. Van een kick-off meeting tot een sales meeting tot een standaard bedrijfsuitje of kerstfeest.

    Wij adviseren altijd energizers te organiseren op die momenten dat het extra energie gewenst is of om het ijs te breken. Dus bijvoorbeeld aan het begin van de vergadering of juist aan het einde van de dag.

    Maar energizers zijn ook heel geschikt voor een ochtendsessie na een feestavond. Zeker nu met corona. Feestavonden lijken misschien te stoppen om 00.00 uur, maar dat hoeft niet. Om 7.00/8.00 uur 's ochtends kunnen we gewoon verder met een echte 'Morning Disco' inclusief DJ, Glowsticks, dansvloer, etc.

    Wat voor energizers organiseren jullie
    Er zijn vele energizers mogelijk, maar wij geven de voorkeur aan (licht) actieve sessies zoals:

    • A Sunrise Disco Party
    • Silent Disco Hit Bingo
    • Boxing clinic
    • Haka clinic
    • En meer...

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    50 - 1000 personen

    THEATER SPELSHOW (op maat voor uw organisatie) 

    Een unieke, persoonlijke show die echt over uw organisatie en medewerkers gaat!

     

    Quizvragen over uw organisatie, liedjes op maat over uw medewerkers, hilarische interactie met de zaal en twee topmuzikanten die de show extra laten swingen: met de Theater Spelshow van A-klasse cabaretier Sara Kroos maakt u er echt een unieke beleving van, waar men nog lang over na zal praten. 

     

    Na aanleiding van een uitgebreide vragenlijst en voorgesprekken, schrijft Sara de quizvragen, cabaretliedjes en interviews voor de show. Ter afwisseling van de onderdelen op maat, zijn er leuke prijzen te winnen met muziekquizzen (door live muzikanten!) en andere komische spellen. De Theater Spelshow kan op uw eigen locatie worden gehouden of wij kunnen assisteren bij het boeken van een theaterzaal. Deze voorstelling is geschikt vanaf 50 tot circa 300 mensen. Heeft u een grote organisatie en meerdere afdelingen? Wij werken met een staffelkorting wanneer u een aantal Theater Spelshows voor uw organisatie afneemt, waarbij Sara per afdeling op maat werkt. 

     

    De Theater Spelshow is op drie manieren inzetbaar: 

     

    1. Als onderdeel van uw bedrijfsfeest/bijeenkomst: 45 minuten tot 60 minuten. 

    De Theater Spelshow is een geweldig onderdeel van een bedrijfsuitje of personeelsfeest. Die ene medewerkers in het zonnetje zetten? Kijken wie de organisatie het beste kent? Hoe goed kennen de collega's elkaar eigenlijk? Een vreemde hobby? Sara wil er alles van weten. Alles kan en niets hoeft: van te voren wordt alles overlegd. 

     

    2. Als avondvullende (of middagvullende) show van ruim 1,5 uur exclusief pauze.  

    De Theater Spelshow kan ook het volledige bedrijfsuitje zijn: een avondvullende show op uw locatie of in een theater! Deze versie van de Theater Spelshow is de meest uitgebreide versie, waarbij uw medewerkers een volle avond theater krijgen, maar dan op maat! 

     

    3. Als komische afsluiting of intermezzo van uw bijeenkomst of symposium: 30 tot 60 minuten. 

    Deze versie van de Theater Spelshow is ook geschikt als het niet gaat om uw eigen medewerkers die elkaar kennen, maar bijvoorbeeld bij een bijeenkomst voor uw clientèle, een symposium of een jubileum/jaarafsluiting voor een breder publiek. U kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om Sara de dag te laten samenvatten in komische quizstijl en met liedjes op maat of als luchtig intermezzo tussen de bedrijven door: er zijn diverse manieren bespreekbaar. 

     

    Ons hele team staat voor u klaar!

    De Theater Spelshow kan overal worden gehouden, Sara werkt met twee topmuzikanten en heeft haar eigen technici mee, die ook op uw eigen locatie voor het decor en geluid kunnen zorgen. Vraag gerust naar de mogelijkheden, we denken graag met u mee.

    50 - 300 personen

    Met deze vrolijke rondleiding op jullie eigen apenrots krijg je op een actieve en vooral ook speelse manier inzicht in hoe het komt dat de verhoudingen binnen jullie team liggen zoals ze liggen. 

    "Eindelijk begrijp ik waarom mijn mannelijke collega's steeds van die aparte humor maken en waarom mijn vrouwelijke collega's zo vaak samenscholen!"

    Ik ben toch geen aap?!
    Objectief gezien niet nee. Maar als je kijkt naar hoe we ons onderling gedragen dan zit er meer aap in jou dan je tot nu toe voor mogelijk had gehouden! Ook jij zit samen met je collega's op een apenrots.
    Of je nu wilt of niet, je speelt onbewust een subtiel spel om de onderlinge sociale verhoudingen binnen jouw groep te managen. En 'je ziet het pas als je het doorhebt'.
    Deze humorvolle workshop leert je hoe je dat spel gespeeld wordt en wat de ongeschreven regels zijn. 

    Actief aan de slag
    In twee uur tijd zul je van alles beleven. 
    Je gaat sokken ruilen bij een weerbarstige winkelmedewerker. Je gaat op cruise naar de Caraïben en zult aanspoelen op een tropisch eiland. Je zult een bijzondere treinreis maken en je wordt zelfs spindocter van een politicus (Als je de politicus al niet zélf bent.). 
    En ondertussen ligt daar ook nog eens die tros bananen van de trainer...
    Kortom: Je gaat actief aan de slag en zult aldoende ontdekken hoe je in dit soort situaties door al die andere 'apen' beïnvloed wordt.

    "Nu snap eindelijk dat haantjesgedrag... Geleerd op een apenrots nota bene!"

    Nooit meer hetzelfde
    Het wordt een onvergetelijke workshop. Want als je eenmaal doorziet welk spel we spelen op onze rots, zal je leven nooit meer hetzelfde zijn. En-passent ontdek je ook nog eens waarom we zeggen dat mannen van Mars komen en vrouwen van Venus.

    Eigen positie
    Het effect? Je krijgt tools in handen om je eigen positie te bepalen op de rots. Hoog in de top, of comfortabele ergens onderaan. (Waar óók bananenplanten groeien...) En je leert eindelijk hoe je die bullebak kunt beïnvloeden of die muurbloem kunt laten bloeien.
    En als slagroom op de bananentaart krijgt de sociale cohesie binnen je team of afdeling een positieve boost.

    Leuk als teamuitje/ personeelsuitje/ bedrijfsuitje enz.
    (Dit programma is ook beschikbaar als podiumshow voor grotere groepen en als verdiepende training.)
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    8 - 200 personen

    Test jullie muziekkennis in de Online Top 2000 Quiz. Wie weet het meest over de grootste hits aller tijden?  Elke deelnemer deelt vanuit huis mee aan de quiz. Speel individueel of samen in virtuele teams. Er komen allerlei gevarieerde rondes met diverse thema’s voorbij. Willen jullie een gepersonaliseerde ronde? Ook dat is mogelijk! De pubquiz wordt live gepresenteerd door onze quizmaster, vanuit een speciaal ingerichte studio. Er is een jury aanwezig die zorgen voor een live score. Hoe tof is dat?  

    Borrelpakket

    Willen jullie na afloop van de activiteit nog met zijn alle samen virtueel borrelen? Dat kunnen wij ook voor jullie regelen. Wij hebben een uniek borrelpakket samengesteld. Wij helpen graag met het organiseren van het perfecte online teamuitje.

    15 - 500 personen

    Maak een fantastische portret van jezelf, een collega of vriend(in). Denk aan de werken van Andy Warhol en zijn Marilyn Monroe portret. Hoe? Wij gaan het je leren!

    Je levert ons digitale portretfoto’s aan (denk bijvoorbeeld aan professionele profielfoto’s van de medewekers) die wij voor jullie bewerken tot Pop-Art prints. Dit voorbeeld dient als basis van het kunstwerk.

    Met carbon papier worden de juiste contouren op het doek gezet en vervolgens kan het schilderen beginnen! Ga je voor een typisch kleurrijk doek of voor een meer ingetogen versie? Aan jou de keuze! De workshop wordt begeleidt door professionele docenten, maar de echte creativiteit komt natuurlijk vanuit jezelf. De grootte van de schildersdoeken kun je zelf bepalen. Standaard is de maat 30×40 cm. De beschilderde doeken kan je meenemen naar huis maar ook een mooie plek geven op kantoor.

    15 - 200 personen

    Voel en hoor de energie als je team in één ritme komt. In een paar effectieve stappen leren jullie in deze energieke en superleuke workshop een swingende samba spelen. Klinkt dat ergens naar? Réken maar!


    Deze activiteit draait om samenwerken en samenspelen, luisteren, afstemmen en als team een ritme bouwen dat staat als een huis. Samen muziekmaken is fantastisch en dit is dé manier om dat te beleven. 
    Bekijk het filmpje van 1 minuut en oordeel zelf.

    Samen een swingend samba-ritme spelen op professionele instrumenten is een uitdagende maar zéker goed haalbare activiteit. Vakkundig begeleiding en verzekerd van 'n waanzinnige kick voor het hele team. Deze toffe teambuilding is een unieke manier om verbinding te maken met je team, met de afdeling of zelfs met het hele bedrijf. 

    Voor wie: écht voor iedereen
    Duur: 45-75 minuten, in overleg. 
    Locatie: Overal mogelijk, ook buiten. Benodigheden: Helemaal niets, bij meer dan 70 deelnemers vragen we jullie een draadloze headset ter beschikking te stellen.

    "Een hele leuke workshop, zeer enthousiast begeleidt. Ongelooflijk om te zien hoe we met een grote groep al snel een goed ritme met verschillende variaties konden maken. Wij hadden deze activiteit als teambuilding en dat was zeer geslaagd!" Waarderingscijfer: 10 
    Marieke G. (Catharinaziekenhuis Eindhoven)  (bron: klantenvertellen.nl)
     

    "Super leuke energizer voor op een evenement. Mooi om de dag mee af te sluiten. En Marnix doet het echt fantastisch!”. Waarderingscijfer: 10 Emel T. (ING)  (bron: klantenvertellen.nl)

    Meer informatie over dit uitje? Mail ons via het formulier of bel ons. We praten heel graag even verder! Vervolgens heb je razendsnel een offerte per mail. 

    15 - 750 personen

    Over deze pagina

    Bedrijfsuitjes organiseren in Weert begint bij WegmetdeBaas.nl. Of u nu op zoek bent naar actieve bedrijfsuitjes, teamuitjes of workshops: op WegmetdeBaas vindt u altijd het bedrijfsuitje dat u zoekt. Uiteraard zijn de uitjes Coronaproof! Om de zoekresultaten te verfijnen, kunt u gebruik maken van "Uitgebreid Zoeken" links op de site. Hier kunt u uw regio invoeren, rubrieken kiezen, en het aantal personen opgeven om direct de meeste passende uitjes te bekijken!