Creatieve Uitjes in Weert

Filteren

Filters

Kerstuitjes Test nl, uitjes zijn vanaf aankomende maandag zichtbaar
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
59 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Theater
  • Creatief
  • Muziek en dans
  • Plaats, regio of provincie: Weert
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Met deze vrolijke rondleiding op jullie eigen apenrots krijg je op een actieve en vooral ook speelse manier inzicht in hoe het komt dat de verhoudingen binnen jullie team liggen zoals ze liggen. 

    "Eindelijk begrijp ik waarom mijn mannelijke collega's steeds van die aparte humor maken en waarom mijn vrouwelijke collega's zo vaak samenscholen!"

    Ik ben toch geen aap?!
    Objectief gezien niet nee. Maar als je kijkt naar hoe we ons onderling gedragen dan zit er meer aap in jou dan je tot nu toe voor mogelijk had gehouden! Ook jij zit samen met je collega's op een apenrots.
    Of je nu wilt of niet, je speelt onbewust een subtiel spel om de onderlinge sociale verhoudingen binnen jouw groep te managen. En 'je ziet het pas als je het doorhebt'.
    Deze humorvolle workshop leert je hoe je dat spel gespeeld wordt en wat de ongeschreven regels zijn. 

    Actief aan de slag
    In twee uur tijd zul je van alles beleven. 
    Je gaat sokken ruilen bij een weerbarstige winkelmedewerker. Je gaat op cruise naar de Caraïben en zult aanspoelen op een tropisch eiland. Je zult een bijzondere treinreis maken en je wordt zelfs spindocter van een politicus (Als je de politicus al niet zélf bent.). 
    En ondertussen ligt daar ook nog eens die tros bananen van de trainer...
    Kortom: Je gaat actief aan de slag en zult aldoende ontdekken hoe je in dit soort situaties door al die andere 'apen' beïnvloed wordt.

    "Nu snap eindelijk dat haantjesgedrag... Geleerd op een apenrots nota bene!"

    Nooit meer hetzelfde
    Het wordt een onvergetelijke workshop. Want als je eenmaal doorziet welk spel we spelen op onze rots, zal je leven nooit meer hetzelfde zijn. En-passent ontdek je ook nog eens waarom we zeggen dat mannen van Mars komen en vrouwen van Venus.

    Eigen positie
    Het effect? Je krijgt tools in handen om je eigen positie te bepalen op de rots. Hoog in de top, of comfortabele ergens onderaan. (Waar óók bananenplanten groeien...) En je leert eindelijk hoe je die bullebak kunt beïnvloeden of die muurbloem kunt laten bloeien.
    En als slagroom op de bananentaart krijgt de sociale cohesie binnen je team of afdeling een positieve boost.

    Leuk als teamuitje/ personeelsuitje/ bedrijfsuitje enz.
    (Dit programma is ook beschikbaar als podiumshow voor grotere groepen en als verdiepende training.)
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    8 - 200 personen

    Workshop Schilderen
    Een workshop is de ideale combinatie van ontspanning en creativiteit. Een avondje uit, maar dan anders.

    Onze schilder workshops duren twee uur, waarin je volledig begeleid wordt door een professionele kunstenaar. Voor de workshop mogen jullie een keuze maken uit ons complete assortiment van schilderijen. Dit schilderij komt centraal te staan in jullie workshop. We hebben database van 100+ schilderijen van bekende kunstwerken, grappige dieren, diverse beroepen, monumenten, Happy Painting tot aan Dikke Dames.

    Je begint met een leeg doek en vervolgens legt de kunstenaar het schilderij stap voor stap uit. Zo heeft iedereen de kans dit schilderij naar eigen smaak weer te geven. Dit geeft een hele gezellige sfeer onderling. Aan het einde van de workshop hebben alle deelnemers hun eigen creatie, hetzelfde en toch allemaal anders. Tevens een leuke herinnering aan deze speciale dag!

    Wij geloven dat iedereen creatief is of creatief kan denken. ArtPub heeft als missie mensen en bedrijven te inspireren, te verrassen en ruimte te bieden om te groeien. Hiervoor maken we gebruik van ons eigen collectief aan kunstenaars. Zij weten als geen ander hoe ze hun passie en kennis over creativiteit moeten delen.

    Waarom een schilderworkshop?

    • Iedereen kan het!
    • Je hebt geen ervaring nodig
    • Door de stap voor stap begeleiding van onze professionele kunstenaar lukt het gegarandeerd
    • Creativiteit verbindt collega’s
    • Een kunstwerk als herinnering aan deze dag
    • Creatief onder het genot van een drankje
    • In een leuke locatie zoals een gezellig café of restaurant bij jou in de buurt.
    • Op jouw eigen locatie is ook mogelijk!

    ArtPub is hét creatieve platform dat staat voor verbinden van creativiteit, horeca, consumenten en bedrijven.

    We bieden verschillende creatieve workshops aan: van schilderen, handletteren tot aan creatieve teambuilding. Al deze events vinden plaats in een inspirerende omgeving!

    Inclusief
    Professionele begeleiding door lokale kunstenaar
    Alle materialen
    Tijdsduur: 1,5 tot 2 uur

    Leuk als creatief bedrijfsuitje of teamuitje!

    10 - 500 personen

    Robot Revolution draait om het bouwen en programmeren van robots die je vervolgens allerlei opdrachten laat uitvoeren.

    Je krijgt in teamverband de opdracht om een robot te bouwen. De speciale robot app helpt met 360 graden instructies zodat de robot bestuurd kan worden met een tablet. Het bouwen is een creatief en praktisch leerproces. Tegelijkertijd wordt er een track gebouwd waar je met de robot verschillende opdrachten op kunt uitvoeren. 

    Tijdens de finale is iedereen in het team betrokken bij het uitvoeren van de opdrachten. Iedereen krijgt de kans om met de tablet de robot te besturen. 

    Teambuilding effecten van Robot Revolution
    Een teambuildingactiviteit moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast zijn oefenen we vaardigheden in het programma die je ook in je werk kunt gebruiken. Robot Revolution is ideaal om een team verder te ontwikkelen en de belangrijkste vaardigheden van de toekomst te laten ervaren. De belangrijkste op een rij:

    • Creatief denken
    • Probleemoplossend vermogen vergroten
    • Empathie en inlevingsvermogen verbeteren
    • Strategisch communiceren
    • Project planning

    Robot Revolution is ontwikkeld door Catalyst Global en wordt in meer dan 50 landen uitgevoerd. Wij zijn de Nederlandse partner voor alle Catalyst teambuilding programma's. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    20 - 1000 personen

    Het is al helemaal hip en happening, flexwerken en flexplekken. We werken vanuit huis of vanuit de lunchroom, zelfs vanaf onze vakantiebestemming gaat het werk gewoon door. Is er dan nog wel behoefte aan een vaste plek op het werk? 

    De Mag ik een vaste flexplek-show is een  komische theatershow over de voor en nadelen van het nieuwe werken. Een show waarin alle voorkomende vragen over het nieuwe werken op een ludieke manier aan de orde komen. De show is licht, informatief en humoristisch en uitermate geschikt voor meetingen en trainingen waarin dit onderwerp centraal staat.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    10 - 200 personen

    Het Hollywood Event is een spectaculair event waarin de deelnemers hun eigen film maken om hiermee eeuwige roem te vergaren! Wie gaat er naar huis met de felbegeerde Oscar voor 

    de beste film, de beste mannelijke hoofdrol en de beste vrouwelijke hoofdrol?

    De groep wordt opgesplitst in teams die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip). Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Als alle films zijn opgenomen gaan onze editors aan het werk om de beelden te bewerken tot een spectaculair eindresultaat. Intussen heeft de groep de gelegenheid om even bij te komen en kan er bijvoorbeeld een borrel en diner georganiseerd worden. 

    Na het diner begint het Hollywood Gala. Een feestelijke afsluiting van de dag waarin alle films vertoond worden. Twee acteurs presenteren deze avond en reiken de Oscars uit voor de beste mannelijke hoofdrol, de beste vrouwelijke hoofdrol en de beste film. Deze winnaars worden in een spannend waarderingsspel door het publiek zelf gekozen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 250 personen
    Speciaal voor iedereen die op zoek is naar een teamuitje of teambuildingsactiviteit binnen de huidige maatregelen: onze online workshops!! 

    Tijdens de workshop homemade videoclip maken, maken jullie als team, op jullie eigen locatie, allemaal een onderdeel van jullie eigen videoclip of lipdub. Jullie kiezen zelf het liedje. Wij zullen het liedje verdelen over het aantal personen dat meedoet. Ieder krijgt zijn/haar eigen stukje en rol in de videoclip! Bedenk hier de leukste dansjes, acties of gekkigheden voor. Voor tips kan je altijd bij ons terecht.

    Na de verdeling en het instuderen is het zover: het is tijd om je eigen clip op te nemen. Je kunt hiervoor gewoon je mobiele telefoon gebruiken. Wanneer je jouw stukje van het lied hebt opgenomen, deel je deze met ons. Wij monteren alle losse stukjes tot één te gekke videoclip. Uiteraard wordt het een flitsende clip, inclusief effecten. Zo hebben jullie, apart van elkaar, toch samen iets heel gaafs gemaakt. 


    Ook kun je voor de horrorfilm kiezen: speel jij de detective of het slachtoffer in jullie eigen horror? Ook bij deze activiteit krijgt iedereen een eigen onderdeel om te verfilmen. Alle gefilmde beelden zorgen, na montage, voor één lange speelfilm waarin jullie allemaal een hoofdrol spelen! 

    Ook het maken van een lipdub of het spelen van een hilarische pubquiz behoren tot de mogelijkheden. En dat allemaal gewoon vanuit huis! Op afstand, maar toch samen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
    10 - 500 personen

    Energize Your Team! (Indoor & Outdoor)

    De leukste ‘Energizers’ om je team mee op te laden…
    Verras jouw collega's met originele activiteiten, ga samen lachen om vervolgens het jaar vol energie af te sluiten of natuurlijk te beginnen...

    Wat is een energizer?
    Een energizer is een korte actieve teamactiviteit die bij ons meestal tussen de 30 en 60 minuten duurt.
    Het draait hierbij om activiteiten die gasten vooraf niet verwachten, plezier maken en lachen.

    Online en offline
    Wij hebben energizers die tijdens live events georganiseerd kunnen worden, maar ook opties voor online evenementen. Moet je een online evenement organiseren in zoom of teams en ben je bang dat de energie bij de kijkers teveel inzakt? Wij adviseren je graag hoe je er voor kan zorgen dat het publiek er bij blijft en ook na een online sessie enthousiast de computer afsluit...

    Wanneer organiseer je een energizer?
    Energizers zijn op allerlei momenten en voor allerei soorten evenementen geschikt. Van een kick-off meeting tot een sales meeting tot een standaard bedrijfsuitje of kerstfeest.

    Wij adviseren altijd energizers te organiseren op die momenten dat het extra energie gewenst is of om het ijs te breken. Dus bijvoorbeeld aan het begin van de vergadering of juist aan het einde van de dag.

    Maar energizers zijn ook heel geschikt voor een ochtendsessie na een feestavond. Zeker nu met corona. Feestavonden lijken misschien te stoppen om 00.00 uur, maar dat hoeft niet. Om 7.00/8.00 uur 's ochtends kunnen we gewoon verder met een echte 'Morning Disco' inclusief DJ, Glowsticks, dansvloer, etc.

    Wat voor energizers organiseren jullie
    Er zijn vele energizers mogelijk, maar wij geven de voorkeur aan (licht) actieve sessies zoals:

    • A Sunrise Disco Party
    • Silent Disco Hit Bingo
    • Boxing clinic
    • Haka clinic
    • En meer...

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    50 - 1000 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    In deze Samba Teambuilding spelen jullie zelf de opzwepende drums van het Braziliaanse Carnaval! 

    Stap met jullie collega’s in de wereld van de Braziliaanse Samba,  speel de drums, maak vrolijke muziek en vorm samen de Company Streetband!

    Dit krijgen jullie op de Samba Teambuilding:

    • Samenspel
    • Vrolijkheid en gezelligheid
    • Braziliaanse instrumenten
    • Onvervalste Braziliaanse carnavalsmuziek
    • Veel interactie
    • Een leerzame dag
    • Een nuttige dag voor het bedrijf
    • Een andere kijk op je collega’s

    Dit is hoe het werkt:

    • Jullie komen binnen en acclimatiseren eerst met een drankje
    • Dan kiezen jullie ieder een drum of andere aanwezige instrumenten uit 
    • Wen aan de instrumenten en de geluiden
    • Leer in eenvoudige stappen de Braziliaanse Samba spelen
    • Werk samen! Hoe beter de samenwerking, hoe beter de muziek
    • De workshopbegeleider begeleid jullie ‘all the way’
    • Geniet van de muziek die JIJ samen met je collega’s maakt!


    Maar wat is 'Samba' nou? Braziliaanse drums?Geen idee waar je 't over hebt!
    Check het filmpje. Dat is een Streetband die Samba speelt en dat is nou precies wat jullie gaan doen! 

    Stroop jullie mouwen maar alvast op want iedereen wordt 'aan het werk' gezet!
     
    Niemand zit aan de kant, deze teambuilding is (inter)actief. Iedereen krijgt een taak en is onderdeel van de streetband.

    Leuk als bedrijfsuitje/ teamuitje! 
    MLPercussion verzorgt inmiddels al meer dan 20 jaar teambuildings, bedrijfsfeesten, workshops, lessen, optredens en muzikale reizen op het gebied van Braziliaanse percussie. 

    Bel ons voor meer informatie of  vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte!

    10 - 50 personen

    Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. Uiteraard Coronaproof!

    Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.

    Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.

    Zie hieronder de mogelijkheden:

    - 60’s & 70’s
    - 80’s & 90’s
    - 2000 tot nu
    - Nederpop
    - Divers

    Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster. 

    Inclusief:
    - Popquiz
    - Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
    - 3-gangen diner
    - Locatiehuur
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs: vanaf €52,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    Bij Chain Reaction Table Top maak je een lange 'kettingreactie' waarbij ieder team verantwoordelijk is voor een deel ervan. Je werkt niet alleen samen met de mensen in je team, maar ook met de aangrenzende teams om de ketting tot een succes te maken!

    Alle teams ontvangen een spelbord en een set spelkaarten die de basis vormen van hun ontwerp. Ze kiezen 4 of 5 losse machines uit die gemaakt worden van allerlei bijgeleverde materialen. 

    Creativiteit wordt beloond zolang het ontwerp goed genoeg in elkaar zit en de testfase doorstaat. Projectmanagement en resource management komen ruim aan bod. 

    Alle losse machines worden per groep aan elkaar gelinkt waarna de groepen aan elkaar verbonden worden. Zo ontstaat één grote ketting die door de hele zaal loopt. Als iedereen er klaar voor is volgt de grote finale waarin de ketting in beweging wordt gezet. De energie wordt van tafel naar tafel doorgegeven en iedereen is trots op het eindresultaat. 

    Teambuilding effecten van Chain Reaction
    Een teambuilding programma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast zijn oefenen we vaardigheden in het programma die je ook in je werk nodig hebt. De belangrijkste op een rij:

    • Teams aansturen
    • Probleemoplossend vermogen
    • Netwerken
    • Project planning
    • Innovatie stimuleren

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen

    Ga de uitdaging aan met je collega’s en test je muziek kennis, want die heb je hard nodig bij onze gezellige en hilarische Zingo!

    Onze Zingo is een muziekspektakel gebaseerd op het alom bekende bingo spel. Deze keer geen nummers op de kaart maar titels van bekende muziek. Wie is de snelste, slimste, denkt het meest logisch na of heeft gewoon ontzettend veel kennis van muziek?Voetjes van de vloer, meezingen en afstrepen maar, als je het nummer herkent. Gegarandeerd plezier!

    Heeft jouw team de kaart vol? Dat wordt rennen naar de bel, want het snelste team wint de prijs! Onze Zingo bestaat uit verschillende rondes met in iedere ronde een ander muziekthema.Nederpop, feest, oldies… Er zijn vele mogelijkheden.Zelfs een op maat gemaakte ronde voor jullie bedrijf is mogelijk.

    De duur is ongeveer 2 uur, maar de Zingo kan ook goed gespeeld worden tussen de gangen van een diner door of als afsluiter van een teamdag met één van onze andere activiteiten. Wil je tijdens de Zingo onbeperkt drinken en hapjes tussendoor? Ook dat regelen wij graag voor je. Onze Zingo maakt van iedere gelegenheid een feestje!

    Voor meer informatie over deze Zingo neem gerust contact met ons op.

    20 - 1000 personen

    De Kluis in Huis is een zelfstandige escapegame welke op afstand of in verschillende ruimtes tegen elkaar gespeeld kan worden. Speel het als battle tegen je collega’s en laat ze zien dat jullie het slimste team zijn! Jullie krijgen een Kluis en per team van 2-5 personen een koffer opgestuurd. Welk team weet als eerste alle raadsels te ontcijferen en de Kluis te openen?

    Op het oog is het een rommeltje op tafel, maar jullie weten beter. Hier wordt nagedacht, worden aantekeningen gemaakt en worden oplossingen gevonden. De tijd vliegt. Normaal een goed teken, maar nu even niet! Jullie zitten midden in De Kluis in Huis. Binnen 2 uur moet de Kluis open!

    Zodra een team de koffer open heeft, zien zij vijf kistjes, afgesloten met hangslotjes en allerlei losse materialen. Stap voor stap worden raadsels ontcijferd en codes gevonden. Elk kistje dat opengaat, brengt het team dichter bij de cijfercode van de Kluis. Maar de timer tikt door en de andere teams zijn ook al ver op weg…

    Bij grotere groepen kan De Kluis in Huis begeleid door één van onze enthousiaste spelleiders. Na de ontvangst en speluitleg zal er met de juiste begeleiding voor gezorgd worden dat alle teams op scherp blijven. Mochten de teams te lang vastlopen op een onderdeel, zal de spelleider ze ook van tips voorzien, zodat de strijd tot het einde voelbaar is.

    Prijs kleine groepen (inclusief retour verzending)
    1 team: € 82,50
    2 teams: € 142,45
    3 teams: € 187,45
    4 teams: € 245,00

    Bent u met een grotere groep of wilt u meer informatie? Neem gerust contact met ons op, wij vertellen u er graag meer over!

    Programma voorstel

    14:00 - 14:15 Ontvangst en speluitleg
    14:15 - 16:15 De escape game: De Kluis in Huis
    16:15 - 16:30 Afsluiting en nabespreking

    Inbegrepen binnen dit uitje

    • Per team een bomvolle koffer met opdrachten en raadsels
    • Een kluis met aftellende klok
    • Per team een kraskaart met tips

    Optioneel binnen dit uitje

    • Begeleiding ter plaatse
    • Lunch, borrel en/of diner
    • Combineren met andere activiteiten
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!
    2 - 100 personen

    Binnenpret Comedy is de nr 1 online comedyshow van het moment. 30, 45 of 60 minuten brengen de leukste comedians de allerbeste grappen die dwars door jouw beeldscherm heen komen. Jij mag zelf kiezen hoe lang je wilt genieten van deze show.

    Wij werken met top comedians die bekend zijn van o.a. De Lama's, Raymann is Laat, The Comedy Factory, Lowlands, BNNVARA, Comedy Central, SBS6 en RTL4.

    Al onze shows zijn onder leiding van een echte Master of Ceremonies. Met veel energie weet hij je binnen 1 minuut het gevoel te geven zoals je die in een echte comedyclub ervaart. 

    U heeft het gevoel alsof u in een echte comedyclub bent. Het is mogelijk om interactie te hebben met elkaar. Een absolute meerwaarde. Wilt u langer genieten? Geen probleem. Wij maken alles bespreekbaar.

    "Nog nooit zo'n leuke online meeting gehad". 
    "Wat bijzonder dat jullie dit kunnen realiseren". 
    "Tranen met tuiten gelachen. Echt zo leuk!!"

    Check nog meer reviews via de laatste foto. 

    Het is ook mogelijk dat we een hybride event voor u verzorgen. Heeft u een Engelstalige organisatie, kerstuitje, nieuwjaarsborrel, wenst u een oudejaarsconference, een show met een "minder groot" budget  of maatwerk? Dan bent u bij ons ook aan het juiste adres. 
    HUMOR BRENGT MENSEN SAMEN!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!


    20 - 15000 personen

    Verveel jezelf geen moment met onze 80`s 90`s en 00`s Quiz met Swingende QuizMasters.

    Vragen, muziek, tv series raden en actie wisselen elkaar af.
    Na de indeling van de teams kiezen jullie een teamcaptain en wij zorgen dat de teamcaptain duidelijk herkenbaar is haha.

    Dan begint de 2 uur durende Quiz die bol staat van gezelligheid, met een heel hoog Oooh Jaaaa gehalte en gepresenteerd wordt door oergezellige en meeswingende QuizMaster.

    Welk team gaat winnen? Welk team mag aan het einde meezingen met “We are the champions” en de felbegeerde medailles in ontvangst nemen?

    Wij zorgen altijd voor een leuke aankleding en Oud-Hollands snoep op de team tafels.

    Al onze Quizzen zijn inclusief:

    • Altijd Vrolijke Quizmaster
    • Aankleding van de Locatie en Deelnemers
    • Oud-Hollands Snoep voor Iedereen
    • Spetterende Prijs voor de Winnaars
    • Officiële Prijsuitreiking
    • Plezier en Entertainment
    • Veel Verschillende Onderdelen
    • Eigen Inbreng Mogelijk

    Onze andere Quizzen zijn:

    • Ik hou van Holland Quiz
    • CarnavalQuiz
    • MuziekQuiz
    • Boer zoekt…….Gezellig bedrijf Quiz
    • 80`s 90`s en 00`s Quiz
    • Jongens tegen de Meisjes Quiz
    • Quiz op maat gemaakt

    De Quiz
    tot 15 personen € 375,-
    15 tot 30 personen € 23,95 p.p
    31 tot 45 personen € 21,95 p.p
    vanaf 46 personen € 18,95 p.p

    Alle bedragen zijn exclusief btw

    Voor 2 uur gezelligheid inclusief aankleding en benodigdheden.
    Wacht niet meer langer en boek deze gezellige quiz op jullie gewenste datum en tijd. Vul voor meer informatie over dit uitje het aanvraagformulier in!  

    2 - 500 personen

    “Let’s get together and feel allright!”
    De woorden van Bob Marley in zijn hit ‘One Love’. Een feel good nummer over hoop en samenkomen dat precies de lading dekt van dit arrangement. De coronamaatregelen die ons zo lang van elkaar gescheiden hebben zijn opgeheven en we kunnen eindelijk weer zonder beperking in groepen bijeen komen. Dat willen we vieren! Speciaal hiervoor heeft Nostalgia Events een Feel-good Quiz samengesteld tegen een scherpe prijs. Deze quiz zit boordevol fijne herinneringen aan vervlogen tijden.

    Inhoud
    Ons entertainersteam neemt jullie op een gezellige, ongedwongen manier mee op een reis terug in de tijd naar vroeger, toen alles nog beter was. De quiz is laagdrempelig en hier en daar met een knipoog. Kennisvragen, leuke feitjes, fijne herinneringen en muziekfragmenten wisselen elkaar af. Het winnende team zal aan het eind onder luid gejuich de hoofdprijs in ontvangst mogen nemen. De presentatie is in handen van onze professionele entertainers die zorgen voor extra sfeer en jeu.

    Arrangementen

    U kunt de quiz los boeken maar bijvoorbeeld ook in combinatie met een diner. Vraag naar de mogelijkheden

    Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    15 - 200 personen

    Over deze pagina

    Bedrijfsuitjes organiseren in Weert begint bij WegmetdeBaas.nl. Of u nu op zoek bent naar actieve bedrijfsuitjes, teamuitjes of workshops: op WegmetdeBaas vindt u altijd het bedrijfsuitje dat u zoekt. Uiteraard zijn de uitjes Coronaproof! Om de zoekresultaten te verfijnen, kunt u gebruik maken van "Uitgebreid Zoeken" links op de site. Hier kunt u uw regio invoeren, rubrieken kiezen, en het aantal personen opgeven om direct de meeste passende uitjes te bekijken!