Verveel jezelf geen moment met onze 80`s 90`s en 00`s Quiz met Swingende QuizMasters.
Vragen, muziek, tv series raden en actie wisselen elkaar af.
Na de indeling van de teams kiezen jullie een teamcaptain en wij zorgen dat de teamcaptain duidelijk herkenbaar is haha.
Dan begint de 2 uur durende Quiz die bol staat van gezelligheid, met een heel hoog Oooh Jaaaa gehalte en gepresenteerd wordt door oergezellige en meeswingende QuizMaster.
Welk team gaat winnen? Welk team mag aan het einde meezingen met “We are the champions” en de felbegeerde medailles in ontvangst nemen?
Wij zorgen altijd voor een leuke aankleding en Oud-Hollands snoep op de team tafels.
Al onze Quizzen zijn inclusief:
Onze andere Quizzen zijn:
Wacht niet meer langer en boek deze gezellige quiz op jullie gewenste datum en tijd. Vul voor meer informatie over dit uitje het aanvraagformulier in!
De basis van de activiteiten van TVworkshop is dat je zelf de “crew” bent. Dus camera, licht, geluid, regie, productie en al het acteerwerk doe je helemaal zelf. Onze ervaren film- en televisiemakers begeleiden je bij dit proces.
Wat gaan we maken?
Een commercial! Van brainstormsessie over het script tot de complete uitvoering. Dit is een stukje teambuilding zonder dat dit woord zal vallen. Maar bovenal is het gewoon leuk, hilarisch, spannend en gezellig als we de workshop in een paar woorden samenvatten.
Zo ziet de workshop eruit:
We beginnen met een spetterende intro voor de hele groep. Vervolgens gaan we van start in kleine groepen van gemiddeld 12 personen met een brainstormsessie (45 minuten). Als resultaat komt hier het script uit. Nu is het tijd om iedereen een taak te geven. Camera, licht, geluid, regie, runner, acteurs en actrices, iedereen doet mee! De teamleiders geven iedereen een korte uitleg wat te doen op de set. Het kan beginnen! We gaan draaien. De laatste scène staat erop en …”it’s a wrap”. Nu is het tijd voor de Grande Première. De beste film wint de felbegeerde Oscar!
Naast de leuke commercial maken hebben we nog meer in petto:
*Lipdub maken
*Speelfilm maken
*Soap maken
*Videoclip maken
Superleuk team evenement! Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in.
Een leuke teambuilding activiteit voor het hele bedrijf of afdeling? Doe de Teamfilm TV workshop of Film workshop. Laagdrempelig en toegankelijk, iedereen kan meedoen.
Voor ieder type mens is er een rol in onze leuke creatieve workshop. Het leuke is dat je met je team de film of TV commercial helemaal zelf maakt. Je mag zelf de regie doen, filmen, acteren en meer. Onze regisseurs helpen je natuurlijk een handje.
Heb je een thema? Dan sluit deze leuke workshop gemakkelijk aan. Maar net zo goed bedenken we samen een leuk onderwerp voor de workshop. Desgewenst maken we de workshop helemaal op maat met thema kleding, attributen, props en meer.
Een populair thema op dit moment is het "personeel wervingspotje" Met het team maak je een filmpje om nieuwe collega's te werven. Want wie weet er nu beter wie in het team passen dan de mensen zelf! Naast dat dit een leuke creatieve workshop is heb je ook nog eens een waardevol filmpje waar je bijvoorbeeld een social media campagne mee kan voeren. Vraag ons naar de succesverhalen van andere klanten!
O ja, een locatie. Natuurlijk is een fantasierijke locatie het beste zoals een kasteel of ergens in een mooie binnenstad. En ook daar helpen we je graag mee om een geschikte locatie te vinden.
Teamfilm is al meer dan 15 jaar actief met Film en TV workshops in binnen- en buitenland, je bent bij ons in goede handen!
Laten we even bellen met elkaar dan lichten we de workshop en mogelijkheden toe.
Voor meer informatie kunt u ook het aanvraagformulier invullen.
Wilt u voor uw organisatie een groots evenement organiseren? Of zijn jullie nog zoek naar inspiratie om een onvergetelijke ervaring neer te zetten? Wij zijn gespecialiseerd in het organiseren van evenementen voor een groot aantal deelnemers maar ook een met een grootse beleving!
De Workshop Carrousel is een dag vol met inspirerende, creatieve en enerverende workshops. De deelnemers mogen zelf een keuze maken aan welke workshops ze deel willen nemen. Dit kunnen inhoudelijke workshops zijn, creatieve of fysieke workshops, enerverende of rustgevende alles is mogelijk! De dag wordt verdeeld in verschillende workshoprondes, waarin jullie steeds weer met iets anders aan de slag kunnen. Hieronder een greep uit de workshops die georganiseerd kunnen worden:
En er zijn nog veel meer varianten workshops mogelijk. Wij denken graag met u mee over de gehele organisatie van het evenement, of de invulling van een gedeelte. Maatwerk dat echt past! We zorgen altijd voor een onvergetelijke en inspirerende dag waar nog lang over nagepraat wordt.
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.
Film Teambuilding is de unieke motivatiebeleving dat plezier, entertainment, humor & het bouwen aan een perfect op elkaar afgestemd team combineert! Leuk als bedrijfsuitje/ teamuitje!
Jouw uitje vol Plezier & Teambuilding
Samen met jouw collega's transformeer je tot hechte filmcrews en maak je onder begeleiding van televisie- en filmprofessionals een spetterende/hilarische film, commercial, lipdub of tv-programma!
Je leert elkaar eens op een andere manier kennen
Binnen de filmcrew(s) vervullen jullie amuserende ‘filmtaken’ zoals bijvoorbeeld : passievolle regisseur, voorbeeldige cameraman/vrouw, komische/avontuurlijke acteurs en vrolijke figuranten. Op deze wijze is iedereen actief bezig en is er voor ieder wat wils. Iedere groep krijgt een enthousiaste begeleider die helpt om samen tot een filmisch kunstwerk te komen.
Tijdens de opnames en de presentatie van jullie eigen film(s) zullen er vele collega's gieren van het lachen:)!
Persoonlijk & Maatwerk
Jouw Film teambuilding evenement wordt exact naar wens gemaakt. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om op een ludieke wijze eigen (organisatie)boodschappen te verwerken in jullie film of commerial.
Film Teambuilding is inclusief:
* Professionele producent
* Professionele begeleiding (regisseur per filmgroep)
* Professionele camera's
* Persoonlijke service
* Geluidsfaciliteiten
* Hulp bij creatief script writing
* Brainstormsessie ontwikkeling concept
* Rekwisieten & props en hulp met uitzoeken
* Hulp bij het maken van het script/scenario
* Uitschrijven van het op maat gemaakte script
* Hulp bij het uitzoeken van de locatie naar wens
* Plezier, hilariteit, entertainment & teambuilding
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.
WORKSHOP LEER SPREKEN EN IMPROVISEREN MET HUMOR
Durf jij uit je comfortzone te gaan en voor een te groep staan met jouw eigen grappen of komische verhalen? Leer spreken en improviseren tijdens deze mega leuke workshop.
Je leert alle basistechnieken van een professionele comedian. Er zijn diverse opdrachten die jij mag uitvoeren samen met je werkgever, collega's en/of vrienden.
Deze workshop is ideaal voor iedereen die zijn of haar zelfvertrouwen wil ontwikkelen, je wilt meer luchtigheid brengen tijdens jouw presentatie of performance of jouw organisatie kan wel een leuk uitje gebruiken. En misschien heb je wel ambities om een echte stand-up comedian te worden.
Er ontstaat erg veel teambuilding en je leert ook iedereen op een andere manier beter kennen.
Deze workshop heeft een duur van 2 uur en is voor iedereen een echte meerwaarde. Een leukere workshop bestaat er gewoon niet. Comedy Events denkt graag met je mee over alle mogelijkheden en komt ook graag naar jouw locatie.
Humor brengt mensen samen!
Een heel vrolijk groepsuitje voor particulieren en bedrijven. Met veel plezier ga je elkaar van een onverwachte kant mee maken. Ik leg je graag uit hoe…
Je gaat een onderzoek doen naar hoe je (als team en individueel) omgaat met onverwachte situaties. Hoe bereid je voor op iets dat je niet ziet aankomen?
Ben je van de ’controle’ of heb je vertrouwen in improvisatietalent?
Tijdens deze workshop ontdek je dat je ’opvoeders’ het beste met je voor hadden en toch… dat er op dit punt vaak iets té veel is aangeleerd. Tijd misschien om dat af te leren?
Inhoud
Je doet in hoog tempo veel verschillende oefeningen (voor elk wat wils) in kleine en grotere groepen. Je gaat anders kijken naar de-kans-op-fouten-maken en eventuele faalangst te lijf. Je leert te vertrouwen op je spontaniteit, je gaat improviseren.
Samen met je vrienden of collega’s oefeningen doen die op het eerste gezicht gemakkelijk lijken: een simpel klap-spelletje bijvoorbeeld. Als dat dan plots anders loopt blijkt het ’Afleren…’ begonnen.
Na twee uurtjes zeg je volmondig ja tegen de meest spannende situaties. Heb je dingen gedaan waarvan je eerst dacht: Zou ik dat nou wel doen?
En je collega’s? Je maakt ze mee van een andere kant. Dat zal de samenwerking nog beter maken.
Kortom: Leuk, (af)leerzaam en nuttig.
Voor wie
Particuliere groepen en groepen uit het bedrijfsleven, v.a. 8 personen tot onbeperkt.
Duur en locatie
De workshop duurt 2,5 uur. Overal in Nederland en Vlaanderen, een ruime zaal met voor iedere deelnemer een stoel plus twee extra.
Aanpak
Het gaat in deze workshop om het plezier met je team. En het gaat ondertussen echt ergens over.
’Afleren…’ kan ook in het Engels worden gegeven.
Neem contact op via het formulier om uw specifieke wensen te delen.
Teambuilding, promotie or just for fun... maak samen met ons een professionele lipdub/videoclip.
Vaak wordt er voor gekozen om de lipdub te filmen op locatie, een goede promotie voor het bedrijf, school etc. De camera reist namelijk zogezegd tijdens een lang en continu shot door de verschillende ruimtes en situaties en laat zo zien welke faciliteiten er te bieden zijn. Nog een reden om en lipdub te maken is teambuilding, er moet namelijk nauw worden samengewerkt om een goed, creatief eindresultaat te bereiken. Dit vanzelfsprekend wel onder begeleiding van onze ervaren en professionele cameracrew.
Uiteraard kunnen jullie er ook voor kiezen om samen een lipdub te maken just for the fun of it. Samen playbacken of meezingen op een zelf gekozen nummer, acteren, verkleden en attributen maken dat levert ongetwijfeld plezier en leuk beeldmateriaal op. Dit beeldmateriaal wordt in de studio gemonteerd en het geluid wordt dan ook vervangen door die van het originele nummer. De lipdub wordt digitaal toegestuurd zodat die eventueel in een optimale kwaliteit op jullie eigen website kan worden geplaatst.
Reden genoeg dus om samen een lipdub te maken, maar fun it is!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
39,95 euro p.p. vanaf 10 personen, 34,95 euro p.p. vanaf 20 personen. De prijs is inclusief: regisseur/camera(man), fotograaf, materiaal, apparatuur, digitale versie lipdub, montage/editor, foto's en reiskosten. Er komen dus geen verdere kosten bij.
Een eigen recruitment/promotie film maken: wie zijn we, wat doen we, waar staan we voor en waarom is het zo leuk om bij ons te komen werken.
Een uniek teambuildinguitje en in korte tijd een super resultaat (voor iedereen een rol zowel achter als voor de camera)
Maak met elkaar een film met behulp van een van onze storylines of jullie eigen opdracht.
Super Teambuilding!
Altijd al eens een filmscript willen schrijven, een professionele camera en geluid bedienen of zelf de hoofdrol willen spelen in een speelfilm of commercial?
Dan wordt dit uw moment of fame!
Welk team maakt de beste film, heeft de beste acteur of actrice en maakt de meest originele scene? U komt erachter tijdens de “Oscaruitreiking"!
Ieder team krijgt de beschikking over een professionele videocamera, verschillende ludieke storylines, opvallende kostuums en rekwisieten.
Teambuilding en rolverdeling:
Met uw team besluit u zelf wie de functies van camera, geluid, regie, productie/organisatie, tijdcode, script/storyline schrijven, acteren of figureren op zich nemen.
Na 3 uren zult u versteld staan van het resultaat!
Door de opbouw en ontwikkeling tijdens de activiteit worden de teams steeds enthousiaster en fanatieker.
Een uitdagende optie is dat iedereen een rol kiest die niet direct past bij de persoon in het dagelijks leven, zodat verborgen talenten aan het licht komen tijdens de première!
Nadat al het ruwe opnamemateriaal is ingeleverd op de montagekamer, gaat onze professionele editor aan de slag met het eindresultaat. Ondertussen praat u nog na en kunt u genieten van een borrel en een hapje.
Tot slot kijken we samen op een groot scherm naar het verrassende resultaat van alle filmploegen.
Jullie krijgen alle gemonteerde films na het event zsm opgestuurd en kunnen de film gebruiken voor eigen promotiedoeleinden.
Optioneel: om de film extra te professionaliseren kan onze camera man jullie scenes opnemen.
Het programma (voorbeeld) ziet er dan als volgt uit:
13.00 uur Ontvangst op locatie
13.15 uur Uitgebreide Instructie na functieverdeling
14.00 uur Start filmen
16.30 uur Laatste team retour; (borrelen)
17.15 uur Aanvang diner (op uw eigen locatie of horeca gelegenheid)
18.45 uur Presentatie films en aansluitend oscaruitreiking.
19.00 uur Einde (alle films worden binnen enkele dagen naar u als contactpersoon verstuurd; kortom een blijvende herinnering)
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.
Niets verbindt beter dan samen lachen! Dus ga met je collega's uit lachen en boek een Comedy Walk: een wandelende comedy show met de stad als décor.
Gedurende 1,5 uur neemt een professionele comedian je mee naar de tofste plekken in de stad en maakt te gekke grappen over de stad, de inwoners en natuurlijk zichzelf. Zo leer jij de stad en je collega's beter kennen en hebben jullie gegarandeerd een zeer geslaagde dag. Ideaal om te combineren met een lunch, borrel, diner of een andere activiteit.
Comedy Walks worden georganiseerd in Amsterdam, Eindhoven en Utrecht.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in, en vergeet niet de stad van uw keuze erbij te vermelden.
Het Hollywood Event is een spectaculair event waarin de deelnemers hun eigen film maken om hiermee eeuwige roem te vergaren! Wie gaat er naar huis met de felbegeerde Oscar voor de beste film, de beste mannelijke hoofdrol en de beste vrouwelijke hoofdrol?
De groep wordt opgesplitst in teams die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.
In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip). Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films.
Als alle films zijn opgenomen gaan onze editors aan het werk om de beelden te bewerken tot een spectaculair eindresultaat. Intussen heeft de groep de gelegenheid om even bij te komen en kan er bijvoorbeeld een borrel en diner georganiseerd worden.
Na het diner begint het Hollywood Gala. Een feestelijke afsluiting van de dag waarin alle films vertoond worden. Twee acteurs presenteren deze avond en reiken de Oscars uit voor de beste mannelijke hoofdrol, de beste vrouwelijke hoofdrol en de beste film. Deze winnaars worden in een spannend waarderingsspel door het publiek zelf gekozen.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. Uiteraard Coronaproof!
Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.
Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.
Zie hieronder de mogelijkheden:
- 60’s & 70’s
- 80’s & 90’s
- 2000 tot nu
- Nederpop
- Divers
Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster.
Inclusief:
- Popquiz
- Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
- 3-gangen diner
- Locatiehuur
- Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!
Voor minder deelnemers reserveren?
Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.
Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!
Prijs: vanaf €52,50 p.p. excl. BTW
In deze interactieve theatershow worden de basisprincipes van het LEAN werken op humoristische wijze onder de aandacht gebracht. LEAN werken betekent dat je je interne processen onder de loep neemt en zorgt dat je organisatie beter en efficiënter gaat functioneren.
Tante Lean weet daar alles van, want ze is LEAN en ze haat ‘Waste’ en andere vormen van inefficiëntie. Gelukkig is zij gespecialiseerd in Six Sigma en LEAN werken. De theatershow wordt gespeeld door twee acteurs die u meenemen in deze gestroomlijnde wereld van doorlooptijd verkortingen en kostenbesparingen. De show kan los geboekt worden, maar ook in combinatie met de Duplo LEAN Game waarin teams in competitieverband Duplo torens bouwen en steeds hun processen zo LEAN mogelijk moeten maken om de wedstrijd te kunnen winnen.
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.
Voel en hoor de energie als je team in één ritme komt. In een paar effectieve stappen leren jullie in deze energieke en superleuke workshop een swingende samba spelen. Klinkt dat ergens naar? Réken maar!
Deze activiteit draait om samenwerken en samenspelen, luisteren, afstemmen en als team een ritme bouwen dat staat als een huis. Samen muziekmaken is fantastisch en dit is dé manier om dat te beleven.
Bekijk het filmpje van 1 minuut en oordeel zelf.
Samen een swingend samba-ritme spelen op professionele instrumenten is een uitdagende maar zéker goed haalbare activiteit. Vakkundig begeleiding en verzekerd van 'n waanzinnige kick voor het hele team. Deze toffe teambuilding is een unieke manier om verbinding te maken met je team, met de afdeling of zelfs met het hele bedrijf.
Voor wie: écht voor iedereen
Duur: 45-75 minuten, in overleg.
Locatie: Overal mogelijk, ook buiten. Benodigheden: Helemaal niets, bij meer dan 70 deelnemers vragen we jullie een draadloze headset ter beschikking te stellen.
"Een hele leuke workshop, zeer enthousiast begeleidt. Ongelooflijk om te zien hoe we met een grote groep al snel een goed ritme met verschillende variaties konden maken. Wij hadden deze activiteit als teambuilding en dat was zeer geslaagd!" Waarderingscijfer: 10
Marieke G. (Catharinaziekenhuis Eindhoven) (bron: klantenvertellen.nl)
"Super leuke energizer voor op een evenement. Mooi om de dag mee af te sluiten. En Marnix doet het echt fantastisch!”. Waarderingscijfer: 10 Emel T. (ING) (bron: klantenvertellen.nl)
Meer informatie over dit uitje? Mail ons via het formulier of bel ons. We praten heel graag even verder! Vervolgens heb je razendsnel een offerte per mail.
Een inspirerende workshop voor ieder teamuitje of bijeenkomst (Ook online).
Je hebt uitje, een teambuilding of een afscheid en je wilt daar iets verbindends doen.
Dichter bij de zaak brengt je in no time dichter bij elkaar.
In deze workshop word je door een heuse woordkunstenaar meegenomen in een super verrassend creatief proces.
Op een heel laagdrempelige, vrolijke en inspirerende manier wordt iedereen begeleid in het schrijven van een gedicht.
De onderwerpen worden vooraf met jou als opdrachtgever bepaald en kunnen heel divers zijn.
Het resultaat:
Oók met meer dan twintig deelnemers? Ja! Zelfs met meer dan honderd deelnemers!
Hoe dan?! Je zult verrast zijn.
Reacties uit eerdere workshops:
"Wat ontzettend leuk dit!"
"Nooit gedacht dat ik een gedicht zou schrijven!"
"Ik heb niks met taal, maar dit was heel bijzonder!"
"Ik ga dit gedicht zeer zeker persoonlijk voordragen aan mijn collega."
"Heel leuk en heel zinvol"
"Grappige opzet!"
Sfeer van de workshop: Laagdrempelig, speels, bezinnend, met humor, verrassend.
Duur: plm. 30 - 120 minuten. (Al naar gelang de wens.)
Deze workshop kan zowel online als live gegeven worden.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvend voorstel het aanvraagformulier in!