Creatieve Uitjes in Veenendaal

Filteren

Filters

Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
74 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Theater
  • Creatief
  • Muziek en dans
  • Plaats, regio of provincie: Veenendaal
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Een uniek concept: word kandidaat in jullie eigen spelshow en speel het razend populaire spel 30 seconds! Dit is je kans om in een echte spelshow te zitten. En nee, we bedoelen niet in het publiek.

    Tijdens deze activiteit mag je deelnemer zijn, jury, host of misschien wil je wel floormanager of cameraman worden? Samen met jouw vrienden maken we jullie eigen versie van het razend populaire spel 30 seconds!

    We verdelen jullie groep in kleinere teams die tegen elkaar strijden. Om de beurt raden jullie zoveel mogelijk begrippen die door je teamgenoot worden omschreven in, jawel, 30 seconden. En denk je te gaan winnen? Think again!
     

    Om het kwartier wordt er met de dobbelsteen gegooid, die het hele spel in de war gooit. Je kunt je punten verdubbelen, alles verliezen of misschien mag je wel een teamlid van een ander groepje stellen.

    Niets is te voorspellen. Als klap op de vuurpijl wordt alles opgenomen en ontvangen jullie achteraf een leuke compilatiefilm van jullie spelshow!



    Onze workshops:
    • Lipdub maken
    • Commercial maken
    • Videoclip maken
    • Speelfilm maken
    • Journaal maken
    • Vloggen 
    • 30 seconds
    We vertellen je graag meer over alle mogelijkheden. Neem contact met ons op via 030-227 0620 of info@tvworkshop.nl.
    10 - 500 personen

    JOUW IDEALE BEDRIJFSUITJE, PERSONEELSFEEST, DINNERSHOW EN MAAK JOUW EVENT NOG COMPLETER MET TOP COMEDY 

    Comedy Events is de nr1 organisatie van Nederland op het gebied van comedy en cabaret. Met het grootste netwerk brengen wij de allerleukste comedians voor ieder moment.

    De comedians die optreden zijn bekend van o.a. De Lama's, Raymann is Laat, The Comedy Factory, BNN/VARA, Comedy Central, Lowlands, RTL en SBS. En daarbij zijn onze shows altijd onder leiding van de meest energieke Master of Ceremonies.

    Samen stappen we in het magische wereldje van echte stand-up comedy. Ideaal als dinnershow, reguliere line-up show of als fungedeelte tijdens jouw event. Daarnaast is Comedy Events ook de juiste organisatie voor het bedrijfsleven. Bedrijfsuitjes, personeelsfeesten, maatwerk of workshops en trainingen. Niets is ons te gek. 

    Hoe gaaf is het om samen te genieten van een echte comedyshow? Wij maken alles bespreekbaar en kunnen al jouw wensen realiseren.

    WORKSHOPS/TRAININGEN/COACHING

    Naast onze comedyshows verzorgen wij ook de meest leuke workshops en trainingen. Je ervaart hoe het is om een stand-up comedian te zijn. Maar ook onze workshops zijn zeer nuttig in het bedrijfsleven.

    Ontwikkel je zelfvertrouwen door voor een groep mensen te spreken. Ontdek wat jouw stijl is en lach vooral erg veel met en om je werkgever en collega's. Onze workshops zijn altijd onder leiding van een professionele comedian. Als geen ander weten wij hoe je iemand het beste kan coachen en trainen. 

    Het is mogelijk om in groepen te werken. 1 op 1 trainingen zijn ook zeer populair.

    2 UITJES TIJDENS 1 EVENT. CHECK SNEL DE MOGELIJKHEDEN

    Comedy Events geeft iedere organisatie de kans om 2 uitjes te kiezen tijdens 1 event. Je geniet van een professionele comedyshow en je mag daarnaast ook die toffe workshop beatbox of stand-up comedy volgen. Een professionele trainer neemt je mee in hun bijzondere wereld. Of wat dacht je van virtual reality? Racen tegen Max Verstappen, een ace slaan tegen Rafael Nadal of Roger Federer. Misschien gooi jij wel al jouw collega's van de baan met de perfecte strike.

    Wij maken het iedereen naar zijn of haar zin. Entertainment van de bovenste plank. 

    Wij kijken uit naar jouw enthousiasme.

    HUMOR BRENGT MENSEN SAMEN!

    15 - 3000 personen

    Op zoek naar een origineel idee voor een bedrijfsuitje of teambuilding? Maak je eigen Reclamespot!

    De Reclamespot mag je helemaal zelf bedenken en uiteraard krijg je van ons professionele ondersteuning om tot een mooi eindresultaat te komen.
    Deze workshop wordt meestal in groepen uitgevoerd (Uiteraard kan, Indien gewenst, de groep ook in zijn geheel één reclamespot maken. Bij verdeling in groepjes ontstaat een "wedstrijd-sfeer" en dat maakt het vaak leuker. Bij het maken van één reclamespot is het makkelijker om te focussen op een eindresultaat dat ook daadwerkelijk ingezet kan worden als PR-materiaal.
    Achteraf krijg je de gemonteerde versie van alle gemaakte reclamespots, inclusief titel en aftiteling naar keuze.

    In overleg is het mogelijk om de “Professional”-versie van deze workshop te doen met meerdere begeleiders en een PR-filmpje als eindresultaat.

    Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen. 

    Kijk voor voorbeelden op onze website: www.filmmetwillem.nl

    8 - 100 personen

    Een middag vol creativiteit, uitdagingen en obstakels. Bouw de meest (on)mogelijke obtakels op jullie eigen, unieke midgetgolfbaan! 

    Een unieke golfbaan

    Niks is te gek in de wereld van midgetgolf masters. Het bouwen van jullie Midgetgolf baan, kan misschien wel het leukste project zijn van dit jaar. Laat je vaardigheden zien op een parcours vol creatieve obstakels en versla de andere teams met de perfecte slag.

    Voor het bouwen van de baan beginnen we bij de basis; een grasmat, een lichtslang en het einddoel de put. Nu kan het creatieve proces beginnen. Jullie hebben al je vaardigheden nodig op het gebied van ontwerpen, bouwen en spelinzicht. Jullie kunnen de baan zo uitdagend mogelijk maken, maar toch haalbaar voor speler van verschillende niveaus.

    Wanneer het thema en de baan vorm hebben gekregen, kan er begonnen worden met het bouwen van de obstakels. Terwijl een deel van het team druk is met de bouw van de baan, worden de andere teamleden uitgedaagd door diverse minigames om zo materialen te verdienen en de baan steeds verder aan te kleden.

    Let de game begin!
    Zodra alle banen klaar zijn, kunnen de teams de par van hun baan bepalen. Met de scorekaart om jullie nek is het tijd om jullie midgetgolf skills te laten zien op de banen van jullie tegenstanders. Welk team slaat zich er het best doorheen? Probeer met de minste slagen alle obstakels te overwinnen en binnen de baan te blijven.

    Als extra optie kunnen jullie de ombouw van 1 baan kopen. Samen met de zelfgebouwde obstakels kunnen jullie eindeloos variëren en de vrijmibo voortaan uitbreiden met een potje office golf!

    Programma voorstel

    14:00 - 14:15      Ontvangst en verdeling van de teams
    14:15 - 14:30      Ontwerpen van de golfbanen
    14:30 - 15:30      Bouwen van de obstakels
    15:30 - 16:00      Minigames voor extra materialen
    16:00 - 16:45      Testen van de golfbanen
    16:45 - 17:00      Prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • Enthousiaste spelbegeleiding
    • Gebruik van alle benodigde materialen
    • Gerecycled karton
    • Dynamisch spelprogramma
    • Originele prijs voor het winnende team en voor de midgetgolf master
    • Reis- en reserveringskosten

    Extra opties

    • Neem de creaties mee en strijd verder op kantoor
    • Lunch, borrel en/of diner
    • Engelstalige opdrachten en begeleiding
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!
    15 - 200 personen

    In The Big Picture wordt een meesterwerk van ongekend formaat gemaakt!

    De groep wordt opgedeeld in teams van 6-8 deelnemers. Ieder team krijgt 2 panelen. Een ervan is voorgetekend, de ander is blanco. En ze zijn niet aansluitend...

    Voordat er geschilderd gaat worden, bepalen de teams hun strategie en moeten er een aantal opdrachten uitgevoerd worden om de benodigde materialen te verdienen. Van concurrentie tussen de teams is geen sprake: samenwerken leidt tot het beste resultaat! Hoewel ieder team verantwoordelijk is voor de twee eigen panelen, uiteindelijk zijn ze een onderdeel van The Big Picture. Teams werken dus samen met andere teams die aansluitende panelen beschilderen, zodat de lijnen en kleuren goed doorlopen.

    Aan het eind worden alle canvassen verzameld en in een frame geplaatst zodat het als 1 geheel tentoongesteld kan worden. Het eindresultaat is pas te zien bij de grote onthulling!

    Het ontwerp voor het schilderij woordt in gezamenlijk overleg met een grafisch ontwerper helemaal op maat gemaakt. Het onderwerp van The Big Picture gaat vaak over de kernwaarden, missie en visie van het bedrijf. Op deze manier wordt op de dag zelf door iedereen gewerkt aan de gezamenlijke toekomst.

    Het eindresultaat is een prachtig kunstwerk dat nog jarenlang op kantoor tentoongesteld kan worden. 

    Teambuildingeffecten van The Big Picture
    Een teambuildingprogramma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast is dit programma zo opgezet dat je ook belangrijke vaardigheden traint, zoals: 

     Empathie en inlevingsvermogen tussen collega's vergroten
    √ Samenwerking tussen afdelingen versterken
    Het ervaren van de kracht van een gezamenlijk doel nastreven
     Projectplanning
    √ Het stimuleren van creativiteit
    √ Communicatiestrategie
    √ Visualiseren van de toekomst

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen

    Zeepkistenrace: het snelste uitje van het moment
    Als je op zoek bent naar een vernieuwende, uitdagende activiteit, kijk dan eens naar de zeepkistenrace! Tijdens deze spannende activiteit worden je handigheid, creativiteit en snelheid op de proef gesteld. Bouw de snelste en beste zeepkist en win samen met je team eeuwige roem. Met schroevendraaier en schroeven, hamers en spijkers, tape en touw dagen wij je uit om een volledige zeepkist neer te zetten. Met deze zeepkist wordt écht geracet tegen elkaar! 

    De zeepkist bouwen:
    Ga samen met je team aan de slag en bouw de beste zeepkist. Voor je aan de slag kunt gaan legt de jury de spelregels uit. Vervolgens neem je plaats aan je werkbank en dan begint de strijd. Iedereen start met hetzelfde geldbedrag om onderdelen mee aan te schaffen. Het is aan jou om dit geld zo efficiënt mogelijk te besteden. Koop je drie of vier wielen, of huur je zwaar gereedschap? De zeepkist is klaar zodra hij kan sturen en zonder hulp rechtop blijft staan. 

    Laat je niet kisten! 
    Is de zeepkist klaar? Dan is het tijd voor de jury om de zeepkist te jureren. Er zijn bonuspunten te krijgen voor de mooiste gedecoreerde zeepkist én voor het team met het meeste resterende geld. Dus zorg ook voor de mooiste zeepkist! Vervolgens is het tijd om te racen! De teams strijden tegen elkaar op het uitdagende racecircuit onder het spannende commentaar van onze fanatieke commentator. Doe goed je best want voor het winnende team is een prijs geregeld! 

    Prijzen
    10 tot 20 personen € 55,00 p.p.
    21 tot 30 personen € 45,00 p.p.
    31 tot 40 personen € 37,50 p.p.
    41 tot 50 personen € 32,50 p.p.
    50+ personen op aanvraag 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen. 

    20 - 200 personen

    Schuilt er in jouw teammanager een Freddie Mercury, is je P&O dame een ras-bassiste of zing je zelf de sterren van de hemel?! Ontdek tijdens HET leukste teamuitje van Nederland wie de echte rockstar van jullie bedrijf of vriendengroep is en beleef een avontuur om nooit te vergeten!

    Tijdens Teambanding waan je je een echte rockstar en treed je op samen met je collega’s. Zang, gitaar, drums, bas of piano spelen, alles kan. Onder leiding van professionele muzikanten wordt iedereen begeleid in het instrument dat het beste bij hem of haar past.

    Nog nooit een instrument bespeeld? Geen probleem! Je zult je verbazen hoeveel er al uit een instrument te halen is met de juiste begeleiding! 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 120 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Ontdek de kracht van effectieve communicatie met een twist met plezier! Bij Proluder trainingen en Molière entertainment hebben we de perfecte communicatietraining ontwikkeld die niet alleen leerzaam is, maar ook nog eens ontzettend leuk.

    In onze theatrale communicatieworkshop laten we ons inspireren door de 4 persoonlijkheidstypes - rood, groen, blauw en geel - van DISC, Insights en het boek "Omringd door idioten". Samen met acteur/trainer Rob Hertog van Proluder trainingen en acteur/theatermaker Bram Legerstee van Molière entertainment nemen we je mee naar het Revue bedrijf van het illustere duo Jules en Philippe.

    Hier zie je hoe communicatieproblemen een enorme impact hebben op de onderlinge samenwerking en op hun product: "de Revue". Jules en Philippe tonen scènes achter de schermen en laten ook de communicatieproblemen tussen andere medewerkers van hun Revue zien. Natuurlijk laten ze je ook genieten van enkele succesnummers uit hun jarenlange carrière.

    Herken je de volgende situaties?
    Je collega heeft altijd kritiek op jouw nieuwe ideeën en roept: "Stop met die proefballonnetjes!" Of je vraagt je af waarom je collega zijn innovatieve ideeën niet kan onderbouwen met voor- en nadelen. Misschien is er ook iemand in het team die altijd roept: "Veranderen? Laten we gewoon doen wat we altijd al doen, dat is toch altijd goed gegaan!" Terwijl jij juist graag vandaag nog veranderingen wilt doorvoeren. Het lijkt wel alsof iedereen in het team, qua communicatie, op een totaal andere planeet zit - en daar is Mars en Venus niets bij.

    Dit soort misverstanden kunnen leiden tot irritatie op de werkvloer, het ontlopen van elkaar, roddel en achterklap, en een slechte sfeer met mogelijk negatieve gevolgen voor de bedrijfsresultaten of het arbeidsverzuim. Maar kunnen deze misverstanden voorkomen worden? Na de voorstelling gaan de acteurs van Jules en Philippe samen met jullie aan de slag tijdens een interactieve workshop.

    In deze workshop leer je hoe je kunt communiceren met meer oog voor de ander. Iedereen is anders, heeft een andere kleur, unieke talenten en tekortkomingen. We gebruiken situaties uit de revue, maar ook herkenbare en op maat gemaakte situaties uit jullie eigen bedrijf of organisatie.

    Wat heeft jouw bedrijf aan deze theatrale communicatieworkshop?

    • Inzicht in jouw eigen persoonlijkheidstype en hoe dat verschilt van anderen.
    • Onderzoek naar wat de ander nodig heeft in communicatie.
    • Vergroting van het onderlinge begrip.

    Overleg van te voren;  Vooraf aan de boeking is er een gesprek met het bedrijf om inhoud, tijdsduur en omvang van de workshop zo passend mogelijk te maken. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 500 personen

    In deze Muzikale Teambuildingsworkshop gaan jullie lekker samen zingen en swingen! 
    Ervaar de verbindende kracht van samen zingen en muziek maken en leer je collega’s op een andere, verrassende manier kennen!

    Dit krijgen jullie op de Muzikale Teambuilding:

    • Samenspel en samenzang
    • Mooie liedjes
    • Even uit je normale teamrol komen
    • Nog beter leren luisteren naar elkaar
    • Versterking van je teamspirit en binding
    • En vooral: veel vrolijkheid en plezier, want samen zingen is leuk!

    Dit is hoe het werkt:

    • Bij binnenkomst pakken jullie een drankje, terwijl de pianist vast wat speelt.
    • Met een aansprekend verhaal neem ik jullie mee in de wereld van de muziek.
    • Vervolgens doen we een warming up van het lichaam en de stembanden.
    • Daarna gaan we lekker swingen en zingen op meerdere liedjes.
    • Sommige liedjes gaan we zelfs meerstemmig maken. Ja, dat kunnen jullie!
    • Het gaat er niet om hoe goed je kunt zingen, wel om het plezier in de muziek.
    • Zingen iets te spannend voor jou? Neuriën mag ook. Of je pakt de tamboerijn.
    • Jullie leren echt naar elkaar luisteren, één geheel te vormen. Hoe beter de samenwerking, hoe beter het klinkt!  

    Muziek maken en zingen is goed voor de teambuilding? Hoe dan?
    Samen muziek maken en zingen doet wonderen voor je team! Iedereen heeft zijn eigen stem of partij, maar pas als je echt samenwerkt, klink je goed en gaat het swingen. Niet voor niets zeggen we dat muzikanten die al jaren samen op het podium staan,  op elkaar zijn ‘ingespeeld’. Zo werkt het ook in teams: door samen muziek te maken, ga je elkaar beter begrijpen en heb je meer verbinding met elkaar.

    Je hoeft niet muzikaal te zijn of goed te kunnen zingen!
    We gaan vooral veel plezier maken! Kijk maar naar het filmpje waar je een team samen het liedje ‘Let the sunshine in’ ziet zingen.

    Leuk als bedrijfsuitje/ teamuitje! 
    Ik verzorg al jaren Muzikale Teambuildingsessies. Tientallen teams hebben al ervaren hoe leuk dat is: : van teams van UWV, de SVB, de Onderwijsraad, het RIVM, teams van leraren en handhavers tot de top van een ministerie. Ik krijg iedereen samen aan het zingen en swingen! 

    Bel ons voor meer informatie of vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte!

    6 - 40 personen

    De Graffiti workshop begint met wat uitleg over graffiti als kunstvorm, de technieken en materialen. Na de uitleg is het tijd om jezelf in een overall te hijsen en aan de slag te gaan met je eigen kunstwerk. Deze creatieve workshop is erg geschikt voor teambuilding. De informele sfeer en creativiteit zorgen ervoor dat je je collega’s beter leert kennen. We kunnen hierbij ook inspelen op bepaalde thema’s die aansluiten bij de groep of organisatie. Je kan er ook voor kiezen om hierbij dan te werken in tweetallen of teams.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    21 - 250 personen

    Wij streven ernaar teams een  positieve impact te laten generenen terwijl ze op een plezierige manier een sterke en goede band opbouwen. Wij bieden leuke en intressante teambuildingoefeningen waarin liefdadigheid een grote rol speelt en waarin samenwerking, communicatie en probleemoplossende vaardigheden worden gestimuleerd.

    De kern van onze missie is het verstrekken van gratis prothesehanden aan mensen die ze nodig hebben. Via onze programma's krijgen teams de kans om deze op maat gemaakte handen in elkaar te zetten en te doneren, wat het leven van de ontvangers kan veranderen.

    Wij geloven dat een verschil maken een vreugdevolle en bevredigende ervaring moet zijn, daarom geven wij prioriteit aan het creëren van een leuke en gezellige omgeving voor onze teambuildingoefeningen. Door een gevoel van kameraadschap en een gezamenlijk doel te bevorderen, hopen we teams te inspireren om positieve bijdragen te blijven leveren aan hun gemeenschap, lang nadat de teambuilding oefening is afgelopen.

    U kunt op drie verschillende manieren met ons meedoen:

    • VOLLEDIG GEFACILITEERD EVENEMENT
      Ontworpen voor teams van 4 tot 500 personen.

    • ONLINE EVENEMENT
      Net als een volledig gefaciliteerd evenement, maar uw facilitator voegt zich online bij uw team.
    •  
    • ZELF GEFACILITEERD TEAMEVENEMENT
      Teams van maximaal 20 personen

    Hoe werkt het?

    Ons evenement duurt meestal 2,5 tot 3 uur en vindt plaats aan tafels. Het evenement wordt ingeleid door een ervaren en authentieke facilitator die met behulp van een krachtige PowerPoint- of videopresentatie jullie enthousiast maakt voor het teambuilding event.

    Jullie team gaat dan aan de slag met het in elkaar zetten van mechanische prothesehanden voor geamputeerden in ontwikkelingslanden. De focus is intens, en je zult vergeten dat je zelf deelneemt aan een teambuilding evenement. Om de uitdaging nog groter te maken, krijgt iedereen tijdens het bouwen een hand "bedekt" om een "stomp" te simuleren. Dit helpt bij het opbouwen van empathie en verbondenheid met de ontvanger van de hand, en bevordert ook teamwerk - er zijn 2 tot 3 mensen nodig om een bout in te draaien!

    Zodra elke hand in elkaar is gezet, wordt hij in een unieke "handtas" gestopt die uw team heeft versierd. Vervolgens maak je een foto met de tas en de hand, die samen worden ingepakt om naar de ontvanger gestuurd te worden. Zo kunnen ze een foto zien van de mensen die hun hand voor hen hebben gemaakt.

    Bereid je voor op een echt zinvolle en lonende teambuildingervaring!

    4 - 500 personen

    Energize Your Team! (Indoor & Outdoor)

    De leukste ‘Energizers’ om je team mee op te laden…
    Verras jouw collega's met originele activiteiten, ga samen lachen om vervolgens het jaar vol energie af te sluiten of natuurlijk te beginnen...

    Wat is een energizer?
    Een energizer is een korte actieve teamactiviteit die bij ons meestal tussen de 30 en 60 minuten duurt.
    Het draait hierbij om activiteiten die gasten vooraf niet verwachten, plezier maken en lachen.

    Online en offline
    Wij hebben energizers die tijdens live events georganiseerd kunnen worden, maar ook opties voor online evenementen. Moet je een online evenement organiseren in zoom of teams en ben je bang dat de energie bij de kijkers teveel inzakt? Wij adviseren je graag hoe je er voor kan zorgen dat het publiek er bij blijft en ook na een online sessie enthousiast de computer afsluit...

    Wanneer organiseer je een energizer?
    Energizers zijn op allerlei momenten en voor allerei soorten evenementen geschikt. Van een kick-off meeting tot een sales meeting tot een standaard bedrijfsuitje of kerstfeest.

    Wij adviseren altijd energizers te organiseren op die momenten dat het extra energie gewenst is of om het ijs te breken. Dus bijvoorbeeld aan het begin van de vergadering of juist aan het einde van de dag.

    Maar energizers zijn ook heel geschikt voor een ochtendsessie na een feestavond. Feestavonden lijken misschien te stoppen om 00.00 uur, maar dat hoeft niet. Om 7.00/8.00 uur 's ochtends kunnen we gewoon verder met een echte 'Morning Disco' inclusief DJ, Glowsticks, dansvloer, etc.

    Wat voor energizers organiseren jullie
    Er zijn vele energizers mogelijk, maar wij geven de voorkeur aan (licht) actieve sessies zoals:

    • A Sunrise Disco Party
    • Silent Disco Hit Bingo
    • Boxing clinic
    • Haka clinic
    • En meer...

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    50 - 1000 personen

    De worksop begint met een korte uitleg over wat Action painting inhoudt en de geschiedenis ervan. Je leert verschillende technieken en gaat deze ook uitproberen.

    Na de uitleg ga jezelf aan de slag, hiervoor kan je gebruik maken van verschillende materialen waarmee je jouw creatie op het doek kan zetten. Denk hierbij aan verschillende soorten kwasten, rietjes, tape en touw. Je kan je eigen creativiteit helemaal de vrije loop laten gaan. Na afloop gaan jullie vol trots met jullie eigen gemaakte kunstwerk als blijvende herinnering naar huis. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     

    21 - 250 personen

    Workshop Faalplezier
    Faalplezier boeken, daar is een beetje lef voor nodig.
    Het is precies geschikt voor groepen die wel eens een foutje maken. Ah, bent u dat?

    Wat gaat u doen
    Uw team gaat afleren nog langer vrees te hebben voor het onverwachte.
    We onderzoeken de remmende kracht van 'faalangst' en nemen die weg.

    De workshop gaat uw team bewust maken van het moment vóór het eventuele falen. 
Dat moment is dus eigenlijk: Nu!

    Doelstelling
    Na afloop van Faalplezier zal uw team beter samenwerken, duidelijker communiceren en groter vertrouwen hebben in elkaar. En vooral, minder (faal)angstig zijn en veel plezier hebben gemaakt.
    Ontspanning dus en veel plezier, met een leerzaam kantje.

    Lef, of minstens dat beetje
    U stapt, voetje voor voetje, in de wereld van het improvisatie-toneel. En dat is wellicht buiten uw comfortzone. Het is wel de plek waar u echt wat leert, niet waar?
    Ontdek dat het best makkelijk is om zonder voorbereiding het toneel op te stappen. Het is vooral faalangst of in dit geval plankenkoorts dat ons remt.
    U leert dat een improacteur eigenlijk net zo bang is om te falen als iedereen. En vervolgens hoe faalplezier hem helpt z'n werk te doen.

    Teams laten veel potentie liggen uit angst om nieuwe stappen te zetten. Waar komt die vandaan, hoe remt hij ons? Faalplezier laat ervaren waarom collega's doen zoals ze doen. U experimenteert, faalt of niet... voortaan toch altijd met plezier.

    Ook voor uw team
    Ministeries, modebedrijven, scholen, banken, ziekenhuizen... noem maar op. Veel groepen gingen u voor.
    Vraagt u zich nog af of deze workshop voor uw team wel geschikt is? Dan luistert u nog naar uw 'faalangst'. Blijf dat doen... of boek.
    Faalplezier, het kan altijd anders.

    Duur en locatie
    De training duurt 2,5 uur in een ruime zaal met voor iedere deelnemer een stoel (plus twee extra).
    Ook zijn er korte en langere versies mogelijk.

    Aanpak
    Het gaat in deze workshop om de inhoud, je kunt het ook gerust een training noemen.
    Plezier speelt een heel belangrijke rol.
    Faalplezier kan ook in het Engels worden gegeven. Helaas niet in het Frans.
    Neem direct contact op om uw specifieke wensen te bespreken.

    8 - 2000 personen

    Dit spelprogramma is afgeleid van het bekende TV programma Ranking the Stars. U en uw collega’s zijn vandaag de ‘stars’. Hoe goed kent u elkaar eigenlijk? Er worden stellingen voorgelegd en u zult elkaar gaan rangschikken. ‘Wie is het meest sportief?’, ‘Wie was de grootste etter op school?’ en ‘wie komt het vaakst te laat?’ Zijn jullie klaar om erachter te komen wie vroeger het meest spijbelde of wie volgens jullie het grootste gat in zijn of haar hand heeft? Doordat alle vragen en opdrachten op maat samengesteld kunnen worden, is dit bedrijfsuitje ideaal om elkaar beter te leren kennen.

    U komt een hoop te weten over uw collega’s en andersom. Zijn alle vooroordelen waar, of heeft u een totaal verkeerd beeld van uw collega’s? Dit spelprogramma zorgt gegarandeerd voor een erg gezellige avond!

    Het spelprogramma kenmerkt zich door een gezellige en open sfeer: de partymanager en de deelnemers nemen elkaar geregeld op de hak en doen vaak opmerkelijke uitspraken en openbaringen. Het voorlezen van de lijst gaat veelal gepaard met satirische uitspraken over uw collega’s uit het bedrijf. Het voordeel om het door ons te laten organiseren is dat het spel wordt geleid voor een ervaren comedian/presentator en dat maakt het spel compleet!

    Ranking your colleagues combineren?

    Uiteraard kan het spelprogramma aangevuld worden met een heerlijke lunch, diner of spetterend themafeest. Het spelprogramma Ranking your colleagues is op ieder gewenste locatie mogelijk. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvend voorstel het aanvraagformulier in.

    10 - 60 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een uitje in Veenendaal! Maar wat gaan we dan doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! Wij hebben heel veel diverse uitjes verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in Veenendaal te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitje. Tevens zijn bedrijfsuitjes in Veenendaal ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele bedrijfsuitjes draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Een bedrijfsuitje in Veenendaal is goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitjes in Veenendaal. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitje. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden. En of u nu in Amsterdam een bedrijfsuitje wil plannen, in Maastricht, Nijmegen, Groningen, Rotterdam.. Of juist in een kleinere gemeente, u vindt het allemaal op WegmetdeBaas!