Creatieve Uitjes in Amstelveen

Filteren

Filters

Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
84 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Theater
  • Creatief
  • Muziek en dans
  • Plaats, regio of provincie: Amstelveen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    In deze Muzikale Teambuildingsworkshop gaan jullie lekker samen zingen en swingen! 
    Ervaar de verbindende kracht van samen zingen en muziek maken en leer je collega’s op een andere, verrassende manier kennen!

    Dit krijgen jullie op de Muzikale Teambuilding:

    • Samenspel en samenzang
    • Mooie liedjes
    • Even uit je normale teamrol komen
    • Nog beter leren luisteren naar elkaar
    • Versterking van je teamspirit en binding
    • En vooral: veel vrolijkheid en plezier, want samen zingen is leuk!

    Dit is hoe het werkt:

    • Bij binnenkomst pakken jullie een drankje, terwijl de pianist vast wat speelt.
    • Met een aansprekend verhaal neem ik jullie mee in de wereld van de muziek.
    • Vervolgens doen we een warming up van het lichaam en de stembanden.
    • Daarna gaan we lekker swingen en zingen op meerdere liedjes.
    • Sommige liedjes gaan we zelfs meerstemmig maken. Ja, dat kunnen jullie!
    • Het gaat er niet om hoe goed je kunt zingen, wel om het plezier in de muziek.
    • Zingen iets te spannend voor jou? Neuriën mag ook. Of je pakt de tamboerijn.
    • Jullie leren echt naar elkaar luisteren, één geheel te vormen. Hoe beter de samenwerking, hoe beter het klinkt!  

    Muziek maken en zingen is goed voor de teambuilding? Hoe dan?
    Samen muziek maken en zingen doet wonderen voor je team! Iedereen heeft zijn eigen stem of partij, maar pas als je echt samenwerkt, klink je goed en gaat het swingen. Niet voor niets zeggen we dat muzikanten die al jaren samen op het podium staan,  op elkaar zijn ‘ingespeeld’. Zo werkt het ook in teams: door samen muziek te maken, ga je elkaar beter begrijpen en heb je meer verbinding met elkaar.

    Je hoeft niet muzikaal te zijn of goed te kunnen zingen!
    We gaan vooral veel plezier maken! Kijk maar naar het filmpje waar je een team samen het liedje ‘Let the sunshine in’ ziet zingen.

    Leuk als bedrijfsuitje/ teamuitje! 
    Ik verzorg al jaren Muzikale Teambuildingsessies. Tientallen teams hebben al ervaren hoe leuk dat is: : van teams van UWV, de SVB, de Onderwijsraad, het RIVM, teams van leraren en handhavers tot de top van een ministerie. Ik krijg iedereen samen aan het zingen en swingen! 

    Bel ons voor meer informatie of vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte!

    6 - 40 personen

    Ontdek het plezier van creativiteit met onze ontspannen schilderworkshops! Of je nu een kunstenaar in de dop bent of op zoek bent naar een uniek bedrijfsuitje, wij hebben het perfecte programma voor jouw team.

    Onze workshops zijn zowel voor beginners als gevorderden. De workshops bevorderen niet alleen de teambuilding, maar je leert ook nog een nieuwe vaardigheid.

    Kies je eigen thema en werk onder leiding van jullie eigen schildercoach individueel of samen aan een groepsschilderij. Een mix van plezier, ontspanning en nieuwe vaardigheden, allemaal volledig verzorgd. Laat de kunst van teambuilding tot leven komen – boek nu voor een onvergetelijk bedrijfsuitje!

    We maken een workshop voor je op maat, aansluitend bij jullie wensen. Ook kunnen we aanbevelingen doen voor diner, borrel of lunch om er een geheel verzorgde dag van te maken.

    Mogelijkheden:

    • Samen een groot schilderij maken
    • Portret schilderen met projector – max. 10 personen
    • Mixed media workshop
    • Bob Ross workshop
    • Dikke dames schilderen
    • Eigen thema

     Waarom mee doen?

    • ontspanning en plezier
    • fantastische teambuilding
    • ontdek je creatief talent
    • ontdekken, ontspannen en leren
    • aandacht voor iedereen
    • onder leiding van ervaren schildercoach
    • alle materialen verzorgd
    • leuk aandenken in de vorm van een schilderij
    • thema integratie mogelijk
    • heel veel extra opties mogelijk
    • in het atelier of op jouw eigen locatie

     Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    4 - 50 personen

    Welkom bij The HandProject,

    Wij doen team building net even anders.

    We begrijpen dat het erg moeilijk is om iets te organiseren wat iedereen leuk vind.  Maar daar hebben wij nou net het antwoord voor.  Wij durfen met zekerheid te zeggen dat iedereen enorm positief verrast zal zijn, en zelfs vergeten dat ze met een teambuilding workshop bezig zijn!

    In onze workshop ga jij met je team echte fuctionele prosthese handen in elkaar zetten voor mensen in ontwikkelingslanden.  Zo werk je niet alleen aan je team, maar verander je ook direct iemands leven!

    Ons evenement duurt ongeveer 3 uur. Tijdens het evenement kom je erachter wat echt goed communiceren is, en hoe je moeilijke problemen oplost. Dit komt voornamelijk omdat alle team leden een "koozi" dragen. Dit zorgt ervoor dat je je meest dominanten hand niet gebruikt.

    De kern van onze missie is het verstrekken van gratis prothesehanden aan mensen die ze nodig hebben. Via onze programma's krijgen teams de kans om deze op maat gemaakte handen in elkaar te zetten en te doneren, wat het leven van de ontvangers kan veranderen.

    Soms kan het onderwerp wat heftig klinken, maar dat is juist niet het geval. We focussen op blijdschap, dankbaarheid en gezelligheid. Waarom? Dit zien we ook terug bij de recipients die deze handen mogen ontvangen. 

    Nadat jullie de hand in elkaar gezet hebben, is het tijd om de tas te versieren en een team photo te maken. Deze krijgt de ontvanger dan ook te zien zodat ze weten wie hen hand gemaakt heeft. Daarin tegen ontvangt u u ongeveer 4 maanden later weer een foto van de ontvanger met uw hand. Zo weet u ook welk leven u veranderd heeft. 

    U kunt op twee verschillende manieren met ons meedoen:

    • VOLLEDIG GEFACILITEERD EVENEMENT
      Ontworpen voor teams van 4 tot 500 personen.

    • ONLINE EVENEMENT
      Net als een volledig gefaciliteerd evenement, maar uw facilitator voegt zich online bij uw team.

    Bereid je voor op een echt zinvolle en lonende teambuildingervaring!

    4 - 500 personen

    Improviseren kun je leren! 
    Improviseren doen we dagelijks, telkens wanneer je iets op een andere manier moet doen dan je 'gewend bent'/ 'altijd doet', dan improviseer je. Maar soms roept je brein; "Hier is geen oplossing voor!". Is die betreffende situatie dan echt niet op te lossen? Nee, voor vrijwel alles is een oplossing, maar je brein blokkeert..

    Omdat improvisatie op impulsen werkt, wordt er in deze workshop ook veel gelachen. Maar jullie leren vooral de praktische vaardigheden van improvisatie aan.

    In een razendsnelle mix van mindblowing individuele oefeningen en hilarische groepsoefeningen leren jullie hoe je brein improvisatie probeert te blokkeren, en hoe je snel schakelt en “outside the box komt”. Snel, inhoudelijk, hilarisch, en een must-have experience voor tenminste elk managementteam!

    In deze training leer je:
    - denken in mogelijkheden (in tegenstelling tot onmogelijkheden)
    - out-of-the-box redeneren
    - accepteren wat er is, en daarop verder redeneren ("ja, en", in plaats van "ja, maar")
    - samenwerken en ideeen van elkaar te implementeren

    Zet deze training in als; teamtraining, kickof van een (meerdaags) veranderingsproces, teambuildinssessie, of (in aangepaste vorm) een seminar inhoudelijk of als energieke boost tijdens een congres.

    De voertaal kan Nederlands of Engels zijn. 
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Wie gingen jullie voor?
    Reeds ruim 400 kleine en grote (nationale en internationale) bedrijven en instellingen hebben samen al ruim 500 keer de workshop afgenomen met groot enthousiasme. 

    Ronald Plantinga (Philips lighting) 
    Dutch Entertrainment has proven to provide high-energy improvisation workshop to our global marketing team event. All loved it. Would definitely recommend as an option to team dinner or other social event as a ''break'' to the hard work on business challenges. 

    Janine de Regt (projectmanager, Center for Medical Imaging)
     Veelal met behulp van hele duidelijke opdrachten bereikt Freek dat alle deelnemers zich comfortabel voelen. Dit is van grote waarde indien het team bestaat uit zowel introverte als extraverte personen. De laagdrempelige benadering draagt bij aan een leuk teamuitje!

    Danielle van Pelt (directeur New Business, Beter/ ABN-AMRO)
     Freek Verdult en collega’s hebben er door hun gedreven inzet en de prettige opbouw van het programma gezorgd dat iedereen fanatiek en vooral enthousiast heeft meegedaan. Er is ontzettend veel gelachen. Een absolute aanrader dus.

    6 - 200 personen

    Workshop Faalplezier: Wie faalt, kan leren
    Faalplezier boeken? Daar is lef voor nodig. En dat maakt deze workshop zo krachtig! Fouten maken hoort erbij, al is dat in veel teams lastig om toe te geven. Herkenbaar? Dan is Faalplezier dé workshop voor jouw team!

    Wat ga je doen?
    Je leert de angst voor falen loslaten door middel van improvisatie en je kiest voor onzekerheid. Dit opent de deur voor meer creativiteit, nieuwe ideeën en betere samenwerking.

    Doel van de workshop
    Na afloop heeft je team:

    • Meer inzicht in elkaars sterke punten
    • Groter vertrouwen en een meer open communicatie
    • Minder faalangst en meer plezier!

    Faalplezier gaat verder dan ‘leuk’ zijn – het zorgt ervoor dat je team vol zelfvertrouwen aan de slag gaat

    Lef is alles!
    We duiken in improvisatietheater – buiten je comfortzone, waar de magie gebeurt. Je ontdekt dat fouten geen obstakel zijn, maar juist kansen zijn voor groei.

    Faalplezier voor elk team
    Van ministeries tot modebedrijven – teams uit diverse sectoren gingen je voor. Of je team nu alles voorbereidt of juist in de actiemodus zit, Faalplezier is waardevol voor iedereen die faalangst wil overwinnen.

    Tijdsduur 
    De workshop duurt standaard 2,5 uur, maar aangepast worden aan jullie wensen qua tijdsduur. Zowel langer als korter is bespreekbaar.

    Onze Aanpak
    Faalplezier is geen training, maar een ervaring die draait om plezier en groei. Het kan ook in het Engels worden gegeven.

    Neem contact op voor meer info of om je wensen te bespreken!

    Faalplezier – Het kan altijd anders!

    8 - 2000 personen

    Geef verdieping aan de band met je bedrijf of team door een Workshop Kernwaarden Schilderen. 

    Ben je op zoek naar een unieke en creatieve ervaring die zowel persoonlijk als professioneel verrijkend is? Ontdek dan de kracht van onze Workshop Kernwaarden Schilderen! Deze bijzondere workshop is speciaal ontworpen om individuen en teams dichter bij hun kernwaarden te brengen door de creatieve kracht van schilderen.

    Kernwaarden bepalen de identiteit van een bedrijf of organisatie; ze bieden houvast. Met deze workshop gaan jullie actief met de kernwaarden aan de slag en zetten ze om in beeld!

    Kernwaarden maken de bedrijfscultuur in één keer duidelijk. En ondanks dat ze vaak voorbijkomen weten veel mensen toch niet helemaal precies wat de kernwaarden van hun bedrijf eigenlijk inhouden. Daar is meer voor nodig.

    Jij en je collega’s krijgen in deze workshop op een creatieve manier een beter inzicht in de cultuur van jullie bedrijf. Je hebt verder geen ervaring nodig. Door de beschikbare voorbeelden en begeleiding van de kunstenaar lukt het gegarandeerd. Leukste van allemaal: neem je creatie mee naar huis of naar kantoor.

    Kernwaarden Schilderen voor beginners
    Onze workshops zijn zo opgezet dat je geen ervaring nodig hebt.  Wij geloven dat iedereen creatief is! ArtPub heeft als missie mensen en bedrijven te inspireren. We willen mensen zichzelf laten verrassen. Iedereen kan met de juiste begeleiding een kunstwerk maken waar hij of zij trots op is. Hiervoor maken we gebruik van ons eigen collectief aan kunstenaars. Zij weten als geen ander hoe ze hun passie en kennis over creativiteit moeten delen.

    Hoe verloopt een Workshop Kernwaarden Schilderen?

    • Voorafgaand aan de workshop stemmen we de inhoud vooraf helemaal af. Zo kan de workshop goed aansluiten op specifieke kernwaarden, projecten of thema's in jullie bedrijf.
    • Je wordt ontvangen door onze kunstenaar in een gezellige locatie of op jullie eigen locatie
    • Vervolgens gaan we met de kernwaarden aan de slag. Gezamenlijk bespreken jullie wat de kernwaarden betekenen in een kleine brainstorm en gaan jullie deze in groepjes uitbeelden op het schildersdoek.
    • De perfecte combinatie van gezelligheid, teambuilding en creatief uitgedaagd worden. 
    • Hang de blijvende herinnering op in jullie kantoor of bedrijf! Zo blijven de kernwaarden leven!

    Deze workshop is perfect voor individuen die persoonlijke groei nastreven, teams die hun onderlinge band en samenwerking willen versterken, en bedrijven die op zoek zijn naar een innovatieve teambuilding activiteit.

    10 - 990 personen

    De Graffiti workshop begint met wat uitleg over graffiti als kunstvorm, de technieken en materialen. Na de uitleg is het tijd om jezelf in een overall te hijsen en aan de slag te gaan met je eigen kunstwerk. Deze creatieve workshop is erg geschikt voor teambuilding. De informele sfeer en creativiteit zorgen ervoor dat je je collega’s beter leert kennen. We kunnen hierbij ook inspelen op bepaalde thema’s die aansluiten bij de groep of organisatie. Je kan er ook voor kiezen om hierbij dan te werken in tweetallen of teams.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    15 - 250 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Verveel jezelf geen moment met onze 80`s 90`s en 00`s Quiz met Swingende QuizMasters.

    Vragen, muziek, tv series raden en actie wisselen elkaar af.
    Na de indeling van de teams kiezen jullie een teamcaptain en wij zorgen dat de teamcaptain duidelijk herkenbaar is haha.

    Dan begint de 2 uur durende Quiz die bol staat van gezelligheid, met een heel hoog Oooh Jaaaa gehalte en gepresenteerd wordt door oergezellige en meeswingende QuizMaster.

    Welk team gaat winnen? Welk team mag aan het einde meezingen met “We are the champions” en de felbegeerde medailles in ontvangst nemen?

    Wij zorgen altijd voor een leuke aankleding en Oud-Hollands snoep op de team tafels.

    Al onze Quizzen zijn inclusief:

    • Altijd Vrolijke Quizmaster
    • Aankleding van de Locatie en Deelnemers
    • Oud-Hollands Snoep voor Iedereen
    • Spetterende Prijs voor de Winnaars
    • Officiële Prijsuitreiking
    • Plezier en Entertainment
    • Veel Verschillende Onderdelen
    • Eigen Inbreng Mogelijk

    Onze andere Quizzen zijn:

    • Ik hou van Holland Quiz
    • CarnavalQuiz
    • MuziekQuiz
    • Boer zoekt…….Gezellig bedrijf Quiz
    • 80`s 90`s en 00`s Quiz
    • Jongens tegen de Meisjes Quiz
    • Quiz op maat gemaakt


    Wacht niet meer langer en boek deze gezellige quiz op jullie gewenste datum en tijd. Vul voor meer informatie over dit uitje het aanvraagformulier in!  

    25 - 150 personen

    Zie je het al voor je? Je zit samen met je collega's, CEO en alle andere zakelijke relaties in een bomvolle zaal, licht gaat uit, spot gaat aan en je gaat genieten van een echte comedyshow. Binnen 1 minuut ontstaat er een magische energie waar iedereen behoefte aan heeft. Je voelt dat er een echte eenheid ontstaat. Met een zeer persoonlijke comedyshow voel je de kracht van echte humor. 

    Wil je enorm hard lachen om de beste grappen en meest komische verhalen? Van een stand-up comedian en cabaretier die precies weet wat ervoor nodig is om ieder event tot een groot succes te brengen. Met veel energie, interactie, improvisatievermogen en erg veel humor is Comedy Events de juiste partner voor ieder type event.

    Comedy Events heeft een schat aan ervaring en met veel organisaties mogen samenwerken. Zoals Lowlands, Johan Cruijff ArenA, Ahoy Rotterdam, ProRail, Rijksoverheid, Ministerie van Defensie, Politie Nederland en vele andere enthousiaste partners.

    Als je samenwerkt met Comedy Events, dan voel je als publiek meteen “Ja, ik begrijp waarom we voor deze organisatie hebben gekozen!”.

    Met een zeer fijne kennismakingsgesprek wil Comedy Events graag ontdekken wat de wensen zijn van de opdrachtgever. We komen onze afspraken altijd na. Met als absolute einddoel. Een zeer persoonlijke en te gekke comedyshow en optreden.

    Wil je je event echt next level maken en met veel humor als absolute meerwaarde? Kies dan voor Comedy Events. 15, 30 minuten of avondvullend plus 100% lach garantie. Alles is bespreekbaar.

    Naast echte maatwerk comedy zijn onze comedians ook te boeken als presentator, hosts tijdens een festival en verzorgt Comedy Events ook de allerleukste workshops van Nederland.

    We kijken uit naar je enthousiasme!
    Met vriendelijke groet, Raymon Hofkens van Comedy Events

    1 - 2500 personen

    De worksop begint met een korte uitleg over wat Action painting inhoudt en de geschiedenis ervan. Je leert verschillende technieken en gaat deze ook uitproberen.

    Na de uitleg ga jezelf aan de slag, hiervoor kan je gebruik maken van verschillende materialen waarmee je jouw creatie op het doek kan zetten. Denk hierbij aan verschillende soorten kwasten, rietjes, tape en touw. Je kan je eigen creativiteit helemaal de vrije loop laten gaan. Na afloop gaan jullie vol trots met jullie eigen gemaakte kunstwerk als blijvende herinnering naar huis. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     

    15 - 250 personen

    Heb je altijd al eens in een echte spel show willen zitten? Samen met je vrienden of familie maken jullie je eigen versie van het grandioos populaire 30 SECONDS!
    Het spel is over de hele wereld bekend. Van jong tot oud, iedereen kan het en doet het.

    Onze ervaren regisseurs komen naar jullie toe en bouwen een volledige studio compleet met camera’s, licht en decor!
    Wij zorgen voor een onvergetelijke beleving. Zelfs de meest doorgewinterde spelers kunnen hun hart ophalen met de nieuwe kaartjes. En mocht je liever jurylid willen zijn om te zien of alles eerlijk verloopt, dan mag jij natuurlijk de host zijn, inclusief glitterjasje!

    Denk jij dat jij dit makkelijk kan winnen? Think again! Elke 20 minuten komen wij met een unieke uitdaging die het spel volledig op zijn kop zet: wissel van team, scoor dubbele punten, bedenk zelf kaarten en nog veel meer. Deze activiteit staat garant voor plezier, strijdlust en een gezonde dosis humor!

    Alle mooie momenten worden gefilmd en samengevoegd tot jullie eigen compilatiefilm. Zo kun je jullie activiteit eindeloos blijven beleven.

    10 - 9999 personen

    Zoek je naar een vrolijk en actief dagje uit met je collega’s? Dan is het tijd voor de Company Streetband!
    Dit bedrijfsuitje biedt jullie eerst een welkomstdrankje om te ontspannen en los te komen. Daarna gaan jullie op een energieke manier aan de slag. Iedereen krijgt een drum, shaker of bellen en dan is het tijd om samen muziek te maken!

    In dit Samba Bedrijfsuitje spelen jullie zelf de opzwepende drums van het Braziliaanse Carnaval!
     
    Met gebruik van Braziliaanse instrumenten maken jullie onvervalste Braziliaanse carnavalsmuziek. Geniet van veel interactie en plezier en speel aan het eind van de workshop jullie eigen grooves!
    Dus waar wachten jullie nog op? Vorm jullie eigen Company Streetband en breng het teamgevoel naar nieuwe hoogtes. Boek vandaag nog dit onvergetelijke bedrijfsuitje!

    Stroop jullie mouwen maar alvast op want iedereen wordt 'aan het werk' gezet! 
    Niemand zit aan de kant, dit uitje is (inter)actief. Iedereen krijgt een taak en is onderdeel van de streetband.

    Leuk als bedrijfsuitje/ teamuitje! 
    MLPercussion verzorgt inmiddels al meer dan 20 jaar bedrijfsuitjes, bedrijfsfeesten, workshops, lessen, optredens en muzikale reizen op het gebied van Braziliaanse percussie. Check het filmpje. Dat is een Streetband die Samba speelt en dat is wat jullie gaan doen! 

    Bel ons voor meer informatie of  vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte!

    10 - 50 personen

    Ja! Wij willen echt eens iets uitbundigs doen met ons team! En wat is nou leuker dan lekker onbevangen met z'n allen zingen? SingIt! The Battle is een wedstrijd waarin teams met elkaar de strijd aan gaan in een spannende zangcompetitie. Doen jullie mee?

    In meerdere spelrondes met verschillende opdrachten krijgen de teams de kans om hun zangtalenten aan te boren en te presenteren. Jullie kiezen uit verschillende bekende liedjes die jullie als groep of als duo ten gehore brengen. En natuurlijk doen jullie je uiterste best om de act zo groots mogelijk neer te zetten! Hierbij kunnen jullie gebruik maken van ons atelier, wat gevuld is met leuke en gekke kleding, pruiken, hoeden en props. Jullie kleden de act zelf aan, inclusief achtergrondkoor en dansers. Een komische jury van acteurs van InspirationCompany deelt punten uit voor de verschillende rondes. SingIt The Battle sluit af met een groot finalenummer en een prijsuitreiking voor het beste team.

    SingIt! The Battle is voor iedereen een fantastische teambuildingsactiviteit en staat garant voor ontzettend veel plezier. Je hoeft niet mooi of goed te kunnen zingen, iedereen kan meedoen!

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    25 - 100 personen

    Puzzle-Painting bied U de mogelijkheid om samen te schilderen terwijl er afstand is tussen de deelnemers. Dat kan in sommige gevallen anderhalve meter zijn maar in andere gevallen ook honderden kilometers. Bij puzzle-painting werkt iedereen aan een aantal eigen stuksjes van de puzzel die later, samengevoegd en afgelakt, een groot schilderij vormen.

    U beslist hoe groot het uiteindelijke kunstwerk wat u gezamenlijk wilt maken gaat worden. Er zijn verschillende opties maar u kunt ook uw eigen formaat doorgeven. Hoe groter hoe mooier en hoe meer inzet er van uw medewerkers verwacht wordt. U geeft aan om hoeveel medewerkers het gaat en wij nemen contact met u op. Dan maken wij in overleg met u een lijst op van de medewerkers die meedoen en zorgen ervoor dat iedere medewerker een hoeveelheid puzzelstukjes krijgt. Random geselecteerd. Dus niet dat iemand een bepaalde plaats kan claimen binnen de puzzel.

    Na een vastgestelde periode maken wij een afspraak dat wij alle puzzelstukjes op 1 adres in Nederland of België op gaan halen. Vervolgens lakken wij alles af en voegen de puzzelstukjes samen tot 1 gezamenlijk kunstwerk. Dat resultaat leveren wij dan weer af bij u op de zaak zodat na afloop van de crisis iedereen het gezamenlijke werk kan komen bewonderen.

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    10 - 500 personen

    Wat is feedback nou eigenlijk? En wat vind je er eigenlijk van? Is feedback hetzelfde als een oordeel? En is een oordeel dan ook hetzelfde als een mening?  Mag je dan eigenlijk wel oordelen? Of moeten we het afleren? Of juist aanleren?

    In de FeedbackShow wordt op een heldere en ludieke manier duidelijk dat feedback voor iedereen anders is. Is het voor jou makkelijk te ontvangen? En geef je dan ook makkelijk feedback? Of haalt het je helemaal uit je programma als je het woord feedback alleen al hoort? Of voelt het altijd als een persoonlijke aanval? Misschien hoef je geen compliment? Maar wil je wel weten wat je fout hebt gedaan, zodat er iets verbeterd kan worden? Of hoor je het liefst alleen maar wat er goed is gegaan? Door te begrijpen dat feedback voor iedereen anders werkt kunnen we elkaar weer vinden en in verbinding komen.

    In de show gebruiken we hersendominantie om onderscheid in vier types te maken. Vanuit deze types zijn er bepaalde voorkeuren over feedback. De FeedbackShow kan naadloos overgaan in een workshop waarin we gaan kijken welk type je zelf bent. Daarna gaan we in een plenair forum onder begeleiding van onze trainers met elkaar in gesprek over deze verschillen om inzicht te krijgen in elkaars bewustzijn.

    De FeedbackShow is enorm leuk om in te zetten als energizer bij een kick-off, of als begin van een training, maar ook te gebruiken als verdiepingsslag. Als het thema feedback bij jullie speelt is de FeedbackShow goed inzetbaar!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    Aantal personen

    Van 15 tot 200 personen

    15 - 200 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een uitje in Amstelveen! Maar wat gaan we dan doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! Wij hebben heel veel diverse uitjes verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in Amstelveen te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitje. Tevens zijn bedrijfsuitjes in Amstelveen ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele bedrijfsuitjes draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Een bedrijfsuitje in Amstelveen is goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitjes in Amstelveen. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitje. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden. En of u nu in Amsterdam een bedrijfsuitje wil plannen, in Maastricht, Nijmegen, Groningen, Rotterdam.. Of juist in een kleinere gemeente, u vindt het allemaal op WegmetdeBaas!