Een gezellig bedrijfsuitje in Dordrecht!

Filteren

Filters

Unieke Eindejaarsuitjes 2025
Activiteiten: Spel & Ontspanning
Citygames & Beachgames
Topkeuze: Sportief & Actief
Kookworkshop & meer
Inspirerende Creatieve uitjes
Verbindende Teambuilding activiteiten
Eten, Drinken, & Feesten
Onvergetelijke Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
89 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Uitjes met Theater
  • Creatieve workshops
  • Muziek en dans
  • Plaats, regio of provincie: Dordrecht
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Wanneer je kiest voor een workshop commercial, journaal, videoclip of speelfilm maken, weet je zeker dat je iets unieks organiseert waar nog lang over zal worden nagepraat. Spelen jullie Home Alone na, maken jullie een eigen kerst commercial a la Coca Cola of wordt het een kerstjournaal vol met nieuwtjes en roddels van de werkvloer? 

    Onder het genot van een glaasje glühwein of warme chocomel schrijven we samen jullie eigen script, waarin iedereen een rol krijgt. Sta je liever niet voor de camera? Dan is er natuurlijk een plek achter de camera voor je beschikbaar als bijvoorbeeld geluidstechnicus of regisseur. Zo is er voor elke collega een belangrijke taak op de set. Samenwerken en plezier staan voorop! 

    Samen verfilmen we jullie script tot een professioneel eindresultaat. Genieten jullie diezelfde dag nog van de premiere of wordt de film als nieuwjaarswens naar alle relaties verstuurd? 

    Dit wordt niet alleen een onvergetelijke dag samen met de collega's, maar het nagenieten zal eindeloos duren dankzij het terugkijken van jullie eigen film. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    8 - 250 personen

    Zie je het al voor je? Je zit samen met je collega's, CEO en alle andere zakelijke relaties in een bomvolle zaal, licht gaat uit, spot gaat aan en je gaat genieten van een echte comedyshow. Binnen 1 minuut ontstaat er een magische energie waar iedereen behoefte aan heeft. Je voelt dat er een echte eenheid ontstaat. Met een zeer persoonlijke comedyshow voel je de kracht van echte humor. 

    Wil je enorm hard lachen om de beste grappen en meest komische verhalen? Van een stand-up comedian en cabaretier die precies weet wat ervoor nodig is om ieder event tot een groot succes te brengen. Met veel energie, interactie, improvisatievermogen en erg veel humor is Comedy Events de juiste partner voor ieder type event.

    Comedy Events heeft een schat aan ervaring en met veel organisaties mogen samenwerken. Zoals Lowlands, Johan Cruijff ArenA, Ahoy Rotterdam, ProRail, Rijksoverheid, Ministerie van Defensie, Politie Nederland en vele andere enthousiaste partners.

    Als je samenwerkt met Comedy Events, dan voel je als publiek meteen “Ja, ik begrijp waarom we voor deze organisatie hebben gekozen!”.

    Met een zeer fijne kennismakingsgesprek wil Comedy Events graag ontdekken wat de wensen zijn van de opdrachtgever. We komen onze afspraken altijd na. Met als absolute einddoel. Een zeer persoonlijke en te gekke comedyshow en optreden.

    Wil je je event echt next level maken en met veel humor als absolute meerwaarde? Kies dan voor Comedy Events. 15, 30 minuten of avondvullend plus 100% lach garantie. Alles is bespreekbaar.

    Naast echte maatwerk comedy zijn onze comedians ook te boeken als presentator, hosts tijdens een festival en verzorgt Comedy Events ook de allerleukste workshops van Nederland.

    We kijken uit naar je enthousiasme!
    Met vriendelijke groet, Raymon Hofkens van Comedy Events

    1 - 2500 personen

    Met deze vrolijke rondleiding op jullie eigen apenrots krijg je op actieve en vooral speelse manier inzicht in hoe het komt dat de verhoudingen binnen jullie team liggen zoals ze liggen. 

    Ik ben toch geen aap?!
    Nou... Als je kijkt naar hoe we ons onderling gedragen dan zit er meer aap in jou dan je tot nu toe voor mogelijk had gehouden. Ook jij zit samen met je collega's op een apenrots.
    Iedereen, ook jij,  speelt onbewust een subtiel spel om de onderlinge sociale verhoudingen binnen jouw groep te managen. Net als op een echte apenrots. En 'je ziet het pas als je het doorhebt'.

    Deze laagdrempelige workshop leert je hoe het spel gespeeld wordt en wat de ongeschreven regels zijn. Je leert over positie bepalen, over (informeel) leiderschap en over onderlinge verhoudingen.

    "Eindelijk wordt ons eens haarfijn blootgelegd waarom we ons onderling gedragen zoals we ons gedragen."
    "Oh daarom zijn die paar mannen op onze afdeling zo dominant aanwezig!"
    "Je ziet het gebeuren waar je bij staat. Geweldig!"

    Actief aan de slag
    Je gaat het allemaal zelf aan den lijve ervaren. En geloof ons... je zult heel veel lachen.
    Zo zul je een aankoop gaan ruilen bij een weerbarstige winkelmedewerker met alle ingewikkeldheden van dien. Je zult aanspoelen op een tropisch eiland waar het van cruciaal belang is dat je de leider weet te vinden. Je beleeft een bijzondere treinreis en wordt zelfs spindocter van een politicus (Als je de politicus al niet zélf bent.). 
    Ondertussen ligt daar ook nog eens die aanlokkelijke tros bananen van de trainer...

    Kortom: Je gaat actief aan de slag en zult aldoende ontdekken hoe je in al deze situaties door de andere 'apen' om je heen beïnvloed wordt.

    "Nu snap eindelijk dat haantjesgedrag... Geleerd op een apenrots nota bene!"

    Andere bril
    Het wordt een onvergetelijke workshop. Als je eenmaal doorziet welk spel we spelen op onze rots, zie je mensenlijk gedrag opeens met een andere bril. En-passent snap je na afloop ook nog eens waar om men zegt dat mannen van Mars komen en vrouwen van Venus.

    Leuk als teamuitje/ personeelsuitje/ bedrijfsuitje enz. Dit programma is ook beschikbaar als podiumshow voor grotere groepen en als verdiepende training.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    8 - 200 personen

    In de lachworkshop gaan we zonder reden lachen – gewoon heel veel lachen! Waarom? Lachen brengt mensen samen, geeft energie, ontspant, en kan zelfs een beetje ongemakkelijk voelen. Ook bij een neplach maken je hersenen endorfine aan, het gelukshormoon, terwijl stresshormonen verminderen. Dit zorgt ervoor dat je je blijer voelt en geeft je een positieve invloed op je gemoedstoestand.

    De lachworkshop kan voor verschillende doeleinden worden ingezet:

    - Geweldig als ijsbreker voor teams die elkaar nog moeten leren kennen.
    - Ideaal als pauze tijdens een intensieve vergaderdag.
    - Effectief als teambuildingsactiviteit voor teams die een nieuwe impuls kunnen gebruiken.
    - Leuk als start van een bedrijfsuitje.

    Lachen zonder reden is iets wat volwassenen vaak verleerd zijn – en daar gaan we mee aan de slag. Met diverse oefeningen onder begeleiding van een lachcoach leer je opnieuw ongedwongen lachen. Het voelt misschien wat gek, maar het is ook hilarisch, verkwikkend en heerlijk bevrijdend.

    Resultaten na de workshop:

    - Betere teamcommunicatie
    - Vergrote effectiviteit binnen het team
    - Meer creativiteit en samenwerking
    - Verbeterd relativeringsvermogen

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het onderstaande formulier invullen. Ook mogelijk als online workshop!

    6 - 450 personen

    Bij Chain Reaction Table Top maak je een lange 'kettingreactie' op tafels waarbij ieder team verantwoordelijk is voor een deel ervan. Je werkt niet alleen samen met de mensen in je team, maar ook met de aangrenzende teams om de ketting tot een succes te maken!

    Alle teams ontvangen een spelbord en een set spelkaarten die de basis vormen van het ontwerp. Ieder team kiest 4 of 5 losse 'machines' uit die gemaakt worden van allerlei bijgeleverde materialen. 

    Creativiteit wordt beloond zolang het ontwerp goed genoeg in elkaar zit en de testfase doorstaat. Projectmanagement en resource management komen ruim aan bod. 

    Alle losse machines worden eerst per team elkaar gelinkt. Vervolgens worden de ontwerpen van aangrenzende teams aan elkaar verbonden. Zo ontstaat er één grote kettingreactie die door de hele zaal loopt. Als iedereen er klaar voor is volgt de grote finale waarin de ketting in beweging wordt gezet. De energie wordt van tafel naar tafel doorgegeven en iedereen is trots op het eindresultaat. 

    Teambuildingeffecten van Chain Reaction Table Top
    Een teambuildingprogramma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast oefenen we vaardigheden in het programma die je ook in je werk nodig hebt. De belangrijkste op een rij:

    • Teams aansturen
    • Probleemoplossend vermogen
    • Netwerken
    • Project planning
    • Innovatie stimuleren

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen

    MIJ NIET BELLEN
    (“Dat zag ik al aankomen…”)

    Een humoristische workshop over contraproductief gedrag, communicatie, en verantwoordelijkheid. In ieder bedrijf of organisatie hebben we vaste uitdrukkingen waarmee we onze verantwoordelijkheden kunnen ontlopen of weg parkeren. We hebben allemaal een andere contraproductieve manier gevonden waarmee wij de dans kunnen ontspringen.

    Vaak zijn we ons zelf niet eens bewust van onze contraproductiviteit.

    Na de theatershow “Mij Niet Bellen!” Is er een korte Levende Hersentest waarin de deelnemers zicht krijgen op welk manier zij omgaan met lastige situaties. Ondanks dat het onderwerp soms zwaar lijkt, wordt het op een lichte manier, vol humor, gebracht. De deelnemers komen op een impact-volle manier met elkaar in contact, waardoor zij op een andere manier naar productief- en contra-productief gedrag kunnen kijken.

    12 - 200 personen

    Het is al helemaal hip en happening, flexwerken en flexplekken. We werken vanuit huis of vanuit de lunchroom, zelfs vanaf onze vakantiebestemming gaat het werk gewoon door. Is er dan nog wel behoefte aan een vaste plek op het werk? 

    De Mag ik een vaste flexplek-show is een  komische theatershow over de voor en nadelen van het nieuwe werken. Een show waarin alle voorkomende vragen over het nieuwe werken op een ludieke manier aan de orde komen. De show is licht, informatief en humoristisch en uitermate geschikt voor meetingen en trainingen waarin dit onderwerp centraal staat.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    10 - 200 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Heb je altijd al eens in een echte spel show willen zitten? Samen met je vrienden of familie maken jullie je eigen versie van het grandioos populaire 30 SECONDS!
    Het spel is over de hele wereld bekend. Van jong tot oud, iedereen kan het en doet het.

    Onze ervaren regisseurs komen naar jullie toe en bouwen een volledige studio compleet met camera’s, licht en decor!
    Wij zorgen voor een onvergetelijke beleving. Zelfs de meest doorgewinterde spelers kunnen hun hart ophalen met de nieuwe kaartjes. En mocht je liever jurylid willen zijn om te zien of alles eerlijk verloopt, dan mag jij natuurlijk de host zijn, inclusief glitterjasje!

    Denk jij dat jij dit makkelijk kan winnen? Think again! Elke 20 minuten komen wij met een unieke uitdaging die het spel volledig op zijn kop zet: wissel van team, scoor dubbele punten, bedenk zelf kaarten en nog veel meer. Deze activiteit staat garant voor plezier, strijdlust en een gezonde dosis humor!

    Alle mooie momenten worden gefilmd en samengevoegd tot jullie eigen compilatiefilm. Zo kun je jullie activiteit eindeloos blijven beleven.

    10 - 9999 personen

    Let's Make Art Together!

    Teamdynamiek begrijpen door creatieve expressie
    De Art of Personalities workshop combineert inzicht in persoonlijkheden met creatieve samenwerking om teamdynamiek visueel te verkennen. In een ontspannen en inclusieve setting bespreken teamleden hun sterke punten, werkstijlen en communicatie voorkeuren via interactieve en creatieve activiteiten. Zo ontstaan er diepere verbindingen en groeit het begrip tussen verschillende persoonlijkheden.

    Doelen & Voordelen:

    • Betekenisvol dialoog - Open gesprekken over sterke punten en werkstijlen
    • Waardering van sterke punten - Herken en waardeer diverse kwaliteiten in het team
    • Visualisatie van teamdynamiek - Maak teaminteracties zichtbaar door kunst
    • Duurzame impact en herinnering - Kunstwerk als blijvende herinnering aan teamversterking

    Workshop details:

    • Groepsgrootte: Voor groepen van 4 tot 1000 deelnemers
    • Inbegrepen: Een volledig afgestemde workshop, alle materialen, professionele begeleiding en het afgewerkte kunstwerk, klaar om direct op te hangen in jullie kantoor
    • Investering: Vanaf €65 pp (min. €750) | 2-5 uur
    • Prijs afhankelijk van: Omvang, materialen en complexiteit van jullie project

    Ideaal voor:

    • Teams met communicatie-uitdagingen of persoonlijkheidsconflicten
    • Nieuw samengestelde of herstructurerende teams die elkaar beter willen begrijpen
    • Cross-functionele teams die hun samenwerking willen versterken
    • Leiderschapsteams die inzicht zoeken in management- en communicatiestijlen
    • Projectteams bij de start van nieuwe initiatieven
    • Waarschijnlijk jullie team!

    Geen artistieke ervaring vereist

    Over About Collab
    Wij zijn een creatief ontwikkelingsatelier dat teams en organisaties verbindt door de kracht van kunst en creativiteit. Onze betekenisvolle, speelse interventies combineren creativiteit met bedrijfsdoelstellingen en leveren blijvende impact voor jullie team.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    4 - 200 personen

    Wil je je team wakker maken? De organisatie transformeren naar een levende organisatie, dan is de SPOT ON training heel geschikt. Het is een leuke lichte energieke dag, die begint met een theatershow. Daarna gaan mensen bezig met hun eigen unieke rol in het team of binnen de organisatie. Er wordt onderzocht hoe er weer nieuwe spirit en nieuwe energie kunnen inzetten om met volle kracht vooruit te gaan.

    SPOT ON is typisch een dag waarop nieuwe doelen geformuleerd kunnen worden, nieuwe mensen elkaar kunnen leren kennen, teams opnieuw hun vorm en doel kunnen bepalen. We werken oa met persoonlijke gebruiksaanwijzing, teamspirit, creatie-regie, kortom allerlei werkvormen om een energieke lichte dag te maken waarin medewerkers weer de zin van hun werk gaan inzien en er weer zin in krijgen.

    Doel is nieuwe inspiratie ontvangen, elkaar beter leren kennen, doelstellingen van de organisatie helder te krijgen, SPOT ON kick-off.

    8 - 200 personen

    De Hilariteitsquiz  is een interactief programma met een allround entertainer/ instructeur die naast presenteren ook zeer goed kan improviseren.

    Tijdens het ontvangst is er een actrice/instructrice op locatie of in een horecagelegenheid naar keuze.
    Met muzikaal ontvangst: de quizmaster heet iedereen vrolijk welkom met bekende muziek en kan desgewenst ook drankjes uitserveren.

    Daarna spelen we de spelrondes (teams van 5 personen) met o.a.:
    Ronde 1
    : algemene muziekvragen
    Ronde 2:
    intro luisteren
    Ronde 3:
    Foto-ronde, minigames en een Lucky Loterij met grappige gadgets in pauze. 
    Ronde 4: singing bee
    Ronde 5
    : swingo. De muziekbingo waarbij verschillende periodes aan bod komen uit de dj-set!

    Als jullie minder muziek onderdelen willen, kunnen we deze vervangen voor:
    -           Get the Picture 
    -           Het ballonnen trapspel
    -           Reclame tunes raden
    -           Anagrammen oplossen

    Prijsuitreiking: welke groep heeft de meeste punten en welke individuen zijn het meest opgevallen tijdens deze hilarische quiz?
    Het programma duurt circa 2 uur, en mét een lunch of diner ongeveer 3,5 uur. De collega’s hebben daarna lekker de tijd om nog even na te borrelen.

    Hitster – Teambuilding Edition

    Het muzikale teamuitje vol energie, samenwerking en hilariteit!
    Ben je op zoek naar een origineel en dynamisch bedrijfsuitje waarin muziek, plezier én teambuilding centraal staan? Met de Hitster – Teambuilding Edition beleef je samen met collega’s een onvergetelijke middag of avond vol hits, verrassende uitdagingen en heel veel gezelligheid.

    Hitster is een volledig verzorgd teamspel, geïnspireerd op het populaire gezelschapsspel. In teams van maximaal vijf personen gaan collega’s de muzikale strijd met elkaar aan. Geen zorgen als je geen muziekkenner bent – meezingen helpt ook!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    20 - 400 personen

    Complimenten Cabaret – Kerst, Humor & Hartverwarmende Hulde

    Kerst is samen zijn
    We sluiten 2025 af met een avond vol licht, lach en lof. In een warme theatersetting proosten we op wat wás en wat komt, delen we complimenten die écht raken en genieten we van sprankelende hapjes en bruisende bubbels.

    Complimenten Cabaret
    Een cabaretier weeft humor, muziek en improvisatie door het programma en zet het publiek zelf in de spotlight. Verwacht onverwachte grappen, liefdevolle steekjes en onvergetelijke momenten waarin iedereen mag stralen.

    Wat je beleeft

    • Een feestelijke terugblik op het jaar – scherp en hilarisch.
    • Live complimenten: klein, persoonlijk en groots tegelijk.
    • Kersthapjes, winterse cocktails en een sfeer die je hart verwarmt.
    • Een collectieve toast op het nieuwe jaar, vol frisse plannen en fonkelende kansen.

    Kom, lach en schitter.
    Vier het jaar dat achter ons ligt en het nieuwe dat voor ons glanst. 
    Reserveer nu je plek en laat je in de watten leggen tijdens het End-of-the-Year Compliment Event – Complimenten Cabaret.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 

    8 - 200 personen

    Ja! Wij willen echt eens iets uitbundigs doen met ons team! En wat is nou leuker dan lekker onbevangen met z'n allen zingen? SingIt! The Battle is een wedstrijd waarin teams met elkaar de strijd aan gaan in een spannende zangcompetitie. Doen jullie mee?

    In meerdere spelrondes met verschillende opdrachten krijgen de teams de kans om hun zangtalenten aan te boren en te presenteren. Jullie kiezen uit verschillende bekende liedjes die jullie als groep of als duo ten gehore brengen. En natuurlijk doen jullie je uiterste best om de act zo groots mogelijk neer te zetten! Hierbij kunnen jullie gebruik maken van ons atelier, wat gevuld is met leuke en gekke kleding, pruiken, hoeden en props. Jullie kleden de act zelf aan, inclusief achtergrondkoor en dansers. Een komische jury van acteurs van InspirationCompany deelt punten uit voor de verschillende rondes. SingIt The Battle sluit af met een groot finalenummer en een prijsuitreiking voor het beste team.

    SingIt! The Battle is voor iedereen een fantastische teambuildingsactiviteit en staat garant voor ontzettend veel plezier. Je hoeft niet mooi of goed te kunnen zingen, iedereen kan meedoen!

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    25 - 100 personen

    Swingt uw team al? Of kan de samenwerking nog verbeteren? 
    Een drummend lichaam is misschien wel het beste voorbeeld van een goedlopende organisatie.

    De ledematen van de drummer zijn de verschillende afdelingen die goed aangestuurd en gecoördineerd moeten worden. Hoe beter de afdelingen in staat zijn op het juiste moment hun taak uit te voeren des te swingender het ritme klinkt.

    Ook in een organisatie moeten de diverse disciplines in balans zijn om een werkend geheel te krijgen. Samenwerken en als team opereren bepalen in belangrijke mate het succes.

    In deze workshop staat het swingende ritme symbool voor een goed lopende efficiënte organisatie.
    Drumwerk komt op locatie (desgewenst) in uw eigen (bedrijfs)pand of op de door u gekozen evenementlocatie. Indien nodig helpen we graag bij het zoeken naar de juiste plek in een door u aangegeven dorp of stad.  

    De workshop; wat kunt u verwachten? 
    Uw teamleden staan in een kring, ieder met één los onderdeel van een drumstel voor zich. In groepen hebben de deelnemers eenzelfde taak; de groepen/afdelingen voeren uit wat de handen en voeten van een drummer doen als deze een ritme speelt. De instructeur maakt, zittend achter een compleet drumstel, deel uit van de kring om alle uit te voeren taken goed te kunnen begeleiden en te coördineren.

    Er wordt begonnen met een eenvoudig popritme en gaandeweg worden moeilijkere Zuid-Amerikaanse ritmes gespeeld. De workshop duurt anderhalf uur. Muzikale kennis vooraf is niet nodig!

    Teamwork is het sleutelwoord!
    De volgende aspecten komen naar voren:
    · luisteren naar elkaar
    · focussen; geconcentreerd je eigen taak uitvoeren, daar niet te snel van afwijken en tegelijkertijd rekening houden met je omgeving
    · samenspelen en tegenspelen
    · leiden en volgen
    · coördineren
    · benutten van ieders persoonlijke kwaliteiten
    · ervaren dat als een motor eenmaal loopt, het werk minder energie kost

    Het wordt de deelnemers snel duidelijk dat het geheel meer is dan de som der delen. Er klinkt pas een swingend ritme als iedere(!) deelnemer meedoet en rekening houdt met de bovengenoemde aspecten.

    De vernieuwende meerwaarde van DRUMWERK!
    Doordat de deelnemers niet allemaal hetzelfde ritmische patroon spelen, zoals dat vaak wel het geval is bij andere slagwerkworkshops, ervaren ze veel duidelijker dat ze een schakel in de ketting vormen; ze zijn een radertje in een groter geheel.

    Even vormen de mensen van uw organisatie samen de stuwende, hardwerkende drummer. Onze overtuiging is dat een klant swing ervaart in uw organisatie zoals een publiek in deze zaal ook voelt of het goed loopt in de band. Drumwerk is dus veel meer dan een beetje samen trommelen. 

    Natuurlijk is het mogelijk, om op eigen gelegenheid, deze leuke workshop af te sluiten met een diner!

    Drumwerk werkt erg goed voor teams van 8 tot max. 48 personen. Groepen groter dan 48 personen adviseren we op te splitsen in 2 of meerdere groepen die aparte sessies doen. Bel gerust wanneer uw plan afwijkt. We leveren indien mogelijk graag maatwerk!

    Welke klanten gingen u voor: 

    Acaleph BV / AEGON / Albeda College/ Ambiq /ANNA Agency BV/APM Terminals /Artistic Hair/ Astellas/ Atradius/ Brandweer Lisse/ Capgemini/ CBS / Centocor BV/ Centrum voor Tandheelkunde/ Cintea/ COA/ CONO Kaasmakers/ Ctgb/ Deco Home van Rossum/ Deerns Nederland B.V./ Dienst SoZaWe NW Friesland/ Digilock Europe B.V./ Drukkerij Cabri/ DSM/ D-fitcompany/ Elckerlyc Montessori Basisschool/ Electrolux/ Endemol/ Erasmus MC/ Eurocross Assistance/ Flevoziekenhuis/ Flora Holland/ Gemeente Noordwijk/ GGZ Drenthe/ IKEA International/ ING/ Koninklijke Marechaussee/ Latexfalt BV/Leiden City Events en vele anderen

     

    8 - 48 personen

    Heb je altijd al eens in de schoenen van James Bond willen staan of wil je je vrienden of familie wel eens als Harry Potter zien acteren? Kies dan voor de verrassende workshop speelfilm maken en produceer jullie eigen speelfilm!

    Een komedie, een thriller of een spannende actiefilm… Alles is mogelijk tijdens de workshop speelfilm maken. Samen een film maken, zorgt gegarandeerd voor plezier. Jullie zullen niet alleen acteren, maar jullie vormen ook de crew achter de schermen. Tijdens deze workshop schrijven jullie als groep een eigen script. Vervolgens worden de taken verdeeld onder de deelnemende personen. Dit kunnen taken voor of achter de camera zijn. Dit is dan ook de kracht van deze workshop: iedereen kan actief meedoen in een functie die bij hem of haar past! Camera aan? Action!

    10 - 9999 personen

    Over deze pagina

    Hier vindt gezellige bedrijfsuitjes in Dordrecht. Deze stad biedt meerdere highlights die het karakter en het beeld van de stad bepalen. Leuk om bijvoorbeeld de Statenzaal te bezoeken tijdens uw bedrijfsuitje, of doe de leuke puzzeltocht door de historische havens. Toch liever de uitgaanssferen van Dordrecht ervaren? Doe dan samen met uw collega’s de PubQuiz! Wellicht spreekt de Koldertocht u het meeste aan, met dit spel neemt een professionele acteur u en uw collega’s mee op een hilarische ontdekkingstocht door de binnenstad. Vlakbij ligt natuurlijk de Biesbosch waar spannende bedrijfsuitjes georganiseerd worden!  Benieuwd wat er voor u staat te wachten? Kom dan snel naar Dordrecht!