Creatieve Uitjes in Gelderland

Filteren

Filters

Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
78 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Theater
  • Creatief
  • Muziek en dans
  • Plaats, regio of provincie: Gelderland
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Alle teams ontvangen een game bord en spelkaarten die de basis vormen van hun ontwerp. Ze kiezen 4 of 5 losse machines uit die gemaakt worden van allerlei bijgeleverde materialen. 

    Creativiteit wordt beloond zolang het ontwerp goed genoeg in elkaar zit en de testfase doorstaat. Project management en resource management komen ruim aan bod. 

    Alle losse machines worden per groep aan elkaar gelinkt waarna de groepen aan elkaar verbonden worden. Zo ontstaat één grote ketting die door de hele zaal loopt. Als iedereen er klaar voor is volgt de grote finale waarin de ketting in beweging wordt gezet. De energie wordt van tafel naar tafel doorgegeven en iedereen is trots op het eindresultaat. 

    Teambuilding effecten van Chain Reaction
    Een teambuilding programma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast zijn oefenen we vaardigheden in het programma die je ook in je werk nodig hebt. De belangrijkste op een rij:

    • √ Teams aansturen
    • √ Probleemoplossend vermogen
    • √ Netwerken
    • √ Project planning
    • √ Innovatie stimuleren

    Chain Reaction is ontwikkeld door Catalyst Global en wordt in meer dan 40 landen uitgevoerd. Windshift heeft de exclusieve rechten voor alle Catalyst teambuilding programma's in Nederland. Meer hierover in het Catalyst filmpje https://vimeo.com/manage/152548706/general

    40 - 1000 personen

    Schuilt er in jouw teammanager een Freddie Mercury, is je P&O dame een ras-bassiste of zing je zelf de sterren van de hemel?! Ontdek tijdens HET leukste teamuitje van Nederland wie de echte rockstar van jullie bedrijf of vriendengroep is en beleef een avontuur om nooit te vergeten!

    Tijdens Teambanding waan je je een echte rockstar en treed je op samen met je collega’s. Zang, gitaar, drums, bas of piano spelen, alles kan. Onder leiding van professionele muzikanten wordt iedereen begeleid in het instrument dat het beste bij hem of haar past.

    Nog nooit een instrument bespeeld? Geen probleem! Je zult je verbazen hoeveel er al uit een instrument te halen is met de juiste begeleiding! 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 120 personen

    Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. Uiteraard Coronaproof!

    Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.

    Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.

    Zie hieronder de mogelijkheden:

    - 60’s & 70’s
    - 80’s & 90’s
    - 2000 tot nu
    - Nederpop
    - Divers

    Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster. 

    Inclusief:
    - Popquiz
    - Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
    - 3-gangen diner
    - Locatiehuur
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs: vanaf €52,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    Film Teambuilding is de unieke motivatiebeleving dat plezier, entertainment, humor & het bouwen aan een perfect op elkaar afgestemd team combineert! Leuk als bedrijfsuitje/ teamuitje!
     
    Jouw uitje vol Plezier & Teambuilding
    Samen met jouw collega's transformeer je tot hechte filmcrews en maak je onder begeleiding van televisie- en filmprofessionals een spetterende/hilarische film, commercial, lipdub of tv-programma!

    Je leert elkaar eens op een andere manier kennen
    Binnen de filmcrew(s) vervullen jullie amuserende ‘filmtaken’ zoals bijvoorbeeld : passievolle regisseur, voorbeeldige cameraman/vrouw, komische/avontuurlijke acteurs en vrolijke figuranten. Op deze wijze is iedereen actief bezig en is er voor ieder wat wils. Iedere groep krijgt een enthousiaste begeleider die helpt om samen tot een filmisch kunstwerk te komen.
    Tijdens de opnames en de presentatie van jullie eigen film(s) zullen er vele collega's gieren van het lachen:)!

    Persoonlijk & Maatwerk
    Jouw Film teambuilding evenement wordt exact naar wens gemaakt. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om op een ludieke wijze eigen (organisatie)boodschappen te verwerken in jullie film of commerial.

    Film Teambuilding is inclusief:
    * Professionele producent
    * Professionele begeleiding (regisseur per filmgroep)
    * Professionele camera's
    * Persoonlijke service
    * Geluidsfaciliteiten
    * Hulp bij creatief script writing
    * Brainstormsessie ontwikkeling concept
    * Rekwisieten & props en hulp met uitzoeken
    * Hulp bij het maken van het script/scenario
    * Uitschrijven van het op maat gemaakte script
    * Hulp bij het uitzoeken van de locatie naar wens
    * Plezier, hilariteit, entertainment & teambuilding 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    10 - 600 personen

    Improviseren kun je leren! 
    Iedereen improviseert, in het dagelijks leven of op je werk. Maar pas wanneer je denkt "Wat ik ook doe, dit probleem/ deze situatie is niet op te lossen!" is het moment dat je echt moet kunnen improviseren. Omdat improvisatie op impulsen werkt, wordt er in deze workshop veel gelachen. Maar jullie leren vooral de praktische vaardigheden van improvisatie aan.

    In het bedrijfsleven, dat nu onzekerder is dan ooit, is het zeer rendabel als je snel kunt beslissen in onverwachte situaties. Grote onderwijsinstellingen zoals Harvard Businessschool (en in Nederland Nyenrode Business Universiteit) hebben niet voor niets improvisatie opgenomen in het lesaanbod.

    Leer zaken als;
    - Wat houdt improvisatie in?
    - Wanneer zet je het in?
    - Hoe werkt je brein daarin mee of tegen?
    - Kun je er controle over hebben of "glij" je steeds terug in-the-box?? En zo ja, is er een workaround? 

    Deze training is bedoeld voor teams die willen leren out of the box te denken. Ervaar het en leer concrete werkwijzen om te improviseren.

    In deze training leer je:
    - denken in mogelijkheden (in tegenstelling tot onmogelijkheden)
    - out-of-the-box redeneren
    - accepteren wat er is, en daarop verder redeneren ("ja, en", in plaats van "ja, maar")
    - samenwerken en ideeen van elkaar te implementeren

    Zet deze training in als; teamtraining, kickof van een (meerdaags) veranderingsproces, teambuildinssessie, of (in aangepaste vorm) een seminar inhoudelijk of als energieke boost tijdens een congres.

    De voertaal kan Nederlands of Engels zijn.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Wie gingen jullie voor?
    Reeds ruim 400 kleine en grote (nationale en internationale) bedrijven en instellingen hebben samen al ruim 500 keer de workshop afgenomen met groot enthousiasme. Denk aan bedrijven als Nike, Shell, Philips, AHOLD, KLM, Mars, NS, Heerema, maar ook diverse MKB-bedrijven.
    Tevens heeft een grote diversiteit aan ministeries, Gemeenten en overige overheidsinstellingen gebruik gemaakt van onze improvisatietrainers, evenals vele tientallen zorg- en onderwijsinstellingen

    Een greep uit de referenties van de vele 100-en enthousiaste opdrachtgevers:
     
    Ronald Plantinga (Philips lighting) 
    Dutch Entertrainment has proven to provide high-energy improvisation workshop to our global marketing team event earlier this year. All loved it. Would definitely recommend as an option to team dinner or other social event as a ''break'' to the hard work on business challenges. Needs nothing more than a room, some chairs and a receptive group to truly Accelerate things !

    Janine de Regt (projectmanager, Center for Medical Imaging)
    Freek is een energieke, ervaren leider van improvisatieworkshops. Hij neemt je als team telkens een stapje verder mee in de wereld van de improvisatie. Veelal met behulp van hele duidelijke opdrachten bereikt Freek dat alle deelnemers zich comfortabel voelen. Dit is van grote waarde indien het team bestaat uit zowel introverte als extraverte personen. De laagdrempelige benadering draagt bij aan een leuk teamuitje!

    Danielle van Pelt (directeur New Business, Beter/ ABN-AMRO)
    Beter is een dochteronderneming van ABN AMRO Bank N.V. Met onze ca. 100 medewerkers namen we deel aan de improvisatietraining. Ons bedrijf zat midden in een reorganisatie. Om de aandacht daar even van af te halen organiseerden we een bedrijfsuitje op de Efteling met de thema’s Inspiratie en Fun. Met name de workshop Improvisatie sprak ons enorm aan. Na wat heen en weer mailen, bellen en een face-to-face gesprek hebben we afspraken gemaakt over de invulling van de workshop afgesproken: insteek samen werken aan klantgerichtheid. Een beetje nerveus aan de dag begonnen want we waren erg benieuwd naar de aanpak en vooral de reacties van onze collega’s; onze zorgen waren onterecht. De workshop is een geweldige start van de dag geworden. Freek Verdult en collega’s hebben er door hun gedreven inzet en de prettige opbouw van het programma gezorgd dat iedereen fanatiek en vooral enthousiast heeft meegedaan. Er is ontzettend veel gelachen. Een absolute aanrader dus.

    8 - 200 personen

    Een interactieve theatershow over de dagelijkse communicatie-frustraties.

    De CommunicatieFrustratieShow is een interactieve theatershow waarin 2 acteurs u meenemen in verschillende stijlen van communiceren. Op humoristische wijze laten zij zien hoe we met elkaar communiceren en wel of niet naar elkaar luisteren, elkaar aanvallen of aanvullen, elkaar inspireren of frustreren. In de 40 minuten durende show passeren allerlei stijlen van communicatie de revue. 

    In de daarop volgende workshop (die 2 uur duurt), gaan de deelnemers op zoek naar hun eigen stijl van communiceren en wordt er onderzocht voor welke communicatiestijl zij allergisch zijn. We lachen om elkaars allergieën maar communiceren ook over communicatie en contact. Wat is goede communicatie en hoe zou deze binnen ons bedrijf optimaal kunnen worden?

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in.

    10 - 1000 personen

    Een heel vrolijk groepsuitje voor particulieren en bedrijven. Met veel plezier ga je elkaar van een onverwachte kant mee maken. Ik leg je graag uit hoe…
     
    Je gaat een onderzoek doen naar hoe je (als team en individueel) omgaat met onverwachte situaties. Hoe bereid je voor op iets dat je niet ziet aankomen?
    Ben je van de ’controle’ of heb je vertrouwen in improvisatietalent?

    Tijdens deze workshop ontdek je dat je ’opvoeders’ het beste met je voor hadden en toch… dat er op dit punt vaak iets té veel is aangeleerd. Tijd misschien om dat af te leren?

    Inhoud
    Je doet in hoog tempo veel verschillende oefeningen (voor elk wat wils) in kleine en grotere groepen. Je gaat anders kijken naar de-kans-op-fouten-maken en eventuele faalangst te lijf. Je leert te vertrouwen op je spontaniteit, je gaat improviseren.

    Samen met je vrienden of collega’s oefeningen doen die op het eerste gezicht gemakkelijk lijken: een simpel klap-spelletje bijvoorbeeld. Als dat dan plots anders loopt blijkt het ’Afleren…’ begonnen.

    Na twee uurtjes zeg je volmondig ja tegen de meest spannende situaties. Heb je dingen gedaan waarvan je eerst dacht: Zou ik dat nou wel doen?
 En je collega’s? Je maakt ze mee van een andere kant. Dat zal de samenwerking nog beter maken.

    Kortom: Leuk, (af)leerzaam en nuttig.

    Voor wie
    Particuliere groepen en groepen uit het bedrijfsleven, v.a. 8 personen tot onbeperkt.

    Duur en locatie
    De workshop duurt 2,5 uur. Overal in Nederland en Vlaanderen, een ruime zaal met voor iedere deelnemer een stoel plus twee extra.

    Aanpak
    Het gaat in deze workshop om het plezier met je team. En het gaat ondertussen echt ergens over.
    ’Afleren…’ kan ook in het Engels worden gegeven.

    Neem contact op via het formulier om uw specifieke wensen te delen.

    8 - 2000 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Een leuke teambuilding activiteit voor het hele bedrijf of afdeling? Doe de Teamfilm TV workshop of Film workshop.  Laagdrempelig en toegankelijk, iedereen kan meedoen. 

    Voor ieder type mens is er een rol in onze leuke creatieve workshop. Het leuke is dat je met je team de film of TV commercial helemaal zelf maakt. Je mag zelf de regie doen, filmen, acteren en meer.  Onze regisseurs helpen je natuurlijk een handje.

    Heb je een thema? Dan sluit deze leuke workshop gemakkelijk aan. Maar net zo goed bedenken we samen een leuk onderwerp voor de workshop.  Desgewenst maken we de workshop helemaal op maat met thema kleding, attributen, props en meer.

    Een populair thema op dit moment is het "personeel wervingspotje" Met het team maak je een filmpje om nieuwe collega's te werven. Want wie weet er nu beter wie in het team passen dan de mensen zelf! Naast dat dit een leuke creatieve workshop is heb je ook nog eens een waardevol filmpje waar je bijvoorbeeld een social media campagne mee kan voeren. Vraag ons naar de succesverhalen van andere klanten!

    O ja, een locatie. Natuurlijk is een fantasierijke locatie het beste zoals een kasteel of ergens in een mooie binnenstad. En ook daar helpen we je graag mee om een geschikte locatie te vinden.

    Teamfilm is al meer dan 15 jaar actief met Film en TV workshops in binnen- en buitenland, je bent bij ons in goede handen! 

    Laten we even bellen met elkaar dan lichten we de workshop en mogelijkheden toe. 

    Voor meer informatie kunt u ook het aanvraagformulier invullen.

    10 - 300 personen

    Binnenpret Comedy is de nr 1 online comedyshow van het moment. 30, 45 of 60 minuten brengen de leukste comedians de allerbeste grappen die dwars door jouw beeldscherm heen komen. Jij mag zelf kiezen hoe lang je wilt genieten van deze show.

    Wij werken met top comedians die bekend zijn van o.a. De Lama's, Raymann is Laat, The Comedy Factory, Lowlands, BNNVARA, Comedy Central, SBS6 en RTL4.

    Al onze shows zijn onder leiding van een echte Master of Ceremonies. Met veel energie weet hij je binnen 1 minuut het gevoel te geven zoals je die in een echte comedyclub ervaart. 

    U heeft het gevoel alsof u in een echte comedyclub bent. Het is mogelijk om interactie te hebben met elkaar. Een absolute meerwaarde. Wilt u langer genieten? Geen probleem. Wij maken alles bespreekbaar.

    "Nog nooit zo'n leuke online meeting gehad". 
    "Wat bijzonder dat jullie dit kunnen realiseren". 
    "Tranen met tuiten gelachen. Echt zo leuk!!"

    Check nog meer reviews via de laatste foto. 

    Het is ook mogelijk dat we een hybride event voor u verzorgen. Heeft u een Engelstalige organisatie, kerstuitje, nieuwjaarsborrel, wenst u een oudejaarsconference, een show met een "minder groot" budget  of maatwerk? Dan bent u bij ons ook aan het juiste adres. 
    HUMOR BRENGT MENSEN SAMEN!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!


    20 - 15000 personen

    De "Foutste 2 uren" beleven jullie bij deze Knotsgekke Quiz.
    We vertellen nog niet alles natuurlijk over deze foute quiz  maar willen een klein tipje van de sluier oplichten.

    Alles aan deze Quiz is Fout, heel Fout, gewoon Fout, erg Fout en heel erg Fout. Natuurlijk heel veel Foute Muziek die jullie als vaste luisteraars van Het Foute uur allemaal kunnen meezingen natuurlijk.
    Veel Foute uur vragen, en vragen die echt op het randje zitten.

    Nog Fouter dan Fout zijn de opdrachten voor de teams, durven jullie de strijd aan te gaan?

    We beginnen met het aankleden van de teams.
    Wij nemen gekke brillen, hesjes, hoeden en slingers mee.
    Na de indeling van de teams stellen de teamcaptains de Foute teamleden voor en kan de Quiz beginnen.

    Onze Quizmasters zorgen dat het een gezellige boel wordt onder het genot van lekker snoep voor alle teams.

    Boek nu gelijk deze Foute Quiz of bel met Simona voor meer informatie.

    De Quiz
    tot 15 personen € 375,-
    15 tot 30 personen € 23,95 p.p
    31 tot 45 personen € 21,95 p.p
    vanaf 46 personen € 18,95 p.p
    Alle bedragen zijn exclusief btw.

    Voor 2 uur lang gezelligheid inclusief aankleding, oud-hollands snoep en alle benodigdheden.
    Al onze quizzen zijn inclusief:

    • Quizmaster
    • Medailles voor het winnende team
    • Alle benodigdheden
    • Aankleding van de deelnemers
    • Lekker snoep voor iedereen
    • Reis en parkeerkosten

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     

    15 - 500 personen

    Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Clipgame en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte en opgenomen clips! 

    In een dynamische strijd voor de beste korte clip worden jullie onder tijdsdruk uitgedaagd om zo goed mogelijk samen te werken. De bedoeling is dat jullie in teams aan de slag gaan met het maken van een korte clip. Deze clip nemen jullie op met jullie eigen smartphone. Hierbij mogen jullie gebruik maken van de omgeving, van de locatie en van ons mobiel atelier vol met leuke en gekke kostuums, pruiken en props. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de meest inspirerende clip te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    We bepalen samen van te voren het thema voor de clips. Dit kan een actueel thema in het bedrijf zijn bijvoorbeeld. We denken graag met jullie mee over de mogelijkheden. 

    Aan het eind van de dag worden de clips plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste clip. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!

    De Clipgame is een ludiek, verrassend en flitsend event met de clips als blijvend aandenken aan deze dag. De Clipgame is op elke gewenste locatie te organiseren.

    30 - 200 personen

    Race of the Robots daagt u op spectaculaire wijze uit. In teamverband ontwerpt u een robot van aluminium en verzinkt staal. Een vleugje 'hoogstaand techniek gevoel', een flinke dosis creativiteit en een partij strijdbaarheid bij het 'gamen' (om onderdelen te verdienen) maken van Race of the Robots een unieke teambeleving! In een zinderende finale strijden de teams, met de zelfgebouwde en op afstand bestuurbare robots, om de winst in de bloedstollende behendigheidsrace 'Race of the Robots'!

    Team Challenge met verrassende games
    Een deel van elk team gaat creatief aan de slag. De overige teamleden verdienen geld met het spelen van games. Met het gewonnen geld kunnen onderdelen worden gekocht in de 'Robot Store'.

    Race of the Robots
    In een echte arena gaan de verschillende robots strijden in een spannend toernooi. Er moeten diverse opdrachten worden uitgevoerd die de wendbaarheid, stevigheid en precisie van de gebouwde robot op de proef zullen stellen. Na het volbrengen van deze missie moet de robot zelf de eigen tijd stilzetten!

    Teamwork
    De controller van de robot moet - als in een estafette - worden overgenomen door elk teamlid. Dus elke behendigheidsronde is ook wérkelijk een teamaangelegenheid!

    Hoe onverschrokken, hoe handig, hoe bestuurbaar, hoe slim is de robot én het team dat daarachter schuilt? Welk team wint Race of the Robots?

    Programmaduur: ongeveer 3 uur.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte over deze teambuilding het aanvraagformulier in!

    12 - 100 personen

    Plezier Teambuilding Creatief Samenwerken Entertainment & Hilariteit!
     
    Speel samen met jouw collega’s de hoofdrol in een spetterende videoclip waarin je op een ludieke wijze een bekend liedje playbackt. Een lipdub bestaat uit één shot waarin de steadicam operator (camera)een vooraf bedachte route aflegt.
     
    Tijdens de presentatie van jullie lipdub zie je jouw collega’s van het scherm knallen:) Aansluitend is er een spetterende Lipdub Music Award Show. Wie valt er in de prijzen!
     
    Geef jouw afdeling en/of uw totale organisatie een boost!..
     
    LIPDUB TEAMBUILDING gaat verder dan zo maar een Lipdub produceren. Samen veel plezier beleven is het startsein van teambuilding, vanuit deze basis ontwikkelen wij jouw Lipdub op maat.

    Echt maatwerk:
    LIPDUB TEAMBUILDING wordt altijd op maat gemaakt. Hierin is een goede voorbereiding van belang. In een persoonlijk gesprek brengen we alle speerpunten in kaart en verwerken dit in het Lipdub script. Tijdens dit gesprek wordt tevens het totale evenement tot in de puntjes voorbereid.
     
    Persoonlijke Service:
    Persoonlijke service staat bij LIPDUB TEAMBUILDING hoog in het vaandel! Het doel dat jij en jouw organisatie wilt bereiken staat voorop. Samen zorgen wij ervoor dat deze meer dan behaald worden.

    Vakmensen:
    Van origine komen wij vanuit de televisie, film en evenementen industrie. Wij hebben tientalen jaren ervaring in de organisatie van Filmevenementen. De eerste lipdubs die hier in Nederland werden geproduceerd daar waren wij bij betrokken.

    Specialisatie:
    Wij zijn specifiek in teambuilding gerichte lipdubs gespecialiseerd.

    Veel Plezier, Hilariteit, Samen, Gezelligheid & Entertainment zijn hier uiteraard onderdeel van!
     
    Ervaring:
    LIPDUB TEAMBUILDING en zijn crew hebben honderden lipdubs geproduceerd. Voor bijna alle organisaties was teambuilding zeer belangrijk. Hierdoor hebben wij de ultieme formule ontwikkeld waarin Plezier, Teambuilding, Hilariteit, Saamhorigheid en Amusement samensmelten.

    Lipdub Teambuilding is inclusief:

    * Professionele Producent
    * Professionele begeleiding
    * Steadicam operator met faciliteiten 
    * Persoonlijke service
    * Geluidsfaciliteiten
    * Hulp bij creatief scriptwriting
    * Brainstormsessie ontwikkeling concept
    * Rekwisieten & props volledig verzorgt
    * Hulp bij uitzoeken rekwisieten op maat
    * Hulp bij het maken van het script/scenario
    * Uitschrijven van het op maat gemaakt script
    * Hulp bij het uitzoeken van de locatie naar wens
    * Plezier, hilariteit, entertainment & teambuilding 

    Prijs: vanaf €39,- p.p. afhankelijk van:

    - De wensen en behoeftes van jouw organisatie
    - Het doel dat je met Lipdub Teambuilding wilt bereiken
    - De groepsgrootte
    - Conceptontwikkeling en voorbereiding

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    20 - 1000 personen

    Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Movie Event en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte speelfilms! 

    De groep wordt opgesplitst in teams, die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en een cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip), Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Aan het eind van de dag worden de films plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste acteur, actrice en beste film. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!

    Het Movie Event is een ludiek en verrassend event met de films als blijvend aandenken aan deze dag.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    20 - 250 personen

    Het Hollywood Event is een spectaculair event waarin de deelnemers hun eigen film maken om hiermee eeuwige roem te vergaren! Wie gaat er naar huis met de felbegeerde Oscar voor 

    de beste film, de beste mannelijke hoofdrol en de beste vrouwelijke hoofdrol?

    De groep wordt opgesplitst in teams die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip). Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Als alle films zijn opgenomen gaan onze editors aan het werk om de beelden te bewerken tot een spectaculair eindresultaat. Intussen heeft de groep de gelegenheid om even bij te komen en kan er bijvoorbeeld een borrel en diner georganiseerd worden. 

    Na het diner begint het Hollywood Gala. Een feestelijke afsluiting van de dag waarin alle films vertoond worden. Twee acteurs presenteren deze avond en reiken de Oscars uit voor de beste mannelijke hoofdrol, de beste vrouwelijke hoofdrol en de beste film. Deze winnaars worden in een spannend waarderingsspel door het publiek zelf gekozen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 250 personen

    Over deze pagina

    Bedrijfsuitjes organiseren in Gelderland begint bij WegmetdeBaas.nl. Of u nu op zoek bent naar actieve bedrijfsuitjes, teamuitjes of workshops: op WegmetdeBaas vindt u altijd het bedrijfsuitje dat u zoekt. Uiteraard zijn de uitjes Coronaproof! Om de zoekresultaten te verfijnen, kunt u gebruik maken van "Uitgebreid Zoeken" links op de site. Hier kunt u uw regio invoeren, rubrieken kiezen, en het aantal personen opgeven om direct de meeste passende uitjes te bekijken!